TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?"quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen
Iemand die trots dagelijks zijn administratie bijhoudt, helemaal voldaan is als er 20 euro bespaard is en andere mensen dom vindt dat ze niet doen zoals hij . Oja, en ook nog allemaal sparen voor punten voor onzinnige voordeeltjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:02 schreef Sanddr het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?"
Niet alleen bij telecomproviders... tv/internet/gwl, allemaal net zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:27 schreef Uberkullie het volgende:
Terechte klacht, mooie opbouw, spannend plot. Ik geef dit topic een 8.2. En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.
Net de edit gezien, ik wens je veel sterkte.
Het besparen van een grijpstuiverquote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen
Lekker van het kastje naar de muurquote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*update*
Na deze mail heb ik contact gehad met Youfone. Op my.youfone.nl kon ik de status aanvraag in de gaten houden. Deze staat sinds 15/05 op 'aangevraagd'. Jullie zullen begrijpen dat ik met angst en beven vandaag toch maar weer even de telefoon heb gepakt. Ditmaal belde ik dus naar Youfone omdat de vorige 2 keren de aanvraag direct werd afgewezen. Nu staat de aanvraag al 3 dagen open.
De medewerkster van Youfone kon mij geen antwoord geven. Deze lieftallige dame verbond mij door met 'Porting acces'. Dit orgaan regelt voor verschillende organisaties, o.a. Simpel & Youfone, het nummerbehoud voor mensen. Deze kerel wist mij te melden dat ze bij Simpel inderdaad mijn abonnement 'hard' gekilled hebben máár dat dat vervolgens weer is teruggedraaid. Met andere woorden ik word 22/05 niet afgesloten bij Simpel
Hoe het kan dat daar bij Youfone geen melding van komt, ging hij verder uitzoeken maar dat is verder niet voor mij van belang. Ik sta op het punt weer te bellen met Simpel. Man man man. Wat hoop ik die medewerker van dinsdag aan de lijn te krijgen. Die had veel praatjes omdat ik redelijk geëmotioneerd reageerde. Zijn letterlijke woorden 'Meneer, heeft u de voorgaande keren mij aan de lijn gehad??? Zeker dat het u nu gaat lukken'. Ik heb een fles whiskey van 'm gewonnen. Kijken of ie woord houdt als ik 'm aan de lijn krijg.
WILL KEEP YOU POSTED
*Update 22/05/2018*quote:Op vrijdag 18 mei 2018 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*update*
Na deze mail heb ik contact gehad met Youfone. Op my.youfone.nl kon ik de status aanvraag in de gaten houden. Deze staat sinds 15/05 op 'aangevraagd'. Jullie zullen begrijpen dat ik met angst en beven vandaag toch maar weer even de telefoon heb gepakt. Ditmaal belde ik dus naar Youfone omdat de vorige 2 keren de aanvraag direct werd afgewezen. Nu staat de aanvraag al 3 dagen open.
De medewerkster van Youfone kon mij geen antwoord geven. Deze lieftallige dame verbond mij door met 'Porting acces'. Dit orgaan regelt voor verschillende organisaties, o.a. Simpel & Youfone, het nummerbehoud voor mensen. Deze kerel wist mij te melden dat ze bij Simpel inderdaad mijn abonnement 'hard' gekilled hebben máár dat dat vervolgens weer is teruggedraaid. Met andere woorden ik word 22/05 niet afgesloten bij Simpel
Hoe het kan dat daar bij Youfone geen melding van komt, ging hij verder uitzoeken maar dat is verder niet voor mij van belang. Ik sta op het punt weer te bellen met Simpel. Man man man. Wat hoop ik die medewerker van dinsdag aan de lijn te krijgen. Die had veel praatjes omdat ik redelijk geëmotioneerd reageerde. Zijn letterlijke woorden 'Meneer, heeft u de voorgaande keren mij aan de lijn gehad??? Zeker dat het u nu gaat lukken'. Ik heb een fles whiskey van 'm gewonnen. Kijken of ie woord houdt als ik 'm aan de lijn krijg.
WILL KEEP YOU POSTED
Ha ha ha ha op de bonusvraag.. klachtenbrief al klaar?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*Update 22/05/2018*
Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder. Na deze laatste post heb ik natuurlijk weer contact gehad met alle partijen
Uiteraard wijzen ze allemaal weer naar elkaar. Youfone naar Simpel, Simpel naar Porting Acces en Porting Acces haalt een beetje haar schouders op. Want ja; het is zo klaar als een klontje Youfone & Simpel moeten hun shit gewoon goed regelen.
