abonnement Unibet Coolblue
pi_179226853
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 19:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Euh? Wat dan wel?

En graag zie ik het wetenschappelijke onderzoek waaruit blijkt dat uiterlijk doorslaggevend is.
https://pdfs.semanticscho(...)73f2f988209c1bd4.pdf en dit is nog voor het internet en social media tijdperk. Als dit onderzoek herhaald zou worden, denk ik dat het alleen maar erger geworden qua hoe belangrijk uiterlijk is.

Voor mensen die geen zin hebben om te lezen waar het over gaat. 376 vrouwen, 376 mannen, willekeurig gepaard om een date van 2 en een half uur te hebben samen. Voorafgaand aan de date werd iedereen door 4 verschillende onafhankelijke juryleden een uiterlijke aantrekkelijkheidsscore toegewezen.

Na de date moest iedereen een vragenlijst invullen over de date: Wat ze van de date vonden, of ze denken dat de date hen leuk vond, of ze nog eens wilden daten en of ze daarna nog op dates gegaan zijn.

Ook hebben alle deelnemers persoonlijkheidstesten afgenomen en werden hun middelbare school resultaten vergeleken + nog een extra intelligentietest afgenomen.


Conclusie?
quote:
De resultaten van onze persoonlijkheidstesten en onze intellegentie-peilingen blijken zeer inadequaat te zijn om te voorspellen hoe erg 2 datingpartners elkaar leuk zullen vinden.

De enige belangrijke voorspeller van datingsucces was fysieke aantrekkelijkheid.
Zo werden de deelnemers na de date gevraagd wat ze van hun datingpartner vonden op een schaal van 0 tot 10. 0= compleet niet leuk, 5 = geen mening, 10= compleet leuk. Resultaat?



Keiharde data in dat onderzoek. Je kunt er niet omheen. Kijk het maar na als je het niet gelooft.

Wat vinden jullie hiervan?
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:17:05 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179226900
Geloof er geen moer van.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179226909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geloof er geen moer van.
Dit onderzoek is fake-news? Allemaal nep? In scene gezet?

Bronnen aub.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:18:36 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179226926
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit onderzoek is fake-news? Allemaal nep? In scene gezet?

Bronnen aub.
Nee, het gegeven dat uiterlijk sowieso een objectief gegeven is qua aantrekkelijkheid... succes met het objectief vaststellen daarvan.

Oppervlakkig geneuzel dat ongetwijfeld weer op incel-gejank gaat uitlopen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179226943
Zo werkt het bij mij thuis ook, dus ik ben niet verbaasd. Als mijn vrouw een lelijke trol zou zijn, was het nooit wat geworden, zo simpel ligt het. Bij de eerste ontmoeting was fysieke aantrekkingskracht een grote factor, ingegeven door mijn lengte en donkere overkomen, en door haar wespentaille met brede heupen. Ik viel meteen voor haar uiterlijk.
Zij is eigenlijk objectief gezien een stuk knapper dan dat ik ben, maar ik compenseer dat weer met humor en bescheidenheid.
-nee-
pi_179226987
Het geeft wel een opluchting dat je wordt bijgestaan door de wetenschap over iets wat je zelf al lang wel wist. En ook om het feit dat individuen die je alsmaar uitscholden en zeiden dat uiterlijk geen reet uitmaakt een kleine tik krijgen van de realiteit.
pi_179226988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, het gegeven dat uiterlijk sowieso een objectief gegeven is qua aantrekkelijkheid... succes met het objectief vaststellen daarvan.
Bron hiervoor, dat uiterlijk geen objectief gegeven is qua aantrekkelijkheid?

Hier namelijk een wetenschappelijk onderzoek dat het tegendeel bewijst:

quote:
Is aantrekkelijkheid subjectief? NEE.

In tegenstelling tot dat gewoonlijk wordt aangenomen, zijn volwassenen en kinderen het er over eens wie wel en niet aantrekkelijk is, zowel binnen als tussen verschillende ethniciteiten en culturen.
Er blijken universele standaarden te zijn voor hoe uiterlijk beoordeeld wordt
https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:22:07 #8
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:21 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Bron hiervoor, dat uiterlijk geen objectief gegeven is qua aantrekkelijkheid?

Hier namelijk een wetenschappelijk onderzoek dat het tegendeel bewijst:

[..]

Nee hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227010
Maar toch zie ik vaak genoeg lelijke mannen met knappe vrouwen lopen of andersom. Bij mannen kan je zeggen ze zijn misschien rijk. Maar hoe wil je de mooie vrouwen met lelijke mannen verklaren dan? (Precies, toch innerlijk)
pi_179227018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee hoor.
Dus je hebt geen wetenschappelijke basis voor jouw standpunt dat aantrekkelijkheid subjectief is, maar ik heb wel een sterke wetenschappelijke basis voor mijn standpunt dat het objectief is.

Oke, moge dat even duidelijk zijn mensen.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:23:18 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227023
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar toch zie ik vaak genoeg lelijke mannen met knappe vrouwen lopen of andersom. Bij mannen kan je zeggen ze zijn misschien rijk. Maar hoe wil je de mooie vrouwen met lelijke mannen verklaren dan? (Precies, toch innerlijk)
Omdat in weerwil tot wat Jan wil, niet iedereen dezelfde standaard hanteert wat aantrekkelijkheid aangaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:14 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

https://pdfs.semanticscho(...)73f2f988209c1bd4.pdf en dit is nog voor het internet en social media tijdperk. Als dit onderzoek herhaald zou worden, denk ik dat het alleen maar erger geworden qua hoe belangrijk uiterlijk is.

Voor mensen die geen zin hebben om te lezen waar het over gaat. 376 vrouwen, 376 mannen, willekeurig gepaard om een date van 2 en een half uur te hebben samen. Voorafgaand aan de date werd iedereen door 4 verschillende onafhankelijke juryleden een uiterlijke aantrekkelijkheidsscore toegewezen.

Na de date moest iedereen een vragenlijst invullen over de date: Wat ze van de date vonden, of ze denken dat de date hen leuk vond, of ze nog eens wilden daten en of ze daarna nog op dates gegaan zijn.

Ook hebben alle deelnemers persoonlijkheidstesten afgenomen en werden hun middelbare school resultaten vergeleken + nog een extra intelligentietest afgenomen.


Conclusie?

[..]

Zo werden de deelnemers na de date gevraagd wat ze van hun datingpartner vonden op een schaal van 0 tot 10. 0= compleet niet leuk, 5 = geen mening, 10= compleet leuk. Resultaat?

[ afbeelding ]

Keiharde data in dat onderzoek. Je kunt er niet omheen. Kijk het maar na als je het niet gelooft.

Wat vinden jullie hiervan?
Heb jij het wel goed gelezen? Met name de kanttekeningen die ze zelf plaatsen en daarmee volledig in lijn zijn met wat ik eerder schreef?

Mijn hemel zeg!
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:24:23 #13
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227038
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:23 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dus je hebt geen wetenschappelijke basis voor jouw standpunt dat aantrekkelijkheid subjectief is, maar ik heb wel een sterke wetenschappelijke basis voor mijn standpunt dat het objectief is.

Oke, moge dat even duidelijk zijn mensen.
Nee, die heb je niet. De enige wijze waarop je hypothese dat uiterlijk objectief gepeild kan worden qua aantrekkelijkheid een feit kan worden is wanneer iedereen precies diezelfde waarden hanteert. Is niet het geval. Karl Popper 101.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227043
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, het gegeven dat uiterlijk sowieso een objectief gegeven is qua aantrekkelijkheid... succes met het objectief vaststellen daarvan.

