abonnement Unibet Coolblue
pi_179199622


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_179199739
En weer bijna klaar met werk! :D
pi_179199826
Net wakker. :P
pi_179199861
Hoe gaat je SEAL ICO? :P :P
pi_179199868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:07 schreef illusions het volgende:
Hoe gaat je SEAL ICO? :P :P
Weet ik niet man.
Heb er duchtige spijt van snap je.
Scam shit.
Durf ook niet meer te kijken.
pi_179199883
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:08 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Weet ik niet man.
Heb er duchtige spijt van snap je.
Scam shit.
Durf ook niet meer te kijken.
in elke grap zit een kern van waarheid :P
pi_179199889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:09 schreef illusions het volgende:

[..]

in elke grap zit een kern van waarheid :P
Welke grap? :o
pi_179199899
Kzal 't verklappen, er wordt geen ene reet verkocht.
pi_179199912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:09 schreef illusions het volgende:
Kzal 't verklappen, er wordt geen ene reet verkocht.
Maargoed ook!
Dat is dan ook mijn intentie.
pi_179199925
Je valt door de mand. :P
pi_179199944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:10 schreef illusions het volgende:
Je valt door de mand. :P
Huh? Heb ik mn cover verprutst? :(
pi_179199954
Geeft niet hoor, volgende keer gewoon een wel-succesvolle shitcoin shillen. ;)
pi_179199967
Oh nee, je zei nooit meer iets te gaan shillen als Seal naar de tyfus ging. :D
pi_179199984
Heb ik de duikboot gemist?
pi_179200008
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef illusions het volgende:
Geeft niet hoor, volgende keer gewoon een wel-succesvolle shitcoin shillen. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef illusions het volgende:
Oh nee, je zei nooit meer iets te gaan shillen als Seal naar de tyfus ging. :D
:D
Time will tell.

Ik kom hier wel een keer op terug btw ;-)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 16:15:48 ]
pi_179200085
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:13 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

[..]

:D
Time will tell.

Ik kom hier wel een keer op terug btw ;-)
Ik ook }) }) }) oO/
pi_179200279
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ook }) }) }) oO/
Kom ik wel langs met mijn lambo tegen die tijd. :P
pi_179200288
Kerls ik heb nog hoop.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 16:28:56 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179200430
quote:
Weer zo'n shit partnership.
Is 3x niks, dat weet je inmiddels wel toch. :D
pi_179200521
quote:
Enorme grote speler in China.

Shitcoin dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 16 mei 2018 @ 16:54:41 #22
131603 Afwazig
Serious business
pi_179201103
Ik heb zojuist een partnership gesloten met Hertog Jan. Lekker hoor.
pi_179201362
Pwc weet genoeg over de toekomstplannen hoor.
pi_179201457
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:54 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb zojuist een partnership gesloten met Hertog Jan. Lekker hoor.
Ik ga er nu een sluiten met desperado. ^O^
pi_179201462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Pwc weet genoeg over de toekomstplannen hoor.
Shit Pwc.
  woensdag 16 mei 2018 @ 17:28:23 #26
61320 TwztId
ja toch..
pi_179201704
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:54 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb zojuist een partnership gesloten met Hertog Jan. Lekker hoor.
Ik met Sphinx en Page.
pi_179201736
quote:
Echte shitcoin indeed. Welke consumenten gaan nou checken in welke condities voedsel is vervoerd :’).

Hier heb je niet eens blockchain voor nodig. Je hebt al producenten die dit nu al doen voor voedselproducten. Ze gebruiken hiervoor geen blockchain en ik kan je verklappen het wordt weinig gebruikt door de consumenten.
pi_179201745
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Echte shitcoin indeed. Welke consumenten gaan nou checken in welke condities voedsel is vervoerd :’).

Hier heb je niet eens blockchain voor nodig. Je hebt al producenten die dit nu al doen voor voedselproducten. Ze gebruiken hiervoor geen blockchain en ik kan je verklappen het wordt weinig gebruikt door de consumenten.
Jij bent echt aan het trollen of niet..
Waarin doen ze dat nu dan sherlock?
pi_179201753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Pwc weet genoeg over de toekomstplannen hoor.
Waarom werken de blockchainexperts van PwC NL / PwC europa niet mee met het machtige vechain project? _O-
pi_179201764
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:31 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Jij bent echt aan het trollen of niet..
Waarin doen ze dat nu dan sherlock?
Zie bijvoorbeeld:
https://www.john-west.co.uk/discover-the-story-behind-your-can
pi_179201768
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom werken de blockchainexperts van PwC NL / PwC europa niet mee met het machtige vechain project? _O-
Wellicht werken die experts aan andere doelen/usecases ?
pi_179201782
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:31 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Jij bent echt aan het trollen of niet..
Waarin doen ze dat nu dan sherlock?
En leg eens uit, waarom heb je de blockchain nodig om consumenten en andere partijen leesrechten te geven? Dit kan ook via een database.
pi_179201783
quote:
LOL.
Ok man. Waar komen deze gegevens vanaf? Hun eigen database? :P God weet wat daarin al aangepast is of niet.
pi_179201796
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:33 schreef xminator het volgende:

[..]

En leg eens uit, waarom heb je de blockchain nodig om consumenten en andere partijen leesrechten te geven? Dit kan ook via een database.
Database is fraude gevoelig.
Enkel dat is al genoeg reden.
pi_179201805
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:33 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

LOL.
Ok man. Waar komen deze gegevens vanaf? Hun eigen database? :P God weet wat daarin al aangepast is of niet.
Ja want de sensoren van vechain kun je niet in je kont stoppen en temperatuur daarvan beinvloeden?

*knip* niet op de man

[ Bericht 3% gewijzigd door Evenstar op 16-05-2018 17:48:11 ]
pi_179201840
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja want de sensoren van vechain kun je niet in je kont stoppen en temperatuur daarvan beinvloeden?
Gaan we op die tour? Noem mensen geen naampjes kerel.
Sensoren... je weet niet eens wat Vechain allemaal van plan is ofwel? Ga je bv een hele fles wijn in je kontgat steken of wat.
Geef het op met je.
Succes ermee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Evenstar op 16-05-2018 17:48:18 ]
pi_179201877
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:37 schreef pnxsinned het volgende:
Ga je bv een hele fles wijn in je kontgat steken of wat.
Hahahaha _O- _O- _O-

Hardop lachen. Neemt niet weg dat het veeel eenvoudiger is om intangible assets dan tangible assets op een blockchain vast te leggen. Koppeling met tastbare producten is lastig.
pi_179201896
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:37 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Gaan we op die tour? Noem mensen geen naampjes kerel.
Sensoren... je weet niet eens wat Vechain allemaal van plan is ofwel? Ga je bv een hele fles wijn in je kontgat steken of wat.
Geef het op met je.
Succes ermee.

Je moet gewoon helder blijven nadenken. Uiteindelijk is het de producent die de sensoren ergens op plakken. Vervolgens kun je alle input beinvloeden.

Enige voordeel is dat de output niet beinvloed kan worden achteraf.

Mja zolang je input beinvloed is maakt het al niets meer uit, gezien je output niet meer betrouwbaar is.
pi_179201903
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:32 schreef xminator het volgende:

[..]

Waarom werken de blockchainexperts van PwC NL / PwC europa niet mee met het machtige vechain project? _O-
Europa :') komop zeg
pi_179201910
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:42 schreef xminator het volgende:

[..]

Je moet gewoon helder blijven nadenken. Uiteindelijk is het de producent die de sensoren ergens op plakken. Vervolgens kun je alle input beinvloeden.

Enige voordeel is dat de output niet beinvloed kan worden achteraf.

Mja zolang je input beinvloed is maakt het al niets meer uit, gezien je output niet meer betrouwbaar is.
Komt die weer met "sensoren" :D
Hou op man. :D
pi_179201916
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:43 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Komt die weer met "sensoren" :D
Hou op man. :D
Klopt man. Helemaal gelijk.

Temperatuur en andere logistieke gegevens gaan ze meten via satelietten die zijn gekoppeld aan nodes.
pi_179201938
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt man. Helemaal gelijk.

Temperatuur en andere logistieke gegevens gaan ze meten via satelietten die zijn gekoppeld aan nodes.
Je snapt Blockchain niet. :) Het proces niet, vanuit maken tot verkoop. Je snapt het niet.
Ik ga het ook niet uitleggen :D Ik ben immers de achterlijke hier.
pi_179201967
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:46 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Je snapt Blockchain niet. :) Het proces niet, vanuit maken tot verkoop. Je snapt het niet.
Ik ga het ook niet uitleggen :D Ik ben immers de achterlijke hier.
Wat een troll ben je ook.

Probeert een product te shillen waarvan hij uberhaupt niet begrijpt hoe het werkt.
pi_179201976
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat een troll ben je ook.

Probeert een product te shillen waarvan hij uberhaupt niet begrijpt hoe het werkt.
Is goed man.
Succes met je wijnfles in je kontgat. ^O^
pi_179201984
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:44 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt man. Helemaal gelijk.

Temperatuur en andere logistieke gegevens gaan ze meten via satelietten die zijn gekoppeld aan nodes.
Nee man, moet je eerst Thor inkopen van een grote vet stack omgezet van Ven x master authoroty node, logisch toch.
Vakman pur sang
pi_179202028
Nou vertel, wat vinden jullie een goede oplossing/token /insert wtf dan ook?
Altijd die kritiek en negatieve shit, maar zelf met iets komen ? Nog nooit gezien, en if yes, 0 inhoud.
Ga ergens anders vervelen man
pi_179202042
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:49 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Is goed man.
Succes met je wijnfles in je kontgat. ^O^
Maar leg eens hoe krijgt de blockchain dingen zoals temperatuur en logistieke gegevens binnen? Gaat dat via telepathie?
pi_179202069
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar leg eens hoe krijgt de blockchain dingen zoals temperatuur en logistieke gegevens binnen? Gaat dat via telepathie?
Merendeel zal idd automatisch gemeten worden door diverse devices tijdens dat compleet proces.
Of wat denk jij nu eigenlijk? Dat er een persoon met een temp meter naast gaat staan en het invoert? Volgens mij denk jij echt zo simplistisch.

Jezus.... dit gaat echt nergens meer over :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 17:54:28 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179202070
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat een troll ben je ook.

Probeert een product te shillen waarvan hij uberhaupt niet begrijpt hoe het werkt.
Enige die keer op keer bewijst er echt totaal niks van te snappen ben jij hoor lieve schat.

Waarom VeChain meer partners heeft in Azië dan in Europa is toch logisch? Heeft Europa problemen met voedsel? Hier hebben wij de EU die overal al een vinger in de pap heeft. Ik zeg niet dat het eerlijk gaat of altijd werkt, maar vergeleken met Azië zijn de problemen die wij hier met voedsel hebben te verwaarlozen. Tuurlijk staan bedrijven in Azië te popelen om VeChain te gebruiken om te bewijzen dat hun producten legit zijn en volgens alle regels geteeld, verwerkt en vervoerd zijn. Als je alleen al kijkt hoeveel Chinezen in Nederland de schappen van Nutricia leegtrekken, omdat ze al het andere niet vertrouwen.

Daarnaast is DNV GL Europees, Noors om precies te zijn, dus hier heb je nog een gat in je mooie betoog.

Je hoeft VeChain echt niet top te vinden. Er zijn genoeg punten waarin VeChain echt wel kritiek verdient, maar dit is weer behoorlijk nutteloos, laag en vervelend.

Jammer dat we nu weer bij "dit kan met een normale database" niveau zijn beland. Dacht dat wij daar al klaar mee waren :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 17:55:40 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179202086
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:54 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Merendeel zal idd automatisch gemeten worden door diverse devices tijdens dat compleet proces.
Of wat denk jij nu eigenlijk? Dat er een persoon met een temp meter naast gaat staan en het invoert? Volgens mij denk jij echt zo simplistisch.

Jezus.... dit gaat echt nergens meer over :D
Hij denkt dat een vrachtwagenchauffeur langs de lokale ijsboer rijdt,duizenden ijsblokjes koopt en dan één voor één handmatig een ijsblokje op iedere chip gaat leggen :D .... just in case.

DNV GL
PWC
Renault
BMW
Keuhne Nagel
Chinese regering

Zijn allemaal domme idioten, snappen er niks van, spelen allemaal onder een hoedje met VeChain en SunnyBoyPimp. Ze zetten allemaal hun goede naam op het spel, gewoon om ons te naaien.

Nogmaals, in de wereld van crypto moet je verdomd alert zijn en heel kritisch zijn, maar sommige gaan echt niveautje aluhoedje hoor.
pi_179202104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jammer dat we nu weer bij "dit kan met een normale database" niveau zijn beland. Dacht dat wij daar al klaar mee waren :D
100x dit.
Maar het erge is, nadat dat dus gepost is, haalt hij dingen erbij die idd EZ tempered kunnen worden in zo'n database. Eigenlijk haalt hij er dingen bij die er compleet los van staan, dat is gewoon trollen, kan niet anders.
pi_179202137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hij denkt dat een vrachtwagenchauffeur langs de lokale ijsboer rijdt,duizenden ijsblokjes koopt en dan één voor één handmatig een ijsblokje op iedere chip gaat leggen :D .... just in case.
Zolang je input beinvloed kan worden maakt het niet uit wat de output is. Als er 1 temperatuursensor is voor een hele batch dan is het aantastten van de producten makkelijk zat.


Of krijgt elke product afzonderlijk sensoren e.d.? Kijk dan wordt het interessant, echter kostentechnisch onmogelijk om te realiseren.
pi_179202153
Lekker van traditionele supply chain management overstappen naar blockchain SCM om de gehele logistieke keten vervolgens te frauderen :')

Dan houdt je het toch gewoon bij de traditionele instrumenten, als je al aan het frauderen was

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 18:00:29 ]
pi_179202165
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker van traditionele supply chain management overstappen naar blockchain SCM om de gehele logistieke keten te frauderen :')

Dan houdt je het toch gewoon bij de traditionele instrumented, als je Al aan het frauderen was
Precies dit.
Niets te maken met keus voor blockchain of db.
Omg, Dima.
WE ZIJN HET EENS! :D
pi_179202176
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar leg eens hoe krijgt de blockchain dingen zoals temperatuur en logistieke gegevens binnen? Gaat dat via telepathie?
Nl bijvoorbeeld heeft een volledig dekkend Long range Low Power netwerk geleverd door KPN.
Zoek eens op lora Kpn.

Ik ben bijna gereed om het dure gereedschap te voorzien van sensoren (heb ik al) om zodoende te weten:
Waar? Wie heeft het?
De temperatuur, sommige dure meters dienen warm weggezet te worden.
Doorboeking op project.
Calibratie en certificering.

Maar dat komt op onze eigen database.

Lora info
https://www.deondernemer.(...)k-voor-slimme-dingen

Eigenlijk niet jezelf quoten, maar ja toen jullie druk waren met hoo's and pimpen viel ertussen.

Ik ben hier dus serieus mee bezig en ben benieuwd of er al iemand iets heeft draaien op lora?
Wordt erg gewaardeerd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lospedrosa op 16-05-2018 19:06:39 ]
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 18:00:53 #57
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179202178
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker van traditionele supply chain management overstappen naar blockchain SCM om de gehele logistieke keten te frauderen :')

Dan houdt je het toch gewoon bij de traditionele instrumented, als je Al aan het frauderen was
Nee joh, gewoon miljoenen investeren om nog harder te frauderen ^O^
pi_179202221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon miljoenen investeren om nog harder te frauderen ^O^
Maar laten we dit even nog logischer bekijken.
De producent, waarom wilt die Vechain of insert iets anders hiertegen?
Authenticiteit toch?
Waarom zou die zichzelf gaan frauderen lol.
Er is blijkbaar genoeg nep shit in omgang wat al genoeg schade aan doet, anders kiezen zij er niet voor. Of klopt er iets niet aan deze redenatie?
pi_179202248
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Zolang je input beinvloed kan worden maakt het niet uit wat de output is. Als er 1 temperatuursensor is voor een hele batch dan is het aantastten van de producten makkelijk zat.


Of krijgt elke product afzonderlijk sensoren e.d.? Kijk dan wordt het interessant, echter kostentechnisch onmogelijk om te realiseren.
quote:
Consumers, on their part, can verify that the product they are considering purchasing is safe and genuine. As an example, the consumer can directly check that a product was ethically sourced from a manufacturer, that frozen food was safely transported at the right temperature or that a luxury product is an original, and can even track a wine back to the grape.
Op druif niveau kunnen ze volgen ja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 18:05:03 ]
pi_179202265
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[..]

Op druif niveau kunnen ze volgend ja
Tuurlijk, want dat is het geld voor die wijn bouwer!
Eigenlijk te logisch dit, ik snap de hele discussie niet.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 18:06:08 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179202271
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:02 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Maar laten we dit even nog logischer bekijken.
De producent, waarom wilt die Vechain of insert iets anders hiertegen?
Authenticiteit toch?
Waarom zou die zichzelf gaan frauderen lol.
Er is blijkbaar genoeg nep shit in omgang wat al genoeg schade aan doet, anders kiezen zij er niet voor. Of klopt er iets niet aan deze redenatie?
Nou ja, als je echt echt echt advocaat van de duivel wil spelen kan je natuurlijk zeggen dat je in zee gaat met VeChain en doet alsof je full trackable bent en dat alles klopt. Als je dan klooit met gegevens dan wordt je minder snel in twijfel getrokken, want alles staat vast op de blockchain.

Alleen denk ik 1) dat VeChain hier vast over nagedacht heeft 2) dat je met een public blockchain snel genoeg de lul bent en dan kan je zwaaien naar je bedrijf.
pi_179202298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, als je echt echt echt advocaat van de duivel wil spelen kan je natuurlijk zeggen dat je in zee gaat met VeChain en doet alsof je full trackable bent en dat alles klopt. Als je dan klooit met gegevens dan wordt je minder snel in twijfel getrokken, want alles staat vast op de blockchain.

Alleen denk ik 1) dat VeChain hier vast over nagedacht heeft 2) dat je met een public blockchain snel genoeg de lul bent en dan kan je zwaaien naar je bedrijf.
Ja... ok. Maar dat zal wsl ergens wel snel opvallen op een blockchain idd.
Uiteindelijk naaien ze zichzelf, en kunnen dan meteen voor faillissement gaan, klopt. :D
pi_179202340
Heb me een dikke onkruidbrander besteld.
Die voortuin gister was echt fcked up om te doen, dat moet beter kunnen :D
Tevens geschikt voor BBQ aan te steken. 8-)

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 18:09:57 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 18:11:01 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179202376
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:09 schreef pnxsinned het volgende:
Heb me een dikke onkruidbrander besteld.
Die voortuin gister was echt fcked up om te doen, dat moet beter kunnen :D
Tevens geschikt voor BBQ aan te steken. 8-)
Fuck die dingen, werkten voor geen meter bij mij.

Heb paar liter azijn gebruikt, paar dagen laten, brander er over _O_
pi_179202405
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fuck die dingen, werkten voor geen meter bij mij.

Heb paar liter azijn gebruikt, paar dagen laten, brander er over _O_
serieus?
Ik heb ook nog 5 flessen azijn staan, moet ik dat eerst doen?
Kut onkruid.. jaren terug met die echte roundup he... was je 3-4 maanden er vanaf :(
Ik kan het nergens meer krijgen, ben zelfs naar België gegaan, maar ook daar mag het niet meer zomaar verkocht worden.
pi_179202560
Fck it, heb mezelf QSP bijgekocht.
Ik zie dat heel concept nergens, ze zijn laatste tijd fkin goed bezig.

Dat moet toch keer moon gaan? Iemand?
pi_179202583
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:18 schreef pnxsinned het volgende:
Fck it, heb mezelf QSP bijgekocht.
Ik zie dat heel concept nergens, ze zijn laatste tijd fkin goed bezig.

Dat moet toch keer moon gaan? Iemand?
Zijn het sensoren waarmee ik kan tamperen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179202601
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zijn het sensoren waarmee ik kan tamperen?
Met die juist niet!
Check het eens man... zeg me wat je ervan denkt?
Soort van HTTPS check op smartcontracts.
pi_179202947
Ik heb net even nagedacht en ik heb DE oplossing tegen het probleem van vechain!
  woensdag 16 mei 2018 @ 18:40:36 #70
61320 TwztId
ja toch..
pi_179203037
Kan dit allemaal niet naar het VEN topic ofzo... :O
pi_179203038
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:36 schreef xminator het volgende:
Ik heb net even nagedacht en ik heb DE oplossing tegen het probleem van vechain!
Kerel, kom zelf met iets goeds man. Niet zo raar doen, ook al is dit een SC.
pi_179203201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:
Kan dit allemaal niet naar het VEN topic ofzo... :O
:Y
pi_179203234
When moon sir? When utn 100$?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 mei 2018 @ 18:53:08 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179203329
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

kijk dat zijn mooie berichten
Ik vond van wel :)
Geeft iig iets meer vertrouwen in wat ik hier geroepen heb haha.
Vind ze goed bezig, en heb zelf nog nooit in ICO invested, die al zo promising lijken. Maar dat is mijn ervaring. Alleen verkoop cijfers vallen me iets tegen... maar heb al asked hoe dat zit of ze genoeg hadden om iig te beginnen, en dat was een positief respond. Ook dat ga ik natuurlijk kritisch nemen en wacht het af :)
pi_179203365
Seal _O_
pi_179203403
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:57 schreef xminator het volgende:
Seal _O_
Kom eens zelf met iets nieuws? :D
3e keer dat ik dit vraag :P
Je weet wsl niets van SEAL, maar toch zo doen. Enkel om mensen te kutten toch.
Dus ben een kerel, en noem eens een leuke investment met argumenten.
pi_179203423
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:59 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Kom eens zelf met iets nieuws? :D
3e keer dat ik dit vraag :P
Je weet wsl niets van SEAL, maar toch zo doen. Enkel om mensen te kutten toch.
Dus ben een kerel, en noem eens een leuke investment met argumenten.
:’)
pi_179203449
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 19:00 schreef xminator het volgende:

[..]

