abonnement Unibet Coolblue
pi_179291421
Kaartje is bij ons ook klaar denk ik!
En als cosleeper gaan we toch voor de snuzpod. Binnenkort maar eens de muur in onze kamer verfen, dan kunnen we een beetje gaan inrichten :)
pi_179296903
Wekenwissel! *O* 23 weken *O*

We gaan zo een Hemnes ladekast ophalen van Marktplaats, die we voor peuter tijdelijk als commode gaan gebruiken. Dan kan de 'echte' commode door naar de babykamer.
  maandag 21 mei 2018 @ 12:29:30 #103
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_179299530
Ben ik de enige die geen geboortekaartjes gaat sturen? :@ Bij de vorige twee kids wel gedaan, maar het heeft voor ons eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde (meer). Iedereen die belangrijk is zal het sowieso rechtstreeks te horen krijgen en vind het voor de rest toch best veel geld voor een kaartje wat 99% van de mensen toch weggooit ;(.

Ohja vandaag 14 weken *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 21 mei 2018 @ 12:40:16 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179299664
Vandaag 13+2, da's tweede trimester toch? In dat geval: mijlpaal!

En ik at gisteren en vanochtend een stukje Turks brood en dat blijft binnen! Bloemkool lukt inmiddels ook. Heel voorzichtig gaan we misschien wel wat de goede kant op :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179300159
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben ik de enige die geen geboortekaartjes gaat sturen? :@ Bij de vorige twee kids wel gedaan, maar het heeft voor ons eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde (meer). Iedereen die belangrijk is zal het sowieso rechtstreeks te horen krijgen en vind het voor de rest toch best veel geld voor een kaartje wat 99% van de mensen toch weggooit ;(.

Ohja vandaag 14 weken *O*
Wij hadden ze bij nummer 2 klaar liggen maar nooit verstuurd :') . Aan onze ouders 1 gegeven en aan de fotografe geloof ik en dat was het :+
Deze weet ik niet hoor.. we zien t wel maar ik snap je wel iig ;)
♥ J & S
pi_179300277
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben ik de enige die geen geboortekaartjes gaat sturen? :@ Bij de vorige twee kids wel gedaan, maar het heeft voor ons eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde (meer). Iedereen die belangrijk is zal het sowieso rechtstreeks te horen krijgen en vind het voor de rest toch best veel geld voor een kaartje wat 99% van de mensen toch weggooit ;(.

Ohja vandaag 14 weken *O*
Wij hebben er ook maar heel weinig verstuurd en pas 5 weken na de geboorte ofzo.
Alleen voor de belangrijke mensen (die het allang wisten) en mensen die wel mochten komen maar we ook niet gaan bellen. :P
Werk bijv. niets gestuurd. :P
  maandag 21 mei 2018 @ 14:48:07 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179301924
Hoe slecht is tijdelijk heel veel stress? Ik werd net aangereden en ben echt heel hard geschrokken. Meer dan een dikke blauwe kuit houd ik er niet aan over, maar toch... Adrenaline zal het niet aan ontbroken hebben.

En geboortekaartjes doen wij wrs wel. Voor werk, vrienden die belangrijk voor ons zijn maar die we niet zo vaak zien en voor wat verdere familie. Maar het is dan ook onze eerste.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179302023
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 12:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben ik de enige die geen geboortekaartjes gaat sturen? :@ Bij de vorige twee kids wel gedaan, maar het heeft voor ons eigenlijk helemaal geen toegevoegde waarde (meer). Iedereen die belangrijk is zal het sowieso rechtstreeks te horen krijgen en vind het voor de rest toch best veel geld voor een kaartje wat 99% van de mensen toch weggooit ;(.

Ohja vandaag 14 weken *O*
Weggooien? Ik gooi geboortekaartjes nooit weg, ik heb ze van alle kinderen in de vriendenkring nog in een doosje bewaard. Mijn moeder heeft de onzen ook nog.

Hier komen er wel weer geboortekaartjes maar heel minimaal, net als bij de eerste.