Oppervlakkig geneuzel dat ongetwijfeld weer op incel-gejank gaat uitlopen.
Dat is een interessante opmerking waar ik vanochtend nog over nadacht. Het uiterlijk is een subjectief gegeven beweren velen. Maar wat als je kijkt naar mannelijke fotomodellen. Dan zul je door de hele linie van verschillende rassen en achtergronden, toch overeenkomsten vinden in botstructuur en verhoudingen in het gezicht. Oftewel. Kenmerken die aantrekkelijk zijn zélfs ongeacht je afkomst. Uiterlijk is dus helemaal niet zo subjectief als je zou willen denken.
pi_179227062
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:21 schreef JeSuisER het volgende:
Het geeft wel een opluchting dat je wordt bijgestaan door de wetenschap over iets wat je zelf al lang wel wist. En ook om het feit dat individuen die je alsmaar uitscholden en zeiden dat uiterlijk geen reet uitmaakt een kleine tik krijgen van de realiteit.
Ook voor jou: lees het eens echt goed door.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:25:56 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227065
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:24 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Dat is een interessante opmerking waar ik vanochtend nog aan dacht. Uiterlijk is subjectief gegeven beweren velen. Maar wat sls je kijkt naar mannelijke fotomodellen. Dan zul je door de hele linie van verschillende rassen en achtergrond, toch overeenkomsten vinden in botstructuur en verhoudingen in het gezicht. Oftewel. Uiterlijk is helemaal niet zo subjectief als je zou denken.
Jawel hoor.

Verklaar anders eens waarom er überhaupt 'lelijke' mensen zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:21 schreef JeSuisER het volgende:
Het geeft wel een opluchting dat je wordt bijgestaan door de wetenschap over iets wat je zelf al lang wel wist. En ook om het feit dat individuen die je alsmaar uitscholden en zeiden dat uiterlijk geen reet uitmaakt een kleine tik krijgen van de realiteit.
Yup, dit inderdaad. Jammer vind ik dat, omdat mensen die dit niet weten dus door het leven gaan terwijl ze onnodig slecht door anderen op basis van hun uiterlijk behandeld worden. Niet alles, maar toch wel wat uiterlijke minpunten zijn te verhelpen.

En niemand verdient het om slecht behandeld te worden naar mijn mening. Dus waarom er niet voor zorgen dat iedereen aantrekkelijk is en daarom een fijn leven kan hebben.
pi_179227088
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar toch zie ik vaak genoeg lelijke mannen met knappe vrouwen lopen of andersom. Bij mannen kan je zeggen ze zijn misschien rijk. Maar hoe wil je de mooie vrouwen met lelijke mannen verklaren dan? (Precies, toch innerlijk)
Die verklaring is toch altijd sucks like a Hoover? ;)
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:27:05 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227095
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:26 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Yup, dit inderdaad. Jammer vind ik dat, omdat mensen die dit niet weten dus door het leven gaan terwijl ze onnodig slecht door anderen op basis van hun uiterlijk behandeld worden. Niet alles, maar toch wel wat uiterlijke minpunten zijn te verhelpen.

En niemand verdient het om slecht behandeld te worden naar mijn mening. Dus waarom er niet voor zorgen dat iedereen aantrekkelijk is en daarom een fijn leven kan hebben.
Te verhelpen... door?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 17 mei 2018 @ 20:27:29 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179227101
Uiterlijk is heel belangrijk. Maar uiteindelijk moet je roeien met de riemen die je hebt.

Ik heb mijn knapheid mee, dat maakt het leven idd tolerabel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179227110
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:23 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dus je hebt geen wetenschappelijke basis voor jouw standpunt dat aantrekkelijkheid subjectief is, maar ik heb wel een sterke wetenschappelijke basis voor mijn standpunt dat het objectief is.

Oke, moge dat even duidelijk zijn mensen.
Waardering van uiterlijk is redelijk objectief.

Maar dat moet je niet verwarren met aantrekkelijkheid en al helemaal niet met ‘daar zou ik een relatie mee willen’.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:28:59 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227126
Als man walg ik van die barbiepoppen... vind er geen moer aan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227137
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:26 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Yup, dit inderdaad. Jammer vind ik dat, omdat mensen die dit niet weten dus door het leven gaan terwijl ze onnodig slecht door anderen op basis van hun uiterlijk behandeld worden. Niet alles, maar toch wel wat uiterlijke minpunten zijn te verhelpen.

