abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:01:06 #26
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179217123
they have money for war but can't feed the poor.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:02:09 #27
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179217142
twitch :D alles van twitch :D ik heb een tijd gehad dat ik zo verslaafd was aan BL2 dat ik bijna 24/7 iets van het spel zag of deed :')
they have money for war but can't feed the poor.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:02:54 #28
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179217161
regels van de 1lc :

The following are the rules for one-life-to-live. PLEASE remember that the spirit of the challenge is to raise money for charity and have FUN. If you feel wrong about doing something, don't do it!!
Note that some rules have been modified/added
Must stream the entire run on twitch
Must enable past broadcasts, for more information please go HERE.
Solo play only
If you die the run is over
Going into fight for you life is ok but you cannot save/quit while in FFYL
Badass rank must be disabled
No glitches or EXP exploits or weapon merging or use of cheat/editing/MODing software
No skipping of story fights (enimies required to move the mission forward) such as Overlook
No "cheezing" of bosses/enimes (i.e. placing yourself in a spot that you cannot be attacked in but can attack enimies), this include hiding on the rocks above the Snowman arena or nade jumping to the top of Pyro Petes arena
Game must be fully patched to the current update
No using golden keys or passing items from another character
No quiting or traveling while enemies are aggroed (i.e. enimies are actively attacking you), if you are unsure wait 5 seconds to verify nothing is attacking you
You can go out of bounds but you must be able to re-enter the main area without save/quit, this includes getting stuck on a ledge above something like lava
Read-only/dashboard farming mission rewards is ok but only one of each mission reward can be kept per playthrough/reset (can reset UVHM to get another)
Read-only/dashboard farming chest rooms (i.e. Sanctuary after bunker) is ok but items can only be kept from ONE run per playthrough/reset (can reset UVHM to get another)
Death Race Tier 3 can only be completed once per playthrough (Once in Normal, Once in TVHM and Once in UVHM)
Before moving to OP levels (Digi Peak) you must have completed the main story line in UVHM (i.e. kill the warrior at least once)
they have money for war but can't feed the poor.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:02:56 #29
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179217162
quote:
Het is dus goedkoper om dood te gaan als je arm bent :')

Daar kunnen zorgverzekeringen in Nederland nog wat van leren ~O>
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:07:52 #30
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179217249
Ik moet echt wat vaker op het grote boze web rond hangen om zulke dingen te vinden :)

Eens ff kijken of ik kan vinden wat de beste volgorde van spelen is :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:10:44 #31
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179217281
Laat het geen BL3 zijn die uitgesteld is please :'(

Langverwachte game van Take-Two uitgesteld naar volgend fiscaal jaar
GTA 5 al 95 miljoen keer verscheept
Geschreven door Michel Musters op donderdag 17 mei 2018 08:42
Take-Two Interactive Software heeft een "langverwachte game" uitgesteld van dit naar het volgende fiscale jaar, dat loopt van 1 april 2019 tot 31 maart 2020.
Het is niet bekend om welke game het gaat, aangezien hij nog niet is aangekondigd. Op internet speculeert men dat het wellicht om Borderlands 3 gaat. Ontwikkelaar Gearbox liet eerder deze week al weten dat Borderlands 3 niet op E3 verwacht hoeft te worden.

Als resultaat van dit uitstel is Take-Two, het moederbedrijf waar 2K Games en Rockstar onder vallen, van plan om geen nieuwe games op E3 aan te kondigen.

Het bedrijf verwacht groeiende verkoopcijfers dankzij microtransacties en de uitgaves van aankomende NBA 2K- en WWE 2K-games, alsmede Red Dead Redemption 2.

Tot slot liet het bedrijf weten dat er tot 31 maart wereldwijd 95 miljoen exemplaren van Grand Theft Auto 5 zijn verscheept. De game is verkrijgbaar op PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 en pc.

bron
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:13:29 #32
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179217325
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:02 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Het is dus goedkoper om dood te gaan als je arm bent :')

Daar kunnen zorgverzekeringen in Nederland nog wat van leren ~O>
is toch sowieso goedkoper om dood te gaan, want ga je naar een dokter moet JIJ lappen ... als je dood bent heb JIJ dat probleem niet meer ~O> ~O>
they have money for war but can't feed the poor.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:16:39 #33
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179217361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Laat het geen BL3 zijn die uitgesteld is please :'(

Langverwachte game van Take-Two uitgesteld naar volgend fiscaal jaar
GTA 5 al 95 miljoen keer verscheept
Geschreven door Michel Musters op donderdag 17 mei 2018 08:42
Take-Two Interactive Software heeft een "langverwachte game" uitgesteld van dit naar het volgende fiscale jaar, dat loopt van 1 april 2019 tot 31 maart 2020.
Het is niet bekend om welke game het gaat, aangezien hij nog niet is aangekondigd. Op internet speculeert men dat het wellicht om Borderlands 3 gaat. Ontwikkelaar Gearbox liet eerder deze week al weten dat Borderlands 3 niet op E3 verwacht hoeft te worden.

Als resultaat van dit uitstel is Take-Two, het moederbedrijf waar 2K Games en Rockstar onder vallen, van plan om geen nieuwe games op E3 aan te kondigen.

Het bedrijf verwacht groeiende verkoopcijfers dankzij microtransacties en de uitgaves van aankomende NBA 2K- en WWE 2K-games, alsmede Red Dead Redemption 2.

Tot slot liet het bedrijf weten dat er tot 31 maart wereldwijd 95 miljoen exemplaren van Grand Theft Auto 5 zijn verscheept. De game is verkrijgbaar op PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 en pc.

bron

naja ze mogen van mij BL3 best wel uitstellen tot 2019... maar dan moet het wel echt insta GOTC worden .. al is dat niet heel moeilijk als de lijn van bl1 en 2 wordt gevolgd ( TPS was meh )
they have money for war but can't feed the poor.
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:39:54 #34
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179217752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:16 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

naja ze mogen van mij BL3 best wel uitstellen tot 2019... maar dan moet het wel echt insta GOTC worden .. al is dat niet heel moeilijk als de lijn van bl1 en 2 wordt gevolgd ( TPS was meh )
TPS ga ik vrijdag aan beginnen met een vriend (couch coop), ben nooit verder gekomen dan level 6 in die game. Het nadeel van TPS is dat het allemaal zo donker is. Zover ik weet kom je niet in lichte open gedeeltes zoals in BL2.

Maar dat zou kunnen zijn omdat ik nog niet zo ver ben gekomen :)
Het is natuurlijk wel leuk om met Clap Trap te spelen :P
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 17 mei 2018 @ 12:44:11 #35
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179217815
clap trap is wel tof .. ik kan alleen niet in het verhaal komen dus ik denk dat ik een keer op level 10 zit .. daarna nooit meer gespeeld
they have money for war but can't feed the poor.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:27:08 #36
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179223820
ki11ersix dit is wel een leuke BL streamer
they have money for war but can't feed the poor.
pi_179230982
Geweldige spellen, vooral deel 2. De prequel schijnt tegen te vallen, dus die heb ik overgeslagen.

Voor mensen die ze willen aanschaffen: Zorg dat je de GOTY edities hebt.
En bij Humble Bundle zijn deze voor een aantal dagen te koop voor nog geen 10 euro per spel:
https://www.humblebundle.com/store/borderlands-game-of-the-year
https://www.humblebundle.com/store/borderlands-2-game-of-the-year
Beiden GOTY versies, de belangrijkste DLC's zijn inbegrepen. :)

Als het kan, probeer het met vrienden te spelen: Tien keer leuker!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:53:54 #38
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179235129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Geweldige spellen, vooral deel 2. De prequel schijnt tegen te vallen, dus die heb ik overgeslagen.

Voor mensen die ze willen aanschaffen: Zorg dat je de GOTY edities hebt.
En bij Humble Bundle zijn deze voor een aantal dagen te koop voor nog geen 10 euro per spel:
https://www.humblebundle.com/store/borderlands-game-of-the-year
https://www.humblebundle.com/store/borderlands-2-game-of-the-year
Beiden GOTY versies, de belangrijkste DLC's zijn inbegrepen. :)

Als het kan, probeer het met vrienden te spelen: Tien keer leuker!
NAIS :7 misschien dan ook maar kopen voor pc :') en het is idd leuker om met vrienden ( couch is echt het leukst) te spelen... vooral door de "strijd" om de goeie loot ( al kun je met de dupe dit probleem makkelijk oplossen )
they have money for war but can't feed the poor.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:06:03 #39
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179236151
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:53 schreef corpsegrinder het volgende:

[..]

