abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 23 juni 2018 @ 17:48:52 #103
17979 MissMSX
Knightmare
pi_179993885
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Inderdaad. Daar zijn er tegenwoordig veel van. Vandaar dat ik dat samenvat in mijn eigen woorden met Knuffel forum. En tegen de persoon waar ik een reactie aan gaf vertelde er maar beter aan te wennen.

Wat is dan het punt van de note?
Over die note kan ik natuurlijk geen uitspraken doen :)

Maar waarom moet alles altijd maar een discussie zijn? Maar als je dat graag wilt, nogmaals: open dan gewoon een discussietopic als je over dat onderwerp wilt discussiëren. Dat mag nog steeds toch :D
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 23 juni 2018 @ 17:50:03 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179993902
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Inderdaad. Daar zijn er tegenwoordig veel van. Vandaar dat ik dat samenvat in mijn eigen woorden met Knuffel forum. En tegen de persoon waar ik een reactie aan gaf vertelde er maar beter aan te wennen.

Wat is dan het punt van de note?
Je wordt in de gaten gehouden *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179994066
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:48 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Over die note kan ik natuurlijk geen uitspraken doen :)

Maar waarom moet alles altijd maar een discussie zijn? Maar als je dat graag wilt, nogmaals: open dan gewoon een discussietopic als je over dat onderwerp wilt discussiëren. Dat mag nog steeds toch :D
Ik stel nergens dat altijd alles een discussie moet zijn. Ik verbaas me er wel over gezien de gang van zaken in het verleden met topics van bepaalde veel-hulp-vragende users. Of misschien moet ik daar juist niet verbaasd over zijn nu ik dit zo schrijf. :')
pi_179994087
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Inderdaad. Daar zijn er tegenwoordig veel van. Vandaar dat ik dat samenvat in mijn eigen woorden met Knuffel forum. En tegen de persoon waar ik een reactie aan gaf vertelde er maar beter aan te wennen.

Wat is dan het punt van de note?
Omdat de mods nou eenmaal de macht hebben. En de taal die ze af en toe uitslaan slaat nergens op.

Volgens mij gaat het om dossieropbouw en dat ze terug kunnen kijken of je een "stoute" user bent (zonder enige vorm van context :')).
pi_179994164
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat altijd alles een discussie moet zijn. Ik verbaas me er wel over gezien de gang van zaken in het verleden met topics van bepaalde veel-hulp-vragende users. Of misschien moet ik daar juist niet verbaasd over zijn nu ik dit zo schrijf. :')
Ik volg er niks van. Misschien moet je wat meer beestjes bij hun naam noemen
  zaterdag 23 juni 2018 @ 18:12:32 #108
17979 MissMSX
Knightmare
pi_179994237
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 18:01 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ik stel nergens dat altijd alles een discussie moet zijn. Ik verbaas me er wel over gezien de gang van zaken in het verleden met topics van bepaalde veel-hulp-vragende users. Of misschien moet ik daar juist niet verbaasd over zijn nu ik dit zo schrijf. :')
OK, dan bedoel je waarschijnlijk iets anders dan waar ik aan dacht.

Carry on :Y)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 23 juni 2018 @ 19:26:03 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179995496
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 17:00 schreef Mojo.jojo het volgende:
Waarom krijg ik een nietszeggende note als ik op 6 juni in een reactie mijn mening geef dat R&P best wel een Knuffel-Forum is geworden en je niet meer zoals vroeger je ongezouten mening kan geven.

Vervolgens wordt hier bijvoorbeeld op 11 juni een kletstopic geopend dat dermate is afgekaderd dat geen enkele afwijkende mening kan worden gegeven. :')

En dan neemt men nog niet eens de moeite ook om je te vertellen dat ze je hebben genote. :r
Waarom stuur je niet even een PM/DM naar mij of naar STING? Notes bespreken gebeurt sowieso niet openbaar.

En dat er genote is wordt nooit verteld.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179995697
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom stuur je niet even een PM/DM naar mij of naar STING?
Beste Samzz, er staat geen afzender bij de note. Dan voel ik me niet vrij om willekeurig een mod benaderen. Maar ik zal je een DM sturen.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 19:38:35 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179995739
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 19:36 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Beste Samzz, er staat geen afzender bij de note. Dan voel ik me niet vrij om willekeurig een mod benaderen. Maar ik zal je een DM sturen.
Waarom niet? Nu doe je t publiekelijk. Ook prima hoor, maar dan krijg je het antwoord om te DM'en. Dan kan je dat beter gewoon meteen doen toch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179996046
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh wow

Waarom zo fel eigenlijk? Duidelijk een user die nogal in de psychische problemen zit, die redeneren niet altijd even helder. Je doet nu net of er mega opzet in het spel is ofzo
Er is een goede reden voor denk en snap dan Samzz wel. Achteraf gezien had ik het wss eerder gemeld ook.

Bedoel als we allemaal 30 plus waren ok. Maar er zijn er ook ie mss 14 of mss jonger nog zijn en daarom kan het dus niet

En verder ik vond er niet ech iets fels aan eigenlijk. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_179996055
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 19:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom niet? Nu doe je t publiekelijk. Ook prima hoor, maar dan krijg je het antwoord om te DM'en. Dan kan je dat beter gewoon meteen doen toch.
Dan val ik mogelijk mensen lastig in DM/PM die er niets mee te maken hebben. Dat vind ik vervelend. En ik krijg de laatste tijd de indruk dat verantwoording afleggen nogal een dingetje is. Daarom voel ik me eerlijk gezegd ook niet vrij je persoonlijk te benaderen met dit soort kwesties.

