abonnement Unibet Coolblue
pi_179255681
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:50 schreef Recce het volgende:
Dit was mij nog ontgaan:

"Den Haag - PVV-leider Geert Wilders wil na de zomer een Mohammed-cartoonwedstrijd organiseren in de Tweede Kamer. Iedereen met tekentalent kan meedingen naar de hoofdprijs van 5000 euro. Hij heeft cartoonist Bosch Fawstin, die in 2015 zelf een prijs won met een Mohammed-cartoon, bereid gevonden om samen met hem de jury te vormen."

:')
Misschien kunnen ze het vuur er mee aanmaken als ze voor de moskee speenvarkens gaan barbecueën.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 01:56:57 #227
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179255703
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Concorde is een andere categorie :{w

[..]

Joezi had een tijdje voor zijn huidige verdwijntruc, zoals hij dat zelf noemde, een downertje. Toen was hij een maand niet op FOK! Ik twijfel een beetje om hem een PM te sturen want FOK! is maar FOK!, er zijn zoveel belangrijkere dingen dan dit forum. Wil ook niet dat-ie denkt dat-ie ons verantwoording schuldig is.
Maar buitencategorie qua schoonheid en vitesse. 2100 km p u :B

Je hebt een punt wat Onze Grote Leider en zijn status betreft, en zijn verantwoording naar ons, het schuim ;)
love & heet
pi_179255755
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 01:56 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Maar buitencategorie qua schoonheid en vitesse. 2100 km p u :B
Ik heb 'm wel eens gezien, en France. Mijn ouders hebben 'm bezichtigd, ook van binnen, toen-ie geïntroduceerd werd.
quote:
Je hebt een punt wat Onze Grote Leider en zijn status betreft, en zijn verantwoording naar ons, het schuim ;)
Als users (even) stoppen met FOK! is daar een reden voor en moeten ze daar vrij in zijn zonder dat andere users op hun gemoed gaan inspelen, vind ik, denk ik, hoop ik.
  Intelligentste user 2022 zaterdag 19 mei 2018 @ 02:09:59 #229
222817 Recce
pi_179255811
Ik ga maar eens tukken. :W
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:11:23 #230
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179255816
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik heb 'm wel eens gezien, en France. Mijn ouders hebben 'm bezichtigd, ook van binnen, toen-ie geïntroduceerd werd.

[..]

Als users (even) stoppen met FOK! is daar een reden voor en moeten ze daar vrij in zijn zonder dat andere users op hun gemoed gaan inspelen, vind ik, denk ik, hoop ik.
Prachtig vliegtuig. En ook een van de veiligste of de veiligste. Dat grote ongeluk in 2000, zoals jullie waarschijnlijk weten, stond los van mechanische problemen..

Als grote leider moet Joez er wel zijn voor ons. Neem nu als voorbeeld de Donald, het zit 'm niet mee het laatste jaar, maar hij blijft strijden voor de zwakkeren :P
love & heet
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:11:45 #231
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179255817
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:09 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens tukken. :W
Slaap lekker :W
love & heet
pi_179255819
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:09 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens tukken. :W
Ik duik er ook maar eens in.



Trusten :W
pi_179255826
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:11 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Prachtig vliegtuig. En ook een van de veiligste of de veiligste. Dat grote ongeluk in 2000, zoals jullie waarschijnlijk weten, stond los van mechanische problemen..

Als grote leider moet Joez er wel zijn voor ons. Neem nu als voorbeeld de Donald, het zit 'm niet mee het laatste jaar, maar hij blijft strijden voor de zwakkeren :P
Ja, moge The Donald een voorbeeld voor onze Joez' zijn :D
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:15:30 #234
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179255834
Van vliegtuigen kleine stap naar nieuwe gympen.

Wel 'ns gelezen dat gij, Scrut, ook van sneakers houdt.

Woensdag de Kyrie 4 gekocht. Deze:



Goed kistje. Wilde eigenlijk de 'lebron 15', maar die zaten te strak en gaan niet lekker samen met brede poten. Zijn wel super nice.
love & heet
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:16:31 #235
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179255842
Slaap lekker.

