abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 15 mei 2018 @ 11:01:00 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179171968
quote:
Iedereen in Nederland kende Patrick 'coño' van der E. ineens, nadat hij undercover voor Peter R. de Vries de zwijgende Joran van der Sloot uitspraken liet doen. Tien jaar later woont Van der E. in Deventer en wordt hij verdacht van ramkraken en autodiefstallen in het oosten.

Zeven miljoen kijkers keken in 2008, toen Patrick van der E. Joran van der Sloot uitspraken ontlokte. Gisteren was er geen één toeschouwer in de Rechtbank van Zutphen, als wordt bepaald door de rechters dat Van der E. (45) in voorlopige hechtenis blijft, in afwachting van zijn rechtszaak. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem anno 2018 van autodiefstallen in het oosten, het inbreken bij een Deventer tankstation-shop en het kraken van een juwelierspand van Maaskant in hartje Apeldoorn.

Litteken
Van der E. opereerde vanaf zijn verblijfadres in Deventer, stelt het OM. Een buurt pal achter het station. De man - geboren in Curaçao - hoort de rechters stilletjes aan en strijkt met zijn rechterhand over zijn wangen. Op zijn linkerwang zit nog altijd het grote litteken, waar het na die uitzending lang over ging. Eerst was het verhaal dat het door een auto-ongeluk kwam, daarna was het ontstaan bij een vechtpartij dan wel een afrekening met een mes in het criminele circuit. En daarmee begon Van der E.'s heldenstatus langzaam af te brokkelen na zijn undercoveractie.

In die undercover-uitzending vroeg Van der E. in een Range Rover tal van dingen aan Joran van der Sloot over Natalee Holloway. Het Openbaar Ministerie van Aruba verdacht Van der Sloot van moord op Holloway. In de undercoverproductie, opgezet door Peter R. de Vries, zei Joran dat hij inderdaad te maken had met de verdwijning van Natalee. Ze zou een fatale epileptische aanval hebben gehad. Van der Sloot zei tegen Van der E. vervolgens, in paniek, geregeld te hebben dat het lichaam verdween. Een afgeronde zaak kwam er echter nooit, de bewijsvoering was te dun. Ook na de geruchtmakende auto-opnames met verborgen camera's.

Coño
Omdat Van der E. Van der Sloot liet spreken, kreeg hij desondanks een cultstatus. Het woord coño (Spaans voor kut) werd door Nederlanders in 2008 vaak opgenomen in de spreektaal, nadat Van der E. het consequent als scheldwoord gebruikte. De ‘undercoverheld’ Van der E. was geboren.

Maar de kritiek werd steeds sterker, toen daadwerkelijk bleek dat Van der E. een crimineel verleden had. Vervolgens kwam de undercoverheld na de uitzending ook nog meerdere keren voor de rechter.

In 2008 mishandelde hij zijn vriendin met een koevoet, hij kreeg er een taakstraf voor. Van der E. bleek daarna vermoedelijk geldnood te hebben en bedreigde zijn ouders, omdat ze hem geen geld wilden lenen. Gevolg: twee maanden celstraf. Eind 2012 hielden ze hem aan voor een ramkraak in Oosterbeek. Er werd 30.000 euro aan merkkleding buitgemaakt. De rechter veroordeelde hem daarvoor tot een jaar cel.

Compagnon
Weer vrij man, ging Van der E. in 2017 vrolijk verder met kraken, aldus het OM. Het werkdomein werd het oosten, zijn woonplaats Deventer. En afgelopen september liep de crimineel opnieuw tegen de lamp. Met een Volkswagen Jetta doorboorde hij met zijn compagnon – Edwin B., eveneens wonend in Deventer – de winkelruit van juwelier Maaskant in Apeldoorn, zo stelt het Openbaar Ministerie (OM).

De advocaat van Van der E., Anneke Foppen, vraagt de rechters of hij de zaak in vrijheid mag afwachten. Die gaan niet akkoord. Kans op nieuwe criminele feiten is aanwezig, stellen ze. De advocaat van de vermoedelijke compagnon, Anno Huisman, bekent namens zijn cliënt alle feiten waar de twee samen van verdacht worden. Hoofdschuddend verlaat Van der E. de rechtszaal.
Bron: AD.nl
Maar...Maar... Wisten we ondersteund door KEIHARDE statistiek niet dat dit uit een totaal andere hoek zou moeten komen :o

Anyway, wat een coño :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179172041
Mooi ook dat consequent niet benoemen wat zijn achternaam is. :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_179172058
Opgeruimd staat netjes.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 11:07:46 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179172081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi ook dat consequent niet benoemen wat zijn achternaam is. :D
Mja. Anderzijds vind ik het wel enigszins treurig dat zoveel mensen erop kicken om zo snel mogelijk de volledige naam van verdachten overal online te plempen.

