abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 12:00:29 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179238517
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 04:25:52 Trump and Nunes want to reveal the ID of a confidential source, despite warnings that it would put lives in danger and imperil operations.The FBI is now taking steps to protect live investigations the person worked on and lessen any danger to associates. https://t.co/1TVmpvlkeP reageer retweet
tedlieu twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 05:46:15 .@TheJusticeDept doesn't reveal confidential sources in its investigations. Why should the investigation of @realDonaldTrump & his associates be treated any differently? Also if there was an informant, this suggests Mueller has way more evidence than has been revealed so far. https://t.co/gdWm0IcAZE reageer retweet
Lekker dan. Ben je in 2016 als agent undercover gegaan en zit je ondertussen bij de mafia gaat de President even je cover blowen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 12:01:46 #206
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179238530
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179238626
De sancties vanuit Amerika op Europese bedrijven die zaken doen met Iran gaan toch tegengewerkt worden door de EU:

quote:
De Europese Unie heeft vrijdag een verordening in werking gesteld die de effecten van Amerikaanse sancties tegen Iran op Europese bedrijven moet blokkeren.

EU blokkeert de effecten die de Amerikaanse sancties tegen Iran op het bedrijfsleven in de EU hebben.
De VS stapte eerder uit het nucleaire akkoord met Iran.
Donald Tusk, voorzitter van de Europese Raad, uitte harde kritiek op de Amerikaanse president.
Verschillende Europese bedrijven reageerden al huiverig op de Amerikaanse terugtrekking uit het kernakkoord.

EU-leiders hebben de Iran-kwestie donderdag besproken tijdens een bijeenkomst in de Bulgaarse hoofdstad Sofia, meldt persbureau AP.

De EU neemt daarmee de eerste maatregelen om de gevolgen van de Amerikaanse sancties voor Europese bedrijven te verzachten via het zogeheten 'blokkeerstatuut'.De maatregelen treden binnen twee maanden in werking, mits het Europees Parlement ze niet blokkeert. De VS is eerder uit het nucleaire akkoord met Iran gestapt, maar de EU doet verwoede pogingen de deal toch in stand te houden.

Cuba
Het statuut, een handelsmechanisme, werd in 1996 in het leven geroepen om het Amerikaanse handelsembargo tegen Cuba te omzeilen. Het verbiedt Europese bedrijven en rechtbanken om mee te werken aan sancties van buiten de EU. Verder bepaalt het statuut dat gerechtelijke uitspraken die buiten de EU over die sancties worden gedaan niet geldig zijn binnen de unie. Bedrijven in de EU kunnen worden gecompenseerd voor eventuele verliezen die ze door de sancties lijden. Omdat in de Cuba-kwestie destijds een politieke oplossing werd bereikt, is het blokkeerstatuut niet eerder van kracht geweest.

Onvoorspelbaar
Donald Tusk, voorzitter van de Europese Raad, zette donderdag in Sofia zijn aanvallen op de Amerikaanse president voort. "Het is niet het grootste geopolitieke probleem om een onberekenbare tegenstander of vijand te hebben. Het grootste probleem is als je beste vriend onvoorspelbaar is. Dat is nu geen grap meer", zei hij tijdens een gezamenlijke persconferentie met voorzitter van de Europese Commissie Jean-Claude Juncker. Tusk heeft een dag eerder gezegd dat Trump de EU heeft "verlost van alle illusies" dat het Europese landenverbond op anderen kan rekenen. "Als je naar de meest recente beslissingen van Donald Trump kijkt, zou je zelfs kunnen denken: 'Als dat je vrienden zijn, wie heeft dan nog vijanden nodig?'"

Bedrijven
De Franse president Emmanuel Macron zei donderdag dat de mogelijkheid voor Europese bedrijven om in Iran actief te blijven een van de redenen is om de Iran-deal in stand te houden. Verschillende bedrijven hebben al huiverig gereageerd op de Amerikaanse terugtrekking uit het akkoord. De Franse energiereus Total heeft gewaarschuwd dat het beëindigen van de activiteiten in Iran tot de mogelijkheden behoort. Ook het Deense zeetransportbedrijf Maersk en de Duitse verzekeraar Allianz hebben aangekondigd hun aanwezigheid in Iran te zullen afbouwen. In 2015 is de nucleaire overeenkomst met Iran niet alleen getekend door EU-leden Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, maar ook door leden van VN-Veiligheidsraad Rusland en China. De beide landen hebben ook aangekondigd de overeenkomst te willen laten voortbestaan, mits Iran zich aan de voorwaarden blijft houden.

Rusland
Een handelsdelegatie onder leiding van Rusland tekende donderdag een voorlopige handelsovereenkomst met Iran en liet weten op termijn te streven naar een vrijhandelszone. Amerikaanse sancties zijn voor de Russen minder bedreigend, omdat veel grote Russische bedrijven al opereren onder economische beperkingen vanwege de Russische overname van de Krim. De Chinese regering heeft ook gezegd van plan te zijn de "normale en transparante, praktische samenwerking met Iran" voort te zetten. Het Iraanse ministerie van Olie maakte donderdag bekend dat het Chinese staatsoliebedrijf CNPC klaarstaat om de rol van het Franse bedrijf Total bij de exploitatie van een groot gasveld in Iran over te nemen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)opese-bedrijven.html
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:08:27 #208
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_179238649
quote:
_O- zelfs al zinkt heel Groot Brittanie in de zee, dan stijgt de noordzee maar een halve centimeter. Het oppervlakte van de Britse eilanden is veel te klein. Groenland en de poolgebieden daartegen zijn enorm! 8)7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_179238734
quote:
Met dit soort mensen valt gewoon niet te praten toch? Als je het echt niet wíl geloven en alle logica overboord gooit ben je wel klaar eigenlijk. Jammer dat mensen met dit soort denkbeelden macht hebben.
pi_179238776
quote:
Effe nagerekend, sediment zou een stijging van 20 micron per jaar kunnen veroorzaken (uitgaande van 20 miljard ton per jaar), als je subsidence etc. negeert. Dat is 0.7% van de huidige jaarlijkse stijging...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 12:17:41 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179238818
Je kunt het oplossen door alle vissen te vangen. Die nemen ook plek in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179238836
quote:
Man opens fire at Trump’s Miami golf resort

A man was arrested early Friday morning after exchanging fire with police in the lobby of the Trump National Doral Miami resort.

"We are not saying this is terrorism ... we are not discounting anything at this point," according to Juan Perez, director of Miami-Dade Police.

The man reportedly was yelling about President Trump when officers arrived.

Police received a call about the man at 1:30 a.m. and encountered a man armed with a handgun who fired on officers from the lobby of the resort, reports said.

Police wounded the man and took him into custody. No officers were shot in the exchange of fire.
http://thehill.com/homene(...)ps-miami-golf-resort
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:44:08 #213
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_179239258
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:17 schreef Ulx het volgende:
Je kunt het oplossen door alle vissen te vangen. Die nemen ook plek in.
_O_
Eindelijk een oplossing waar Trump iets mee kan. Sinds W Bush is de Amerikaanse visie dat "human being and fish can coexist peacefully".
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 13:29:30 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179240183
https://www.nu.nl/buitenl(...)opese-bedrijven.html

quote:
De Europese Unie heeft vrijdag een verordening in werking gesteld die de effecten van Amerikaanse sancties tegen Iran op Europese bedrijven moet blokkeren.

In het kort:

• EU blokkeert effecten die Amerikaanse sancties hebben bedrijfsleven in Europa
• Statuut verbiedt Europese bedrijven en rechtbanken mee te werken aan sancties van buitenaf
• Maatregelen treden binnen twee maanden in werking
• De VS stapte eerder uit nucleair akkoord met Iran

EU-leiders hebben de Iran-kwestie donderdag besproken tijdens een bijeenkomst in de Bulgaarse hoofdstad Sofia, meldt persbureau AP.

De EU neemt daarmee de eerste maatregelen om de gevolgen van de Amerikaanse sancties voor Europese bedrijven te verzachten via het zogeheten 'blokkeerstatuut'.

De maatregelen treden binnen twee maanden in werking, mits het Europees Parlement ze niet blokkeert.

De VS is eerder uit het nucleaire akkoord met Iran gestapt, maar de EU doet verwoede pogingen de deal toch in stand te houden.

