abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:09:19 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179204731


Op 4 mei is het weer zover, het jaarlijkse festival de mayo, de strijd om de roze trui. Want jongens, jongens, jongens, wat was dat prachtig, onze Tom Dumoulin die, ondanks dat hij moest poepen (Nederlands) iedereen in hun hemd zette. En dat één jaar na de oppermachtige zege van Steven Kru... Of nee toch niet.



Enfin. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie gaan er dit jaar namens Nederland ongenadig hard schroeien? Tom Dumoulin uiteraard weer, als hij niet teveel bewijsdrang voelt tenminste. Daarnaast hebben we Twan Poels natuurlijk. Robert Gesink gaat een paar etappes winnen nadat hij vanuit de ontsnapping allerlei pocketklimmertjes één voor één uit zijn wiel gepoeft heeft. Dan zijn we er toch wel onderhand qua Nederlanders zou je denken. Nou nee, want Van Poppel en Hofland gaan heersen als we gaan sprinten, Djos gaat de tijdritjes regelen, Lau gaat met schuim uit de bek Tom bijstaan en Lammertink en Koentje Bouwman gaan rittenkapen. Het is wel nog even afwachten welke van de vele wegkapiteins Sunweb gaat afvaardigen. En Sam Oomen doet mee, maar die bestaat net als Wilco Kelderman niet.

Wat valt er verder te melden over het deelnemersveld? Astana staat alleraardigst op punt en gaat met Miguel Angel Lopez Moreno voor het klassement. Het andere sterke blok is op papier Team Sky, aangevoerd door Chris Froome. Mitchelton-Scott heeft ook een sterke ploeg met kopmannen die al tijden niet meer gekoerst hebben. Aru doet een gooi naar de prijzen, net als Pozzovivo, Pinot, Woods, Sjors Bennett en Formolo. En Meintjes.

Movistar laat hun grote sterren dan weer thuis en komt hier met types als Betancur of all places op de proppen. Trek komt met hun G-team, aangevoerd door Pantano, Brambilla en Nizzolo. Bij BMC denken Roche en Dennis een goed klassement te kunnen rijden. Ook Leopold König circuleert op diverse voorlopige deelnemerslijsten, maar die weet zelf nog niet dat hij al een tijd gestopt is met fietsen. En Aqua blue wordt heel erg gemist hier, alleen door Aqua Blue zelf dan.

U leest het al, weinig sprinters van naam doen hier mee. Viviani is natuurlijk wel een aardige, zeker met de toverdrank van Quick-step. Het lijkt erop dat we het naast Viviani en de eerder genoemde Nizzolo, Van Poppel en Hofland moeten doen met mannen als Bennett, Guardini, Modolo, Drucker en de bende van ellende van Israël Cycling Academy. En als Mareczko wijsgemaakt kan worden dat het hier een .2 koers betreft dan kan die wellicht ook wat uitrichten.

En de Belgen dan (deze alinea is speciaal voor José Been in het leven geroepen)? Laurens de Plus zou meedoen, maar de vraag is of die dat haalt. Tim Wellens gaat een poging doen om naast januari, februari, maart en april ook in mei te schroeien. Victor Campenaerts gaat bewijzen dat hij zonder wonderfiets kan tijdrijden, supertalent Louis Vervaeke gaat de ziel uit zijn lijf rijden voor Dumoulin, Ben Hermans gaat lekker doen waar hij zin in heeft. En Gijs van Hoecke, die doet ook mee.

Zijn er verder nog dingen te melden? Adam Hansen gaat zijn STREAK weer uitbreiden en met blijdschap kunnen wij melden dat Gianni Savio weer van de partij is dit jaar.



Etappes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi

De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html

D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig

TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.

Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)




Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179204745
Een sTOMtrein dus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179204761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yaids moet dood.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

En dat allemaal ten koste van ONZE sport.

Ik hoop echt dat hij nog een keer in een ravijn wordt gekegeld.
Je komt nogal geagiteerd over.
pi_179204773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Je komt nogal geagiteerd over.
_O-.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179204805
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Moet België niet zo’n debiel als coach hebben die een middenveld formeert van Fellaini-Radja-Witsel en De Bruyne op de flank zet ofzo.
Radja moet je lekker weghouden uit dat team.

Met z'n roos in z'n nek.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:22 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Roberto Martinez is wel ultra-aanvallend, alleen komt die coachend tekort tegen de topploegen. Krijgt hier en daar ook kritieken van spelers.

Morgen wordt Spanje bekend. Nog benieuwd of er enige verrassing inzit, maar dat zal moeten zitten in twee twijfelpunten; de back-up rechtsback en CV. Nu denk ik dat ze Odriozola als tweede rechtsback doen en Bartra als back-up CV (Wim vindt dit overigens leuk), maar het zou ook weer heel goed kunnen dat ze Nacho én Bartra meenemen. Lekker man.
Als je als elftal ooit in de situatie komt dat je Bartra op moet stellen kun je net zo goed thuisblijven. Je kunt net zo goed een pionnetje opstellen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:13:48 #6
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179204824
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179204851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:01 schreef showtimer het volgende:
TrekSegafredo twitterde op woensdag 16-05-2018 om 17:52:01 #Giro101 1/2 "We wanted to be in the break today and when it went. Pantano was just behind but he couldn't bridge over. Then we decided to pull to give Brambilla a chance, but when Yates put the hammer down, it turned out to be a GC stage with this finale." - DS @stevendejongh https://t.co/qpEJDjxUaT reageer retweet
TrekSegafredo twitterde op woensdag 16-05-2018 om 17:52:47 #Giro101 2/2 "It was really good from the boys that they went all-in and tried to get a good result. That was positive." reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eerst Meds 100x laten demarreren, terwijl die bij elke verkeersdrempel lost in z'n ranzig slechte vorm.

Het is ook verder niet zo dat iemand het je kwalijk had genomen als je niet had meegewerkt.
pi_179204868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook een hond.
Mensen die een hond hebben kan ik moeilijk serieus nemen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:16:53 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179204885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Mensen die een hond hebben kan ik moeilijk serieus nemen.
Je bent een harteloos mens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179204886
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

Radja moet je lekker weghouden uit dat team.

Met z'n roos in z'n nek.

[..]

Als je als elftal ooit in de situatie komt dat je Bartra op moet stellen kun je net zo goed thuisblijven. Je kunt net zo goed een pionnetje opstellen.
Betis heeft defensief een aanzienlijk betere tweede seizoenshelft gehad toen Bartra erbij kwam. In de eerste seizoenshelft stond Setién nog op de rand van de hel en nu is hij de GOAT van Villamarin. Wat is jouw opinie hierover?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179204894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:15 schreef wimderon het volgende:

[..]

En eerst Meds 100x laten demarreren, terwijl die bij elke verkeersdrempel lost in z'n ranzig slechte vorm.

Het is ook verder niet zo dat iemand het je kwalijk had genomen als je niet had meegewerkt.
Het had een nabeschouwing van Rabobank en LottoNL kunnen zijn
pi_179204958
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:16 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Betis heeft defensief een aanzienlijk betere tweede seizoenshelft gehad toen Bartra erbij kwam. In de eerste seizoenshelft stond Setién nog op de rand van de hel en nu is hij de GOAT van Villamarin. Wat is jouw opinie hierover?
Ik heb Betis 1 of 2 keer zien spelen na de winterstop, maar ik kan me niet voorstellen dat Bartra na jarenlang door de mand vallen opeens in een Spaans international on merit zou zijn getransformeerd.
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:22:04 #13
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179204995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik heb Betis 1 of 2 keer zien spelen na de winterstop, maar ik kan me niet voorstellen dat Bartra na jarenlang door de mand vallen opeens in een Spaans international on merit zou zijn getransformeerd.
Toch is dat zo hoor, Barta is echt aan een ijzersterk seizoen bezig momenteel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179205013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:22 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Toch is dat zo hoor, Barta is echt aan een ijzersterk seizoen bezig momenteel.
Ik heet geen Koffieplanter hè.
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:23:59 #15
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179205042
Als Barta niet de spits wordt van Spanje op het WK ga ik zeker weten niet kijken, naar het WK.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179205053
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:20 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik heb Betis 1 of 2 keer zien spelen na de winterstop, maar ik kan me niet voorstellen dat Bartra na jarenlang door de mand vallen opeens in een Spaans international on merit zou zijn getransformeerd.
Maar Spanje heeft niet veel goede back-up CV's rondlopen he. Qua jonge talenten zou Unai Nunez op zich daar kunnen komen maar van een Jesus Vallejo word ik nog niet enorm wild.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179205064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Als Barta niet de spits wordt van Spanje op het WK ga ik zeker weten niet kijken, naar het WK.
Maar de spits van Spanje speelt straks een finale live op RTL7.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 20:25:12 #18
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179205069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Als Barta niet de spits wordt van Spanje op het WK ga ik zeker weten niet kijken, naar het WK.
Jan Barta is vierde geworden in de CCC Tour - Grody Piastowskie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:25:21 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179205075
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar Spanje heeft niet veel goede back-up CV's rondlopen he. Qua jonge talenten zou Unai Nunez op zich daar kunnen komen maar van een Jesus Vallejo word ik nog niet enorm wild.
Ja ja, Unai Nunez, die kan wel eens gaan verassen, op de WK. Jesus Vallejo ben ik nog niet zo van overuigd om heel eerlijk te zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179205097
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja ja, Unai Nunez, die kan wel eens gaan verassen, op de WK. Jesus Vallejo ben ik nog niet zo van overuigd om heel eerlijk te zijn.
Goed dat je het met me eens bent. Ik zie mogelijkheden voor je als analist bij Studio Voetbal naast Nestor Kees Jansma.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 20:26:45 #21
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179205107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Goed dat je het met me eens bent. Ik zie mogelijkheden voor je als analist bij Studio Voetbal naast Nestor Kees Jansma.
Mani is wel een soort van Regi Blinker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:26:56 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179205111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:26 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Goed dat je het met me eens bent. Ik zie mogelijkheden voor je als analist bij Studio Voetbal naast Nestor Kees Jansma.
Ja ja Nestor Kees Jansma, die kan ook wel eens de revelatie van het WK worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179205136
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Mani is wel een soort van Regi Blinker.
Regi Blinker, man man man. Wat een verschrikking was dat bij FOX Sports enkele jaren geleden. Zoveel zinnen, maar toch zoveel onzin in elkaar weten te zetten. Dan nog liever commentaar van Good Old Niek Stubbe.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179205273
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:24 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar Spanje heeft niet veel goede back-up CV's rondlopen he. Qua jonge talenten zou Unai Nunez op zich daar kunnen komen maar van een Jesus Vallejo word ik nog niet enorm wild.
Zoek een CV die z'n veters kan strikken en neem die maar mee in plaats van die wandelende ramp. Hopelijk laat Lopetegui Morata ook lekker thuis.

Ik wacht overigens op de reactie van een niet nader te noemen user als Deschamps morgen z'n selectie bekendmaakt en Fekir daar niet bij zit.
pi_179205320
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zoek een CV die z'n veters kan strikken en neem die maar mee in plaats van die wandelende ramp. Hopelijk laat Lopetegui Morata ook lekker thuis.

Ik wacht overigens op de reactie van een niet nader te noemen user als Deschamps morgen z'n selectie bekendmaakt en Fekir daar niet bij zit.
Rodrigo zat in maart ten koste van Morata erbij; selecties in maart zeggen veel over de WK-Selectie.

Lees desnoods mijn krachtige topic in het WK-forum. Ieder zin, ieder woord. Pure kwaliteit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179205355
Content van het AD is dit jaar ook wel zeer matig vergeleken met vorig jaar. Vorig jaar een ruime nabeschouwing met redelijk wat interviews, nu paar interviews met renners en twee a drie minuten nabeschouwen en TD kan weer aan de wijn.
pi_179205449
Kan het dan nu weer over de enige echte sport gaan ipv dat homoseksuele gedribbel met een leren bal?
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:47:34 #28
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179205544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:43 schreef Rudicio het volgende:
Kan het dan nu weer over de enige echte sport gaan ipv dat homoseksuele gedribbel met een leren bal?
Flaneren in je strakke pakkie, net zo lang tot je warme ballen hebt, is dat niet?
pi_179205608
Ik vind deze topics weer bijzonder vermakelijk.

+1 voor het nieuwe album van Beach House overigens.
Demain, on roule
pi_179205685
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Flaneren in je strakke pakkie, net zo lang tot je warme ballen hebt, is dat niet?
Super hetero en cool? Ja.
pi_179205694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:43 schreef Rudicio het volgende:
Kan het dan nu weer over de enige echte sport gaan ipv dat homoseksuele gedribbel met een leren bal?
Europa League finale is nu, kijk je ook mee?
Demain, on roule
pi_179205726
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:50 schreef Mykonos het volgende:
Ik vind deze topics weer bijzonder vermakelijk.

+1 voor het nieuwe album van Beach House overigens.
Jij hebt je naam toch niet van een nummer van ook al zo'n schattige groep muzikanten?
pi_179205847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Jij hebt je naam toch niet van een nummer van ook al zo'n schattige groep muzikanten?
Jazeker wel :@

Hoewel dat al wel een tijd terug is, heb hun laatste albums niet eens geprobeerd, dus weet niet of ik ze nog tof vind.
Demain, on roule
pi_179205913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:53 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Europa League finale is nu, kijk je ook mee?
Europa League stelt niet veel voor.
pi_179205987
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:59 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Jazeker wel :@

Hoewel dat al wel een tijd terug is, heb hun laatste albums niet eens geprobeerd, dus weet niet of ik ze nog tof vind.
Ze hebben er maar 3 hè. _O-
Vind ze alle drie eigenlijk wel goed. Op de laatste staat in de verste verte niets meer wat nog op Mykonos lijkt eigenlijk, dus weet niet of het je zal bekoren, maar was daarom wel verrassend.
pi_179206023
De Schach best goed.
pi_179206061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:53 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Europa League finale is nu, kijk je ook mee?
Nee, ga nu inschakelen
pi_179206203
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ze hebben er maar 3 hè. _O-
Vind ze alle drie eigenlijk wel goed. Op de laatste staat in de verste verte niets meer wat nog op Mykonos lijkt eigenlijk, dus weet niet of het je zal bekoren, maar was daarom wel verrassend.
Kun je nagaan _O-

Maar had vorig jaar wel voorbij zien komen dat er een nieuwe plaat was, op de een of andere manier niet aan toegekomen om te luisteren. Nu maar eens opgezet, klinkt toch wel goed.
Demain, on roule
pi_179206429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:07 schreef Rudicio het volgende:

[..]

Nee, ga nu inschakelen
Homo
pi_179206635
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:06 schreef Columbiafan het volgende:
De Schach best goed.
Als ie echt ziekjes is, dan was dit wel indrukwekkend ja. De Schach ontwikkelt zich meer dan prima.
pi_179206748

Ik heb de popcorn er weer bij gepakt.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:36:59 #42
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179206868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:50 schreef Mykonos het volgende:
Ik vind deze topics weer bijzonder vermakelijk.

+1 voor het nieuwe album van Beach House overigens.
Beach House O+ Tof dat hier meer fans zitten. Ik ga in oktober naar het concert :)
pi_179206902
Formolo is ook wel echt goed eigenlijk. Door een val 5 minuten verloren in de Etna-etappe, maar hij zit er erg goed bij in de andere etappes, had rond de podiumplekken gestaan zonder dat tijdverlies.
Demain, on roule
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:39:15 #44
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179206926
Wat gaat Forremelo nou eigenlijk doen? Ik zie hem elke moeilijke aankomst de blubber rijden voor .. niks? Of gaat hij werkelijk voor de 12de plek strijden voor een ultiem Bora klassement?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:41:35 #45
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179206989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat gaat Forremelo nou eigenlijk doen? Ik zie hem elke moeilijke aankomst de blubber rijden voor .. niks? Of gaat hij werkelijk voor de 12de plek strijden voor een ultiem Bora klassement?
Gewoon weer top 10 net als vorig jaar moet lukken. Er vallen er vast nog wel 2 tussenuit. Dennis en Bilbao bijvoorbeeld, die gaan misschien een kwartier verliezen op de Zoncolan.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:42:44 #46
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179207025
Oh wacht Formolo staat al 21e. Dan wordt het wel lastiger ja. Maar niet onmogelijk.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:43:05 #47
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179207030
Dat zou ik met deze vorm zonde vinden, hij kan met deze vorm zeker een prachtige etappe winnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 21:45:48 #48
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179207100
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Dat zou ik met deze vorm zonde vinden, hij kan met deze vorm zeker een prachtige etappe winnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:46:18 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179207119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Dat zou ik met deze vorm zonde vinden, hij kan met deze vorm zeker een prachtige etappe winnen.
Dan zal hij nog wat minuten moeten pakken...met deze achterstand en vorm laten ze hem zaterdag niet in de vlucht rijden.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:46:57 #50
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179207135
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dan zal hij nog wat minuten moeten pakken...met deze achterstand en vorm laten ze hem zaterdag niet in de vlucht rijden.
Nee daarom, maar je weet toch dat hij van dat vreselijke Bora weer voor een kleurloos klassement moet rijden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179207170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:46 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nee daarom, maar je weet toch dat hij van dat vreselijke Bora weer voor een kleurloos klassement moet rijden.
Ze hebben Konrad al anoniem in de top-10, ik vind ook dat Formolo voor de vlucht moet gaan in plaats van nu wanhopig nog op te proberen te schuiven naar plek-12.
Demain, on roule
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 21:49:32 #52
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179207205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:48 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Ze hebben Konrad al anoniem in de top-10, ik vind ook dat Formolo voor de vlucht moet gaan in plaats van nu wanhopig nog op te proberen te schuiven naar plek-12.
Ik heb even met John van de Bora gebeld en dit was zijn reactie:

Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:49:57 #53
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179207217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:48 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Ze hebben Konrad al anoniem in de top-10, ik vind ook dat Formolo voor de vlucht moet gaan in plaats van nu wanhopig nog op te proberen te schuiven naar plek-12.
Als Boekman en Konrad samen een koers rijden strijden ze ook altijd allebei voor een kutklasserment.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:53:42 #54
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_179207311
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Wicky15 op 16-05-2018 21:54:02 ]
pi_179207390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat gaat Forremelo nou eigenlijk doen? Ik zie hem elke moeilijke aankomst de blubber rijden voor .. niks? Of gaat hij werkelijk voor de 12de plek strijden voor een ultiem Bora klassement?
Dat kun je je ook afvragen over Goncalves.

Kijk eens dom José.
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:56:43 #56
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179207420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat kun je je ook afvragen over Goncalves.

Kijk eens dom José.
[ afbeelding ]
Ja en dan bij een etappe als vandaag geen benen meer hebben. Lampenkap.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 21:57:12 #57
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179207429
Gelukkig kan Katusha altijd nog rekenen op Mau.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179207475
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja en dan bij een etappe als vandaag geen benen meer hebben. Lampenkap.
Modolo heeft zich vandaag ook uit elkaar getrokken voor een mooie 33e plek.
pi_179207502
Sondre heeft overigens met deuren lopen smijten omdat hij niet geselecteerd is voor de Giro en hij had op zeker wel een etappe gepakt!

https://www.tv2.no/a/9860808/
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:01:39 #60
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_179207530
Ik kijk nu al uit naar alle domme dingen die de Katushas voor ons in petto hebben de komende anderhalve week
leuk
pi_179207766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:00 schreef wimderon het volgende:
Sondre heeft overigens met deuren lopen smijten omdat hij niet geselecteerd is voor de Giro en hij had op zeker wel een etappe gepakt!

https://www.tv2.no/a/9860808/
Teksten _O_

Die website meldt ook een coeliakie diagnose bij Edvald. ;(
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:14:47 #62
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179207913
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:00 schreef wimderon het volgende:
Sondre heeft overigens met deuren lopen smijten omdat hij niet geselecteerd is voor de Giro en hij had op zeker wel een etappe gepakt!

https://www.tv2.no/a/9860808/
Misschien had Sondre dan een keer een koers kunnen uitrijden om vormbehoud te tonen. Lol.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:15:40 #63
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179207940
Wel fijn dat hij vandaag gelijk op 10 lengtes wordt gesprint door Dylan die anderhalve maand niet heeft gekoerst. Dat was helemaal goed gekomen tegen Viviani.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:18:30 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179208009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Wel fijn dat hij vandaag gelijk op 10 lengtes wordt gesprint door Dylan die anderhalve maand niet heeft gekoerst. Dat was helemaal goed gekomen tegen Viviani.
Ik verwacht je straks bij Pauw.
pi_179208028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik verwacht je straks bij Pauw.
Niet vanaf 23:00 naar Niek Stubbe willen luisteren :{w
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:19:22 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179208034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Niet vanaf 23:00 naar Niek Stubbe willen luisteren :{w
Dat valt te combineren.
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:19:34 #67
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179208038
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik verwacht je straks bij Pauw.
Ik val nu al bijna in slaap. Mijn god.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:19:55 #68
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179208049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:19 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik val nu al bijna in slaap. Mijn god.
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 22:20:38 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179208076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:59 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Jazeker wel :@