:’)
Jammer :)
pi_179203519
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:55 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik vond van wel :)
Geeft iig iets meer vertrouwen in wat ik hier geroepen heb haha.
Vind ze goed bezig, en heb zelf nog nooit in ICO invested, die al zo promising lijken. Maar dat is mijn ervaring. Alleen verkoop cijfers vallen me iets tegen... maar heb al asked hoe dat zit of ze genoeg hadden om iig te beginnen, en dat was een positief respond. Ook dat ga ik natuurlijk kritisch nemen en wacht het af :)
Dat heb je goed geasked over die invested van je, mooie respond ook. :') _O-

Maar effe serieus, die ICO lijkt natuurlijk helemaal nergens op. Wat verkopen ze per dag, een ETH of 3? Het lijkt één grote farce, en de pre-sale is natuurlijk gedomineerd door investeerders die allang al hun medewerking hadden beloofd, en heeft niets met marketing te maken, misschien waren ze het zelf wel.
pi_179203555
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nl bijvoorbeeld heeft een volledig dekkend Long range Low Power netwerk geleverd door KPN.
Zoek eens op lora Kpn.

Ik ben bijna gereed om het dure gereedschap van mijn bedrijf te voorzien van sensoren (heb ik al) om zodoende te weten:
Waar? Wie heeft het?
De temperatuur, sommige dure meters dienen warm weggezet te worden.
Doorboeking op project.
Calibratie en certificering.

Maar dat komt op onze eigen database.

Lora info
https://www.deondernemer.(...)k-voor-slimme-dingen

Eigenlijk niet jezelf quoten, maar ja toen jullie druk waren met hoo's and pimpen viel ertussen.

Ik ben hier dus serieus mee bezig en ben benieuwd of er al iemand iets heeft draaien op lora?
Wordt erg gewaardeerd.
Vakman pur sang
pi_179203599
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 19:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat heb je goed geasked over die invested van je, mooie respond ook. :') _O-

Maar effe serieus, die ICO lijkt natuurlijk helemaal nergens op. Wat verkopen ze per dag, een ETH of 3? Het lijkt één grote farce, en de pre-sale is natuurlijk gedomineerd door investeerders die allang al hun medewerking hadden beloofd, en heeft niets met marketing te maken, misschien waren ze het zelf wel.
Nou, ik weet 1 ding, en dat is alle tokens al verkocht hadden kunnen worden aan 1 persoon in presale, maar refused is at the end.
Zoiets iig.
Mijn laatste ICO liep ook een beetje als dit, en ineens 2 dagen voor alles, sold out.
Softcap is iig reached, en het begin kan gestart worden, en voor mij als investor vind ik dat even het belangrijkste.
Ik vertrouw en geloof ook in die NDA partnership met NXP, dat ze dus heel cheap uitzijn met het maken van de chips. Nogmaals IK geloof dat. Als ik dat namelijk niet zou doen, zonder dat, is er geen SEAL anders, dat denk ik echt.
pi_179203772
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 19:09 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nou, ik weet 1 ding, en dat is alle tokens al verkocht hadden kunnen worden aan 1 persoon in presale, maar refused is at the end.
Zoiets iig.
Mijn laatste ICO liep ook een beetje als dit, en ineens 2 dagen voor alles, sold out.
Softcap is iig reached, en het begin kan gestart worden, en voor mij als investor vind ik dat even het belangrijkste.
Ik vertrouw en geloof ook in die NDA partnership met NXP, dat ze dus heel cheap uitzijn met het maken van de chips. Nogmaals IK geloof dat. Als ik dat namelijk niet zou doen, zonder dat, is er geen SEAL anders, dat denk ik echt.
Alleen al om deze post i ga never investeren in zeehond. 8)7
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179203850
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 19:17 schreef ITrade het volgende:

[..]

Alleen al om deze post i ga never investeren in zeehond. 8)7
Vind ik niet erg :D
Wat ik erger vind is dat het weer zonder enig argument komt :'(
pi_179205703
Elke keer als ik me slecht voel ga ik naar de EtherLink Telegram, en dan voel ik me weer top.
pi_179205735
Arme stakkers. Eerst toen het nog LendConnect was $40, blijven herinvesteren en nu is die shitcoin $0.05. Tja, krijg je ervan als je in een ponzi investeert.
pi_179206083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:54 schreef illusions het volgende:
Arme stakkers. Eerst toen het nog LendConnect was $40, blijven herinvesteren en nu is die shitcoin $0.05. Tja, krijg je ervan als je in een ponzi investeert.
Ik heb super lekkere koffie atm
ook een?
pi_179206237
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:08 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik heb super lekkere koffie atm
ook een?
Drink geen koffie, doe mij maar wodka.

Maar zit aan een pizza, dus nu melk. :P
  woensdag 16 mei 2018 @ 21:48:14 #91
131603 Afwazig
Serious business
pi_179207175
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:54 schreef illusions het volgende:
Arme stakkers. Eerst toen het nog LendConnect was $40, blijven herinvesteren en nu is die shitcoin $0.05. Tja, krijg je ervan als je in een ponzi investeert.
Hey hey heeeeeey.
pi_179207369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 20:53 schreef illusions het volgende:
Elke keer als ik me slecht voel ga ik naar de EtherLink Telegram, en dan voel ik me weer top.
Doe eens link
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179207637
klik om te spelen
:)
జ్ఞ‌ా
pi_179208103
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:40 schreef TwztId het volgende:
Kan dit allemaal niet naar het VEN topic ofzo... :O
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:22:52 #95
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179208128


Krijg steeds neer shit van waves 🙈


Trouwens terug uit polen :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179208739
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 21:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Doe eens link
https://t.me/etherlinkcommunity
  woensdag 16 mei 2018 @ 22:52:17 #98
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_179208991
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nl bijvoorbeeld heeft een volledig dekkend Long range Low Power netwerk geleverd door KPN.
Zoek eens op lora Kpn.

Ik ben bijna gereed om het dure gereedschap te voorzien van sensoren (heb ik al) om zodoende te weten:
Waar? Wie heeft het?
De temperatuur, sommige dure meters dienen warm weggezet te worden.
Doorboeking op project.
Calibratie en certificering.

Maar dat komt op onze eigen database.

Lora info
https://www.deondernemer.(...)k-voor-slimme-dingen

Eigenlijk niet jezelf quoten, maar ja toen jullie druk waren met hoo's and pimpen viel ertussen.

Ik ben hier dus serieus mee bezig en ben benieuwd of er al iemand iets heeft draaien op lora?
Wordt erg gewaardeerd.
Je weet wel dat je met LoRa vrij weinig data kunt verzenden? Daardoor ook slecht mogelijk om real time informatie te hebben.
pi_179209067
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Je weet wel dat je met LoRa vrij weinig data kunt verzenden? Daardoor ook slecht mogelijk om real time informatie te hebben.
Heb jij een sensor draaiende wat is de snelheid van transport.
En ons geval komt het niet op een uur aan.

Denk eens in de 2-4 uur een geolocatie. (Lange duur batterij)
Gaan.ook sensors gebruiken voor temp, rv en CO2 voor klimaat metingen eens per 15 min. Die batterijen hoeven dan ook niet lang mee te gaan.
Vakman pur sang
pi_179209140
Iemand nog zin om mee te doen aan een zieke ICO? Heb wel een gave op het oog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179209275
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:57 schreef KappenBakken het volgende:
Iemand nog zin om mee te doen aan een zieke ICO? Heb wel een gave op het oog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf :')
pi_179209299
Die champagneglazen maken 't echt af.
  woensdag 16 mei 2018 @ 23:08:47 #103
62913 Blik
The one and Only!
pi_179209505
quote:
Had het nou niet gezegd :P

Naam verwijst overigens naar de Howey test, om te kijken of iets wel/niet een security is.
pi_179209578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:57 schreef KappenBakken het volgende:
Iemand nog zin om mee te doen aan een zieke ICO? Heb wel een gave op het oog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check die teammembers :7
We ook handig als je je hotel kan betalen met coins mocht je je portemonnee kwijt zijn
Vakman pur sang
pi_179209740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 23:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Had het nou niet gezegd :P

Naam verwijst overigens naar de Howey test, om te kijken of iets wel/niet een security is.
Hij was wel heeel obvious
pi_179209844
Kijktip.
Liefhebbers van series in het maffia, waargebeurde verhalen genre:
The mechanism op netflix Braziliaanse top serie

Vakman pur sang
pi_179209936
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijktip.
Liefhebbers van series in het maffia, waargebeurde verhalen genre:
The mechanism op netflix Braziliaanse top serie

Vond m niet super. Gomorra 10x beter
  woensdag 16 mei 2018 @ 23:43:14 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_179210331
Voor miij mogen zo volgend jaar Consensus skippen, goed nieuws wordt alleen maar afgestraft
pi_179210709
Weet iemand wat de Bitcoin adressen zijn van die wallets van die Mt Gox dude?
pi_179210854
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 23:56 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand wat de Bitcoin adressen zijn van die wallets van die Mt Gox dude?
https://www.cryptoground.com/mtgox-cold-wallet-monitor/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179212040
quote:
All-in gegaan. Ik heb al 50.000 kilo honing en straks ook nog oneindig bier.
pi_179212074
Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey… Hey hey heeeeeeeeeey.

What's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's-a what's UP, BITCONNEEEEEEEEEEEECT!

Hey hey hey everybody, My name is Carlos Matos and I am coming from New York City, New York!
Let me tell you guys that I am SO EXCITED, I am SO HAPPY I am really so thrilled to be right now!
Sharing this amazing, glorious, SUPER and EXCITING moment of my life with all of you guys—and let me tell you that we are really changing the WORLD as we know it. The WORLD is not anymore the way it used to be, mm mm MM, NO NO NOH!

BitcoNNEEEEEEEEEEEEEEEEECT! WOOOoo... bitconnEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT!

We are coming and we are coming in waves. We are starting and to actually go all over the world. We all built in the entire world. Let me tell you guys that I started 137 days ago, with only 25 thousand six hundred and ten dollars—and right now I am reaching one hundred and forty THOUSAND dollars!

WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WOAH WHAT'S UP!

And let me tell you that I am actually earning around one hundred mil-I mean around one thousand four hundred dollars on an everyday basis seven days a week! WHAT?!!?

I am right now independently, financially independently. I am saying to so many people who say that this is going to be a con artist game, that this was gonna be a scammer game: “Hey, you are gonna lose all your mone-” My WIFE still doesn’t believe in me! I’m telling her “Well honey this is real”. “No no no no no no, that’s a scam!” And I say “But wait I’m gonna go to the banks, I’m gonna get my bitcoins, I’m gonna actually put it into dollars, here they are right on the table!” “Aww, that’s money that you took from one of the accounts!” I say: “What am I gonna do?” Then I said to myself, “You know what? When I started to put ten thousand dollars a day on her, right on her, y’know on her table”. Then she’s gonna say: “WOOOOW.” HA-HA-HA-HA-h. “YEAYEYEYEYEYE OK, THAT’S REAL” HAHAHAHAH!

So guys, I wanna tell you something: Faith and belief is the one thing we will need to be able to change the world. And right now, I believe, that in this room, we have the seed, that’s gonna germinate, and that is going to EXPLODE, into an AMAZING opportunity for us to change this entire world!

I am so proud, I am so honored, I am so EXCITED to be here right now—and, hey, let me tell you something: that each and every one of YOU, has the opportunity to become, like those amazing people that we know here FROM VIETNAM! HEY HEY, MY (slurred) PEOPLE HERE FROM VIETNAM, making so much money that they can probably have a real hard time counting it!

AHAHAHAHAHAh!

So GUYS, let me tell you: I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE BIT CON EEEEEEECT
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179213851
quote:
Na gisteravond wil ik even niet aan bier denken. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179214034
Pied Piper coin gaat moon, +300%.

Dit is de beste gratis airdrop van het jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2018 08:41:19 ]
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:51:52 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179214110
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 08:41 schreef Gehrman het volgende:
Pied Piper coin gaat moon, +300%.

Dit is de beste gratis airdrop van het jaar.
Ik hou ze nog even aan :D Dit komt ongetwijfeld terug volgend seizoen en dan is het een collectors item O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:59:45 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_179214185
Een vraag in de categorie n00b, als je aan een airdrop meedoet, moet je dan ETH op je ontvangstadres van MEW hebben staan? Ik doe al een maand mee aan allerlei airdrops, maar nog niks ervan ontvangen, vraag me af waar het aan ligt
pi_179214386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 08:10 schreef dimmak het volgende:

[..]

Na gisteravond wil ik even niet aan bier denken. ;(
Drinken op woensdagavond :')

Niet elke dag stevig doorzuipen zodat je geen katers voelt :')
pi_179214393
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:48 schreef Krefox het volgende:

[..]

Waarom verwacht je een bull run in juni dan?
Qua koersverloop ziet het er eigenlijk net zo uit als in 2014 en ik denk dat we nog een stuk lager gaan.
Het blijft natuurlijk heel lastig om voorspellingen te maken en het is zeker mogelijk dat we de bodem nog niet hebben gezien, maar ik denk dat er op zich wel genoeg redenen zijn waarom er in de zomer weer een bullrun kan ontstaan. Veel coins gaan in de komende maanden hun mainnet lanceren en cryptocurrency in het algemeen wordt steeds meer geaccepteerd door bedrijven en overheden. Daarnaast is de totale marketcap van crypto in de afgelopen maand ook weer flink gestegen.

Het grootste probleem op dit moment is denk ik dat veel mensen nog huiverig zijn om met nieuw geld in te stappen (met name Henk en Ingrid die hun bitcoin hadden gekocht op ¤16000 en in paniek weer verkocht op ¤6000). Er zal dus wel eerst iets groots moeten gebeuren, bijv. dat BTC een nieuwe ATH bereikt, voordat het vertrouwen weer terug is en de FOMO toeslaat.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 10:27:24 #122
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179215324
Wordt weer tijd om omhoog te gaan, kappen nou.
  donderdag 17 mei 2018 @ 10:32:40 #123
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179215426
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:27 schreef Kyran het volgende:
Wordt weer tijd om omhoog te gaan, kappen nou.
Eens

Ik vind rood geen mooie kleur.
Hmz...
pi_179215467
Ik wacht met smart op weer wat bloed door de straten... Fiat staat klaar. Vervolgens eind van het eind jaar bullrun to the max en begin januari cashen. En dan netjes Henk en Ingrid bedanken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 10:53:59 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179215859
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:34 schreef Blaatje38 het volgende:
Ik wacht met smart op weer wat bloed door de straten... Fiat staat klaar. Vervolgens eind van het eind jaar bullrun to the max en begin januari cashen. En dan netjes Henk en Ingrid bedanken.
Als er inderdaad een bullrun komt ergens in de zomer/herfst ga ik wel cashen eind december/begin januari :P
pi_179215870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als er inderdaad een bullrun komt ergens in de zomer/herfst ga ik wel cashen eind december/begin januari :P
Same.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179216071
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als er inderdaad een bullrun komt ergens in de zomer/herfst ga ik wel cashen eind december/begin januari :P
Als in een procentueel groot deel van je portfolio of 100%? En vervolgens weer een moment afwachten om in te stappen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 11:10:02 #128
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179216205
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:03 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Als in een procentueel groot deel van je portfolio of 100%? En vervolgens weer een moment afwachten om in te stappen?
Denk een bepaald % winst pakken ja en dan een deel echt als winst houden en leuke dingen mee doen en een % klaar hebben staan om in te stappen als het omlaag gaat.

Eerst maar eens afwachten hoe het allemaal gaat lopen, want er is natuurlijk geen garantie dat het dit jaar weer zo gaat lopen.
pi_179216521
Ik ben niet zo thuis in EOS, maar begrijp ik goed dat als je nu tokens koopt (ERC20?) dat je die dan kunt inwisselen voor hun eigen blockchain-coin zodra het mainnet live gaat?
pi_179217102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:
Eerst maar eens afwachten hoe het allemaal gaat lopen, want er is natuurlijk geen garantie dat het dit jaar weer zo gaat lopen.
Die kans acht ik niet zo groot.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179217202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:00 schreef ITrade het volgende:

[..]

Die kans acht ik niet zo groot.
Dit. Ik zie niet in waarom de hele markt nu in een keer naar 800+ miljard zou knallen :P.

Verwacht BTC wel dik boven 10k deze zomer.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:09:30 #132
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179217268
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 10:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Same.
Ik niet, ik verwacht tegen die tijd of vrijwel al mijn coins te staken of een node te hebben draaien :P Dan is verkopen sowieso niet interessant
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:10:00 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179217273
1200 miljard EOY max
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179217285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:27 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben niet zo thuis in EOS, maar begrijp ik goed dat als je nu tokens koopt (ERC20?) dat je die dan kunt inwisselen voor hun eigen blockchain-coin zodra het mainnet live gaat?
Exact. En bij vergelijkbare coin swaps schoot de koers van de token in meeste gevallen net voor de swap drastisch omhoog. Vandaar EOS op korte termijn al een goede kans is.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 12:12:28 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179217311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit. Ik zie niet in waarom de hele markt nu in een keer naar 800+ miljard zou knallen :P.

Verwacht BTC wel dik boven 10k deze zomer.
Nee, maar dat was vorig jaar toch dan ook precies hetzelfde? Wie had verwacht dat ETH van een paar tientjes naar 1k+ ging? Of dat BTC 20k waar zou worden?

Als FOMO straks terug is dan gaat het echt veel en veel harder/hoger dan vorig jaar (en de klap terug zal ook harder zijn).

Dat is in ieder geval mijn verwachting.
pi_179217340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Exact. En bij vergelijkbare coin swaps schoot de koers van de token in meeste gevallen net voor de swap drastisch omhoog. Vandaar EOS op korte termijn al een goede kans is.
Dan is UNIVERSAAAAJAAAHAAAAA ook een goede :D
pi_179217386
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, maar dat was vorig jaar toch dan ook precies hetzelfde? Wie had verwacht dat ETH van een paar tientjes naar 1k+ ging? Of dat BTC 20k waar zou worden?

Als FOMO straks terug is dan gaat het echt veel en veel harder/hoger dan vorig jaar (en de klap terug zal ook harder zijn).

Dat is in ieder geval mijn verwachting.
Vorig jaar was Ether op dit moment al bijna x40 gegaan vergeleken met 01-01.
pi_179217390
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, maar dat was vorig jaar toch dan ook precies hetzelfde? Wie had verwacht dat ETH van een paar tientjes naar 1k+ ging? Of dat BTC 20k waar zou worden?

Als FOMO straks terug is dan gaat het echt veel en veel harder/hoger dan vorig jaar (en de klap terug zal ook harder zijn).

Dat is in ieder geval mijn verwachting.
Inderdaad, afgelopen jaar ging in het binnen zeer korte tijd ook als een achterlijke omhoog. Ik denk dat zoiets zeker wel weer haalbaar is. De vraag is alleen wanneer :+
pi_179217425
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vorig jaar was Ether op dit moment al bijna x40 gegaan vergeleken met 01-01.
Is er dit jaar überhaupt iets wat x40 is gegaan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179217451
Waarom hebben vechain en verge hier in hemelsnaam een eigen reeks?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_179217464
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is er dit jaar überhaupt iets wat x40 is gegaan?
Geen flauw idee :P.

2017 is gewoon vrij uniek in dat opzicht en ik verwacht niet dat dat 1,2,3 weer plaats gaat vinden. Als er "grote" (institutionele) investeerders gaan instappen dan kopen ze niet zo dom in dat de prijs als een gek omhoog knalt, dat gaat dan geleidelijk of OTC waardoor je de prijsstijging niet direct ziet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 12:24:34 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179217476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vorig jaar was Ether op dit moment al bijna x40 gegaan vergeleken met 01-01.
Ja, maar dan kan het in principe nu toch ook? maar dan t.o.v. nu? Denk echt dat er niks van te zeggen is in zowel positieve als negatieve zin :) Wij als mini-players hier hebben niks in te brengen als je kijkt hoe de whales met BTC aan het spelen zijn.

De kaarsrechte dumps van afgelopen maanden leken even weg te zijn en meteen klapte mijn portfolio ruim x2. Nu is het al weer ruim een week aan het kutten met weer van de mooie kaarsen omlaag als het ook maar een beetje herstel laat zien.

Nog steeds sta ik in USD +60% en in BTC +45% sinds begin april, maar heb +105% en + 75% gestaan.
pi_179217638
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:24 schreef Kyran het volgende:
Ja, maar dan kan het in principe nu toch ook? maar dan t.o.v. nu?
Dan praten we over een market cap van 10.000+ miljard. Ik vind dat vrij onwaarschijnlijk (op korte termijn <2 jaar), ook al wel is market cap 'maar' een metric (een vrij nutteloze vaak) help het wel om dit in perspectief te zetten. Bijvoorbeeld de market cap van al het goud wereldwijd is om en nabij de 7000 miljard.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 12:52:28 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179217963
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:35 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dan praten we over een market cap van 10.000+ miljard. Ik vind dat vrij onwaarschijnlijk (op korte termijn <2 jaar), ook al wel is market cap 'maar' een metric (een vrij nutteloze vaak) help het wel om dit in perspectief te zetten. Bijvoorbeeld de market cap van al het goud wereldwijd is om en nabij de 7000 miljard.
Ik zeg ook niet dat hele MC x40 gaat he :D

Denk dat wij al blij mogen zijn als totale MC x5 gaat nog dit jaar, maar als het een keer begint te lopen kan het snel gaan. Mensen die er nu inzitten zijn allemaal mensen die voor een langere termijn in crypto willen blijven. Alle Henk en Ingrids zijn er op dit moment even uit, maar staan straks wel weer klaar om in te stappen als het weer te laat is.