Tink wat schrikken! :o Je baby kan best wat hebben, denk dat jij er erger aan toe bent in dit geval. Klinkt pijnlijk! Moet je er niet mee langs de HA post?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_179302086
Schrikken Tink! Volgens mij kan deze tijdelijke stress niet veel kwaad, het gaat vooral om langdurige stress die invloed kan hebben op je kindje. Meer daar over kun je hier lezen: https://dekritischeverlos(...)ens-de-zwangerschap/

Ik denk niet dat je je nu zorgen hoeft te maken over de baby :) ben je zelf wel inmiddels een beetje van de schrik bekomen?


Wij sturen trouwens wel kaartjes rond naar familie/vrienden/werk. Ik denk dat ik dat bij een eventuele volgende weer zou doen. Ik vind het sowieso leuk om met het kaartje bezig te zijn :D
pi_179302101
Ik bewaar ook alle geboortekaartjes die ik krijg! En het kaartje van onze zoon hebben we ingelijst in de kamer hangen O+

Tink, wat schrikken! Wat is er gebeurd? En heb je overwogen de verloskundige te bellen? Of huisarts inderdaad. Wel voorzichtig zijn hoor!
  maandag 21 mei 2018 @ 16:23:19 #111
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179303114
Het viel mee hoor dames! De achterkant van mijn been werd flink geraakt door een meneer die niet door had dat z'n aanhanger breder was dan z'n auto. Flinke schaafplek, blauw been, verder niks aan de hand.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179309945
Wat schrikken Tink!

Peace: ijzer opkrikken heb ik gedaan met veel volkorenproducten, peulvruchten, bladgroenten, gedroogde abrikozen en brandnetelthee. Verder schijnt het beter te zijn om geen melkproducten te nemen tegelijkertijd met ijzerrijke producten, omdat calcium de opname van ijzer remt. Vitamine c bevordert die opname juist, dus fruit bij je maaltijd is wel weer goed. Oh en Roosvicee Ferro gebruikte ik ook. Mocht je hier niet voldoende aan hebben, dan verkoopt the vitaminstore een supplement met ijzer wat heel prettig is, fijner dan ijzertabletten op recept (minder last van verstopping). Succes met het opkrikken!
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 09:35:18 #113
382129 crew  Donna
pi_179316131
Schrikken Tink!

Wij werden bijna aangereden tijdens de zwangerschap en ik was ook zo geschrokken (plus hard remmen en dus een strakke gordel) dat ik toch even heb laten checken 2 dagen later. Puur voor m'n eigen gemoedsrust. De VK vond eigenlijk dat ik meteen had moeten bellen, gewoon voor geruststelling. :D
pi_179316333
Tink wel schrikken zeg! Gelukkig dan maar alleen een blauw been..

Hier wel geboortekaartjes. Grote familie en veel vrienden dus we vinden het wel leuk om te doen.

Inmiddels de 14 weken voorbij en ik begin steeds meer te geloven dat we straks echt een gezin van 5 zijn. Blij dat de eerste weken zo vlot zijn gegaan, nu op naar de eerste echte schopjes!
pi_179316408
Oh idd wat schrikken Tink. Ik zou ook lichtelijk in paniek modus zijn :@
Hier ook geboortekaartjes en mogelijks dat we een aparte kraamborrel organiseren voor mijn Belgische familie (bij mijn ouders thuis) zelfs... Hopende dat mijn oma en opa er nog mogen zijn; maar die kan ik echt niet 2.5u laten reizen naar NL voor eventjes op kraamvisite te komen.. En dan heb ik in 1x heel mijn belgische kant gehad :) Doen we het mooi bij mijn ouders thuis met hapjes en drankjes. Maar moeten we toch nog verder bespreken wat we willen.

