abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179180397
Beste mensen,

Ik wil gewoon m'n verhaal kwijt en kijken of het een goede keuze was.

Had een relatie van 2,5 jaar waarbij hij na 7 maanden is vreemdgegaan en dat gedurende half jaartje.

Na 1 maandje rust had ik hem alsnog vergeven, want ik was echt stapelgek op hem.
Hij smeekte mij ook terug en deed er alles voor over

Ik weet dat half jaar lang vreemd is gegaan echt een langere periode was en dat daar geen excuus voor kan zijn.

Maar nu een jaar verder heb ik alsnog de knoop doorgehakt omdat het gevoel niet meer was zoals voorheen en het vertrouwen niet 100% meer was.

Hij zat er weer helemaal doorheen en dat zag ik aan z'n gezicht, maar heb alsnog de keuze gemaakt.

Het voelt niet meer zoals het vroeger was en dat maakt mij ook zo verdrietig..
pi_179180421
Ja
blablablabla
pi_179180453
Als je na zo lange tijd denkt dat het gevoel niet meer terugkomt en je hem niet meer vertrouwt dan moet het maar zo zijn, denk ik. Wel cool dat je het nog geprobeerd hebt, hij moet wel echt structureel oneerlijk tegen je zijn geweest als het zo’n lange periode was dat hij vreemdging. Dat is wel een dingetje hoor. :P
-nee-
  Spellchecker dinsdag 15 mei 2018 @ 18:08:18 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179180561
Goed gedaan TS! Hou de eer aan jezelf. Sterkte.
pi_179181017
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:03 schreef Marsenal het volgende:
Als je na zo lange tijd denkt dat het gevoel niet meer terugkomt en je hem niet meer vertrouwt dan moet het maar zo zijn, denk ik. Wel cool dat je het nog geprobeerd hebt, hij moet wel echt structureel oneerlijk tegen je zijn geweest als het zo’n lange periode was dat hij vreemdging. Dat is wel een dingetje hoor. :P
Ik was zelf te druk met werk en daarnaast besteed ik veel tijd aan familie die in het noorden van Nederland woont.
Dus min of meer te weinig aandacht gegeven (wat op zich wel waar was.)

En dat kreeg hij wel bij iemand anders en dat was uiteindelijk uit de hand gelopen.
pi_179181089
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:00 schreef Enawh het volgende:
Beste mensen,

Ik wil gewoon m'n verhaal kwijt en kijken of het een goede keuze was.

Had een relatie van 2,5 jaar waarbij hij na 7 maanden is vreemdgegaan en dat gedurende half jaartje.

Na 1 maandje rust had ik hem alsnog vergeven, want ik was echt stapelgek op hem.
Hij smeekte mij ook terug en deed er alles voor over

Ik weet dat half jaar lang vreemd is gegaan echt een langere periode was en dat daar geen excuus voor kan zijn.

Maar nu een jaar verder heb ik alsnog de knoop doorgehakt omdat het gevoel niet meer was zoals voorheen en het vertrouwen niet 100% meer was.

Hij zat er weer helemaal doorheen en dat zag ik aan z'n gezicht, maar heb alsnog de keuze gemaakt.

Het voelt niet meer zoals het vroeger was en dat maakt mij ook zo verdrietig..
Juiste keuze gemaakt! Je verdient meer!
-
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:52:56 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179182931
Sowieso de juiste keuze gemaakt. Als je het vertrouwen niet meer terug krijgt dan is het ook niet eerlijk om toch door te gaan met de relatie.

Daarnaast maakt het niks uit wat wij ervan vinden. Ook al zouden wij met z'n allen zeggen dat je naar hem terug moet....moet je dat niet doen zolang JIJ het niet wil. Je hebt naar je eigen gevoelens geluisterd, dus dat is dan sowieso het juiste besluit. Snap dus niet heel goed wat je van ons wil horen :@
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Spellchecker dinsdag 15 mei 2018 @ 19:56:33 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179183006
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sowieso de juiste keuze gemaakt. Als je het vertrouwen niet meer terug krijgt dan is het ook niet eerlijk om toch door te gaan met de relatie.

Daarnaast maakt het niks uit wat wij ervan vinden. Ook al zouden wij met z'n allen zeggen dat je naar hem terug moet....moet je dat niet doen zolang JIJ het niet wil. Je hebt naar je eigen gevoelens geluisterd, dus dat is dan sowieso het juiste besluit. Snap dus niet heel goed wat je van ons wil horen :@
Ik wel; bevestiging. Ondanks de twijfel.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:58:17 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179183042
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:56 schreef maily het volgende:

[..]

Ik wel; bevestiging. Ondanks de twijfel.
Ik snap dat ze bevestiging wil horen, maar ook al roepen wij met z'n allen dat ze de grootste fout heeft gemaakt....dan zou dat niks moeten veranderen imo. Zij is de enige die kan aanvoelen wat de juiste keuze is :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179183781
Dat is een pijnlijke keuze geweest, vertrouwen is belangrijk in een relatie. Als dat weg is, is de relatie ook 'leeg'.
Heel veel sterkte
pi_179188799
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:32 schreef Enawh het volgende:

[..]

Ik was zelf te druk met werk en daarnaast besteed ik veel tijd aan familie die in het noorden van Nederland woont.
Dus min of meer te weinig aandacht gegeven (wat op zich wel waar was.)

En dat kreeg hij wel bij iemand anders en dat was uiteindelijk uit de hand gelopen.
Waarom de twijfel dan? Je beweert geen gevoel meer voor hem te hebben...

Heb je dus wel ;)

Steun in de rug: toch de juiste keus, twijfel niet.