Als totale MC x5 zou gaan dan zullen er genoeg coins zijn die nog x10 laten zien vanaf nu en zelfs een paar x20. Vraag is welke :P
pi_179217983
Boeie die MC. UNIVERSAAAAJAAJAJAJAJA naar $1 en jullie zijn welkom voor een compleet geregelde BBQ bij mij met alles erop en eraan.
pi_179218138
Goldman gaat achter Tether aan zo te zien:

Goldman Sachs-backed start-up Circle introducing a crypto version of the US dollar
https://www.cnbc.com/2018(...)rypto-us-dollar.html
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179218188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:03 schreef ITrade het volgende:
Goldman gaat achter Tether aan zo te zien:

Goldman Sachs-backed start-up Circle introducing a crypto version of the US dollar
https://www.cnbc.com/2018(...)rypto-us-dollar.html
Klinkt leuk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179218242
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is er dit jaar überhaupt iets wat x40 is gegaan?
Kleinere coins wel geloof ik.

Niet 40x maar wel flink gestegen zijn Peepcoin en Pundi x bijvoorbeeld.
pi_179218708
2018 is gewoon een 2014 kloon. Lekker zijwaarts.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179218930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
2018 is gewoon een 2014 kloon. Lekker zijwaarts.
Oneens. Ik voorzie een bullrun (vlak) na de zomer. Kan wel met TA aankomen, maar waarom... Laten we het houden op mijn glazen bol ;)
pi_179218978
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:49 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Oneens. Ik voorzie een bullrun (vlak) na de zomer. Kan wel met TA aankomen, maar waarom... Laten we het houden op mijn glazen bol ;)
Eerst zou hij in maart komen, toen april, toen mei, toen juni en nu na de zomer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179218985
Pied Piper coin +2600% vandaag. Zal wel een foutje in de EtherDelta API zijn.
  donderdag 17 mei 2018 @ 13:55:12 #153
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179219034
wtf is pied piper coin?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179219208
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:55 schreef fathank het volgende:
wtf is pied piper coin?
https://totalcrypto.io/pi(...)iedPiper_Competitors
pi_179219212
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:55 schreef fathank het volgende:
wtf is pied piper coin?
Een joke coin gebaseerd op de HBO serie Silicon Valley. Ze hadden pas geleden een gratis airdrop.
pi_179219457
Die moont nog wel even door. Doge is ook 500 miljoen waard.
pi_179219545
pi_179219924
pi_179220405
quote:
waar is ven xP

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2018 14:53:47 ]
pi_179220513
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waar is ven
Denk dat ze alleen coins met een mainnet meenemen.
pi_179220690
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waar is ven xP
Ik wil geen open deuren intrappen
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:02:46 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179220725
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waar is ven xP
score paste niet in de tabel
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179220736
Verge boven Waves vind ik wel een vreemde though
pi_179220794
quote:
grap van de dag dit _O-
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179220802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

grap van de dag dit _O-
:')
pi_179220806
quote:
12s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:00 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik wil geen open deuren intrappen
ja
pi_179220922
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
:') :')
pi_179220923
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

waar is ven xP
Waar is bitconnect bedoel je zeker? WASU WASU WASUUUU
pi_179221347
quote:
Het is toch helemaal niet handig om als bob de verkoper 2x je bedrag te moeten hebben (1x als borg). Normale escrow lijkt me heel wat efficiënter/handiger?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179221706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het is toch helemaal niet handig om als bob de verkoper 2x je bedrag te moeten hebben (1x als borg). Normale escrow lijkt me heel wat efficiënter/handiger?
Met escrow moet je een third party service vertrouwen. Dit is trustless. Die deposit is ervoor om te zorgen dat niemand de boel belazert. Bob betaalt verder geen dexfees. Dit is wat duidelijker:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 21 mei beta release van HyperDEX *O*

pi_179223610
pauwnl twitterde op donderdag 17-05-2018 om 17:01:00 De familie Taihuttu is bekend geworden als 'the Bitcoin family'. Ze verkochten heel hun hebben en houden om te investeren in bitcoins. Nu reizen ze de wereld over. Vanavond zijn ze te gast bij #Pauw! https://t.co/gZybg369CU https://t.co/QwHSSWhEky reageer retweet
Volgende bull run confirmed. Overigens vind ik je echt een lul als je alles verkoopt en in BTC duwt maar ja.
pi_179223791
Vanaaf btc 8600 870p

Zo het orakel heeft gesproken en doe je ding ermee
pi_179224118
Ieder zijn Ven al kwijt hopelijk?

Gaat leuk dumpje worden
pi_179224179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:44 schreef Dwaalboy het volgende:
Ieder zijn Ven al kwijt hopelijk?

Gaat leuk dumpje worden
Maakt niets uit.
Mijn liefde neemt niemand weg.
pi_179224473
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:48 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Maakt niets uit.
Mijn liefde neemt niemand weg.
Dacht ik eerst ook bij mijn ex en er geld verdween....

Toch een hele opluchting toen ik er afscheid van heb genomen
pi_179224489
Ja een dump nu, nee ik heb nog een bag.
Wast ist Loos?

Alleen dat achterlijke tabelletje? :')
Vakman pur sang
pi_179224676
cryptomanran twitterde op donderdag 17-05-2018 om 18:11:56 Korea: Source confirms Bithumb “reported” Upbit and triggered the raid. Bithumb had been investigated with no irregularities. No irregularities found in Upbit. reageer retweet
Dat is ook een manier om van de concurrentie af te komen.
pi_179224731
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja een dump nu, nee ik heb nog een bag.
Wast ist Loos?

Alleen dat achterlijke tabelletje? :')
Ven gaat tot morgen naar benee
pi_179225011
hodl

en weer fortnite, toedels
  donderdag 17 mei 2018 @ 18:58:38 #182
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179225280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 18:41 schreef noobcrypto het volgende:
hodl

wat

noob
  donderdag 17 mei 2018 @ 19:02:24 #183
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179225369
We hadden de afgelopen maanden net zo goed, of zelfs bete,r in toiletpapier en banketletters kunnen investeren.
  donderdag 17 mei 2018 @ 19:02:39 #184
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179225373
Harrie
pi_179226639
Ven i vidi foetsie
pi_179226705
Waarom -10%?!?!?!?!
WATSKEBEURT
  donderdag 17 mei 2018 @ 20:08:34 #187
62913 Blik
The one and Only!
pi_179226716
Waarom gaat VEN down?
pi_179226747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:08 schreef KappenBakken het volgende:
Waarom -10%?!?!?!?!
WATSKEBEURT
Dumpen gaat nog wel ff door pijlers gaan diep naar benee
pi_179226758
Verkeerde beslissingen door ven...
pi_179226768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:08 schreef KappenBakken het volgende:
Waarom -10%?!?!?!?!
WATSKEBEURT
het besef bij veel mensen is gekomen dat de munt niet echt veel nut heeft.
pi_179226953
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:10 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

het besef bij veel mensen is gekomen dat de munt niet echt veel nut heeft.
Idd leuk om even tijdens fomo te hebben.. daarna snel dumpen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 20:21:54 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179226994
Dwaalboy, heb je een PM gestuurd. Kan je daar aub. op reageren.
  donderdag 17 mei 2018 @ 20:29:32 #193
131603 Afwazig
Serious business
pi_179227140
Jongens willen jullie niet zo haten op $VEN $VEC $VET hier?

Ed is zijn bags al maanden aan het shillen en jullie verkrachten het hier gewoon. Die arme man krijgt maar 400 euro per maand per lid in zijn groep. Denk ook even aan de minder bedeelden.
pi_179227158
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:21 schreef Kyran het volgende:
Dwaalboy, heb je een PM gestuurd. Kan je daar aub. op reageren.
Nu ben ik toch godverdomme nieuwsgierig waar dat over gaat :D

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:29 schreef Afwazig het volgende:
Jongens willen jullie niet zo haten op $VEN $VEC $VET hier?

Ed is zijn bags al maanden aan het shillen en jullie verkrachten het hier gewoon. Die arme man krijgt maar 400 euro per maand per lid in zijn groep. Denk ook even aan de minder bedeelden.
Rustaagghhh
pi_179227295
Kyran okido 🤙
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 20:57:07 #196
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179227675
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:38 schreef Dwaalboy het volgende:
Kyran okido 🤙
^O^ *;
pi_179227852
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

^O^ *;
pi_179227880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:44 schreef Dwaalboy het volgende:
Ieder zijn Ven al kwijt hopelijk?

Gaat leuk dumpje worden
Nope, HODL. Mensen die daytraden :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 21:08:28 #199
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179227929
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:04 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet jaloers zijn, enough Kyran for everybody.
pi_179227941
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet jaloers zijn, enough Kyran for everybody.
Shit je hebt mij door. :@

:*
pi_179227990
quote:
8s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:08 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Shit je hebt mij door. :@

:*
Edit: fail
pi_179228021
Ken geen GIPHY's meer invoegen :')
pi_179228026
Durf portfolio niet te bekijken, ZIJN WE AL MOEEEN?
Vakman pur sang
pi_179228145
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Durf portfolio niet te bekijken, ZIJN WE AL MOEEEN?
Ik zou hem dicht laten
pi_179228447
iedereen klaar voor de weekenddip? deze week nog onder de 8k.
pi_179228557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:31 schreef iloveshitcoins het volgende:
iedereen klaar voor de weekenddip? deze week nog onder de 8k.
Klaas ben jij dat?
pi_179228581
Waarom is de . Weg in blockfolio?

Je koopt toch niks op hele getallen?
pi_179228606
Bij invullen quantity kan ik niet meer 0.00huppelepup doen alleen maar 00000
  donderdag 17 mei 2018 @ 21:41:00 #209
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_179228650
Mijn Ven wat doe je :'(
pi_179228792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn Ven wat doe je :'(
Nu inslaan maatje.

Als btc loops word vannacht hersteld Ven mee
pi_179229118
quote:
9s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:36 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Klaas ben jij dat?
missed you. je mag er zijn.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 22:13:32 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179229475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn Ven wat doe je :'(
Dit soort dumps snap ik nou dus echt serieus niks van :P
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2018 @ 22:29:41 #213
230491 Zith
pls tip
pi_179229859
In fok-shilled coins stappen :|W
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 22:38:52 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179230084
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:29 schreef Zith het volgende:
In fok-shilled coins stappen :|W
Ik word zo moe van dit soort uiterst simpele opmerkingen.

Gaat even niet op wat voor coin het gaat. Ik vind het behoorlijk irritant dat iedereen zo ongelooflijk laatdunkend doet over elkaar. Teveel users hier denken dat ze beter zijn dan de rest en dat de rest maar idioten zijn die alleen elkaar volgen, Ed volgen of gewoon maar wat doen. Ergste is dat de users die het hardst schreeuwen echt NUL toevoegen hier.

Tuurlijk zitten er users bij die geen flauw idee hebben, gewoon maar wat doen, random users volgen, maar dit alles over één kam scheren moet echt een keer stoppen, want het verziekt zowel dit topics als het gehele BTC forum heel vaak.