Nou poeh poeh vakantie nu echt officieel voorbij en weer aan het werk. Was echt heerlijk genieten :D Alles ging goed in vliegtuig en daar lekker genoten van extra koude milkshakes ipv koude biertjes :+

Afgelopen zaterdag 20 weken; vanmiddag de SEO en ik vind het écht spannend merk ik nu pas :@ :@
Peace jij ook succes met je 20w echo vandaag :*
We gaan er natuurlijk vanuit dat het bij beide helemaal goed is O-)

Ik mag om 14u en als alles goed is, gaan we vnvd lekker uiteten en naar de film (wilden we toch al doen want deadpool2 in bioscoop, dus goeie reden :P )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179316654
Priem, vanmiddag SEO, geniet er ook van!
Peace ook al vandaag, O+ Gaan er natuurlijk vanuit dat het meer dan prima is, dus geniet van de kleine teentjes en oortjes en en en.
Wat een schrik zeg Tink, gelukkig valt het mee.

Mijn vrouw heeft morgen haar laatste werkdag voor haar verlof en daar is ze erg aan toe. De hitte is niet echt fijn steeds. Gisteren het bos in gegaan, dat was prima te doen gelukkig.
En volgende week een extra echo, ons meisje ligt nog steeds met haar billen naar beneden, kortom stuit. Hopelijk maakt ze zelf nog even een koprol, ze is er bewegelijk genoeg voor. En anders wordt het proberen te draaien door de verloskundige.

Komend weekend komen ons neefje van 7 en nichtje van 4 logeren. Het wordt nog warmer en dat wordt een uitdaging....mijn neefje mag niet teveel prikkels en mijn nichtje vindt veel vies en eng. Ik denk dat het weer het bos wordt.
pi_179317118
Vita, is er al wat beweging in?

2 SEO's vandaag. Succes en geniet van het uitgebreide babyspieken *O*

Vooral het grote verschil in temperaturen vind ik zwaar vallen. Zaterdag nog met mijn winterjas aan boodschappen gedaan en zondag loop je rond in een tanktop.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_179317480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:49 schreef Wolken het volgende:
Vita, is er al wat beweging in?

2 SEO's vandaag. Succes en geniet van het uitgebreide babyspieken *O*

Vooral het grote verschil in temperaturen vind ik zwaar vallen. Zaterdag nog met mijn winterjas aan boodschappen gedaan en zondag loop je rond in een tanktop.
Lief dat je het vraagt! Niet noemenswaardig helaas. Zondag gestript, vannacht en vanmorgen slijmprop verloren en net weer gestript. Eerste keer strippen viel me goed mee maar die tweede keer net was écht heel pijnlijk. Wel al 2 cm ontsluiting sinds zondag en alles was goed verweekt en zacht. Donderdag doen ze weer een strippoging als het nodig is en als die ook niet werkt worden zaterdag m’n vliezen gebroken.

Merk dat ik er mentaal meer doorheen zit dan lichamelijk. Niet omdat ik nou zo’n zware zwangerschap heb gehad, juist het tegenovergestelde. Maar het begint me nu gewoon een beetje op te breken, niet heel ver weg kunnen en durven gaan (ben gewoon veel sneller moe en hou veel vocht vast en toch ook iets van angst dat m’n vliezen ergens breken en ik met een natte broek rondloop) en ook gewoon geen puf meer hebben. Continue menstruatieachtige pijntjes en omdraaien in bed is the worst.

Verder probeer ik t allemaal positief in te zien, want die kleine doet het wel ontzettend goed nog in m’n buik en ik heb lieve mensen om me heen O+

Veel plezier tijdens de SEO’s vandaag Priem en Peace! Natuurlijk gaan we er vanuit dat alles goed is.
pi_179318023
Oh Vita ik zit echt dagelijks aan je te denken ! Kan me wel voorstellen dat je er nu mentaal wat doorheen zit.. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel mag melden :* O+ Sterkte met de laatste loodjes! Het kan écht niet heel lang meer duren in ieder geval :D *; *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179318799
Ahw Vita, logisch hoor! Gelukkig heeft je kleine het wel goed, maar ik hoop dat ie zich snel laat zien!

