abonnement Unibet Coolblue
pi_181157934
Hey allemaal ik heb een klein probleempje....
Ik en mijn vrienden gaan naar Berlijn met de flixbus maar een vriendin van mij is haar id vergeten in een andere stad die ze niet op tijd kan halen en haar paspoort is verlopen. Ik vroeg me dan af of ze bij het instappen echt zo precies naar geldigheid van je paspoort kijken?
  Moderator maandag 13 augustus 2018 @ 18:07:32 #52
45833 crew  Fogel
pi_181157993
Ik heb geen idee, maar probeer het eens hier: TRV / Flixbus
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_181158741
Ik ben 2x met FlixBus gereisd en werd niet om gevraagd.
pi_181158778
Gisteren werden mensen geweigerd die geen id bij zich hadden.
Die moesten zich melden bij de servicebalie en dan zou het goedkomen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181158810
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:49 schreef Aiciu het volgende:
Gisteren werden mensen geweigerd die geen id bij zich hadden.
Die moesten zich melden bij de servicebalie en dan zou het goedkomen.
Zit er een servicebalie in FlixBus?
pi_181158855
Ik vond het best meevallen, ik was bang voor gillende tieners, maar dat heb ik gelukkig niet meegemaakt.

Wel had ik als laatste een oude bus zonder wi-fi en een stopcontact, maar die groene zijn wel chill.
Je moet alleen niet naar de wc willen daar want die dingen zijn nog smeriger dan in de trein. :r
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181158869
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:51 schreef IJy het volgende:

[..]

Zit er een servicebalie in FlixBus?
In Hamburg waar je die tickets kan kopen denk ik.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181158945
Ja je moest je ID tonen.
Als je Nederlander bent kijken ze niet naar de datum.

De Afrikanen zonder ID waren een ander verhaal maar mochten uiteindelijk toch wel instappen. :')

Route Amsterdam-Brussel en Amsterdam-Gent
pi_181160218
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:04 schreef Nikeplatinum98 het volgende:
Hey allemaal ik heb een klein probleempje....
Ik en mijn vrienden gaan naar Berlijn met de flixbus maar een vriendin van mij is haar id vergeten in een andere stad die ze niet op tijd kan halen en haar paspoort is verlopen. Ik vroeg me dan af of ze bij het instappen echt zo precies naar geldigheid van je paspoort kijken?
Nee ze kijken niet naar geldigheid. Soms vragen ze niet eens je ID
pi_181160282
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja je moest je ID tonen.
Als je Nederlander bent kijken ze niet naar de datum.

De Afrikanen zonder ID waren een ander verhaal maar mochten uiteindelijk toch wel instappen. :')

Route Amsterdam-Brussel en Amsterdam-Gent
De route Parijs / Brussel / Antwerpen / Breda / Amsterdam met eurolines heb ik al paar x mee gemaakt dat er een paar illegalen en of dealers mee wilde rijden. Regelmatig politie controle gehad.

In de flixbus nog nooit mee gemaakt .
pi_181160355
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 20:08 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

De route Parijs / Brussel / Antwerpen / Breda / Amsterdam met eurolines heb ik al paar x mee gemaakt dat er een paar illegalen en of dealers mee wilde rijden. Regelmatig politie controle gehad.

In de flixbus nog nooit mee gemaakt .
Klopt, Flix stelt niks voor daarmee vergeleken.
Komt mogelijk omdat men denkt dat je voor Flix niet contant kan betalen.
pi_181705391
Heeft iemand toevallig al eens gebruikt gemaakt van de Interflix, waarbij je naar 5 single reizen kan gaan?

Dit lijkt me wel interessant omdat ik in de winter 2 maanden vakantie heb, maar ik wil eerst zeker weten wat het inhoud voordat ik dit ga kopen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 september 2018 @ 15:32:20 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_181705602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:22 schreef Aiciu het volgende:
Heeft iemand toevallig al eens gebruikt gemaakt van de Interflix, waarbij je naar 5 single reizen kan gaan?

Dit lijkt me wel interessant omdat ik in de winter 2 maanden vakantie heb, maar ik wil eerst zeker weten wat het inhoud voordat ik dit ga kopen.
Ik snap deze opzet niet. Je mag 5 verschillende steden kiezen waar je heen gaat. Maar gaat dat vanaf Nederland of moeten die steden als route aan elkaar geplakt worden? En is je terugreis naar Nederland daarbij ook inbegrepen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181705764
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik snap deze opzet niet. Je mag 5 verschillende steden kiezen waar je heen gaat. Maar gaat dat vanaf Nederland of moeten die steden als route aan elkaar geplakt worden? En is je terugreis naar Nederland daarbij ook inbegrepen?
Wat ik ervan begrijp ga je bijvoorbeeld van Amsterdam naar Kopenhagen, maar dan mag je niet van Kopenhagen naar Amsterdam, maar dan moet je een andere route kiezen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 september 2018 @ 15:40:54 #65
319979 Fok-it
All is well
pi_181705796
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:39 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Wat ik ervan begrijp ga je bijvoorbeeld van Amsterdam naar Kopenhagen, maar dan mag je niet van Kopenhagen naar Amsterdam, maar dan moet je een andere route kiezen.
Neem aan dat ze Istanbul-Amsterdam niet als 1 enkele route rekenen als je besluit daar helemaal heen te gaan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181705831
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Neem aan dat ze Istanbul-Amsterdam niet als 1 enkele route rekenen als je besluit daar helemaal heen te gaan
Ja, daar twijfel ik dus ook aan.
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo niet dan ga ik zeker de meest extreme reizen boeken naar Kiev enzo _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 september 2018 @ 15:51:24 #67
319979 Fok-it
All is well
pi_181706077
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:42 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ja, daar twijfel ik dus ook aan.
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo niet dan ga ik zeker de meest extreme reizen boeken naar Kiev enzo _O-
Je zal waarschijnlijk binnen die 5 tickets alweer je terugreis naar Nederland moeten hebben. Dan kan je niet heel ver komen in ieder geval
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181706168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je zal waarschijnlijk binnen die 5 tickets alweer je terugreis naar Nederland moeten hebben. Dan kan je niet heel ver komen in ieder geval
Of gewoon terugvliegen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 september 2018 @ 15:56:48 #69
319979 Fok-it
All is well
pi_181706191
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:55 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Of gewoon terugvliegen.
Dat kan ook natuurlijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181706229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk
Ben best benieuwd hoever je kan komen voor die 99 euro.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 september 2018 @ 16:01:12 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_181706271
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:58 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ben best benieuwd hoever je kan komen voor die 99 euro.
Oekraine. Is verste land waar je heen kan volgens mij. Enige positieve is echter dat het redelijk cheap is. Je zit wel teringlang in de bus, en je hebt veel sneller vertraging dan met de trein door evt files enzo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181706426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oekraine. Is verste land waar je heen kan volgens mij. Enige positieve is echter dat het redelijk cheap is. Je zit wel teringlang in de bus, en je hebt veel sneller vertraging dan met de trein door evt files enzo
Ik heb vorige maand nog een tijdje in de file gestaan in Noord-Duitsland, misschien ook iets om te overwegen, ik heb alleen nog geen routekaart kunnen vinden.


Maar ik vind FlixBus ook geen betrouwbare optie om een overstap te halen, die bus waarin ik zat kwam ook ruim een uur later aan dan gepland. Je zal maar een vlucht moeten halen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 september 2018 @ 16:09:31 #73
319979 Fok-it
All is well
pi_181706474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 16:07 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb vorige maand nog een tijdje in de file gestaan in Noord-Duitsland, misschien ook iets om te overwegen, ik heb alleen nog geen routekaart kunnen vinden.

Maar ik vind FlixBus ook geen betrouwbare optie om een overstap te halen, die bus waarin ik zat kwam ook ruim een uur later aan dan gepland. Je zal maar een vlucht moeten halen :')
https://bubblytraveler.com/2016/11/20/flixbus-review/
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181706740
quote:
Ik ga in oktober met flixbus van Napels naar Bari en Rome, als dat goed gaat dan ga ik die voucher pas kopen _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_181708013
Enkeltje Amsterdam - Kiev is al 82 euro _O-
Lijkt me stug dat je daar heen kan met die voucher.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')