Ja, ik voel mij aangesproken. Ik besteed aardig wat tijd om mij in te lezen en ik weet dat velen hier dat ook doen. Ik heb genoeg mooie discussies en conversaties in DM's gehad met mensen die er echt wel werk van maken. Of ze nu $100 of $10000 in crypto hebben.

Doe gewoon eens normaal, kap is met laatdunkend zijn of denken dat je alles weet.

Dit is niet gericht op één persoon, maar de afgelopen paar pagina's zit er veel vol mee, dus dit moest er even uit.
pi_179230265
Gaat ven alweer instappen maar
pi_179230285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik word zo moe van dit soort uiterst simpele opmerkingen.

Gaat even niet op wat voor coin het gaat. Ik vind het behoorlijk irritant dat iedereen zo ongelooflijk laatdunkend doet over elkaar. Teveel users hier denken dat ze beter zijn dan de rest en dat de rest maar idioten zijn die alleen elkaar volgen, Ed volgen of gewoon maar wat doen. Ergste is dat de users die het hardst schreeuwen echt NUL toevoegen hier.

Tuurlijk zitten er users bij die geen flauw idee hebben, gewoon maar wat doen, random users volgen, maar dit alles over één kam scheren moet echt een keer stoppen, want het verziekt zowel dit topics als het gehele BTC forum heel vaak.

Ja, ik voel mij aangesproken. Ik besteed aardig wat tijd om mij in te lezen en ik weet dat velen hier dat ook doen. Ik heb genoeg mooie discussies en conversaties in DM's gehad met mensen die er echt wel werk van maken. Of ze nu $100 of $10000 in crypto hebben.

Doe gewoon eens normaal, kap is met laatdunkend zijn of denken dat je alles weet.

Dit is niet gericht op één persoon, maar de afgelopen paar pagina's zit er veel vol mee, dus dit moest er even uit.
De blauwe voeren oorlog met elkaar, HET IS AAN! :P

Maar ik denk dat het ook komt door de bear market die maar door kachelt. En door twee vrij verschillende kampen in crypto wereld.
pi_179230311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

De blauwe voeren oorlog met elkaar, HET IS AAN! :P

Maar ik denk dat het ook komt door de bear market die maar door kachelt. En door twee vrij verschillende kampen in crypto wereld.
#teamblauwediewint
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 17 mei 2018 @ 22:49:45 #218
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230318
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik word zo moe van dit soort uiterst simpele opmerkingen.

Doe gewoon eens normaal, kap is met laatdunkend zijn of denken dat je alles weet.

1e en 2e stroken niet erg met elkaar, Kyran. Je bent een beste vent, maar het blijft een slowchat.
pi_179230349
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

#teamblauwediewint
:P

Heb jij er nog een beetje vertrouwen in? :)
  donderdag 17 mei 2018 @ 22:51:17 #220
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230354
Vandaag liep ik gewoon met een gat in mijn sok rond en het kon me niets schelen. Erg hè. :@
pi_179230372
quote:
6s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:51 schreef hodlwave het volgende:
Vandaag liep ik gewoon met een gat in mijn sok rond en het kon me niets schelen. Erg hè. :@
Zolang je de sok om je voet had is het niet zo erg.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 22:52:20 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179230376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

De blauwe voeren oorlog met elkaar, HET IS AAN! :P

Maar ik denk dat het ook komt door de bear market die maar door kachelt.
Niks tegen Zith hoor, echt heel toevallig dat net hij die post maakte, maar ik ga mij niet anders gedragen omdat het toevallig (ook) een moderator is. Het is iets waar ik mij al langer aan erger. Er valt geen discussie te voeren zonder dat iemand roept dat iemand een sukkel is, achterlijk is, dom is of wat dan ook.

Persoonlijk koop ik coins omdat ik er uren over heb zitten lezen en er linksom of rechtsom toekomst in. Of het nou hier wel of niet geshilled is kan mij echt aan mij reet roesten. Wat boeit mij dat nou :D

Ik gebruik FOK! en vele Twitter gasten als informatiebron om achter leuke coins te komen. Heb niet genoeg tijd om 2000 coins door te pluizen, dus als iemand coin X of Y roept dan schrijf ik dat op en dan zoek ik het een keer uit. Een coin kopen alleen maar omdat persoon A dat heeft lopen shillen is natuurlijk dom en ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen dat doen hier. Hooguit een handjevol die een graantje mee proberen te pikken zonder enige vorm van kennis.
pi_179230380
https://github.com/EOSIO/eos/issues/2718#issuecomment-389222260

Buterin die EOS even helpt _O_ _O_ _O_

Dit is hoe crypto hoort te zijn.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 22:54:14 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179230428
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:49 schreef hodlwave het volgende:

[..]

1e en 2e stroken niet erg met elkaar, Kyran. Je bent een beste vent, maar het blijft een slowchat.
Hoe bedoel je dat?

Slowchat wil toch niet zeggen dat je een eikel mag zijn? Wat mij betreft niet in ieder geval. Je mag hier over alles kletsen, zonder belemmering qua onderwerp, maar dat sfeer verziekende laatdunkend gedrag is toch onnodig en wordt toch niemand beter van? Behalve diegene die het posts, voor 10 seconden misschien.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 22:55:42 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179230461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:
https://github.com/EOSIO/eos/issues/2718#issuecomment-389222260

Buterin die EOS even helpt _O_ _O_ _O_

Dit is hoe crypto hoort te zijn.
Wel gaaf om te lezen ja. Al moet ik posts van Buterin 10x lezen en dan snap ik net 10% van wat er staat :P
pi_179230544
In essentie klopt het wat Kyran zegt, het is vaak zo dat vele users worden afgebrand zonder dat dat nodig is, en als iemand dan "domme dingen" doet, kan dat ook best op een vrij normale manier duidelijk gemaakt worden ipv te doen alsof iemand geestelijk gehandicapt is.

Nu ben ik het ermee eens dat sommige posts wel een :') verdienen die je af en toe langs ziet komen hier, dus de grens opzoeken van waar wel en waar niet is wat lastig en dat is waar we tegen aan lopen, maar remember dat iedereen een keer begonnen is, en iedereen een keer domme trades heeft gemaakt en verlies heeft gemaakt. Want niemand gaat mij hier vertellen dat hij/zij alleen maar winst heeft gemaakt en nog nooit een panicsell of een fomo buy heeft gedaan. En zo wel, dan lieg je. :)
Lambo of Rekt
pi_179230553


Bitcoin familie nu bij Pauw.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2018 22:59:02 ]
pi_179230558
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:58 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Nu bij Pauw.
Wat is dit dan?

Ah, zie de edit nu.
Lambo of Rekt
  donderdag 17 mei 2018 @ 22:59:38 #229
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Zolang je de sok om je voet had is het niet zo erg.
:D Nou ja, ik had sandalen aan. Het waren geen witte sokken, dat dan weer niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:03:02 #230
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179230643
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:58 schreef EggsTC het volgende:
In essentie klopt het wat Kyran zegt, het is vaak zo dat vele users worden afgebrand zonder dat dat nodig is, en als iemand dan "domme dingen" doet, kan dat ook best op een vrij normale manier duidelijk gemaakt worden ipv te doen alsof iemand geestelijk gehandicapt is.

Nu ben ik het ermee eens dat sommige posts wel een :') verdienen die je af en toe langs ziet komen hier, dus de grens opzoeken van waar wel en waar niet is wat lastig en dat is waar we tegen aan lopen, maar remember dat iedereen een keer begonnen is, en iedereen een keer domme trades heeft gemaakt en verlies heeft gemaakt. Want niemand gaat mij hier vertellen dat hij/zij alleen maar winst heeft gemaakt en nog nooit een panicsell of een fomo buy heeft gedaan. En zo wel, dan lieg je. :)
Dit.

En als iemand bijvoorbeeld wel een FOK! shill coin heeft gekocht (WAVES, UTN, VEN ... wat dan ook) en er geen winst mee heeft gemaakt is dat meteen een wijze les voor diegene. Koopt nooit iets omdat persoon A of B het zegt. Do your own freaking research .... ALTIJD. Dan kan je alleen maar jezelf voor je kop slaan als het mis gaat.

Het is gewoon onnodig en niet gunstig voor het sfeertje hier om mensen die op dat moment al down zijn een schop te verkopen. Enige reden die ik daarvoor kan bedenken is om jezelf even 10 seconden beter te voelen of dat je gewoon helemaal niet denkt, want YOLO & INTERNET.

Edit: Enige FOK! Shill coin die ik heb is UTN trouwens. Ik heb eerst heel hard tegen UTN geschopt (ask Vigen). Daaarna heb ik rustig aan steeds meer informatie gevonden waardoor ik steeds positiever werd en uiteindelijk ben ik n.a.v. mijn eigen "research" ingestapt. Als UTN niks wordt en ik er verlies op maak dan so be it, maar het was mijn eigen keuze om het te kopen. Ik heb het niet gekocht omdat Typisch en Vigen het dagelijks aan het roepen waren.

Waar zijn die oude shillers eigenlijk anyway, beetje bags gedumpt op FOK! users en verdwenen dus?
pi_179230839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:03 schreef Kyran het volgende:
Het is gewoon onnodig en niet gunstig voor het sfeertje hier om mensen die op dat moment al down zijn een schop te verkopen. Enige reden die ik daarvoor kan bedenken is om jezelf even 10 seconden beter te voelen of dat je gewoon helemaal niet denkt, want YOLO & INTERNET.
Ego he... goes a long way.

Zelfde voor mij wat betreft UTN tho, vooralsnog heeft het niets opgeleverd....

" HAHAHA NOOOOB !!111"

en mocht het over X maanden moon gaan omdat alexandertjegod t goed doet

" OMG PROOOOOOO TEACH ME`1!11"

Dit zie je op reddit ook heel veel terug, psyche... het lijkt wel menselijk he :P Dit soort reacties heb ik dus letterlijk gezien op reddit, terwijl je als investor niets anders doet, behalve hodlen :+
Lambo of Rekt
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:14:15 #232
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230871
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?

Slowchat wil toch niet zeggen dat je een eikel mag zijn? Wat mij betreft niet in ieder geval. Je mag hier over alles kletsen, zonder belemmering qua onderwerp, maar dat sfeer verziekende laatdunkend gedrag is toch onnodig en wordt toch niemand beter van? Behalve diegene die het posts, voor 10 seconden misschien.
Je zegt dat users moeten stoppen met laatdunkende opmerkingen en post vervolgens zelf over moe worden van simpele opmerkingen. :+

De meeste mensen hier waren het erover eens dat Bansheeboy maar op moest hoepelen, maar toen dat gebeurde, begon de één na de ander zijn opmerkingen te imiteren. Banshee voegde verder niets toe met zijn posts, maar hij deed nooit vervelend tegen users. En daarbij was het wel leuk om eens wat afwisselende posts te zien in plaats van alleen zogenaamde constructieve posts.

Wat houdt dat laatste in? Neem nu Ripple. De een vind het een waardeloze munt en uitleg waarom ze dat vinden is niet nodig, want dat weet iedereen zo langzamerhand wel. Er zijn ook mensen, geen kleine jongens, die beweren dat datzelfde XRP wel eens heel erg groot kan worden. Ondanks het feit dat ook zij gelijk kunnen krijgen, blijft het een schijtmunt.

Aangezien iedereen hier daarmee op de hoogte is, kan je in plaats van een constructieve post van anderhalve meter, beter posten dat het een kutmunt is. Dat is korter, de waarheid én constructief.

Datzelfde geldt voor Verge, wat niet wegneemt dat Maaikuul, of hoe hij ook heet, al maanden 'leeft' van de opbrengsten van diezelfde tering munt.

Ergo, laten we het gewoon gezellig houden hier en er geen afgedwongen soort van Noord Korea van maken. :D :P
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2018 @ 23:16:45 #233
230491 Zith
pls tip
pi_179230933
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Waar zijn die oude users eigenlijk.
Typisch is echt heel plosteling verdwenen, jammer ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:17:17 #234
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230944
tldr; investeren in de 'constructieve' posts alhier heeft not op heden 0 opgeleverd. :7
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:18:31 #235
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230973
Verder kunnen jullie wat mij betreft allemaal de Verge griep krijgen. :+
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:18:57 #236
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230981
Of de Ripple griep.
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:19:43 #237
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179230999
Als de boel weer stijgt ga ik ekte sokken aanschaffen. :7
pi_179231022
Combo breaker van HODLWAVE
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:21:53 #239
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231042
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:20 schreef KappenBakken het volgende:
Combo breaker van HODLWAVE
Toch bekt BakkenKappen lekkerder.
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:22:36 #240
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231056
Stelletje zelfbenoemde crypto experts. :D :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:23:12 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179231069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:14 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Je zegt dat users moeten stoppen met laatdunkende opmerkingen en post vervolgens zelf over moe worden van simpele opmerkingen. :+
Dat IK ergens moe van word heeft toch niks met laatdunkend zijn te maken? Ik word er moe van en ik vind het onnodig. Ik doe nergens laatdunkend over diegenen die dat soort dingen posten. Ik zeg alleen dat het onnodig is en sfeer hier niet bevorderd.

quote:
De meeste mensen hier waren het erover eens dat Bansheeboy maar op moest hoepelen, maar toen dat gebeurde, begon de één na de ander zijn opmerkingen te imiteren. Banshee voegde verder niets toe met zijn posts, maar hij deed nooit vervelend tegen users. En daarbij was het wel leuk om eens wat afwisselende posts te zien in plaats van alleen zogenaamde constructieve posts.
Van mij hoefde BansheeBoy niet weg. Hij was totaal willekeurig en voegde weinig toe, maar ik vond hem wel geneig. Irritant, maar toch gezellig. Hjj deed niemand wat kwaad. Heb liever 10 BansheeBoys (ok misschien niet 10), dan 10 users die constant aan het roepen zijn hoe dom anderen wel niet zijn.

quote:
Wat houdt dat laatste in? Neem nu Ripple. De een vind het een waardeloze munt en uitleg waarom ze dat vinden is niet nodig, want dat weet iedereen zo langzamerhand wel. Er zijn ook mensen, geen kleine jongens, die beweren dat datzelfde XRP wel eens heel erg groot kan worden. Ondanks het feit dat ook zij gelijk kunnen krijgen, blijft het een schijtmunt.

Aangezien iedereen hier daarmee op de hoogte is, kan je in plaats van een constructieve post van anderhalve meter, beter posten dat het een kutmunt is. Dat is korter, de waarheid én constructief.
[quote]

Klopt. Ik vind XRP ook een schijtmunt, maar je kan er nog steeds geld mee verdienen (helaas). Ik heb ook vaak genoeg geroepen dat ik het niet slim zou vinden als iemand u nog in XRP zou gaan. Ik post echter niet gepast en ongepast dat XRP holders dom zijn of wat dan ook.

Kutcoin roepen is niet constructief, in geen enkel verband, sorry. Stel XRP zou over 5 minuten 50% droppen .... wat heb ik er aan om dan hier te komen roepen HAHAHAHA SHITCOIN SUKKEEEEEELS. Wil niet zeggen dat ik het niet denk, maar waarom zo'n haat discussie aanwakkeren?

[quote]
Datzelfde geldt voor Verge, wat niet wegneemt dat Maaikuul, of hoe hij ook heet, al maanden 'leeft' van de opbrengsten van diezelfde tering munt.
Weer eens.

quote:
Ergo, laten we het gewoon gezellig houden hier en er geen afgedwongen soort van Noord Korea van maken. :D :P
Wil ook echt niet dat het hier een Noord Korea wordt. Ten eerste heb ik daar geen tijd en energie voor en ten tweede is het mij dat echt niet waard :P

Maar een beetje meer respect voor elkaar, zodat er gewoon gezellig gedaan kan worden zou al een hele mooie stap zijn.
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:24:50 #242
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat IK ergens moe van word heeft toch niks met laatdunkend zijn te maken?

[..]

Nee, maar dat je het simpele opmerkingen noemt wel.
pi_179231106
Iemand nog een idee om mijn . Weer terug te krijgen in blockfolio?
Als ik quantity wil invullen verschijnt bij mij enkel de cijfers en geen punt of , dus kan niet 0.3 btc invullen dat word dan 3
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:25:19 #244
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179231109
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:18 schreef hodlwave het volgende:
Of de Ripple griep.
Zolang ik maar niet de TRX-virus krijg komt het goed _O_
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:25:32 #245
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231119
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zolang ik maar niet de TRX-virus krijg komt het goed _O_
:D
pi_179231123
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:25 schreef Dwaalboy het volgende:
Iemand nog een idee om mijn . Weer terug te krijgen in blockfolio?
Als ik quantity wil invullen verschijnt bij mij enkel de cijfers en geen punt of , dus kan niet 0.3 btc invullen dat word dan 3
Probeer een komma?
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:25:59 #247
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179231125
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:17 schreef hodlwave het volgende:
tldr; investeren in de 'constructieve' posts alhier heeft not op heden 0 opgeleverd. :7
Nou ja, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Uit mijn systeem, dus jullie bekijken het maar :D

*pakt zweep*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:26:49 #248
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179231146
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:24 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Nee, maar dat je het simpele opmerkingen noemt wel.
Jij beweert dat dat een mooi onderbouwde statement was dan? :P Doe niet zo simpel joh o|O o|O o|O

:R c_/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:27:15 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179231155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:25 schreef Dwaalboy het volgende:
Iemand nog een idee om mijn . Weer terug te krijgen in blockfolio?
Als ik quantity wil invullen verschijnt bij mij enkel de cijfers en geen punt of , dus kan niet 0.3 btc invullen dat word dan 3
Copy / paste vanuit ergens waar je het al wel hebt ingevuld?
pi_179231183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Probeer een komma?
Zo heb ik ooit geprobeerd om een X aantal muntjes te verkopen, wel een uur bezig geweest waarom die mijn order niet pakte _O-. Moest dus ook een komma in plaats van een punt.
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:29:41 #251
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231204
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij beweert dat dat een mooi onderbouwde statement was dan? :P Doe niet zo simpel joh o|O o|O o|O

:R c_/
_O- Weet je wie constructief post en een aanwinst is voor deze slowchat, buiten vele andere users om? Greys. Altijd vrolijk, leuke posts en als haar hond niet wil luisteren geeft ze hem een blauw oog. Duidelijker kan het niet. :P
pi_179231218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:29 schreef hodlwave het volgende:

[..]

_O- Weet je wie constructief post en een aanwinst is voor deze slowchat, buiten vele andere users om? Greys. Altijd vrolijk, leuke posts en als haar hond niet wil luisteren geeft ze hem een blauw oog. Duidelijker kan het niet. :P
LXIV. Klasse user.
pi_179231292
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:28 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Zo heb ik ooit geprobeerd om een X aantal muntjes te verkopen, wel een uur bezig geweest waarom die mijn order niet pakte _O-. Moest dus ook een komma in plaats van een punt.
Nouja ik zeg het omdat ik laatst ook updates heb gehad op mijn telefoon van apps, en ineens was mijn Runkeeper Nederlands ipv Engels... als dat bij blockfolio ook het geval zou zijn, werk je met een ander decimaalstelsel... NL is komma, Engels is punt.
Lambo of Rekt
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:34:22 #254
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231313
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:28 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Zo heb ik ooit geprobeerd om een X aantal muntjes te verkopen, wel een uur bezig geweest waarom die mijn order niet pakte _O-. Moest dus ook een komma in plaats van een punt.
Hier een beetje problemen gehad met een hele oude Electrum wallet, waarbij BTC nooit aankwam na verzenden, omdat de fee te laag was of zo. Terwijl dat normaal automatisch ging. Ook zitten kloten met komma's, punten, copy paste en er bleven maar errors verschijnen. Oplossing was een simpele update. Ging om een lullig bedrag rond de ¤ 10, maar toch.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:34:31 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179231316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:29 schreef hodlwave het volgende:

[..]

_O- Weet je wie constructief post en een aanwinst is voor deze slowchat, buiten vele andere users om? Greys. Altijd vrolijk, leuke posts en als haar hond niet wil luisteren geeft ze hem een blauw oog. Duidelijker kan het niet. :P
Ja, die probeer ik weer hierheen te trekken, maar ze luistert nog niet echt. Nog even afwachten tot ESF virus uit haar systeem is en dan komt ze met hangende pootjes terug.
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:35:33 #256
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:30 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

LXIV. Klasse user.
Die post hier toch alleen als de zaak wat instort? :@
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:36:26 #257
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179231358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
maar ze luistert nog niet echt.
_O-
pi_179231367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:35 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Die post hier toch alleen als de zaak wat instort? :@
Dat klopt :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2018 @ 23:36:59 #259
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179231370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:35 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Die post hier toch alleen als de zaak wat instort? :@
Daarom vond ik hem eerst een soort van Klaas v2.0, maar als hij de tijd neemt komt er echt veel nuttige dingen uit :P Jammer dat hij niet vaker post als het omhoog gaat.
pi_179231644
wen lambo?
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:53:13 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179231653
https://www.gadgetgear.nl(...)tu-thebitcoinfamily/

Toffe vent wel :)

Heeft best een goeie chick ook nog

pi_179231654
quote:
–ICON partners up with electronic giant Samsung

Samsung will be using ICON’s chain ID(from loopchain) for a project called Samsung Pass, an authentication service
ICXXXXXXXXXXXXXXXX

Voor zover dit nog niet bekend was hier ;(
Lambo of Rekt
pi_179231668
pi_179231831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:53 schreef leolinedance het volgende:
https://www.gadgetgear.nl(...)tu-thebitcoinfamily/

Toffe vent wel :)

Heeft best een goeie chick ook nog

[ [url=https://ugc.kn3.net/i/origin/https://s3.amazonaws.com/(...)90497.jpg]afbeelding[/url] ]
Als ik in de positie was had ik ook diezelfde gok genomen, no joke.
Lambo of Rekt
pi_179231947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:53 schreef leolinedance het volgende:
https://www.gadgetgear.nl(...)tu-thebitcoinfamily/

Toffe vent wel :)

Heeft best een goeie chick ook nog

[ [url=https://ugc.kn3.net/i/origin/https://s3.amazonaws.com/(...)90497.jpg]afbeelding[/url] ]
Die mensen hebben een prachtig leven.
pi_179231953
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ICXXXXXXXXXXXXXXXX

Voor zover dit nog niet bekend was hier ;(
_O_
  vrijdag 18 mei 2018 @ 00:17:01 #267
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179231973
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 00:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Die mensen hebben een prachtig leven.
Inderdaad. Natuurlijk wel nogal geluk gehad met het moment van instappen.
pi_179232539
The Bitcoin family heeft wel groot gelijk qua onderwijs in NL. Die man in het pak begon bijna te schuimbekken :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 18 mei 2018 @ 03:46:29 #269
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179233234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 01:05 schreef ITrade het volgende:
The Bitcoin family heeft wel groot gelijk qua onderwijs in NL. Die man in het pak begon bijna te schuimbekken :')
ja haha mooie tv.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179234023
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 03:46 schreef hmmmz het volgende:

[..]

ja haha mooie tv.
waar te zien?
pi_179234181
When earthcore, sir?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2018 06:15:48 ]
pi_179234310
Hello bearmarket my old friend...
pi_179234584
gaat keigoed hier..

  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:08:48 #274
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179234796
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Daarom vond ik hem eerst een soort van Klaas v2.0, maar als hij de tijd neemt komt er echt veel nuttige dingen uit :P Jammer dat hij niet vaker post als het omhoog gaat.
Zo te lezen zien we hem pas over jaren.
pi_179235002
Zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_179235040
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:37 schreef EggsTC het volgende:
Zijn we al moen?
Zo te zien niet, maar geef het nog een weekje!
pi_179235064
Doe nog maar wat lager, volgende week vakantiegeld jaahaaa
pi_179235727
Moet je nu kopen. Ven was goed gedaald en gaat alweer up
pi_179235946
derekmagill twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 03:41:53 “No matter how much your lawyer charges, your ICO will be classified as a security eventually.” - @JihanWu @RealCoinGeek https://t.co/0Ou8HAXKNq reageer retweet
Zijn er hier nog lui die blijven volhouden dat een ICO niet een IPO is? :P
pi_179236234
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:54 schreef KappenBakken het volgende:
derekmagill twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 03:41:53 “No matter how much your lawyer charges, your ICO will be classified as a security eventually.” - @JihanWu @RealCoinGeek https://t.co/0Ou8HAXKNq reageer retweet
Zijn er hier nog lui die blijven volhouden dat een ICO niet een IPO is? :P
Yup. Lekker tweetjes blijven nablaten, topwerk, en dan niet het verschil weten tussen aandelen kopen in een bedrijf of coins kopen van een Crypto.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:14:55 #281
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179236303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe nog maar wat lager, volgende week vakantiegeld jaahaaa
Ik zou me geen zorgen maken, het gaat zeker nog wel lager.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179236371
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:54 schreef KappenBakken het volgende:
derekmagill twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 03:41:53 “No matter how much your lawyer charges, your ICO will be classified as a security eventually.” - @JihanWu @RealCoinGeek https://t.co/0Ou8HAXKNq reageer retweet
Zijn er hier nog lui die blijven volhouden dat een ICO niet een IPO is? :P
Probleem is dat het er op lijkt dat oude ICO's (zoals Ethereum) misschien wel de dans gaan ontspringen ;(

Als je dingen hoort van advocaten en congressmen als "Ja het begon misschien als ICO maar is het nu allang niet meer" en "Ja maar we moeten de opgeleefde interesse van de jeugd in investeren niet de kop in drukken" :'(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:20:04 #283
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179236397
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Probleem is dat het er op lijkt dat oude ICO's (zoals Ethereum) misschien wel de dans gaan ontspringen ;(

Als je dingen hoort van advocaten en congressmen als "Ja het begon misschien als ICO maar is het nu allang niet meer" en "Ja maar we moeten de opgeleefde interesse van de jeugd in investeren niet de kop in drukken" :'(
En hoe is dat precies een probleem?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:26:47 #284
131603 Afwazig
Serious business
pi_179236549
Volgende week keihard een long met 10x leverage erin klappen als btc op 7200 staat. MOEHOEHOEHOEHOEN
pi_179236587
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En hoe is dat precies een probleem?
Ben geen fan van Ethereum als smart contract-platform. Bitcoin is daar veel beter schikt voor alleen (nu nog) (bewust) wat gelimiteerder. Ethereum is zelf begonnen als ICO en heeft alleen nut als ICO platform en daarmee dus als scam-platform. Als smart contract-platform is het te onveilig en te gecentraliseerd.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179236591
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zou me geen zorgen maken, het gaat zeker nog wel lager.
We gaan terug naar 4k
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:32:34 #287
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179236656
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

We gaan terug naar 4k
Dat dan weer niet binnen een week :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179236842
Als er over een tijdje (niemand weet wanneer) een officieel Bitcoin ETF wordt aangekondigd dan schiet de prijs denk ik direct door de 10k.. Dan is het nog makkelijker voor de grote jongens om hun geld in crypto te steken... Is een gokje, dus HODL
pi_179236877
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En hoe is dat precies een probleem?
bitcoinmaximalist
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:43:55 #290
366734 dimmak
bitcoin
pi_179236910
mBTCPizpie twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 05:48:30 OTC demand for #bitcoin = High AFOTC demand for your altcoin = ZeroTell me more about your ‘next bitcoin’ 💯 reageer retweet
Er is blijkbaar aardig wat vraag naar Bitcoins.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179237125
En wat nou als bedrijven volop Bitcoins kopen op OTC markten? Dat zie je dan nergens terug in de prijzen zoals wij ze kennen...
pi_179237207
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Probleem is dat het er op lijkt dat oude ICO's (zoals Ethereum) misschien wel de dans gaan ontspringen ;(

Als je dingen hoort van advocaten en congressmen als "Ja het begon misschien als ICO maar is het nu allang niet meer" en "Ja maar we moeten de opgeleefde interesse van de jeugd in investeren niet de kop in drukken" :'(
Mwauh, zo gaat dat altijd. Als er iets nieuws gebeurd is het vaak nog onduidelijk onder welke wet en regelgeving het valt. Met terugwerkende kracht regels toepassen is niet heel wenselijk en in strijd met de rechtszekerheid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ben geen fan van Ethereum als smart contract-platform. Bitcoin is daar veel beter schikt voor alleen (nu nog) (bewust) wat gelimiteerder. Ethereum is zelf begonnen als ICO en heeft alleen nut als ICO platform en daarmee dus als scam-platform. Als smart contract-platform is het te onveilig en te gecentraliseerd.
Ben het zelden ergens zo mee oneens geweest _O-
pi_179237233
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:54 schreef metallicelmo het volgende:
En wat nou als bedrijven volop Bitcoins kopen op OTC markten? Dat zie je dan nergens terug in de prijzen zoals wij ze kennen...
Jawel hoor. Duurt alleen wat langer.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:04:00 #294
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179237329
@KappenBakken Dat straks een ICO gezien gaat worden als een IPO en je tokens als een security heeft natuurlijk weer niets te maken met wel of geen aandeel hebben in een bedrijf.

Iets kan wettelijke gezien als security gezien worden, maar dat wil niet zeggen dat ik daadwerkelijk een aandeel heb in een bedrijf als ik een token bezit. Ik heb 14 verschillende coins, maar heb echt NUL in te brengen bij al die 14 verschillende projecten hoor :D Bezit niks van ze, ik ben ze niks verplicht en zij zijn niks aan mij verplicht. Enige wat ik heb is een token waarvan ik hoop/denk dat het meer waard gaat worden door werk/product wat een project gaat leveren.

Tokens kopen is niet hetzelfde als mede-eigenaar zijn van een bedrijf of een token nou gezien wordt als een security of niet veranderd daar niks aan.
pi_179237374
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:04 schreef Kyran het volgende:
@KappenBakken Dat straks een ICO gezien gaat worden als een IPO en je tokens als een security heeft natuurlijk weer niets te maken met wel of geen aandeel hebben in een bedrijf.

Iets kan wettelijke gezien als security gezien worden, maar dat wil niet zeggen dat ik daadwerkelijk een aandeel heb in een bedrijf als ik een token bezit. Ik heb 14 verschillende coins, maar heb echt NUL in te brengen bij al die 14 verschillende projecten hoor :D Bezit niks van ze, ik ben ze niks verplicht en zij zijn niks aan mij verplicht. Enige wat ik heb is een token waarvan ik hoop/denk dat het meer waard gaat worden door werk/product wat een project gaat leveren.
Daarom is het onderscheid waar Droppie mij op wijst ook niet relevant.

Dat iets voor de wet onder security offering wet en regelgeving valt zegt niet dat je aandelen koopt inderdaad.

"Tokens kopen is niet hetzelfde als mede-eigenaar zijn van een bedrijf of een token nou gezien wordt als een security of niet veranderd daar niks aan."

Kon het er niet meer mee eens zijn :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:07:57 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179237418
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:05 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Daarom is het onderscheid waar Droppie mij op wijst ook niet relevant.

Dat iets voor de wet onder security offering wet en regelgeving valt zegt niet dat je aandelen koopt inderdaad.
Ok, dan zijn wij het toch eens :D

Want deze discussie kwam laatst naar voren toen mensen het raar vonden dat PWC en DNV GL geen tokens gekocht hadden (wat ze trouwens wel gedaan hebben :P), maar een "aandeel" VeChain, zodat ze mede-eigenaar werden. Toen werd er beweerd dat je beter tokens kon kopen, want dat kwam op hetzelfde neer ....

Dat probeerde ik te weerleggen :P (en denk JeSuisDropLul ook).
pi_179237439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok, dan zijn wij het toch eens :D

Want deze discussie kwam laatst naar voren toen mensen het raar vonden dat PWC en DNV GL geen tokens gekocht hadden (wat ze trouwens wel gedaan hebben :P), maar een "aandeel" VeChain, zodat ze mede-eigenaar werden. Toen werd er beweerd dat je beter tokens kon kopen, want dat kwam op hetzelfde neer ....

Dat probeerde ik te weerleggen :P
Oh ja dat vind ik ook.

Tenzij je een security token koopt, die echt specifiek zo is ingericht (NEX bijvoorbeeld, decentralized exchange van NEO).
pi_179237449
VEN MOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
pi_179237480
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:09 schreef EggsTC het volgende:
VEN MOEHOEHOEHOEN
Gewoon pompen!

  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 11:10:26 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179237487
Wacht maar tot na main net als VEN nog maar $0.04 waard is en wij opeens x100 VET hebben _O_

Alle Henk en Ingrids zien een goedkope penny coin in de top 10 staan en gaan los. TRX XRP XVG tactiek genot _O_ Ben eigenlijk wel echt benieuwd wat hun daadwerkelijke beredenering is. Hopelijk staat het in hun whitepaper.

Nu mag MzS wel gelijk krijgen met $12 EOY
pi_179237502
dicht
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')