Hiero vandaag weer goedgekeurd door de gyn. Baby mag komen maar mag ook nog even blijven zitten zei ie. Bloeddruk was goed, nog genoeg vruchtwater, gezonde placenta etc. Fijn dus wel. Van mij mag ie nog zeker 2 weekjes blijven zitten :+

Succes met de SEO's dames!

En exodevrouw bijna verlof, heerlijk!
pi_179321916
Nou helemaal goed gekeurd hoor O+ wat blijft het toch bijzonder om te zien en hartje te horen *; *; *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_179322026
hoi! Moest morgen eigenlijk pas ongesteld worden, maar vanmiddag dit :D




Eens kijken of ik hier de komende 8 maanden mee kan doen O+


[ Bericht 1% gewijzigd door krijgerrtje op 22-05-2018 15:23:52 ]
  dinsdag 22 mei 2018 @ 15:39:29 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_179322633
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:13 schreef krijgerrtje het volgende:
hoi! Moest morgen eigenlijk pas ongesteld worden, maar vanmiddag dit :D


[ afbeelding ]

Eens kijken of ik hier de komende 8 maanden mee kan doen O+

yay! In amerika gemaakt? :D

Gefeliciteerd! Nog zo'n krullenbol O+
disclaimer
pi_179323044
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:13 schreef krijgerrtje het volgende:
hoi! Moest morgen eigenlijk pas ongesteld worden, maar vanmiddag dit :D


[ afbeelding ]

Eens kijken of ik hier de komende 8 maanden mee kan doen O+

Wat leuk!! Gefeliciteerd *O*
pi_179323061
Gefeliciteerd, Krijgertje!

En yay voor de goede seo bij Priem en een goedgekeurde Aure ^O^

Vita, je hebt een lange adem nodig zo, maar die 2cm heb je vast!
  dinsdag 22 mei 2018 @ 16:20:59 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179323588
Gefeliciteerd!

Fijn van de goede echo priem en succes met de laatste loodjes vita!

Ik was vanochtend bij de pop en heb echt een heel goed gesprek gehad. Conclusie: ik mag en moet meer aan mezelf en de baby en minder aan de rest van de wereld gaan denken. Meer delegeren, minder zelf doen. Nu nog even de daad bij het woord voegen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179323877
Gefeliciteerd krijgertje *O* Ik duim voor 8 maanden hier.

Vita :* voor de laatste loodjes. Logisch dat je er door heen zit.

*O* voor goede echo voor Priem. Bijzonder he O+ Hopelijk ook voor Peace een goede echo.

Fijn dat je goed gekeurd bent Aure en bijna verlof voor vrouw van exode.

Ik vind die grote temperatuurverschillen ook niet chill, maar niet zwanger had ik dat ook zo gevonden vermoed ik.

Wat fijn Tink en klinkt als heel goed advies :* Nu nog het advies uitvoeren. Hoe ist met je been?

Ik voel mij vandaag zo hormonaal. Tot nu toe eigenlijk weinig last van gehad. Echt binnen een paar minuten van boos, chagrijnig, prima naar verdrietig. Arme man :')
pi_179324140
Vita, ik hoop dat de bevalling snel gaat beginnen voor je. Snap heel goed dat het klaar is.

Krijgertje, welkom! Als ik me niet vergis heb jij al kids toch? 2 stuks?

Fuchsia, lief zijn voor jezelf vandaag :* Ik heb ook niet zo'n geweldige dag vandaag.

Tink, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En het advies wat je hebt gekregen is het beste advies, maar ook mega moeilijk om dat toe te passen vind ik. Hoe voelt het voor jou?

