abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179213263
registreer om deze reclame te verbergen
Jij mag je contract opzeggen. Waarom zou t-mobile dat niet mogen ?
pi_179214019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 05:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Dit ja.
Als ze alle klagers gewoon hun onbeperkt bundel hadden laten houden, maar dan wl op 3G (waarop het contract is afgesloten) hadden de meesten al lang een nieuw abonnement.

Volgens mij heeft zo'n beetje iedere provider hiermee dezelfde fout gemaakt.
Mijn mobiel ontvangt niet eens 4G :o. Maar ik heb dan ook geen onbeperkt internet.
Somebody that I used to know
pi_179219226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef klipper het volgende:
2006 databundel 4G.....knap, uitrol is pas sinds 2013.
Zal dus 3G zijn, met sneller internet klaagde je niet...
Ik heb een nieuwe mobiel, die ook 4G kan ontvangen. Bij plaatsing van SIM-kaart in nieuwe toetsel, kon ik ook data ontvangen en versturen in netwerk met sterkste dekking, wat in m'n geval 4G is.
Prijs de Heer.
pi_179220554
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:04 schreef TamVR het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe mobiel, die ook 4G kan ontvangen. Bij plaatsing van SIM-kaart in nieuwe toetsel, kon ik ook data ontvangen en versturen in netwerk met sterkste dekking, wat in m'n geval 4G is.
Ah zo.. je hebt hierna wel T-Mobile gebeld neem ik aan? Want je had immers 3G, waar je toen ook voor betaalde.
Neem aan dat je hierna uit jezelf meer bent gaan betalen ofniet?
pi_179220892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 05:39 schreef Kassamiep het volgende:
Jij mag je contract opzeggen. Waarom zou t-mobile dat niet mogen ?
Zo werkt het niet ;)
Anders zouden contracten totaal geen nut hebben natuurlijk.
pi_179220945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:22 schreef Zelva het volgende:
T-Mobile die schijt heeft aan contracten en beloftes... zr bekend fenomeen.

Wat ze toen met mijn groep hadden gedaan, opgebouwd tegoed dat je voor alles mocht gebruiken en onbeperkt meenemen, in mijn geval zo'n 1000 euro, gewoon eventjes in n klap wegstrepen, zijn ze uiteindelijk voor teruggefloten, volstrekt illegaal en zo, maar toen was het al te laat.

Ga er maar vanuit dat T-Mobile compleet schijt aan je heeft, klantenservice incluis, en zelfs bereid is alle wetten en fatsoensnormen te schenden om het toch maar door te zetten. 'Redelijkheid en billijkheid' zijn termen die in het vocabulaire van T-Mobile absoluut niet bekend zijn.
TS heeft zelf natuurlijk ook schijt, anders had hij de voorwaarden nog wel in bezit. Het is gewoon een slimme move van Tmobile om nu hun fouten recht te zetten omdat ts toch niet echt iets meer kan doen.

Hij kan hoogstens een beetje bluffen dat het in het contract staat en hij graag zijn oude deal wilt behouden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179221233
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef kree het volgende:

[..]

Zo werkt het niet ;)
Anders zouden contracten totaal geen nut hebben natuurlijk.
Elk contract kun je tegen bepaalde voorwaarden opzeggen.
Kans is groot, dat het ook in de voorwaarden/contract staat.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:18:15 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179223634
Ik zie in deze net een leuke tweet langskomen:
tmobile_webcare twitterde op donderdag 17-05-2018 om 17:15:24 Wij voelen ons niet zo Thuis in de wereld van jaarlijkse prijsverhogingen... 😉 https://t.co/oPXhWDpLLB reageer retweet
TMobile_NL twitterde op donderdag 17-05-2018 om 14:52:01 Internetproviders verhogen opnieuw hun prijzen voor vaste klanten, aldus @NUnl. Wij vinden deze jaarlijkse prijsverhogingen voor bestaande klanten cht niet kunnen. Wat vinden jullie? 🧐 https://t.co/ei5agNSjJy reageer retweet
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:23:26 #34
84418 Syd
The Good Die Young
pi_179223741
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zie in deze net een leuke tweet langskomen:
tmobile_webcare twitterde op donderdag 17-05-2018 om 17:15:24 Wij voelen ons niet zo Thuis in de wereld van jaarlijkse prijsverhogingen... 😉 https://t.co/oPXhWDpLLB reageer retweet
TMobile_NL twitterde op donderdag 17-05-2018 om 14:52:01 Internetproviders verhogen opnieuw hun prijzen voor vaste klanten, aldus @NUnl. Wij vinden deze jaarlijkse prijsverhogingen voor bestaande klanten cht niet kunnen. Wat vinden jullie? 🧐 https://t.co/ei5agNSjJy reageer retweet
Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .

En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:24:47 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179223769
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .

En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
Tuurlijk doen ze er aan mee, alleen dit jaar slaan ze even over om goede sier te maken.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:55:21 #36
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179237144
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .

En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
Ze hebben het licht gezien... en daarbij... elke niet-verhoging is er toch 1.
Laat ze toch.

Alsof het merendeel van nederland sowieso niet gewoon via de kabel zijn internet pakt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:52:30 #37
84418 Syd
The Good Die Young
pi_179238365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:55 schreef avotar het volgende:

[..]

Ze hebben het licht gezien... en daarbij... elke niet-verhoging is er toch 1.
Laat ze toch.

Alsof het merendeel van nederland sowieso niet gewoon via de kabel zijn internet pakt.
Het gaat hier niet om de principe van wel of geen internet. Het gaat om het hypocriete van de tweet van Tmobile terwijl ze zelf jarenlang mee deden met inflatiecorrectie, en daarnaast zijn de abonnementen via een andere weg duurder geworden, maar wel stoer de tweet dat hun niet elk jaar willen verhogen. Maar goed volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:05:03 #38
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179238589
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:52 schreef Syd het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om de principe van wel of geen internet. Het gaat om het hypocriete van de tweet van Tmobile terwijl ze zelf jarenlang mee deden met inflatiecorrectie, en daarnaast zijn de abonnementen via een andere weg duurder geworden, maar wel stoer de tweet dat hun niet elk jaar willen verhogen. Maar goed volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.
Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:30:24 #39
84418 Syd
The Good Die Young
pi_179239039
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef avotar het volgende:

[..]

Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
Och je bent zo;n irritante user zonder bijdrage, onder ander door reacties van jouw is FOK! aan het afsterven.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:10:54 #40
23339 Henno
!!!!!1111heinz11!!
pi_179244975
14 euro per maand voor 1 GB data? Wat hebben zij gerookt?
  zondag 20 mei 2018 @ 11:21:51 #41
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_179281259
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:35 schreef TamVR het volgende:

[..]

Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.

Welke mogelijkheden heb ik nog? Er moet toch nog zoiets als redelijkheid en bilijkheid zijn, gezien de tariefverhoging van 400%?
Je mag opstappen… echt, dit is het enige wat je kan doen
Trotse papa van Eden
  dinsdag 22 mei 2018 @ 07:48:57 #42
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179315161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:30 schreef Syd het volgende:

[..]

Och je bent zo;n irritante user zonder bijdrage, onder ander door reacties van jouw is FOK! aan het afsterven.
*jou

En het feit dat ik het niet met je eens ben, maakt me niet iemand zonder bijdrage. Beetje vreemd.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_179315393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef avotar het volgende:

[..]

Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
*lager
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179350716
Ik zou protesteren dat ze je abonnement ongewenst willen aanpassen en aangeven dat als ze dat negeren het tijd word voor je om eens rond te krijgen voor een andere provider.

Ik zou wel even je abonnement laten doorlopen,heb je alleen internet via je mobiele toestel of heb je ook een vaste verbinding waarbij je eventueel thuis of op je werk kunt overschakelen via WiFi.

Kijk eens of je via een andere provider een beter aanbod kunt krijgen dus even rondbellen ze willen allemaal een groter deel van de koek hebben en zullen geneigd zijn om je een goed aanbod te doen om je over te halen om te switchen,omdat veel mensen bij dezelfde provider blijven zitten worden ze lui,door eens over te stappen naar een andere provider (of daar mee te dreigen) zullen ze wellicht beter hun best gaan doen.

Zelf heb ik een vaste telefoonaansluiting via de kabel en sinds kort een smartphone die ook via een wifi verbinding kan bellen thuis bel ik dus gewoon via de wifi met beeldverbinding en soms gewoon met alleen geluid als ik buiten de deur ben kan ik overschakelen op alleen mobiel gebruik.

Succes met je keuze en een eventuele overstap en laat even weten wat het geworden is.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_179352165
Ik heb wel goede ervaringen met T-Mobile. Ze belden me zelfs een keer dat ik niet zoveel internet enzo en dat ik beter een goedkoper abonnement kon nemen. Daar zat ook weer een korting op etc. Kan begrijpen dat 12 jaar terug alles heel anders was, dus dat mogen ze natuurlijk wel wijzigen.

Verbaast me eigenlijk dat het toen al T-Mobile was. Volgens mij had ik hiervoor Orange (en daarvoor Dutchtone) en dat werd T-Mobile, maar is wel een hele tijd geleden :P
When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')