NAIS :7 misschien dan ook maar kopen voor pc :') en het is idd leuker om met vrienden ( couch is echt het leukst) te spelen... vooral door de "strijd" om de goeie loot ( al kun je met de dupe dit probleem makkelijk oplossen )
Vanavond couch coop met een maat, eens ff kijken hoever we komen :)
Als we TPS doen en het blijkt echt minder leuk te zijn, dan stappen we gewoon over op BL2 en ga ik aan de gang met ZerO of Maya :)

Maar dat zien we vanavond wel, eerst nog even een dag op het werk overleven....

Vind trouwens wel dat de Captain Scarlett DLC wel heel grote afstanden kent in de missions...
Blijf maar heen en weer lopen en zweven....

Ben blij dat als ik er doorheen been, ik met Tiny Tina DLC en Hammerlock DLC aan de gang kan. Torgue was namelijk vrij simpel als je level 35 bent....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:07:34 #40
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179236182
Oh trouwens: Stel ik ben level 37 en mijn maat is level 1. Als ik dan een iemand kill van level 32 krijg ik 1 xp, krijgt mijn maat dan juist weer heeeeeel veel XP of krijgt hij ook gewoon 1 XP ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games vrijdag 18 mei 2018 @ 10:11:34 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179236254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:07 schreef Dopekoe het volgende:
Oh trouwens: Stel ik ben level 37 en mijn maat is level 1. Als ik dan een iemand kill van level 32 krijg ik 1 xp, krijgt mijn maat dan juist weer heeeeeel veel XP of krijgt hij ook gewoon 1 XP ?
Hij krijgt heel veel. Is een handige manier om een nieuwe char snel te levelen. Punt is natuurlijk wel dat je niet zoveel aan hem hebt tegen hogere level enemies.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:20:07 #42
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179236398
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:11 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hij krijgt heel veel. Is een handige manier om een nieuwe char snel te levelen. Punt is natuurlijk wel dat je niet zoveel aan hem hebt tegen hogere level enemies.
Op zich maakt dat niet veel uit. Ik zal mij bezighouden met de story en hij verzamelt de loot.
Dan vraag ik mij nog wel af, als hij de loot verzameld, wordt de loot dan gebaseerd op zijn of op mijn level ?
Want als het op mijn level is dan zal het ook wel even duren voordat hij wapen krijgt die redelijk van niveau zijn.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games vrijdag 18 mei 2018 @ 10:22:01 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179236428
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:20 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Op zich maakt dat niet veel uit. Ik zal mij bezighouden met de story en hij verzamelt de loot.
Dan vraag ik mij nog wel af, als hij de loot verzameld, wordt de loot dan gebaseerd op zijn of op mijn level ?
Want als het op mijn level is dan zal het ook wel even duren voordat hij wapen krijgt die redelijk van niveau zijn.
Geen idee eigenlijk, het is ongeveer 10 jaar geleden dat ik voor 't laatst Borderlands 2 co-opte. Dat van die levels kon ik me nog herinneren. Heb dat destijds nog gedaan met system link, twee Xbox 360s en twee plasma tv's naast elkaar en lekker couch co-op'en O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:24:23 #44
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179236490
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:22 schreef 2dope het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, het is ongeveer 10 jaar geleden dat ik voor 't laatst Borderlands 2 co-opte. Dat van die levels kon ik me nog herinneren. Heb dat destijds nog gedaan met system link, twee Xbox 360s en twee plasma tv's naast elkaar en lekker couch co-op'en O+
Had jij BL2 dan al voor de release van BL1 :+

Anyway, ik ga het zien vanavond :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games vrijdag 18 mei 2018 @ 10:34:48 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179236712
Overdrijving ter verduidelijking van mijn punt :+

Pre-Sequel is trouwens echt wel de moeite waard hoor. Hij is inderdaad minder dan deeltje 2 maar het is nog steeds gewoon Borderlands pur sang. Als het over Borderlands gaat lees ik heel vaak van mensen dat ze Borderlands 1 en 2 helemaal de shit vinden maar Pre-Sequel gaan ze dan niet spelen omdat het er 'minder' uitziet. Kom op zeg.

