abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 20 mei 2018 @ 20:14:43 #151
167383 Molurus
the talking snake
pi_179290052
registreer om deze reclame te verbergen
Ok, dus de grens tussen "links" en "rechts" ligt voor Baudet ergens tussen D'66 en CDA? Weten we dat ook weer. :D Dus Buma mag blijven, en Pechtold moet ophoepelen.

Zelf zou ik D'66 overigens niet direct als 'links' omschrijven.
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_179290436
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:14 schreef Molurus het volgende:
Ok, dus de grens tussen "links" en "rechts" ligt voor Baudet ergens tussen D'66 en CDA? Weten we dat ook weer. :D Dus Buma mag blijven, en Pechtold moet ophoepelen.

D66 is cultureel links. En Baudet heeft niet direct een sociaaleconomische paragraaf naar mijn idee. Zou niet weten waar hij daarin staat. Iemand enig idee?
pi_179293095
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 12:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Over framen gesproken. :D

Schaam jij je nou niet kapot voor dit soort stropoppen?

En merk trouwens op dat dit weer over 'de anderen' gaat. Niet over jouw mening. Lekker veilig verstoppertje spelen.
Dit was slechts een spiegelbeeld van de zinloze reactie van klaasweetalles. Het was ook 100% ironisch bedoeld. De woorden zijn volledig overgenomen met als doel hem te wijzen op zijn drogreden. Enkel waar rechts stond heb ik dat veranderd door links.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

alleen extreem rechtse clowns zoals en baudet en wilders en zijn debiele aanhang kunnen dat allemaal niet zo goed snappen....
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:19 schreef Mr.Major het volgende:

[..]
Dat is dan weer iets dat extreemlinkse clowns en hun debiele aanhang niet aankunnen; die blijven bleren dat alle culturen even goed zijn.

Wat val jij door de mand met je hypocriete gejank zeg. :r

Het erge is dat je het niet eens doorhebt. Ik word er misselijk van.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.Major op 20-05-2018 23:29:54 ]
pi_179293138
Waarom is dit altijd zo'n hatelijk topic? :')
pi_179293197
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:23 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom is dit altijd zo'n hatelijk topic? :')
Omdat een aantal mensen het niet kan opbrengen te accepteren dat er mensen zijn die een andere mening hebben, zonder dat dat debiele extreemrechtse clowns zijn.

Al het gejank eromheen is slechts om dat te verbloemen. Of ze dat voor zichzelf doen of omdat ze oprecht over willen komen weet ik nog steeds niet.
  zondag 20 mei 2018 @ 23:30:42 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179293263
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:27 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Omdat een aantal mensen het niet kan opbrengen te accepteren dat er mensen zijn die een andere mening hebben, zonder dat dat debiele extreemrechtse clowns zijn.

Al het gejank eromheen is slechts om dat te verbloemen. Of ze dat voor zichzelf doen of omdat ze oprecht over willen komen weet ik nog steeds niet.
|:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179293274
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:14 schreef Molurus het volgende:

Dit wil er ook maar niet in he.

Je hebt
1) ECONOMISCH links
2) SOCIAAL links
pi_179293282
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

|:(
Dit is het exact.
  zondag 20 mei 2018 @ 23:31:58 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179293291
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:31 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dit wil er ook maar niet in he.

Je hebt
1) ECONOMISCH links
2) SOCIAAL links
Lekker toontje wel...
pi_179293359
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Het is veel te kort door de bocht allemaal hierboven.

Ik geloof niet dat Baudet terug wil naar 50 jaar geleden of dat hij niet wil dat onze cultuur verandert. Hij mag dan wel een oomerkelijke jongeman zijn, maar hij is niet zwakzinnig. Cultuur verandert altijd, het is een oroces waar je niet uit kan. Je behoudt het goede en rekent af met het slechte.

Wat het werkelijke probleem is voor een boel mensen is welke kant de cultuur op verandert. Die zien dat de winnaar van het songfestival met pek en veren bestrooid wordt omdat ze het waagt iets aan te doen wat oo een kimono lijkt, die zien mensen #metoo misbruiken omdat een collega wel eens naar haar billen heeft gekeken en die zien dat er mensen door de dodenherdenking willen gaan krijsen omdat ze zich zo miskent voelen. Daar hebben ze allemaal geen zin in.

