abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:07:12 #101
70541 HostiMeister
Kalsarikännit
pi_179219301
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hier zeg je zinnige dingen.
Natuurlijk denk jij dat _O-
Hele meneer, jij bent een half nigga. Weet niet van jou, maar ze kennen me als that, nigga.
Wat ze zeggen is: "Die nigger is een echte". Opgegroeid tussen bitches die kunnen vlechten.
Bitches die kunnen vechten, liegen voor de rechter.
pi_179219302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Een gefaalde flirtpoging is niet creepy zijn. Een creepy versierpoging is creepy.
Geen interesse hebben en iemand een creep vinden zijn 2 verschillende zaken. Vind het echt naar dat jij dat op 1 hoop gooit.

Ik heb nog nooit een lelijke gast een creep genoemd omdat hij (normaal) met me flirte. Wel omdat hij niet normaal flirte, maar zonder 1 woord te wisselen bv tegen me aan liep te hijgen bij de bar (inc parate pik tegen me aanschuren).

Flirten is geen creep/risico gedrag. Als je als creep gezien wordt snap je flirten niet. Dan snap je het open en speelse karakter van flirten niet wat zich pas verdiept (seksueel) bij 'ja' signalen.
Je wordt als creep/risico gedrag gezien als je dat niet snapt, also je dat speelse en open flirtgedrag overslaat en gelijk over gaat tot heel duidelijk seksueel (waarvoor je normaliter dus eerst 'ja' signalen voor nodig hebt).

Ja afwijzing is een mogelijkheid bij normaal flirten. De dame gaat er niet op in of wijst zelfs af. Dat kan moeilijk zijn, dat begrijp ik best. Maar dat wordt niet als creepy gezien door het leeuwendeel van de vrouwen.
Ongewenst ja, creepy nee.
Ik merk toch dat dat anders is bij vrouwen waar ik mee om ga(18-24 jaar oud). (lelijke) Mannen waar zij geen interesse in hebben die met hen flirten, worden toch snel als engerds bestempeld.

En ja dat soort mannen zullen misschien ook vaker op een vreemde, ongepaste manier flirten, omdat zij maar weinig vrouwen in hun leven tegenkomen die open staan voor speels flirtgedrag. Maar dat neemt dus niet weg dat het geen risicovol gedrag is dus, want als je weinig ervaring hebt met flirten, zal het ook nog eens vaker misgaan en wordt je dus vaker als creep bestempeld.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:09:46 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219368
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Een gefaalde flirtpoging is niet creepy zijn. Een creepy versierpoging is creepy.
Geen interesse hebben en iemand een creep vinden zijn 2 verschillende zaken. Vind het echt naar dat jij dat op 1 hoop gooit.

Ik heb nog nooit een lelijke gast een creep genoemd omdat hij (normaal) met me flirte. Wel omdat hij niet normaal flirte, maar zonder 1 woord te wisselen bv tegen me aan liep te hijgen bij de bar (inc parate pik tegen me aanschuren).

Flirten is geen creep/risico gedrag. Als je als creep gezien wordt snap je flirten niet. Dan snap je het open en speelse karakter van flirten niet wat zich pas verdiept (seksueel) bij 'ja' signalen.
Je wordt als creep/risico gedrag gezien als je dat niet snapt, also je dat speelse en open flirtgedrag overslaat en gelijk over gaat tot heel duidelijk seksueel (waarvoor je normaliter dus eerst 'ja' signalen voor nodig hebt).

Ja afwijzing is een mogelijkheid bij normaal flirten. De dame gaat er niet op in of wijst zelfs af. Dat kan moeilijk zijn, dat begrijp ik best. Maar dat wordt niet als creepy gezien door het leeuwendeel van de vrouwen.
Ongewenst ja, creepy nee.
Maar goed flirten is dus moeilijk en als iemand begint maken ze veel fouten. Veel vrouwen kunnen dat gewoon als creepy zien.

Bijvoorbeeld een jongen van 18 die altijd een beetje gepest werd bijvoorbeeld, niet zozeer gepest maar hij was nooit populair. Hij is een meelopertje en een beetje onzeker over zijn status in de groep.

Kans is groot dat hij bij een aantal meisje gewoon creepy gaat overkomen, ook al bedoeld hij het niet zo. Wanneer hij begint met flirten dan. Hij zal gewoon domme dingen zeggen en awkward overkomen. Sommige jongens moeten gewoon door die fase heen.
Pain is temporary, Pride is forever.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:09:57 #104
70541 HostiMeister
Kalsarikännit
pi_179219374
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:07 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik merk toch dat dat anders is bij vrouwen waar ik mee om ga(18-24 jaar oud). (lelijke) Mannen waar zij geen interesse in hebben die met hen flirten, worden toch snel als engerds bestempeld.

En ja dat soort mannen zullen misschien ook vaker op een vreemde, ongepaste manier flirten, omdat zij maar weinig vrouwen in hun leven tegenkomen die open staan voor speels flirtgedrag. Maar dat neemt dus niet weg dat het geen risicovol gedrag is dus, want als je weinig ervaring hebt met flirten, zal het ook nog eens vaker misgaan en wordt je dus vaker als creep bestempeld.
Met je pik tegen een meisje aanrijden is dan ook niet flirten. Dat is wat anders.
Hele meneer, jij bent een half nigga. Weet niet van jou, maar ze kennen me als that, nigga.
Wat ze zeggen is: "Die nigger is een echte". Opgegroeid tussen bitches die kunnen vlechten.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:12:12 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219431
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Natuurlijk denk jij dat _O-
Vrouwen versieren, vriendinnetjes hebben en seks krijgen is nooit een probleem voor me geweest hoor. Als ik psychisch onstabiele periode heb ben ik onaantrekkelijker, maar ik ben altijd best populair geweest bij de vrouwen.

JaJammerDan zegt gewoon zinnige dingen. Uiteraard niet op iedereen van toepassing.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:13:30 #106
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_179219456
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:12 schreef Keep_Walking het volgende:

JaJammerDan zegt gewoon zinnige dingen. Uiteraard niet op iedereen van toepassing.
"Een gefaalde flirtpoging is creepy" vind jij zinnig?
Op maandag 5 februari 2018 12:04 schreef Copycat het volgende:
Neuken?
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:15:34 #107
70541 HostiMeister
Kalsarikännit
pi_179219501
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Super zinnig. :{
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:15:36 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219502
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Met je pik tegen een meisje aanrijden is dan ook niet flirten. Dat is wat anders.
Wat hij zegt is gewoon waar. Als een vrouw jou leuk vindt, dan kan ze flirtgedrag ook beter waarderen.

Als de vrouw je niet leuk vindt, wordt flirtgedrag heel snel als creepy gevonden.

En Tuurlijk de ene vrouw is wat liever en begripsvoller dan de ander.

Verder zeg ik niet dat dit verkeerd is. Vrouwen mogen en moeten zelfs hard en afwijzend zijn tegen mannen die ze niet leuk vinden. Dus de vrouw moet niet kwalijk genomen worden als ze een man als creepy bestempeld omdat hij slecht flirt.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:16:42 #109
70541 HostiMeister
Kalsarikännit
pi_179219535
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat hij zegt is gewoon waar. Als een vrouw jou leuk vindt, dan kan ze flirtgedrag ook beter waarderen.

Als de vrouw je niet leuk vindt, wordt flirtgedrag heel snel als creepy gevonden.

En Tuurlijk de ene vrouw is wat liever en begripsvoller dan de ander.

Verder zeg ik niet dat dit verkeerd is. Vrouwen mogen en moeten zelfs hard en afwijzend zijn tegen mannen die ze niet leuk vinden. Dus de vrouw moet niet kwalijk genomen worden als ze een man als creepy bestempeld omdat hij slecht flirt.
Is nogal aan nuance onderhevig inderdaad. Ligt ook aan de vrouw en aan de gefaalde poging. Maar stellen dat een gefaalde flirtpoging creepy is dan snap je het niet.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:19:36 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219599
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat stukje niet, maar de omschrijving wel. JaJammerDan is niet een sympathieke user, maar wat hij zegt klopt redelijk.