Daar zit je dan lekker tussen als arme consument
Enfin. Eerst gebeld met Simpel;. Ik kreeg het standaard riedeltje inclusief het 'sorry van het kastje naar de muur'. Ik was op zoek naar die gast van die fles whiskey. De dame die ik vrijdag aan de lijn had kon hem wel van naam, maar kende 'm niet persoonlijk. Jammer. Maargoed, aangezien mijn probleem nog steeds niet is opgelost, heb ik goede hoop hem vandaag wel te kunnen spreken.
Mevrouw wist mij te melden dat het nu toch echt in orde was aangezien e.e.a. nu was doorgesproken met Porting Acces (goh, hoe vaak heb ik dit al gehoord) en dat er weer een nieuwe aanvraag ingediend kon worden. OP NAAR YOUFONE DUS
Eenmaal aangekomen bij Youfone meldde ik dat ik mij zéér grote zorgen maakte omdat ik sinds 15/5 niets meer van de statusupdate op My Youfone had vernomen. De eerste 2 keer op 19/4 & 1/5 veranderde die statusupdate heel snel in 'afgewezen i.v.m. lopend contract'. Nu was het 18/5 en stond er nog steeds 'aangevraagd'.
Mevrouw van Youfone zag mijn inmiddels toch wel redelijk uit de kluiten gewassen dossier en had het met me te doen. Zij gaf aan een nieuw verzoek in te dienen. Mijn expliciete vraag aan haar was of daarmee de aanvraag van 15/05 teniet werd gedaan en er een nieuw verzoek kon worden ingelegd.... Zij bevestigde dit aan mij. Hoewel ze 2e pinksterdag gesloten waren zou dit gewoon in het systeem verwerkt worden.
BONUSVRAAG : Denken jullie dat dit gelukt is????????
Ik vanmorgen gebeld met Youfone, omdat er nog steeds '15/05 aangevraagd' staat. Ik vraag bij Youfone direct naar Porting Acces. Daar wisten ze mij doodleuk te vertellen dat wat mevrouw afgelopen vrijdag zei, helemaal niet kan omdat er nog een pending request was..
Die kerel van Porting Acces gaat nu contact leggen met Simpel & Youfone en belt mij later vandaag terug.
Poll: Ben ik na vandaag los van Simpel?
• Ja
• Nee
• HAHAHAHAHAHAHAHA
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
We gaan het mee maken.
Ja, allang. Dat is begin mei al gebeurd.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sukkel, je snapt het nog steeds niet.
Is de verlenging bij simpel teruggedraaid?
Probleem ligt nu ook deels bij Youfone. Bij Porting Acces geven ze aan dat er een technisch issue is waardoor de aanvragen van Youfone niet bij Simpel terechtkomen omtrent nummerbehoud.quote:Dat is stap 1. Anders zit je daar tot 2020.
Stap 2 is nummerbehoud aanvragen bij youfone. Met inachtneming van minimaal 1 maand opzegtermijn. Je zegt niet zelf op bij simpel.
Met porting access heb je niets te maken, dat is geen partij voor jou en alleen maar genoemd om naar te kunnen wijzen.
Youfone kijkt gewoon niet verder dan zo snel mogelijk de bestelling inzetten en daarmee het nummerbehoud.
Beter kan je naar bv kpn, Vodafone of t-mobile gaan. Die hebben ook niet alles perfect geregeld, maar kunnen het wel voor je regelen.
Ik heb daar 10 gb voor 10,50. Kan geen budgetprovider tegenop.
Yep, als onderwerp heb ik de url van dit topic gekozen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha op de bonusvraag.. klachtenbrief al klaar?
Volgens mij hebben ze bij simpel niet alleen de verlenging teruggedraaid, maar tevens je abo al opgezegd. Zometeen zit je met je pik in het grind en ben je je nummer kwijt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, allang. Dat is begin mei al gebeurd.
[..]
Probleem ligt nu ook deels bij Youfone. Bij Porting Acces geven ze aan dat er een technisch issue is waardoor de aanvragen van Youfone niet bij Simpel terechtkomen omtrent nummerbehoud.
Ondertussen is mijn abonnement opgezegd bij Simpel en ben ik nu niet meer in staat te bellen/mailen/appen etc.
Ik heb nu Simpel weer gebeld met de vraag of ze mijn contract niet toch nog 5 dagen door kunnen laten lopen omdat er een technisch issue is bij Youfone. Dat gaan ze regelen en hopelijk kan ik straks weer bellen
Bedankt voor het meedenken. Kan je dat ook online fixen of moet ik naar een fysieke winkel?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij simpel niet alleen de verlenging teruggedraaid, maar tevens je abo al opgezegd. Zometeen zit je met je pik in het grind en ben je je nummer kwijt..
Ga naar een Vodafone winkel. Koop daar een prepaid kaart. Kost wat maar dan hou je zometeen tenminste wel altijd je nummer.
