abonnement Unibet Coolblue
pi_179246944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Half fok draagt deze man nu al op handen.
Echt he :').
  vrijdag 25 mei 2018 @ 23:10:56 #52
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_179390327
Ook dit is intolerantie: https://www.nst.com.my/ne(...)alwat-during-ramadan

Ik maar denken dat Allah later de straf uit zou delen in het hiernamaals.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_179481494
Dit heeft ook te maken met de islam. De islam lijkt op het nazisme.

De Palestijnse president was één van de belangrijkste bondgenoten van Hitler. Wat ze gemeen hadden was hun haat voor Joden. En dat gebeurde voordat Israël was opgericht, dus geen smoesjes daar..

De huidige Palestijnse president ontkent de holocaust en ondanks het feit dat de Israelis steeds geprobeerd hebben een vredesverdrag te sluiten heeft hij dat meerdere keren geweigerd. Hij wil het land niet in tweeën splitsen, hij wil dat alle Joden in dat gebied sterven.

Volgens sommige islamitische leringen is het verraad om een vredesverdrag te sluiten als je al in oorlog bent met ongelovigen.

Sahih Bukhari (52:177) - Allah's Apostle said, "The Hour will not be established until you fight with the Jews, and the stone behind which a Jew will be hiding will say. "O Muslim! There is a Jew hiding behind me, so kill him."

Hier staat in de Hadiths dat alle Joden uitgeroeid moeten worden. De meeste moslims volgen de Hadiths.

Bukhari (52:65) - The Prophet said, 'He who fights that Allah's Word (Islam) should be superior, fights in Allah's Cause

Sahih Bukhari (52:44) - A man came to Allah's Apostle and said, "Instruct me as to such a deed as equals Jihad (in reward)." He replied, "I do not find such a deed."

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2018 00:52:43 ]
pi_179488638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 00:52 schreef Firewarrior het volgende:
Dit heeft ook te maken met de islam. De islam lijkt op het nazisme.

De Palestijnse president was één van de belangrijkste bondgenoten van Hitler. Wat ze gemeen hadden was hun haat voor Joden. En dat gebeurde voordat Israël was opgericht, dus geen smoesjes daar..

De huidige Palestijnse president ontkent de holocaust en ondanks het feit dat de Israelis steeds geprobeerd hebben een vredesverdrag te sluiten heeft hij dat meerdere keren geweigerd. Hij wil het land niet in tweeën splitsen, hij wil dat alle Joden in dat gebied sterven.

Volgens sommige islamitische leringen is het verraad om een vredesverdrag te sluiten als je al in oorlog bent met ongelovigen.

Sahih Bukhari (52:177) - Allah's Apostle said, "The Hour will not be established until you fight with the Jews, and the stone behind which a Jew will be hiding will say. "O Muslim! There is a Jew hiding behind me, so kill him."

Hier staat in de Hadiths dat alle Joden uitgeroeid moeten worden. De meeste moslims volgen de Hadiths.

Bukhari (52:65) - The Prophet said, 'He who fights that Allah's Word (Islam) should be superior, fights in Allah's Cause

Sahih Bukhari (52:44) - A man came to Allah's Apostle and said, "Instruct me as to such a deed as equals Jihad (in reward)." He replied, "I do not find such a deed."
Luister eens vieze witte imperialist. Het is HUN cultuur en jij hebt dat maar te respecteren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_179489615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:35 schreef HSG het volgende:

[..]

Luister eens vieze witte imperialist. Het is HUN cultuur en jij hebt dat maar te respecteren.
Ik heb er geen problemen mee als ze in eigen land volgens die cultuur en volgens de sharia wet willen leven, maar in Nederland werkt het kennelijk niet. Die mensen integreren niet goed en hun wetten zijn tegenstrijdig met onze grondwet, etc. Daar komt ook nog bij dat sommige moslims hun geloof op Nederland af willen dwingen.

Extremisten gebruiken wel de Koran als basis voor hun acties. In de Koran staat dat je ongelovigen mag vermoorden en dat het beter is om dat wel te doen, maar moslims die geen ongelovigen vermoorden gaan ook naar de hemel. Het is alleen volgens de Koran zo dat je een grotere beloning krijgt als je wel ongelovigen vermoord. Dus de claim dat radicale moslims de Koran verkeerd interpreteren kan de prullenbak in. De oorzaak van islamitische terrorisme is de Koran, niks anders. Heeft niks met een valse interpretatie te maken.
pi_179489961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:29 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee als ze in eigen land volgens die cultuur en volgens de sharia wet willen leven, maar in Nederland werkt het kennelijk niet. Die mensen integreren niet goed en hun wetten zijn tegenstrijdig met onze grondwet, etc. Daar komt ook nog bij dat sommige moslims hun geloof op Nederland af willen dwingen.