Is al meermaals vervelend afgelopen voor mensen die uiteindelijk niet de dader zijn. Of erger nog, mensen die dezelfde naam als verdachte/dader delen en uiteindelijk continu bedreigd worden.

Dus in principe valt er wel iets voor te zeggen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179172130
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Mja. Anderzijds vind ik het wel enigszins treurig dat zoveel mensen erop kicken om zo snel mogelijk de volledige naam van verdachten overal online te plempen.

Is al meermaals vervelend afgelopen voor mensen die uiteindelijk niet de dader zijn. Of erger nog, mensen die dezelfde naam als verdachte/dader delen en uiteindelijk continu bedreigd worden.

Dus in principe valt er wel iets voor te zeggen.
Mee eens hoor, maar in het nieuwsbericht refereren ze aan één van de meest populaire rechtszaken van die tijd met Patrick als hoofdrolspeler. Het weglaten van de achternaam voegt niet echt iets toe qua anonimiteit denk ok.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_179172206
Jammer en ik maar denken dat het een hardwerkende ondernemer was die dagelijks kwaliteitsslangetjes perst.
.
pi_179172351
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi ook dat consequent niet benoemen wat zijn achternaam is. :D
En dat iedereen nog direct zijn volledige naam weet.
pi_179172637
om in peter R de vries termen te spreken: LOL
  dinsdag 15 mei 2018 @ 12:09:11 #9
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_179173104
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:41 schreef CarltonBanks het volgende:
om in peter R de vries termen te spreken: LOL
Laffing aut laut
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_179174296
Oh leuk, een ''JAMAAR NIET-MOCROBOYS ZIJN OOK GEEN LIEVERTJUSH HOOAARRR!!!111!11!!'' om die keiharde oververtegenwoordigings statistieken mee weg te honen.

Terwijl Antillianen zelf ook tot die criminele oververtegenwoordiging behoren.

Chapeau TS jonguh. |:(
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179174752
Heel goed, er zijn inderdaad ook wel eens niet Marokkaanse jeugd ten grondslag aan dat soort vergrijpen.
Goed dat je dat ook meld anders krijgen we een totaal verkeerd beeld van de werkelijkheid!
Geen interesse.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 13:40:39 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179174926
Nederlanders die criminele dingen flikken in Nederland, je verwacht het niet.
And so is the past
  dinsdag 15 mei 2018 @ 13:45:19 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179175024
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:10 schreef SpaceOddity het volgende:
Oh leuk, een ''JAMAAR NIET-MOCROBOYS ZIJN OOK GEEN LIEVERTJUSH HOOAARRR!!!111!11!!'' om die keiharde oververtegenwoordigings statistieken mee weg te honen.

Terwijl Antillianen zelf ook tot die criminele oververtegenwoordiging behoren.

Chapeau TS jonguh. |:(
Ik hoon niets weg, ik geef slechts aan dat er wel wat meer nuance inzit dan enkel het roepen over buitenlanders.

Maar als jij dat graag blijft doen, mij om het even :) Succes ermee maat O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179175229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik hoon niets weg, ik geef slechts aan dat er wel wat meer nuance inzit dan enkel het roepen over buitenlanders.

Maar als jij dat graag blijft doen, mij om het even :) Succes ermee maat O+
Dat is lief van je, maar open dan een nieuws topic over een echte criminele volbloed kaaskop, niet alsnog eentje met Antilliaans bloed door zn aderen, want das dan ook niet leuk voor onze Antilliaanse mede fokkertjes. :{w

En succes met het nuanceren van keiharde statistieken maat. *O*
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179175306
Ach een autochtonen bashtopic weer van TS, typisch. :')
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:44:08 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179177332
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach een autochtonen bashtopic weer van TS, typisch. :')
Wat dat betreft zijn wij exact tegenovergesteld aan elkaar _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:46:46 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179177390
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is lief van je, maar open dan een nieuws topic over een echte criminele volbloed kaaskop, niet alsnog eentje met Antilliaans bloed door zn aderen, want das dan ook niet leuk voor onze Antilliaanse mede fokkertjes. :{w

En succes met het nuanceren van keiharde statistieken maat. *O*
Keiharde statistiek _O_ Dat is er eentje in de trend van 'hardwerkende goudeerlijke Hollander' _O_

Maar het zal inderdaad het 10% Antilliaanse bloed in mijnheer Van der E. zijn geweest dat hiertoe heeft. Uw goudeerlijke, oprechte en hardwerkende Hollander had dit nooit gedaan. Voor de ALLOCHTONE INVASIE bestond er ook geen criminaliteit in Nederland.

HOLLAND _O_ w/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 mei 2018 @ 15:54:29 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179177564
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:46 schreef Dven het volgende:
Voor de ALLOCHTONE INVASIE bestond er ook geen criminaliteit in Nederland.
Toen waren het de Duitsers, natuurlijk.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:03:57 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_179177767
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Nederlanders die criminele dingen flikken in Nederland, je verwacht het niet.
Dit.
Dat het al een beetje bijzonder is, geeft juist aan hoe erg het gesteld is.

Backfire!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_179177797
Hij is vies Patrick.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_179177807
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Keiharde statistiek _O_ Dat is er eentje in de trend van 'hardwerkende goudeerlijke Hollander' _O_

Maar het zal inderdaad het 10% Antilliaanse bloed in mijnheer Van der E. zijn geweest dat hiertoe heeft. Uw goudeerlijke, oprechte en hardwerkende Hollander had dit nooit gedaan. Voor de ALLOCHTONE INVASIE bestond er ook geen criminaliteit in Nederland.

HOLLAND _O_ w/
Is die Patrick maar 10% Antilliaans? hoe werkt dat eigenlijk?
Geen interesse.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:09:14 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179177891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:05 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Is die Patrick maar 10% Antilliaans? hoe werkt dat eigenlijk?
Afgerond naar beneden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179178136
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Afgerond naar beneden
Dus geen uitleg?
Het siert je niet constant anderen te beschuldigen van zaken waar je je zelf ook mee bezig houd en dan die mensen bijv. achterlijk te noemen.
Geen interesse.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:27:07 #24
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179178329
quote:
Personen met migratieachtergrond vaker verdacht
Personen met een Marokkaanse of Antilliaanse achtergrond zijn zes keer vaker verdacht dan personen met een Nederlandse achtergrond. Personen met een Turkse en Surinaamse achtergrond zijn ongeveer even vaak geregistreerd als verdachte als personen uit herkomstgroeperingen met een hoog percentage vluchtelingen. Het percentage verdachten uit nieuwe EU-lidstaten en andere personen met een westerse achtergrond ligt lager dan de hierboven genoemde groepen maar hoger dan dat van personen met een Nederlandse achtergrond.

https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/2016/47/criminaliteit
Bedankt Hans.
pi_179178391
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:10 schreef SpaceOddity het volgende:
Oh leuk, een ''JAMAAR NIET-MOCROBOYS ZIJN OOK GEEN LIEVERTJUSH HOOAARRR!!!111!11!!'' om die keiharde oververtegenwoordigings statistieken mee weg te honen.

Terwijl Antillianen zelf ook tot die criminele oververtegenwoordiging behoren.

Chapeau TS jonguh. |:(
Ik vond dit inderdaad ook vooral een bevestiging. 😂
pi_179178543
Had trouwens niet verwacht dat hij zich nog (zo erg) bezighield met criminele activiteiten..
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:41:53 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179178652
Die conjo was toen toch ook uitgenodigd in de VS voor wat talkshows maar werd door de Customs weer terug naar Nederland gestuurd vanwege een strafblad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_179178961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Keiharde statistiek _O_
Dat zijn uw eigen bewoordingen uit de OP, maar dat was je dus even vergeten. Maakt niet uit hoor.
quote:
Dat is er eentje in de trend van 'hardwerkende goudeerlijke Hollander' _O_
En zo blijkbaar dus ook één van de rakija zoepende wannabeebulgaar. :Y B:)B
quote:
Maar het zal inderdaad het 10% Antilliaanse bloed in mijnheer Van der E. zijn geweest dat hiertoe heeft. Uw goudeerlijke, oprechte en hardwerkende Hollander had dit nooit gedaan.
Kerel... :')
quote:
Voor de ALLOCHTONE INVASIE bestond er ook geen criminaliteit in Nederland.
Gast... :') :')
quote:
HOLLAND _O_ w/
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:57:50 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179179061
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:53 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat zijn uw eigen bewoordingen uit de OP, maar dat was je dus even vergeten. Maakt niet uit hoor.