Het gaat er niet om dat cultuur verandert en evolueert, men wik zich laten horen welke kant dat oo gebeurt. Je kan vinden wat je wil van Baudet en zijn droombeeld en je kan vinden wat je wil van die andere kant maar wat in de posts hierboven geschetst wordt, is me wat te kort door de bocht
<3

Bedankt voor het begrip, oprecht.
pi_179293366
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lekker toontje wel...
Zo duidelijk schijnt het te moeten voor sommigen. Ik ben ook nog ietwat gerriteerd dat ik weer verwijten naar m'n hoofd krijg van wat ik allemaal verkeerd doe en zeg als ik letterlijk de woorden van een ander overneem.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Major op 20-05-2018 23:43:50 ]
pi_179293464
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom is dit tegenstijdig volgens jou dan?

Over welke cultuur praten we dan volgens jou?Van Gogh? Die zal er over 1000 jaar nog wel zijn als er geen gekke dingen op de aardbol gebeuren....

Kom is met voorbeelden wat de nederlandse cultuur inhoudt in onze dagelijks leven?

Dan praten we toch gewoon over boerenkool met worst?

Dat wordt al steeds minder gegeten zelfs door de echte hollanders...

Er is helemaal niet veel oer hollands cultuur over

Ik vraag met altijd af als wilders gilt over nederlandse cultuur of hij zelf wel weet waar hij het over heeft. Ik denk het niet....
Het punt van dit principe is gewoon dat het heel lastig te verwoorden is wat onze cultuur precies is. Ook is het een feit dat die cultuur voor iedereen anders is. Het is ook van essentieel belang dat die cultuur niet zo dwingend wordt dat het geen ruimte laat voor een andere verklaring, of individuele vrijheden.

Die kanttekeningen geplaatst hebbende, baart het mij oprecht zorgen als mensen hier in volle overtuiging zeggen dat er "niet zoiets bestaat als een Nederlandse cultuur". Dat mensen dit zeggen, ipv: het is er wel, maar hoe ik dat concreet zou verwoorden weet ik niet, geeft volgens mij aan, dat zij nog heel wat meer gestimuleerd kan worden voordat haar aanwezigheid weer problematisch wordt,

Ik zal morgen even gaan zitten om de belangrijkste punten van onze cultuur te proberen te beschrijven. Ik weet nu al dat ik ga falen, omdat het sowieso al niet onder woorden te brengen valt. Zonder sentimenteel te lopen doen, dingen als verliefdheid zijn ook niet in woorden te vatten.
pi_179293505
Als de kletsmajoor zijn monologen nou gewoon voortaan in een eigen topicreeks opent, dan is dat volgens mij een win/win voor iedereen hier.
pi_179293524
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:27 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je komt zelf ook vrij hatelijk over. Je kunt toch ook debatteren zonder zulke woorden te hoeven te gebruiken?
pi_179293549
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je komt zelf ook vrij hatelijk over. Je kunt toch ook debatteren zonder zulke woorden te hoeven te gebruiken?
Na 134 delen in deze topicreeks mag het antwoord op die vraag toch wel duidelijk zijn?
pi_179293563
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zeg dat dan tegen Klaas.

Ik neem die woorden slechts over. Het zijn niet mijn woorden. Het is een verwijt dat ik naar m'n hoofd geslingerd krijg.

Ik ben debiele aanhang.
Baudet is een extreemrechtse clown.

Ik kopieer die woorden, niet omdat ik ze zo geweldig vind, nee, om aan te tonen hoe inhoudsloos ze zijn.
  zondag 20 mei 2018 @ 23:46:23 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179293565
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
Als de kletsmajoor zijn monologen nou gewoon voortaan in een eigen topicreeks opent, dan is dat volgens mij een win/win voor iedereen hier.
Hij vindt dit zijn topicreeks...
pi_179293582
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
Mwaoh, aardige user, volgens mij, verder.
pi_179293602
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind dit soort ongein ook niet leuk hoor.
pi_179293632
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:49 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik vind dit soort ongein ook niet leuk hoor.
Nee, ja, je verdedigt imho wel iemand die zo langzamerhand een paljas genoemd mag worden imho, maar je bent wel een aardige nette user. Geen reden om iemand zo af te fakkelen dus wmb.
pi_179293683
quote:
12s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ja, je verdedigt imho wel iemand die zo langzamerhand een paljas genoemd mag worden imho, maar je bent wel een aardige nette user. Geen reden om iemand zo af te fakkelen dus wmb.
Baudet heeft zo zachtgezegd inderdaad zijn eigenaardigheden. Ik ben het lang niet altijd met hem eens -zie bijv. mijn stelling over zijn gedweep met het christendom, maar in een topic waar de meerderheid dermate kritisch is en ook niet altijd (volledig) terecht, wordt Baudet een soort underdog en ga je hem automatisch meer verdedigen. In de subreddit van het FvD voel ik me gek genoeg vrijer om kritiek te uiten dan dat ik me hier voel. Heeft er voor een groot deel ook mee te maken dat de discussies hier erg oververhit raken. Dan ga je je van elkaar afzetten: polarisatie.

Bedankt, insgelijk ;)
pi_179293759
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind zijn "discussietechnieken" nogal vermoeiend, die er keer op keer op neerkomen om
- eerst met de meest onzinnige vergelijkingen te komen in de hoop recht te praten wat krom is
- vervolgens de oorspronkelijke stelling dusdanig te verdraaien dat hij toch nog enigszins lijkt aan te sluiten op zijn "argumenten"
- tenslotte zijn gesprekspartner woorden in de mond te leggen die 180 graden afwijken van wat diegene heeft gezegd

Die eerste twee punten moet hij op zich nog zelf weten, daarmee zet hij alleen zichzelf voor schut, maar met name dat laatste punt heeft er volgens mij voor gezorgd dat hij in dit topic op weinig sympathie kan rekenen.
  maandag 21 mei 2018 @ 00:19:38 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179293984
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 00:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vind zijn "discussietechnieken" nogal vermoeiend, die er keer op keer op neerkomen om
- eerst met de meest onzinnige vergelijkingen te komen in de hoop recht te praten wat krom is
- vervolgens de oorspronkelijke stelling dusdanig te verdraaien dat hij toch nog enigszins lijkt aan te sluiten op zijn "argumenten"
- tenslotte zijn gesprekspartner woorden in de mond te leggen die 180 graden afwijken van wat diegene heeft gezegd

Die eerste twee punten moet hij op zich nog zelf weten, daarmee zet hij alleen zichzelf voor schut, maar met name dat laatste punt heeft er volgens mij voor gezorgd dat hij in dit topic op weinig sympathie kan rekenen.
Eens.
pi_179294324
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:46 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Zeg dat dan tegen Klaas.

Ik neem die woorden slechts over. Het zijn niet mijn woorden. Het is een verwijt dat ik naar m'n hoofd geslingerd krijg.

Ik ben debiele aanhang.
Baudet is een extreemrechtse clown.

Ik kopieer die woorden, niet omdat ik ze zo geweldig vind, nee, om aan te tonen hoe inhoudsloos ze zijn.
Kritiek op Baudet of op jouw manier van discussie voeren wegzetten als "gejank" draagt niet bij aan het debat, me dunkt.
pi_179294543
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 00:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Kritiek op Baudet of op jouw manier van discussie voeren wegzetten als "gejank" draagt niet bij aan het debat, me dunkt.
Als klaas zegt (xxx)
En ik dan zeg: (xxx terug) met als doel aan tonen hoe dom dat is
En molurus dan zegt dat ik frame en me moet schamen

Dan lijkt me dat het daar al fout gaat. En bij klaas. En niet bij mijn gespiegelde reactie. En als het klaas niet wordt verweten, die dit oprecht meent; en mij niet, terwijl ik enkel spiegel; is het hypocriet, en vind ik het gejank.

Minder kan ik er niet van maken.
pi_179294587
Verkeerd begrepen.

[ Bericht 98% gewijzigd door Mr.Major op 21-05-2018 01:20:51 ]
pi_179294670
quote:
11s.gif Op zondag 20 mei 2018 19:39 schreef Molurus het volgende:
Op de vraag wat nu eigenlijk, inhoudelijk, het verschil is tussen FvD en PVV krijgen we dit bizarre antwoord:

"Heel weinig kiezers stemmen op een partij om louter ideologische redenen. Het gaat ook om de nestgeur. Wij zijn een andere brand dan de PVV. Die heeft iets rauws, wij zijn fijnbesnaarder. En wij zijn een beweging, waar de PVV een onemanshow is. De verschillen zijn sowieso niet zo belangrijk.

De linkse partijen moeten gewoon weg en als die klus eenmaal is geklaard, miezemuizen we in een nieuwe coalitie wel over verschilletjes zus of zo."

Seriously... _O-

Mr.Major, zeg nu zelf: is dit inhoudsloos of niet?
Mmm... Hij had beter inhoudelijker kunnen reageren: een simpel "ik wil de koran niet verbieden" zou een tekenend voorbeeld zijn, en het gelul in het tweede blokje gaat nergens over. Toch herken ik me erin, en dus klopt het voor mij. Het is de toon die de muziek maakt, en de toon van Wilders is vele malen harder.

Het hele interview is gewoon een groot fiasco.
pi_179294714
Waar ik me ook aan erger is zijn manier van stellingname mbt die kinderen die wel of niet uit Syri gehaald moeten worden.

Ik ben zeer van mening van niet, die mening deel ik dus. Ten eerste omdat gezegd is: als je daarheen gaat kom je niet meer terug. Ten tweede omdat die kinderen geindoctrineerd zijn vanaf jonge leeftijd, ten derde omdat die kinderen hier niet kunnen aarden, en omdat je hen niet van hun moeder kan losrukken, ten vierde omdat het maatschappelijk draagvlak er niet voor is.

Maar als hij dan zo tekeer gaat als bij BNR, had ik net zo goed op Wilders kunnen stemmen. Baudet is soms een gematigde Wilders met Tourette. Dat zijn de momenten dat ik denk: is er niet iemand anders. Zo kan je je niet manifesteren als serieus politicus. Ik snap ook niet dat hij dat niet inziet.

Maar dan gaat het om het triviale feit dat hij wegloopt bij die zuiger :D Daar maak ik me dan weer totl niet druk om.

Toch zijn het de standpunten waardoor ik nog steeds op het FvD stem, maar als hij die even zo kan brengen dat ik me niet hoef te verantwoorden (naar mezelf) op welke manier ze gebracht worden zou ik dat erg prettig vinden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Major op 21-05-2018 01:31:45 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 02:10:50 #179
381065 vigen98
Cryptokoning 2018
pi_179295296
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 01:09 schreef Mr.Major het volgende:
Waar ik me ook aan erger is zijn manier van stellingname mbt die kinderen die wel of niet uit Syri gehaald moeten worden.

Ik ben zeer van mening van niet, die mening deel ik dus. Ten eerste omdat gezegd is: als je daarheen gaat kom je niet meer terug. Ten tweede omdat die kinderen geindoctrineerd zijn vanaf jonge leeftijd, ten derde omdat die kinderen hier niet kunnen aarden, en omdat je hen niet van hun moeder kan losrukken, ten vierde omdat het maatschappelijk draagvlak er niet voor is.

Maar als hij dan zo tekeer gaat als bij BNR, had ik net zo goed op Wilders kunnen stemmen. Baudet is soms een gematigde Wilders met Tourette. Dat zijn de momenten dat ik denk: is er niet iemand anders. Zo kan je je niet manifesteren als serieus politicus. Ik snap ook niet dat hij dat niet inziet.

Maar dan gaat het om het triviale feit dat hij wegloopt bij die zuiger :D Daar maak ik me dan weer totl niet druk om.

Toch zijn het de standpunten waardoor ik nog steeds op het FvD stem, maar als hij die even zo kan brengen dat ik me niet hoef te verantwoorden (naar mezelf) op welke manier ze gebracht worden zou ik dat erg prettig vinden.
Linkje BNR met Baudet? :P
Elke pen is machtiger dan een zwaard of een blaffer.
  Moderator / Redactie FP maandag 21 mei 2018 @ 07:54:34 #180
221644 crew  timmmmm
Cremeren moet weer leuk worden
pi_179295994
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 23:34 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

<3

Bedankt voor het begrip, oprecht.
Dit zijn dus van die posts waar hekemaal niemand iets mee kan en waarmee je weer eens doet voorkomen of het het Mr.Majortopic is ipv het FvD-topic.

Niet elke post is voor jou geschreven en je hoeft ook niet overal op te reageren
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar [email protected]
pi_179296356
quote:
18s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:43 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Het FvD is ook tegen anticonceptie natuurlijk
Dat was het punt natuurlijk niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 21 mei 2018 @ 09:12:22 #182
167383 Molurus
the talking snake
pi_179296807
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 01:04 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Het hele interview is gewoon een groot fiasco.
Ik ben blij/opgelucht dat je dat ook ziet.
  maandag 21 mei 2018 @ 09:20:29 #183
167383 Molurus
the talking snake
pi_179296904
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 00:54 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Als klaas zegt (xxx)
En ik dan zeg: (xxx terug) met als doel aan tonen hoe dom dat is
En molurus dan zegt dat ik frame en me moet schamen

Dan lijkt me dat het daar al fout gaat. En bij klaas. En niet bij mijn gespiegelde reactie. En als het klaas niet wordt verweten, die dit oprecht meent; en mij niet, terwijl ik enkel spiegel; is het hypocriet, en vind ik het gejank.

Minder kan ik er niet van maken.
Ik stel dat je je moet schamen voor deze uitspraak:

"Dat is dan weer iets dat extreemlinkse clowns en hun debiele aanhang niet aankunnen; die blijven bleren dat alle culturen even goed zijn."

Omdat er niemand is die het onderstreepte ooit heeft beweerd. Als iemand dit wel beweert dan hoor ik graag van je wie, maar tot die tijd is mijn mening dat je je kapot moet schamen voor die en soortgelijke uitspraken. Op zo'n manier moet je gewoon niet een discussie willen voeren. Het zou ook niet nodig moeten zijn.

Overigens zou het op z'n best een tu quoque zijn als die persoon er wel was - als het echt spiegelen was, wat nog steeds niet heel best zou zijn.

Een paar algemene tips van mijn grote idool Daniel Dennett:

quote:
How to compose a successful critical commentary:

1) You should attempt to re-express your target's position so clearly, vividly, and fairly that your target says, "Thanks, I wish I'd thought of putting it that way."
2) You should list any points of agreement (especially if they are not matters of general or widespread agreement).
3) You should mention anything you have learned from your target.
4) Only then are you permitted to say so much as a word of rebuttal or criticism.
Nu zijn we hier geen van allen heiligen, maar ik zou het al heel wat vinden als we aan punt 1) zouden werken. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat inzake de standpunten van FvD lastig blijf vinden. Niet omdat ik het moeilijk vind om die standpunten neutraal te verwoorden, maar vooral omdat ik maar weinig concrete standpunten heb kunnen ontdekken. Nog steeds niet. Het zijn vrijwel uitsluitend opvattingen over (deels uit de duim gezogen) standpunten van anderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Molurus op 21-05-2018 09:42:55 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 09:56:17 #184
167383 Molurus
the talking snake
pi_179297373
Even een korte reactie op jouw standpunt ten aanzien van kinderen die zich in een oorlogssituatie in Syri bevinden... wat mij betreft trouwens niet bepaald een heel belangrijke kwestie of iets dat heel hoog op de agenda zou moeten staan, maar een paar zaken die je daarover zegt heb ik toch wel zo mijn vraagtekens bij:

quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 01:09 schreef Mr.Major het volgende:

Ik ben zeer van mening van niet, die mening deel ik dus.

1) Ten eerste omdat gezegd is: als je daarheen gaat kom je niet meer terug.
2) Ten tweede omdat die kinderen geindoctrineerd zijn vanaf jonge leeftijd,
3) ten derde omdat die kinderen hier niet kunnen aarden,
4) en omdat je hen niet van hun moeder kan losrukken,
5) ten vierde omdat het maatschappelijk draagvlak er niet voor is.
De eerste vind ik al heel vreemd. Kinderen zijn niet wilsbekwaam, en maken ook geen keuze om daarheen te gaan. Waarom vind je dan toch dat zij de verantwoordelijkheid moeten dragen voor de gevolgen?

2) en 3) kunnen kinderen eveneens niets aan doen, en er is op zich geen reden om te denken dat die twee onomkeerbaar zijn.

4) ja en nee. Als we kijken naar het belang van zo'n kind, wat is dan beter? Bij de moeder laten in een oorlogssituatie, of losrukken van die moeder en uit die oorlogssituatie halen? Zelf zou ik zeggen: nog steeds dat laatste.

Van 5) lijkt het mij volstrekt onduidelijk of dat wel waar is. Dat verzin je hier ter plekke lijkt het. Jij bent het er niet mee eens, dus is er geen draagvlak. Zo werkt dat niet he.

Soms denk ik wel eens: die mensen die zo fanatiek tegen de opvang van oorlogsvluchtelingen zijn, die hier om het hardst roepen dat ze komen teren op onze sociale voorzieningen, die zouden wat mij betreft eens een tijdje moeten gaan werken in 1 van die opvangkampen in de regio. Gewoon om eens een keer keihard geconfronteerd te worden met de situatie waarin die mensen zitten. Ik ben wel benieuwd of ze dan nog steeds zo voor "opvang in de regio" zijn.

Maar goed, zoals gezegd: dit is wat mij betreft sowieso al geen kwestie van groot politiek belang. De lijst van belangrijkere politieke vraagstukken is bijna eindeloos.

[ Bericht 7% gewijzigd door Molurus op 21-05-2018 10:05:03 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 10:05:43 #185
453049 BoneThugss
often copied, never duplicated
pi_179297489
Had een tante die altijd heel erg links was, ging vrijwilligerswerk doen in 1 van die opvangkampen. Dat duurde drie maanden en stemt nu PVV.
Op vrijdag 3 maart 2017 21:36 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen!!
  maandag 21 mei 2018 @ 10:08:54 #186
167383 Molurus
the talking snake
pi_179297534
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:05 schreef BoneThugss het volgende:

Had een tante die altijd heel erg links was, ging vrijwilligerswerk doen in 1 van die opvangkampen. Dat duurde drie maanden en stemt nu PVV.
Het zou mij verbazen als je dit niet uit je duim zuigt.
pi_179297610
Ik hen een tante die ooit geflyerd had voor de PVV. Dat heeft ze 1x gedaan en nu stemt ze GL.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_179297654
Ik had een tante die een keer een docu over Amerika heeft gezien. Nu stemt ze Trump.
Op woensdag 7 februari 2018 11:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de denkbeelden van die Taylor best meevallen.
pi_179297741
Ik had een oom die altijd vegetarisch was, tot zijn dochter op straat werd lastig gevallen door drie koeien, nu werkt hij in een slachthuis.
  maandag 21 mei 2018 @ 10:23:17 #190
453049 BoneThugss
pi_179297773
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:08 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het zou mij verbazen als je dit niet uit je duim zuigt.
Neuh.

Hoor het wel meer van mensen die daar met de beste bedoelingen heen gaan. Mensen daar zijn vaak ondankbaar of begrijpen de intentie simpelweg niet.

Doet verder niks af aan 'hun' intenties -mensen helpen- maar het valt wel op.
  maandag 21 mei 2018 @ 10:25:04 #191
453049 BoneThugss
pi_179297809
Hetzelfde met een goede vriendin van mij, ging alleen naar Amerika en heeft daar gewoon een hekel gekregen aan zwarte, vrouwelijke buschauffeurs. Moest er wel om lachen.
pi_179297818
quote:
Wat een trieste grafhoer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 mei 2018 @ 10:28:23 #193
453049 BoneThugss
pi_179297875
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een trieste grafhoer.
Want?
pi_179298004
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:23 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Neuh.

Hoor het wel meer van mensen die daar met de beste bedoelingen heen gaan. Mensen daar zijn vaak ondankbaar of begrijpen de intentie simpelweg niet.

Doet verder niks af aan 'hun' intenties -mensen helpen- maar het valt wel op.
Nou, ik heb zelf in een azc gewerkt en je krijgt wel een genuanceerder beeld van asielzoekers/vluchtelingen. Het zijn niet allemaal engeltjes, nee, maar ook geen verkrachtende monsters zoals ze hier op fok vaak worden afgeschilderd. Als je er een pvv-stemmer van wordt, had je sws al behoorlijk wat vreemdelingenhaat in je of een totaal onrealistisch wereldbeeld.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_179298023
quote:
:') :')
  maandag 21 mei 2018 @ 10:36:56 #196
453049 BoneThugss
pi_179298059
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou, ik heb zelf in een azc gewerkt en je krijgt wel een genuanceerder beeld van asielzoekers/vluchtelingen. Het zijn niet allemaal engeltjes, nee, maar ook geen verkrachtende monsters zoals ze hier op fok vaak worden afgeschilderd. Als je er een pvv-stemmer van wordt, had je sws al behoorlijk wat vreemdelingenhaat in je of een totaal onrealistisch wereldbeeld.
Mwhoa, ik zou niet elke PVV'er zo willen omschrijven, mijn tante zeker niet.
pi_179298190
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:28 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Want?
Vooral ze niet bestaat, behalve in jouw fantasie.
  maandag 21 mei 2018 @ 10:53:45 #198
453049 BoneThugss
pi_179298372
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vooral ze niet bestaat, behalve in jouw fantasie.
Ok dan!

Ga jij maar eens half jaar voor het COA werken ipv een flutkrantje.
pi_179298828
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:53 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ok dan!

Ga jij maar eens half jaar voor het COA werken ipv een flutkrantje.
En dan?
  maandag 21 mei 2018 @ 11:53:40 #200
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_179299120
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan?
Ga je ook PVV stemmen en moslims haten en reactionaire stukjes tikken op obscure internetblogs.

:{
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')