Cuba
Het statuut, een handelsmechanisme, werd in 1996 in het leven geroepen om het Amerikaanse handelsembargo tegen Cuba te omzeilen. Het verbiedt Europese bedrijven en rechtbanken om mee te werken aan sancties van buiten de EU.(...)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 13:42:05 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179240480
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 00:33 schreef Nintex het volgende:
Rudy! _O_

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 13:40:10 Giuliani on CNN seems to slightly walk back claims that there was an informant in the Trump campaign: "I don't know for sure, nor does the President, if there really was one." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 13:52:11 #216
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_179240691
https://www.washingtontim(...)ld-have-prevented-a/

Giuliani begint ook al aardig te flippen. Nu is Sessions de kwade genius.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:03:16 #217
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179240890
Rudy is gewoon seniel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 14:06:38 #218
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179240938
Hannity Flips Out: Mueller Probe ‘Is A Direct Threat To This American Republic’

Schuimbekkende Hannity will be schuimbekkende Hannity.

RiegerReport twitterde op donderdag 17-05-2018 om 16:30:02 HANNITY on the appointment of MUELLER one year ago today:"I think this is a good thing. I think, you know what, they've been clamoring for it, let them get it. ... Let's get to the bottom of it, game on." https://t.co/SPhsH0IxZW reageer retweet
RiegerReport twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 04:01:24 HANNITY tonight on MUELLER investigation:"This witch hunt is now a direct threat to this American republic." https://t.co/2BPtC77wSg reageer retweet
RiegerReport twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 04:07:26 HANNITY on Oct. 31, 2016:"Hillary Clinton could be sworn into office while still being under investigation from the FBI, which would then put this country into a major constitutional crisis."https://t.co/G5myjpDcOA reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179241186
De Republikeinen hebben een probleem met hun messaging richting nobember: het ontbreekt aan aansprekende beleidsplannen. Eigenlijk ontbreekt het aan überhaupt beleidsplannen. De belastingwet is er doorheen maar blijkt nog altijd impopulair. Vandaar dat een oud stokpaardje van stal gehaald lijkt te worden: repeal & replace.

Republicans Know Their Voters Are Going To Be Mad They Didn’t Repeal Obamacare, So They’re Trying Again:
https://www.buzzfeed.com/(...)cf57M0Vmv#.pqDJPnQMO

Enerzijds is het een goede motivator voor de meest conservatieve achterban. Anderzijds is Obamacare steeds populairder geworden over de afgelopen jaren, en de vorige poging is jammerlijk gefaald. Het lijkt me een gevaarlijke strategie die ook makkelijk kan backfiren.
pi_179241467
quote:
Attorney General Jeff Sessions on Thursday issued a directive ending a common tactic used by immigration judges to pause or suspend cases before them while waiting for new evidence.

The New York Times reports that Sessions issued a directive ending the power of immigration judges to put a case on hold using administrative cloture, which judges have used in the past to suspend cases for immigrants awaiting a visa application or the appeal of their criminal conviction.
http://thehill.com/latino(...)s-with-policy-change

Hoe werkt dat? Ik dacht dat Sessions tot de executive branch behoorde?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:33:12 #221
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_179241506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:03 schreef Szura het volgende:
Rudy is gewoon seniel
Ik vind hem net een mini trol
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 14:44:51 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179241726
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 14:40:25 This is getting too easy. What an absolute train wreck this guy is. EVERY time!!! #Embarrassment #TimeForPasture #DazedConfused #BastaUnfair!’ Rudy Giuliani explodes when CNN’s Cuomo plays clip of him saying presidents must obey subpoenas https://t.co/AszT6ZZx9D via rawstory reageer retweet
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 00:33 schreef Nintex het volgende:
Rudy! _O_

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 14:49:34 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179241827
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:01:19 #224
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179242109
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:31 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

http://thehill.com/latino(...)s-with-policy-change

Hoe werkt dat? Ik dacht dat Sessions tot de executive branch behoorde?
Deze rechters vallen direct onder de DOJ. https://en.m.wikipedia.or(...)r_Immigration_Review
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 15:12:19 #225
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179242317
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:04:08 Dear Dazed Rudy: Please retire. Today. You had a good run for many years. But you are distracting from that and quickly becoming an embarrassment. A never ending joke. Don’t let this serve as your legacy. The time has come. reageer retweet
:D _O-

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179242329
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Deze rechters vallen direct onder de DOJ. https://en.m.wikipedia.or(...)r_Immigration_Review
Ah, damn, had er niet aan gedacht dat het misschien geen echte rechters waren...
Googlen op immigration judge judicial branch geeft inderdaad meteen het antwoord.
quote:
immigration court is technically not a court at all, but is an administrative body. It is not part of the U.S. judicial branch.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179242573
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:31 schreef Ulx het volgende:
Tevens: De leaks komen van (...) The Best People.
Soms komen cartoons echt zó dicht bij de waarheid... :D (ja, ik heb 'm al eerder geplaatst, sue me :P )

  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:26:27 #228
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_179242628
Toch opmerkelijk dat de Approval van President Trump momenteel maar 43.4% is. Ik denk dat, wanneer zijn gedrag wat correcter/netter was geweest, hij wel richting de 48% gezeten had.

