abonnement Unibet Coolblue
pi_180100861
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 22:19 schreef mr.JamesBond het volgende:
Hoe bepaal ik de ontvankelijkheid van een bezwaar?
Kijken of het inhoudelijk aan alle wettelijke eisen en voorschriften voldoet en tijdig, correct en bij de juiste instantie is ingediend, dit alles behoudens uitzonderingen.
pi_180101729
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kijken of het inhoudelijk aan alle wettelijke eisen en voorschriften voldoet en tijdig, correct en bij de juiste instantie is ingediend, dit alles behoudens uitzonderingen.
Merci
  vrijdag 29 juni 2018 @ 18:23:34 #103
365082 IPA35
Patriarch
pi_180126128
Hopelijk wordt mijn scriptie schrijfplan z.s.m. goedgekeurd ;(
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_180362965
Leeft er hier nog iemand eigenlijk?
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 9 juli 2018 @ 21:06:29 #105
408813 crew  trein2000
pi_180363022
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:04 schreef DoubleDip het volgende:
Leeft er hier nog iemand eigenlijk?
Ik over een paar Maanden
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_180388013
Bachelor nominaal in de pocket! Tijd voor een tussenjaartje voordat ik te vroeg af ga studeren. :P
pi_180390038
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:04 schreef DoubleDip het volgende:
Leeft er hier nog iemand eigenlijk?
Nee.

ik zou de jehovas maar geloven.
pi_180445686
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

nominaal :')
Ik vraag me af wat mensen die NIET nominaal afstuderen de hele dag doen.

Of je moet op een te hoog niveau zitten en dan er wel langer over doen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2018 13:23:21 ]
  vrijdag 13 juli 2018 @ 14:23:19 #109
258802 Yreal
henk..!
pi_180446979
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:22 schreef BekToBasic het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat mensen die NIET nominaal afstuderen de hele dag doen.

Of je moet op een te hoog niveau zitten en dan er wel langer over doen
bier drinken en uitslapen.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 15:47:06 #110
353544 omelette
du fromage
pi_180448493
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:22 schreef BekToBasic het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat mensen die NIET nominaal afstuderen de hele dag doen.

Of je moet op een te hoog niveau zitten en dan er wel langer over doen
Nevenactiviteiten, semester buitenland, stages? Ken zelf weinig mensen die in vier jaar hun rechtenstudie erdoorheen gejaagd hebben.
pi_180455349
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:47 schreef omelette het volgende:

[..]

Nevenactiviteiten, semester buitenland, stages? Ken zelf weinig mensen die in vier jaar hun rechtenstudie erdoorheen gejaagd hebben.
Je moet ook kijken naar de gehele populatie en niet naar je vijf beste vrienden.
pi_180455849
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:12 schreef BekToBasic het volgende:

[..]

Je moet ook kijken naar de gehele populatie en niet naar je vijf beste vrienden.
Mag jij ook wel doen dan. Ken een hoop mensen en slechts een handjevol die het nominaal gedaan hebben. Het vinden van een baan was voor die mensen ofwel makkelijk omdat ze 1) EN een goed cv met veel nevenactiviteiten EN goede cijfers hadden, of 2) nog nooit een stap buiten het ouderlijk huis en de collegebanken hadden gezet en daarom er lang over deden om (studiegerelateerd) werk te vinden.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 13:09:48 #113
353544 omelette
du fromage
pi_180466770
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:12 schreef BekToBasic het volgende:

[..]

Je moet ook kijken naar de gehele populatie en niet naar je vijf beste vrienden.
Ik hoef niet naar de gehele populatie te kijken om te bedenken wat mensen mogelijk doen die niet nominaal afstuderen.
pi_180467006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:43 schreef ElProf het volgende:
Bachelor nominaal in de pocket! Tijd voor een tussenjaartje voordat ik te vroeg af ga studeren. :P
EUR?

Overigens is het doen van nevenactiviteiten (waaronder een uitwisseling) heel goed mogelijk tijdens een nominale bachelor. Je hebt toch tijd zat. Master is wel een ander verhaal.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2018 14:14:25 ]
pi_180478694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:28 schreef Bolasie het volgende:

[..]

