abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179202821
Ik denk en hoop dat de laatste twee schandelijke maanden een test waren, waarbij de ware aard van de bewoners naar boven komt, hun hebzucht, gekonkel en verraad.

De winnaar wordt dan niet gekozen uit de laatste 5 die door smerige bondjes hun medebewoners weg wisten te werken, maar iedereen van voor de stemmingen komt terug, om op basis van het gedrag en wangdrag van allen een terechte winnaar te kiezen uit alle 15, en dus iedereen maakt kans behalve types als Romy en Bas, zoiets?

Dan zou je nog een beetje kunnen spreken van een sociaal experiment zonder al te veel gezichtsverlies.

[ Bericht 10% gewijzigd door Za op 16-05-2018 19:04:24 ]
  woensdag 16 mei 2018 @ 23:25:34 #2
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_179209865
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:31 schreef Za het volgende:
Ik denk en hoop dat de laatste twee schandelijke maanden een test waren, waarbij de ware aard van de bewoners naar boven komt, hun hebzucht, gekonkel en verraad.

De winnaar wordt dan niet gekozen uit de laatste 5 die door smerige bondjes hun medebewoners weg wisten te werken, maar iedereen van voor de stemmingen komt terug, om op basis van het gedrag en wangdrag van allen een terechte winnaar te kiezen uit alle 15, en dus iedereen maakt kans behalve types als Romy en Bas, zoiets?

Dan zou je nog een beetje kunnen spreken van een sociaal experiment zonder al te veel gezichtsverlies.
Er moet gewoon wat gebeuren anders kan er nooit een spetterend eind aan komen.....en daar heb je het dan vier jaar voor gevolgd.....
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 02:06:43 #3
335263 freaky40
pi_179212017
Ik hoop dat dit inderdaad een hele sllllechte grap betreft, dat de winnaar ergens in dat 4-tal zit wat nu samenspant. Het gaat nu té makkelijk en het is té voorspelbaar geworden. Hopelijk gooien ze het binnen deze 2 weken echt over een andere boeg. Een leuke twist zou kunnen zijn dat er bij de komende nominaties 2 genomineerde zijn waarvan niet een enkel weg hoeft maar gelijk door zijn naar de finale en dus niet weggestemd kunnen worden. Uiteraard krijgen ze dit dan na de stemming pas te horen als een soort van totale mindfuck. Dat lijkt mij een goed idee om nog enige reuring te geven anders worden deze twee weekjes bloed en bloed saai en voorspelbaar.
Ander scenario komt een beetje overeen met die van TS. Alleen met het verschil dat er nog even voor een week of langer een oud bewoner terug keert. Nu denken ze namelijk dat de winnaar in dit groepje zit, niets blijkt minder waar als Jessie en/of Gio nog even komen 'buurten' voor een aantal dagen en gewoon mee gaan strijden....dan wil ik het nog wel eens gaan zien...

[ Bericht 11% gewijzigd door freaky40 op 17-05-2018 02:11:49 ]
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:27:24 #4
141378 Pearlbitch
Team Nawel. Snapte?
pi_179219774
Fay gaat winnen en terecht! *O*

*;
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 14:34:36 #5
335263 freaky40
pi_179219972
quote:
17s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Fay gaat winnen en terecht! *O*

*;
Trol gespot
Allemaal cabaretteketet!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')