Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.
Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.
Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.
Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.
Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.
[..]
Misschien zijn ze zo slecht nog niet
Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
Zoals ik al vermoedde heeft simpel je contractsverlenging dus nog niet teruggedraaid. Dat is hen wel aan te rekenen, want daardoor mislukt al het andere ook. Al het youfone gerelateerde mislukt nu door simpel.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.
Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.
Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.
Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.
Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.
[..]
Misschien zijn ze zo slecht nog niet
Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
OP GE LOST, OUWEquote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
Heb je weer met je moeder gesproken?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |