abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 7 oktober 2018 @ 15:48:08 #76
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_182371983
registreer om deze reclame te verbergen
Het is een leuke Allerhande dit keer. Heel vaak kan ik er niks mee en soms dan krab ik wel eens aan mijn hoofd bij paarse wortelen (dan denk ik, steek je energie ergens anders in)

Op blz.11 staat een lekker Frans kaasje die je op moet warmen. Ga ik een keer proberen, ziet er lekker uit.
Stamppotten vanaf blz.39, met nieuwe ideeen. Spruitjesstamppot, nooit aan gedacht.
Maar altijd weer die zoete aardappel. Blz.41.
Blijkbaar moeten we van de gewone aardappel af. Zo jammer, want die is zo lekker. De aardappel begint te verdwijnen in Nederland blijkbaar. Vrijdag was Mangiare, een Radio 1-programma over koken (trouwe luisteraar hier en erg leuk). Dit keer een special over aardappelen,
Maar de saaiheid en de spruitjeslucht droop er van af. Zo erg zelfs dat ik de radio maar na een half uur heb uitgezet. Zo lieten ze een kok aan het woord. De vraag was: en maak je nog wel eens verrassende dingen met aardappelen?
Zijn antwoord: neuh, de aardappel brengt mij geen verrassingen meer.
Kijk, daar zakt mijn broek van af. Zeg dan: nee, ik ken de aardappel door en door en je kunt er geweldige dingen mee doen, zoals ..... en ....

Verder ziet de boerenkoolstamp met gehaktbal en amsterdamse _O_ uitjes op blz 43 er fantastisch uit en ga ik eens de hutstpot van witte bonen en gegrilde kip proberen.
Vredesdruif schreef op 5 september: Nog een grote bek ook. Triest geval ben je.
Flippingcoin schreef op 30 september: Koekebakker.
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
pi_182372280
Ik laat me wel eens inspireren door dergelijke recepten, maar ik heb altijd wel ergens commentaar op en maak dan vervolgens iets anders met de elementen die ik wel leuk vond.
Whatever...
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:09:53 #78
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_182372428
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:03 schreef Spanky78 het volgende:
Ik laat me wel eens inspireren door dergelijke recepten, maar ik heb altijd wel ergens commentaar op en maak dan vervolgens iets anders met de elementen die ik wel leuk vond.
Ja, dat doe ik ook.
Soms is het wel een goede hulp.
Verderop staat hoe je aardappeltjes uit de oven maakt. Bij mij mislukt dat altijd. Ik heb het opgegeven, maar nu zie ik dat er toch best wel stappen zijn. Dus die geef ik nog een kans.

Alleen de Allerhande: een ding waar AH slecht in is in zijn winkels is groente en fruit. Te vaak is de kwaliteit onder de maat. Of onrijp, of bedorven, of beschimmeld, ik zie het veel te vaak. En het gekke is, het personeel is er blind voor. Dat vind ik onbegrijpelijk.
Vredesdruif schreef op 5 september: Nog een grote bek ook. Triest geval ben je.
Flippingcoin schreef op 30 september: Koekebakker.
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
pi_183210951
registreer om deze reclame te verbergen
Ah, hier is het topic. Het Boodschappen Magazine van november is leuk! :) Smakelijk gerecht op de voorkant, veel variėteit in het blad zelf en niet al te veel gesponsorde ( :r ) gerechten, zoals bij de Allerhande.

https://www.boodschappen.nl/magazine/

Koffiegerechten c_/
Hartige pannenkoeken :9~
Tosti's op tien manieren :Y)
Somebody that I used to know
  zondag 18 november 2018 @ 17:00:16 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183225313
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:45 schreef Black_Baron het volgende:
Wij gebruiken regelmatig de AH-app voor recepten. En kopen de ingrediėnten dan bij de Aldi of Lidl.
Gaat prima.
Dit is wel een awesome lifehack _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')