abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_495599
Ik gok op Nancy, maar liever zie ik Bart vertrekken.
Dan gaat Zoe helemaal over de rooie.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_495741
Bart moet eruit. Nancy en Koen maken er tenmisnte nog iets leuks van.
Altijd sprankelend.
  † In Memoriam † zondag 26 november 2000 @ 21:38:37 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_496076
Bye bye Nancy

[Dit bericht is gewijzigd door just me op 26-11-2000 21:39]

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_496080
lijkt me leuk als nancy eruit gaat, wat is dat een lelijke doos zeg, heb je haar in de playboy gezien? volgens mij heeft ze de playboy moeten betalen om er in te mogen.
bart moet er niet uit, gaat zoë er ook uit, en die heeft juist zo'n leuk neusje.
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_496162
Eigenlijk vind ik Zoe maar een krengetje, die alleen maar met haar ego bezig is en hoe ze overkomt op tv.
Dus graag Bart eruit, ben benieuwd wat dat voor meerwaarde aan het programma oplevert.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  maandag 27 november 2000 @ 01:27:16 #6
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_496473
Bart is door 1 lluizige stem van Nancy op de bank gezet.. zou wel stoer zijn als hij het veld moet ruimen.. maar denk gewoon dat Nancy moet gaan, die toch vooral op haar eigenbelang let en geen busgevoel heeft, zoals Bart dat adequaat omschreef....
pi_496557
quote:
Op 26 november 2000 21:40 schreef AArt het volgende:
lijkt me leuk als nancy eruit gaat, wat is dat een lelijke doos zeg, heb je haar in de playboy gezien? volgens mij heeft ze de playboy moeten betalen om er in te mogen.
Ze heeft wel iemand moeten betalen om in de playboy te mogen ......... maar dat was niet de playboy zelf , maar een of andere chirurg


-----------------
jaja

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')