PS: let op de volgende man, grote kans dat hij ook vreemd gaat. Meestal gaat dit een patroon worden, door jouw hechtingstijl! Google maar op het laatste woord...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 16 mei 2018 @ 07:41:58 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179190675
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:00 schreef Enawh het volgende:
Beste mensen,

Ik wil gewoon m'n verhaal kwijt en kijken of het een goede keuze was.

Had een relatie van 2,5 jaar waarbij hij na 7 maanden is vreemdgegaan en dat gedurende half jaartje.

Na 1 maandje rust had ik hem alsnog vergeven, want ik was echt stapelgek op hem.
Hij smeekte mij ook terug en deed er alles voor over

Ik weet dat half jaar lang vreemd is gegaan echt een langere periode was en dat daar geen excuus voor kan zijn.

Maar nu een jaar verder heb ik alsnog de knoop doorgehakt omdat het gevoel niet meer was zoals voorheen en het vertrouwen niet 100% meer was.

Hij zat er weer helemaal doorheen en dat zag ik aan z'n gezicht, maar heb alsnog de keuze gemaakt.

Het voelt niet meer zoals het vroeger was en dat maakt mij ook zo verdrietig..
Goed gedaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179190773
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:00 schreef Enawh het volgende:
Beste mensen,

Ik wil gewoon m'n verhaal kwijt en kijken of het een goede keuze was.

Had een relatie van 2,5 jaar waarbij hij na 7 maanden is vreemdgegaan en dat gedurende half jaartje.

Na 1 maandje rust had ik hem alsnog vergeven, want ik was echt stapelgek op hem.
Hij smeekte mij ook terug en deed er alles voor over

Ik weet dat half jaar lang vreemd is gegaan echt een langere periode was en dat daar geen excuus voor kan zijn.

Maar nu een jaar verder heb ik alsnog de knoop doorgehakt omdat het gevoel niet meer was zoals voorheen en het vertrouwen niet 100% meer was.

Hij zat er weer helemaal doorheen en dat zag ik aan z'n gezicht, maar heb alsnog de keuze gemaakt.

Het voelt niet meer zoals het vroeger was en dat maakt mij ook zo verdrietig..
Grote meid. DM of PM voor meer hulp van mijn kant.
pi_179193783
Na 7 maanden relatie al een tekort aan aandacht en gaat dus maar vreemd :')
Goed dat je hem alsnog de deur hebt gewezen ^O^
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:29:14 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_179196208
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:08 schreef maily het volgende:
Goed gedaan TS! Hou de eer aan jezelf. Sterkte.
Goed gedaan? :P ze had het gelijk uit moeten maken... Na 7 maanden een half jaar vreemd gaan _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:13:21 #16
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179197196
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Goed gedaan? :P ze had het gelijk uit moeten maken... Na 7 maanden een half jaar vreemd gaan _O-
Wel eens met dit ja. Normaliter hoeft vreemdgaan voor mij niet meteen einde relatie te betekenen, maar zo vroeg in de relatie...zo lang al...dat is wel even wat anders dan een keer de fout in gaan na 11 jaar relatie of zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179207160
pi_179207599
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:00 schreef Enawh het volgende:

Ik wil gewoon m'n verhaal kwijt en kijken of het een goede keuze was.
Jep









Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:49:41 #19
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179259527
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:32 schreef Enawh het volgende:

[..]

Ik was zelf te druk met werk en daarnaast besteed ik veel tijd aan familie die in het noorden van Nederland woont.
Dus min of meer te weinig aandacht gegeven (wat op zich wel waar was.)

En dat kreeg hij wel bij iemand anders en dat was uiteindelijk uit de hand gelopen.
Wow, dit ben je wel erg goed voor hem aan het praten zo. Als hij te kort komt kan hij het ook aangeven of de relatie verbreken, structureel vreemdgaan is wel een van meest respectloze dingen die je je partner kan aandoen.
pi_179276322
De relatie komt toch al niet echt goed over dus ik zou er blij mee zijn dat het uit is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179346905
Makkelijk ben jij. Gozer gaat lekker 7 maanden buiten de deur eten en zijn maaltje staat al klaar als ie weer terugkomt.
pi_179347304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 08:01 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Grote meid. DM of PM voor meer hulp van mijn kant.
:')
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:47:39 #23
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_179357825
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:32 schreef Enawh het volgende:

[..]

Ik was zelf te druk met werk en daarnaast besteed ik veel tijd aan familie die in het noorden van Nederland woont.
Dus min of meer te weinig aandacht gegeven (wat op zich wel waar was.)

En dat kreeg hij wel bij iemand anders en dat was uiteindelijk uit de hand gelopen.
Waarom praat je het voor hem goed? Het is vreemdgaan, en niet één keer 'oeps ik ben dronken en kus iemand anders' maar gewoon structureel een half jaar een ander hebben. Daar is geen excuus voor tenzij je de afspraak hebt dat het mag. Hij heeft een mond waarmee hij kan aangeven dat hij te weinig aandacht krijgt en graag meer wil. En als jij dat niet kan geven dan stopt hij de relatie en gaat hij dan pas op zoek.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_179359372
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 01:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

PS: let op de volgende man, grote kans dat hij ook vreemd gaat. Meestal gaat dit een patroon worden, door jouw hechtingstijl! Google maar op het laatste woord...
Wat een onzin. Omdat ex van TS een lul is, ligt het plots aan de 'hechtingstijl' van TS? Ga toch weg.

@TS: Verstandig besluit, denk ik. Als het vertrouwen weg is kun je m.i. geen echte relatie meer hebben, achterdocht zal toch altijd om de hoek komen kijken...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')