Heb 'm destijds voor FOK! nog gereviewd op PS3 Borderlands: The Pre-Sequel!. Moet toegeven dat ik ook wel 'streng' was toen, maar heb 'm nadien nog wel twee keer uitgespeeld met verschillende chars op verschillende difficulties.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:41:09 #46
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179236854
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:34 schreef 2dope het volgende:
Overdrijving ter verduidelijking van mijn punt :+

Pre-Sequel is trouwens echt wel de moeite waard hoor. Hij is inderdaad minder dan deeltje 2 maar het is nog steeds gewoon Borderlands pur sang. Als het over Borderlands gaat lees ik heel vaak van mensen dat ze Borderlands 1 en 2 helemaal de shit vinden maar Pre-Sequel gaan ze dan niet spelen omdat het er 'minder' uitziet. Kom op zeg.

Heb 'm destijds voor FOK! nog gereviewd op PS3 Borderlands: The Pre-Sequel!. Moet toegeven dat ik ook wel 'streng' was toen, maar heb 'm nadien nog wel twee keer uitgespeeld met verschillende chars op verschillende difficulties.
Naja,ik hou zelf gewoon niet van donkere omgevingen.
Dat heeft niet zo zeer met de game te maken, maar vooral met mijn voorkeur.
Als een film heel veel donkere omgevingen heeft vind ik het ook niets...

Bijvoorbeeld het einde van Edge of Tomorrow speelt zich bijna volledig in het donker af....
Vind ik helemaal niets...

Afgezien van de binnen omgevingen in TPS zijn er ook omgevingen die zich in het zonlicht afspelen ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games vrijdag 18 mei 2018 @ 10:48:09 #47
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_179236992
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:41 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Naja,ik hou zelf gewoon niet van donkere omgevingen.
Dat heeft niet zo zeer met de game te maken, maar vooral met mijn voorkeur.
Als een film heel veel donkere omgevingen heeft vind ik het ook niets...

Bijvoorbeeld het einde van Edge of Tomorrow speelt zich bijna volledig in het donker af....
Vind ik helemaal niets...

Afgezien van de binnen omgevingen in TPS zijn er ook omgevingen die zich in het zonlicht afspelen ?
Nope, en dat is ook wel kritiek die ik onderschrijf. Die zonnige, uitgestrekte locaties in de wastelands uit deel 1 en 2 pasten perfect bij de game. PS speelt zich voor een groot deel af op Elpis, de maan van Pandora en verder ook veel binnenlocaties. Maar het is in zoveel andere opzichten gewoon typisch Borderlands, humor/personages/ott wapens.. De lasers in PS zijn gruwelijk en ook de low-grav vond ik uiteindelijk best wel vet omdat het een boel nieuwe mogelijkheden biedt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 23 mei 2018 @ 08:26:07 #48
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_179333436
Inmiddels begonnen aan TVHM, maar das wel ff iets anders dan de normale game, veel intenser, moeilijker en uitdagender en stiekem ook leuker omdat het uitdagender is.
Ben dankzij die Midgetmonk in het begin alleen al 9 x doodgegaan....
Daarintegen had ik Flynt in 1 x dood en Boom-Bewm in 2 x :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_179334288
Borderlands _O_ _O_
Ooit deel 1 als GOTY editie van mn zusje gehad voor mijn verjaardag (xbox 360)
Pohh wat heb ik daar veel tijd in gestoken.. Mordecai :9~

Deel 2 vond ik iets minder, maar deel 3 word een insta-buy als die komt
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:56:39 #50
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_179334705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:10 schreef JaafkeJunior het volgende:
Borderlands _O_ _O_
Ooit deel 1 als GOTY editie van mn zusje gehad voor mijn verjaardag (xbox 360)
Pohh wat heb ik daar veel tijd in gestoken.. Mordecai :9~

Deel 2 vond ik iets minder, maar deel 3 word een insta-buy als die komt
als je mordecai leuk vind, dan zal Zer0 in bl2 je ook wel passen ... beetje zelfde speel stijl.. alleen heeft Zer0 geen BloodWing :(
they have money for war but can't feed the poor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')