En niemand verdient het om slecht behandeld te worden naar mijn mening. Dus waarom er niet voor zorgen dat iedereen aantrekkelijk is en daarom een fijn leven kan hebben.
Break the circle jerk and read the fucking article!
pi_179227157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als man walg ik van die barbiepoppen... vind er geen moer aan.
Nou heeft Haagse Barbie het ook wel verpest voor alle Barbies. ;)
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:31:43 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227190
Wat Jan wil zeggen: graag prostitutie en plastische chirurgie subsidiëren... want dat is hetzelfde als uitkeringen voor voedsel en wonen enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227219
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Verklaar anders eens waarom er überhaupt 'lelijke' mensen zijn.
Dus het idee is dat mooie vrouwen over het algemeen niet met lelijke mannen sex willen hebben. Maar waarom bestaan er dan toch lelijke mensen als Stacys alleen met Chads voortplanten schrijf je.

Nou een verklaring is, dat mannen een lagere standaard hebben wat betreft partnerkeuze. Zeg maar een bredere smaak, voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw, Van skinny tieners tot walvissen met 5 kinderen en een snor.
Het zijn de lelijke vrouwen die zich hierdoor kunnen voortplanten en hun leleijke genen kunnen doorgeven.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:34:02 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227225
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:33 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Dus het idee is dat mooie vrouwen over het algemeen niet met lelijke mannen sex willen hebben. Maar waarom bestaan er dan toch lelijke mensen als Stacys alleen met Chads neuken schrijf je.
Mannen hebben lagere standaarden voor partnerkeuze. Zeg maar een bredere smaak, voor wat betreft het uiterlijk van vrouwen, Van skinny tieners tot walvissen met 5 kinderen en een snor.
Het zijn de lelijke vrouwen die zich daardooe kunnen voortplanten en hin leleijke genen doorgeven.
_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227239
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb jij het wel goed gelezen? Met name de kanttekeningen die ze zelf plaatsen en daarmee volledig in lijn zijn met wat ik eerder schreef?

Mijn hemel zeg!
De kanttekeningen:

quote:
1) Mogelijk is het niet het uiterlijk dat er toe doet, maar het feit dat uiterlijk gecorreleerd is met andere positieve eigenschappen. Zo weten we dat aantrekkelijke mensen ook vaak intelligenter en creatiever zijn en ook vaak bepaalde persoonlijkheidskenmerken vaker hebben. Echter vanuit onze persoonlijkheidstesten en de intelligentiescores, is hier geen bewijs voor.
2)Gaat in op een relatief onbelangrijk detail dat totaal geen consequenties heeft op de conclusies die ik gepost heb.
3)Mogelijk zijn onze resultaten gelimiteerd tot grote groep situaties waarin jonge mensen slechts 2 en een half uur in elkaar met contact zijn. Mogelijk als individuen langer dan 2.5 in contact geweest zouden zijn, zouden anderen zaken dan uiterlijk een grotere rol spelen.
4)Mogelijke dat als er een meer conventionele soort date georganiseerd zou zijn, dat andere zaken een grotere rol zouden spelen.
Nou leg mij eens uit hoe dit in lijn ligt met jouw ideeën?
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:35:53 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:35 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

De kanttekeningen:

[..]

Nou leg mij eens uit hoe dit in lijn ligt met jouw ideeën?
Mogelijk, mogelijk, mogelijk...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227257
vind :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179227262
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:33 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Dus het idee is dat mooie vrouwen over het algemeen niet met lelijke mannen sex willen hebben. Maar waarom bestaan er dan toch lelijke mensen als Stacys alleen met Chads voortplanten schrijf je.

Nou een verklaring is, dat mannen een lagere standaard hebben wat betreft partnerkeuze. Zeg maar een bredere smaak, voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw, Van skinny tieners tot walvissen met 5 kinderen en een snor.
Het zijn de lelijke vrouwen die zich hierdoor kunnen voortplanten en hun leleijke genen kunnen doorgeven.
Wat een onzin zeg!

Kom op.
pi_179227267
Inceltopic 500.
pi_179227272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

_O-
Als je klaar bent met giechelen lees ik graag een tegenargument.
pi_179227277
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Mogelijk, mogelijk, mogelijk...