In een topic is het volgens mij zo dat men niet hoeft te reageren, en degene die er wel wat van af weet dat dan wel kan doen. Maar goed, je antwoord hier en in DM is duidelijk. Bedankt
^O^
  zaterdag 23 juni 2018 @ 19:54:09 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179996083
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 19:52 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Dan val ik mogelijk mensen lastig in DM/PM die er niets mee te maken hebben. Dat vind ik vervelend. En ik krijg de laatste tijd de indruk dat verantwoording afleggen nogal een dingetje is. Daarom voel ik me eerlijk gezegd ook niet vrij je te benaderen met dit soort kwesties.

In een topic is het volgens mij zo dat men niet hoeft te reageren, en degene die er wel wat van af weet dat dan wel kan doen. Maar goed, je antwoord hier en in DM is duidelijk. Bedankt
^O^
Een vraag stellen staat imo niet gelijk aan verantwoording afleggen.

DM'en kan en mag altijd. Graag zelfs ^O^.

En no problem!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180173682
Kan de OP terug gezet worden?
R&P / Wraak genomen en onwijs verdriet
pi_180174185
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 21:52 schreef Black_Baron het volgende:
Kan de OP terug gezet worden?
R&P / Wraak genomen en onwijs verdriet
Is bij deze teruggezet.
pi_180175400
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 22:08 schreef STING het volgende:

[..]

Is bij deze teruggezet.
Dank je. :)
pi_180189494
Heb even zitten te denken moet dit hier? het is ook niet echt kritiek enzo.

Maar Samzz over dat tekeningen topic, denk of hoop dat het duidelijk mag zijn dat Somberling net zo goed als ik het niet als doel stellen om maar veel te zuipen.

Het is juist het tegenovergestelde en meer denk schaamte. Maar ok snap dan dat het niet teveel SC moet gaan worden.
Maar het is min of meer aan het randje nog wel ontopic omdat het dus ook de hele motivatie is van dat topic.
En ok er komt idd wel eens wat SC door, maar ik zie het niet echt als bedreiging van dat topic opzich. Het is eigenlijk zelfs nog een beetje de grondlegging ervan, dus waarom dat topic gemaakt werd sowieso :)
Do what you love, love what you do!
pi_180190070
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:24 schreef kree het volgende:

Maar Samzz over dat tekeningen topic, denk of hoop dat het duidelijk mag zijn dat Somberling net zo goed als ik het niet als doel stellen om maar veel te zuipen.

Waarom dan die hoeveelheden noemen?
Het topic lijkt meer op een topic voor alcoholisten die elkaar stimuleren vooral door te gaan.
pi_180190176
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom dan die hoeveelheden noemen?
Het topic lijkt meer op een topic voor alcoholisten die elkaar stimuleren vooral door te gaan.
Nee denk dat je dat echt verkeerd ziet.
Het doet dat niet namelijk, juist het tegenovergestelde en somberling mag dat hier beamen ook.
Het is meer dat je mensen tegen komt ie met het zelfde zitten en juist dus eigenlijk minder willen drinken.

Om het als stoer zijn te zien van hoeveel gedronken is iig niet de bedoeling, juist meer het wel weer kappen, dat staat er ook, maar die worden niet echt opgemerkt denk ik ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180190237
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:44 schreef kree het volgende:

[..]

Nee denk dat je dat echt verkeerd ziet.
Het doet dat niet namelijk, juist het tegenovergestelde en somberling mag dat hier beamen ook.
Het is meer dat je mensen tegen komt ie met het zelfde zitten en juist dus eigenlijk minder willen drinken.

Om het als stoer zijn te zien van hoeveel gedronken is iig niet de bedoeling, juist meer het wel weer kappen, dat staat er ook, maar die worden niet echt opgemerkt denk ik ;)
In het verleden werden er foto's gepost met zoveel mogelijk lege blikken bier.

Ik denk dat jullie het gewoon niet meer helder zien om dat je het zo'n fijn topic heeft.
Maar het heeft niets met tekenen en daardoor beter voelen/therapie te maken.
pi_180190252
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waarom dan die hoeveelheden noemen?
Het topic lijkt meer op een topic voor alcoholisten die elkaar stimuleren vooral door te gaan.
Hulpverlening pro is het eerste wat je gevraagd wordt nl, dus niet heel raar om het zo te noemen ook
Do what you love, love what you do!
pi_180190278
En elke week opnieuw stoppen is niet echt serieus stoppen natuurlijk ;)
pi_180190320
Ik vraag me ook af of deze problematiek ook niet te heftig is voor fok.
Zelfmoord en automutilatie mag ook volgens mij niet zo uitgebreid besproken worden.
pi_180190328
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In het verleden werden er foto's gepost met zoveel mogelijk lege blikken bier.

Ik denk dat jullie het gewoon niet meer helder zien om dat je het zo'n fijn topic heeft.
Maar het heeft niets met tekenen en daardoor beter voelen/therapie te maken.
Niet door mij en weet niet precies wat er in het verleden nog allemaal gepost is en of ik er achter sta.

Doel is in ieder geval niet drankgebruik te promoten, wat er wel is is meer waar mensen mee zitten die wel dat probleem hebben?
Do what you love, love what you do!
  maandag 2 juli 2018 @ 17:48:11 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180190347
Volgens mij was mijn post in dat topic heel duidelijk, toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180190350
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik vraag me ook af of deze problematiek ook niet te heftig is voor fok.
Zelfmoord en automutilatie mag ook volgens mij niet zo uitgebreid besproken worden.
nee dat gaat te ver en ben ik ook tegen, maarre ik heb dat nooit gezegd he ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180190415
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:48 schreef kree het volgende:

[..]

nee dat gaat te ver en ben ik ook tegen, maarre ik heb dat nooit gezegd he ;)
Zoveel drinken en blijven doen en samen gezellig over praten komt wel heel dicht in de buurt
Mensen die last hebben van automutilatie mogen volgens mij ook niet zeggen hoe lang ze hebben zitten snijden deze week.

