abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179229383
registreer om deze reclame te verbergen
Aan de orde van de dag: bron uit 2012
Ok...

En een van de eerste zinnen in de bron zegt dat het om heel kleine aantallen gaat
pi_179229460
Tldr
pi_179229478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef Allures het volgende:
Ok...

En een van de eerste zinnen in de bron zegt dat het om heel kleine aantallen gaat
Aardiger doen. Heb je de memo niet gekregen? Hij is nu buff!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179229931
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:10 schreef Allures het volgende:
Ok...

Kan er nog wel meer vinden:
http://www.dailymail.co.u(...)b-tests-offered.html

Overigens is abortus om uiterlijke afwijkingen van de ongeboren foetus in Nederland volledig legaal tot aan 24 weken van de zwangerschap. De discussie over het wel of niet termineren van een zwangerschap om dit soort redenen speelt zich dus volledig af in het legale domein van de Nederlandse wet.
pi_179230174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:52 schreef JaJammerJan het volgende:

Overigens wil ik hier nog op aanmerken dat ik het idee heb dat Samzz zich met haar moderaties van mijn topics laat leiden door een persoonlijke afkeur van zowel mij als persoon, als haar afkeur van de standpunten die ik in diverse topics in dit forum inneem. Dit lijkt mij voor een moderator ongepast.

[..]

Ja want het is natuurlijk ondenkbaar dat je een bepaald soort reputatie krijgt als je constant op een bepaalde manier post en de mods daar constant op moeten ingrijpen. Dan heb je gewoon een streepje voor je naam. Dat kun je onredelijk vinden maar dat heb je toch echt zelf veroorzaakt.
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 22:50:07 #56
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_179230332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:32 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Kan er nog wel meer vinden:
http://www.dailymail.co.u(...)b-tests-offered.html

Overigens is abortus om uiterlijke afwijkingen van de ongeboren foetus in Nederland volledig legaal tot aan 24 weken van de zwangerschap. De discussie over het wel of niet termineren van een zwangerschap om dit soort redenen speelt zich dus volledig af in het legale domein van de Nederlandse wet.
Wat heeft dit met daten te maken?
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_179230365
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat heeft dit met daten te maken?
Mijn topic ging specifiek in op het effect van uiterlijke aantrekkelijkheid op dating.

Iemand anders in mijn topic kwam hierna met het onderwerp van de selectie van embryo's op basis van uiterlijke kenmerken aanzetten. Hierop heb ik 2 maal op gereageerd, waarna het topic gesloten is.
pi_179230449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:51 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat heeft jouw vraag met mijn topic te maken?
Jj opent toch een topic over 'daten als je lelijk bent' waarin ineens over embryo's wordt gesproken? Ik vind het een heel terechte vraag: hoezo heeft abortus te maken met daten (als volwassene, neem ik aan)?

'Lelijke babies' worden niet automatisch 'lelijke volwassenen'. Maar goed, dat terzijde. Je bent aan het klooien, dude.
Mon 'en!
  Moderator donderdag 17 mei 2018 @ 22:56:48 #59
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_179230494
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:51 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat heeft jouw vraag met mijn topic te maken?
Samzz zegt dat de wending van uiterlijk bij daten naar baby’s met afwijkingen aborteren offtopic is. Jij zegt van niet, maar haalt er allemaal dingen bij die niks met daten of uiterlijk van dates te maken hebben.
Dus daarom mijn vraag: wat heeft dit met daten te maken?
Het onderwerp van ‘baby’s met afwijkingen aborteren’ lijkt mij ook nogal offtopic in een topic over ‘uiterlijk van dates’. Dan kun je daar net zo goed een apart topic over maken toch? Waarbij R&P me niet eens het meest geschikte forum daarvoor lijkt.
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_179230574
JaJammerJan, ik heb je uitgelegd waarom je topic gesloten is, offtopic en een rare wending.

En ja, je hebt door je postgedrag een streepje bij je naam. Maar ieder ander met een topic als deze en met een topictwist als deze, had t topic gesloten gezien.

Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken ^O^.

En dus ook echt niet

[ Bericht 7% gewijzigd door Samzz op 18-05-2018 08:47:23 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')