:')
Zo werkt wetenschap. Ga maar terug naar school, zo te zien begrijp je er niks van.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:37:21 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227278
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:37 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Als je klaar bent met giechelen hoor ik graag een tegenargument.
Al gegeven. Er is geen universele standaard.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:37:42 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227282
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zo werkt wetenschap, meneer 'de aarde is plat!'. Ga maar terug naar school, zo te zien begrijp je er niks van.
Op school heb ik Karl Popper gehad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227325
En hoe denk je met dit gegeven te gaan leren leven?
pi_179227335
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:37 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zo werkt wetenschap. Ga maar terug naar school, zo te zien begrijp je er niks van.
Sociale 'wetenschappen' wellicht :')
pi_179227337
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Break the circle jerk and read the fucking article!
? Wat is er onjuist met mijn interpretatie van het artikel. Stop eens wat moeite in je berichten, man man man.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:41:07 #40
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227357
Wat zijn incels - naast narcisten - ook nog eens afgrijselijk oppervlakkig...

Doodvermoeiend wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Al gegeven. Er is geen universele standaard.
Die standaard is er volgens mij wel degelijk. Ik gaf eerder al een voorbeeld over mannelijke fotomodellen. En dat er zelfs door die hele linie aan verschillende etniciteiten (aziatisch zwart blank) heen. Er overeenkomende kenmerken kunnen worden vastgesteld. Die blijlbaar de kenmerken zijn voor universele schoonheid.

[ Bericht 3% gewijzigd door JeSuisER op 17-05-2018 20:46:44 ]
pi_179227366
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:35 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

De kanttekeningen:

[..]

Nou leg mij eens uit hoe dit in lijn ligt met jouw ideeën?
Omdat ik al lang en breed heb aangegeven dat bv de situatie Tinder wezenlijk anders is dan de situatie waarin je al dan niet besluit om een relatie aan te gaan.

Heel veel relaties ontstaan nu juist in situaties waarin mensen elkaar onder natuurlijke omstandigheden leren kennen. De relatie is dan niet tot stand gekomen vanwege het uiterlijk (dat zag je immers direct al), maar juist doordat je iemand hebt leren kennen (innerlijk dus).

En natuurlijk spelen daar ook zaken een rol die je niet kan veranderen (bv geur), maar het hele proces behelst zoveel meer.

En dit onderzoek heeft dat simpelweg niet gemeten.
pi_179227404
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

? Wat is er onjuist met mijn interpretatie van het artikel. Stop eens wat moeite in je berichten, man man man.
Sorry dat ik er vanuit ging dat jij begrijpend kan lezen.

Maar goed, ik had al de inhoudelijke reactie gegeven. Vrouwen vinden ongeduldige standjes niet leuk hoor!
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:43:43 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227411
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:41 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Die standaard is er volgens mij wel degelijk. Ik gaf eerder al een voorbeeld over mannelijke fotomodellen. En dat er zelfs door die hele linie aan verschillende etniciteiten (aziatisch zwart blank) heen. Er overeenkomende kenmerken kunnen worden vastgesteld.
Nee, die universele standaard is met geen mogelijkheid empirisch vast te stellen... ergo, louter pseudo-wetenschap dienend voor incels om hun hoeren en chirurgie gesubsidieerd te krijgen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227414
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat zijn incels - naast narcisten - ook nog eens afgrijselijk oppervlakkig...

Doodvermoeiend wel.
Iedereen raakt doodvermoeid van je bevuiling van dit topic.
pi_179227437
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Iedereen raakt doodvermoeid van je bevuiling van dit topic.
Dat heb jij ook wetenschappelijk onderzocht door dat aan jezelf en mede incellers te vragen?
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:45:33 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227444
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Iedereen raakt doodvermoeid van je bevuiling van dit topic.
Dit is geen topic, dit is klaagzang nummer 785.975 waarin weer lekker in de slachtofferrol gekropen kan worden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:46:01 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227452
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat heb jij ook wetenschappelijk onderzocht door dat aan jezelf en mede incellers te vragen?
Maat laten we onze politieke geschillen voor wat het is en een terrasje nemen... wij begrijpen elkaar verder prima ^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Iedereen raakt doodvermoeid van je bevuiling van dit topic.
Geef dan eens antwoord op mijn vraag en negeer hem. :s)

Je kan ons wel overtuigen. Maar volgens mij gaat het om jouw leven. Hoe wil je met dit gegeven omgaan?
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:48:12 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227495
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Geef dan eens antwoord op mijn vraag en negeer hem. :s)

Je kan ons wel overtuigen. Maar volgens mij gaat het om jouw leven. Hoe wil je met dit gegeven omgaan?
Niet... de overheid dient alles maar te dokken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227505
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, die universele standaard is met geen mogelijkheid empirisch vast te stellen... ergo, louter pseudo-wetenschap dienend voor incels om hun hoeren en chirurgie gesubsidieerd te krijgen
Empirisch vaststellen. Wel hoor. Ik heb zelf geen empirisch onderzoek gedaan. Dit hebben modellen-bureaus en consumenten over de gehele f wereld al voor mij gedaan.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:49:19 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227521
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:48 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Empirisch vaststellen. Wel hoor. Ik heb geen empiriach onderzoek gedaan dit hebben modellen-bureaus en consumenten over de hele wereld al voor mij gedaan.
Popper maakt brandhout van dat 'onderzoek'... en terecht ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227525
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Geef dan eens antwoord op mijn vraag en negeer hem. :s)

Je kan ons wel overtuigen. Maar volgens mij gaat het om jouw leven. Hoe wil je met dit gegeven omgaan?
Te lastige vragen over iets anders dan het oneerlijk behandelen van niet aantrekkelijke mensen worden consequent genegeerd in deze topics.
pi_179227554
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:41 schreef VEM2012 het volgende:
Heel veel relaties ontstaan nu juist in situaties waarin mensen elkaar onder natuurlijke omstandigheden leren kennen. De relatie is dan niet tot stand gekomen vanwege het uiterlijk (dat zag je immers direct al), maar juist doordat je iemand hebt leren kennen (innerlijk dus).
Dus jij hebt het over een situatie waarin 2 mensen elkaar tegenkomen bijvoorbeeld op het werk, initieel elkaar nooit leuk gevonden hebben(want dat zou op uiterlijk wijzen), maar na verloop van tijd er wel een attractie groeit. En die initiële beoordeling van elkaars uiterlijk zou daar dan volgens jou geen rol in spelen.

quote:
En dit onderzoek heeft dat simpelweg niet gemeten.
Inderdaad. Zo'n onderzoek zou hartstikke interessant zijn, wel natuurlijk heel moeilijk om in voldoende aantallen uit te voeren en de data van te verzamelen.

Zolang er echter niet zo'n dergelijk onderzoek gedaan is, zullen we het echter met onderzoeken als die van mij moeten doen.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:51:10 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227561
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dus jij hebt het over een situatie waarin 2 mensen elkaar tegenkomen bijvoorbeeld op het werk, initieel elkaar nooit leuk gevonden hebben(want dat zou op uiterlijk wijzen), maar na verloop van tijd er wel een attractie groeit. En die initiële beoordeling van elkaars uiterlijk zou daar dan volgens jou geen rol in spelen.

[..]

Inderdaad. Zo'n onderzoek zou hartstikke interessant zijn, wel natuurlijk heel moeilijk om in voldoende aantallen uit te voeren en de data van te verzamelen.

Zolang er echter niet zo'n dergelijk onderzoek gedaan is, zullen we het echter met onderzoeken als die van mij moeten doen.
Nee hoor, daar hoeven we helemaal niets mee te doen.

Pseudowetenschap.