EUR?

Overigens is het doen van nevenactiviteiten (waaronder een uitwisseling) heel goed mogelijk tijdens een nominale bachelor. Je hebt toch tijd zat. Master is wel een ander verhaal.
UvA!

Bachelor rechten gedaan en minor fiscaal recht. Relevante bijbanen, meerdere relevante commissies en al een stages/werkstudentschap bij grote kantoren binnen voor aankomend jaar. Uitwisseling dan als enige niet gedaan vanwege interesse in fiscaal recht, maar ga aankomend jaar wel reizen. Woon ook al een paar jaar op mezelf in de stad en geniet daar ook zeker van!

Ik zie dan ook totaal niet in waarom nominaal de bachelor halen met prima cijfers inclusief relevante bijbaan, nevenactiviteiten en boeiende minor of uitwisseling niet mogelijk zou zijn als je ook nog een leuke studententijd wilt hebben. Cum laude en hoger is dan weer een ander verhaal vaak.
  zondag 15 juli 2018 @ 01:44:53 #116
258802 Yreal
henk..!
pi_180481480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:51 schreef ElProf het volgende:

[..]

UvA!

Bachelor rechten gedaan en minor fiscaal recht. Relevante bijbanen, meerdere relevante commissies en al een stages/werkstudentschap bij grote kantoren binnen voor aankomend jaar. Uitwisseling dan als enige niet gedaan vanwege interesse in fiscaal recht, maar ga aankomend jaar wel reizen. Woon ook al een paar jaar op mezelf in de stad en geniet daar ook zeker van!

Ik zie dan ook totaal niet in waarom nominaal de bachelor halen met prima cijfers inclusief relevante bijbaan, nevenactiviteiten en boeiende minor of uitwisseling niet mogelijk zou zijn als je ook nog een leuke studententijd wilt hebben. Cum laude en hoger is dan weer een ander verhaal vaak.
Waarom zou je het willen dan?

Heb je trouwens ook de master fiscaal gedaan?
pi_180513135
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:51 schreef ElProf het volgende:

[..]

UvA!

Bachelor rechten gedaan en minor fiscaal recht. Relevante bijbanen, meerdere relevante commissies en al een stages/werkstudentschap bij grote kantoren binnen voor aankomend jaar. Uitwisseling dan als enige niet gedaan vanwege interesse in fiscaal recht, maar ga aankomend jaar wel reizen. Woon ook al een paar jaar op mezelf in de stad en geniet daar ook zeker van!

Ik zie dan ook totaal niet in waarom nominaal de bachelor halen met prima cijfers inclusief relevante bijbaan, nevenactiviteiten en boeiende minor of uitwisseling niet mogelijk zou zijn als je ook nog een leuke studententijd wilt hebben. Cum laude en hoger is dan weer een ander verhaal vaak.
UvA-scholieren die iets totaal niet inzien. What else is new?
pi_180542051
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2018 01:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waarom zou je het willen dan?

Heb je trouwens ook de master fiscaal gedaan?
Master nog niet gedaan, maar die ga ik wel doen na mijn tussenjaar! Dat zal natuurlijk wel een stukje intensiever zijn dan de bachelor. Logisch ook.

quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

UvA-scholieren die iets totaal niet inzien. What else is new?
Om hier toch maar even een serieuze aan draai te geven. Zouden Zuidas kantoren nou daadwerkelijk aantoonbaar verschil zien in de studenten van verschillende universiteiten. Ik heb dit zelf wel vaker besproken met advocaten en recruiters, maar veel verder dan dat het probleem gestuurde onderwijs in Maastricht uiteindelijk vaak nadelig blijkt kwamen zij toch niet echt.

[ Bericht 20% gewijzigd door ElProf op 17-07-2018 18:40:21 ]
  dinsdag 17 juli 2018 @ 19:27:52 #119
258802 Yreal
henk..!
pi_180543148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:32 schreef ElProf het volgende:

[..]

Master nog niet gedaan, maar die ga ik wel doen na mijn tussenjaar! Dat zal natuurlijk wel een stukje intensiever zijn dan de bachelor. Logisch ook.

[..]

Om hier toch maar even een serieuze aan draai te geven. Zouden Zuidas kantoren nou daadwerkelijk aantoonbaar verschil zien in de studenten van verschillende universiteiten. Ik heb dit zelf wel vaker besproken met advocaten en recruiters, maar veel verder dan dat het probleem gestuurde onderwijs in Maastricht uiteindelijk vaak nadelig blijkt kwamen zij toch niet echt.
boeit ook totaal niet.
pi_180543338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:32 schreef ElProf het volgende:

[..]

Master nog niet gedaan, maar die ga ik wel doen na mijn tussenjaar! Dat zal natuurlijk wel een stukje intensiever zijn dan de bachelor. Logisch ook.

[..]

Om hier toch maar even een serieuze aan draai te geven. Zouden Zuidas kantoren nou daadwerkelijk aantoonbaar verschil zien in de studenten van verschillende universiteiten. Ik heb dit zelf wel vaker besproken met advocaten en recruiters, maar veel verder dan dat het probleem gestuurde onderwijs in Maastricht uiteindelijk vaak nadelig blijkt kwamen zij toch niet echt.
Njah als je een student van de EUR tegenover je hebt zitten weet je al meteen dat je met een opperbaas te maken hebt.
Play hard, go pro.
pi_180569079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:51 schreef ElProf het volgende:

[..]

UvA!

Bachelor rechten gedaan en minor fiscaal recht. Relevante bijbanen, meerdere relevante commissies en al een stages/werkstudentschap bij grote kantoren binnen voor aankomend jaar. Uitwisseling dan als enige niet gedaan vanwege interesse in fiscaal recht, maar ga aankomend jaar wel reizen. Woon ook al een paar jaar op mezelf in de stad en geniet daar ook zeker van!

Ik zie dan ook totaal niet in waarom nominaal de bachelor halen met prima cijfers inclusief relevante bijbaan, nevenactiviteiten en boeiende minor of uitwisseling niet mogelijk zou zijn als je ook nog een leuke studententijd wilt hebben. Cum laude en hoger is dan weer een ander verhaal vaak.
Als je aan de UvA studeert snap ik wel dat dat niet zo moeilijk is ja.
  donderdag 19 juli 2018 @ 00:18:55 #122
365082 IPA35
Patriarch
pi_180572636
Heeft er iemand hier verstand van Amerikaans belastingrecht? :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_180575685
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:18 schreef IPA35 het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van Amerikaans belastingrecht? :')
Als je een volgevreten oranje bent en een importbruid hebt, is er een grote kans dat je geen belasting betaalt.

Oh wacht, die kans is er ook in Nederland
pi_180577152
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 19:36 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Njah als je een student van de EUR tegenover je hebt zitten weet je al meteen dat je met een opperbaas te maken hebt.
rotterdam :')
  dinsdag 24 juli 2018 @ 20:17:14 #125
353544 omelette
du fromage
pi_180704631
Scriptie goedgekeurd. Nu dan toch echt alle punten binnen om af te studeren. :)
pi_180734227
Hey rechtenstudenten en profs!

of beter met name strafrecht studenten en profs! *O*

Ik heb een vraag. Ik zou jullie zeer dankbaar zijn voor jullie hulp. Het volgende is een waargebeurde zaak uit 1999, die berecht werd in 2000, in casus vorm:

Gezin 3 kinderen. Ogenschijnlijk gelukkig, maar in realiteit heeft de man losse handjes en gaat die regelmatig de hort op. De vrouw en koters lijden. De vrouw vertrekt met haar koters, maar de man dwingt haar weer bij hem terug te komen. De vrouw en koters lijden nogmaals. De ouders van de vrouw zien het met lede ogen aan. Opa besluit dat het genoeg is. Opa koopt wapen. Opa bespreekt wat hij van plan is met vrouw. Vrouw rijdt opa en man op een avond naar een bos, met als doel druiven te plukken. Opa doet een Bond, jullie weten wel (die man van Rachel Weisz :9~ ) en man heeft 3 gaten in zijn hoofd en 1 in zijn rug. Op naar Saturnus of welke andere planeet dan ook. Man wordt 2 dagen later gevonden. Op diezelfde dag heeft vrouw hem als vermist opgegeven. Pas na 2 maanden worden vrouw en opa en hun oudste koter van 14+ opgepakt.