Hoewel dat al wel een tijd terug is, heb hun laatste albums niet eens geprobeerd, dus weet niet of ik ze nog tof vind.
Mykonos is een prachtig nummer.
  woensdag 16 mei 2018 @ 23:07:13 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179209388
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Jan Barta is vierde geworden in de CCC Tour - Grody Piastowskie.
Ik zag dat Hagens Berman in Californië rondrijden met een Bennett en Barta, willen die de nieuwe BORA worden ofzo?
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 23:11:53 #71
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179209532
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 23:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zag dat Hagens Berman in Californië rondrijden met een Bennett en Barta, willen die de nieuwe BORA worden ofzo?
Ik heb net in dat andere topic uitgelegd dat Bennett en Barta er niets van kunnen, wat een toeval.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 23:54:57 #72
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179210650
Morgen lijkt me toch net iets meer voor de aanvallers. Laatste km @7% en daarna is het alleen maar afdalen. Daar maak je geen tijd goed als peloton. Alhoewel Viviani dit soort werk prima kan net als Bennett
pi_179211625
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen lijkt me toch net iets meer voor de aanvallers. Laatste km @7% en daarna is het alleen maar afdalen. Daar maak je geen tijd goed als peloton. Alhoewel Viviani dit soort werk prima kan net als Bennett
Schachmann zou iets moeten proberen maar alles zal wel op Viviani gezet worden.
pi_179212131
quote:
Wie nog gelooft in de ‘omerta’ van het wielrennen, luistert beter even naar de podcast van de Nederlandse renner Laurens ten Dam (37). De wegkapitein van Tom Dumoulin gooit daarin zijn hele leven op tafel, ook in deze Giro: intieme details over dopingcontroles, over ‘wijndagen’ en de ‘3.000 calorieën-regel’. “Strava, Instagram, de podcast. Ik wil helemaal transparant zijn.”

Over Laurens ten Dam van Team Sunweb kan je honderd en één verhalen vertellen. Negende in de Tour de France van 2014, achtste in de Vuelta van 2012, de rechterhand van Tom Dumoulin in deze Giro. Hij is vader van twee, heeft zijn eigen koffiemerk, zijn eigen gravelrace en is behalve een goede vriend en trainingsmaat van Niki Terpstra ook nog hoofdredacteur van het fietsmagazine Bicycling.

Maar dit gaat over de podcast, zijn allernieuwste hobby. Sinds 17 maart zet Ten Dam geregeld afleveringen online. De show heet Live Slow, Ride Fast, het devies waarnaar hij probeert te leven. In deze Giro doet hij opnames op de rustdagen, afgelopen maandagochtend nog op zijn hotelkamer. Met Het Nieuwsblad als vlieg-op-de-muur.

Ten Dam zit achter een hip, zilveren microfoontje. Op het bureau staat een zak koffie van zijn eigen merk. Er ligt ook een boekje naast hem: Gele trui tegen wil en dank, een verhaal uit 1981 over de fictieve Nederlandse renner Bart Roest.

Ten Dam converseert over de telefoon met zijn vaste sidekick Stefan Bolt. Hij vertelt alles wat hem in deze Giro al is overkomen. Het gaat over de passage door de onverlichte tunnel in de rit naar Praia a Mare: “Alsof je aan zeventig per uur met honderd auto’s naast elkaar rijdt, helemaal in het donker.” Het gesprek gaat naadloos over naar een ruzie met FdJ-renner Steve Morabito, die dan nog historische banden zou hebben met de Calabrische maffia. Ook een aanrijding met een kat komt aan bod: “Het was een witte. Ik hoorde van de renners achter me dat ze er niet heel goed vanaf is gekomen.”

Ten Dam neemt zijn podcast best ernstig. Halverwege zet hij de opname even stil om interviewer Bolt een standje te geven: “Stefan, effe dit, effe dat, effe zus, effe zo. Dat komt toch niet over bij de luisteraar? Wel scherp blijven, hoor.”

***

“Om acht uur ’s ochtends zat ik met de deur open te kakken. De dopingcontroleur keek mee. Pas nadat ik mijn reet had afgeveegd, kwam er ook genoeg urine uit. Hij maakte ook nog een opmerking over de geur. Hoort er ook bij. Profrenner zijn: living the dream.”

Bovenstaand fragment komt uit één van de eerste podcasts. “Dat soort dingen wil ik ook vertellen”, zeg Ten Dam. “Gêne heb je als wielrenner sowieso niet meer. Niet nadat je honderd keer in je blote kont door een bus hebt gelopen.”

Hij vertelt in al zijn podcasts heel open: over de Nederlandse journalist Thijs Zonneveld, die hij ervan verdacht epo te gebruiken voor een ‘journalistiek experiment’. Of over de omstreden dokter Andrei Mikhailov, die hem bij Unibet in 2006 vertelde dat hij zo veel natuurlijk talent had dat epo niet hoefde.

“Ik wil gewoon zo transparant mogelijk zijn”, zegt Ten Dam. “Ik was één van de eerste renners op Strava. Ik heb al mijn data van de Tour erop gegooid, met powerfiles en alles. Ik ben ook actief op Zwift (een digitaal fietsplatform, nvdr.), waar fans met me kunnen meerijden in morningrides. Ik denk altijd maar: was ik een kleine jongen en kon ik om zeven uur ’s ochtends een ritje maken met Michael Boogerd of zo, dan was ik wel een uurtje later op school geweest. Idem voor Instagram en Twitter.”

***

“Ik heb met de ploeg afgesproken dat ik mijn ‘wijndagen’ mag hebben. De dag voor de rustdag, de dag van de rustdag en de dagen dat we winnen. Jammer dat ik in Israël al een paar dagen ben kwijtgespeeld. Die wijn daar was niet lekker. Baal ik van.”

In zijn podcast praat Ten Dam veel over dingen die officieel niet bij het wielrennen horen. Over barbecueën, over wijn drinken, en ook heel vaak over bier. Brengt zoveel openheid hem nooit in de problemen bij Team Sunweb, een ploeg van kadaverdiscipline? “Neen, want ik presteer gewoon goed. En met alcohol doe ik het rustig aan. Ik heb mijn 3.000 calorieën-regel: als ik train, houd ik goed mijn wattagemeter in de gaten. Zodra ik 3.000 kilocalorieën heb verbrand – drie tot vier uur trainen – mag ik ’s avonds een biertje drinken. Als het er 4.000 zijn, zelfs twee. Een Orvalletje of een Kwaremont, daar heb ik een kratje van staan. En ja, ik hou van barbecueën. In de zomer doe ik dat zeven op zeven. Ik ben een buitenmens. Maar kijk, ik ben ook de enige renner van de ploeg die na de Waalse Pijl met de fiets naar het hotel gaat. Dan heb ik 270 kilometer gereden en mag ik de dag nadien heus wel een barbecuetje hebben omdat mijn oudste jarig is. Ik wil in de podcast ook open praten over die dingen.”

***

“Sunweb is als ploeg heel erg weg van ‘protocols’. Zo heb ik nu het wegkapitein-protocol gekregen: de ploeg wil dat ik mijn huiswerk doe. Liever een uurtje minder trainen, maar dan wel de tegenstanders en het parcours bestuderen.”

In deze Giro is Ten Dam naast ‘podcaster’ ook gewoon wegkapitein van favoriet Tom Dumoulin. “Het gaat goed. Op Gran Sasso kan ik tot de laatste vier kilometer bij hem blijven. Ik ben nu zevenendertig, maar ik overweeg om er nog een jaar bij te doen. Als ik stop, zal de podcast wel doorgaan. Dan doe ik het zoals Armstrong: elke dag een nieuwe aflevering. Ik vind het gewoon gaaf.”
pi_179212394
Wegkapitein-protocol...jongons, dat Sunweb is helemaal de weg kwijt.

Kan ONZE Tom niet even snel met zijn hont naar een andere ploeg gaan?
Jack does it in real time...
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 mei 2018 @ 06:52:22 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179213516
De roomvlogs van Ten Dam op Instagram zijn wel lachen. _O_
Prima gozer, jammer dat ie bij Sunweb zit.
pi_179214439
AstanaTeam twitterde op donderdag 17-05-2018 om 09:18:42 Medical update: Tanel Kangert quits Giro d’Italia due to illness:https://t.co/7gWJUBpRQzGet well soon, Tanel! We are waiting for you to come back as soon as possibe!#Giro101#AstanaProTeam reageer retweet
pi_179214458
Astana zou de hele Giro kapot gaan schroeien toch? Daar is vooralsnog weinig van te merken.
Demain, on roule
pi_179214576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 02:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ook genoten van Met?
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:39:27 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179214589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:28 schreef Mykonos het volgende:
Astana zou de hele Giro kapot gaan schroeien toch? Daar is vooralsnog weinig van te merken.
Lopez Moreno is niet in vorm helaas. Anders hadden ze elke etappe met hun godentrein kunnen schroeien
pi_179214637
Laatste week zou Lopez wel een stuk beter moeten liggen dan alles wat we nu gehad hebben..
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 09:49:17 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179214728
Matt White is een zware drinker en Yates was te verwachten. Mocht het nog niet gepost zijn.

https://soundcloud.com/user-411867241/giro-ditalia-week-1-wrap-up
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179215658
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:49 schreef heywoodu het volgende:
Matt White is een zware drinker en Yates was te verwachten. Mocht het nog niet gepost
Jawel, maar dat mag allemaal. Prima podcastje vind ik dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucyintheafternoon op 17-05-2018 10:52:51 ]
pi_179215798
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:49 schreef heywoodu het volgende:
Matt White is een zware drinker en Yates was te verwachten. Mocht het nog niet gepost zijn.

https://soundcloud.com/user-411867241/giro-ditalia-week-1-wrap-up
Ik had de YouTube-versie gisteravond al gepost ;)
Met beeld erbij is nog leuker.
pi_179215880
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:38 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ook genoten van Met?
[ afbeelding ]
_O-
pi_179215911
AstanaTeam twitterde op donderdag 17-05-2018 om 10:49:29 Thus, because of a small improvement over the last night, Tanel Kangert wants to try to start today's stage 12. Since he is a little bit better today, Astana Pro Team decided to allow the rider to continue @giroditalia #Giro101 #AstanaProTeam reageer retweet
Een zieke renner die toch start, altijd goed..
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 10:57:30 #87
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179215933
Lekker de rest van het peloton aansteken
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 11:00:14 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179215998
All-in op de sprinters. Waar is Mareczko? :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:09:01 #89
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_179216186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:00 schreef Nattekat het volgende:
All-in op de sprinters. Waar is Mareczko? :(
Gaan we Nattekat volgen, jongens?

Heeft denk ik weinig zin om te gokken op een bepaalde vluchter/aanvaller.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:10:05 #90
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179216207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:00 schreef Nattekat het volgende:
All-in op de sprinters. Waar is Mareczko? :(
Die zou toch gelost worden op dat heuveltje.

Denk wel dat de andere sprinters dit kunnen overleven.
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:16:02 #91
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179216323
Deze wordt weer gewoon voor Viviani. Die overleeft Tre Monti wel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 11:18:07 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179216366
Bij gebrek aan voorbeschouwing:
De etappe komt dus +- 15km voor het einde langs onderstaande bocht, de plek waar Ayrton Senna is verongelukt. En ik weet zeker dat zelfs de grootste F1-haters precies weten waar ik het over heb ):O

100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:18:07 #93
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179216367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:16 schreef LekkerWeertje het volgende:
Deze wordt weer gewoon voor Viviani. Die overleeft Tre Monti wel.
Op zich kan Bora wel proberen om Viviani af te matten, gezien Bennett heuvelop de sterkere van de twee lijkt te zijn.

Jammer dat Van Poppel nogal uit vorm lijkt te zijn, anders was hij ook een serieuze kanshebber geweest vandaag.
pi_179216433


Han is niet zo'n mooie jongen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:23:08 #95
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179216460
Over Tre Monti geraken hoort geen issue te zijn, dat is gemiddeld een procent of 4. Late uitvallers inrekenen en/of een beetje sprint organiseren wordt een groter probleem denk ik. Quick-Step zou de kansen ook nog kunnen spreiden, de finale lijkt me ook wel geschikt voor Stybar of Schachmann.

[ Bericht 12% gewijzigd door Koffieplanter op 17-05-2018 11:28:50 ]
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179216758
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:38 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ook genoten van Met?
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:49 schreef heywoodu het volgende:
Matt White is een zware drinker en Yates was te verwachten. Mocht het nog niet gepost zijn.

https://soundcloud.com/user-411867241/giro-ditalia-week-1-wrap-up
pi_179216809
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]

Han is niet zo'n mooie jongen.
Han jongen, je bent bijna 50. Ga dan niet in zo'n broek lopen, voor zover dat überhaupt al een gezicht is geweest bij iemand ooit.
pi_179216862
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]

Han is niet zo'n mooie jongen.
We kijken hier het monster dat NOS Sportjournalistiek heet recht in het gezicht
pi_179216972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:46 schreef Rudicio het volgende:

[..]

We kijken hier het monster dat NOS Sportjournalistiek heet recht in het gezicht
Zeker, maar laten we a.u.b niet vergeten wie het allergrootste monster is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179217000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Zeker, maar laten we a.u.b niet vergeten wie het allergrootste monster is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die schijtlollige meneer die de kijkers toespreekt of dat ze kleuters zijn?
pi_179217031
"If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Han Kock, I would shoot Han Kock twice."
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:56:27 #102
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179217040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:54 schreef Rudicio het volgende:

[..]

Is dat die schijtlollige meneer die de kijkers toespreekt of dat ze kleuters zijn?
Joris van den Berg?
pi_179217098
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:56 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Joris van den Berg?
JA en JA ;(
pi_179217334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:56 schreef Rudicio het volgende:
"If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Han Kock, I would shoot Han Kock twice."
_O-
pi_179217339
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

De gevolgen van die val vielen bovendien ook wel mee, want een week later raasde hij gewoon weer over de Poggio.
Hij heeft zelf aangegeven het geheel anders benaderd te hebben omdat hij zich tot die val niet echt in de juiste vorm voelde steken. Hij had geen Kelderman-blessure ofzo.
pi_179217553
Frapporti, Maestri, Senni, Mosca en Zhupa vormen de niet interessante kopgroep.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:30:29 #107
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179217560
Dus, van Poppel gaat winnen.

;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179217568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frapporti, Maestri, Senni, Mosca en Zhupa vormen de niet interessante kopgroep.
Alle kansloze wildcard-ploegjes bij elkaar.
pi_179217600
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:30 schreef Smoofie het volgende:
Dus, van Poppel gaat winnen.

;(
Boy fiets niet mee voor de kat zijn viool he
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 12:34:48 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179217633


De top 8 is zichtbaar in dit plaatje, zet nu geld in nu het nog kan w/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:37:03 #111
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179217689
All-in op Gibbons.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:37:22 #112
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_179217696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:56 schreef Rudicio het volgende:
"If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Han Kock, I would shoot Han Kock twice."
Tja, Hitler en Bin Laden zijn al dood.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:04:37 #113
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_179218157
Prachtige kopgroep
leuk
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:04:56 #114
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179218165
Of Viviani en Bennett echt sneller zijn dan Danny van Poppel? Dat denk ik niet, zegt de sprinttroef van LottoNL-Jumbo resoluut. ,,Je moet altijd denken dat je kunt winnen."

Dit is genieten.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:05:47 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179218181
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:04 schreef Bugno het volgende:
Of Viviani en Bennett echt sneller zijn dan Danny van Poppel? Dat denk ik niet, zegt de sprinttroef van LottoNL-Jumbo resoluut. ,,Je moet altijd denken dat je kunt winnen."

Dit is genieten.
Ik hoop ( ja ook pooltjestechnisch) dat hij keihard lost
pi_179218203
Ik ben dan soms wel lichtelijk chauvinistisch zoals wij hier allemaal, maar net als bij Twan Poels en nog wat mannen voel ik bij Danny werkelijk niets, sterker nog, als ik iets voel voel ik een lichte afkeer.
pi_179218224
Tom gaat vandaag een half uurtje pakken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:09:41 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179218226
Bij LottoNL denken ze dat het slim plan is om op 10km voor finish al je mannen op te offeren
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:11:08 #119
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179218249
Danny is een ontzettend domme jongen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:12:17 #120
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179218264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:11 schreef Szura het volgende:
Danny is een ontzettend domme jongen
Dit was Boy.
pi_179218291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:09 schreef Hallojo het volgende:
Tom gaat vandaag een half uurtje pakken.
Wat is deze?
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:15:09 #122
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179218308
Volgens Bobbie is is Israël een eiland.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 mei 2018 @ 13:15:25 #123
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179218311
Wat vinden jullie van het verhaal van Hansen en Wellens?
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:18:41 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179218369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:12 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Dit was Boy.
Dan zit de intelligentie sowieso niet echt in de familie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:23:58 #125
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179218445
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:15 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van het verhaal van Hansen en Wellens?
Leuk gebbetje.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:30:42 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179218568
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 13:33:31 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179218631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:04 schreef Bugno het volgende:
Of Viviani en Bennett echt sneller zijn dan Danny van Poppel? Dat denk ik niet, zegt de sprinttroef van LottoNL-Jumbo resoluut. ,,Je moet altijd denken dat je kunt winnen."

Dit is genieten.
Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179218653
quote:
Popmuziek (als in radio-Popmuziek) is geworden tot niets meer dan reclames tussen alle andere reclames door.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:43:11 #129
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179218800
Karsten. _O-
pi_179218807
_O-
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:45:34 #131
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179218836
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Popmuziek (als in radio-Popmuziek) is geworden tot niets meer dan reclames tussen alle andere reclames door.
Staat genoteerd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:45:48 #132
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179218840
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in.
Maar denken is niet Danny zijn sterkste punt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179218860
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik ben dan soms wel lichtelijk chauvinistisch zoals wij hier allemaal, maar net als bij Twan Poels en nog wat mannen voel ik bij Danny werkelijk niets, sterker nog, als ik iets voel voel ik een lichte afkeer.
Voor welke Nederlandse renners heb jij wel een zwak dan? Moet zeggen dat ik met van Poppel, Dielan, Boom en Kruisgod niks heb. Zie liever Twan, Gesink, Westra, TJS, LTD, Tjeu en Sam
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:47:55 #134
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179218868
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Voor welke Nederlandse renners heb jij wel een zwak dan? Moet zeggen dat ik met van Poppel, Dielan, Boom en Kruisgod niks heb. Zie liever Twan, Gesink, Westra, TJS, LTD, Tjeu en Sam
Dylan moet ik steunen als mede-Amsterdammer
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:48:10 #135
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179218879
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Voor welke Nederlandse renners heb jij wel een zwak dan? Moet zeggen dat ik met van Poppel, Dielan, Boom en Kruisgod niks heb. Zie liever Twan, Gesink, Westra, TJS, LTD, Tjeu en Sam
Bol natuurlijk. oh en sam oomen god.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:48:20 #136
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179218885
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in.
Nou, ik denk dat 90% van het peloton 's ochtends echt niet denkt dat hij of zij kan winnen hoor.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:48:21 #137
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179218887
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Voor welke Nederlandse renners heb jij wel een zwak dan? Moet zeggen dat ik met van Poppel, Dielan, Boom en Kruisgod niks heb. Zie liever Twan, Gesink, Westra, TJS, LTD, Tjeu en Sam
Niks met Kruijsgod. ;(
pi_179218933
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Voor welke Nederlandse renners heb jij wel een zwak dan? Moet zeggen dat ik met van Poppel, Dielan, Boom en Kruisgod niks heb. Zie liever Twan, Gesink, Westra, TJS, LTD, Tjeu en Sam
Gesink, LTD, Mathieu, Krachtwijk, Sam, Tom. Met Harkema, Dielon en Kelderman heb ik minder maar ik zal alsnog wel voor ze juichen. Twan en DVP komen daar weer ver achter.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:50:17 #139
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179218937
Mijn ranglijst van Nederlandse renners:

1. Nikigod
2. TDM
3. Krachtwijk
4. Mathieu (met stip)
5. Dielàn
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179218970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:48 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Niks met Kruijsgod. ;(
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:53:55 #141
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179219006
Nederlandse renners die ik veel/alles gun.

1. De Gees
2. Krachtwijk
3. Mathieu
4. Lau
5. Dielan
6. TomGOD
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:54:02 #142
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179219007
1. Antwan
2. Koen
3. Mau
4. Gees
5. Bauk
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179219009
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:50 schreef Bugno het volgende:
Mijn ranglijst van Nederlandse renners:

1. Nikigod
2. TDM
3. Krachtwijk
4. Mathieu (met stip)
5. Dielàn
Met stip 4e?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 13:55:23 #144
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179219037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:48 schreef Bugno het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat 90% van het peloton 's ochtends echt niet denkt dat hij of zij kan winnen hoor.
Ik doelde ook vooral op zijn situatie, zijnde een sprinter met toch wel aardige kwaliteiten. Wellicht niet de beste, maar wel goed genoeg om te denken dat een etappe winnen op een goede dag, met goed positioneren en een beetje geluk niet volledig onrealistisch is (zoals bij een massasprint voor 90% van het peloton wél het geval is).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179219051
Ik ben verliefd op Matje en Tom.

Terpstra is een hondelul.

1. Matje
2. Tom
3. Geersink
4. Dielan
5. LtD
pi_179219056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:54 schreef Mani89 het volgende:
1. Antwan
2. Koen
3. Mau
4. Gees
5. Bauk
Ach natuurlijk. Kindsoldaat en Koen * O+
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:56:33 #147
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179219066
Ik heb voor alle Nederlandse renners wel sympathie maar voor de een wel meer dan de ander. Een top 5:

_O_ w/
1. Steven Kruijswijk
2. Robert Gesink
3. Tom Dumoulin
4. Jos van Emden
5. Bauke Mollema

Van renners als Niki Terpstra, Wout Poels en Lars Boom ben ik wat minder fan, maar ik ben chauvinistisch genoeg om daar ook gewoon voor te juichen. :P
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:56:36 #148
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179219068
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Met stip 4e?
Als in: nieuw binnen, met stip gestegen en potentie op meer.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:57:19 #149
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179219086
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:54 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Met stip 4e?
Met stip 2de was een leuker grapje geweest.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 13:57:56 #150
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179219096
1. De Gees
2. De Tank
3. Kruijswijk
4. Van Schip
5. Dielun
6. Van Emden

Met name Terpstra, tegenwoordig Boom en Mathieu doen me weinig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:58:03 #151
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179219101
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:54 schreef Mani89 het volgende:
1. Antwan
2. Koen
3. Mau
4. Gees
5. Bauk
Wie is Mau :@
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:58:23 #152
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179219112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:58 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wie is Mau :@
Maurits Lammertink denk ik?
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:59:07 #153
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179219128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:58 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Maurits Lammertink denk ik?
Voor mij echt een gigantische nobuddie..
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 13:59:25 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179219135
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:57 schreef heywoodu het volgende:
1. De Gees
2. De Tank
3. Kruijswijk
4. Van Schip
5. Dielun
6. Van Emden

Met name Terpstra, tegenwoordig Boom en Mathieu doen me weinig.
Staf moet natuurlijk nog bij het lijstje toppers, en Maarten bij de meh-renners.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:59:34 #155
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179219138
Ik ben een groot fan van Niki _O_
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:01:04 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179219171
Wanneer maakt MvP de overstap?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179219173
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Staf moet natuurlijk nog bij het lijstje toppers, en Maarten bij de meh-renners.
Bij mij ook natuurlijk. Ben nog niet wakker.
pi_179219176
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:01 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer maakt MvP de overstap?
2021
pi_179219185
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:01 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer maakt MvP de overstap?
Ik hoop vandaag nog.
pi_179219186
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:50 schreef Bugno het volgende:
Mijn ranglijst van Nederlandse renners:

1. Nikigod
2. TDM
3. Krachtwijk
4. Mathieu (met stip)
5. Dielàn
Prestaties van Niki zijn voor een NLer top maar ik vind/ vond het maar een arrogante kwal. laatste jaren kan ik hem wat beter verdragen.
Snap niet wat mensen met bauke of krachtgod hebben, lijken mij echt doodsaaie mensen.
pi_179219216
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:02 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Prestaties van Niki zijn voor een NLer top maar ik vind/ vond het maar een arrogante kwal. laatste jaren kan ik hem wat beter verdragen.
Snap niet wat mensen met bauke of krachtgod hebben, lijken mij echt doodsaaie mensen.
Nog één fout woord over Krachtgod---
  Forum Admin / PR donderdag 17 mei 2018 @ 14:05:18 #162
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_179219248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Nog één fout woord over Krachtgod---
Wat? Ga je dan met sneeuwmuren gooien?
pi_179219256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:05 schreef Sked het volgende:

[..]

Wat? Ga je dan met sneeuwmuren gooien?
Sneeuwmuren en kleerhangers.
pi_179219260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:05 schreef Sked het volgende:

[..]

Wat? Ga je dan met sneeuwmuren gooien?
Dit zijn geen leuke grapjes. -O-
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:06:22 #165
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179219276
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben een groot fan van Niki _O_
Goede users zijn het met je eens.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179219290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:57 schreef heywoodu het volgende:
1. De Gees
2. De Tank
3. Kruijswijk
4. Van Schip
5. Dielun
6. Van Emden

Met name Terpstra, tegenwoordig Boom en Mathieu doen me weinig.
Tankink helemaal vergeten ja. Raar dat Tjeu je niks doet in mijn ogen denk het allergrootste Nederlandse talent wat we hebben. Daarnaast goede babbel.
pi_179219315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:05 schreef Aguero het volgende:

[..]

Dit zijn geen leuke grapjes. -O-
pi_179219346
1. Gesink

2. Kruijswijk


3. Van der Poel/Dumoulin

Gesink en Kruijswijk gun ik grote overwinningen vanwege al hun tegenslagen al is dat bij Kruijswijk eigenlijk alleen die Giro van 2016.
Bij Mathieu en Tom komt het eerder voort uit de enorme klasse en overmacht die ze uitstralen op de fiets.
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:11:53 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179219422
1. Twan Castelijns
2. Wim Stroetinga
3. Barry Markus
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:13:07 #170
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179219446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:11 schreef Szura het volgende:
1. Twan Castelijns
2. Wim Stroetinga
3. Barry Markus
Szura is een grappige jongen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:13:16 #171
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179219449
Krachtwijk had als eerste Nederlander ooit de Giro moeten winnen. Hij stond er zó goed voor. Hij was zo goed, reageerde op alle aanvallen en groeide echt in zijn rol als leider. Hij had geschiedenis kunnen en moeten schrijven.

En toen maakte hij één stuurfoutje... Man man man, ik had daarna echt dagenlang een kater. Had eigenlijk niet eens door dat ik zo met hem had meegeleefd de afgelopen dagen totdat alles in één keer voorbij was. Zelfs Toms bijna-zege in de Vuelta een jaar eerder deed mij minder. En Toms daadwerkelijke zege van de Giro in 2017 was voor mij mooi, maar toch minder mooi dan als Steven hem een jaar eerder had gewonnen.

In de Giro van 2015 was Steven ook al zo verdomde sterk. Ging bergop mee met Contador en Landa en reed Aru op achterstand. Hij is een fantastische renner en verdient nog een keer een goede kans op de Giro eindzege. Hopelijk kan hij volgend jaar of misschien dit jaar al in de Tour (als ie niet teveel hoeft te knechten voor Roglic) laten zien wat hij echt in zijn mars heeft.
pi_179219454
Ik ben ook wel benieuwd naar het lijstje van Stijn.
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:14:32 #173
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179219483
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:02 schreef poiuytr het volgende:

[..]
Snap niet wat mensen met bauke of krachtgod hebben, lijken mij echt doodsaaie mensen.
Kruijswijk is mijn favoriete renner ooit. O+

Eigenlijk ben ik al fan van hem sinds die keer dat hij als belofte in de Giro meereed, ineens in de slotweek in de kopgroep zat en helaas verloor van Monier en Hondo. De jaren erna bleek hij zo ongeveer de meest pure ronderenner van het peloton te zijn. Zijn derde week is legendarisch, hij komt dan altijd vanuit het relatieve niets bovendrijven en rijdt ineens met de besten mee omhoog. Dat moment dat hij als enige het wiel van Contador bleek te kunnen houden bergop was briljant, en die keer dat hij in de eerste heuvelrit 8,5 minuut verloor en vervolgens nog 7e wist te eindigen in het klassement blijft me ook altijd bij. Maar het kantelpunt was natuurlijk in 2016, toen we allemaal even op een roze wolk leefden. De rest hoef ik niet uit te leggen.

Kruijswijk is absoluut geen veelwinnaar, integendeel, hij heeft 2 profzeges gehaald in zijn carrière (hadden er 3 moeten zijn maar Foliforov is om vage redenen nooit betrapt). Hij verpestte misschien wel zijn enige kans om de Giro te winnen door tegen een sneeuwmuur te fietsen. Maar hij zal altijd een speciaal plekje in mijn hart houden, hoeveel Giro's Tom ook wint in zijn carrière.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 14:15:39 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179219506
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:06 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Tankink helemaal vergeten ja. Raar dat Tjeu je niks doet in mijn ogen denk het allergrootste Nederlandse talent wat we hebben. Daarnaast goede babbel.
Ik versta helemaal niks van dat Belgische gebabbel, dus dat zou ik niet weten. Over zijn talent hoor je mij ook niet twijfelen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 14:16:05 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179219515
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:11 schreef Szura het volgende:
1. Twan Castelijns
2. Wim Stroetinga
3. Barry Markus
Nick Stöpler
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:16:28 #176
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179219528
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:06 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Tankink helemaal vergeten ja. Raar dat Tjeu je niks doet in mijn ogen denk het allergrootste Nederlandse talent wat we hebben. Daarnaast goede babbel.
Van der Poel doet mij tot nu toe ook nog niet superveel, met name omdat ik niet zo van het veldrijden ben. Maar misschien komt daar verandering in als hij de overstap maakt.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 14:19:51 #177
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179219606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Zijn derde week is legendarisch, hij komt dan altijd vanuit het relatieve niets bovendrijven en rijdt ineens met de besten mee omhoog.
Het wachten is op wimderon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:31:27 #178
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179219883
_O-
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 14:36:46 #179
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179220035
Op Djos, de Gees, de Kleerhanger, Mathieu, Van Schipgod, Rittenkaper Roosen, Sam en Koentje na kunnen wat mij betreft alle Nederlandse wielrenners resoluut de tyfus genieten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179220084
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:14 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Kruijswijk is mijn favoriete renner ooit. O+

Eigenlijk ben ik al fan van hem sinds die keer dat hij als belofte in de Giro meereed, ineens in de slotweek in de kopgroep zat en helaas verloor van Monier en Hondo. De jaren erna bleek hij zo ongeveer de meest pure ronderenner van het peloton te zijn. Zijn derde week is legendarisch, hij komt dan altijd vanuit het relatieve niets bovendrijven en rijdt ineens met de besten mee omhoog. Dat moment dat hij als enige het wiel van Contador bleek te kunnen houden bergop was briljant, en die keer dat hij in de eerste heuvelrit 8,5 minuut verloor en vervolgens nog 7e wist te eindigen in het klassement blijft me ook altijd bij. Maar het kantelpunt was natuurlijk in 2016, toen we allemaal even op een roze wolk leefden. De rest hoef ik niet uit te leggen.