Stel je hebt een jongen. Hij is slim en lief, maar onzeker en niet zo populair. Hij heeft een oogje op een meisje, maar weet niet hoe hij haar moet aanspreken. Hij krijgt geen hulp en leert dat soort dingen niet op school of bij je ouders. Hij besluit een Quentin Tarantino film te quoten omdat hij fan is van Quentin Tarantino.

Uiteraard valt dat verkeerd. Meisje vindt hem raar en creepy, geeft dit ook aan bij haar vriendinnen. Dit soort situaties gebeuren gewoon vaak, hoort ook bij volwassen worden. Betekent niet dat die jongen een slecht persoon is, gewoon onhandig.
pi_179219616
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is nogal aan nuance onderhevig inderdaad. Ligt ook aan de vrouw en aan de gefaalde poging. Maar stellen dat een gefaalde flirtpoging creepy is dan snap je het niet.
Ik heb zelf veel flirtpogingen gezien en ook zelf gedaan en dit is het gezicht dat veel vrouwen meteen optrekken als ze geen interesse hebben en er met ze geflirt wordt:
why-women-reject-men2.jpg

Dat is geen uitdrukking van: 'nee ik ben niet geīnteresseerd' in, maar gewoon 'ga weg, engerd'.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:23:20 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219674
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

JaJammerDan legt het uit op een gefrustreerde manier. Moet hij zelf weten, zo maakt hij zichzelf minder populair.

Maar de merendeel van jongemannen zijn vooral als ze jong zijn gewoon slecht in flirten en vrouwen versieren. Veel zullen een aantal keer als creepy gevonden worden door vrouwen, terwijl ze misschien hele lieve slimme betrouwbare types zijn. Dit hoort er gewoon bij en mag benoemd worden.

Nu ik dertig ben gaat het automatisch goed. Ik kan goed aanvoelen wanneer wel en wanneer niet. Toen ik 20 was niet.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:24:46 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179219707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:07 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nee, mannen die zij lelijk vinden worden niet sneller als creep gezien.
Je schrijft zelf ook dat door niet goed te weten hoe dan wel die 'lelijke' mannen perongelijj vaker ongepast, vreemd, flirten. Daar komt de kwalificatie creep vandaan.

Dat die kwalificatie dus soms onterecht is, iemand geen creep is, naar gewoon sociaal onhandig, doet daar niets vanaf.
De ontvanger krijgt 'creep' signalen, de goed bedoelende, maar sociaal onhandige man gedraagt zich creepy. Perongelijk, niet bedoeld, maar hoe moet die willekeurige vrouw dat zien? Die kan geen gedachten lezen, die kan alleen gedrag beoordeling.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:25:43 #114
456432 Kamina
Tenacious!
pi_179219728
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hier zeg je zinnige dingen.
Nee. Het lijkt alsof hij ernstig in de war is.
1 + 1 = blauw
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:27:46 #115
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_179219787
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat stukje niet, maar de omschrijving wel. JaJammerDan is niet een sympathieke user, maar wat hij zegt klopt redelijk.

Stel je hebt een jongen. Hij is slim en lief, maar onzeker en niet zo populair. Hij heeft een oogje op een meisje, maar weet niet hoe hij haar moet aanspreken. Hij krijgt geen hulp en leert dat soort dingen niet op school of bij je ouders. Hij besluit een Quentin Tarantino film te quoten omdat hij fan is van Quentin Tarantino.

Uiteraard valt dat verkeerd. Meisje vindt hem raar en creepy, geeft dit ook aan bij haar vriendinnen. Dit soort situaties gebeuren gewoon vaak, hoort ook bij volwassen worden. Betekent niet dat die jongen een slecht persoon is, gewoon onhandig.
Nee wat hij zegt klopt van geen kant, het gaat bij jammerjan al mis met de aanname dat er maar 2 soorten mannen en vrouwen (of is het hier zelfs maar 1) zouden zijn.

In jouw voorbeeld zal het gezien de leeftijd zeker niet creepy gevonden worden en waarschijnlijk is dat meisje net zo onzeker als de knul die wel over enige vorm van lef beschikt in tegenstelling tot de jammerjannen in deze wereld.

Flirten doe je ook niet zoals de zelfverklaarde expert ons wil doen geloven als het pas een zekerheidje is want dan zou flirten namelijk niet eens meer nodig zijn.
Neuken?
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:28:01 #116
70541 HostiMeister
Kalsarikännit
pi_179219791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:20 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik heb zelf veel flirtpogingen gezien en ook zelf gedaan en dit is het gezicht dat veel vrouwen meteen optrekken als ze geen interesse hebben en er met ze geflirt wordt:
[ afbeelding ]

Dat is geen uitdrukking van: 'nee ik ben niet geīnteresseerd' in, maar gewoon 'ga weg, engerd'.
Ja en wie is de algemene deler in dit verhaal, jij of alle vrouwen?
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:28:58 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219813
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je schrijft zelf ook dat door niet goed te weten hoe dan wel die 'lelijke' mannen perongelijj vaker ongepast, vreemd, flirten. Daar komt de kwalificatie creep vandaan.

Dat die kwalificatie dus soms onterecht is, iemand geen creep is, naar gewoon sociaal onhandig, doet daar niets vanaf.
De ontvanger krijgt 'creep' signalen, de goed bedoelende, maar sociaal onhandige man gedraagt zich creepy. Perongelijk, niet bedoeld, maar hoe moet die willekeurige vrouw dat zien? Die kan geen gedachten lezen, die kan alleen gedrag beoordeling.
Hier heb je dus gelijk, ik zou ook nooit beweren dat de vrouwen verkeerd zijn. Het is verstandig dat vrouwen sociaal onhandige mannen als creepy bestempeld. Want straks kijken ze door de vingers en blijkt die jongen een seriemoordenaar.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:29:22 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179219823
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar goed flirten is dus moeilijk en als iemand begint maken ze veel fouten. Veel vrouwen kunnen dat gewoon als creepy zien.

Bijvoorbeeld een jongen van 18 die altijd een beetje gepest werd bijvoorbeeld, niet zozeer gepest maar hij was nooit populair. Hij is een meelopertje en een beetje onzeker over zijn status in de groep.

Kans is groot dat hij bij een aantal meisje gewoon creepy gaat overkomen, ook al bedoeld hij het niet zo. Wanneer hij begint met flirten dan. Hij zal gewoon domme dingen zeggen en awkward overkomen. Sommige jongens moeten gewoon door die fase heen.
Dit is precies wat ik bedoel. Ondanks dat het misschien niet bedoeld is komt het wel zo over.
Maar dat komt dus niet door het uiterlijk van de flirter, maar door het gedrag. Wwat gewoonweg creepy overkomt.

Zelf heb ik dit op andere gebieden. Ik kom (zeker in geschreven taal) soms wat hard over. Dat bedoel ik niet zo, maar het is niet de schuld van de ander dat hij/zij dat zo oppakt. Ik kom zo over, ik vertoont dat gedrag. Dat is mijn sociale onhandigheid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179219826
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Laatst in de club begon een aantrekkelijke vrouw met haar kont tegen mij aan te schuren. Dat vond ik fijn en niet erg.

Als een onaantrekkelijke, dikke vrouw tegen mij aan begint te schuren in een club, dan zou ik dat ongepast vinden.

Jij wilt zeggen dat ik met deze gedachte tot een hele vreemde groep mensen behoor en bijna niemand anders zo zou denken in deze situaties?