Maar goed de mods houden het volgens mij goed in de gaten dus hoef ik hier verder niets toe te voegen
pi_180190421
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij was mijn post in dat topic heel duidelijk, toch?
ja, daarom zeg ik het hier ;) Ik snap je punt nl, maar zolang niemand er echt heel veel last van heeft of at het zo ontspoort dan hoeven jullie als mods je er niet echt pijlen op te richten ook. Zo onwijs erg is het namelijk niet, het gaat beetje offtopic soms, maar echt uit de hand lopen is het ook niet.
Do what you love, love what you do!
pi_180190557
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zoveel drinken en blijven doen en samen gezellig over praten komt wel heel dicht in de buurt
Mensen die last hebben van automutilatie mogen volgens mij ook niet zeggen hoe lang ze hebben zitten snijden deze week.

Maar goed de mods houden het volgens mij goed in de gaten dus hoef ik hier verder niets toe te voegen
Ja denk ik en ok als je terug gaat lezen dan is dat iets waar ik me ook zorgen over maakte. En idd dat kan niet en moeten we niet willen ook zo.

Helemaal eens.
Maar het is meer het komt beetje van blabla verder etc over een ding en alcohol dus in dit geval. En zolang daar niet echt iemand wordt aangevallen of het helemaal de policy over gaat schrijden dan is het ook niet echt een onwijs probleem.

Het is inherent nl aan dat topic al vanaf het begin,,,

Als er echt iets niet kan of te ver gaat. ok wmb om weg te halen, maar vindt t niet zo ver gaan eigenlijk. meer eerlijke verhalen
Do what you love, love what you do!
  maandag 2 juli 2018 @ 17:57:35 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180190647
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:50 schreef kree het volgende:

[..]

ja, daarom zeg ik het hier ;) Ik snap je punt nl, maar zolang niemand er echt heel veel last van heeft of at het zo ontspoort dan hoeven jullie als mods je er niet echt pijlen op te richten ook. Zo onwijs erg is het namelijk niet, het gaat beetje offtopic soms, maar echt uit de hand lopen is het ook niet.
Ik ben een paar weken terug niet vergeten.

Dus jullie hebben je laatste waarschuwing.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180190685
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben een paar weken terug niet vergeten.

Dus jullie hebben je laatste waarschuwing.
Weet het, hmms ja dat ging te ver.

Tja nouja ok snap je probeer er beetje op te letten maar voor ik weer iets zeg ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180190696
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:47 schreef kree het volgende:

[..]

Niet door mij en weet niet precies wat er in het verleden nog allemaal gepost is en of ik er achter sta.

Doel is in ieder geval niet drankgebruik te promoten, wat er wel is is meer waar mensen mee zitten die wel dat probleem hebben?
Is het misschien een idee om details over het drankgebruik in de DM te bespreken? Dan weet je zeker geen anderen te triggeren en blijft het topic ontopic
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180190786
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is het misschien een idee om details over het drankgebruik in de DM te bespreken? Dan weet je zeker geen anderen te triggeren en blijft het topic ontopic
Owh dat gebeurt ook wel, maar het is mss helemaal niet verkeerd om mensen te laten zien wat er dus kan gebeuren ook. En ok DM kan altijd, maar dan is het hele nut van het forum weer weg.

Ik weet zeker, Somberling en ik net zo goed, door dat het er staat mss denken anderen iets anders voor ze keuzes maken.

Dat is voor mij het doel nl om het toch openbaar te vertellen alleen eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  maandag 2 juli 2018 @ 18:05:42 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180190874
De discussie is hier wel klaar. Mijn post in t topic was duidelijk, tekenen als therapie. Focus daarop :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180190903
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:05 schreef Samzz het volgende:
De discussie is hier wel klaar. Mijn post in t topic was duidelijk, tekenen als therapie. Focus daarop :).
jaja die was al begrepen, maar ok ben die vorige dingen nog wel benieuwd enzo ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180190999
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:02 schreef kree het volgende:

[..]

Owh dat gebeurt ook wel, maar het is mss helemaal niet verkeerd om mensen te laten zien wat er dus kan gebeuren ook. En ok DM kan altijd, maar dan is het hele nut van het forum weer weg.

Ik weet zeker, Somberling en ik net zo goed, door dat het er staat mss denken anderen iets anders voor ze keuzes maken.

Dat is voor mij het doel nl om het toch openbaar te vertellen alleen eigenlijk.
Het gaat over tekenen als therapie, niet over alcohol. Daar had je toch sowieso een apart topic voor?
pi_180191017
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:05 schreef Samzz het volgende:
De discussie is hier wel klaar. Mijn post in t topic was duidelijk, tekenen als therapie. Focus daarop :).
Sorry had dit nog niet gelezen. Zal er nu over ophouden. :*
pi_180191112
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het gaat over tekenen als therapie, niet over alcohol. Daar had je toch sowieso een apart topic voor?
Niet elke therapie werkt voor iedereen natuurlijk. ik ben er 4 verder die allemaal het zelfde doen, daar ben ik klaar mee dus. buitenwereld hamert er maar op van therapie, maar wat weten ze ervan??? 0 niks enzo. Ik heb het gedaan hun niet. En nog denken ze het beter te weten.
Do what you love, love what you do!
pi_180191174
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:16 schreef kree het volgende:

[..]

Niet elke therapie werkt voor iedereen natuurlijk. ik ben er 4 verder die allemaal het zelfde doen, daar ben ik klaar mee dus. buitenwereld hamert er maar op van therapie, maar wat weten ze ervan??? 0 niks enzo. Ik heb het gedaan hun niet. En nog denken ze het beter te weten.
Maar je post in een therapie topic
Als je dat niet wil moet je daar niet posten
pi_180191251
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar je post in een therapie topic
Als je dat niet wil moet je daar niet posten
mjah als je het letterlijk neemt wel. Maar ok het gaat verder terug als alleen dat topic. En dan zijn het wellicht meer mensen die met het zelfde zitten ook. En welke ik echt snap. Ok het posten is een probleem want er is een grens natuurlijk. maargoed over het algemeen zijn die dingen herkenbaar ook voor mij.
Do what you love, love what you do!
  maandag 2 juli 2018 @ 18:24:53 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180191276
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:20 schreef Sarabi het volgende:

Maar je post in een therapie topic
Als je dat niet wil moet je daar niet posten
Het is soms zo simpel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 juli 2018 @ 18:25:11 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180191284
Ja hallo hallo, afgelopen.

