abonnement Unibet Coolblue
pi_179633641
Wat lees ik toch weer allemaal over die malle snuifpop?

’Barbie nu niet geschikt om voor kinderen te zorgen’


„Die zelfmoordpoging die ik heb gedaan, daar ben jij schuldig aan!”, verweet SAMANTHA haar ex gisteren op Instagram, in een bericht dat ze niet veel later weer verwijderde.
Volgens ’BARBIE’ zou MICHAEL hun kinderen, zoon MILANO en dochter ANGELINA, bij haar weghouden en haar mishandeld hebben in hun bijzijn. In gesprek met PRIVÉ laat Michael weten: „Mijn eerste reactie, toen mijn vriendin mij de tekst liet lezen, was: ’Maak je me híérvoor wakker?’ Natuurlijk, het is nooit leuk als er zo over je wordt geschreven, maar je moet het wel met een korreltje zout nemen. Samantha heeft al zo vaak met de vinger naar andere partijen gewezen. Nu ben ik de zondebok, terwijl zíj zich schuldig maakt aan drank- en drugsmisbruik en dit jaar drie abortussen heeft gepleegd. Tien weken geleden, op de dag dat ik met Milano naar Spanje vertrok, heeft ze weer een zelfmoordpoging gedaan met een stuk of vijftig pillen, en een kabel waaraan zij zich kon ophangen. Dat is in de doofpot gestopt, maar ík weet daar wel vanaf.”

Kwaad bloed
Michael zegt dat hij niet wil dat de kinderen zonder begeleiding bij Samantha zijn, ook al is zij hun moeder. „Dat heeft bij haar kwaad bloed gezet. Maar er zijn duidelijke afspraken gemaakt met jeugdzorg. Milano woont momenteel bij mij in Spanje en Angelina woont bij mijn moeder in Nederland. De komende tijd wil ik dat zo houden.”

In haar inmiddels verwijderde sociale media-post schreef Samantha, doelend op Angelina en Milano: „Boefjes, jullie zijn snel weer bij mij. Niks of niemand die jullie ooit van mij afpakt, want wie het laatst lacht, lacht het best.”

De maat is nu vol voor Michael. „Op dit moment spreek ik uit emotie, maar ik wil wel aan Nederland laten zien dat ik niet zomaar twee kindjes uit elkaar haal. De afgelopen periode is het betrekkelijk rustig geweest. We waren naar een oplossing aan het toewerken. Met Samantha leek het de goede kant op te gaan - ze is inmiddels acht weken clean. Ik wist wel dat ze Milano terug in Nederland wilde hebben, maar ik heb haar op het hart gedrukt: ’Dat gaat nu niet, werk eerst aan je herstel en aan je huisje. Zorg dat je je kinderen een basis kunt bieden.’

Bittere noodzaak
Hij vervolgt: „Je hebt helemaal gelijk: broertjes en zusjes horen bij elkaar. Ik ben er ook geen voorstander van dat ze niet bij elkaar onder één dak wonen, maar dat is bittere noodzaak geweest. Dat had nooit hoeven gebeuren als Samantha in januari geen zelfmoordpoging had gedaan.
Daarna zijn er duidelijk afspraken met onder meer jeugdzorg gemaakt. Het probleem is dat mevrouw zich daar niet aan houdt. Samantha blijft mij maar appen dat ze de dingen anders wil doen, maar dat weiger ik. Op het moment dat instanties zich daarmee gaan bemoeien, sta ik met mijn rug tegen de muur. Dan kunnen ze zeggen: ’De vader houdt zich ook al niet aan de afspraken.’ In het ergste geval wordt er dan geconstateerd dat beide ouders niet geschikt zijn om voor de kinderen te zorgen en moeten ze naar een pleeggezin! Ik hoop nog steeds dat Samantha en ik er met elkaar uitkomen en dat we in goed overleg tot een oplossing kunnen komen, die het beste is voor de kinderen.”

En of ze ooit weer bij Samantha gaan wonen? „Ik weet niet of dat gaat lukken. Als je kijkt naar haar bericht op Instagram, vind ik haar op dit moment in elk geval niet geschikt om voor twee kinderen te zorgen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)r-kinderen-te-zorgen
´
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:10:03 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179633650
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 07:27 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ze doet dus weer goede zaken zo vlak voor een belangrijk gesprek
Ik denk dat ze dit soort domme dingen juist doet uit zenuwen voor zo'n gesprek of om Michael nog even zwart te maken met die opmerking over dat slaan en die motorclub.
Ze mag het dan wel weer verwijderd hebben, maar ze zal zeker willen dat dat een rol gaat spelen bij een onderzoek.
Ook als ze er nog nooit iets over gezegd heeft gaat ze willen dat men dat serieus gaat nemen.

Ze diskwalificeert zichzelf steeds meer als geschikte ouder, het is dat Michael in Spanje woont en ze Angelina waarschijnlijk niet uit haar schoolomgeving willen halen, maar als Michael werkelijk hart voor zijn kinderen had zou hij teruggaan naar Scheveningen en de primaire zorg op zich nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179633663


:')
pi_179633714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 10:11 schreef WorkBitch het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Samen naar de top!

