abonnement Unibet Coolblue
pi_179236017
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179236082
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen :')
TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?" :')
pi_179236215
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:02 schreef Sanddr het volgende:

[..]

TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?" :')
Iemand die trots dagelijks zijn administratie bijhoudt, helemaal voldaan is als er 20 euro bespaard is en andere mensen dom vindt dat ze niet doen zoals hij :') . Oja, en ook nog allemaal sparen voor punten voor onzinnige voordeeltjes.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179236222
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:27 schreef Uberkullie het volgende:
Terechte klacht, mooie opbouw, spannend plot. Ik geef dit topic een 8.2. En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.

Net de edit gezien, ik wens je veel sterkte.
Niet alleen bij telecomproviders... tv/internet/gwl, allemaal net zo.

Zodra je van de ene naar de andere aanbieder gaat is het hommes.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 10:23:56 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179236478
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen :')
Het besparen van een grijpstuiver :?

Heb jij de OP wel gelezen????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179237134
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*update*

Na deze mail heb ik contact gehad met Youfone. Op my.youfone.nl kon ik de status aanvraag in de gaten houden. Deze staat sinds 15/05 op 'aangevraagd'. Jullie zullen begrijpen dat ik met angst en beven vandaag toch maar weer even de telefoon heb gepakt. Ditmaal belde ik dus naar Youfone omdat de vorige 2 keren de aanvraag direct werd afgewezen. Nu staat de aanvraag al 3 dagen open.

De medewerkster van Youfone kon mij geen antwoord geven. Deze lieftallige dame verbond mij door met 'Porting acces'. Dit orgaan regelt voor verschillende organisaties, o.a. Simpel & Youfone, het nummerbehoud voor mensen. Deze kerel wist mij te melden dat ze bij Simpel inderdaad mijn abonnement 'hard' gekilled hebben máár dat dat vervolgens weer is teruggedraaid. Met andere woorden ik word 22/05 niet afgesloten bij Simpel 8)7

Hoe het kan dat daar bij Youfone geen melding van komt, ging hij verder uitzoeken maar dat is verder niet voor mij van belang. Ik sta op het punt weer te bellen met Simpel. Man man man. Wat hoop ik die medewerker van dinsdag aan de lijn te krijgen. Die had veel praatjes omdat ik redelijk geëmotioneerd reageerde. Zijn letterlijke woorden 'Meneer, heeft u de voorgaande keren mij aan de lijn gehad??? Zeker dat het u nu gaat lukken'. Ik heb een fles whiskey van 'm gewonnen. Kijken of ie woord houdt als ik 'm aan de lijn krijg.

WILL KEEP YOU POSTED
Lekker van het kastje naar de muur _O-
Het houdt je van de straat.. ehhh zolderkamer, toch.. Bruno? :D
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 09:44:34 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179316250
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*update*

Na deze mail heb ik contact gehad met Youfone. Op my.youfone.nl kon ik de status aanvraag in de gaten houden. Deze staat sinds 15/05 op 'aangevraagd'. Jullie zullen begrijpen dat ik met angst en beven vandaag toch maar weer even de telefoon heb gepakt. Ditmaal belde ik dus naar Youfone omdat de vorige 2 keren de aanvraag direct werd afgewezen. Nu staat de aanvraag al 3 dagen open.

De medewerkster van Youfone kon mij geen antwoord geven. Deze lieftallige dame verbond mij door met 'Porting acces'. Dit orgaan regelt voor verschillende organisaties, o.a. Simpel & Youfone, het nummerbehoud voor mensen. Deze kerel wist mij te melden dat ze bij Simpel inderdaad mijn abonnement 'hard' gekilled hebben máár dat dat vervolgens weer is teruggedraaid. Met andere woorden ik word 22/05 niet afgesloten bij Simpel 8)7

Hoe het kan dat daar bij Youfone geen melding van komt, ging hij verder uitzoeken maar dat is verder niet voor mij van belang. Ik sta op het punt weer te bellen met Simpel. Man man man. Wat hoop ik die medewerker van dinsdag aan de lijn te krijgen. Die had veel praatjes omdat ik redelijk geëmotioneerd reageerde. Zijn letterlijke woorden 'Meneer, heeft u de voorgaande keren mij aan de lijn gehad??? Zeker dat het u nu gaat lukken'. Ik heb een fles whiskey van 'm gewonnen. Kijken of ie woord houdt als ik 'm aan de lijn krijg.

WILL KEEP YOU POSTED
*Update 22/05/2018*

Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder. Na deze laatste post heb ik natuurlijk weer contact gehad met alle partijen :)

Uiteraard wijzen ze allemaal weer naar elkaar. Youfone naar Simpel, Simpel naar Porting Acces en Porting Acces haalt een beetje haar schouders op. Want ja; het is zo klaar als een klontje Youfone & Simpel moeten hun shit gewoon goed regelen.

Daar zit je dan lekker tussen als arme consument _O_

Enfin. Eerst gebeld met Simpel;. Ik kreeg het standaard riedeltje inclusief het 'sorry van het kastje naar de muur'. Ik was op zoek naar die gast van die fles whiskey. De dame die ik vrijdag aan de lijn had kon hem wel van naam, maar kende 'm niet persoonlijk. Jammer. Maargoed, aangezien mijn probleem nog steeds niet is opgelost, heb ik goede hoop hem vandaag wel te kunnen spreken.

Mevrouw wist mij te melden dat het nu toch echt in orde was aangezien e.e.a. nu was doorgesproken met Porting Acces (goh, hoe vaak heb ik dit al gehoord) en dat er weer een nieuwe aanvraag ingediend kon worden. OP NAAR YOUFONE DUS

Eenmaal aangekomen bij Youfone meldde ik dat ik mij zéér grote zorgen maakte omdat ik sinds 15/5 niets meer van de statusupdate op My Youfone had vernomen. De eerste 2 keer op 19/4 & 1/5 veranderde die statusupdate heel snel in 'afgewezen i.v.m. lopend contract'. Nu was het 18/5 en stond er nog steeds 'aangevraagd'.

Mevrouw van Youfone zag mijn inmiddels toch wel redelijk uit de kluiten gewassen dossier en had het met me te doen. Zij gaf aan een nieuw verzoek in te dienen. Mijn expliciete vraag aan haar was of daarmee de aanvraag van 15/05 teniet werd gedaan en er een nieuw verzoek kon worden ingelegd.... Zij bevestigde dit aan mij. Hoewel ze 2e pinksterdag gesloten waren zou dit gewoon in het systeem verwerkt worden.

BONUSVRAAG : Denken jullie dat dit gelukt is????????

Ik vanmorgen gebeld met Youfone, omdat er nog steeds '15/05 aangevraagd' staat. Ik vraag bij Youfone direct naar Porting Acces. Daar wisten ze mij doodleuk te vertellen dat wat mevrouw afgelopen vrijdag zei, helemaal niet kan omdat er nog een pending request was.. :')

Die kerel van Porting Acces gaat nu contact leggen met Simpel & Youfone en belt mij later vandaag terug.

Poll: Ben ik na vandaag los van Simpel?
Ja
Nee
HAHAHAHAHAHAHAHA
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


We gaan het mee maken. ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 10:34:04 #58
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179316902
Sukkel, je snapt het nog steeds niet.

Is de verlenging bij simpel teruggedraaid? Dat is stap 1. Anders zit je daar tot 2020.

Stap 2 is nummerbehoud aanvragen bij youfone. Met inachtneming van minimaal 1 maand opzegtermijn. Je zegt niet zelf op bij simpel.

Met porting access heb je niets te maken, dat is geen partij voor jou en alleen maar genoemd om naar te kunnen wijzen.

Youfone kijkt gewoon niet verder dan zo snel mogelijk de bestelling inzetten en daarmee het nummerbehoud.

Beter kan je naar bv kpn, Vodafone of t-mobile gaan. Die hebben ook niet alles perfect geregeld, maar kunnen het wel voor je regelen.
Ik heb daar 10 gb voor 10,50. Kan geen budgetprovider tegenop.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179317436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*Update 22/05/2018*

Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder. Na deze laatste post heb ik natuurlijk weer contact gehad met alle partijen :)

Uiteraard wijzen ze allemaal weer naar elkaar. Youfone naar Simpel, Simpel naar Porting Acces en Porting Acces haalt een beetje haar schouders op. Want ja; het is zo klaar als een klontje Youfone & Simpel moeten hun shit gewoon goed regelen.

Daar zit je dan lekker tussen als arme consument _O_

Enfin. Eerst gebeld met Simpel;. Ik kreeg het standaard riedeltje inclusief het 'sorry van het kastje naar de muur'. Ik was op zoek naar die gast van die fles whiskey. De dame die ik vrijdag aan de lijn had kon hem wel van naam, maar kende 'm niet persoonlijk. Jammer. Maargoed, aangezien mijn probleem nog steeds niet is opgelost, heb ik goede hoop hem vandaag wel te kunnen spreken.