Bron: https://www.realclearpoli(...)b_approval-6179.html
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 15:30:19 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179242711
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:26 schreef martijnde3de het volgende:
Toch opmerkelijk dat de Approval van President Trump momenteel maar 43.4% is. Ik denk dat, wanneer zijn gedrag wat correcter/netter was geweest, hij wel richting de 48% gezeten had.

Bron: https://www.realclearpoli(...)b_approval-6179.html
Als hij zijn werk goed had gedaan bedoel je?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 15:33:22 #230
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179242798
jimsciutto twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:20:13 New: Santa Fe TX Independent School District has acknowledged an active shooter incident at Santa Fe High School Friday morning reageer retweet
jimsciutto twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:32:03 According to an eyewitness account given to a CNN affiliate, a gunman at a high school in Santa Fe, TX entered a classroom and began shooting with what appeared to be a shotgun. The witness says they saw a girl shot in the leg. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:33:32 #231
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_179242802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als hij zijn werk goed had gedaan bedoel je?
Meestal als de economie goed draait, ongeacht het beleid, heeft de president hoge approval cijfers.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_179242851
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:33 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Meestal als de economie goed draait, ongeacht het beleid, heeft de president hoge approval cijfers.
Kun je nagaan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 15:45:45 #233
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179243100
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:33 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Meestal als de economie goed draait, ongeacht het beleid, heeft de president hoge approval cijfers.
Dan gaat het leuk worden als de FED de rente verhoogt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:47:22 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_179243147
Ik zeg het alvast maar hier

Sessions is de FBI informant waar Trump nu zo op los gaat :9
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 15:53:22 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179243271
Kan iemand van dit onsamenhangende geleuter chocola maken?

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:38:11 Why isn’t disgraced FBI official Andrew McCabe being investigated for the $700,000 Crooked Hillary Democrats in Virginia, led by Clinton best friend Terry M (under FBI investigation that they killed) gave to McCabe’s wife in her run for office? Then dropped case on Clinton! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 15:55:19 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179243330
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:50:11 Reports are there was indeed at least one FBI representative implanted, for political purposes, into my campaign for president. It took place very early on, and long before the phony Russia Hoax became a “hot” Fake News story. If true - all time biggest political scandal! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 16:02:43 #237
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179243498
[Citation needed]
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2018 @ 16:02:48 #238
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_179243500
All time biggest scandal!

_O-
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 18 mei 2018 @ 16:03:27 #239
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_179243517
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[Cites no evidence]
Als je het vaak genoeg herhaalt ga je er zelf in geloven. No collusion!
Carpe Libertatem
pi_179243771
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:53 schreef Ulx het volgende:
Kan iemand van dit onsamenhangende geleuter chocola maken?

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:38:11 Why isn’t disgraced FBI official Andrew McCabe being investigated for the $700,000 Crooked Hillary Democrats in Virginia, led by Clinton best friend Terry M (under FBI investigation that they killed) gave to McCabe’s wife in her run for office? Then dropped case on Clinton! reageer retweet
Als het bij Clinton mocht, mag het bij Cohen ook!!11!EINZ!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 16:18:44 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179243831
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 16:13:55 The sheer panic of @foxnews and others is on full display. They know my client and I are a real and present danger to Mr. Trump and they are desperately trying to discredit us with irrelevant nonsense. It will not work. People are too smart. And we are not going away. #Basta reageer retweet
En Avenatti trollt er gewoon lekker op los.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179243958
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:53 schreef Ulx het volgende:
Kan iemand van dit onsamenhangende geleuter chocola maken?

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:38:11 Why isn’t disgraced FBI official Andrew McCabe being investigated for the $700,000 Crooked Hillary Democrats in Virginia, led by Clinton best friend Terry M (under FBI investigation that they killed) gave to McCabe’s wife in her run for office? Then dropped case on Clinton! reageer retweet
De vrouw van McCabe was als Democraat verkiesbaar in Virginia. Ergo, de hele FBI is tegen Trump. Dat probeert hij hier geloof ik te zeggen.
  Redactie Games vrijdag 18 mei 2018 @ 16:36:58 #243
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_179244258
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:33 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:20:13 New: Santa Fe TX Independent School District has acknowledged an active shooter incident at Santa Fe High School Friday morning reageer retweet
jimsciutto twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:32:03 According to an eyewitness account given to a CNN affiliate, a gunman at a high school in Santa Fe, TX entered a classroom and began shooting with what appeared to be a shotgun. The witness says they saw a girl shot in the leg. reageer retweet
Bloed aan de handen van Trump.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 16:45:33 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179244445
jimsciutto twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 16:37:52 New: “Informant” Trump & Giuliani have been railing about was NOT planted inside the campaign to provide information to investigators, US officials tell me & my colleagues @ShimonPro @LauraAJarrett. Informant is an American but identity closely held at highest levels. reageer retweet
Iemand die dus zelf naar de FBI is gestapt waarschijnlijk.

Donnie, you're in a world of pain.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 16:47:31 #245
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179244498
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:45 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 16:37:52 New: “Informant” Trump & Giuliani have been railing about was NOT planted inside the campaign to provide information to investigators, US officials tell me & my colleagues @ShimonPro @LauraAJarrett. Informant is an American but identity closely held at highest levels. reageer retweet
Iemand die dus zelf naar de FBI is gestapt waarschijnlijk.

Donnie, you're in deep shit now.
Zou het niet gewoon Papadopoulos zijn? Die zou toch na zijn aanhouding een wire zijn gaan dragen?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 16:49:14 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179244537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:47 schreef Mike het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon Papadopoulos zijn? Die zou toch na zijn aanhouding een wire zijn gaan dragen?
Of Melania. Die wilde tenslotte niet dat Donnie POTUS zou worden. :P
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 16:49:32 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179244545
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:47 schreef Mike het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon Papadopoulos zijn? Die zou toch na zijn aanhouding een wire zijn gaan dragen?
Daarover is destijds toen het naar buiten kwam wel over gespeculeerd ja.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 16:51:02 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179244586
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 16:54:29 #249
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179244651
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Daarover is destijds toen het naar buiten kwam wel over gespeculeerd ja.
Inderdaad...even een artikel erbij gezocht: https://www.theatlantic.c(...)bert-mueller/544493/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 16:58:23 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179244728
Het is geen Operatie Donnie Brasco geweest. Iemand door de FBI is gestuurd en zich van beneden naar de top heeft weten te werken. Dat lijkt me toch echt stug. Iemand in Trump's omgeving met een beetje integriteit is waarschijnlijker.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 16:59:05 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179244747
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:36 schreef Puddington het volgende:

[..]

Bloed aan de handen van Trump.
jimsciutto twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 16:55:39 Breaking: Multiple fatalities in shooting at Santa Fe High School in Santa Fe, Texas, two law enforcement sources tell CNN. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 17:08:29 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179244941
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:58 schreef Ulx het volgende:
Het is geen Operatie Donnie Brasco geweest. Iemand door de FBI is gestuurd en zich van beneden naar de top heeft weten te werken. Dat lijkt me toch echt stug. Iemand in Trump's omgeving met een beetje integriteit is waarschijnlijker.
Dat laatste is uiterst onwaarschijnlijk, als je enige integriteit hebt dan bevind je je niet in de omgeving van Trump, lijkt mij eerder geloofwaardig dat iemand in Trumps omgeving op een misdaad is betrapt en in ruil voor een deal informatie over Trump leverde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_179245120
En weer een school shooting: https://www.huffingtonpos(...)cea3e4b0463cdba128a5

:'(

* brokjespoes doet spuit 11 na * :'(
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 17:19:29 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179245141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat laatste is uiterst onwaarschijnlijk, als je enige integriteit hebt dan bevind je je niet in de omgeving van Trump, lijkt mij eerder geloofwaardig dat iemand in Trumps omgeving op een misdaad is betrapt en in ruil voor een deal informatie over Trump leverde.
Maar dan krijgt de FBI geen toestemming. Je moet echt gegronde redenen hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 17:19:59 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179245148
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:18 schreef brokjespoes het volgende:
En weer een school shooting: https://www.huffingtonpos(...)cea3e4b0463cdba128a5

:'(

** brokjespoes doet spuit 11 na* :'(
22ste dit jaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')