Vraag nummerbehoud aan naar die prepaid kaart. Dan kunnen er twee dingen gebeuren: OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid wordt afgewezen, omdat er al een valide aanvraag naar youfone loopt, OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid loopt gewoon door omdat youfone een stelletje kutzakken zijn die hebben gekloot met de nummerbehoud aanvaag.
In een van beide scenario's houd je teminste je nummer. De prepaid werkt in dit geval als een backup.
Het kan online, maar daar heb je geen tijd meer voor (online gratis simkaart aanvragen duurt twee weken). In de Vodafone winkel koop je de kaart en vullen ze meteen dat online fomulier samen met je in.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken. Kan je dat ook online fixen of moet ik naar een fysieke winkel?
vijf minuten vliegtuigstand en daarna rebooten werkt ook niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Die chick die ik van Simpel aan de lijn had en 1,5 uur geleden zei dat ik met een uurtje weer online zou zijn lult ook. Want er gebeurt niets. Ben nog altijd offline.
Nope.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
vijf minuten vliegtuigstand en daarna rebooten werkt ook niet?
quote:Beste mevrouw/meneer,
Bij de aanvraag van het abonnement heb je aangegeven het huidige mobiele telefoonnummer 06******** te willen behouden. Hiervoor heeft Youfone een verzoek ingediend bij je huidige provider. Helaas is het verzoek is niet geaccepteerd vanwege de volgende reden:
De datum van nummerbehoud is niet mogelijk omdat deze te ver in de toekomst ligt.
Wij hebben van de provider vernomen dat 06******** een contract heeft tot . Een verzoek vanuit onze kant voor een eerdere datum is op dit moment helaas niet mogelijk. Wij verwijzen jou naar de huidige provider wat betreft de mogelijkheden voor eventueel vervroegde overname van het mobiele telefoonnummer.
Als dit niet mogelijk is, ontvang je van Youfone automatisch een simkaart met een nieuw telefoonnummer.
Heb je nog vragen? Bekijk youfone.nl/vragen of stuur een e-mail naar support@youfone.nl.
Vriendelijke groet,
Youfone
Mensen die niet volledig een lening terugbetalen Dat zijn pas droeftoetersquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:02 schreef Sanddr het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?"
Lijkt erop dat simpel de verlenging helemaal niet heeft teruggedraaid.quote:
Als ik het allemaal zo lees doet je nieuwe provider ook niet echt hard zijn best om het opgelost te krijgen hoor. Ik werk zelf in de telecom en ik weet al te goed hoe dit soort dingen werken. Heb je al deze informatie schriftelijk (per E-Mail), dan gewoon doorsturen naar je nieuwe provider. Als het goed is zitten die aangesloten bij vereniging van telecom providers (COIN), en hebben die beschikking tot de zogenoemde helpdesk lijst waar die provider een naam/nummer heeft van bepaalde contact persoon bij de andere provider om dit soort euvels op te lossen.quote:
Een bedrag van 20 cent een lening noemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 13:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Mensen die niet volledig een lening terugbetalen Dat zijn pas droeftoeters
Oke hoor jij wint Veel plezier met je 20 cent johquote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:24 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Een bedrag van 20 cent een lening noemen.
Volgens mij mis je het punt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Oke hoor jij wint Veel plezier met je 20 cent joh
Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees doet je nieuwe provider ook niet echt hard zijn best om het opgelost te krijgen hoor. Ik werk zelf in de telecom en ik weet al te goed hoe dit soort dingen werken. Heb je al deze informatie schriftelijk (per E-Mail), dan gewoon doorsturen naar je nieuwe provider. Als het goed is zitten die aangesloten bij vereniging van telecom providers (COIN), en hebben die beschikking tot de zogenoemde helpdesk lijst waar die provider een naam/nummer heeft van bepaalde contact persoon bij de andere provider om dit soort euvels op te lossen.
Dat Simpel aangesloten zit bij PortingXs (geen Porting Access ) is jou pakkie-an niet . Daar moet jij als eindgebruiker niet eens contact mee hebben.
Misschien zijn ze zo slecht nog nietquote:• Youfone vergat mij op 21/4 een mail te sturen
• Youfone heeft problemen met het aanvragen van het nummer
• Simpel verbreekt mijn contract op de afgesproken datum
• Simpel sluit mij op verzoek toch weer aan.
Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.
Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.
Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.
Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.
Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.
[..]
Misschien zijn ze zo slecht nog niet
Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
Zoals ik al vermoedde heeft simpel je contractsverlenging dus nog niet teruggedraaid. Dat is hen wel aan te rekenen, want daardoor mislukt al het andere ook. Al het youfone gerelateerde mislukt nu door simpel.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.
Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.
Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.
Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.
Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.
[..]
Misschien zijn ze zo slecht nog niet
Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
OP GE LOST, OUWEquote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
Heb je weer met je moeder gesproken?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |