abonnement Unibet Coolblue
pi_179193071
quote:
Bloedende man aangehouden op station Dordt en roept volgens getuigen in Arabisch zijn God te dienen

De politie heeft gisteravond in Dordrecht rond 23.00 uur een gewonde man aangehouden op het station in Dordrecht. De man bloedde hevig en zou volgens getuigen in het Arabisch geroepen hebben dat hij zijn God diende. Mogelijk heeft hij zichzelf verwond met een mes.

Een getuige maakte een filmpje en foto's van de aanhouding en plaatste die op twitter. Op de foto's is een plas bloed te zien en is te zien hoe een groep agenten de man overmeestert. Het is nog niet duidelijk of de man zichzelf verwond heeft of het gemunt had op anderen.

De politie heeft nog niet gereageerd. Meer informatie over de achtergrond is op dit moment nog niet bekend.


Bron

robert_bor twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 23:15:33 Zojuist van vriend gehoord; op Station Dordrecht een Arabisch schreeuwende man. Zou gezegd hebben 'I serve my god'. Bloedt hevig en wordt door politie in bedwang gehouden. https://t.co/qQov6yZxIO reageer retweet
Weer een verwarde man, maar nog niet veel over bekend, blijkbaar nog niet duidelijk of de man zichzelf verwond heeft. Weer een poging tot een terroristische aanval die, zoals nu blijkt in Den Haag weer over gelogen gedownplayed wordt? Vragen, vragen, vragen.

Wordt steeds gezelliger in Nederland.
pi_179193078
Is cultuur
pi_179193087
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:00 schreef JanCees het volgende:
Is cultoer
fixed.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_179193093
quote:
0s.gif
Weer een verwarde man
Weggegaan en opgerot
pi_179193125
Een verwarde natie waar de term terrorisme in de taboesfeer ligt. :N
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:03:27 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179193133
Meer mensen zouden hun god moeten dienen
pi_179193178
Het is nu toch wel duidelijk dat er een causaal verband bestaat tussen islam en verwarring.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179193217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is nu toch wel duidelijk dat er een causaal verband bestaat tussen islam en verwarring.
De islam is de oorzaak van vele verwarringen. Was de islam een ideologie met maar 1 miljoen aanhangers werd deze onherroepelijk verboden in alle Europese landen zoals ze ook de vele sektes verbieden die nog niet eens 1% van de ellende veroorzaken wat de islam veroorzaakt.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:09:13 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193231
Heftig verhaal weer joh, een gek die zichzelf verwondt, boh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179193232
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:03 schreef hugecooll het volgende:
Meer mensen zouden hun god moeten dienen
Eens

pi_179193245
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:09 schreef Dven het volgende:
Heftig verhaal weer joh, een gek die zichzelf verwondt, boh.
Ah jij weet meer, zichzelf verwond, vertel eens hoe weet je dat want de media weet van niets en de politie zegt niets?

quote:
Het is nog niet duidelijk of de man zichzelf verwond heeft of het gemunt had op anderen.
pi_179193260
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Eens

[ afbeelding ]
:')
pi_179193272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is nu toch wel duidelijk dat er een causaal verband bestaat tussen islam en verwarring.
He psst, islam?

Ik zou ervan in de war raken.

:? :)
pi_179193293
Nederland kennende zal de politie het slachtoffer wel onder een trein geschopt hebben: "niets aan de hand, slechts een verwarde man gevonden."

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 11:14:18 ]
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:13:37 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193294
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah jij weet meer, zichzelf verwond, vertel eens hoe weet je dat want de media weet van niets en de politie zegt niets?

[..]

*verwondt

Anyway, in de tweet die jijzelf bij je bericht plaatst. "Bloedt hevig".

Tevens met zoveel bloed op de grond, ga ik er voor het gemak even vanuit dat er anders nog wel een slachtoffer zou zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:13:51 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193299
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:13 schreef LelijKnap het volgende:
Nederland kennende zal de politie het slachtoffer wel onder een trein geschopt -en daarmee weggewerkt- hebben.
Goed verhaal weer Hans.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179193345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:09 schreef Dven het volgende:
Heftig verhaal weer joh, een gek die zichzelf verwondt, boh.
Gek die zichzelf verwondt onderwijl schreeuwend allah te dienen. Tja....

Verwarde mannen lijken toch wel heel vaak affinitiet met allah te hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179193357
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Eens

[ afbeelding ]
_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179193360
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:13 schreef Dven het volgende:

[..]

*verwondt

Anyway, in de tweet die jijzelf bij je bericht plaatst. "Bloedt hevig".

Tevens met zoveel bloed op de grond, ga ik er voor het gemak even vanuit dat er anders nog wel een slachtoffer zou zijn.
Maar we weten niet of hij zichzelf heeft verwondt, of als dit gebeurd is tijdens een worsteling? Als zo'n idioot tegenover mij staat ga ik echt niet netjes toekijken hoe die mijn keel doorsnijd.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:18:01 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193362
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Gek die zichzelf verwondt onderwijl schreeuwend allah te dienen. Tja....

Verwarde mannen lijken toch wel heel vaak affinitiet met allah te hebben.
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179193364
Heeft hij ook zijn huisraad naar beneden gegooid?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:18:34 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193371
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar we weten niet of hij zichzelf heeft verwondt, of als dit gebeurd is tijdens een worsteling? Als zo'n idioot tegenover mij staat ga ik echt niet netjes toekijken hoe die mijn keel doorsnijd.
Mja alles kan. Misschien was het wel zelfverdediging joh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179193480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Mja alles kan. Misschien was het wel zelfverdediging joh.
Ja dat kan, misschien was het wel een openluchtvoorstelling van een kunstgroep.

Maar if it looks like a duck, walks like a duck and sounds like a duck it probably is a duck.

Als het er uit ziet als een man met islamverwarring, loopt als een man met islamverwarring en klinkt als een man met islamverwarring, is het waarschijnlijk gewoon een man met islamverwarring zoals we er al tientallen hebben gehad in Europa.

Gelukkig is hij nu gepakt, zit hij toch voor minimaal een maand opgesloten.....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179193498
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Mja alles kan. Misschien was het wel zelfverdediging joh.
Zelfs dat is een optie natuurlijk. ;)
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:27:35 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat kan, misschien was het wel een openluchtvoorstelling van een kunstgroep.

Maar if it looks like a duck, walks like a duck and sounds like a duck it probably is a duck.

Als het er uit ziet als een man met islamverwarring, loopt als een man met islamverwarring en klinkt als een man met islamverwarring, is het waarschijnlijk gewoon een man met islamverwarring zoals we er al tientallen hebben gehad in Europa.

Gelukkig is hij nu gepakt, zit hij toch voor minimaal een maand opgesloten.....
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:27:51 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193505
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zelfs dat is een optie natuurlijk. ;)
Alles kan :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:30:03 #27
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_179193529
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:13 schreef LelijKnap het volgende:
Nederland kennende zal de politie het slachtoffer wel onder een trein geschopt hebben: "niets aan de hand, slechts een verwarde man gevonden."
Denk je dit of kun je dat ook staven?
wooblabalurg
pi_179193567
Duidelijk een verwarde man die hoog in zijn emotie zit
Er zullen nog velen volgen..
´
  User die overal opduikt 2022 woensdag 16 mei 2018 @ 11:34:36 #29
186611 Haags
pi_179193581
Weer eentje met te lage bloedsuiker . Ze vallen met bosjes om laatste tijd
Zonder wrijving geen glans
pi_179193585
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De islam is de oorzaak van vele verwarringen. Was de islam een ideologie met maar 1 miljoen aanhangers werd deze onherroepelijk verboden in alle Europese landen zoals ze ook de vele sektes verbieden die nog niet eens 1% van de ellende veroorzaken wat de islam veroorzaakt.
Kom op man. Moet ik nou serieus weer over deze totale onzin met je in discussie gaan?

Doe eens een bron dan. Als de Islam zorgt voor verwarrende mensen, zijn daar vast wel uitgebreide studies van.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179193594
In Nederland heb je geen aanslagen maar verwarde mannen.
Geen interesse.
pi_179193696
quote:
5s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Denk je dit of kun je dat ook staven?
Spot? Mag dat ook?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2018 11:42:15 ]
pi_179193723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Kom op man. Moet ik nou serieus weer over deze totale onzin met je in discussie gaan?

Doe eens een bron dan. Als de Islam zorgt voor verwarrende mensen, zijn daar vast wel uitgebreide studies van.
Studies? Waarom studies, gewoon je ogen opendoen is toch al voldoende. Onderdrukking, kindermisbruik, eerwraak, zelfmoordterroristen, geen respect voor homo's of andersdenkenden, aanslagen, aanslagen en nog eens aanslagen, niet werken maar met je jurk de hele dag in de moskee hangen. Nu zijn gelovigen sowieso al een beetje verward in mijn ogen, maar gelovigen die hun hele leven baseren op basis van een sprookje wat iemand 1400 jaar geleden heeft verzonnen is gewoon gestoord. 600 jaar geleden dachten ze nog dat de aarde plat was, 200 jaar geleden werden "heksen" nog verbrand, en over hopelijk niet al te lange tijd kunnen we roepen dat in de recente geschiedenis mensen nog geloofden in een kindermisbruikende barbaar. Maar ondertussen is zoiets als Scientology (ook idioten) verboden, hoeveel doden hebben zij inmiddels op het geweten?

Ik ga daar geen discussie over voeren, dit is mijn mening en jij hebt jouw mening, en naar mijn inziens zijn islam critici hun tijd ver vooruit, zij durven de olifant in de kamer tenminste te benoemen. Daarbij is het ook een publiek geheim dat studies naar bepaalde groepen of ideologieën het niet goed doen in de universitaire kringen, critici worden daar weggepest of verketterd zodra ze met een "studie" aankomen.
pi_179193767
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Studies? Waarom studies, gewoon je ogen opendoen is toch al voldoende. Onderdrukking, kindermisbruik, eerwraak, zelfmoordterroristen, geen respect voor homo's of andersdenkenden, aanslagen, aanslagen en nog eens aanslagen, niet werken maar met je jurk de hele dag in de moskee hangen. Nu zijn gelovigen sowieso al een beetje verward in mijn ogen, maar gelovigen die hun hele leven baseren op basis van een sprookje wat iemand 1400 jaar geleden heeft verzonnen is gewoon gestoord. 600 jaar geleden dachten ze nog dat de aarde plat was, 200 jaar geleden werden "heksen" nog verbrand, en over hopelijk niet al te lange tijd kunnen we roepen dat in de recente geschiedenis mensen nog geloofden in een kindermisbruikende barbaar.

Ik ga daar geen discussie over voeren, dit is mijn mening en jij hebt jouw mening, en naar mijn inziens zijn islam critici hun tijd ver vooruit, zij durven de olifant in de kamer tenminste te benoemen. Daarbij is het ook een publiek geheim dat studies naar bepaalde groepen of ideologieën het niet goed doen in de universitaire kringen, critici worden daar weggepest of verketterd zodra ze met een "studie" aankomen.
Ah, het 'open je ogen' argument. Ja, super weer hoor. Heb je toch weer even mooi aangetoond dat Islam leidt tot ontoerekeningsvatbaarheid. Sterk causaal verband.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:51:19 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179193891
quote:
13s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Ah, het 'open je ogen' argument. Ja, super weer hoor. Heb je toch weer even mooi aangetoond dat Islam leidt tot ontoerekeningsvatbaarheid. Sterk causaal verband.
Afgezien van dat ik zelf geen fan ben van religies, dus ook de islam niet, blijft het altijd behoorlijk treurig dat alles op een hoop gesmeten wordt.

