abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179212010
registreer om deze reclame te verbergen
info.gif Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 16-05-2018

nr / aantal posts / gebruiker
01 37 Mo_Muffin
02 35 -Miauw-
03 26 Voxs
04 24 UitStraling
04 24 Molo
06 19 Koen66
07 18 marcb1974
08 16 Arch-Indar
08 16 Karzai
10 15 Kreator
11 12 gianni61
11 12 IJsdraakje
13 10 haags_kwartiertje
13 10 LovelyLady
15 08 DerRabbit
16 07 Deisyy
17 05 Fogel
17 05 G-Pier
19 04 Bos81
20 03 goldfinger1963
21 02 Cat-astrophe
22 01 chufi

klik hier voor meer stats
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_179212032
:O
:Z
:W
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  donderdag 17 mei 2018 @ 03:31:19 #253
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179212153
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179213379
Goedemorgen
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 17 mei 2018 @ 07:01:40 #255
57068 Bos81
Even FOK!loos
pi_179213532
Goedemorgen

Lang leve de koningin w/ w/ w/
  donderdag 17 mei 2018 @ 07:50:09 #256
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_179213735
Mogguh :O

Eerst even flinke bak koffie hoor
Respect to the man in the ice cream van
pi_179214166
Met een pesthumeur de dag beginnen :r

Overbuurman is druk aan het verbouwen. Materiaal ligt ook op straat, auto’s verkeerd geparkeerd, ik kom nauwelijks mijn oprit af. En als ik daar wat van zeg: ‘ach, dat is toch maar eventjes’.
Je kunt ook aanbieden je auto even te verplaatsen zodat ik er makkelijker uitkan. Of hem tien meter verderop te zetten, waar het wl mag (woonerf, dus parkeren op straat is sowieso verboden, al doet iedereen dat en is er meestal ook genoeg plek om dat zonder hinder te doen). Rijd ik wel om je zandhoop heen die half op straat ligt.

Ik zou er bijna auto’s door gaan inparkeren als ik terugkom, maar een burenoorlog is ook niet waar ik op zit te wachten. Wat is er mis met een beetje overleg, bij voorbeeld briefje in de bus met contactnummer bij overlast?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179214179
Nu nieuw feestje op het werk *O*
Ik spring in een rijdende trein, binnenkort groot evenement. En mijn voorganger heeft nauwelijks wat geregeld. Ja, vergunning aangevraagd. Een dag te kort en ik krijg nu van de organisatie op mijn kop. :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:05:56 #259
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_179214232
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 08:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

Overbuurman is druk aan het verbouwen. Materiaal ligt ook op straat, auto’s verkeerd geparkeerd, ik kom nauwelijks mijn oprit af. En als ik daar wat van zeg: ‘ach, dat is toch maar eventjes’.
Je kunt ook aanbieden je auto even te verplaatsen zodat ik er makkelijker uitkan. Of hem tien meter verderop te zetten, waar het wl mag (woonerf, dus parkeren op straat is sowieso verboden, al doet iedereen dat en is er meestal ook genoeg plek om dat zonder hinder te doen). Rijd ik wel om je zandhoop heen die half op straat ligt.

Ik zou er bijna auto’s door gaan inparkeren als ik terugkom, maar een burenoorlog is ook niet waar ik op zit te wachten. Wat is er mis met een beetje overleg, bij voorbeeld briefje in de bus met contactnummer bij overlast?
Hoe lang ligt die zooi er al, en hoe lang verwacht je nog dat het er blijft liggen?

En andersom kun je het ook bekijken he. Hier is ook een hoop, vooral aan tuinen, gedaan in onze nieuwbouwwijk. Toen lag er ook overal zand en tegels, en staan parkeerplaatsen vol met karren en weet ik wat, en kon ik mijn auto niet voor de deur zetten. Pech, loop ik even wat verder.

Verbouwen is overlast, dus je zou ook kunnen zeggen, beetje begrip dat die meneer niet alles op zijn erf kwijt kan, dus even accepteren dat er wat overlast is, dat is ook binnenkort weer voorbij.
Hier stond iets zinnigs.
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:07:01 #260
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179214239
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 08:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

O+ Buurtfrustraties. O+.

Mijn buurman heeft voor de 88e keer dit jaar zijn aanhanger weer eens voor de deur staan, waardoor zijn auto op 'mijn' plek staat.
Andere buurman (die regelmatig buurvrouw is) heeft een camper die er bijna altijd staat en sinds 2 weken staan er 3 grote bussen in het straatje.
Genieten met parkeren. In een klein 1-richting-straatje midden in de stad.

Mijn humeur kelderde toen ik weer eens in de file stond om de snelweg op te komen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:08:29 #261
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_179214255
Waar ik wel een hekel aan heb, is dat als er bij ons in de straat geen plek is, ik hem netjes gewoon een straat verderop parkeer, terwijl mijn bijna buurman zijn bus gewoon vol op de stoep voor zijn huis zet, waardoor ik met de kinderwagen niet over de stoep kan, maar de weg op moet.

Daar ga ik nog een keer de politie voor bellen.
Hier stond iets zinnigs.
pi_179214257
Wat hebben we het toch goed eigenlijk! O+
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:10:58 #263
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_179214277
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:08 schreef -Miauw- het volgende:
Jij hebt geen auto, dat is niet eerlijk! Je fiets en je schoenen kun je altijd wel kwijt.

;)
Hier stond iets zinnigs.
pi_179214281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:05 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Hoe lang ligt die zooi er al, en hoe lang verwacht je nog dat het er blijft liggen?

En andersom kun je het ook bekijken he. Hier is ook een hoop, vooral aan tuinen, gedaan in onze nieuwbouwwijk. Toen lag er ook overal zand en tegels, en staan parkeerplaatsen vol met karren en weet ik wat, en kon ik mijn auto niet voor de deur zetten. Pech, loop ik even wat verder.

Verbouwen is overlast, dus je zou ook kunnen zeggen, beetje begrip dat die meneer niet alles op zijn erf kwijt kan, dus even accepteren dat er wat overlast is, dat is ook binnenkort weer voorbij.
De zooi ligt er nu een dag. De verkeerd geparkeerde auto’s speelt af en aan al een jaar.

En ik doe heel erg mijn best het te begrijpen, maar ik ben elke keer degene die moet gaan vragen of de auto verzet kan worden. Waarop men soms bedenkt dat ze hem dan net zo goed op de oprit van de verbouwende buurman kunnen zetten ipv op straat. Buurman heeft nooit contact met mij gezocht.

En het gaat niet om mijn eigen wagen parkeren. Als ze een beetje stom hun wagens of hun zooi neerzetten kan ik mijn garage niet uit of in. En daar word je niet blij van, als je een afspraak buitenshuis hebt en dan mensen moet gaan zoeken om te vragen plek te maken zodat je kunt vertrekken.

En verder zou ik nu werkoverleg hebben met mijn oude nieuwe collega’s. Ben al drie weken hier aan het werk en heb ze nauwelijks gezien.
Collega 1 blijft thuis ivm gesprongen waterleiding, collega 2 zou er tien minuten geleden zijn. Topshow weer :') Over een uur moet ik weg.

*adem in adem uit*

Ik weet dat ik soms best een zeikwijf ben. Maar heb nu het idee dat het echt allemaal van mijn kant moet komen en daar baal ik van.
pi_179214297
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:08 schreef -Miauw- het volgende:
Bitch }:|

Gun me mijn ergernis. Ik schiet er toch niks mee op *O* :')
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:13:41 #266
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179214302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Denk aan je hart. O+
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179214316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:08 schreef Arch-Indar het volgende:
Waar ik wel een hekel aan heb, is dat als er bij ons in de straat geen plek is, ik hem netjes gewoon een straat verderop parkeer, terwijl mijn bijna buurman zijn bus gewoon vol op de stoep voor zijn huis zet, waardoor ik met de kinderwagen niet over de stoep kan, maar de weg op moet.

Daar ga ik nog een keer de politie voor bellen.
Nou, dat dus. Bewust overlast creren terwijl er plek is op plaatsen die je buren niet in de weg zitten.
Maar het is zo makkelijk als je auto voor de deur staat zodat je geen tien meter extra hoeft te lopen om je gereedschap van de achterbank te. pakken.
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:18:37 #268
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_179214353
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De zooi ligt er nu een dag. De verkeerd geparkeerde auto’s speelt af en aan al een jaar.

En ik doe heel erg mijn best het te begrijpen, maar ik ben elke keer degene die moet gaan vragen of de auto verzet kan worden. Waarop men soms bedenkt dat ze hem dan net zo goed op de oprit van de verbouwende buurman kunnen zetten ipv op straat. Buurman heeft nooit contact met mij gezocht.

En het gaat niet om mijn eigen wagen parkeren. Als ze een beetje stom hun wagens of hun zooi neerzetten kan ik mijn garage niet uit of in. En daar word je niet blij van, als je een afspraak buitenshuis hebt en dan mensen moet gaan zoeken om te vragen plek te maken zodat je kunt vertrekken.

En verder zou ik nu werkoverleg hebben met mijn oude nieuwe collega’s. Ben al drie weken hier aan het werk en heb ze nauwelijks gezien.
Collega 1 blijft thuis ivm gesprongen waterleiding, collega 2 zou er tien minuten geleden zijn. Topshow weer :') Over een uur moet ik weg.

*adem in adem uit*

Ik weet dat ik soms best een zeikwijf ben. Maar heb nu het idee dat het echt allemaal van mijn kant moet komen en daar baal ik van.
Je hebt gelijk, als ze de autos zo neerzetten dat je er niet uit kan hoor. Dat is ook gewoon niet opletten van die mensen, en dat is frustrerend dat snap ik.
Hier stond iets zinnigs.
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:19:41 #269
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_179214365
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nou, dat dus. Bewust overlast creren terwijl er plek is op plaatsen die je buren niet in de weg zitten.
Maar het is zo makkelijk als je auto voor de deur staat zodat je geen tien meter extra hoeft te lopen om je gereedschap van de achterbank te. pakken.
Ik denk dat die buurman hier het doet, om dat er gereedschap in zijn auto zit, waarvan ie niet wil dat het gestolen wordt of zo. Thuis werkt ie nooit... En dat ie hem daarom voor zijn huis op de stoep wil hebben.
Hier stond iets zinnigs.
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:31:45 #270
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_179214495
Moest lachen Cat, maar niet met je auto weg kunnen is kut, kun je daar de politie ofzo niet voor bellen?

Twee keer wegslepen en het euvel is wel klaar/over neem ik aan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Molo op 17-05-2018 09:39:53 ]
Respect to the man in the ice cream van
pi_179214566
Smorgens :W
stupidity has become as common as common sense was before
pi_179214601
Bij gebrek aan aids, kanker, oorlog en ander misfortuin is onze grootste ergernis buurmans tuin O+
pi_179214686
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:10 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Jij hebt geen auto, dat is niet eerlijk! Je fiets en je schoenen kun je altijd wel kwijt.

;)
Ik heb geen auto omdat ik ‘m hier toch niet kwijt kan _O-
pi_179214699
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja zonde om je er zo over op te winden dan toch?
  donderdag 17 mei 2018 @ 09:46:35 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_179214700
:O
Same shit, different day
SC hopper present
Meet-Bedelaar
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: