abonnement Unibet Coolblue
pi_179183394
in het kort: een 'rapper' met de naam JayJay is als valse oplichter bezig met webshops. zodra je een bestelling plaatst, belt hij je op, of z'n dinnetje.

de webshop www.MerkBoutiQue.com is nu actueel. zodra je daar een bestelling plaatst, krijg je de vraag om geld over de maken naar een vage bankrekening. enkele minuten daarna gaat je telefoon. het is de oplichter zelf! die even netjes vraagt om de gegevens door te nemen, of alles goed is, koetjes, kalfjes, allemaal om af te leiden dat het een fake webshop is. er zal namelijk nooit een product komen, (maar dat geld zal en moet overgemaakt worden natuurlijk)

hint; doe een nep bestelling bij www.MerkBoutiQue.com en probeer het telefoongesprek wat volgt zo lang mogelijk te rekken. je hoeft slechts een telefoonnummer te gebruiken waar je op bereikbaar bent. de rest kun je fake invullen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:17:58 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_179183496
ok
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_179183647
Een Nederlandse webwinkel waar je niet met iDeal kan betalen. Echt? :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179183760
Als je zulke zooi besteld verdien je het om opgelicht te worden. :D
pi_179184474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:25 schreef Jordy-B het volgende:
Een Nederlandse webwinkel waar je niet met iDeal kan betalen. Echt? :')
wat is er dan zo fantastisch aan iDeal, dat je dat perse wilt gebruiken? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179184682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:08 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

wat is er dan zo fantastisch aan iDeal, dat je dat perse wilt gebruiken? :?
Naast dat het gewoon lekker snel gaat doordat de webshop rechtstreeks bevestiging heeft dat de betaling gelukt is, zonder dat je relatief kwetsbare gegevens als je creditcardgegevens hoeft achter te laten?

Dat iDeal zo ingeburgerd is dat het tamelijk dubieus is als het geen betaaloptie is bij een Nederlandse webshop?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Forum Admin dinsdag 15 mei 2018 @ 21:37:23 #7
58651 crew  murp
murp
pi_179185048
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:20 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Naast dat het gewoon lekker snel gaat doordat de webshop rechtstreeks bevestiging heeft dat de betaling gelukt is, zonder dat je relatief kwetsbare gegevens als je creditcardgegevens hoeft achter te laten?
Ok. Maar verder is iDeal eigenlijk gewoon hetzelfde als een normale bankoverschrijving. Dat een webshop iDeal heeft zegt niets over haar betrouwbaarheid.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Forum Admin dinsdag 15 mei 2018 @ 21:39:35 #9
58651 crew  murp
murp
pi_179185093
oh en dit: :D

quote:
Artikel 20 - Onze artikelen



onze kleding is tweedehands in een goede staat.

onze leverancier / professionele kleding reparateurs, maken u product op en top, zo min mogelijk vlekken of gebruikers sporen.

u zult het als ‘zo goed als nieuw ‘ ervaren.
  Eindredactie Games dinsdag 15 mei 2018 @ 21:39:52 #10
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179185099


Echt :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Forum Admin dinsdag 15 mei 2018 @ 21:41:11 #11
58651 crew  murp
murp
pi_179185127
Stelen op bestelling denk ik :')
pi_179185132
Jaaaa.
en is iemand ook al vereerd met een telefoontje van ene 'Marisa' of 'Larisa' ?
meisje wat al je gegevens serieus gaat oplezen. of het allemaal klopt :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_179185151
wat mij nogal dwarszit is dat zulke webshops niet offline gehaald worden. ook niet na tig klachten/aangiftes
quote:

Jackie (Wix Support)
May 15, 2018 2:59 PM (UTC-04:00)
Hi,

Thank you for contacting Wix.

I checked the site which you reported. It is most likely not in violation of Wix Terms of Use.

If you believe that any of our users violated your rights, you are welcome to provide us with more written information you may have regarding such violation. Please note however that in any event, we will not be obligated nor do we agree to conduct an independent investigation or take (or avoid from taking) any action based on the information you provide us.

As a website building platform we are not responsible for our users' activities or for any content they publish, nor do we provide any investigative, law enforcement or legal services, or take any other part in any disputes involving our users and any of their visitors.

You are of course free to take legal action against any of our users as you deem necessary, but please keep in mind that we will not and cannot take any part in such action.

We therefore suggest that you contact the site owner directly with your concerns, or proceed to seek a court order for the removal of the content you believe to abuse your rights. We will be happy to comply with any such valid order.
Regards,
Jackie | Wix.com
Was this reply helpful? Yes | No
Conversation history

User 86265
May 15, 2018 2:20 PM (UTC-04:00)
General Abuse
Mailing Address:

Identify the content on Wix website that is the subject of your complaint:
http://www.merkboutique.com/

Where does the abusing content appear on our website?
fake webshop, scammer, many victims already

How is this content abusing / violating the Wix Terms of Use?
fraudulent webshop that doesn't send products, only cashes money
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Forum Admin dinsdag 15 mei 2018 @ 21:46:26 #14
58651 crew  murp
murp
pi_179185286
detail: de luie lamzak slaapt elke dag uit tot 12 uur. berichten van slachtoffers en slechte recensies kun je dus smorgensvroeg terugvinden tot een uur of 12, dan worden ze pas gewist.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_179185288
Leer eens Paypal te gebruiken...
pi_179185401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:37 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ok. Maar verder is iDeal eigenlijk gewoon hetzelfde als een normale bankoverschrijving. Dat een webshop iDeal heeft zegt niets over haar betrouwbaarheid.
Jawel. Nou is het natuurlijk geen garantie dat je via iDeal niet opgelicht wordt en is het eveneens geen garantie dat een webshop zonder iDeal onbetrouwbaar is, maar als je gaat kijken in lijstjes met betrouwbaar geachte webshops, dan kan je bij negen van de tien betrouwbare webshops met iDeal betalen. Een webshop die als doel heeft om bijvoorbeeld creditcardinformatie te stelen, heeft helemaal niks aan iDeal.

Het was ook al een ander verhaal geweest als deze betreffende webwinkel een bankrekening van een van de grote banken gehad had, maar het is een BUNQ rekening.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 15-05-2018 22:02:52 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179185437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:54 schreef Jordy-B het volgende:
Het was ook al een ander verhaal geweest als deze betreffende webwinkel een bankrekening van een van de grote banken gehad had, maar het is een BUNQ rekening.
Ben benieuwd hoe je dit laatste wilt onderbouwen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179185539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:56 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je dit laatste wilt onderbouwen.
Omdat bij de kleine banken (Bunq, knab) een rekening in een poep en een scheet online geregeld is. Dan heb ik mijn persoonlijke twijfels bij de wijze waarop de identificatie gecontroleerd wordt. En laat dat nou net koren op de molen van oplichters zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179185581
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Omdat bij de kleine banken (Bunq, knab) een rekening in een poep en een scheet online geregeld is. Dan heb ik mijn persoonlijke twijfels bij de wijze waarop de identificatie gecontroleerd wordt. En laat dat nou net koren op de molen van oplichters zijn.
Naar de ABN, ING, RABO stuur je ook gewoon een katvanger.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179185657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:02 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Naar de ABN, ING, RABO stuur je ook gewoon een katvanger.
Misschien begrijpen wij elkaar niet helemaal. Jij vraagt mij wat mijn beweegredenen zijn om geen vertrouwen te hebben in een webshop die geen iDeal aanbiedt als betaaloptie, maar slechts een Bunq-rekeningnummer. Dit zijn mijn beweegredenen.

Het zal mij mijn pukkelige kont corroderen wat jij daar vervolgens van vindt, of hoe je mijn mening zou kunnen weerleggen. Ik ga gewoon niks kopen bij die webshop, capiche?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:05:53 #22
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_179185675
Niet altijd 'naam winkel betrouwbaar' googlen voor je aankoop :')

Maar serieus geen iDeal, ff persoonlijk opbellen, alles riekt naar oplichting.
:')
pi_179185701
zo. een bestelling geplaatst met een onopvallend nummer wat toebehoord aan de politie. verder plausibele data. dit gaan ze zeker bellen :P
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:07:41 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_179185726
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
zo. een bestelling geplaatst met een onopvallend nummer wat toebehoord aan de politie. verder plausibele data. dit gaan ze zeker bellen :P
Zelf bellen en trollen natuurlijk :Y
:')
pi_179185911
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet altijd 'naam winkel betrouwbaar' googlen voor je aankoop :')
Dat doen. :') Vraag gewoon een uitreksel op bij de KvK.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')