Eis OvJ: Opa 12 jaar
Vrouw 4 jaar

STRAF: Opa 12 jaar
Vrouw 6 jaar

8)7

Wat ik niet begrijp:

1. Hoe kan men in vredesnaam achterhalen wie de James Bond is? Waarom zou dat niet de 14-jarige koter kunnen zijn geweest? Of de vrouw?

2. OvJ eist maar 12 jaar.... 8)7 8)7 8)7 Iemand is weg, en dan eist de OvJ maar 12 jaartjes? Met goed gedrag dus maar 9 jaar? Waarom niet levenslang? Of meer dan 20 jaar? Of TBS? 8)7

3. OvJ eist 4 jaar, maar rechter geeft 6.... 8)7 Hoe kan dit? En weer is dat niet te weinig -O-

Bij voorbaat dank,

Kluun
Niet doen
pi_180740076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 01:52 schreef Kluun1985 het volgende:
Hey rechtenstudenten en profs!

of beter met name strafrecht studenten en profs! *O*

Ik heb een vraag. Ik zou jullie zeer dankbaar zijn voor jullie hulp. Het volgende is een waargebeurde zaak uit 1999, die berecht werd in 2000, in casus vorm:

Gezin 3 kinderen. Ogenschijnlijk gelukkig, maar in realiteit heeft de man losse handjes en gaat die regelmatig de hort op. De vrouw en koters lijden. De vrouw vertrekt met haar koters, maar de man dwingt haar weer bij hem terug te komen. De vrouw en koters lijden nogmaals. De ouders van de vrouw zien het met lede ogen aan. Opa besluit dat het genoeg is. Opa koopt wapen. Opa bespreekt wat hij van plan is met vrouw. Vrouw rijdt opa en man op een avond naar een bos, met als doel druiven te plukken. Opa doet een Bond, jullie weten wel (die man van Rachel Weisz :9~ ) en man heeft 3 gaten in zijn hoofd en 1 in zijn rug. Op naar Saturnus of welke andere planeet dan ook. Man wordt 2 dagen later gevonden. Op diezelfde dag heeft vrouw hem als vermist opgegeven. Pas na 2 maanden worden vrouw en opa en hun oudste koter van 14+ opgepakt.

Eis OvJ: Opa 12 jaar
Vrouw 4 jaar

STRAF: Opa 12 jaar
Vrouw 6 jaar

8)7

Wat ik niet begrijp:

1. Hoe kan men in vredesnaam achterhalen wie de James Bond is? Waarom zou dat niet de 14-jarige koter kunnen zijn geweest? Of de vrouw?

2. OvJ eist maar 12 jaar.... 8)7 8)7 8)7 Iemand is weg, en dan eist de OvJ maar 12 jaartjes? Met goed gedrag dus maar 9 jaar? Waarom niet levenslang? Of meer dan 20 jaar? Of TBS? 8)7

3. OvJ eist 4 jaar, maar rechter geeft 6.... 8)7 Hoe kan dit? En weer is dat niet te weinig -O-

Bij voorbaat dank,

Kluun
1: magie.

in alle serieusheid, dat doet de politie. Nooit CSI gekeken?

2: Rekening houden met de omstandigheden. De vrouw is jarenlang gekweld, hij beschermde haar en de kinderen.

3: Omstandigheden. De rechter mag zelf afwegen en tot een ander oordeel komen dan de eis van de ovj.
pi_180742356
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:54 schreef Yreal het volgende:

[..]

1: magie.

in alle serieusheid, dat doet de politie. Nooit CSI gekeken?

2: Rekening houden met de omstandigheden. De vrouw is jarenlang gekweld, hij beschermde haar en de kinderen.

3: Omstandigheden. De rechter mag zelf afwegen en tot een ander oordeel komen dan de eis van de ovj.
Bij 2, ja, maar we kunnen niet allemaal James Bond worden. Er is iemand voorgoed weg. Straf had hoger moeten zijn lijkt me.
Niet doen
pi_180742418
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:50 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Bij 2, ja, maar we kunnen niet allemaal James Bond worden. Er is iemand voorgoed weg. Straf had hoger moeten zijn lijkt me.
want? 12 jaar is best wel heel lang voor iemand op leeftijd. Bovendien deed hij het met goede bedoelingen. we praten hier niet over een roofmoord.
pi_180742760
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

want? 12 jaar is best wel heel lang voor iemand op leeftijd. Bovendien deed hij het met goede bedoelingen. we praten hier niet over een roofmoord.
Vraag: Van die 3 kinderen, 2 broers en een prachtdochter. Inmiddels is ze boven de 20. Stel jij komt dat meisje tegen en jullie vinden elkaar leuk, daarna kom je dit verhaal tegen...zou je het dan uitmaken? Want opa is killer, moeder is medeplichtige, en het zijn jailbirds. Bovendien heeft het meisje in een psychiatrische inrichting gezeten nadat dit alles is gebeurd, ivm psychoses. Inmiddels heeft ze haar leven weer op een rij: baan, huurhuis, nog wel enig overgewicht vanwege jarenlang zware psychische medicatie...+ ze heeft nog contact met moeder en opa. Die zou jij dus ook gaan ontmoeten.

Ik heb het uitgemaakt (beter gezegd laf geblokkeerd op de app en gewoon nummer en telefoon uitgezet uit angst dat ze met ander nummer belt)

Maar wat zou jij doen?
Niet doen
pi_180746119
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:13 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Vraag: Van die 3 kinderen, 2 broers en een prachtdochter. Inmiddels is ze boven de 20. Stel jij komt dat meisje tegen en jullie vinden elkaar leuk, daarna kom je dit verhaal tegen...zou je het dan uitmaken? Want opa is killer, moeder is medeplichtige, en het zijn jailbirds. Bovendien heeft het meisje in een psychiatrische inrichting gezeten nadat dit alles is gebeurd, ivm psychoses. Inmiddels heeft ze haar leven weer op een rij: baan, huurhuis, nog wel enig overgewicht vanwege jarenlang zware psychische medicatie...+ ze heeft nog contact met moeder en opa. Die zou jij dus ook gaan ontmoeten.

Ik heb het uitgemaakt (beter gezegd laf geblokkeerd op de app en gewoon nummer en telefoon uitgezet uit angst dat ze met ander nummer belt)

Maar wat zou jij doen?
Ik zou mijn armen amputeren zodat ik anderen niet meer zou vervelen hier met mijn domme gelul.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 01:54:51 #132
258802 Yreal
henk..!
pi_180758776
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:13 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Vraag: Van die 3 kinderen, 2 broers en een prachtdochter. Inmiddels is ze boven de 20. Stel jij komt dat meisje tegen en jullie vinden elkaar leuk, daarna kom je dit verhaal tegen...zou je het dan uitmaken? Want opa is killer, moeder is medeplichtige, en het zijn jailbirds. Bovendien heeft het meisje in een psychiatrische inrichting gezeten nadat dit alles is gebeurd, ivm psychoses. Inmiddels heeft ze haar leven weer op een rij: baan, huurhuis, nog wel enig overgewicht vanwege jarenlang zware psychische medicatie...+ ze heeft nog contact met moeder en opa. Die zou jij dus ook gaan ontmoeten.

Ik heb het uitgemaakt (beter gezegd laf geblokkeerd op de app en gewoon nummer en telefoon uitgezet uit angst dat ze met ander nummer belt)

Maar wat zou jij doen?
je juridische vraag is dus eigenlijk of je zou durven daten met een meid met mental issues? :D
pi_180761937
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:30 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik zou mijn armen amputeren zodat ik anderen niet meer zou vervelen hier met mijn domme gelul.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 21:47:59 #134
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180776978
Deze boy is geslaagd. In januari rechten. *)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_180798222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:47 schreef Quotidien het volgende:
Deze boy is geslaagd. In januari rechten. *)
Waarom in januari?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:46:23 #136
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180799448
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:02 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Waarom in januari?
Oh fuck ik dacht dat er een tweede instroommoment in januari was.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_180800550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:47 schreef Quotidien het volgende:
Deze boy is geslaagd. In januari rechten. *)
September? Welke uni?
pi_180833138
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Oh fuck ik dacht dat er een tweede instroommoment in januari was.
Niet voor eerstejaars. In februari beginnen kan alleen in de master. Kan je niet in september starten dan zul je dus een heel jaar moeten wachten.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 30 juli 2018 @ 13:22:18 #139
408813 crew  trein2000
pi_180833288
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:47 schreef Quotidien het volgende:
Deze boy is geslaagd. In januari rechten. *)
Waar?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 30 juli 2018 @ 14:47:29 #140
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180835185
Dan wordt het september. Het is aan de uva trouwens.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 30 juli 2018 @ 14:56:51 #141
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180835350
Fuck, ik heb nog niks geregeld en zit tegen verwachting tot september helemaal volgepland qua werk. Dat wordt nog wat. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_180835497
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 14:47 schreef Quotidien het volgende:
Dan wordt het september. Het is aan de uva trouwens.
Ga je aan een bachelor of master beginnen en in september '18 of '19?
  maandag 30 juli 2018 @ 15:21:29 #143
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180835765
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:05 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Ga je aan een bachelor of master beginnen en in september '18 of '19?
Aankomende september met een bachelor.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_180836584
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 15:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Aankomende september met een bachelor.
Hoe kan het dan dat je nu pas geslaagd bent? En waarom de meest waardeloze uni en één van de weinige echt slechte universiteit van het land?
  maandag 30 juli 2018 @ 17:33:08 #145
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180838210
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 16:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]
En waarom de meest waardeloze uni en één van de weinige echt slechte universiteit van het land?
Kun je dit toelichten?

https://www.parool.nl/ams(...)-nederland~a4371295/
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 30 juli 2018 @ 17:40:14 #146
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180838310
Om eerlijk te zijn heb ik er niet echt over nagedacht, ik kom uit Limburg en dacht altijd dat Amsterdam de place to be is. Vandaar de keuze UvA. Ik heb het colloquium doctum traject ingezet voor die faculteit, dus ik zit er een beetje aan vast ook. Maargoed, papiertje is papiertje.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_180838874
Ach het pluspunt van rechten is sowieso dat je genoeg tijd overhoudt om bakken pils te zuipen en meisjes te versieren waardoor je sociale skills excelleren. Dan maakt het ook niet uit waar je gestudeerd hebt. ^O^
Play hard, go pro.
  Moderator maandag 30 juli 2018 @ 18:31:09 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_180839069
quote:
Omdat mensen maar wat dom lullen en leuk vinden om de UvA aan te vallen ;)

Veel plezier!

Ik heb over 2,5 week tentamen privaatrecht. Moet het in 1x halen omdat ik het zelf mega heb lopen uitstellen. Dus wish me luck :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_180851221
quote:
Bij ons werd altijd gezegd: heb je een 7 of hoger voor je bachelorscriptie dan kan je aan de master hier beginnen. Heb je een 6 dan ga je naar Leiden Centraal en neem je de trein naar respectievelijk Amsterdam of Rotterdam.
pi_180851239
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 17:40 schreef Quotidien het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik er niet echt over nagedacht, ik kom uit Limburg en dacht altijd dat Amsterdam de place to be is. Vandaar de keuze UvA. Ik heb het colloquium doctum traject ingezet voor die faculteit, dus ik zit er een beetje aan vast ook. Maargoed, papiertje is papiertje.
Dat wel, maar als je gedijt bij chaos ben je wel op je plek aan de UvA.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')