_O- Komop zeg
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:30:49 #120
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee wat hij zegt klopt van geen kant, het gaat bij jammerjan al mis met de aanname dat er maar 2 soorten mannen en vrouwen (of is het hier zelfs maar 1) zouden zijn.

In jouw voorbeeld zal het gezien de leeftijd zeker niet creepy gevonden worden en waarschijnlijk is dat meisje net zo onzeker als de knul die wel over enige vorm van lef beschikt in tegenstelling tot de jammerjannen in deze wereld.

Flirten doe je ook niet zoals de zelfverklaarde expert ons wil doen geloven als het pas een zekerheidje is want dan zou flirten namelijk niet eens meer nodig zijn.
Dus er zijn geen goed bedoelende mannen die sociaal onhandig zijn waardoor ze creepy gevonden worden door sommige meisjes in sommige gevallen?
pi_179219870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mooie persoonlijke aanval weer uit het niets. Veilig van achter je computertje. Wat heb ik je misdaan jongen. Dit soort dingen zou je nooit in mijn gezicht durven zeggen, watje.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:33:23 #122
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_179219936
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus er zijn geen goed bedoelende mannen die sociaal onhandig zijn waardoor ze creepy gevonden worden door sommige meisjes in sommige gevallen?
Dat is natuurlijk heel wat anders dan "een mislukte versierpoging is creepy" zelfs met je eigen voorbeeld toon je mijn gelijk aan, dat is namelijk niet meer dan een dappere poging met het niet gewenste resultaat maar zeker niet creepy.

Overigens kan ik me wel heel erg goed voorstellen dat jammerjan gewoon altijd creepy gevonden wordt, flirten lijkt me nog niet eens nodig.
Neuken?
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:34:46 #123
70541 HostiMeister
Kalsarikännit
pi_179219975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:29 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Laatst in de club begon een aantrekkelijke vrouw met haar kont tegen mij aan te schuren. Dat vond ik fijn en niet erg.

Als een onaantrekkelijke, dikke vrouw tegen mij aan begint te schuren in een club, dan zou ik dat ongepast vinden.

Jij wilt zeggen dat ik met deze gedachte tot een hele vreemde groep mensen behoor en bijna niemand anders zo zou denken in deze situaties?

_O- Komop zeg
Hoezo is het ongepast als een voor jou onaantrekkelijk persoon met je aan het flirten is?
pi_179219979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel wat anders dan "een mislukte versierpoging is creepy" zelfs met je eigen voorbeeld toon je mijn gelijk aan, dat is namelijk niet meer dan een dappere poging met het niet gewenste resultaat maar zeker niet creepy.
Maar sommige vrouwen vinden dit soort mannen dus juist wel creepy in sommige gevallen. Dat is wat Keep_Walking zegt.

En jij er maar weer dom omheen draaien en zeggen dat het niet 'zeker niet creepy' is. lullo
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:35:43 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179220001
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel. Ondanks dat het misschien niet bedoeld is komt het wel zo over.
Maar dat komt dus niet door het uiterlijk van de flirter, maar door het gedrag. Wwat gewoonweg creepy overkomt.

Zelf heb ik dit op andere gebieden. Ik kom (zeker in geschreven taal) soms wat hard over. Dat bedoel ik niet zo, maar het is niet de schuld van de ander dat hij/zij dat zo oppakt. Ik kom zo over, ik vertoont dat gedrag. Dat is mijn sociale onhandigheid.
Ik zeg ook niet dat vrouwen verkeerd zijn als ze een sociaal onhandige man creepy of opdringerig vinden. Het is aan de man om dit af te leren.

Zelf ben ik ook wel vaak genoeg creepy of raar gevonden. Ik heb nou eenmaal een schizoaffectieve stoornis, en daar hoort creepy of raar gedrag bij. En ook zonder die psychosegevoeligheid heb ik op de harde manier geleerd hoe ik vrouwen moet versieren. Daar hoort veel afwijzing bij.

Ik heb uiteraard ook stoere succesverhalen. En dat echt godlike.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')