Priem *O* gefeliciteerd met de goede SEO. Machtig mooi om te zien he? Nog nooit zo'n helder beeld van ons kleintje gehad O+
Ik heb een heerlijk gemiddeld kind en daar ben ik zo mega trots op O+ Het was nog steeds een jongentje en een lekkere stuiterbal. Kindje heeft het prima naar z'n zin. We weten iig dat hij mijn vorm hoofd heeft (P40). Manlief heeft een heel groot, rond hoofd. Ik een kleiner, smal hoofd. Met het oog op de bevalling vind ik dit helemaal niet zo erg ;)
Wel ligt mijn placenta nog iets voor de uitgang. Dus met 30/32 weken nog een extra check.
pi_179325104
Gefeliciteerd Krijgertje. *O*
  dinsdag 22 mei 2018 @ 17:56:42 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179325385
Ik verklootte de quote, dus dan maar zo:

Mijn been gaat redelijk. Er zit een dik blauw ei op en de huid is geschaafd, maar hij doet niet echt pijn behalve dattie heel stijf is.

En het advies in de praktijk brengen is lastig, maar mijn man is stok achter de deur. Ik heb vandaag (na 3 spuugpartijen) bijvoorbeeld m'n baas laten weten dat ik niet aan het werk zou gaan. En da's echt al heel wat :)

Morgen gyn, hopen dat we even mogen spieken of luisteren.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_179326147
Thanks :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

yay! In amerika gemaakt? :D

Gefeliciteerd! Nog zo'n krullenbol O+
_O- was het “plan”, maar helaas geen ei in Amerika :’)


quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:47 schreef Peacefulll het volgende:

Krijgertje, welkom! Als ik me niet vergis heb jij al kids toch? 2 stuks?
Eentje! S. is 3,5 :)
pi_179326528
:* voor Vitabella, die laatste loodjes zijn gewoon echt zwaar.

En ^O^ voor Tink, kom voor jezelf op! Je hebt niet een beetje ochtendmisselijkheid, dit is een paar stappen verder. En dan is het niet meer dan logisch dat je een paar stappen terug moet doen.

*O* voor de goede SEO's *O*

Krijgertje, gefeliciteerd!
pi_179326532
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:56 schreef Gogo83 het volgende:
Wat schrikken Tink!

Peace: ijzer opkrikken heb ik gedaan met veel volkorenproducten, peulvruchten, bladgroenten, gedroogde abrikozen en brandnetelthee. Verder schijnt het beter te zijn om geen melkproducten te nemen tegelijkertijd met ijzerrijke producten, omdat calcium de opname van ijzer remt. Vitamine c bevordert die opname juist, dus fruit bij je maaltijd is wel weer goed. Oh en Roosvicee Ferro gebruikte ik ook. Mocht je hier niet voldoende aan hebben, dan verkoopt the vitaminstore een supplement met ijzer wat heel prettig is, fijner dan ijzertabletten op recept (minder last van verstopping). Succes met het opkrikken!
Thnx! Helemaal gemist O+ Ik ren nog naar de winkel straks voor Roosvicee en gedroogde abrikozen. Bladgroenten staat morgen weer op het menu. Zou een te laag ijzergehalte dan toch de verklaring zijn van het zo moe zijn? Ben benieuwd!
pi_179326866
Vermoeidheid en laag ijzer kunnen zeker verband houden, Peace! Mijn vk zei dat het voor de baby niks uitmaakt, maar dat je er zelf echt lamlendig van kan zijn. Bij mij klopte dat ook wel. Hopelijk knap je er dus van op!

Tink, goed zo! Fijn dat je een man hebt die je de juiste zetjes geeft :).
pi_179327150
Yeah krijgertje! Gefeliciteerd!
Go go Priem en Peace, goede echo's :)
pi_179328618
Gefeliciteerd krijgertje!

*O* voor de goede 20w echo's van Priem en Peace! Fijn is dat O+.

Aure en vita fijn dat jullie beide bevestiging gehad hebben dat jullie kleintjes het nog fijn hebben in de buik!

Vita :* echt zware laatste loodjes zo - of het nou mentaal of fysiek zwaar is of beide maakt daarbij niet uit. Ik hoop dat het nu snel zelf op gang komt voor je, en anders komt zaterdag gelukkig ook steeds dichterbij. Succes meis :*!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_179333798
Heerlijk uit wezen eten en filmpje meegepikt om het te vieren dat alles prima in orde. Daarbij kreeg ik mooi een boel schopjes als cadeau tijdens de film (of hij vond de popcorn erg lekker mehehe) :D

Ja ijzertekort kan zeker leiden tot een moe en bleh gevoel! Ik heb zelfs tot mn 17 weken mama pillen doorgeslikt eigenlijk; ook omdat ik gevoelig ben voor te kort aan vitamine B en dergelijke en daar zowat alles in zit (zowel foliumzuur; als extra vitamines als ijzer als... naja veel). Hopelijk helpt het en voel je je snel weer een stuk energieker!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:44:27 #138
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_179334563
Ben hier al even niet meer geweest, en had sowieso nog niet veel meegelezen of gepost, maar wil na mijn binnenkomst en introductie hier toch melden dat het misgegaan is. Ik was 8 weken zwanger, en na te zijn bekomen van de schok van een positieve test, waren we er ondanks ongepland toch echt ontzettend gelukkig mee. De miskraam was zowel fysiek als emotioneel echt een vreselijke ervaring. Ik had nooit verwacht dat dat zoveel met me zou doen. Nu zijn we verdrietig en proberen we bij te komen van deze enorme achtbaan van emoties van de afgelopen maand.

Ik trek mij weer voorzichtig terug van hier en wens jullie een mooie zwangerschap toe.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_179334812
Wat verdrietig Mellow. Veel sterkte :*
pi_179335030
Ach, Mellow, wat jammer. Heb je net de knop omgezet, moet ie weer terug. Sterkte!

Klinkt als een goed avondje, Priem!

Klap, hoe gaat het bij jou?
pi_179337165
Ooh, ik ben een vestje voor de baby aan het breien en haal net een van de eerste shirtjes van Ketel uit de berging, om de maat te vergelijken... Zo klein. :'( :'( :'( Vind dat bijna onvoorstelbaar, dat hij daar in heeft gepast. En ik straks dus weer zo'n mupje heb. O+

(En dan was Ketel eigenlijk al een babysaurus :') )
pi_179337320
Oh mellow, wat verdrietig ;( Veel sterkte! :*
pi_179343353
Wat fijn van de goede echo's!

Mellow wat verdrietig ;( veel sterkte :*

Hier postte ik even geleden een vraag over noodopvang van G mochten mijn vliezen breken.
Inmiddels zijn alle zeilen bijgezet. De reguliere controle was prachtig maar een inwendig stemmetje zei dat ik nog een extra meting wilde. Bij een inwendige echo bleek mijn baarmoederhals 2cm korter te zijn geworden binnen een week en zit ik op <6mm met geopende baarmoedermond. Inmiddels opgenomen in het AMC, longrijping en weeenremmers gehad, vrijdag of zaterdag hoor ik meer, of ik moet blijven of thuis 100% bedrust moet houden. Positieve ervaringen zijn welkom :)
pi_179343581
Cassandra :o Wat spannend op een niet leuke manier! Hoe veel weken ben je nu? Ik hoop op de best mogelijke uitkomst :*
pi_179343629
Getverderrie Cassandra, wat een naar bericht. Ik hoop dat jouw jongetjes nog lang binnen mogen blijven. In mijn omgeving gelukkig wel 4 succesverhalen met vroeggeboorte (tussen 26 en 29 weken). Maar dat waren eenlingen.
Sterkte :*
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:15:09 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_179343929
Pfff Cassandra wat spannend :o ik ga duimen dat alles nog lang lekker warm bij je blijft zitten :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:31:08 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_179344183
Sterkte Cassandra, hopelijk kunnen ze nog even binnen blijven. :*
pi_179344359
Wat schrikken Cassandra! Ik duim dat ze nog lang blijven zitten :*
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:54:01 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_179344487
Jeetje Cassandra, wat een schrik, ik duim mee!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 23 mei 2018 @ 20:56:12 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_179344515
Ook hier draaien de duimen!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')