Eigenlijk zou men gewoon eens wat meer contact moeten hebben met moslims. Blijken het over het algemeen toch gewoon normale mensen te zijn :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179193969
quote:
13s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Ah, het 'open je ogen' argument. Ja, super weer hoor. Heb je toch weer even mooi aangetoond dat Islam leidt tot ontoerekeningsvatbaarheid. Sterk causaal verband.
Dan kom ik met studies, dan kom ik met bronnen dat die studies niet geaccepteerd worden in de linkse universitaire kringen, en dan? Zeg je dan werkelijk eens "verdomme Jarvis en kornuiten, jullie hadden gelijk". Het is een nutteloze discussie, zoals vele discussies hier onderling. Jij blijft bij je mening, ik blijf bij mijn mening. De tijd zal uitwijzen wie er uiteindelijk gelijk had, waar ik wel wil toevoegen dat die onderbuik van mij (en die van mijn medestanders) inmiddels al een straatlengte voorligt gezien eerdere situaties die jij (en jouw medestanders) al jaren ontkennen of goedpraten.
  woensdag 16 mei 2018 @ 11:57:12 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179194028
Iedereen dient Allah op zijn eigen manier.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179194075
Verwarde man lijkt me in dit geval wel een terechte benaming.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_179194101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan kom ik met studies, dan kom ik met bronnen dat die studies niet geaccepteerd worden in de linkse universitaire kringen, en dan? Zeg je dan werkelijk eens "verdomme Jarvis en kornuiten, jullie hadden gelijk". Het is een nutteloze discussie, zoals vele discussies hier onderling. Jij blijft bij je mening, ik blijf bij mijn mening. De tijd zal uitwijzen wie er uiteindelijk gelijk had, waar ik wel wil toevoegen dat die onderbuik van mij (en die van mijn medestanders) inmiddels al een straatlengte voorligt gezien eerdere situaties die jij (en jouw medestanders) al jaren ontkennen of goedpraten.
Ah, je post geen degelijke wetenschappelijke literatuur, omdat je bij voorbaat wéét dat ik vanuit mijn linkse gedachtegoed die sowieso niet ga accepteren.

Serieus? Ken je me als zo'n user, die dan niet in staat is om te zeggen 'goh, ik zat er naast'? Want volgens mij weten jij en ik beiden dat dat niet zo is.

Daarbij ontken ik helemaal niets. Ook weer zoiets wat je me in de schoenen probeert te schuiven. Hebben we het ook al eens eerder over gehad trouwens. Volgens mij nam ik daar vrij duidelijk het standpunt in dat 1) ik niets heb met die 'wees welkom' wegkijkers, en 2) duidelijk aangaf dat het, bij voorbaat al, verdomde logisch is dat het binnenhalen van kansarme mensen bepaalde problemen gaat geven.

Ik weiger alleen dat weer direct te koppelen aan de Islam, als bron van ontoerekeningsvatbaarheid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179194105
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Afgezien van dat ik zelf geen fan ben van religies, dus ook de islam niet, blijft het altijd behoorlijk treurig dat alles op een hoop gesmeten wordt.

Eigenlijk zou men gewoon eens wat meer contact moeten hebben met moslims. Blijken het over het algemeen toch gewoon normale mensen te zijn :o
Alleen jammer dat ze nog weleens met messen zwaaien en met diabetes gewoon achter het stuur stappen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 16 mei 2018 @ 12:04:39 #41
74056 crew  ToT
pi_179194160
En toen bleek-ie aids te hebben en dient hij zijn god door anderen te besmetten, yay! :')
pi_179194164
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze nog weleens met messen zwaaien en met diabetes gewoon achter het stuur stappen.
Absoluut. Al lijken dat soort mensen me dan vaak sowieso nogal wat onstabiel, welk sprookje ze ook aanhangen.
"Pools are perfect for holding water"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 16 mei 2018 @ 12:05:28 #43
74056 crew  ToT
pi_179194174
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:57 schreef SpecialK het volgende:
Iedereen dient Allah op zijn eigen manier.
Kelen doorsnijden, bommen plaatsen, AK-47's leegschieten op concerten of waar men stripverhaaltjes tekent enz enz enz.
pi_179194185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:01 schreef probeer het volgende:

[..]

Ah, je post geen degelijke wetenschappelijke literatuur, omdat je bij voorbaat wéét dat ik vanuit mijn linkse gedachtegoed die sowieso niet ga accepteren.

Serieus? Ken je me als zo'n user, die dan niet in staat is om te zeggen 'goh, ik zat er naast'? Want volgens mij weten jij en ik beiden dat dat niet zo is.
Nee, zo ken ik je inderdaad niet, ik verwacht ook weer zoiets dat na een aantal reacties jij niet meer direct reageert waarna anderen (KoosV, xa1pt, Ser_clitorus) de discussie overnemen en weer meer over bijzaken gaan klagen, waarna er nog wat domme oneliners volgen van Copycat en uiteindelijk heb ik weer een halve dag verknalt met bronnen zoeken, verhalen typen en mijn reacties worden keer op keer afgedaan met simpele smiley's, persoonlijke aanvallen en oneliners. Dit is toch niet het eerste topic van mij waarin je reageert, voorbeelden genoeg? ;)

Dus nee, ik pas ervoor, ik vind de Islam gestoord en de reden waarom er zoveel "verwarde" mensen vanuit die ideologie komen, dat baseer ik op jarenlange ervaringen. Het is gewoon mijn mening, als je het er niet mee eens bent dan respecteer ik dat maar mijn mening veranderd niet al kom je hier met 1,5 miljard schriftelijke verklaringen van moslims dat het niet zo is.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:07:38 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179194201
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Kelen doorsnijden, bommen plaatsen, AK-47's leegschieten op concerten of waar men stripverhaaltjes tekent enz enz enz.
Allemaal onderdeel van het Plan
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179194208
Misschien eerst eens afwachten wat er nu daadwerkelijk gebeurd is voor dat we oordelen?
pi_179194210
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee, zo ken ik je inderdaad niet, ik verwacht ook weer zoiets dat na een aantal reacties jij niet meer direct reageert waarna anderen (KoosV, xa1pt, Ser_clitorus) de discussie overnemen en weer meer over bijzaken gaan klagen, waarna er nog wat domme oneliners volgen van Copycat en uiteindelijk heb ik weer een halve dag verknalt met bronnen zoeken, verhalen typen en mijn reacties worden keer op keer afgedaan met simpele smiley's, persoonlijke aanvallen en oneliners. Dit is toch niet het eerste topic van mij waarin je reageert, voorbeelden genoeg? ;)

Dus nee, ik pas ervoor, ik vind de Islam gestoord en de reden waarom er zoveel "verwarde" mensen vanuit die ideologie komen, dat baseer ik op jarenlange ervaringen. Het is gewoon mijn mening, als je het er niet mee eens bent dan respecteer ik dat maar mijn mening veranderd niet al kom je hier met 1,5 miljard schriftelijke verklaringen van moslims dat het niet zo is.
Ik moest een beetje lachen (niet om je, maar soort van met je, ofzo). Want ja, daar heb je een heel erg goed punt :D alleen al dat vooruitzicht zou mij ook doen passen. Heb je ook helemaal gelijk in.

Uhh, agree to disagree dan maar he.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179194216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:04 schreef probeer het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Afgezien van dat ik zelf geen fan ben van religies, dus ook de islam niet, blijft het altijd behoorlijk treurig dat alles op een hoop gesmeten wordt.

Eigenlijk zou men gewoon eens wat meer contact moeten hebben met moslims. Blijken het over het algemeen toch gewoon normale mensen te zijn :o
Als je bevordering van ongelijkheid tussen man en vrouw nastreeft, acceptatie van homo's bestrijdt en tolerant staat tegenover doodsbedreigingen, om maar even wat dingetjes te benoemen dan kun je dat heel normaal vinden ja.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179194239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Absoluut. Al lijken dat soort mensen me dan vaak sowieso nogal wat onstabiel, welk sprookje ze ook aanhangen.
Door een vreemd statistisch toeval lijkt het er op dat ze van alle duizenden sprookjes waar uit is te kiezen toch opvallend vaak het sprookje van Mohammed aanhangen. Met hindoes, boedhisten, christenen, joden, hebben we deze problemen niet.
Wat een bizar toeval.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179194242
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik moest een beetje lachen (niet om je, maar soort van met je, ofzo). Want ja, daar heb je een heel erg goed punt :D alleen al dat vooruitzicht zou mij ook doen passen. Heb je ook helemaal gelijk in.

Uhh, agree to disagree dan maar he.
Fijn dat je er begrip voor hebt, en zoals ik ook al vaker zeg, ik zal nooit beweren dat ik gelijk heb of de volledige waarheid verkondig. Ook ik zit wel vaker fout, en misschien is dat met dit punt ook wel zo, heb gewoon geen zin om een eindeloze discussie waarvan de uitkomst toch vaststaat en onze meningen beiden niet veranderen. ;)
pi_179194245
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee, zo ken ik je inderdaad niet, ik verwacht ook weer zoiets dat na een aantal reacties jij niet meer direct reageert waarna anderen (KoosV, xa1pt, Ser_clitorus) de discussie overnemen en weer meer over bijzaken gaan klagen, waarna er nog wat domme oneliners volgen van Copycat en uiteindelijk heb ik weer een halve dag verknalt met bronnen zoeken, verhalen typen en mijn reacties worden keer op keer afgedaan met simpele smiley's, persoonlijke aanvallen en oneliners. Dit is toch niet het eerste topic van mij waarin je reageert, voorbeelden genoeg? ;)

Dus nee, ik pas ervoor, ik vind de Islam gestoord en de reden waarom er zoveel "verwarde" mensen vanuit die ideologie komen, dat baseer ik op jarenlange ervaringen. Het is gewoon mijn mening, als je het er niet mee eens bent dan respecteer ik dat maar mijn mening veranderd niet al kom je hier met 1,5 miljard schriftelijke verklaringen van moslims dat het niet zo is.
Je bent Baconbus vergeten. Dat gaat ie niet leuk vinden. :o
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179194332
quote:
Arabisch schreeuwende man
quote:
'I serve my god'
Raar taaltje, dat Arabisch.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:15:16 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179194348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze nog weleens met messen zwaaien en met diabetes gewoon achter het stuur stappen.
Nooit geweten dat je met diabetes niet achter het stuur mag kruipen. Oh wacht. Dat mag wel gewoon.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179194352
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Door een vreemd statistisch toeval lijkt het er op dat ze van alle duizenden sprookjes waar uit is te kiezen toch opvallend vaak het sprookje van Mohammed aanhangen. Met hindoes, boedhisten, christenen, joden, hebben we deze problemen niet.
Wat een bizar toeval.
Niet in ons land nee. Maar dat betekent niet dat er geen terrorisme vanuit andere religies beoefend wordt. Dat is er namelijk genoeg.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:16:08 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179194370
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Als je bevordering van ongelijkheid tussen man en vrouw nastreeft, acceptatie van homo's bestrijdt en tolerant staat tegenover doodsbedreigingen, om maar even wat dingetjes te benoemen dan kun je dat heel normaal vinden ja.
Je bent weer goed zuur vandaag.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179194382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Afgezien van dat ik zelf geen fan ben van religies, dus ook de islam niet, blijft het altijd behoorlijk treurig dat alles op een hoop gesmeten wordt.

Eigenlijk zou men gewoon eens wat meer contact moeten hebben met moslims. Blijken het over het algemeen toch gewoon normale mensen te zijn :o
Religieus extremisme bij moslims is vele male groter dan bij andere religies.
Wat natuurlijk een grote rol speelt in de scepsis bij veel mensen is de onduidelijkheid over die steekpartij in Den Haag een paar weken geleden.

De overheid kwam al snel met een verklaring dat het om een verwarde man zou gaan, later bleek echter dat veiligheidsdiensten hem al langer op de korrel hadden als een potentieel gevaar en religie/terrorisme toch wel mogelijke een beweegreden te zijn.

Door niet transparant te communiceren krijg je zodra er zich dit soort incidenten voor doen meteen de ergste verhalen en complottheorrien. .
blablablabla
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:18:07 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179194409
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Religieus extremisme bij moslims is vele male groter dan bij andere religies.
Wat natuurlijk een grote rol speelt in de scepsis bij veel mensen is de onduidelijkheid over die steekpartij in Den Haag een paar weken geleden.

De overheid kwam al snel met een verklaring dat het om een verwarde man zou gaan, later bleek echter dat veiligheidsdiensten hem al langer op de korrel hadden als een potentieel gevaar en religie/terrorisme toch wel mogelijke een beweegreden te zijn.