[..]

En zo blijkbaar dus ook één van de rakija zoepende wannabeebulgaar. :Y B:)B

[..]

Kerel... :')

[..]

Gast... :') :')

[..]

Bulgaar? Excuus? Exotische combinatie van Nederlands/Engels/Duits :(

Bulgarenbloed hebben als kerel zijnde :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179179399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Bulgaar? Excuus? Exotische combinatie van Nederlands/Engels/Duits :(

Bulgarenbloed hebben als kerel zijnde :')
Heel fijn allemaal.

Heb je verder nog wat toe te voegen in dit topic van jou wat gaat over een crimineel, mét een immigratie achtergrond, die voor criminele acties veroordeeld word, en met als topic doel duidelijk te maken dat niet alle criminelen in nederland een immigratie achtergrond hebben, of zullen we het dan maar hier bij laten? :W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:29:12 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179179740
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Heel fijn allemaal.

Heb je verder nog wat toe te voegen in dit topic van jou wat gaat over een crimineel, mét een immigratie achtergrond, die voor criminele acties veroordeeld word, en met als topic doel duidelijk te maken dat niet alle criminelen in nederland een immigratie achtergrond hebben, of zullen we het dan maar hier bij laten? :W
Je klinkt een beetje zuur, SO. Laat mij het voor je ophelderen.

Ramkraken en soortgelijke zaken worden hier dikwijls aan Marokkaantjes gelinkt. Jij mag wat mij betreft gerust Patrick iemand met een immigratie-achtergrond noemen maar zowel naam alsmede uiterlijk doen toch wel vermoeden dat het in feite gewoon een Hollands knaapje is. Of zijn alle in het buitenland geboren volkshelden vanuit de gouden eeuw ook opeens Nederlanders met een immigratieachtergrond?

Nee SO, je ondertitel en je PoHi spreken boekdelen. Het gaat jou maar om één enkel ding :)

Om je goede vriend anarchitect half te quoten "Ik geef geen fuck om het incident, enkel om het etnisch profileren'. What comes around goes around.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179180506
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Je klinkt een beetje zuur, SO. Laat mij het voor je ophelderen.

Ramkraken en soortgelijke zaken worden hier dikwijls aan Marokkaantjes gelinkt.
Marokkaanse criminelen worden niet hier dikwijls aan ramkraken gelinkt, dat doen ze zelf, door zelf dikwijls gezellig te ramkraken. Duh.
quote:
Jij mag wat mij betreft gerust Patrick iemand met een immigratie-achtergrond noemen maar zowel naam alsmede uiterlijk doen toch wel vermoeden dat het in feite gewoon een Hollands knaapje is. Of zijn alle in het buitenland geboren volkshelden vanuit de gouden eeuw ook opeens Nederlanders met een immigratieachtergrond?
Maar in feite blijft het een crimineel met immigratie achtergrond, daar hoef je niets verder bij te vermoeden. Maar wat ik even opgehelderd wil hebben; iedereen die vind/zegt dat ''alle buitenlanders'' crimineel zijn, is een complete idioot. Ik heb zo het idee dat jij vind dat veel die kritisch zijn op het integratie beleid en het rechtssysteem dat wel vinden/zeggen. Als dat zo is, dan snap ik dat wel, want door de oververtegenwoordiging van criminelen met een immigratie achtergrond, is er ook een oververtegenwoordiging van dat soort topics, en door het uitblijven van daadkrachtig optreden, word door de herhaling en oplopende frustratie vaak overdreven/politiek incorrect/bespottend gereageerd. Laten we nu eens beginnen met het benoemen van de problemen, dan word iedereen minder zuur. *;
quote:
Nee SO, je ondertitel en je PoHi spreken boekdelen. Het gaat jou maar om één enkel ding :)
Dat klopt. Iedereen die vrijheden trekt uit eigen religieuze achtergronden om zodoende vrijheden van anderen in te perken vind ik heel stom, en dan gaat het mij in het bijzonder om het gebrekkige deug optreden daartegen. :N Maar dat terzijde
quote:
Om je goede vriend anarchitect
Sorry, wie?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179182666
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat dat betreft zijn wij exact tegenovergesteld aan elkaar _O_
Houden we het hier wel een beetje in evenwicht. ;)
pi_179182727
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:05 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi ook dat consequent niet benoemen wat zijn achternaam is. :D
P. van der Eem wil geen bekendheid denk ik.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')