Mevrouw wist mij te melden dat het nu toch echt in orde was aangezien e.e.a. nu was doorgesproken met Porting Acces (goh, hoe vaak heb ik dit al gehoord) en dat er weer een nieuwe aanvraag ingediend kon worden. OP NAAR YOUFONE DUS

Eenmaal aangekomen bij Youfone meldde ik dat ik mij zéér grote zorgen maakte omdat ik sinds 15/5 niets meer van de statusupdate op My Youfone had vernomen. De eerste 2 keer op 19/4 & 1/5 veranderde die statusupdate heel snel in 'afgewezen i.v.m. lopend contract'. Nu was het 18/5 en stond er nog steeds 'aangevraagd'.

Mevrouw van Youfone zag mijn inmiddels toch wel redelijk uit de kluiten gewassen dossier en had het met me te doen. Zij gaf aan een nieuw verzoek in te dienen. Mijn expliciete vraag aan haar was of daarmee de aanvraag van 15/05 teniet werd gedaan en er een nieuw verzoek kon worden ingelegd.... Zij bevestigde dit aan mij. Hoewel ze 2e pinksterdag gesloten waren zou dit gewoon in het systeem verwerkt worden.

BONUSVRAAG : Denken jullie dat dit gelukt is????????

Ik vanmorgen gebeld met Youfone, omdat er nog steeds '15/05 aangevraagd' staat. Ik vraag bij Youfone direct naar Porting Acces. Daar wisten ze mij doodleuk te vertellen dat wat mevrouw afgelopen vrijdag zei, helemaal niet kan omdat er nog een pending request was.. :')

Die kerel van Porting Acces gaat nu contact leggen met Simpel & Youfone en belt mij later vandaag terug.

Poll: Ben ik na vandaag los van Simpel?
Ja
Nee
HAHAHAHAHAHAHAHA
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

We gaan het mee maken. ;(
Ha ha ha ha op de bonusvraag.. klachtenbrief al klaar? :+
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 11:11:39 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179317524
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sukkel, je snapt het nog steeds niet.

Is de verlenging bij simpel teruggedraaid?
Ja, allang. Dat is begin mei al gebeurd.
quote:
Dat is stap 1. Anders zit je daar tot 2020.

Stap 2 is nummerbehoud aanvragen bij youfone. Met inachtneming van minimaal 1 maand opzegtermijn. Je zegt niet zelf op bij simpel.

Met porting access heb je niets te maken, dat is geen partij voor jou en alleen maar genoemd om naar te kunnen wijzen.

Youfone kijkt gewoon niet verder dan zo snel mogelijk de bestelling inzetten en daarmee het nummerbehoud.

Beter kan je naar bv kpn, Vodafone of t-mobile gaan. Die hebben ook niet alles perfect geregeld, maar kunnen het wel voor je regelen.
Ik heb daar 10 gb voor 10,50. Kan geen budgetprovider tegenop.
Probleem ligt nu ook deels bij Youfone. Bij Porting Acces geven ze aan dat er een technisch issue is waardoor de aanvragen van Youfone niet bij Simpel terechtkomen omtrent nummerbehoud.

Ondertussen is mijn abonnement opgezegd bij Simpel en ben ik nu niet meer in staat te bellen/mailen/appen etc.

Ik heb nu Simpel weer gebeld met de vraag of ze mijn contract niet toch nog 5 dagen door kunnen laten lopen omdat er een technisch issue is bij Youfone. Dat gaan ze regelen en hopelijk kan ik straks weer bellen :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 11:30:47 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179318050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ha ha ha ha op de bonusvraag.. klachtenbrief al klaar? :+
Yep, als onderwerp heb ik de url van dit topic gekozen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 12:45:06 #62
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179319288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, allang. Dat is begin mei al gebeurd.

[..]

Probleem ligt nu ook deels bij Youfone. Bij Porting Acces geven ze aan dat er een technisch issue is waardoor de aanvragen van Youfone niet bij Simpel terechtkomen omtrent nummerbehoud.

Ondertussen is mijn abonnement opgezegd bij Simpel en ben ik nu niet meer in staat te bellen/mailen/appen etc.

Ik heb nu Simpel weer gebeld met de vraag of ze mijn contract niet toch nog 5 dagen door kunnen laten lopen omdat er een technisch issue is bij Youfone. Dat gaan ze regelen en hopelijk kan ik straks weer bellen :O
Volgens mij hebben ze bij simpel niet alleen de verlenging teruggedraaid, maar tevens je abo al opgezegd. Zometeen zit je met je pik in het grind en ben je je nummer kwijt.

Ga naar een Vodafone winkel. Koop daar een prepaid kaart. Kost wat maar dan hou je zometeen tenminste wel altijd je nummer.

Vraag nummerbehoud aan naar die prepaid kaart. Dan kunnen er twee dingen gebeuren:
OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid wordt afgewezen, omdat er al een valide aanvraag naar youfone loopt, waardoor je inderdaad zoals gepland je nummer bij youfone krijgt.
OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid loopt gewoon door omdat youfone een stelletje kutzakken zijn die hebben gekloot met de nummerbehoud aanvaag. Dan landt je nummer veilig bij Vodafone en dan kan je vanuit die prepaid situatie alsnog alles met je nummer doen, naar welke provider dan ook.

In een van beide scenario's houd je teminste je nummer. De prepaid werkt in dit geval als een backup.

NOOIT zelf opzeggen, tenzij je het nummer niet meer nodig hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door vogeltjesdans op 22-05-2018 12:54:42 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 12:48:32 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179319336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze bij simpel niet alleen de verlenging teruggedraaid, maar tevens je abo al opgezegd. Zometeen zit je met je pik in het grind en ben je je nummer kwijt..

Ga naar een Vodafone winkel. Koop daar een prepaid kaart. Kost wat maar dan hou je zometeen tenminste wel altijd je nummer.

Vraag nummerbehoud aan naar die prepaid kaart. Dan kunnen er twee dingen gebeuren: OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid wordt afgewezen, omdat er al een valide aanvraag naar youfone loopt, OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid loopt gewoon door omdat youfone een stelletje kutzakken zijn die hebben gekloot met de nummerbehoud aanvaag.

In een van beide scenario's houd je teminste je nummer. De prepaid werkt in dit geval als een backup.
Bedankt voor het meedenken. Kan je dat ook online fixen of moet ik naar een fysieke winkel?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 12:50:54 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179319379
Die chick die ik van Simpel aan de lijn had en 1,5 uur geleden zei dat ik met een uurtje weer online zou zijn lult ook. Want er gebeurt niets. Ben nog altijd offline.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 13:00:34 #65
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179319549
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt voor het meedenken. Kan je dat ook online fixen of moet ik naar een fysieke winkel?
Het kan online, maar daar heb je geen tijd meer voor (online gratis simkaart aanvragen duurt twee weken). In de Vodafone winkel koop je de kaart en vullen ze meteen dat online fomulier samen met je in.

Werkt de overgang naar Vodafone prepaid niet, dan komt dat doordat er al een valide aanvraag naar youfone loopt. Werkt de overgang naar Vodafone prepaid wel, dan heb je daar tenminste straks veilig je nummer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 13:01:26 #66
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179319564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Die chick die ik van Simpel aan de lijn had en 1,5 uur geleden zei dat ik met een uurtje weer online zou zijn lult ook. Want er gebeurt niets. Ben nog altijd offline.
vijf minuten vliegtuigstand en daarna rebooten werkt ook niet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 13:33:52 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179320069
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

vijf minuten vliegtuigstand en daarna rebooten werkt ook niet?
Nope.

Vanmiddag maar als een speer naar een Vodafone winkel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 13:36:35 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179320098
quote:
Beste mevrouw/meneer,

Bij de aanvraag van het abonnement heb je aangegeven het huidige mobiele telefoonnummer 06******** te willen behouden. Hiervoor heeft Youfone een verzoek ingediend bij je huidige provider. Helaas is het verzoek is niet geaccepteerd vanwege de volgende reden:

De datum van nummerbehoud is niet mogelijk omdat deze te ver in de toekomst ligt.

Wij hebben van de provider vernomen dat 06******** een contract heeft tot . Een verzoek vanuit onze kant voor een eerdere datum is op dit moment helaas niet mogelijk. Wij verwijzen jou naar de huidige provider wat betreft de mogelijkheden voor eventueel vervroegde overname van het mobiele telefoonnummer.

Als dit niet mogelijk is, ontvang je van Youfone automatisch een simkaart met een nieuw telefoonnummer.

Heb je nog vragen? Bekijk youfone.nl/vragen of stuur een e-mail naar support@youfone.nl.

Vriendelijke groet,

Youfone
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179320175
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:02 schreef Sanddr het volgende:

[..]

TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?" :')
Mensen die niet volledig een lening terugbetalen :') Dat zijn pas droeftoeters
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 13:47:40 #70
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179320281
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_
Lijkt erop dat simpel de verlenging helemaal niet heeft teruggedraaid.

Bellen, einddatum lopende contract opvragen. Bij nieuwe aanvraag deze datum plus 1 maad opzeg en enkele dagen speling opgeven. Niet in het weekend en niet op feestdagen.