Door niet transparant te communiceren krijg je zodra er zich dit soort incidenten voor doen meteen de ergste verhalen.
Verder mee eens hoor. Maar dat continu bashen op alles en iedereen omdat ze een bepaald geloof aanhangen wordt daar niet minder treurig om.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179194448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Nooit geweten dat je met diabetes niet achter het stuur mag kruipen. Oh wacht. Dat mag wel gewoon.
Niet als je vervolgens voetgangers omver rijdt. En kelen doorsnijden van argeloze voorbijgangers is natuurlijk al helemaal uit den boze.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179194489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Niet in ons land nee. Maar dat betekent niet dat er geen terrorisme vanuit andere religies beoefend wordt. Dat is er namelijk genoeg.
Bij lange na niet de hoeveelheid die de islam wereldwijd voor diens rekening neemt.
Ja, er zijn weleens wat problemen met extremistische hindoes of zo, maar dat stelt niet zoveel voor.

Er is dagelijks wel ergens op de wereld een door de islam geïnspireerde aanslag, in het westen is de islam zo’n beetje 100% verantwoordelijk. De islam is dus waar we ons op moeten focussen, dan los je 99% van de aanslagen op.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179194495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Verder mee eens hoor. Maar dat continu bashen op alles en iedereen omdat ze een bepaald geloof aanhangen wordt daar niet minder treurig om.
9/11, IS, Londen, Madrid, Parijs, België Theo van Gogh die op klaarlichte dag de strot werd doorgesneden....

Er is inmiddels een complete generatie groot geworden met de achterlijkheid van wat dat volk eigenlijk continu doet qua aanslagen en agressie in de openbare ruimte dus wat verwacht je dan? een genuanceerd verhaal als er weer ergens eentje onder het bloed gevonden wordt? :D
blablablabla
pi_179194541
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Verder mee eens hoor. Maar dat continu bashen op alles en iedereen omdat ze een bepaald geloof aanhangen wordt daar niet minder treurig om.
Dat gebeurt ook niet. Maar als er weer eens een zeloot van allah verward, bewapend en onder het bloed wordt opgepakt mag je uiteraard best wijzen naar diens religie en vermoedelijke inspiratie. Dat is een stuk minder treurig dan je in de meest vreemde kronkels en bochten te wringen om het probleem maar niet te hoeven zien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179194585
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Bij lange na niet de hoeveelheid die de islam wereldwijd voor diens rekening neemt.
Ja, er zijn weleens wat problemen met extremistische hindoes of zo, maar dat stelt niet zoveel voor.

Er is dagelijks wel ergens op de wereld een door de islam geïnspireerde aanslag, in het westen is de islam zo’n beetje 100% verantwoordelijk. De islam is dus waar we ons op moeten focussen, dan los je 99% van de aanslagen op.
Die mythe dat alle religies gelijkwaardig zijn is een hardnekkige. Maar echt pure kolder.

De ideeën die religies verspreiden hebben vanzelfsprekend grote gevolgen voor de acties van de mensen die de ideeën aanhangen. En die verschillen zijn enorm tussen verschillende religies.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179194650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Die mythe dat alle religies gelijkwaardig zijn is een hardnekkige. Maar echt pure kolder.

De ideeën die religies verspreiden hebben vanzelfsprekend grote gevolgen voor de acties van de mensen die de ideeën aanhangen. En die verschillen zijn enorm tussen verschillende religies.
Inderdaad. En die gevolgen zie je eigenlijk overal op de wereld waar grote groepen moslims neerstrijken. Daar ontstaat frictie en strijd en na verloop van tijd geweld. Er is geen regio uitgezonderd waar dit patroon zich niet afspeelt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179194779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is nu toch wel duidelijk dat er een causaal verband bestaat tussen islam en verwarring.
De islam is op zichzelf niet verwarrend. Ook Nederland is niet verwarrend. Alleen de combinatie Nederland & islam is verwarrend voor die mensen.

Waarom? De islam leert ze van jongs af aan dat zij de beste zijn. In de Nederlandse praktijk staan ze echter onder aan de sociale ladder. Dat gaat wringen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:39:03 #65
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179194872
Bedankt Hans.
pi_179194896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:35 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

De islam is op zichzelf niet verwarrend. Ook Nederland is niet verwarrend. Alleen de combinatie Nederland & islam is verwarrend voor die mensen.

Waarom? De islam leert ze van jongs af aan dat zij de beste zijn. In de Nederlandse praktijk staan ze echter onder aan de sociale ladder. Dat gaat wringen.
Ja dat snap ik, dat zorgt dan voor extra frustratie en ontsporing. Maar ik ben niet met je eens dat het aan de combinatie Nederland en Islam ligt. De islam zorgt ook voor verwarring elders in europa, het midden oosten, azie, afrika en amerika. Eigenlijk overal. Dan ben ik toch geneigd de oorzaak bij de islam zelf te leggen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:42:15 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179194942
quote:
Deze arabisch sprekende man is geen moslims omdat zijn nationaliteit Roemeens is?

Ze hebben geen moslims in Roemenië?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179194952
[quote]0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
[.., Ser_clitorus)
_O-
´
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:43:07 #69
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179194969
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Deze arabisch sprekende man is geen moslims omdat zijn nationaliteit Roemeens is?

Ze hebben geen moslims in Roemenië?
Volgens het bericht sprak hij geen Arabisch.
Bedankt Hans.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:44:34 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179195010
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Volgens het bericht sprak hij geen Arabisch.
Wat voor een absoluut tuig verwart roemeens met arabisch. :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179195098
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat voor een absoluut tuig verwart roemeens met arabisch. :')
Volgens de Twitter-bron zei hij 'I serve my God'. Dat is volgens mij ook niet echt Roemeens.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:51:51 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179195193
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Niet als je vervolgens voetgangers omver rijdt. En kelen doorsnijden van argeloze voorbijgangers is natuurlijk al helemaal uit den boze.
Het zal wel weer een complot van de slinkse overheid zijn ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:52:42 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179195219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook niet. Maar als er weer eens een zeloot van allah verward, bewapend en onder het bloed wordt opgepakt mag je uiteraard best wijzen naar diens religie en vermoedelijke inspiratie. Dat is een stuk minder treurig dan je in de meest vreemde kronkels en bochten te wringen om het probleem maar niet te hoeven zien.
Dat gebeurt niet? :D _O-

Zoveel topics waar moslims niets mee te maken hebben en het uiteindelijk enkel daar nog maar om gaat. Dat weet je zelf toch ook wel, hoop ik?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:55:04 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179195284
quote:
7s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Deze arabisch sprekende man is geen moslims omdat zijn nationaliteit Roemeens is?

Ze hebben geen moslims in Roemenië?
quote:
Eerder ging op twitter rond dat het om een Arabisch sprekende man ging die gezegd zou hebben dat hij zijn God diende, maar dat blijkt niet te kloppen. De verwarde man is volgens de politie niet aangehouden, maar in veiligheid gebracht.
En er zijn inderdaad zo goed als geen moslims in Roemenië, al helemaal niet die ook nog eens Arabisch spreken.

Maar goed, topic zal nu wel uitsterven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179195285
Nouja van het initiële bericht en de TT klopt dus geen moer meer.
Aangezien het een Roemeen betrof die zichzelf van kant poogde te maken en niet een islamitische terrorist met religieuze motieven.
blablablabla
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:55:43 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179195313
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat voor een absoluut tuig verwart roemeens met arabisch. :')
Tuig dat graag het internet op z'n kop krijgt want 'oeh, moslims'.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179195398
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook niet.
Uhu.
pi_179195436
Die auteur het ook gewoon niet zo op moslims gezien zijn andere publicaties:

https://opiniez.com/2018/(...)e-koek/robertbor101/
blablablabla
pi_179195507
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat kan, misschien was het wel een openluchtvoorstelling van een kunstgroep.

Maar if it looks like a duck, walks like a duck and sounds like a duck it probably is a duck.

Als het er uit ziet als een man met islamverwarring, loopt als een man met islamverwarring en klinkt als een man met islamverwarring, is het waarschijnlijk gewoon een man met islamverwarring zoals we er al tientallen hebben gehad in Europa.

Gelukkig is hij nu gepakt, zit hij toch voor minimaal een maand opgesloten.....
Mmmmmm toch een gans? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:03:02 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179195539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Inderdaad. En die gevolgen zie je eigenlijk overal op de wereld waar grote groepen moslims neerstrijken. Daar ontstaat frictie en strijd en na verloop van tijd geweld. Er is geen regio uitgezonderd waar dit patroon zich niet afspeelt.
Albanie, Macedonië, Bulgarije, Jordanië, Marokko, Maldiven, Kazachstan, VAE, Saudi-Arabië, Turkije etc. etc. etc.

Waar is al het geweld en de frictie?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179195677
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:08 schreef Klepper272 het volgende:
Misschien eerst eens afwachten wat er nu daadwerkelijk gebeurd is voor dat we oordelen?
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:09:16 #82
455560 Logic91
Always stay rational
pi_179195700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Albanie, Macedonië, Bulgarije, Jordanië, Marokko, Maldiven, Kazachstan, VAE, Saudi-Arabië, Turkije etc. etc. etc.

Waar is al het geweld en de frictie?
Zijn conclusie is een non sequitur maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Zo kun je in Marokko een gevangenisstraf krijgen als je tijdens de Ramadan in het openbaar eet. Je kunt de ideologische link van dit soort draconische straffen met de islam niet ontkennen.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_179195708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:55 schreef Elan het volgende:
Nouja van het initiële bericht en de TT klopt dus geen moer meer.
Aangezien het een Roemeen betrof die zichzelf van kant poogde te maken en niet een islamitische terrorist met religieuze motieven.
Alsof Roemenen geen moslim kunnen zijn, racist. :{w
pi_179195718
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]


[..]

Mmmmmm toch een gans? :+
Blijkbaar sprak hij in tegenstelling tot het bericht geen arabisch. Dus hij klonk niet als een man met islamverwarring. Stelling houdt stand.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179195782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Het zal wel weer een complot van de slinkse overheid zijn ja.
Den Haag gemist? Door zo'n "foutjes" waarbij een terrorist wordt weggezet als verwarde man raken mensen het vertrouwen kwijt. Is het dan zo raar dat mensen niet meer meteen geloven wat ze horen van de politici of in de media? Hetzelfde dat messen zwaaiers al snel worden gezien als moslims, het is niet zo alsof dit een uniek geval is en nergens in Europa een verband gelegd kan worden tussen steekpartijen en de islam.
pi_179195863
Oftewel, getinte man met zwart haar roept iets onverstaanbaars in een rare taal terwijl hij onder het bloed zit en met een mes loopt te zwaaien.

Racisten hier dat jullie meteen denken aan een moslim, schaam jullie, er was absoluut geen enkele reden voor om aan te nemen dat deze man een moslim is. :( Net alsof overal in Europa moslims op straat lopen en willekeurig mensen neersteken. :(
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:21:01 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196005
quote:
12s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:09 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Zijn conclusie is een non sequitur maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Zo kun je in Marokko een gevangenisstraf krijgen als je tijdens de Ramadan in het openbaar eet. Je kunt de ideologische link van dit soort draconische straffen met de islam niet ontkennen.
Ik mis de frictie, strijd en het geweld.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:35 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

De islam is op zichzelf niet verwarrend. Ook Nederland is niet verwarrend. Alleen de combinatie Nederland & islam is verwarrend voor die mensen.

Waarom? De islam leert ze van jongs af aan dat zij de beste zijn. In de Nederlandse praktijk staan ze echter onder aan de sociale ladder. Dat gaat wringen.
Alleen in Nederland?
Geen interesse.
pi_179196060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Albanie, Macedonië, Bulgarije, Jordanië, Marokko, Maldiven, Kazachstan, VAE, Saudi-Arabië, Turkije etc. etc. etc.

Waar is al het geweld en de frictie?
Marokko heeft problemen met onderdrukte berbers, Turkije heeft te maken met een strijd tegen Gulenisten en Koerden, in Saoedie Arabie wordt je opgehangen als je atheist bent, en apartheidswetten voor niet moslims, etc etc.

Er is niet 1 land op de wereld waar de islam de dominante godsdienst is waar niet enige vorm van onderdrukking of strijd is. Is het niet de overheid die het volk onderdrukt, zijn er wel weer groepen die onderling strijden of tegen de regering.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179196083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik mis de frictie, strijd en het geweld.
Westelijke Sahara bezetting?
Opstand in de Rif?