Ga ik wel ff met Joezie dm-en als er niemand meer hier is -O-

Ltrs :W
love & heet
pi_179255864
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:15 schreef sly-nl het volgende:
Van vliegtuigen kleine stap naar nieuwe gympen.

Wel 'ns gelezen dat gij, Scrut, ook van sneakers houdt.

Woensdag de Kyrie 4 gekocht. Deze:

[ afbeelding ]

Goed kistje. Wilde eigenlijk de 'lebron 15', maar die zaten te strak en gaan niet lekker samen met brede poten. Zijn wel super nice.
Ziet er zeer koningsgezind uit. Ik ben redelijk conservatief qua sneakers, alle kleuren komen in aanmerking, als het maar zwart is. Inmiddels met m'n vierde paar all black Superstars bezig. Maar nu moet ik echt weggaan anders gaan mensen me nog verwarren met Voxs.

:W
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:24:54 #237
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_179255881
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ziet er zeer koningsgezind uit. Ik ben redelijk conservatief qua sneakers, alle kleuren komen in aanmerking, als het maar zwart is. Inmiddels met m'n vierde paar all black Superstars bezig. Maar nu moet ik echt weggaan anders gaan mensen me nog verwarren met Voxs.

:W
Night!

love & heet
pi_179257924
Hopelijk komen er hier ook mensen van de Cos, die wél gezellig willen kletsen, zonder dat steeds hetzelfde riedeltje over bepaalde mensen in Utopia, voor bij moet komen en elkaar irriteren in een nee en ja strijd. Er zijn volgens mij voldoende onderwerpen waarover we het kunnen hebben en dat hoeft niet on topic dan, ook heel bevrijdend..
Ik kom zo nu en dan wel even kijken, of er mensen zijn :)
Zal wel niet lukken ;(
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:08:10 #239
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179258098
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:55 schreef magnaal het volgende:
Hopelijk komen er hier ook mensen van de Cos, die wél gezellig willen kletsen, zonder dat steeds hetzelfde riedeltje over bepaalde mensen in Utopia, voor bij moet komen en elkaar irriteren in een nee en ja strijd. Er zijn volgens mij voldoende onderwerpen waarover we het kunnen hebben en dat hoeft niet on topic dan, ook heel bevrijdend..
Ik kom zo nu en dan wel even kijken, of er mensen zijn :)
Zal wel niet lukken ;(
Iemand zei ooit dat Utopia de rode draad was wat de users verbind en dat men daarom liever in de cos bleef ipv elders kletsen. Daar zit misschien wat in, ik weet t niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179258161
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

Iemand zei ooit dat Utopia de rode draad was wat de users verbind en dat men daarom liever in de cos bleef ipv elders kletsen. Daar zit misschien wat in, ik weet t niet.
Ow okee dan, ik vind het prima. Ik merk ook dat het geaccepteerd wordt dat er zoveel off topic wordt gekletst in de Cos....
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:19:11 #241
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179258250
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:12 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ow okee dan, ik vind het prima. Ik merk ook dat het geaccepteerd wordt dat er zoveel off topic wordt gekletst in de Cos....
Tot grote irritatie van een aantal. Dat is al wel vanaf het begin zo, alleen op het moment dat er weinig meer on streams gebeurt zie je het meer.

Ik vraag me af straks met 2.0 of het anders zal zijn. Je krijgt natuurlijk hele nieuwe inwoners, nieuwe terrein. Proberen te spotten wat "echt" is en niet, waar de zenderkamer is, of er codes zijn (zoals zendercheck) en wat het betekent, etc. Je krijgt een nieuwe influx van gebruikers die meeposten. Plus een hoop gebruikers die voorheen meeposten maar gaanderweg afgehaakt zijn en weer uit nieuwsgierigheid even mee komen kijken....ik denk dat de hele "sfeer" anders zal zijn.

Er zal dan ook meer on topic gepost worden in het begin omdat er zoveel nieuws om over te posten valt.

Tenminste, zoiets denk ik.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:22:11 #242
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179258302
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:12 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ow okee dan, ik vind het prima. Ik merk ook dat het geaccepteerd wordt dat er zoveel off topic wordt gekletst in de Cos....
Dat gehaat en ja en nee strijd is een van de redenen waarom ik ook afgehaakt was in de cos. Naast het feit dat Utopia totaal niet boeide. Die negatieve sfeer is soms zo bepalend dat ik het gevoel had erin meegezogen te worden. Hou ik niet van. Ben wat dat betreft helemaal met je eens. Gezellig kletsen zonder al dat gedoe..veel fijner :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179258428
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat gehaat en ja en nee strijd is een van de redenen waarom ik ook afgehaakt was in de cos. Naast het feit dat Utopia totaal niet boeide. Die negatieve sfeer is soms zo bepalend dat ik het gevoel had erin meegezogen te worden. Hou ik niet van. Ben wat dat betreft helemaal met je eens. Gezellig kletsen zonder al dat gedoe..veel fijner :Y
Ik merkte gisteren zoveel irritatie bij mezelf. Ik dacht hier moet ik mee stoppen, Maar dat doet niets af aan de users, het is gewoon de nare sfeer in Utopia die bepalend lijkt. Mensen gaan er zo in op.. Ik kan het gewoon niet meer. Het is herhaling op herhaling
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:34:01 #244
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179258509
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:28 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik merkte gisteren zoveel irritatie bij mezelf. Ik dacht hier moet ik mee stoppen, Maar dat doet niets af aan de users, het is gewoon de nare sfeer in Utopia die bepalend lijkt. Mensen gaan er zo in op.. Ik kan het gewoon niet meer. Het is herhaling op herhaling
Mensen gaan er idd behoorlijk in op. Je ziet hetzelfde terug in de comments die je soms ziet in de Facebook berichtjes in het Facebook topic (een van de leukste topcis momenteel vind ik). Als je ziet wat sommige mensen op de FB pagina's van Utopianen schrijven.... te bizar voor woorden soms. Ik vraag me af wat mensen soms bezielt 8)7
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179258597
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Mensen gaan er idd behoorlijk in op. Je ziet hetzelfde terug in de comments die je soms ziet in de Facebook berichtjes in het Facebook topic (een van de leukste topcis momenteel vind ik). Als je ziet wat sommige mensen op de FB pagina's van Utopianen schrijven.... te bizar voor woorden soms. Ik vraag me af wat mensen soms bezielt 8)7
Ja je wordt er bang van, als je dat leest. Zitten de mensen in Nederland zo in elkaar? Maar dan realiseer ik me, dat het lekker anoniem schelden en tieren is, van mensen die misschien niet zo lekker in hun vel steken en zelf allerlei mankementen hebben. Maar er om kunnen lachen? Nee..
  zaterdag 19 mei 2018 @ 10:54:13 #246
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179258777
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:40 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja je wordt er bang van, als je dat leest. Zitten de mensen in Nederland zo in elkaar? Maar dan realiseer ik me, dat het lekker anoniem schelden en tieren is, van mensen die misschien niet zo lekker in hun vel steken en zelf allerlei mankementen hebben. Maar er om kunnen lachen? Nee..
Ik blijf het een bizar fenomeen vinden. Ik zit zelf niet zo in elkaar dus kan er niet zo goed bij.
Ach ja. Hoort bij het leven van tegenwoordig blijkbaar ;)

Maar goed, ik had een luie ochtend maar moet me toch echt gaan klaarmaken nu. Zo dadelijk naar Enschede. Eens kijken of ik Rekkie in z'n supermanpakkie kan spotten :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179258886
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik blijf het een bizar fenomeen vinden. Ik zit zelf niet zo in elkaar dus kan er niet zo goed bij.
Ach ja. Hoort bij het leven van tegenwoordig blijkbaar ;)

Maar goed, ik had een luie ochtend maar moet me toch echt gaan klaarmaken nu. Zo dadelijk naar Enschede. Eens kijken of ik Rekkie in z'n supermanpakkie kan spotten :P
Veel plezier :) !
pi_179263093
Zombies in m'n park :o Pokemonjagers :')
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2018 @ 19:08:28 #249
137949 Disana
pi_179270513
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zombies in m'n park :o Pokemonjagers :')
Leuk, daar zat het Noorderplantsoen ook vol mee zo'n half jaartje geleden. Maar de rage lijkt hier voorbij.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 20:25:26 #250
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_179272494
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
*O* *O* *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')