abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:13:16 #76
332671 crew  indiaantje89
pi_179322027
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

[..]

Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:14:08 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179322052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 15:39:16 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179322631
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

[..]

Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Zoals ik al vermoedde heeft simpel je contractsverlenging dus nog niet teruggedraaid. Dat is hen wel aan te rekenen, want daardoor mislukt al het andere ook. Al het youfone gerelateerde mislukt nu door simpel.

Als een haas die verlenging ongedaan maken en terug naar het oude contract.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179442521
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
OP GE LOST, OUWE :Y)
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 10:46:46 #80
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179442621
Goede kick truus
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179442649
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:46 schreef Plompzakker het volgende:
Goede kick truus
Dat dacht ik, Hans.
pi_179442858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
Heb je weer met je moeder gesproken?
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 12:08:50 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179444239
Final *Update*

Laatste update _O_

Wonder boven wonder is het gelukt. Eindelijk hebben ze de gegevens kunnen synchroniseren en heb ik eind vorige week mijn simkaart toegezonden gekregen *O*

* onlogisch is sinds deze morgen trotse klant van Youfone en heeft nu voor 2 kwartjes meer 2 keer zoveel GB

_O_

Ik wil alle 40/45 callcentermedewerkers van Simpel, Youfone én Porting Xs (lees je mee indiaantje???) de server van FOK!, en uiteraard jullie lurkers & posters bedanken voor de mentale steun die ik heb mogen ontvangen tijdens deze naar mijn idee zéér terechte klacht :)

Speciale shoutout naar vogeltjesdans omdat vogeltjesdans.

• Topic kan worden afgevinkt.
• Afsluiten die handel.
• Licht uit.
• Nooit meer aan denken.

Nou groetjes :* :W

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 28-05-2018 12:17:34 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179532793
Gefeliciteerd onlo *O*

Een topic waar moeite in zit, en de regelmatige updates van je keiharde struggles met de telefoonproviders maakten van dit topic een pareltje *O*

Om die reden is dit topic verkozen tot de 'Meest terechte klacht van de maand' :+

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')