Kruijswijk is absoluut geen veelwinnaar, integendeel, hij heeft 2 profzeges gehaald in zijn carrière (hadden er 3 moeten zijn maar Foliforov is om vage redenen nooit betrapt). Hij verpestte misschien wel zijn enige kans om de Giro te winnen door tegen een sneeuwmuur te fietsen. Maar hij zal altijd een speciaal plekje in mijn hart houden, hoeveel Giro's Tom ook wint in zijn carrière.
Mee eens.

Kruijswijk verdient absoluut een mooie overwinning, het liefst in de Giro. Hopelijk komt ie volgend jaar weer terug. Dat moment met Contador op weg naar Val di Fassa staat mij ook nog bij, toen hoorde ie toch wel bij de beste klimmers opeens.

Gesink met al die tegenslag pakt hopelijk ook nog een keer een mooie overwinning.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:39:51 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179220143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Krachtwijk had als eerste Nederlander ooit de Giro moeten winnen. Hij stond er zó goed voor. Hij was zo goed, reageerde op alle aanvallen en groeide echt in zijn rol als leider. Hij had geschiedenis kunnen en moeten schrijven.

En toen maakte hij één stuurfoutje... Man man man, ik had daarna echt dagenlang een kater. Had eigenlijk niet eens door dat ik zo met hem had meegeleefd de afgelopen dagen totdat alles in één keer voorbij was. Zelfs Toms bijna-zege in de Vuelta een jaar eerder deed mij minder. En Toms daadwerkelijke zege van de Giro in 2017 was voor mij mooi, maar toch minder mooi dan als Steven hem een jaar eerder had gewonnen.

In de Giro van 2015 was Steven ook al zo verdomde sterk. Ging bergop mee met Contador en Landa en reed Aru op achterstand. Hij is een fantastische renner en verdient nog een keer een goede kans op de Giro eindzege. Hopelijk kan hij volgend jaar of misschien dit jaar al in de Tour (als ie niet teveel hoeft te knechten voor Roglic) laten zien wat hij echt in zijn mars heeft.
Hij pakt de tour. #KrachtGOD #Faith
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179220144
Gesink gun ik het meeste een grote overwinning O+
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:40:50 #183
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179220175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gesink gun ik het meeste een grote overwinning O+
Gesink heeft natuurlijk al wel wat mooie overwinningen gepakt, maar al wel erg lang geleden. Hij lijkt ook niet zo in vorm deze Giro...
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:41:35 #184
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179220200
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij pakt de tour. #KrachtGOD #Faith
Minder dan 1% kans maar ik hoop het zo O+
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 14:42:35 #185
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179220221
Een interview met Mau JAAAAAAAAAAAAAAA
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179220261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:40 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Gesink heeft natuurlijk al wel wat mooie overwinningen gepakt, maar al wel erg lang geleden. Hij lijkt ook niet zo in vorm deze Giro...

NeverForget, lekkere sprint van 500 meter _O_
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:45:45 #187
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179220319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]


NeverForget, lekkere sprint van 500 meter _O_
Sagan uit het wiel sprinten. _O_
pi_179220322
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op Djos, de Gees, de Kleerhanger, Mathieu, Van Schipgod, Rittenkaper Roosen, Sam en Koentje na kunnen wat mij betreft alle Nederlandse wielrenners resoluut de tyfus genieten.
Ook Tommerd? :{
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:47:10 #189
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179220344
Dumoulin kan dinsdag in de tijdrit 2'30" pakken op Yates. Dan krijgen we vanaf woensdag de echte Giro.

~Cipollini, 2018
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 14:47:34 #190
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179220353
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ook Tommerd? :{
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179220360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dumoulin kan dinsdag in de tijdrit 2'30" pakken op Yates. Dan krijgen we vanaf woensdag de echte Giro.

~Cipollini, 2018
Ik denk dat het eerder richting de 1.30 gaat.
pi_179220371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:48 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder richting de 1.30 gaat.
In het voordeel van Yates ja :P
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_179220406
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]


NeverForget, lekkere sprint van 500 meter _O_
Die sprint op de Aubisque was ook ongeveer een minuut lang. _O_

https://streamable.com/8h8u
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:50:10 #194
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179220413
Dit blijft toch wel één van Roberts mooiste zeges. O+
pi_179220422
quote:
Wat is dit nou. Een MWWWJAH ?
Ik wist niet dat je Tom zo stom (of niets) vond. Ik moet even slikken.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 14:51:40 #196
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179220452
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Wat is dit nou. Een MWWWJAH ?
Ik wist niet dat je Tom zo stom (of niets) vond. Ik moet even slikken.
Slikken doe je wel vaker haha.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:51:52 #197
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179220461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Wat is dit nou. Een MWWWJAH ?
Ik wist niet dat je Tom zo stom (of niets) vond. Ik moet even slikken.
Heb je dat echt niet doorgehad? Hij heeft het niet bepaald onder stoelen of banken gestoken.
pi_179220495
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Slikken doe je wel vaker haha.
Sow.

pi_179220512
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:51 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Heb je dat echt niet doorgehad? Hij heeft het niet bepaald onder stoelen of banken gestoken.
Nee nee, in mijn herinnering JUICHTE hij zelfs. Jongensjongensjongens.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 14:55:20 #200
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179220552
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Nee nee, in mijn herinnering JUICHTE hij zelfs. Jongensjongensjongens.
Ik juich wel eerder voor Tom dan voor Nibali of Quintana, dat dan weer wel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179220572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik juich wel eerder voor Tom dan voor Nibali of Quintana, dat dan weer wel.
Wat is jouw probleem (dan met hem) ?
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:57:27 #202
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179220603
Dus ze rijden nu over de Via Chlamydia?
pi_179220611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem (dan met hem) ?
Hij denkt dat Tom gebruikt. In tegenstelling tot Nibali of Quintana. Ofzo.
pi_179220626
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit blijft toch wel één van Roberts mooiste zeges. O+
Nog steeds kippenvel ja, geloof een van de weinige keren dat ik echt schreeuwend achter de tv zat :')
pi_179220645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar heeft hij natuurlijk wel gelijk in.
Maar als je dat zegt denk je niet echt dat je kunt winnen.

Je kan wel zeggen dat het helpt om jezelf voor de gek te houden, maar dan hou je jezelf automatisch al niet meer voor de gek.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 17 mei 2018 @ 15:00:50 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179220684
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar als je dat zegt denk je niet echt dat je kunt winnen.

Je kan wel zeggen dat het helpt om jezelf voor de gek te houden, maar dan hou je jezelf automatisch al niet meer voor de gek.
Maar als het een massasprint is kán hij ook winnen. Natuurlijk is de kans beduidend groter dat hij niet wint, maar het getuigt van weinig realistisch denken als je zegt dat hij geen enkele kans heeft, en dus moet je dat als sprinter ook tegen jezelf kunnen zeggen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179220719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:58 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Nog steeds kippenvel ja, geloof een van de weinige keren dat ik echt schreeuwend achter de tv zat :')
Waanzinnig ja. Dat TLJ tenue was trouwens veel mooier daar. En stiekem zijn D&D de enige die dit ook hadden mogen becommentariëren.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:02:35 #208
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179220721
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem (dan met hem) ?
Sunweb is sowieso een probleem. Maar ook dat hypocriete gedoe van mensen dat Dumoulin superschoon zou zijn want hij is een Nederlander en die gebruiken geen doping, terwijl hij hier bakken met :')'s over zich heen zou krijgen als er een ander vlaggetje naast z'n naam stond.

Niet alleen op dit forum trouwens, overal hangt zo'n soort van aura rond Sunweb en Dumoulin alsof ze het ander zouden doen en blablabla, daar word ik altijd een beetje moe van. Tom heeft zelf ook wat uitspraken gedaan waarvan je alleen maar heel erg moe kan worden.

Overigens heb ik verder geen hekel aan hem want als hij gisteren Yaids had geklopt was ik spuitend klaargekomen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179220737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sunweb is sowieso een probleem. Maar ook dat hypocriete gedoe van mensen dat Dumoulin superschoon zou zijn want hij is een Nederlander en die gebruiken geen doping, terwijl hij hier bakken met :')'s over zich heen zou krijgen als er een ander vlaggetje naast z'n naam stond.

Niet alleen op dit forum trouwens, overal hangt zo'n soort van aura rond Sunweb en Dumoulin alsof ze het ander zouden doen en blablabla, daar word ik altijd een beetje moe van. Tom heeft zelf ook wat uitspraken gedaan waarvan je alleen maar heel erg moe kan worden.

Overigens heb ik verder geen hekel aan hem want als hij gisteren Yaids had geklopt was ik spuitend klaargekomen.
Meltdown.

Wel 100% mee eens.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:04:04 #210
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179220750
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sunweb is sowieso een probleem. Maar ook dat hypocriete gedoe van mensen dat Dumoulin superschoon zou zijn want hij is een Nederlander en die gebruiken geen doping, terwijl hij hier bakken met :')'s over zich heen zou krijgen als er een ander vlaggetje naast z'n naam stond.

Niet alleen op dit forum trouwens, overal hangt zo'n soort van aura rond Sunweb en Dumoulin alsof ze het ander zouden doen en blablabla, daar word ik altijd een beetje moe van. Tom heeft zelf ook wat uitspraken gedaan waarvan je alleen maar heel erg moe kan worden.
Ik zie maar heel weinig mensen beweren dat Tom 100% zeker geen dope gebruikt.

De kans dat hij betrapt wordt lijkt me wel vrij klein, als ze dope gebruiken bij Sunweb doen ze het in ieder geval voldoende subtiel.
pi_179220777
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sunweb is sowieso een probleem. Maar ook dat hypocriete gedoe van mensen dat Dumoulin superschoon zou zijn want hij is een Nederlander en die gebruiken geen doping, terwijl hij hier bakken met :')'s over zich heen zou krijgen als er een ander vlaggetje naast z'n naam stond.

Niet alleen op dit forum trouwens, overal hangt zo'n soort van aura rond Sunweb en Dumoulin alsof ze het ander zouden doen en blablabla, daar word ik altijd een beetje moe van. Tom heeft zelf ook wat uitspraken gedaan waarvan je alleen maar heel erg moe kan worden.

