abonnement Unibet Coolblue
pi_179183266
Ik vroeg me af of hier mensen ervaring hebben met geld verdienen met affiliatie marketing? Dus puur websites bouwen met affiliate producten er op? Kwam dit namelijk tegen en het lijkt me allemaal iets te mooi om waar te zijn.

Ben benieuwd naar jullie meningen!
pi_179183512
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:08 schreef MisterKip het volgende:
Ik vroeg me af of hier mensen ervaring hebben met geld verdienen met affiliatie marketing? Dus puur websites bouwen met affiliate producten er op? Kwam dit namelijk tegen en het lijkt me allemaal iets te mooi om waar te zijn.

Ben benieuwd naar jullie meningen!
Nou het is iets wat absoluut geld op kan leveren, maar dan heeft het bouwen van slechts de website weinig nut. Immers je zult ook moeten adverteren, marketen etc.
pi_179185250
Je moet wel een website hebben die veel bezoekers trekt.
Moeten zij weten
pi_179186356
Het kost vies veel tijd en je bent niet de enige. De website bouwen is het makkelijkst eigenlijk maar dan begint het pas echt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179186864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:30 schreef ITrade het volgende:
Het kost vies veel tijd en je bent niet de enige. De website bouwen is het makkelijkst eigenlijk maar dan begint het pas echt.
Ja precies dat lijkt mij dus ook, maar als ik zo op internet leest lijkt het of iedereen het kan en je binnen een jaar gebakken zit. Was benieuwd of er hier mensen ervaring mee hebben of er meer verstand van hebben dan een leek als ik.
pi_179187214
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:51 schreef MisterKip het volgende:

[..]

Ja precies dat lijkt mij dus ook, maar als ik zo op internet leest lijkt het of iedereen het kan en je binnen een jaar gebakken zit. Was benieuwd of er hier mensen ervaring mee hebben of er meer verstand van hebben dan een leek als ik.
Dat schrijven ze omdat ze daar zelf weer aan verdienen hoogstwaarschijnlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179188794
Affiliate marketing is alleen interessant als je al een kanaal hebt, waar je extra omzet uit wilt halen. Kanalen opzetten puur voor affiliate marketing is een ander verhaal.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179190321
Wat is de commissie per sale? Wat is het conversiepercentage per klik? Wat is het percentage bezoekers dat doorklikt? En dus: hoeveel bezoek heb je nodig per euro omzet?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_179190955
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:10 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat schrijven ze omdat ze daar zelf weer aan verdienen hoogstwaarschijnlijk.
:D
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:11:29 #10
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_179194270
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:51 schreef MisterKip het volgende:

[..]

Ja precies dat lijkt mij dus ook, maar als ik zo op internet leest lijkt het of iedereen het kan en je binnen een jaar gebakken zit. Was benieuwd of er hier mensen ervaring mee hebben of er meer verstand van hebben dan een leek als ik.
Alle vergelijkingssites zijn affiliate. Zelfs FOK! heeft boven aan Affiliate staan.
pi_179195199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:11 schreef xzaz het volgende:

[..]

Zelfs FOK! heeft boven aan Affiliate staan.
Misschien kan de TS een PM aan Danny sturen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')