En pas op dat die flikkers van youfone je geen nieuw abo met een nieuw nummer in je maag splitsen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 14:19:31 #71
332671 crew  indiaantje89
pi_179320958
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_
Als ik het allemaal zo lees doet je nieuwe provider ook niet echt hard zijn best om het opgelost te krijgen hoor. Ik werk zelf in de telecom en ik weet al te goed hoe dit soort dingen werken. Heb je al deze informatie schriftelijk (per E-Mail), dan gewoon doorsturen naar je nieuwe provider. Als het goed is zitten die aangesloten bij vereniging van telecom providers (COIN), en hebben die beschikking tot de zogenoemde helpdesk lijst waar die provider een naam/nummer heeft van bepaalde contact persoon bij de andere provider om dit soort euvels op te lossen.

Dat Simpel aangesloten zit bij PortingXs (geen Porting Access ;)) is jou pakkie-an niet . Daar moet jij als eindgebruiker niet eens contact mee hebben.
pi_179321063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Mensen die niet volledig een lening terugbetalen :') Dat zijn pas droeftoeters
Een bedrag van 20 cent een lening noemen. :')
pi_179321218
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:24 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Een bedrag van 20 cent een lening noemen. :')
Oke hoor jij wint :') Veel plezier met je 20 cent joh :')
pi_179321261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Oke hoor jij wint :') Veel plezier met je 20 cent joh :')
Volgens mij mis je het punt.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:07:36 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179321864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als ik het allemaal zo lees doet je nieuwe provider ook niet echt hard zijn best om het opgelost te krijgen hoor. Ik werk zelf in de telecom en ik weet al te goed hoe dit soort dingen werken. Heb je al deze informatie schriftelijk (per E-Mail), dan gewoon doorsturen naar je nieuwe provider. Als het goed is zitten die aangesloten bij vereniging van telecom providers (COIN), en hebben die beschikking tot de zogenoemde helpdesk lijst waar die provider een naam/nummer heeft van bepaalde contact persoon bij de andere provider om dit soort euvels op te lossen.

Dat Simpel aangesloten zit bij PortingXs (geen Porting Access ;)) is jou pakkie-an niet . Daar moet jij als eindgebruiker niet eens contact mee hebben.
Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

quote:
• Youfone vergat mij op 21/4 een mail te sturen
• Youfone heeft problemen met het aanvragen van het nummer
• Simpel verbreekt mijn contract op de afgesproken datum
• Simpel sluit mij op verzoek toch weer aan.
Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:13:16 #76
332671 crew  indiaantje89
pi_179322027
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

[..]

Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:14:08 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179322052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 15:39:16 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179322631
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

[..]

Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Zoals ik al vermoedde heeft simpel je contractsverlenging dus nog niet teruggedraaid. Dat is hen wel aan te rekenen, want daardoor mislukt al het andere ook. Al het youfone gerelateerde mislukt nu door simpel.

Als een haas die verlenging ongedaan maken en terug naar het oude contract.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179442521
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
OP GE LOST, OUWE :Y)
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 10:46:46 #80
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179442621
Goede kick truus
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179442649
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:46 schreef Plompzakker het volgende:
Goede kick truus
Dat dacht ik, Hans.
pi_179442858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
Heb je weer met je moeder gesproken?
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 12:08:50 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179444239
Final *Update*

Laatste update _O_

Wonder boven wonder is het gelukt. Eindelijk hebben ze de gegevens kunnen synchroniseren en heb ik eind vorige week mijn simkaart toegezonden gekregen *O*

* onlogisch is sinds deze morgen trotse klant van Youfone en heeft nu voor 2 kwartjes meer 2 keer zoveel GB

_O_

Ik wil alle 40/45 callcentermedewerkers van Simpel, Youfone én Porting Xs (lees je mee indiaantje???) de server van FOK!, en uiteraard jullie lurkers & posters bedanken voor de mentale steun die ik heb mogen ontvangen tijdens deze naar mijn idee zéér terechte klacht :)

Speciale shoutout naar vogeltjesdans omdat vogeltjesdans.

• Topic kan worden afgevinkt.
• Afsluiten die handel.
• Licht uit.
• Nooit meer aan denken.

Nou groetjes :* :W

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 28-05-2018 12:17:34 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179532793
Gefeliciteerd onlo *O*

Een topic waar moeite in zit, en de regelmatige updates van je keiharde struggles met de telefoonproviders maakten van dit topic een pareltje *O*

Om die reden is dit topic verkozen tot de 'Meest terechte klacht van de maand' :+

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')