Extremisten gebruiken wel de Koran als basis voor hun acties. In de Koran staat dat je ongelovigen mag vermoorden en dat het beter is om dat wel te doen, maar moslims die geen ongelovigen vermoorden gaan ook naar de hemel. Het is alleen volgens de Koran zo dat je een grotere beloning krijgt als je wel ongelovigen vermoord. Dus de claim dat radicale moslims de Koran verkeerd interpreteren kan de prullenbak in. De oorzaak van islamitische terrorisme is de Koran, niks anders. Heeft niks met een valse interpretatie te maken.
Islamofoob. Dat moeten wij respecteren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_179490048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:50 schreef HSG het volgende:

[..]

Islamofoob. Dat moeten wij respecteren.
Ben je een islamofoob als je kritiek hebt op de Koran? :')

Bang zijn voor moslims is niet heel irrationeel als je snapt wat de islam is en wat er in de Koran en Hadiths allemaal staat en als je verder ook het nieuws volgt. Dus er is wel sprake van mensen die bang zijn voor moslims, maar het is geen irrationele angst, zoals vaak wel beweert wordt. Volgens het woordenboek is islamofobie een irrationele angst voor moslims, maar ik zie het gewoon als een rationele angst voor moslims.
pi_179490228
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:55 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ben je een islamofoob als je kritiek hebt op de Koran? :')

Bang zijn voor moslims is niet heel irrationeel als je snapt wat de islam is en wat er in de Koran en Hadiths allemaal staat en als je verder ook het nieuws volgt. Dus er is wel sprake van mensen die bang zijn voor moslims, maar het is geen irrationele angst, zoals vaak wel beweert wordt. Volgens het woordenboek is islamofobie een irrationele angst voor moslims, maar ik zie het gewoon als een rationele angst voor moslims.
En nog racistisch ook.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_179490644
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:04 schreef HSG het volgende:

[..]

En nog racistisch ook.
Oh, dus nu is de islam opeens een ras of etniciteit of huidskleur?
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:27:05 #60
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179506430
quote:
Orban heeft het slechts over 1 specifieke Jood. Voor de rest heeft hij het over:
"Orban referred to Soros as “Uncle George” and compared him to Hungary’s historical foes, such as the Ottoman Empire, the Hapsburgs and the Soviet Union. He emphasised that Hungary and the rest of Western Europe is experiencing an invasion of immigrants that will turn native-born Europeans into a minority."

Tussen de volkeren waar hij hier aan refereert, zitten weinig Joden. Het vergelijk met de Maleisische premier is ver te zoeken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:28:45 #61
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179506455
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:50 schreef HSG het volgende:

[..]

Islamofoob. Dat moeten wij respecteren.
Je herkent degenen die geen inhoudelijke argumenten hebben snel. Termen zoals 'islamofoob' worden dan gebruikt. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179506574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Orban heeft het slechts over 1 specifieke Jood. Voor de rest heeft hij het over:
"Orban referred to Soros as “Uncle George” and compared him to Hungary’s historical foes, such as the Ottoman Empire, the Hapsburgs and the Soviet Union. He emphasised that Hungary and the rest of Western Europe is experiencing an invasion of immigrants that will turn native-born Europeans into a minority."

Tussen de volkeren waar hij hier aan refereert, zitten weinig Joden. Het vergelijk met de Maleisische premier is ver te zoeken.
Joodse belangenclub lopen zich dus weer aan te stellen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:38:13 #63
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179506626
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:35 schreef KoosVogels het volgende:

Joodse belangenclub lopen zich dus weer aan te stellen?
Daar heb ik geen mening over. Alleen dat de vergelijking tussen de Hongaarse President en de Maleisische premier serieus mank gaat.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179506647
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Daar heb ik geen mening over. Alleen dat de vergelijking tussen de Hongaarse President en de Maleisische premier serieus mank gaat.
Probleem is vooral dat Orban antisemitisme gebruikt om Soros te bestrijden. Hij weet namelijk dat zijn achterban daar gevoelig voor is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:40:37 #65
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179506665
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is vooral dat Orban antisemitisme gebruikt om Soros te bestrijden. Hij weet namelijk dat zijn achterban daar gevoelig voor is.
Denk dat zijn achterban hoofdzakelijk gevoelig is voor nationalisme en rechts-extremisme.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179506724
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Denk dat zijn achterban hoofdzakelijk gevoelig is voor nationalisme en rechts-extremisme.
quote:
The ADL Global 100 survey released in 2014 reported that Hungary is the most anti-Semitic country in Eastern Europe, with 41% of the population harboring antisemitic views. Unlike most of Europe, the level of antisemitism in Hungary is highest among the young, at the rate of 50% among adults under the age of 35.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:45:40 #67
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179506757
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:44 schreef KoosVogels het volgende:

Ok. Maar betekent niet dat hun president het is. Dus je originele vergelijking gaat nog steeds mank.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179506817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ok. Maar betekent niet dat hun president het is. Dus je originele vergelijking gaat nog steeds mank.
Orban weet dondersgoed welke snaren hij raakt als hij Soros aanvalt door te wijzen naar een 'financiële elite die handelt in strijd met onze belangen'.

Dat is klassiek antisemitisme. Maar waarschijnlijk is dat voor jou moeilijk om toe te geven, omdat je mogelijk fan bent van Orban.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:53:00 #69
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179506911
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:48 schreef KoosVogels het volgende:

Orban weet dondersgoed welke snaren hij raakt als hij Soros aanvalt door te wijzen naar een 'financiële elite die handelt in strijd met onze belangen'.
Je hebt gelijk. Dat is bijna hetzelfde als het uitroeien van de Joden propageren. 8)7
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179506946
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dat is bijna hetzelfde als het uitroeien van de Joden propageren. 8)7
Doelpalen verschuiven.

Waarom ik in dit topic naar Orban verwees, was omdat men massaal over deze kerel viel (en terecht). Tegelijkertijd wordt een Orban echter op handen gedragen, terwijl hij dus ook overduidelijk antisemitische trekjes vertoont.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 31 mei 2018 @ 10:57:44 #71
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179506997
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

Tegelijkertijd wordt een Orban echter op handen gedragen
Door jou?

Ik ken niemand die het ooit over Orban heeft, laat staan hem 'op handen draagt'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179507044
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Door jou?

Ik ken niemand die het ooit over Orban heeft, laat staan hem 'op handen draagt'.
Neem voor de grap eens een kijkje in topics waar Orban/Hongarije ter sprake komt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179507146
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 10:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je herkent degenen die geen inhoudelijke argumenten hebben snel. Termen zoals 'islamofoob' worden dan gebruikt. :)
En ook nog eens fascistisch.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 31 mei 2018 @ 11:06:14 #74
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179507167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

Neem voor de grap eens een kijkje in topics waar Orban/Hongarije ter sprake komt.
Blijkbaar zijn het topics die ik niet interessant vind. :)

En ik zou de fok-populatie nou niet meteen zien als een goede representatie van de bevolking.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179507228
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn het topics die ik niet interessant vind. :)

En ik zou de fok-populatie nou niet meteen zien als een goede representatie van de bevolking.
Daar heb je helemaal gelijk in, beste jongen.

Maar ik post dit dan ook op FOK!, in plaats van dat ik sta te schreeuwen vanaf een kratje op de Dam.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179507519
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Joden gebruiken voor politiek. Bah smerig
Je hebt op dit forum nooit zorgen gemaakt om (groeiende) antisemitisme in hongarije of waar dan ook in de wereld.
Je gebruikt joden en antisemitisme alleen maar voor politieke doeleinden

Net zoals le pen of een fvd (die eveneens geen reet om joden geven) de joden en antisemitisme gebruiken om moslims en vluchtelingenbeleid
pi_179507619
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:27 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Joden gebruiken voor politiek. Bah smerig
Smerig inderdaad om het over antisemitisme te hebben in een topic over antisemitisme.

Maar goede poging. Hulde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179507766
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Smerig inderdaad om het over antisemitisme te hebben in een topic over antisemitisme.

Maar goede poging. Hulde.
Doe eens niet zo hypocriet :').
pi_179507942
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Doe eens niet zo hypocriet :').
Ga je mij nu weer uitschelden voor antisemiet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179508238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ga je mij nu weer uitschelden voor antisemiet?
Weer?
pi_179508825
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Smerig inderdaad om het over antisemitisme te hebben in een topic over antisemitisme.

Maar goede poging. Hulde.
Dat je grote problemen hebt met pvv en fvd prima maar gebruik de joden niet.

Bedankt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')