Lees Karl Popper.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227588
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat heb jij ook wetenschappelijk onderzocht door dat aan jezelf en mede incellers te vragen?
Hier een incel die dat ook ergerlijk vindt
pi_179227602
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:52 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Hier een incel die dat ook ergerlijk vindt
Het incel topic is niet voor niets (tijdelijk) gesloten.
pi_179227605
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Te lastige vragen over iets anders dan het oneerlijk behandelen van niet aantrekkelijke mensen worden consequent genegeerd in deze topics.
Misschien moet men toch maar aan genetische uiterlijke selectie gaan doen bij embryo’s. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2018 20:53:43 ]
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:53:21 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227609
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:52 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Hier een incel die dat ook ergerlijk vindt
Incels vinden alles ergerlijk, oneerlijk, gemeen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227621
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Geef dan eens antwoord op mijn vraag en negeer hem. :s)

Je kan ons wel overtuigen. Maar volgens mij gaat het om jouw leven. Hoe wil je met dit gegeven omgaan?
Mijn uiterlijk maximaliseren zover ik denk dat het qua geld, tijdsinvestering en (operatie)risico's het verschil in uiterlijk, en dus ook levenskwaliteit, waard is vergeleken met andere manieren om levenskwaliteit te verhogen.

Deze levensles zal ik ook aan familie, vriendin/vrouw, vrienden en mijn kinderen doorgeven.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:54:48 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:54 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mijn uiterlijk maximaliseren zover ik denk dat het qua geld, tijdsinvestering en (operatie)risico's het verschil in uiterlijk, en dus ook levenskwaliteit, waard is vergeleken met andere manieren om levenskwaliteit te verhogen.

Deze levensles zal ik ook aan familie, vriendin/vrouw, vrienden en mijn kinderen doorgeven.
Wat oppervlakkig, zo'n leven...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227664
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Misschien moet men toch maar aan genetische uiterlijke selectie gaan doen bij embryo’s. :')
Zeker niet mee oneens en dat zal ik ook zeker doen met mijn eigen kinderen in hoeverre dat mogelijk zal zijn. Liever een zoon van 1 meter 85, dan een zoon van 1 meter 60 bijvoorbeeld. Voor zijn eigen toekomstige levenskwaliteit. Liever niet een dochter die erfelijk aangelegd is om haar natuurlijke haar te verliezen op haar 25e. Enzovoort. Voor de levenskwaliteit van mijn eigen kinderen.
pi_179227667
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:54 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Mijn uiterlijk maximaliseren zover ik denk dat het qua geld, tijdsinvestering en (operatie)risico's het verschil in uiterlijk, en dus ook levenskwaliteit, waard is vergeleken met andere manieren om levenskwaliteit te verhogen.

Deze levensles zal ik ook aan familie, vriendin/vrouw, vrienden en mijn kinderen doorgeven.
Zou je je kinderen zo’n leven gunnen dan?
pi_179227714
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zou je je kinderen zo’n leven gunnen dan?
Aantrekkelijkheid is gecorreleerd met levensgeluk, dus ja, ik gun hen het beste levensgeluk.

Ik zal dan ook proberen kinderen te krijgen met een zo mooi mogelijke vrouw, zodat mijn kinderen ook zo mooi mogelijk zijn.
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 20:59:09 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227722
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Aantrekkelijkheid is gecorreleerd met levensgeluk, dus ja, ik gun hen het beste levensgeluk.

Ik zal dan ook proberen kinderen te krijgen met een zo mooi mogelijke vrouw, zodat mijn kinderen ook zo mooi mogelijk zijn.
En anders doe je ze toch weg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227724
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Te lastige vragen over iets anders dan het oneerlijk behandelen van niet aantrekkelijke mensen worden consequent genegeerd in deze topics.
Oja, is dat zo? Ik heb net geantwoord, dus volgens mij klopt het niet wat jij zegt.
pi_179227725
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat oppervlakkig, zo'n leven...
Voor wat betreft partnerkeuze voor de sex. Is deze mensenwereld naar mijn ervaring zeker oppervlakkig. Veel oppervlakkiger dan de meesten op fok willen geloven of durven toegeven.
pi_179227747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En anders doe je ze toch weg.
Niet mee oneens, maar dat zou dan in een zeer vroege levensfase moeten gebeuren.

Abortie heb je het over dan, neem ik aan?
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 21:00:56 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227756
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:59 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Voor wat betreft partnerkeuze voor de sex. Is deze mensenwereld naar mijn ervaring zeker oppervlakkig. Veel oppervlakkiger dan de meesten op fok willen geloven of durven toegeven.
Nee hoor. Dat is een pseudo-existentialisme van lik-m'n-vestje die wordt verspreid door narcisten, psychopaten en incels om hun utilistische wereldbeeld enige schijn van relevantie en rationaliteit te geven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 21:01:33 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:00 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Niet mee oneens, maar dat zou dan in een zeer vroege levensfase moeten gebeuren.

Abortie heb je het over dan, neem ik aan?
Welja joh, ga vooral aborteren omdat ze 'lelijk' kunnen zijn.

8)7
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227771
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Incels vinden alles ergerlijk, oneerlijk, gemeen
Incels zijn ook inherent slechte mensen die sex als recht zien en dit eisen van vrouwen...

:')
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 21:02:29 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227785
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:01 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Incels zijn ook inherent slechte mensen die sex als recht zien en dit eisen van vrouwen...

:')
Nee hoor, ze eisen alleen wel dat de overheid hoeren en chirurgie gaat betalen, want dat is exact hetzelfde als geen voedsel of onderdak enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227805
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:58 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Aantrekkelijkheid is gecorreleerd met levensgeluk, dus ja, ik gun hen het beste levensgeluk.

Ik zal dan ook proberen kinderen te krijgen met een zo mooi mogelijke vrouw, zodat mijn kinderen ook zo mooi mogelijk zijn.
En hoe denk je die mooie vrouw dan te strikken?
pi_179227828
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welja joh, ga vooral aborteren omdat ze 'lelijk' kunnen zijn.

8)7
Ik maak geen sarcastische opmerkingen meer want hij ziet er opties in. ;(
pi_179227854
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is een pseudo-existentialisme van lik-m'n-vestje die wordt verspreid door narcisten, psychopaten en incels om hun utilistische wereldbeeld enige schijn van relevantie en rationaliteit te geven.
Incels bestaan omdat zij als niet bestaand werden behandeld door een oppervlakkige wereld. Waarom zouden zij anders zo bitter zijn geworden. Kip of t ei?
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 21:05:48 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227866
Is ook echt een perfect uitgangspunt voor een stabiele relatie... Aan jezelf lopen kloten totdat je die kennelijk EMPIRISCH geldende norm van aantrekkelijkheid hebt bereikt, een vrouw vinden waarvan je weet dat het slechts een zaadcontainer is die je gekozen heeft vanwege dat velletje om je heen en een gezin willen stichten met als graadmeter: "het moeten wel knappe babies zijn".

Wat gek zeg, dat vrouwen gillend wegrennen bij incels.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227871
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welja joh, ga vooral aborteren omdat ze 'lelijk' kunnen zijn.

8)7
Uit onderzoek is gebleken dat een misvormd gezicht destructieve gevolgen heeft voor de geestelijke gezondheid van die persoon. Jij gunt iemand dat?
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 21:06:27 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227877
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:05 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Incels bestaan omdat zij als niet bestaand werden behandeld door een utilistische oppervlakkige wereld. Waarom zouden zij anders zo bitter zijn geworden. Kip of t ei?
Waarom... omdat we in een decadente samenleving zitten waar bepaalde lieden veel te veel tijd om handen hebben om zich met dergelijk puberaal slachtoffergejank bezig te houden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 21:07:33 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_179227899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:06 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Uit onderzoek is gebleken dat een misvormd gezicht destructieve gevolgen heeft voor de geestelijke gezondheid van die persoon. Jij gunt iemand dat?
Tja, maar wat is een misvormd gezicht? Lullig wel hoor, als papa Jan al direct beslist dat er een oor scheef staat.. op naar de kliniek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_179227923
Op zich zou ik liever lelijk zijn dan niet bestaan.
pi_179227933
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

En hoe denk je die mooie vrouw dan te strikken?
oooh, veel opties hoor.

Uiterlijk verbeteren, status vergaren, rijk worden.--> mooie vrouw

Ben al goed op weg.
  donderdag 17 mei 2018 @ 21:09:04 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179227945
Dit topic neemt maar een rare en vooral erg nare wending.

Gaan we niet doen. Ga met je issues alsjeblieft naar een professioneel hulpverlener, JaJammerJan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')