Overigens heb ik verder geen hekel aan hem want als hij gisteren Yaids had geklopt was ik spuitend klaargekomen.
Denken dat ONZE TOM doping gebruikt :') :@

Ben het trouwens wel eens hoor over Sunweb, maar dat laat ik voor TOM lekker van mij afgleiden door deels chauvinistische beweegredenen en ook omdat ik het een prachtrenner vind.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:05:42 #212
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179220781
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik juich wel eerder voor Tom dan voor Nibali of Quintana, dat dan weer wel.
Wat in hemelsnaam is er nou weer mis met Nibali?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179220800
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Meltdown.

Wel 100% mee eens.
Laatste zin ook? 9.gif
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:07:54 #214
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179220824
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:05 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wat in hemelsnaam is er nou weer mis met Nibali?
Die heeft drie grote rondes gewonnen dankzij pech van anderen.

Als hij altijd koerst zoals in Milaan-San Remo valt er weinig op aan te merken, maar zijn palmares is gewoon groter dan het hoort te zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179220862
Dit soort verhalen van Karsten. :D _O-
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:10:22 #216
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_179220872
Dit verhaal had ik niet willen missen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:10:23 #217
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179220873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die heeft drie grote rondes gewonnen dankzij pech van anderen.

Als hij altijd koerst zoals in Milaan-San Remo valt er weinig op aan te merken, maar zijn palmares is gewoon groter dan het hoort te zijn.
Hier ben ik het wel mee eens trouwens. Ik heb geen hekel aan Nibali maar zijn palmares is wel onterecht groot.
pi_179220878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:09 schreef Aguero het volgende:
Dit soort verhalen van Karsten. :D _O-
Goed verhaal ^O^
pi_179220899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sunweb is sowieso een probleem. Maar ook dat hypocriete gedoe van mensen dat Dumoulin superschoon zou zijn want hij is een Nederlander en die gebruiken geen doping, terwijl hij hier bakken met :')'s over zich heen zou krijgen als er een ander vlaggetje naast z'n naam stond.

Niet alleen op dit forum trouwens, overal hangt zo'n soort van aura rond Sunweb en Dumoulin alsof ze het ander zouden doen en blablabla, daar word ik altijd een beetje moe van. Tom heeft zelf ook wat uitspraken gedaan waarvan je alleen maar heel erg moe kan worden.

Overigens heb ik verder geen hekel aan hem want als hij gisteren Yaids had geklopt was ik spuitend klaargekomen.
"Niet alleen op dit forum" moet zijn "Alleen op dit forum niet", stop de tijd, geen jokers.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:11:55 #220
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179220906
Tja, toeslaan wanneer een ander pech heeft is wel een beetje zijn handelsmerk. Hij heet niet voor niets de 'haai van Messina'.
pi_179220909
Ik ben hier in de wielrentopics nog niemand tegengekomen die beweert dat iedereen gebruikt behalve Tom.

Natuurlijk worden die postings wel gemaakt, maar die zijn duidelijk sarcastisch.

De toon in de wielrentopics op dit fantastische forum is eigenlijk bijzonder irritant want bij elke prestatie wordt doping gesuggereerd.

Zie een Zakarin. Nu worden zijn epische prestaties gemist, maar fietst hij wel goed dan is het de lollertataar
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:13:01 #222
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179220927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die heeft drie grote rondes gewonnen dankzij pech van anderen.

Als hij altijd koerst zoals in Milaan-San Remo valt er weinig op aan te merken, maar zijn palmares is gewoon groter dan het hoort te zijn.
Op je fiets blijven zitten is ook een kwaliteit. Dat er anderen pech hebben en hij wint kun je hem moeilijk kwalijk nemen.

Verder is hij een buitengewoon attractief coureur, die kan sturen, mooi op z'n fiets zit en kan afzien. What's not to like?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:13:28 #223
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179220937
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben hier in de wielrentopics nog niemand tegengekomen die beweert dat iedereen gebruikt behalve Tom.

Natuurlijk worden die postings wel gemaakt, maar die zijn duidelijk sarcastisch.

De toon in de wielrentopics op dit fantastische forum is eigenlijk bijzonder irritant want bij elke prestatie wordt doping gesuggereerd.

Zie een Zakarin. Nu worden zijn epische prestaties gemist, maar fietst hij wel goed dan is het de lollertataar
Tartaar van Tatarije komt in bloedvorm terug komende Tour _O_
pi_179220940
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben hier in de wielrentopics nog niemand tegengekomen die beweert dat iedereen gebruikt behalve Tom.

Natuurlijk worden die postings wel gemaakt, maar die zijn duidelijk sarcastisch.

De toon in de wielrentopics op dit fantastische forum is eigenlijk bijzonder irritant want bij elke prestatie wordt doping gesuggereerd.

Zie een Zakarin. Nu worden zijn epische prestaties gemist, maar fietst hij wel goed dan is het de lollertataar
Zakarin is natuurlijk al gewoon gepakt en bovendien op een product wat een blijvende werking schijnt te hebben dus in zijn geval is het wat anders dan bij bijvoorbeeld Lollerkowski, Lollerphilippe of Dumutant.
Citius, Altius, Fortius.
pi_179220942
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die heeft drie grote rondes gewonnen dankzij pech van anderen.

Als hij altijd koerst zoals in Milaan-San Remo valt er weinig op aan te merken, maar zijn palmares is gewoon groter dan het hoort te zijn.
Ik vind hem over het algemeen juist wel attractief koersen, meest attractief van de huidige grote ronde renners denk ik. Passie die ik ook meer zou verwachten bij Colombiaantjes.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:14:41 #226
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179220959
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben hier in de wielrentopics nog niemand tegengekomen die beweert dat iedereen gebruikt behalve Tom.

Natuurlijk worden die postings wel gemaakt, maar die zijn duidelijk sarcastisch.

De toon in de wielrentopics op dit fantastische forum is eigenlijk bijzonder irritant want bij elke prestatie wordt doping gesuggereerd.

Zie een Zakarin. Nu worden zijn epische prestaties gemist, maar fietst hij wel goed dan is het de lollertataar
Users alhier hebben nou eenmaal een ruim referentiekader opgebouwd door de jaren heen. Wat wel en niet kan en realistisch is daarom vrij secuur te bepalen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179220965
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:13 schreef Aguero het volgende:

[..]

Zakarin is natuurlijk al gewoon gepakt en bovendien op een product wat een blijvende werking schijnt te hebben dus in zijn geval is het wat anders dan bij bijvoorbeeld Lollerkowski, Lollerphilippe of Dumutant.
:')
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:16:56 #228
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179220999
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

:')
Anabole steroiden _O_
pi_179221016
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben hier in de wielrentopics nog niemand tegengekomen die beweert dat iedereen gebruikt behalve Tom.

Natuurlijk worden die postings wel gemaakt, maar die zijn duidelijk sarcastisch.

De toon in de wielrentopics op dit fantastische forum is eigenlijk bijzonder irritant want bij elke prestatie wordt doping gesuggereerd.

Zie een Zakarin. Nu worden zijn epische prestaties gemist, maar fietst hij wel goed dan is het de lollertataar
Ik vind het wel verfrissend. Alleen een beetje apart dat mensen hun voorkeur blijven bepalen aan de hand van of iemand volgens hen doping gebruikt. Terwijl volgens deze zelfde mensen iedereen doping gebruikt. Dan gaat er iets mis in die hoofdjes dunkt mij.

Vaak zeggen ze dan dat desbetreffende renner zich vaker hypocriet heeft uitgelaten in de media. Voor het gemak even vergetend dat bepaalde renners vaker gevraagd worden, een bekendere taal spreken, of gewoon domweg vaker op je beeldscherm belanden.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:18:38 #230
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179221023
Hoe kan een palmares “onterecht” groot zijn?
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:18:58 #231
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179221029
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben hier in de wielrentopics nog niemand tegengekomen die beweert dat iedereen gebruikt behalve Tom.

Natuurlijk worden die postings wel gemaakt, maar die zijn duidelijk sarcastisch.

De toon in de wielrentopics op dit fantastische forum is eigenlijk bijzonder irritant want bij elke prestatie wordt doping gesuggereerd.

Zie een Zakarin. Nu worden zijn epische prestaties gemist, maar fietst hij wel goed dan is het de lollertataar
Alsof tom gebruikt :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:19:12 #232
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179221035
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kan een palmares “onterecht” groot zijn?
Onterecht dat Froome niet over kasseien kan sturen. Welk een onrecht!
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179221036
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kan een palmares “onterecht” groot zijn?
Zoals altletico onterecht vaak de EL wint.
pi_179221037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kan een palmares “onterecht” groot zijn?
Niet.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:19:59 #235
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_179221042
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vind het wel verfrissend. Alleen een beetje apart dat mensen hun voorkeur blijven bepalen aan de hand van of iemand volgens hen doping gebruikt. Terwijl volgens deze zelfde mensen iedereen doping gebruikt. Dan gaat er iets mis in die hoofdjes dunkt mij.

Vaak zeggen ze dan dat desbetreffende renner zich vaker hypocriet heeft uitgelaten in de media. Voor het gemak even vergetend dat bepaalde renners vaker gevraagd worden, een bekendere taal spreken, of gewoon domweg vaker op je beeldscherm belanden.
Zelfde reden waarom mensen Ronaldo irritant vinden en Messi een god. Terwijl Messi gewoon een zeikerige belastingonderduiker is.
pi_179221049
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kan een palmares “onterecht” groot zijn?
Jij hebt echt een walgelijk goede UI op dit moment.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:19 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niet.
Jij niet.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:20:44 #237
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179221051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:19 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Zelfde reden waarom mensen Ronaldo irritant vinden en Messi een god. Terwijl Messi gewoon een zeikerige belastingonderduiker is.
In elk ander land was hij in de gevangenis terecht gekomen
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179221059
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Laatste zin ook? [ afbeelding ]
Dat weer niet. Ik las het vluchtig door omdat ik op school zat.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:21:41 #239
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179221064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:19 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Zelfde reden waarom mensen Ronaldo irritant vinden en Messi een god. Terwijl Messi gewoon een zeikerige belastingonderduiker is.
https://www.volkskrant.nl(...)e-ontlopen~bc1b8913/

Is goed kerel

Vind het wel leuk dat men hier verschillende meningen heeft. Sommigen gaan ver en strepen iedereen bij voorbaat af. Ik ben ook wel sceptisch en moet soms lachen hoe iemand opeens zit te schroeien.
pi_179221084
Leer nuanceren en relativeren. Dan valt elke prestatie mee.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:23:21 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179221088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)e-ontlopen~bc1b8913/

Is goed kerel

Vind het wel leuk dat men hier verschillende meningen heeft. Sommigen gaan ver en strepen iedereen bij voorbaat af. Ik ben ook wel sceptisch en moet soms lachen hoe iemand opeens zit te schroeien.
Als je maar niet sceptisch bent bij Nederlanders. Verrader.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:24:02 #242
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_179221097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)e-ontlopen~bc1b8913/

Is goed kerel

Vind het wel leuk dat men hier verschillende meningen heeft. Sommigen gaan ver en strepen iedereen bij voorbaat af. Ik ben ook wel sceptisch en moet soms lachen hoe iemand opeens zit te schroeien.
Ik ben doorgaans van 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is', maar soms ligt het er wel erg dik bovenop. Dat er bij Sky van alles aan de hand is is bijvoorbeeld wel duidelijk nu.
pi_179221099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:19 schreef Ascorbinezuur het volgende:

[..]

Zelfde reden waarom mensen Ronaldo irritant vinden en Messi een god. Terwijl Messi gewoon een zeikerige belastingonderduiker is.
ook, ook een belastingontduiker, net zoals meneer Ronaldo.
En dat er zoveel mensen Ronaldo vervelend vinden, heeft heel andere redenen. Zo zal je zien dat deze emotionele metrosexueel in Aziatische landen episch populair is en men daar niet zoveel moet hebben van de nederige Messi.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:24:16 #244
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179221103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:23 schreef Masterminded het volgende:
Leer nuanceren en relativeren. Dan valt elke prestatie mee.
Vond het sprintje bergop van Bernal en Roglic in de Ronde van Romandië toch wel aan de lachwekkende kant. W52-praktijken.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:24:41 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179221107
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ook, ook een belastingontduiker, net zoals meneer Ronaldo.
En dat er zoveel mensen Ronaldo vervelend vinden, heeft heel andere redenen. Zo zal je zien dat deze emotionele metrosexueel in Aziatische landen episch populair is en men daar niet zoveel moet hebben van de nederige Messi.
Messi is niet nederig.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179221148
Messi en Ronaldo staan natuurlijk beiden in de schaduw van Zlatan.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:27:29 #247
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179221156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:23 schreef Masterminded het volgende:
Leer nuanceren en relativeren. Dan valt elke prestatie mee.
Ik weet niet waarom, maar deze post, door jou geschreven, doet mij hardop lachen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179221161
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:24 schreef LekkerWeertje het volgende:

[..]

Vond het sprintje bergop van Bernal en Roglic in de Ronde van Romandië toch wel aan de lachwekkende kant.
Ik leef met het idee dat geen enkele sporter te vertrouwen valt. Dus dan valt het weer weg of ik me druk maak om doping of niet. Froome kan je ook bashen om andere dingen dan alleen doping, dus daar maak ik gebruik van.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:28:11 #249
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179221169
Regengenot
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179221179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:27 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar deze post, door jou geschreven, doet mij hardop lachen.
_O-
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:33:08 #251
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179221257
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:19 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niet.
Ik vermoed dezelfde mannetjes die de overwinning van Cousin lelijk of onterecht vonden.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179221290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:14 schreef showtimer het volgende:

[..]

:')
?
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:37:07 #253
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221328
Conclusie: iedereen is hypocriet.

En door.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:37:38 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179221336
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Conclusie: iedereen is hypocriet.

En door.
Ik kijk nu ook.
pi_179221337

Ik vraag me af wat de reactie op fok was toen dit gebeurde
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:38:01 #256
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179221348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Conclusie: iedereen is hypocriet.

En door.
Klopt.

Ik kan mijn vleesconsumptie ook nooit verdedigen tegenover vegetariërs. Toch blijf ik vlees eten
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:38:08 #257
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221350
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik kijk nu ook.
Wat fijn dat je er bent.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179221358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt.

Ik kan mijn vleesconsumptie ook nooit verdedigen tegenover vegetariërs. Toch blijf ik vlees eten
;(
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:38:38 #259
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt.

Ik kan mijn vleesconsumptie ook nooit verdedigen tegenover vegetariërs. Toch blijf ik vlees eten
'Het is lekker.'

Verder kan je eigenlijk ook niet komen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:39:17 #260
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221377
Dat lekker is ook niet eens waar want als je weer eens aan de sloavink meej sproitjes meej erpel zit heb ik nou ook niet zoiets van jezusmina wat heerlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179221379
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

'Het is lekker.'

Ik ben geen konijn
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:39:44 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179221382
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:37 schreef skysherrif het volgende:

Ik vraag me af wat de reactie op fok was toen dit gebeurde
Toen keek ik nog niet zo lang wielrennen en zat ik vooral met ongeloof te kijken
pi_179221385
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

'Het is lekker.'

Verder kan je eigenlijk ook niet komen.
" iK dOe hET VoOR dE PlAnTEN"
pi_179221386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt.

Ik kan mijn vleesconsumptie ook nooit verdedigen tegenover vegetariërs. Toch blijf ik vlees eten
"Is goed voor de bio-industrie"
pi_179221389
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat lekker is ook niet eens waar want als je weer eens aan de sloavink meej sproitjes meej erpel zit heb ik nou ook niet zoiets van jezusmina wat heerlijk.
Verwend nest.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:40:48 #268
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik ben geen konijn
Oja, die is ook goed.

Want je kan immers alleen maar sla eten als je geen saucijs op je bord hebt liggen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:42:28 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179221439
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2008 18:03 schreef franklop het volgende:

[..]

Ook problemen met je Rondemaster? :P

denk dat type als de la Fuente zeker gaat proberen veel punten te sprokkelen morgen, en daarvoor moet ie in de aanval zijn
Toen al pooltjesgeneuzel :'(
pi_179221461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Oja, die is ook goed.

Want je kan immers alleen maar sla eten als je geen saucijs op je bord hebt liggen.
Zoiets. En de carnivoor is ook geen leeuw of krokodil en mist ook de slagtanden. Ik begrijp er weinig van, misschien ben ik daarom een vegetariër (altijd leuk hoe mensen je dan aankijken als ik dat beken)
pi_179221476
quote:
Jammer dat ik Monfort niet in mijn poules heb geselecteerd, dit is dé renner die het dit jaar zal maken.

Na Stijn Devolder de best geklasseerde Belg op dit moment.
Toen zaten we wel in een volledig ander universum hoor :o
  Forum Admin / PR donderdag 17 mei 2018 @ 15:44:47 #273
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_179221481
Als Yates meer dan een minuut pakt op de Zoncolan ga ik huilen.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:45:28 #275
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221492
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:44 schreef Sked het volgende:
Als Yates meer dan een minuut pakt op de Zoncolan ga ik huilen.
Hij gaat twee minuten pakken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179221493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:44 schreef Sked het volgende:
Als Yates meer dan een minuut pakt op de Zoncolan ga ik huilen.
Hij gaat vast op genoeg renners meer dan een minuut pakken ;)
pi_179221494
quote:
1tje die het woord doping gebruikte
  Forum Admin / PR donderdag 17 mei 2018 @ 15:46:26 #278
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_179221509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hij gaat vast op genoeg renners meer dan een minuut pakken ;)
Correctie: Als Yates meer dan een minuut pakt op de nummer twee op de Zoncolan ga ik huilen.
pi_179221513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Toen al pooltjesgeneuzel :'(
Daarom kon ik me dit zo goed herinneren, ik had toen Ricco mee, maar kreeg uiteindelijk enorm veel strafpunten omdat ie doping gebruikte, de lul.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:47:07 #280
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179221516
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:46 schreef Sked het volgende:

[..]

Correctie: Als Yates meer dan een minuut pakt op de nummer twee op de Zoncolan ga ik huilen.
Ik zou vast beginnen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179221521
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179221528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Toen zaten we wel in een volledig ander universum hoor :o
Haha, mooi om oude topics terug te lezen
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:47:45 #283
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221531
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
Een grove schande.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179221533
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daarom kon ik me dit zo goed herinneren, ik had toen Ricco mee, maar kreeg uiteindelijk enorm veel strafpunten omdat ie doping gebruikte, de lul.
Strafpunten ja? Ging er eigenlijk vanuit dat de meeste poultjes het niet zo ingewikkeld maken door achteraf nog uitslagen te corrigeren :D
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:48:15 #285
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179221538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
Moet verboten worden.
pi_179221539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
Blindengeleide?
  Forum Admin / PR donderdag 17 mei 2018 @ 15:48:23 #287
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_179221541
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
Huisdieren, kinderen, opvouwfietsen, weg ermee
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:48:39 #288
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_179221549
Yates gaat Tom op drie minuten zetten op de Zoncolan.
pi_179221550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
In het geval van de trein kan het opzich wel als je dan niet in de coupes gaat zitten, maar bij de deuren waar het niemand stoort. In de bus vind ik het wel wat asociaal, maargoed er zullen best mensen zijn die zelf geen vervoer hebben en toch om 1 of andere reden hun dier mee moeten zeulen. Als ze het dan maar onder controle hebben.
pi_179221562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:48 schreef showtimer het volgende:

[..]

Blindengeleide?
Dat zijn brave beesten.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 15:49:06 #291
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179221564
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Huisdieren, kinderen, opvouwfietsen, weg ermee
Vouwfietsen, terechte klacht.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:49:12 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179221566
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:48 schreef Sked het volgende:

[..]

Huisdieren, kinderen, opvouwfietsen, weg ermee
Rolstoelen.
pi_179221567
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Strafpunten ja? Ging er eigenlijk vanuit dat de meeste poultjes het niet zo ingewikkeld maken door achteraf nog uitslagen te corrigeren :D
PZC tourspel, kwam de volledige daguitslag ook gewoon in de krant. Zeer prestigieus in Zeeland :P
pi_179221577
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:50:05 #295
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179221588
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden
Afschieten, stuk voor stuk.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179221605
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:50 schreef Bugno het volgende:

[..]

Afschieten, stuk voor stuk.
Wow :{.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:51:13 #297
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179221615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:50 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wow :{.
Ja mijn waarde Stijn, ik heb het niet zo op die beesten.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179221619


Kijk dan wat een lieve puppy's. Die met de blauwe halsband is Charlie van onze Tom. O+
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:51:19 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179221620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Honden in het OV. Graag jullie opinie.
Blindegeleidehonden prima, rest moet oprotten. En mensen die hun huisdier op treinstoel laten zitten moeten al helemaal oprotten
pi_179221628
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:51 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ja mijn waarde Stijn, ik heb het niet zo op die beesten.
Dat is je goed recht, amice.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179221636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Blindegeleidehonden prima, rest moet oprotten. En mensen die hun huisdier op treinstoel laten zitten moeten al helemaal oprotten
Zo is dat.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')