abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 mei 2018 @ 08:45:59 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_179191072
In afwachting of het vroegere LEF-forum misschien word heropend, kreeg ik een ludiek idee om uit te voeren.

Ikzelf heb altijd al van ludieke en sociale experimenten gehouden, en heb ik al een hoop uitdagends gedaan zoals: een ijsbad,
kauwgombel blazen wat ik nooit eerder heb gedaan, met sokken aan douchen, kattencafé bezoeken, plakband-paspop gemaakt, free-hugs gedaan, met ogen dicht random film kiezen op netflix en afkijken, 30 dagen challenge gedaan om geen alcohol te drinken, over straat gelopen in een mascottepak, vastgeplakt aan een muur, en een naked sushi moment bijgewoond (als gast ;) ) en voor het eerst naar een sportschool gegaan (aanrader!).

Inspiratie komt mede mogelijk uit een Bucketlistboek die je op bol.com vindt, maar heb ook zelf wat verzonnen :).

Nu dacht ik aan het volgende: Kijken hoeveel stickers er nodig zijn om iemand van top tot teen onder te plakken. Op internet heb ik nog nergens dit kunnen vinden. (Laat me anders weten als het wel zo is)

Ik heb nog een hoop etiketten over op een rol (kreeg ik niet verkocht), en ik dacht er opeens aan om te kijken hoeveel er nodig zijn om iemand daar mee vol te plakken over zijn kleding, tot je niks meer daarvan ziet. Kwaliteit-etiketten die niet direct scheuren. ^O^ .


Het is een ludiek en maf idee, en was benieuwd wat jullie ervan vinden. Natuurlijk is dit niet het enige LEF-idee die ik heb, en heb ik zeker inspiratie voor meer sociale of grappige idëeen. En anderen hier hopelijk ook.

Zie het als een mooie start voor het LEF-forum, die ik hier nu eventjes plaats.

Hebben jullie nog enige opmerkingen over mijn genoemde etiketten-idee? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Claude_Viole op 16-05-2018 09:18:29 ]
pi_179191243
Zo zo. Jij bent mij er eentje.
  woensdag 16 mei 2018 @ 09:31:49 #3
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_179191534
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo zo. Jij bent mij er eentje.
Thnx! Ik houd van uitdagingen ;).
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:28:48 #4
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_179192468
Offtopic gedoe verwijderd. En weer doorrrr graag!
With the stars as her umbrella
  maandag 2 juli 2018 @ 00:59:07 #5
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180178138
Goed topic.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')