Tekenen als therapie heeft tekenen als therapie als onderwerp. Stoppen met alcohol als onderwerp kan in het daarvoor aangemaakte topic.

Finite.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180191467
Hoi, er stond eerder bij de centrale topics er eentje over PTSS. Die was vol en er is geen nieuwe geopend.
Zou 1 van jullie dat kunnen doen misschien en het ding reeksen (mocht dat nog niet zo zijn)

Alvast bedankt :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 2 juli 2018 @ 18:40:35 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180191588
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoi, er stond eerder bij de centrale topics er eentje over PTSS. Die was vol en er is geen nieuwe geopend.
Zou 1 van jullie dat kunnen doen misschien en het ding reeksen (mocht dat nog niet zo zijn)

Alvast bedankt :)
R&P / [Centraal] PTSS en Traumaverwerking

Alsjeblieft.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180191849
quote:
Top :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_180193136
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 17:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben een paar weken terug niet vergeten.

Dus jullie hebben je laatste waarschuwing.
Op deze manier heb ik er geen zin meer in. Met je agressieve manier van reageren.

Dit hele forum geeft mij al een week negatieve energie. Het begon afgelopenvrijdag al met beschuldigingen dat ik een nazi zou zijn. Ik had de beheerders een mail gestuurd. Geen reactie gehad. Dat heb ik overigens veel vaker gehad, er is geen enkele vorm van normale communicatie mogelijk op dit forum.

Ik ga op Facebook verder. Geen irritante mods die mij de les proberen te lezen en als iemand zich aan mij stoort dan verwijderen ze me maar als vriend.
pi_180193853
Ik heb zitten denken en ik ben klaar met dit forum. Er valt voor mij op geen enkele manier iets positiefs uit te halen. Account gaat nu door de shredder.
pi_180193952
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:13 schreef Somberling het volgende:
Ik heb zitten denken en ik ben klaar met dit forum. Er valt voor mij op geen enkele manier iets positiefs uit te halen. Account gaat nu door de shredder.
Tot morgen
pi_180195909
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:13 schreef Somberling het volgende:
Ik heb zitten denken en ik ben klaar met dit forum. Er valt voor mij op geen enkele manier iets positiefs uit te halen. Account gaat nu door de shredder.
dat zul je vast weer niet doen, er is gewoon kritiek en sommige is terecht ook. laat gaan ;
Do what you love, love what you do!
pi_180204544
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ja hallo hallo, afgelopen.

Tekenen als therapie heeft tekenen als therapie als onderwerp. Stoppen met alcohol als onderwerp kan in het daarvoor aangemaakte topic.

Finite.
jaja snap je, die andere topics doen het niet echt voor mij, veels te streng enzo in regels, maar deze was nog soort ok.mss maak ik wel een nieuwe aan, maar heb niet zoveel zin in kritiek dan weer gelijk ;)

punt begrepen iig :)
Do what you love, love what you do!
pi_180205263
Dus eigenlijk bedoel je 'Ik ging daar nog over de regels en wil niet op andere plekken waar de regels worden gehandhaafd of dat je de regels gaat handhaven op de plek waar ik ze overtreedt'
En die discussie over een topic precies zo als jij het wil is ook al 100 keer gevoerd

Misschien is de conclusie die je dan moet trekken dat fok niet de plek is om je problematiek te bespreken. In ieder geval niet op de manier die jij wil
pi_180205677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 08:16 schreef Allures het volgende:
Dus eigenlijk bedoel je 'Ik ging daar nog over de regels en wil niet op andere plekken waar de regels worden gehandhaafd of dat je de regels gaat handhaven op de plek waar ik ze overtreedt'
En die discussie over een topic precies zo als jij het wil is ook al 100 keer gevoerd

Misschien is de conclusie die je dan moet trekken dat fok niet de plek is om je problematiek te bespreken. In ieder geval niet op de manier die jij wil
Nee dat is het niet. fok! is er zeker wel een plek voor, en die topics die echt op het punt kwamen falen vaak door gezeur.

Dat tekenen topic zit er soort half tussen in, dus ik zal de regels respecteren en daar niet verder er over gaan.
Maar feit is wel dat er een grotere groep is als alleen ik die er wel over wil praten ;)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:17:47 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180205824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:11 schreef kree het volgende:
euh en dit is constructief om? beide twee hierboven dus?
Je wilt geen therapie en gaat daarom het "Tekenen als therapie" topic lopen verpesten?

Open dan gewoon een "Ontkennen dat je therapie nodig hebt" topic.
Ik ga ook niet in een recreatief fietsen topic lopen zeiken dat ik fietsen voor de leuk maar niets vind en dat ik de auto wel pak als ik een stukje wil gaan rijden.
Of moeten ze me dan gaan ompraten dat ik toch moet gaan fietsen?

Is dat het punt? Wil je overgehaald worden in therapie te gaan of een soort van zelftherapie te gaan toepassen door te gaan tekenen, hardlopen, borduren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:20:20 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180205854
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:17 schreef Leandra het volgende:

Je wilt geen therapie en gaat daarom het "Tekenen als therapie" topic lopen verpesten?

Open dan gewoon een "Ontkennen dat je therapie nodig hebt" topic.
Ik ga ook niet in een recreatief fietsen topic lopen zeiken dat ik fietsen voor de leuk maar niets vind en dat ik de auto wel pak als ik een stukje wil gaan rijden.
Of moeten ze me dan gaan ompraten dat ik toch moet gaan fietsen?

Is dat het punt? Wil je overgehaald worden in therapie te gaan of een soort van zelftherapie te gaan toepassen door te gaan tekenen, hardlopen, borduren?
Volgens mij is het meer ik wil in dat topic gewoon doen wat ik wil doen en laat me!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180205868
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je wilt geen therapie en gaat daarom het "Tekenen als therapie" topic lopen verpesten?

Open dan gewoon een "Ontkennen dat je therapie nodig hebt" topic.
Ik ga ook niet in een recreatief fietsen topic lopen zeiken dat ik fietsen voor de leuk maar niets vind en dat ik de auto wel pak als ik een stukje wil gaan rijden.
Of moeten ze me dan gaan ompraten dat ik toch moet gaan fietsen?

Is dat het punt? Wil je overgehaald worden in therapie te gaan of een soort van zelftherapie te gaan toepassen door te gaan tekenen, hardlopen, borduren?
euh ik heb niks verpest, dat is juist door iedereen die er zo nodig weer op moet zeiken.

Als er iemand is uit dat topic die zegt dat ik het topic verzeikt dan hoor ik het graag,.

En dan meer als

"echt he"
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:21:23 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180205869
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer ik wil in dat topic gewoon doen wat ik wil doen en laat me!
Dat kan hij dan toch ook in het recreatief fietsen topic doen? Daar is het net zo on-topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:22:06 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180205885
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:21 schreef Leandra het volgende:

Dat kan hij dan toch ook in het recreatief fietsen topic doen? Daar is het net zo on-topic.
Dat weet jij, dat weet ik ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:22:28 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180205888
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:21 schreef kree het volgende:

[..]

euh ik heb niks verpest, dat is juist door iedereen die er zo nodig weer op moet zeiken.

Als er iemand is uit dat topic die zegt dat ik het topic verzeikt dan hoor ik het graag,.

En dan meer als

"echt he"
Teken je als therapie?
Wil je gaan tekenen als therapie?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180205912
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Teken je als therapie?
Wil je gaan tekenen als therapie?
Hoeveel heb jij dat topic gevolgd?

Het gaat wel meer over andere dingen als alleen tekenen, nu is dat het onderwerp, en zal me eraan moeten houden. Dat punt is duidelijk.

Maar het ging wel meer over meer als alleen tekenen dus. En daar mogen jullie rekening mee houden voor gelijk dan maar conclusies over mij te trekken . ok?

Ik kan er tegen namelijk maar waarom die conclusies gelijk?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:26:49 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180205927
Want het topic had voorheen niet “tekenen als therapie” als TT.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 09:28:50 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180205942
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:25 schreef kree het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij dat topic gevolgd?

Het gaat wel meer over andere dingen als alleen tekenen, nu is dat het onderwerp, en zal me eraan moeten houden. Dat punt is duidelijk.

Maar het ging wel meer over meer als alleen tekenen dus. En daar mogen jullie rekening mee houden voor gelijk dan maar conclusies over mij te trekken . ok?

Ik kan er tegen namelijk maar waarom die conclusies gelijk?
Je antwoord is dus 2 keer "Nee".
Veel plezier in het recreatief fietsen topic.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180205971
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je antwoord is dus 2 keer "Nee".
Veel plezier in het recreatief fietsen topic.
Zal die zeker eens bekijken, hoewel ik dat nog totaal niet eens gelezen heb :)

Maargoed snap even mijn kant ook dan, ik ben er echt niet om overal tegen aan te schoppen namelijk

NEt zo goed als dat jullie niet gelijk allemaal conclusies moeten trekken over mij
DM staat open, praat eerst maar en dan kun je er wellicht wat over zeggen
Do what you love, love what you do!
pi_180206322
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 09:26 schreef Copycat het volgende:
Want het topic had voorheen niet “tekenen als therapie” als TT.
kwam voort en samen met anderen.
En nu denk je na een stukje gelezen te hebben dat je mij kent nou not dus. maar daar praat ik graag verder over via DM.
Een topic is niet gelijk dat je ieman gelijkt kent natuurlijk. In een paar zinnen of regels... reactie was kortzichtig :)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 10:03:25 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180206346
Je snapt het echt niet. Het gaat niet over jouw fragiele persoontje, het gaat erover dat je topics kaapt die daar niet voor bestemd zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180206355
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:03 schreef Copycat het volgende:
Je snapt het echt niet. Het gaat niet over jouw fragiele persoontje, het gaat erover dat je topics kaapt die daar niet voor bestemd zijn.
Bullshit, wie denkt dat die er regelmatig in dat topic posten?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 10:05:07 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180206360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:04 schreef kree het volgende:

[..]

Bullshit, wie denkt dat die er regelmatig in dat topic posten?
Mensen die (willen) tekenen als therapie?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180206386
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen die (willen) tekenen als therapie?
Ja kan het nog met je eens zijn voor mensen die echt nieuw zijn. Maar iedereen die dat leest weet min of meer ook wel de rest.

En wat jullie doen is zeuren nu naar mij alsof ik een heel topic verziek en dat is gewoon niet zo.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 10:23:40 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180206629
Jeetje, gaat het nu nog door? Waarom snap je het niet kree? Ik was toch duidelijk over het topic en het in acht nemen van het onderwerp van dat topic? Deze gesprekken hebben we al zo vaak gehad, eerst over het stoppen met alcohol-topic en nu weer over het tekenen als therapie-topic.

Ik heb je al zo vaak gezegd dat je rustig een eigen topic mag openen wanneer je elders niet vindt wat je zoekt. Dat zeg je iedere keer te gaan doen, maar je doet het nooit om dan vervolgens weer hier te komen klagen.

Ook nu is de cirkel weer rond. Doorbreek m eens door OF ontopic te blijven OF een eigen topic te openen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180207310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 10:23 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, gaat het nu nog door? Waarom snap je het niet kree? Ik was toch duidelijk over het topic en het in acht nemen van het onderwerp van dat topic? Deze gesprekken hebben we al zo vaak gehad, eerst over het stoppen met alcohol-topic en nu weer over het tekenen als therapie-topic.

Ik heb je al zo vaak gezegd dat je rustig een eigen topic mag openen wanneer je elders niet vindt wat je zoekt. Dat zeg je iedere keer te gaan doen, maar je doet het nooit om dan vervolgens weer hier te komen klagen.

Ook nu is de cirkel weer rond. Doorbreek m eens door OF ontopic te blijven OF een eigen topic te openen.
snapte jou wel en mbt het topic, dat was het probleem niet en heb ik ook niks mee gedaan.
Maar werd hier ff aangevallen en dan verdedig ik me ook gewoon ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180207702
je geeft de "schuld" nu aan de verkeerde wel.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 11:58:58 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180207949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:40 schreef kree het volgende:
je geeft de "schuld" nu aan de verkeerde wel.
Je krijgt geen schuld, maar lijkt t niet te snappen. Daar wordt op gereageerd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180207995
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je krijgt geen schuld, maar lijkt t niet te snappen. Daar wordt op gereageerd.
Nee ben het niet eens. Niet snappen is een heel ander verhaal
Do what you love, love what you do!
pi_180208040
maargoed ik kan de wijste zijn ook, laten we er gewoon maar mee ophouden.

Ik wil best nog doorgaan nl wel allemaal iedereen zijn ongelijk bewijzen. Maar zinloos.
We botsen vast wel weer een keer, maar denk dat beide punten nu wel duidelijk zijn toch?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:26:10 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180208421
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:01 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ben het niet eens. Niet snappen is een heel ander verhaal
Duidelijk. Je weet wat je te doen staat denk ik :).

Het tekenen als therapie-topic blijft zoals het is, een tekenen als therapie-topic. Offtopic gepost en slowchat wordt weggehaald.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180208451
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Duidelijk. Je weet wat je te doen staat denk ik :).

Het tekenen als therapie-topic blijft zoals het is, een tekenen als therapie-topic. Offtopic gepost en slowchat wordt weggehaald.
Ja maar dat was duidelijk gelijk al?

Er is daar niks meer in gedaan, was het gewoon ff oneens nu met de reacties hier :) maar ok
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 juli 2018 @ 03:17:41 #177
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180227452
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 20:13 schreef Somberling het volgende:
Ik heb zitten denken en ik ben klaar met dit forum. Er valt voor mij op geen enkele manier iets positiefs uit te halen. Account gaat nu door de shredder.
_O_
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_180230099
Wat is er met dit topic gebeurd?

http://forum.fok.nl/topic/2447694
Tap tap tap
pi_180230108
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd?

http://forum.fok.nl/topic/2447694
Heb dat al nagevraagd, is mij ook even niet duidelijk.
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:11:17 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180230827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er met dit topic gebeurd?

http://forum.fok.nl/topic/2447694
Het topic is op verzoek van TS verwijderd en TS zijn account is geanonimiseerd. Is door een Admin geregeld, vandaar dat wij t ook nog niet wisten. Maar bij deze dus.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180230910
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het topic is op verzoek van TS verwijderd en TS zijn account is geanonimiseerd. Is door een Admin geregeld, vandaar dat wij t ook nog niet wisten. Maar bij deze dus.
Ah oké, wist niet dat dat kon :)
Tap tap tap
pi_180230929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ah oké, wist niet dat dat kon :)
Ik ook niet?

Blijkbaar als je hard genoeg zeikt tegen admins wel dus ;)
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 juli 2018 @ 10:25:14 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180231068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ah oké, wist niet dat dat kon :)
Zal ook met t topicverloop te maken hebben gehad. Maar daar durf ik niks over te zeggen, was er niet bij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180231724
Is dat iets nieuws, dat dat kan?
Tap tap tap
pi_180231873
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het topic is op verzoek van TS verwijderd en TS zijn account is geanonimiseerd. Is door een Admin geregeld, vandaar dat wij t ook nog niet wisten. Maar bij deze dus.
Wat is dat nu weer? Eerst wordt keihard geroepen en geschreeuwd, nee dat doen/kunnen we niet. Terwijl het dus wel gewoon kan, pure onwil dus.

Dit is geen bash, maar een zeer aparte constatering

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2018 11:14:38 ]
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:15:07 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180231905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Is dat iets nieuws, dat dat kan?
Die vragen kan je beter bij Danny neerleggen, ik weet niet precies wat wel en wat niet kan en in welke context.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:16:21 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180231926
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer? Eerst wordt keihard geroepen en geschreeuwd, nee dat doen/kunnen we niet. Terwijl het dus wel gewoon kan, pure onwil dus.

Dit is geen bash, maar een zeer aparte constatering
Dat gebeurt ook niet zomaar. Zoals hierboven, die vraag kun je beter bij Danny neerleggen, hij weet precies wat wel en wat niet en waarom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:25:48 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180232079
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer? Eerst wordt keihard geroepen en geschreeuwd, nee dat doen/kunnen we niet. Terwijl het dus wel gewoon kan, pure onwil dus.

Dit is geen bash, maar een zeer aparte constatering
AVG jongeman *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Admin woensdag 4 juli 2018 @ 11:27:03 #189
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180232099
Het account van die user is niet geanonimiseerd. Hij heeft een verzoek ingediend op basis van afgezeken worden door een aantal. Omdat het om een nieuwe gebruiker ging die meteen werd weggejaagd heb ik aan het verzoek het topic te verwijderen voldaan.
Een aantal mensen in dat topic heeft dan ook een R&P ban gekregen. Wegjagen van users kan en mag niet de bedoeling zijn :)

Anoniem maken van accounts doen we overigens wel, want dat is sinds 25 mei wettelijk verplicht. Heeft wel wat voeten in de aarde.
Zo komt de nickname vrij voor anderen om te registreren en mee te posten (wat het anoniem maken misschien niet heel erg gunstig maakt, want je weet wel wat je zelf gepost hebt, maar niet wat een ander gaat posten), je mag dezelfde nick niet opnieuw registreren (want wij moesten die tenslotte verwijderen) en het is permanent. Kan niet worden teruggedraaid omdat het account sowieso niet meer te herleiden is naar een gebruiker. Posts blijven bewaard en verwijzingen naar de nickname van anderen, bijvoorbeeld als ze je nick noemen, al dan niet in een quote, blijven uiteraard ook bewaard, want dat zijn posts van anderen die losstaan van profielinfo.

Er hebben inmiddels iets van 15 users ofzo gebruik gemaakt van dat wettelijk bepaalde recht.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180232141
Maar als een gewone users dus bepaalde topics met terugwerkende kracht wil laten verwijderen kan dit niet?
En ik heb het TS-en in het verleden heel vaak zien vragen en dan was het een harde nee?
  Admin woensdag 4 juli 2018 @ 11:35:43 #191
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180232267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:29 schreef Allures het volgende:
Maar als een gewone users dus bepaalde topics met terugwerkende kracht wil laten verwijderen kan dit niet?
We doen dat bij uitzondering. In dit geval gaat het niet om een 'user'. Het is iemand met een probleem die vanuit het niets hier zonder voorkennis van FOK! een topic neerzet in de hoop geholpen te worden, maar die vervolgens uitgescholden wordt. Die user vertrekt om nooit meer terug te komen en dan maak ik daarvoor een uitzondering.
Met dank aan de users die zich niet normaal kunnen gedragen in een serieus topic van een nieuwkomer met een echt probleem.

quote:
En ik heb het TS-en in het verleden heel vaak zien vragen en dan was het een harde nee?
hangt van de situatie af. In principe doen we het net, maar users die uitgescholden worden en meteen binnen een dag weer vertrekken omdat FOK! nou niet bepaald een positieve indruk heeft achtergelaten? Er gaat weinig verloren aan zo'n topic en die persoon hoeft niet vanwege één dag waarin hij vertrouwen had in FOK! z'n hele leven geconfronteerd te worden met de zoekresultaten.
Vandaar.

Daar laat ik het verder bij :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180232410
Tja ik vind het apart want dat is in het verleden wel vaker gebeurd en als een TS dan vroeg om het te laten verwijderen was het altijd 'had je maar eerder na moeten denken over wat je op internet zet

Ik denk dat ik het vooral gewoon apart vind hoe fok zelf altijd kei hard en rechtlijnig is geweest en zelf een bepaald klimaat heedt gecreëerd waar ze om bekend stonden en dat dat nu opeens compleet mort draaien door ad hoc beslissingen die willekeurig zijn en daarmee anderen weer te kort doen
pi_180232429
En ik wil gewoon dat topic lezen. Word helemaal lekker gemaakt.
Tap tap tap
  Admin woensdag 4 juli 2018 @ 11:43:41 #194
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180232478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:41 schreef Allures het volgende:
Tja ik vind het apart want dat is in het verleden wel vaker gebeurd en als een TS dan vroeg om het te laten verwijderen was het altijd 'had je maar eerder na moeten denken over wat je op internet zet

Ik denk dat ik het vooral gewoon apart vind hoe fok zelf altijd kei hard en rechtlijnig is geweest en zelf een bepaald klimaat heedt gecreëerd waar ze om bekend stonden en dat dat nu opeens compleet mort draaien door ad hoc beslissingen die willekeurig zijn en daarmee anderen weer te kort doen
Dat er veranderingen komen moge duidelijk zijn. Het afzeiken van andere users zal in de toekomst echt worden aangepakt. Het wegjagen van users en de persoonlijke aanvallen beginnen de spuigaten uit te lopen.
Overigens gebeurt dit gewoon vaker hoor. Dit keer toevallig in R&P. Het is niet zo dat het iets nieuws is. De andere regel staat gewoon hoor. We verwijderen in principe niet. Maar zoals met elke regel zijn er uitzonderingen mogelijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:49:46 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180232638
Ah op die manier, zonde wel van het beloop van zo'n topic, voor die nieuwe user :{
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180232780
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:41 schreef Allures het volgende:
Tja ik vind het apart want dat is in het verleden wel vaker gebeurd en als een TS dan vroeg om het te laten verwijderen was het altijd 'had je maar eerder na moeten denken over wat je op internet zet

Ik denk dat ik het vooral gewoon apart vind hoe fok zelf altijd kei hard en rechtlijnig is geweest en zelf een bepaald klimaat heedt gecreëerd waar ze om bekend stonden en dat dat nu opeens compleet mort draaien door ad hoc beslissingen die willekeurig zijn en daarmee anderen weer te kort doen
Hier ben ik het wel mee eens. Dat het een uitzondering is én het dan ineens wél kan zo krom als een hoepel.

Het zou namelijk niet eens uit moeten maken of het nieuwe of bestaande user is.

Dank voor de uitleg Danny ^O^.
  woensdag 4 juli 2018 @ 11:58:07 #197
17979 MissMSX
Knightmare
pi_180232856
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_180233989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:27 schreef Danny het volgende:
Het account van die user is niet geanonimiseerd. Hij heeft een verzoek ingediend op basis van afgezeken worden door een aantal. Omdat het om een nieuwe gebruiker ging die meteen werd weggejaagd heb ik aan het verzoek het topic te verwijderen voldaan.
Een aantal mensen in dat topic heeft dan ook een R&P ban gekregen. Wegjagen van users kan en mag niet de bedoeling zijn :)

Anoniem maken van accounts doen we overigens wel, want dat is sinds 25 mei wettelijk verplicht. Heeft wel wat voeten in de aarde.
Zo komt de nickname vrij voor anderen om te registreren en mee te posten (wat het anoniem maken misschien niet heel erg gunstig maakt, want je weet wel wat je zelf gepost hebt, maar niet wat een ander gaat posten), je mag dezelfde nick niet opnieuw registreren (want wij moesten die tenslotte verwijderen) en het is permanent. Kan niet worden teruggedraaid omdat het account sowieso niet meer te herleiden is naar een gebruiker. Posts blijven bewaard en verwijzingen naar de nickname van anderen, bijvoorbeeld als ze je nick noemen, al dan niet in een quote, blijven uiteraard ook bewaard, want dat zijn posts van anderen die losstaan van profielinfo.

Er hebben inmiddels iets van 15 users ofzo gebruik gemaakt van dat wettelijk bepaalde recht.
Ah ok dat maakt het verhaal wat duidelijker, ik heb dat hele topic trouwens niet gelezen. Maar vroeg me het ook even af.
Do what you love, love what you do!
pi_180234078
Eigenlijk het komt weer neer op hetzelfde waar we het eerder over hadden in GC / Fora sterven uit?

Vindt het ook echt niet kunnen nl hoe soms mensen gelijk bejegend worden. Dus ja snap je wel ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180234081
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:43 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat er veranderingen komen moge duidelijk zijn. Het afzeiken van andere users zal in de toekomst echt worden aangepakt. Het wegjagen van users en de persoonlijke aanvallen beginnen de spuigaten uit te lopen.
Overigens gebeurt dit gewoon vaker hoor. Dit keer toevallig in R&P. Het is niet zo dat het iets nieuws is. De andere regel staat gewoon hoor. We verwijderen in principe niet. Maar zoals met elke regel zijn er uitzonderingen mogelijk.
Ik heb het topic niet gezien dus kan er niet over oordelen, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen soms hun topic liever verwijderd zien worden. Helemaal prima wat mij betreft. Maar hoe verhoudt dit zich tot het terugzetten van OP's wat nog altijd gebeurt, ook in R&P?
Dat zijn dan toch ook users die misschien liever het topic verwijderd zien? Dat zal niet zo snel gaan dus halen ze de OP maar weg en die wordt vervolgens klakkeloos teruggezet want policy.

Gaat er iets wijzigen in die policy?
A mind with a heart of it's own
  Admin woensdag 4 juli 2018 @ 12:54:15 #201
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180234118
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:49 schreef Molo het volgende:
Ah op die manier, zonde wel van het beloop van zo'n topic, voor die nieuwe user :{
En voor FOK! ook, want dat is een user die nooit meer terug komt en iedereen zal afraden hierheen te komen -O-

quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 11:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Hier ben ik het wel mee eens. Dat het een uitzondering is én het dan ineens wél kan zo krom als een hoepel.
Het zou namelijk niet eens uit moeten maken of het nieuwe of bestaande user is.
Dat is dan ook niet de enige overweging. Om privacyredenen kan ik verder niet uitwijden, maar uitzonderingen bestaan overal. Ook hier.

quote:
Dank voor de uitleg Danny ^O^.
np :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180234121
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb het topic niet gezien dus kan er niet over oordelen, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen soms hun topic liever verwijderd zien worden. Helemaal prima wat mij betreft. Maar hoe verhoudt dit zich tot het terugzetten van OP's wat nog altijd gebeurt, ook in R&P?
Dat zijn dan toch ook users die misschien liever het topic verwijderd zien? Dat zal niet zo snel gaan dus halen ze de OP maar weg en die wordt vervolgens klakkeloos teruggezet want policy.

Gaat er iets wijzigen in die policy?
ja juist topics weg halen is ok, maar dan moet het niet selectief zijn .

Het is of wel of niet nl.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 juli 2018 @ 12:56:23 #203
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180234177
Ik denk even terug aan de tijd dat ik een persoonlijk verhaal hier neerzette, werd afgezeken en het verhaal toen verwijderde ook omdat het te persoonlijk was. Meteen teruggezet en totaal niet met de mods over te praten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Admin woensdag 4 juli 2018 @ 12:59:00 #204
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180234230
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb het topic niet gezien dus kan er niet over oordelen, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen soms hun topic liever verwijderd zien worden. Helemaal prima wat mij betreft. Maar hoe verhoudt dit zich tot het terugzetten van OP's wat nog altijd gebeurt, ook in R&P?
Dat zijn dan toch ook users die misschien liever het topic verwijderd zien? Dat zal niet zo snel gaan dus halen ze de OP maar weg en die wordt vervolgens klakkeloos teruggezet want policy.

Gaat er iets wijzigen in die policy?
In principe niet, maar ook daar kunnen er uitzonderingen zijn. Dat kan zijn omdat de wet ons verplicht te verwijderen (de persoon in kwestie kan bv te jong zijn geweest), maar kan ook een 'hand over het hart' zijn. We zijn ook maar mensen. Als je al een tijd meepost weet je wat je kunt verwachten. Als nieuwe user niet altijd.
Maar als een user z'n OP verwijdert is dat eigenlijk vaak wel een indicatie om eens goed en kritisch te kijken naar de reacties. Vaak halen users het namelijk weg omdat de reacties gewoonweg kut zijn. En dan is het eigenlijk gewoon erg lullig om de OP terug te zetten. Temeer omdat de comments dan vooral gaan bestaan uit pseudomods.
'laf om het te verwijderen'
'het wordt toch zo weer teruggezet'
'hahaha, je dacht het te verwijderen, maar het staat er weer'
enz.

Het is iets dat van geval tot geval bekeken moet worden. Deze user was in het hele topic héél vriendelijk en netjes geweest, ook tegen degenen die hem zwart aan het maken waren. Dan ben ik sneller geneigd coulant te zijn dan naar een user die hier binnen komt, begint te schreeuwen en trollen en dán de boel vewijdert.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')