Religieuze dwang doormiddel van wetgeving is geen frictie?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179196099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Je bent weer goed zuur vandaag.
Nee hoor. Ik noem alleen wat dingetjes op die ik niet normaal vind, en jij dus blijkbaar wel. Niets meer, niets minder.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179196102
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Oftewel, getinte man met zwart haar roept iets onverstaanbaars in een rare taal terwijl hij onder het bloed zit en met een mes loopt te zwaaien.

Racisten hier dat jullie meteen denken aan een moslim, schaam jullie, er was absoluut geen enkele reden voor om aan te nemen dat deze man een moslim is. :(
De mensen die dat meteen aannemen zijn over het algemeen niet bepaald de meest slimme van de samenleving. Die kunnen een Bulgaar en een Pakistaan nog niet uit elkaar halen.
pi_179196169
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Den Haag gemist? Door zo'n "foutjes" waarbij een terrorist wordt weggezet als verwarde man raken mensen het vertrouwen kwijt. Is het dan zo raar dat mensen niet meer meteen geloven wat ze horen van de politici of in de media? Hetzelfde dat messen zwaaiers al snel worden gezien als moslims, het is niet zo alsof dit een uniek geval is en nergens in Europa een verband gelegd kan worden tussen steekpartijen en de islam.
Is het inmiddels dan bekend dat het terrorisme is ?

Kan best een psychose icm religieuze wanen zijn, gelet op de voorgeschiedenis van de man.
pi_179196170
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De mensen die dat meteen aannemen zijn over het algemeen niet bepaald de meest slimme van de samenleving. Die kunnen een Bulgaar en een Pakistaan nog niet uit elkaar halen.
Maar jij wel, jij bent elite en heel slim enzo en jij kan elke ras en nationaliteit haarfijn uit elkaar houden, toch?
Geen interesse.
pi_179196183
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:27 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Maar jij wel, jij bent elite en heel slim enzo en jij kan elke ras en nationaliteit haarfijn uit elkaar houden, toch?
Xa1pt is kapitein, en staat graag aan de wal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:28:03 #96
117098 Hathor
Effe niet
pi_179196187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Alsof Roemenen geen moslim kunnen zijn, racist. :{w
In heel Roemenie is slechts 0,3% van de gehele bevolking moslim, en dan nog zijn dat alleen de etnische Turken en Tataren, onder de Roemenen zelf vind je niet of nauwelijks moslims.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179196199
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:27 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Maar jij wel, jij bent elite en heel slim enzo en jij kan elke ras en nationaliteit haarfijn uit elkaar houden, toch?
Een Pakistaan en Bulgaar uit elkaar houden zou me nog wel lukken, ja.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:29:05 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196202
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Marokko heeft problemen met onderdrukte berbers, Turkije heeft te maken met een strijd tegen Gulenisten en Koerden, in Saoedie Arabie wordt je opgehangen als je atheist bent, en apartheidswetten voor niet moslims, etc etc.

Er is niet 1 land op de wereld waar de islam de dominante godsdienst is waar niet enige vorm van onderdrukking of strijd is. Is het niet de overheid die het volk onderdrukt, zijn er wel weer groepen die onderling strijden of tegen de regering.
Raar dat mijn stiefmoeder als atheïst jarenlang als een god in Zuid-Frankrijk heeft kunnen leven in Saoedi-Arabië. En vele atheïstische Berberonderdrukking is absoluut niet meer iets van de laatste jaren en wat er in Turkije gaande is heeft weinig met religie te maken.

Maar bon, blijf lekker geloven dat het in alle moslimlanden een ramp is. Je zal het vaak vast van dichtbij hebben meegemaakt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196203
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:27 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Is het inmiddels dan bekend dat het terrorisme is ?

Kan best een psychose icm religieuze wanen zijn, gelet op de voorgeschiedenis van de man.
Er is begin dit jaar al een briefje gestuurd waarin werd gewaarschuwd voor de radicale ideeën van deze man. Hij loopt allah akbar schreeuwend door de straten terwijl hij zijn slachtoffers de keel doorsnijd. Nja, geen idee of het een terrorist is, als hij een twitterbericht van Trump had geliked was het in ieder geval wel een rechts-extremist geweest.
pi_179196210
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De mensen die dat meteen aannemen zijn over het algemeen niet bepaald de meest slimme van de samenleving. Die kunnen een Bulgaar en een Pakistaan nog niet uit elkaar halen.
Als je ratio vs politiekcorrectheid maar uit elkaar kunt houden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:29:30 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196214
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik noem alleen wat dingetjes op die ik niet normaal vind, en jij dus blijkbaar wel. Niets meer, niets minder.
Je hoeft me niets in de mond te leggen. Probeer dat maar bij je moeder ofzo.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:32:01 #102
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196256
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Xa1pt is kapitein, en staat graag aan de wal.
Kaptein vlasbaard ja als ik zijn reacties een beetje pijl hier.

quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een Pakistaan en Bulgaar uit elkaar houden zou me nog wel lukken, ja.
Heel goed van je, hulde. Een lintje mag je ook nog en misschien zelfs een medaille.
Geen interesse.
pi_179196264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat mijn stiefmoeder als atheïst jarenlang als een god in Zuid-Frankrijk heeft kunnen leven in Saoedi-Arabië. En vele atheïstische Berberonderdrukking is absoluut niet meer iets van de laatste jaren en wat er in Turkije gaande is heeft weinig met religie te maken.

Maar bon, blijf lekker geloven dat het in alle moslimlanden een ramp is. Je zal het vaak vast van dichtbij hebben meegemaakt.
Ja ik heb het inderdaad van dichtbij meegemaakt. Ik heb in het midden oosten gewoond als expat.

En dat jouw moeder als atheist in SA heeft geleefd dat kan. Maar dan moet je toch stil houden dat je atheist bent, want dat staat gewoon gelijk aan godslastering en daar staat de doodstraf op.

Verder zei ik niet dat de islam de oorzaak van de problemen is, ik zei dat er niet 1 fatsoenlijk islamitisch land is waar het geen puinzooi is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179196276
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:27 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Maar jij wel, jij bent elite en heel slim enzo en jij kan elke ras en nationaliteit haarfijn uit elkaar houden, toch?
Jij bent nog niet op de hoogte dat enkele users hier afgestudeerd zijn in alles wat hun persoonlijke mening omvat? Het maakt niet uit waarover het gaat, de islam, moslims, radicalen, terroristen, klimaat, de media, criminaliteit etc. Ze weten het werkelijk altijd beter wat het onderwerp ook is, en de rest is dom of een racist.

Zijn lopende encyclopedieën hier.
pi_179196328
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:32 schreef GobSmacked- het volgende:
Heel goed van je, hulde. Een lintje mag je ook nog en misschien zelfs een medaille.
Je voelde je aangesproken. Sorry.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:36:24 #106
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196349
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij bent nog niet op de hoogte dat enkele users hier afgestudeerd zijn in alles wat hun persoonlijke mening omvat? Het maakt niet uit waarover het gaat, de islam, moslims, radicalen, terroristen, klimaat, de media, criminaliteit etc. Ze weten het werkelijk altijd beter wat het onderwerp ook is, en de rest is dom of een racist.

Zijn lopende encyclopedieën hier.
Jawel daarom spreek ik hem ook aan. Ik moest ook lachen om je eerdere bericht over die gebruikers die steeds weer met dezelfde reacties komen en als ze tegen worden gesproken met goeie argumenten is het 'ok' of geen reactie meer en gaan ze gewoon verder met hun gedram.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat mijn stiefmoeder als atheïst jarenlang als een god in Zuid-Frankrijk heeft kunnen leven in Saoedi-Arabië. En vele atheïstische Berberonderdrukking is absoluut niet meer iets van de laatste jaren en wat er in Turkije gaande is heeft weinig met religie te maken.

Maar bon, blijf lekker geloven dat het in alle moslimlanden een ramp is. Je zal het vaak vast van dichtbij hebben meegemaakt.
En weer; jij kent 1 of 2 situaties dus dan is dat pertinent en overal zo en liegt de rest van de wereld.
Maar je bent wel vlug met andere die iets mee hebben gemaakt uit te maken voor aansteller of met een reactie als 'ok' te komen. Waarom?

quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je voelde je aangesproken. Sorry.
Leg mij geen woorden in de mond, dank je wel.
Geen interesse.
pi_179196360
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij bent nog niet op de hoogte dat enkele users hier afgestudeerd zijn in alles wat hun persoonlijke mening omvat? Het maakt niet uit waarover het gaat, de islam, moslims, radicalen, terroristen, klimaat, de media, criminaliteit etc. Ze weten het werkelijk altijd beter wat het onderwerp ook is, en de rest is dom of een racist.

Zijn lopende encyclopedieën hier.
Dan lees je niet goed. Juist domrechts pretendeert alles te weten. Dit was een aanslag, dat was een moslim, de overheid is niet te vertrouwen, etc.
pi_179196424
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed. Juist domrechts pretendeert alles te weten. Dit was een aanslag, dat was een moslim, de overheid is niet te vertrouwen, etc.
Als er 100 keer een bericht komt over een aanslag, en 100 keer roeptoeter jij en anderen dat het geen moslim is dan kan het eens voorkomen dat je gelijk krijgt, zoals nu ook. Maar die andere 99 keren hebben die "rechts-extremisten" gelijk. Valt alleen op dat die keer dat jij of anderen gelijk hebben dat het geen moslim is jullie losgaan alsof je de vorige 99 keren ook gelijk had.
pi_179196438
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:03 schreef Dven het volgende:

[..]
Saudi-Arabië, Turkije etc. etc. etc.

Waar is al het geweld en de frictie?
Ah ja, Saudi-Arabië en Turkije, bakens van tolerantie en een ideaal land om als minderheid te vertoeven. Het is daar echt zoeken naar geweld en frictie.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:40:41 #110
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als er 100 keer een bericht komt over een aanslag, en 100 keer roeptoeter jij en anderen dat het geen moslim is dan kan het eens voorkomen dat je gelijk krijgt, zoals nu ook. Maar die andere 99 keren hebben die "rechts-extremisten" gelijk. Valt alleen op dat die keer dat jij of anderen gelijk hebben dat het geen moslim is jullie losgaan alsof je de vorige 99 keren ook gelijk had.
En bij die andere keren zie je ze niet of nauwelijks. Echte helden.
Geen interesse.
pi_179196460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als er 100 keer een bericht komt over een aanslag, en 100 keer roeptoeter jij en anderen dat het geen moslim is dan kan het eens voorkomen dat je gelijk krijgt, zoals nu ook.
Wel mooi hoe je het punt volledig ontwijkt en nog eens met een uit de duim gezogen verhaal aan komt.
pi_179196482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hoeft me niets in de mond te leggen. Probeer dat maar bij je moeder ofzo.
Dat doe ik niet, het is zelfs niet eens nodig, aangezien jij bij jezelf al die woorden in de mond legt. Kijk;
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:51 schreef Dven het volgende:

Eigenlijk zou men gewoon eens wat meer contact moeten hebben met moslims. Blijken het over het algemeen toch gewoon normale mensen te zijn :o
Het is maar wat je normaal vind. Ongelijke rechten/vrijheden op basis van geslacht, geaardheid, religie enz enz enz enz.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat mijn stiefmoeder als atheïst jarenlang als een god in Zuid-Frankrijk heeft kunnen leven in Saoedi-Arabië.
Leuk hoor. Vertel eens, hoe waren haar stedentripjes naar Mekka en Medina? :Y En haar kerstfeestjes?

quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef Xa1pt het volgende:
Dan lees je niet goed. Juist domrechts pretendeert alles te weten.
Dit was een aanslag, dat was een moslim, de overheid is niet te vertrouwen, etc.
Wat handig dat je even een opsomming maakt van actuele onderwerpen in het nieuws, zo hoeft niemand te pretenderen dat ze alles weten.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179196496
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:40 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

En bij die andere keren zie je ze niet of nauwelijks. Echte helden.
Sommige niet nee, maar enkelen gaan stug door met downplayen en topics frustreren. ;)
pi_179196503
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:09 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Eens

[ afbeelding ]
Je snapt hopelijk wel hoe ongelooflijk dom deze post is. De timeframe waarin de crusaders actief waren en t aantal moorden dat zij gepleegd hebben is slechts een schim vergeleken met de islam.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:43:11 #115
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196513
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Sommige niet nee, maar enkelen gaan stug door met downplayen en topics frustreren. ;)
Ja, klopt. Ik mis Baconbus(?) hier nu ook.
Geen interesse.
pi_179196523
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed. Juist domrechts pretendeert alles te weten. Dit was een aanslag, dat was een moslim, de overheid is niet te vertrouwen, etc.
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een Pakistaan en Bulgaar uit elkaar houden zou me nog wel lukken, ja.
Noem je jezelf nu domrechts?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179196546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Er is begin dit jaar al een briefje gestuurd waarin werd gewaarschuwd voor de radicale ideeën van deze man. Hij loopt allah akbar schreeuwend door de straten terwijl hij zijn slachtoffers de keel doorsnijd. Nja, geen idee of het een terrorist is, als hij een twitterbericht van Trump had geliked was het in ieder geval wel een rechts-extremist geweest.
Ok, ik kan niet ontkennen dat hij de schijn tegen heeft.
Toch wacht ik liever de rechtszaak af ipv nu een misschien voorbarige conclusie te trekken.
pi_179196548
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik mis Baconbus(?) hier nu ook.
Ik niet. :+
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:46:33 #119
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196600
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik niet. :+
kan je uitleggen waarom niet? :)

hehehe snap je hem?
Geen interesse.
pi_179196603
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

Noem je jezelf nu domrechts?
Er kwam lucht uit m'n neus.
pi_179196643
Was geen moslim.

Toch heel topic over moslims praten _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179196664
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel mooi hoe je het punt volledig ontwijkt en nog eens met een uit de duim gezogen verhaal aan komt.
Uit de duim gezogen? We kunnen gaan turven hoor, denk niet dat ik ergens bang voor hoeft te zijn?

Daarbij meld jij je altijd in een topic zodra je de aanval kunt openen op vermeende racisten. Toen nog niet duidelijk was dat dit geen moslim is was je nergens te bekennen. En ondanks de inmiddels tientallen honderden ontelbare voorbeelden van aanslagen door moslims in Europa blijf jij in je bubbel leven. Nee mensen die durven te opperen dat een moslim wild om zich heen steekt is dom rechts, nou dom is het als je niet doorhebt dat dit een beetje de standaard is aan het worden in Europa. Het laatste jaar heb ik het ene na het andere debat gezien en gevolgd waaruit blijkt dat onze overheid niet is te vertrouwen hand in hand met sommige media, maar natuurlijk onzin volgens jou want de NOS meld niet dat Rutte en co niet zijn te vertrouwen. Dat er recent nog een burgemeester een aanslag probeerde te downplayen is natuurlijk ook geen reden voor burgers om onze politici te wantrouwen.

Want zijn jouw argumenten eigenlijk buiten dom rechts, rechts-extremist of racistisch? Want de praktijk heeft de laatste 10 jaar toch uitgewezen dat die onderbuiken van velen (waaronder hier) gelijk heeft gehad.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:51:30 #123
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196722
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
Was geen moslim.

Toch heel topic over moslims praten _O_ .
Echt super raar en bizar ja.

Als 10x een haas een wortel van de boer steelt en bij de 11e keer het een konijn is zal niemand de haas beschuldigen inderdaad.
Geen interesse.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:52:25 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196739
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:42 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, het is zelfs niet eens nodig, aangezien jij bij jezelf al die woorden in de mond legt. Kijk;

[..]

Het is maar wat je normaal vind. Ongelijke rechten/vrijheden op basis van geslacht, geaardheid, religie enz enz enz enz.

Dus je bent inderdaad zo achterlijk om te denken dat alle moslims zo denken :D _O-

Dan is er inderdaad weinig discussie meer mogelijk. Ga je maar weer met je extremistische vriendjes spelen.

Goh, in dat oogpunt bekeken verschil je eigenlijk minder met al die moslims dan je zelf zou hopen _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196741
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Uit de duim gezogen? We kunnen gaan turven hoor, denk niet dat ik ergens bang voor hoeft te zijn?

Daarbij meld jij je altijd in een topic zodra je de aanval kunt openen op vermeende racisten. Toen nog niet duidelijk was dat dit geen moslim is was je nergens te bekennen. En ondanks de inmiddels tientallen honderden ontelbare voorbeelden van aanslagen door moslims in Europa blijf jij in je bubbel leven. Nee mensen die durven te opperen dat een moslim wild om zich heen steekt is dom rechts, nou dom is het als je niet doorhebt dat dit een beetje de standaard is aan het worden in Europa. Het laatste jaar heb ik het ene na het andere debat gezien en gevolgd waaruit blijkt dat onze overheid niet is te vertrouwen hand in hand met sommige media, maar natuurlijk onzin volgens jou want de NOS meld niet dat Rutte en co niet zijn te vertrouwen. Dat er recent nog een burgemeester een aanslag probeerde te downplayen is natuurlijk ook geen reden voor burgers om onze politici te wantrouwen.

Want zijn jouw argumenten eigenlijk buiten dom rechts, rechts-extremist of racistisch? Want de praktijk heeft de laatste 10 jaar toch uitgewezen dat die onderbuiken van velen (waaronder hier) gelijk heeft gehad.
Dat zijn zijn enige argumenten. En als hij geen andere uitweg meer ziet krijg je dit absurdistisch theater:

quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er kwam lucht uit m'n neus.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179196751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Uit de duim gezogen? We kunnen gaan turven hoor, denk niet dat ik ergens bang voor hoeft te zijn?
Ja, doe eens. Kom maar op met dat lijstje.

quote:
Daarbij meld jij je altijd in een topic zodra je de aanval kunt openen op vermeende racisten.
Dat 'vermeend' kun je rustig weglaten hoor.

quote:
Toen nog niet duidelijk was dat dit geen moslim is was je nergens te bekennen.
Ik zit niet 24/7 op FOK!, sorry.

quote:
En ondanks de inmiddels tientallen honderden ontelbare voorbeelden van aanslagen door moslims in Europa blijf jij in je bubbel leven.
Welke bubbel bedoel je precies?

quote:
Nee mensen die durven te opperen dat een moslim wild om zich heen steekt is dom rechts, nou dom is het als je niet doorhebt dat dit een beetje de standaard is aan het worden in Europa.
Dat ontkent niemand geloof ik, dat er de laatste jaren veel aanslagen zijn gepleegd door moslims.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:08 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196754
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
Was geen moslim.

Toch heel topic over moslims praten _O_ .
Dit.

Maar dat is volgens hen niet waart _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196767
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Dus je bent inderdaad zo achterlijk om te denken dat alle moslims zo denken :D _O-

Dan is er inderdaad weinig discussie meer mogelijk. Ga je maar weer met je extremistische vriendjes spelen.

Goh, in dat oogpunt bekeken verschil je eigenlijk minder met al die moslims dan je zelf zou hopen _O_
Behalve dan dat hij geen kelen van argeloze voorbijgangers doorsnijdt terwijl hij allahu akbar schreeuwt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:57 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:51 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Echt super raar en bizar ja.

Als 10x een haas een wortel van de boer steelt en bij de 11e keer het een konijn is zal niemand de haas beschuldigen inderdaad.
Helaas voor jou zijn die statistieken niet correct.

Net zo dom als dat ventje dat roept dat op basis van keiharde statistiek met 99% zekerheid te zegggen valt dat -vul wat voor gekanker dan ook maar in-

Dan snap je niet veel van statistiek, me dunkt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196776
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
Was geen moslim.

Toch heel topic over moslims praten _O_ .
Hoho, het had een moslim kunnen zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:54:47 #131
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196785
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Helaas voor jou zijn die statistieken niet correct.

Net zo dom als dat ventje dat roept dat op basis van keiharde statistiek met 99% zekerheid te zegggen valt dat -vul wat voor gekanker dan ook maar in-

Dan snap je niet veel van statistiek, me dunkt.
Nee, wij snappen er niks van. Zijn dom, liegen en moeten eigenlijk maar gekeeld worden door een random moslim, of niet?
Geen interesse.
pi_179196792
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, het had een moslim kunnen zijn.
Excuus, dat klopt.

Man doet vreemd, tijd om te kankeren over moslims _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179196801
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit.

Maar dat is volgens hen niet waart _O_
Welnee. Zoals Jarvis ooit eens verwoordde is hij gewoon strijder van en voor de waarheid. _O_
pi_179196805
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:54 schreef GobSmacked- het volgende:
moeten eigenlijk maar gekeeld worden door een random moslim, of niet?
Koekoek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:55:31 #135
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196806
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Behalve dan dat hij geen kelen van argeloze voorbijgangers doorsnijdt terwijl hij allahu akbar schreeuwt.
Toch wel fijn dat je de 1 op een miljoen in Nederland gevonden heb :)
Goed, pakken we die Mo Bouyeri er ook nog bij. 2 op een miljoen.

Daarom vooral de andere 999.998 vergelijken met kelensnijders _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:55:50 #136
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196813
Heerlijke circlejerk overigens van de eerder besproken gebruikers weer.
Geen interesse.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:56:04 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:54 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Nee, wij snappen er niks van. Zijn dom, liegen en moeten eigenlijk maar gekeeld worden door een random moslim, of niet?
Wanneer je dit stelt ben je niet een klein beetje dom maar echt ongelofelijk dom en treurig :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196819
quote:
13s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Koekoek.
Dat eerste gedeelte was blijkbaar retorisch.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:56:31 #139
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196825
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Wanneer je dit stelt ben je niet een klein beetje dom maar echt ongelofelijk dom en treurig :)
Ja, dat zei ik in die reactie al :)
Geen interesse.
pi_179196828
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:55 schreef GobSmacked- het volgende:
Heerlijke circlejerk overigens van de eerder besproken gebruikers weer.
Klopt, wij snappen er niks van. Zijn dom, liegen en moeten eigenlijk maar tegen de muur en geëxecuteerd worden wegens landverraad, of niet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:57:02 #141
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196834
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, wij snappen er niks van. Zijn dom, liegen en moeten eigenlijk maar tegen de muur en geëxecuteerd worden wegens landverraad, of niet?
koekoek
Geen interesse.
pi_179196835
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, wij snappen er niks van. Zijn dom, liegen en moeten eigenlijk maar tegen de muur en geëxecuteerd worden wegens landverraad, of niet?
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:57 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

koekoek
_O-
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:57:03 #143
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196836
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Excuus, dat klopt.

Man doet vreemd, tijd om te kankeren over moslims _O_ .
OP BASIS VAN KEIHARDE STATISTIEK IS 99% ZEKER DAT HET MOSLIMS ZIJN

Als een haas 10 keer een wortel steelt en een konijn de elfde blablabla

Hoor je zo ongeveer 10 keer per dag.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196838
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Helaas voor jou zijn die statistieken niet correct.

Net zo dom als dat ventje dat roept dat op basis van keiharde statistiek met 99% zekerheid te zegggen valt dat -vul wat voor gekanker dan ook maar in-

Dan snap je niet veel van statistiek, me dunkt.
Als je wel verstand hebt van statistiek zou je weten dat de kans dat dit een moslim betrof op basis van de informatie gegeven in de op een stuk hoger was dan dat het geen moslim betrof.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:57:26 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196843
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:55 schreef GobSmacked- het volgende:
Heerlijke circlejerk overigens van de eerder besproken gebruikers weer.
Je staat maar al te graag in het midden, niet? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:57:47 #146
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179196853
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Je staat maar al te graag in het midden, niet? :)
Lekker je eigen windjes opsnuiven.
Geen interesse.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:58:46 #147
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_179196871
Agenten hebben dinsdagavond op het station van Dordrecht belet dat een 35-jarige Roemeen voor een trein sprong. Dat ging niet zonder slag of stoot, zo meldt de politie zojuist.

,,Rond 21.55 uur kwam de melding dat een man over het spoor liep toen er een goederentrein aankwam, maar er gelukkig niet onder terecht kwam. Agenten gingen snel die kant op om de meneer in veiligheid te krijgen.''

Ter plaatse viel er slecht contact te maken met de man, aldus de politie. ,,De man dacht in België te zijn en had voordat de agenten op het station aankwamen al met zijn hoofd op abri’s lopen rammen. Hierdoor was er een grote bloedende wond ontstaan boven zijn oor. Agenten kregen hem met moeite onder controle en moesten hem zelfs boeien. Een ambulance nam de man mee in verband met de hoofdwond en een eventuele hersenschudding.''

Eerder ging op twitter rond dat het om een Arabisch sprekende man ging die gezegd zou hebben dat hij zijn God diende, maar dat blijkt niet te kloppen. De verwarde man is volgens de politie niet aangehouden, maar in veiligheid gebracht.
https://www.ad.nl/dordrec(...)de-roemeen~abbb819a/
´
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:59:11 #148
455560 Logic91
Always stay rational
pi_179196883
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik mis de frictie, strijd en het geweld.
Saudi-Arabië is dan wel een goed voorbeeld uit dat lijstje vind ik. Er vinden soms aanslagen plaats op sjiitische moskeeën die direct te herleiden zijn tot het sektarisch geweld tussen soennieten en sjiieten. Verder is het atheïsme op straffe van de dood illegaal (wordt gezien als terrorisme :')) wat haar directe oorzaak vindt in de islam.

De overige landen zijn inderdaad stabiele landen. Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat in deze landen een gevestigde religieuze traditie aanwezig is welke minder ontvankelijk is voor het Wahabisme.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:59:20 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196887
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je wel verstand hebt van statistiek zou je weten dat de kans dat dit een moslim betrof op basis van de informatie gegeven in de op een stuk hoger was dan dat het geen moslim betrof.
Want in 99 van de 100 gevallen zijn het moslims die met hun hoofd tegen de muur aanslaan en zelfmoord willen plegen door onder een trein te springen, toch? Maar was niet zo dat juist niet zou doen, omdat hij zoveel mogelijk infidels met hem de dood in wil nemen? :o

En dan ben ik degene die niets van statistiek zou snappen :N
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je wel verstand hebt van statistiek zou je weten dat de kans dat dit een moslim betrof op basis van de informatie gegeven in de op een stuk hoger was dan dat het geen moslim betrof.
Verrassend, daar er 'Arabisch sprekende man' in de OP staat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179196905
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Dus je bent inderdaad zo achterlijk om te denken dat alle moslims zo denken :D _O-

Dan is er inderdaad weinig discussie meer mogelijk. Ga je maar weer met je extremistische vriendjes spelen.

Goh, in dat oogpunt bekeken verschil je eigenlijk minder met al die moslims dan je zelf zou hopen _O_
Je hoeft mij niet in mn mond te leggen dat ik denk dat alle moslims zo denken heur. Want dat doen ze niet. Niet allemaal.
Dus dat ik achterlijk ben, dat mag je even terug nemen. ^O^

quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Excuus, dat klopt.

Man doet vreemd, tijd om te kankeren over moslims _O_ .
Als moslims nu eens niet zo vreemd gaan doen, blijft er weinig over om op moslims te lankeren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179196931
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet in mn mond te leggen dat ik denk dat alle moslims zo denken heur. Want dat doen ze niet. Niet allemaal.
Dus dat ik achterlijk ben, dat mag je even terug nemen. ^O^

[..]

Als moslims nu eens niet zo vreemd gaan doen, blijft er weinig over om op moslims te lankeren.
"Als hij stopt met plagen doe ik het ook, juffrouw!"
pi_179196954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Toch wel fijn dat je de 1 op een miljoen in Nederland gevonden heb :)
Goed, pakken we die Mo Bouyeri er ook nog bij. 2 op een miljoen.

Daarom vooral de andere 999.998 vergelijken met kelensnijders _O_
Fijn dat je nu even haarfijn uitlegt zelf niets van statistiek te snappen. Aangezien kelen snijden ook voor moslims geen dagelijkse bezigheid is moet je niet het aantal kelensnijdende moslims vergelijken met moslims die dat niet doen, je moet het aantal kelen snijdende mensen in kaart brengen en sorteren op levensbeschouwing. Dan zul je vinden dat de kans dat een moslim tot kelensnijden over gaat aanzienlijk hoger is dan het aantal boedhisten dat tot kelen snijden overgaat.

Maar blijf jezelf vooral op de borst kloppen over je statistische kennis. Best lachwekkend.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:03:22 #154
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179196969
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik noem alleen wat dingetjes op die ik niet normaal vind, en jij dus blijkbaar wel. Niets meer, niets minder.
Ah. Met 'moslims' bedoelde je een klein select groepje moslims, waarschijnlijk. Dan snap ik je geratel niet. Of bedoelde je stiekem niet gewoon een overweldigende meerderheid welke bijkans inherent is aan 'allemaal'.

Leuk dat je dan dat soort uitwegjes zoekt als in 'nergens zeg ik allemaal'. Wat jij wil. Dan ga ik je die uitweggetjes voortaan gewoon niet meer geven.

Maar ik ga je er absoluut niet minder achterlijk om vinden dus geen haar op m'n hoofd die eraan twijfelt om dat terug te nemen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179196978
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Als hij stopt met plagen doe ik het ook, juffrouw!"
Fijn dat je middels een leuke en simpele metafoor aangeeft dat je inziet wie de oorzaak van het gekanker zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179196979
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Fijn dat je nu even haarfijn uitlegt zelf niets van statistiek te snappen. Aangezien kelen snijden ook voor moslims geen dagelijkse bezigheid is moet je niet het aantal kelensnijdende moslims vergelijken met moslims die dat niet doen, je moet het aantal kelen snijdende mensen in kaart brengen en sorteren op levensbeschouwing. Dan zul je vinden dat de kans dat een moslim tot kelensnijden over gaat aanzienlijk hoger is dan het aantal boedhisten dat tot kelen snijden overgaat.

Maar blijf jezelf vooral op de borst kloppen over je statistische kennis. Best lachwekkend.
Maar het gaat niet over kelensnijdende moslims maar over moslims.
pi_179196994
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Fijn dat je middels een leuke en simpele metafoor aangeeft dat je inziet wie de oorzaak van het gekanker zijn.
Juist, domrechts die de verantwoordelijkheid daarvan afschuiven op anderen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:05:19 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179197013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Fijn dat je nu even haarfijn uitlegt zelf niets van statistiek te snappen. Aangezien kelen snijden ook voor moslims geen dagelijkse bezigheid is moet je niet het aantal kelensnijdende moslims vergelijken met moslims die dat niet doen, je moet het aantal kelen snijdende mensen in kaart brengen en sorteren op levensbeschouwing. Dan zul je vinden dat de kans dat een moslim tot kelensnijden over gaat aanzienlijk hoger is dan het aantal boedhisten dat tot kelen snijden overgaat.

Maar blijf jezelf vooral op de borst kloppen over je statistische kennis. Best lachwekkend.
Circa 1 op de 1000 Nederlanders in Bulgarije is kelensnijder. 2 op de miljoen moslims in Nederland.

Doe maar met die statistiek wat je wil :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179197017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:59 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Saudi-Arabië is dan wel een goed voorbeeld uit dat lijstje vind ik. Er vinden soms aanslagen plaats op sjiitische moskeeën die direct te herleiden zijn tot het sektarisch geweld tussen soennieten en sjiieten. Verder is het atheïsme op straffe van de dood illegaal (wordt gezien als terrorisme :')) wat haar directe oorzaak vindt in de islam.

De overige landen zijn inderdaad stabiele landen. Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat in deze landen een gevestigde religieuze traditie aanwezig is welke minder ontvankelijk is voor het Wahabisme.
Hoe je in godsnaam Turkije als stabiel land kunt benomen gaat echt beyond me.
2.000 doden in 2016 en 500.000 woningen van Koerden vernield.

Wel stabiel ja.

(Even los van de hele moslim discussie hoor, want religie beoordelen op basis van stabiliteit van een land is vrij kansloos. Neem Venezuela).
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_179197021
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:48 schreef Ludachrist het volgende:
Was geen moslim.

Toch heel topic over moslims praten _O_ .
Laten we eerlijk zijn, ik heb daar niet veel voor nodig om over moslims te beginnen. :P
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:06:12 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179197036
Enfin, is het niet eens tijd dat TS de OP aanpast en een MOD de titel aanpast? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179197037
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dan zul je vinden dat de kans dat een moslim tot kelensnijden over gaat aanzienlijk hoger is dan het aantal boedhisten dat tot kelen snijden overgaat.

https://www.reuters.com/a(...)dUSBRE9370AP20130408

Boeddhisten scoren niet per se lager met al dat geweld in Birma, volgens mij. Ik zou christenen als voorbeeld aandragen volgende keer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179197053
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar het gaat niet over kelensnijdende moslims maar over moslims.
Nee het gaat over de moslims waar wij last van hebben. De kelensnijders. als je aan wilt tonen dat de islam een verband heeft met geweld moet je het onderzoeken hoe ik dat net uitleg. Zo werkt statistiek.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179197076
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)dUSBRE9370AP20130408

Boeddhisten scoren niet per se lager met al dat geweld in Birma, volgens mij. Ik zou christenen als voorbeeld aandragen volgende keer.
Probeer je nu te betogen dat boedhisten net zo gewelddadig zijn? Dat meen je toch hoop ik niet? Is dit serieus?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:08:35 #165
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179197085
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)dUSBRE9370AP20130408

Boeddhisten scoren niet per se lager met al dat geweld in Birma, volgens mij. Ik zou christenen als voorbeeld aandragen volgende keer.
Dus het geweld in Birma van boeddhisten vergelijk je nu met globaal geweld van moslims?
Geen interesse.
pi_179197088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee het gaat over de moslims waar wij last van hebben. De kelensnijders. als je aan wilt tonen dat de islam een verband heeft met geweld moet je het onderzoeken hoe ik dat net uitleg. Zo werkt statistiek.
Ja, mooie verschuiving van de doelpalen. Bij een vrij significant deel hier geldt die last voor zo'n beetje alle moslims.
pi_179197105
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Circa 1 op de 1000 Nederlanders in Bulgarije is kelensnijder. 2 op de miljoen moslims in Nederland.

Doe maar met die statistiek wat je wil :*
Je hoeft je onkunde echt niet nog verder te benadrukken met je domme tokkiegebral. Iedereen die ook maar een inleiding in de statistiek heeft genoten ziet al lang dat jij er echt niets van begrepen hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:09:55 #168
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179197109
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, mooie verschuiving van de doelpalen. Bij een vrij significant deel hier geldt die last voor zo'n beetje alle moslims.
Het lijkt er op dat vooral aannames jou in de weg zitten met helder nadenken, maar zal wel aan mijzelf liggen. Ik ben toch maar dom rechts en nazi etc.
Al stem ik PvdD :'(
Geen interesse.
pi_179197112
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)dUSBRE9370AP20130408

Boeddhisten scoren niet per se lager met al dat geweld in Birma, volgens mij. Ik zou christenen als voorbeeld aandragen volgende keer.
Geen enkele religie is zonder geweld, maar je mag toch wel concluderen dat islamitisch terreur het meest voorkomend en wijdverspreid is.

https://en.wikipedia.org/(...)ncidents_in_May_2018

Dit is enkel mei. Vrijwel allemaal moslimextremisten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_179197113
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Juist, domrechts.
''Domrechts'' nog wel, dat is de oorzaak van het gekanker op moslims.

Wat dacht je van de intolerante anti westerse religie zelf, en het blinde deugfacisme wat het blijft faciliteren.

(en vandaag de dag nog denken en praten in links en rechts...pfffft... :N )
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179197119
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, mooie verschuiving van de doelpalen. Bij een vrij significant deel hier geldt die last voor zo'n beetje alle moslims.
Nee, dat wil jij er graag van maken zodat je het probleem uit de weg kunt gaan en anderen racist en dom kunt noemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179197191
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

''Domrechts'' nog wel, dat is de oorzaak van het gekanker op moslims.

Wat dacht je van de intolerante anti westerse religie zelf, en het blinde deugfacisme wat het blijft faciliteren.
Dat is niet de oorzaak. Het merendeel is niet zo aan het kankeren en klagen, dus kennelijk ligt die oorzaak toch echt bij jezelf.
pi_179197204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, dat wil jij er graag van maken zodat je het probleem uit de weg kunt gaan en anderen racist en dom kunt noemen.
Ja, nog even en we gaan beweren dat figuren als SpaceOddity en Jarvis niet dagelijks kankeren en klagen over moslims in het algemeen. Het is wel goed met je.
pi_179197304
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, nog even en we gaan beweren dat figuren als SpaceOddity en Jarvis niet dagelijks kankeren en klagen over moslims in het algemeen. Het is wel goed met je.
Heb je daar een voorbeeld van? Ik zie J.A.R.V.I.S eigenlijk dagelijks een nieuwe misstand posten waar moslims bij betrokken zijn en hij vervolgens op gaat kankeren. Ik zie hem niet dagelijks kankeren op moslims in het algemeen, dan zou hij ook een ban krijgen dat weet je zelf ook.

Ik zie wel dat jij dagelijks in ieder moslim topic iedereen die ook maar 1 punt van kritiek heeft aanvalt, woorden in de mond legt, feiten verdraaid en vakkundig wegkijkt en mensen die dat niet doen uitscheld.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179197318
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van? Ik zie J.A.R.V.I.S eigenlijk dagelijks een nieuwe misstand posten waar moslims bij betrokken zijn en hij vervolgens op gaat kankeren. Ik zie hem niet dagelijks kankeren op moslims in het algemeen, dan zou hij ook een ban krijgen dat weet je zelf ook.

Ik zie wel dat jij dagelijks in ieder moslim topic iedereen die ook maar 1 punt van kritiek heeft aanvalt, woorden in de mond legt, feiten verdraaid en vakkundig wegkijkt en mensen die dat niet doen uitscheld.
Dit dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179197321
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Probeer je nu te betogen dat boedhisten net zo gewelddadig zijn? Dat meen je toch hoop ik niet? Is dit serieus?
Nouja, als we het een beetje gaan omrekenen denk ik dat de boeddhisten in Birma dusdanig gewelddadig zijn dat er relatief meer geweld vanaf komt dan van moslims, eigenlijk.

Als je bijvoorbeeld 2017 neemt, dan praten we over 6700 doden in een maand tijd. Daar komen de Ramadan-periodes van moslims sowieso niet aan (ze zaten in 2016 op 25.000 in een jaar), en dan zijn er ook nog eens minimaal 5x zoveel moslims wereldwijd als boeddhisten.

Nu zie je natuurlijk zelden boeddhisten in andere landen opeens mensen de keel doorsnijden, dus qua wereldwijd terrorisme is het een heel ander verhaal, maar gemiddeld gezien denk ik dat je vaker ziet dat een boeddhist een moslim omlegt dan dat een moslim iemand omlegt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179197349
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, als we het een beetje gaan omrekenen denk ik dat de boeddhisten in Birma dusdanig gewelddadig zijn dat er relatief meer geweld vanaf komt dan van moslims, eigenlijk.

Als je bijvoorbeeld 2017 neemt, dan praten we over 6700 doden in een maand tijd. Daar komen de Ramadan-periodes van moslims sowieso niet aan (ze zaten in 2016 op 25.000 in een jaar), en dan zijn er ook nog eens minimaal 5x zoveel moslims wereldwijd als boeddhisten.

Nu zie je natuurlijk zelden boeddhisten in andere landen opeens mensen de keel doorsnijden, dus qua wereldwijd terrorisme is het een heel ander verhaal, maar gemiddeld gezien denk ik dat je vaker ziet dat een boeddhist een moslim omlegt dan dat een moslim iemand omlegt.
Gezien het aantal boedhisten in Nederland lijkt de kans dus vooralsnog hoger dat het een moslim was ipv boedhist is je conclusie dus? ;)
Daarnaast komt het geweld in Birma natuurlijk van 1 vaste groep buddhists.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_179197376
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Gezien het aantal boedhisten in Nederland lijkt de kans dus vooralsnog hoger dat het een moslim was ipv boedhist is je conclusie dus? ;)
In Nederland zou ik inderdaad niet direct gokken op een boeddhist.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:26:02 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_179197468
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Gezien het aantal boedhisten in Nederland lijkt de kans dus vooralsnog hoger dat het een moslim was ipv boedhist is je conclusie dus? ;)
Daarnaast komt het geweld in Birma natuurlijk van 1 vaste groep buddhists.
Volgens mij komt het geweld in Birma niet van boedisten, maar van het reguliere leger, dat het verder geen al te fijn land was om in te wonen wisten we allemaal al wel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179197479
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, als we het een beetje gaan omrekenen denk ik dat de boeddhisten in Birma dusdanig gewelddadig zijn dat er relatief meer geweld vanaf komt dan van moslims, eigenlijk.

Als je bijvoorbeeld 2017 neemt, dan praten we over 6700 doden in een maand tijd. Daar komen de Ramadan-periodes van moslims sowieso niet aan (ze zaten in 2016 op 25.000 in een jaar), en dan zijn er ook nog eens minimaal 5x zoveel moslims wereldwijd als boeddhisten.

Nu zie je natuurlijk zelden boeddhisten in andere landen opeens mensen de keel doorsnijden, dus qua wereldwijd terrorisme is het een heel ander verhaal, maar gemiddeld gezien denk ik dat je vaker ziet dat een boeddhist een moslim omlegt dan dat een moslim iemand omlegt.
Je wilt serieus een burgeroorlog gaan vergelijken? 20 jaar geleden woonden er ook Royhinga en boedhisten, toen lag het anders.

Nog even en je gaat de tweede wereldoorlog aanhalen om te onderbouwen dat duitsers gewelddadiger zijn...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:29:10 #181
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179197544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van? Ik zie J.A.R.V.I.S eigenlijk dagelijks een nieuwe misstand posten waar moslims bij betrokken zijn en hij vervolgens op gaat kankeren. Ik zie hem niet dagelijks kankeren op moslims in het algemeen, dan zou hij ook een ban krijgen dat weet je zelf ook.

Ik zie wel dat jij dagelijks in ieder moslim topic iedereen die ook maar 1 punt van kritiek heeft aanvalt, woorden in de mond legt, feiten verdraaid en vakkundig wegkijkt en mensen die dat niet doen uitscheld.
Ik ben wel benieuwd wanneer en welke onliner hier als antwoord op komt.
Niks aan gelogen deze post verder in mijn beleving.
Geen interesse.
pi_179197615
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is niet de oorzaak. Het merendeel is niet zo aan het kankeren en klagen, dus kennelijk ligt die oorzaak toch echt bij jezelf.
Als dat niet de oorzaak is, wat dan wel? ''Domrechts'' is de oorzaak van al het kritiek op een intolerante anti westerse religie die streeft naar ongelijkheid en inperken van vrijheden?

quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, nog even en we gaan beweren dat figuren als SpaceOddity en Jarvis niet dagelijks kankeren en klagen over moslims in het algemeen. Het is wel goed met je.
Even nuanceren; (en laten we het woord ''kankeren'' niet meer gebruiken, stel ik voor) ik geef geen kritiek op moslims, maar op mensen die uit naam van een religie de vrijheid en rechten beperken van andere mensen. Maar het dient wel benoemd te worden dat moslims in het bijzonder daar een grote rol in spelen. Ik blijf dat herhalen, keer op keer, want het blijkt maar weer hoeveel mensen het liever niet willen horen. Heel erg vervelend, maar nog niet zo vervelend als bijvoorbeeld dit geval;

quote:
Een moskee waar mannen en vrouwen samen bidden, vrouwen geen hoofddoeken dragen en homo's welkom zijn. Berlijn heeft sinds kort zo'n moskee. Het idee oogst bewondering, maar ook veel afkeuring. Initiatiefneemster Seyran Ates, mensenrechtenadvocaat en imam-in-opleiding, kreeg van verschillende kanten haatmails en is zelfs al met de dood bedreigd.
En ik ga net zolang door tot de moslima hierboven niet meer hoeft te vrezen voor haar leven (inmiddels kan ze al niet meer zonder beveiliging de straat over) omdat moslims massaal en openbaar oproepen om te stoppen met haar doodsbedreigingen.

MAAR DAT GAAT NIET GEBEUREN OF WEL?

Het zal wel weer allemaal de schuld van ''domrechts'' zijn, dit kritische gezeur over een intolerante anti westerse religie.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179197844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je wilt serieus een burgeroorlog gaan vergelijken? 20 jaar geleden woonden er ook Royhinga en boedhisten, toen lag het anders.

Nog even en je gaat de tweede wereldoorlog aanhalen om te onderbouwen dat duitsers gewelddadiger zijn...
Ik vergelijk gewoon de twee groepen die jij geeft:

quote:
angezien kelen snijden ook voor moslims geen dagelijkse bezigheid is moet je niet het aantal kelensnijdende moslims vergelijken met moslims die dat niet doen, je moet het aantal kelen snijdende mensen in kaart brengen en sorteren op levensbeschouwing. Dan zul je vinden dat de kans dat een moslim tot kelensnijden over gaat aanzienlijk hoger is dan het aantal boedhisten dat tot kelen snijden overgaat.
Ik vergelijk dus het aantal kelensnijdende moslims met het aantal kelensnijdende boeddhisten. Als jij alleen specifiek mensen wilt vergelijken die kelen snijden buiten de context van een burgeroorlog kan je dat wellicht noemen. Aan de andere kant moeten we dan ook een hoop aanslagen buiten beeld houden denk ik, aangezien veel terroristen volgens zichzelf ook een (heilige) oorlog aan het uitvechten zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179197951
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vergelijk gewoon de twee groepen die jij geeft:

[..]

Ik vergelijk dus het aantal kelensnijdende moslims met het aantal kelensnijdende boeddhisten. Als jij alleen specifiek mensen wilt vergelijken die kelen snijden buiten de context van een burgeroorlog kan je dat wellicht noemen. Aan de andere kant moeten we dan ook een hoop aanslagen buiten beeld houden denk ik, aangezien veel terroristen volgens zichzelf ook een (heilige) oorlog aan het uitvechten zijn.
Dan vergelijk je dat niet goed.
Je vergelijkt een tijdelijke opleving van geweld met standaardgeweld. Tja, op die manier kun je aantonen wat je wilt. Zoals ik al zei: dat is hetzelfde als naar sterftecijfers in de tweede wereldoorlog kijken om te betogen dat Duitsers gewelddadiger zijn. En vervolgens de vermoordde onschuld spelen met “ik vergelijk gewoon de twee groepen die jij noemt”. Dan snap je statistieken niet of je probeert de discussie te frustreren. Ik gok op het laatste.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179198092
Dus bijna 200 reacties vol met moslim dit / moslim dat, jij bent rechts / jij bent links / ik leg jou wel / geen woorden in de mond, etc.

Makkelijkste oplossing: weerhoud je van speculatie voordat er veel meer feitelijk bekend is. Kun je gelijk zeggen dat jouw mening onderbouwd is.

Groetjes verder.
pi_179198157
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Blijkbaar sprak hij in tegenstelling tot het bericht geen arabisch. Dus hij klonk niet als een man met islamverwarring. Stelling houdt stand.
hij klonk juist wel als een man met islamverwarring, anders geven mensen dat statement niet. Hij WAS het echter niet.

Maar je ongelijk toegeven is lastig natuurlijk ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:50:33 #187
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179198161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus bijna 200 reacties vol met moslim dit / moslim dat, jij bent rechts / jij bent links / ik leg jou wel / geen woorden in de mond, etc.

Makkelijkste oplossing: weerhoud je van speculatie voordat er veel meer feitelijk bekend is. Kun je gelijk zeggen dat jouw mening onderbouwd is.

Groetjes verder.
Heel bizar inderdaad op een forum terwijl speculeren compleet niet menselijk is.
Geen interesse.
pi_179198221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan vergelijk je dat niet goed.
Je vergelijkt een tijdelijke opleving van geweld met standaardgeweld. Tja, op die manier kun je aantonen wat je wilt. Zoals ik al zei: dat is hetzelfde als naar sterftecijfers in de tweede wereldoorlog kijken om te betogen dat Duitsers gewelddadiger zijn. En vervolgens de vermoordde onschuld spelen met “ik vergelijk gewoon de twee groepen die jij noemt”. Dan snap je statistieken niet of je probeert de discussie te frustreren. Ik gok op het laatste.
Ik zou, als je zo graag wilt vergelijken, dan ook een tijdsperiode aangeven bijvoorbeeld, of wat andere kwalificaties. Jij als beta moet toch weten dat de input bepalend is voor de output.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179198267
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hij klonk juist wel als een man met islamverwarring, anders geven mensen dat statement niet. Hij WAS het echter niet.

Maar je ongelijk toegeven is lastig natuurlijk ^O^
Als er gezegd wordt dat iemand arabisch spreekt en dat niet blijkt te spreken heb je dus op een cruciaal punt verkeerde informatie gekregen. Ik vind arabische kreten toch een belangrijk kenmerk van islamverwarring. Die kreten bleken er niet te zijn, dus klink het al een stuk minder als islamverwarring.

Maar zeg eens, welke uitspraken van deze meneer maakten volgens jou dat hij klonk als een islamverward persoon?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179198287
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou, als je zo graag wilt vergelijken, dan ook een tijdsperiode aangeven bijvoorbeeld, of wat andere kwalificaties. Jij als beta moet toch weten dat de input bepalend is voor de output.
Ik verwacht ook enige helderheid van geest. Wat heeft vergelijken voor zin als je appels met peren vergelijkt? Dat lijkt me basiskennis.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179198300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van? Ik zie J.A.R.V.I.S eigenlijk dagelijks een nieuwe misstand posten waar moslims bij betrokken zijn en hij vervolgens op gaat kankeren. Ik zie hem niet dagelijks kankeren op moslims in het algemeen, dan zou hij ook een ban krijgen dat weet je zelf ook.
Dat is het punt dus een beetje. Je kunt prima een of ander bericht over de moslim die een aanslag beraamde plaatsen en daar over ouwehoeren. Maar al snel wordt het weer zo'n "moslims zijn de probleemgroep hier", "stiekem juichen ze bijna allemaal terrorisme toe", "slechts een enkeling neemt afstand van IS", et cetera. Dan gaat het dus niet meer over die ene lone wolf maar over moslims in het algemeen.

En als je er een dagelijkse gewoonte van maakt om dat te doen en je berichten wegwuift waarin dat beeld wordt tegengesproken dan ben je niet meer helemaal zuiver op de graat, om het zacht uit te drukken.
pi_179198307
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:50 schreef GobSmacked- het volgende:
Heel bizar inderdaad op een forum terwijl speculeren compleet niet menselijk is.
Als jij daadwerkelijk bij elk nieuwsbericht deze ellenlange, compleet nutteloze discussies wil gaan houden, dan moet je dat vooral doen.

Zolang je je 'tegenstander' maar de mond kan snoeren, toch?
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:58:49 #193
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179198353
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is het punt dus een beetje. Je kunt prima een of ander bericht over de moslim die een aanslag beraamde plaatsen en daar over ouwehoeren. Maar al snel wordt het weer zo'n "moslims zijn de probleemgroep hier", "stiekem juichen ze bijna allemaal terrorisme toe", "slechts een enkeling neemt afstand van IS", et cetera. Dan gaat het dus niet meer over die ene lone wolf maar over moslims in het algemeen.

En als je er een dagelijkse gewoonte van maakt om dat te doen en je berichten wegwuift waarin dat beeld wordt tegengesproken dan ben je niet meer helemaal zuiver op de graat, om het zacht uit te drukken.
Als er iemand is die zijn ongelijk toegeeft is dat jarvis wel volgens mij hoor.
Zo zijn er ook mensen die obsessief anderen bejegenen.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Als jij daadwerkelijk bij elk nieuwsbericht deze ellenlange, compleet nutteloze discussies wil gaan houden, dan moet je dat vooral doen.

Zolang je je 'tegenstander' maar de mond kan snoeren, toch?
Bedankt voor die vrijheid i guess.. Ieder zijn ding.
Die mensen die jij benoemt in je 2e zin zijn inderdaad heel vermoeiend.
Geen interesse.
pi_179198361
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:31 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als dat niet de oorzaak is, wat dan wel? ''Domrechts'' is de oorzaak van al het kritiek op een intolerante anti westerse religie die streeft naar ongelijkheid en inperken van vrijheden?
Dat zijn de mensen die kankeren en klagen zelf natuurlijk. Niemand verplicht hen om dat te doen.

quote:
Even nuanceren; (en laten we het woord ''kankeren'' niet meer gebruiken, stel ik voor) ik geef geen kritiek op moslims, maar op mensen die uit naam van een religie de vrijheid en rechten beperken van andere mensen. Maar het dient wel benoemd te worden dat moslims in het bijzonder daar een grote rol in spelen. Ik blijf dat herhalen, keer op keer, want het blijkt maar weer hoeveel mensen het liever niet willen horen. Heel erg vervelend, maar nog niet zo vervelend als bijvoorbeeld dit geval;

[..]

En ik ga net zolang door tot de moslima hierboven niet meer hoeft te vrezen voor haar leven (inmiddels kan ze al niet meer zonder beveiliging de straat over) omdat moslims massaal en openbaar oproepen om te stoppen met haar doodsbedreigingen.

MAAR DAT GAAT NIET GEBEUREN OF WEL?

Het zal wel weer allemaal de schuld van ''domrechts'' zijn, dit kritische gezeur over een intolerante anti westerse religie.
Nou ja, het totale gebrek aan nuance is dat in ieder geval wel. Want je gooit nu de moslims die die moskee bezoeken tenslotte in dezelfde hoek als figuren die de initiatiefneemster bedreigen. Hence de 'religie van de...'.
pi_179198518
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is het punt dus een beetje. Je kunt prima een of ander bericht over de moslim die een aanslag beraamde plaatsen en daar over ouwehoeren. Maar al snel wordt het weer zo'n "moslims zijn de probleemgroep hier", "stiekem juichen ze bijna allemaal terrorisme toe", "slechts een enkeling neemt afstand van IS", et cetera. Dan gaat het dus niet meer over die ene lone wolf maar over moslims in het algemeen.

En als je er een dagelijkse gewoonte van maakt om dat te doen en je berichten wegwuift waarin dat beeld wordt tegengesproken dan ben je niet meer helemaal zuiver op de graat, om het zacht uit te drukken.
Je legt mensen woorden in de mond.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179198640
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, als we het een beetje gaan omrekenen denk ik dat de boeddhisten in Birma dusdanig gewelddadig zijn dat er relatief meer geweld vanaf komt dan van moslims, eigenlijk.

Als je bijvoorbeeld 2017 neemt, dan praten we over 6700 doden in een maand tijd. Daar komen de Ramadan-periodes van moslims sowieso niet aan (ze zaten in 2016 op 25.000 in een jaar), en dan zijn er ook nog eens minimaal 5x zoveel moslims wereldwijd als boeddhisten.

Nu zie je natuurlijk zelden boeddhisten in andere landen opeens mensen de keel doorsnijden, dus qua wereldwijd terrorisme is het een heel ander verhaal, maar gemiddeld gezien denk ik dat je vaker ziet dat een boeddhist een moslim omlegt dan dat een moslim iemand omlegt.
Goh wat een mazzel!
pi_179198655
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:22 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Alleen in Nederland?
Nee, natuurlijk niet alleen in Nederland, maar dit is nu eenmaal een Nederlands forum.

Overal waar de islam in contact komt met andere culturen, waarbij de aanhangers van die andere culturen het maatschappelijk beter doen dat de moslims. Daar ontstaat frictie, omdat in de islam nu eenmaal wordt geleerd dat moslims de "beste mensen" zijn. Gelukkig kunnen de meeste moslims daar wel tegen, al dan niet met een onderdrukte ergernis, maar in een groot aantal gevallen leidt deze frictie tot een soort kortsluiting in de hersenen. Het werkelijke wereldbeeld komt niet overeen met wat hun door de islam is geleerd. De enige manier omdat psychisch weer recht te breien is het vernietigen van die westerse wereld, door het plegen van een aanslag. Dan klopt alles weer.
pi_179198663
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:11 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Goh wat een mazzel!
Nog meer doden lijkt me niet per se goed nieuws.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 mei 2018 @ 15:22:44 #199
269306 GobSmacked-
Pink Smile.
pi_179198893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:12 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet alleen in Nederland, maar dit is nu eenmaal een Nederlands forum.

Overal waar de islam in contact komt met andere culturen, waarbij de aanhangers van die andere culturen het maatschappelijk beter doen dat de moslims. Daar ontstaat frictie, omdat in de islam nu eenmaal wordt geleerd dat moslims de "beste mensen" zijn. Gelukkig kunnen de meeste moslims daar wel tegen, al dan niet met een onderdrukte ergernis, maar in een groot aantal gevallen leidt deze frictie tot een soort kortsluiting in de hersenen. Het werkelijke wereldbeeld komt niet overeen met wat hun door de islam is geleerd. De enige manier omdat psychisch weer recht te breien is het vernietigen van die westerse wereld, door het plegen van een aanslag. Dan klopt alles weer.
Dat zijn nogal wat aantijgingen al dan niet aannemelijk.
Geen interesse.
pi_179199611
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welnee. Zoals Jarvis ooit eens verwoordde is hij gewoon strijder van en voor de waarheid. _O_
Ik heb daarom ook een grote W op mijn borst.
pi_179200631
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zijn de mensen die kankeren en klagen zelf natuurlijk. Niemand verplicht hen om dat te doen.

Nee precies, niemand verplicht dat, en toch gebeurt het. Simpele actie > reactie logica, maar ik ben er me inmiddels van bewust dat die logica voor een groot aantal op een andere manier word toegepast omdat de waarheid hun niet bevalt.

En respect werkt wel twee kanten op he, één ieder krijgt mijn respect, op voorwaarde dat die dat een ander ook geeft, ipv vrijheid voor een ander te beperken en respect af te dwingen. En dat laatste, daar hebben veel mensen die een religie aanhangen een handje van. Een dom simpel voorbeeld is de zondagsrust. Prima als je van jouw geloof op zondag geen boodschappen mag doen, maar ga mij niet lastig vallen door mij mn mogelijkheid te willen ontnemen door het sluiten van winkels op zondag op te dringen. En zo zijn er nog wel tal van andere, minder onschuldige, voorbeelden te geven, waarbij religieuzen een bepaalde ''vrijheid'' uit hun religie trekken om de vrijheid van andere mensen te beperken. En dan ben ik hier diegene die klaagt en roept ''ja maar hunnie doen het ook juffrouw''. :')
quote:
Nou ja, het totale gebrek aan nuance is dat in ieder geval wel. Want je gooit nu de moslims die die moskee bezoeken tenslotte in dezelfde hoek als figuren die de initiatiefneemster bedreigen. Hence de 'religie van de...'.
Echt super typerend dit weer.

Ik geef met dat voorbeeld aan dat ik juist begaan ben met moslims die voor hun rechten hier, naar gelang van de normen en waarden die hier gelden, op komen, en illustreer daarmee ook het beeld van het hypocriete en laffe wegkijk gedrag van de massa waardoor de belachelijke bedreigingen aan houden, en waar jij zojuist zelf met jouw ontwijkende draai reactie wederom jouw bijdrage aan levert door het niet te benoemen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179201578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 15:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je legt mensen woorden in de mond.
Goeie. Echt.
pi_179201816
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie. Echt.
Het is eigenlijk natuurlijk een vrij trieste constatering.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179201912
quote:
11s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, als we het een beetje gaan omrekenen denk ik dat de boeddhisten in Birma dusdanig gewelddadig zijn dat er relatief meer geweld vanaf komt dan van moslims, eigenlijk.

Als je bijvoorbeeld 2017 neemt, dan praten we over 6700 doden in een maand tijd. Daar komen de Ramadan-periodes van moslims sowieso niet aan (ze zaten in 2016 op 25.000 in een jaar), en dan zijn er ook nog eens minimaal 5x zoveel moslims wereldwijd als boeddhisten.

Nu zie je natuurlijk zelden boeddhisten in andere landen opeens mensen de keel doorsnijden, dus qua wereldwijd terrorisme is het een heel ander verhaal, maar gemiddeld gezien denk ik dat je vaker ziet dat een boeddhist een moslim omlegt dan dat een moslim iemand omlegt.
Als je Islamitisch geweld gaat vergelijken met Boeddhistisch geweld zou de religie de primaire motivator moeten zijn. Als een slager, die toevallig moslim is, zijn buurman doodschiet omdat hij met zn vrouw lag te krikken is dat geen Islamitisch geweld maar gewoon een moord.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179202102
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 17:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is eigenlijk natuurlijk een vrij trieste constatering.
Wat leg ik mensen precies in de mond?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 16 mei 2018 @ 18:30:38 #206
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_179202811
Dit gaat weer eens helemaal nergens meer over
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')