Plastic Kimberley schrijft erg vaak dat Samants geheimen veilig bij haar zijn.
Ik heb geleerd dat als mensen vaak zichzelf op de borst kloppen over hun loyaliteit, ze helemaal niet zo trouw en betrouwbaar zijn...
Ik wacht op de dag dat ze niet meer samen naar de top gaan.
´
pi_179634077
Als dat bericht waar is van de privé.Dan is Samantha zeker niet geschikt om voor de kinderen te zorgen.

Ik dacht dat Angelina bij Samantha haar ouders zat?

Al met al, wat een ellende roept zij over zichzelf af.
Die domme Instagram berichten.
Dat je gefrustreerd bent oke..Maar het op deze manier uiten..
Hoeveel hou je dan van je kinderen? Ze zet zichzelf op nummer 1.Het draait weer om haar.Zij is zo zielig blabla.

Michael is ook niet slim om erop in te gaan.
Fijn dat iedereen nu weet over een 2e zelfmoordpoging en een derde abortus.

Wat een drama daar.
pi_179634723
wat een zooitje zal t zijn daar in die baarmoeder van suhmant... 3 abortussen in een half jaar tijd..
en weer een zelfmoordpoging, nee ja geef die kinderen maar aan haar idd

verklaring van michael klinkt plausibel wb het niet uit elkaar willen maar moeten halen van de kinderen, maar wat maakt dat hij nirt gemist kan worden in spanje? er kan toch wel een andere oplossing voor die tent daar gezocht worden?
  Spellchecker woensdag 6 juni 2018 @ 11:44:09 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179634867
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:34 schreef JaneDoe het volgende:
wat een zooitje zal t zijn daar in die baarmoeder van suhmant... 3 abortussen in een half jaar tijd..
en weer een zelfmoordpoging, nee ja geef die kinderen maar aan haar idd

verklaring van michael klinkt plausibel wb het niet uit elkaar willen maar moeten halen van de kinderen, maar wat maakt dat hij nirt gemist kan worden in spanje? er kan toch wel een andere oplossing voor die tent daar gezocht worden?
Een zooitje met een spiraaltje.
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:16:09 #58
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179635481
En op een gegeven moment zijn de kinderen op een leeftijd waarop ze via het internet mee kunnen krijgen wat mams zoal heeft uitgespookt, door de jaren heen (voor zover ze het niet automatisch al mee krijgen). Idem voor hun klasgenootjes.

:%
  Spellchecker woensdag 6 juni 2018 @ 12:24:40 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179635596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef Eightyone het volgende:
En op een gegeven moment zijn de kinderen op een leeftijd waarop ze via het internet mee kunnen krijgen wat mams zoal heeft uitgespookt, door de jaren heen (voor zover ze het niet automatisch al mee krijgen). Idem voor hun klasgenootjes.

:%
Al die kinderen hebben.toch die tv-programma's ook gezien. Lekker meekijken met pa en ma.
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:27:49 #60
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179635627
Maar er komt dus ook een hoop drek bovendrijven wat de series niet gehaald heeft.
  Spellchecker woensdag 6 juni 2018 @ 12:41:22 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179635798
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 12:27 schreef Eightyone het volgende:
Maar er komt dus ook een hoop drek bovendrijven wat de series niet gehaald heeft.
Sja, nog meer smullen voor de media.
pi_179636230
3 abortussen in 1 jaar... Ik ben hier wel een beetje stil van.
pi_179636336
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
3 abortussen in 1 jaar... Ik ben hier wel een beetje stil van.
Als het überhaupt waar is.
Het komt uit de privé, het is niet door Michael bevestigd dat hij dit allemaal heeft vertelt toch?

En als het waar is..Absurd.Heb daar geen woorden voor.
pi_179636547
Ik zou haar wel doen.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:35:37 #65
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_179636681
2 zelfmoordpogingen en nog steeds leven. Dan ben je echt nergens goed in.
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:37:24 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179636706
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:35 schreef ShaoliN het volgende:
2 zelfmoordpogingen en nog steeds leven. Dan ben je echt nergens goed in.
Dan heeft ze vooral nog steeds niet geleerd dat het geen goede manier is om om aandacht te schreeuwen.
Het is ook dom, want nu komt ze er iedere keer nog redelijk goed uit (voor zover dat bij haar nog mogelijk is), maar de kans dat je er onherstelbaar wappie uitkomt heb je ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:38:35 #67
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_179636725
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan heeft ze vooral nog steeds niet geleerd dat het geen goede manier is om om aandacht te schreeuwen.
Het is ook dom, want nu komt ze er iedere keer nog redelijk goed uit (voor zover dat bij haar nog mogelijk is), maar de kans dat je er onherstelbaar wappie uitkomt heb je ook.
Jij denkt dat het nog veel gekker kan?
  woensdag 6 juni 2018 @ 13:41:47 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179636780
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:38 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Jij denkt dat het nog veel gekker kan?
Nou, met een flinke hersenbeschadiging door zuurstofgebrek heeft ze echt wel grotere problemen dan ze nu heeft hoor.

Dan krijg je dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179637415
Dat is toch al beetje haar niveau qua IQ
  woensdag 6 juni 2018 @ 14:29:33 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179637580
Ik zie dat mens nog in staat tot het initiëren van een zoveelste gezinsdrama.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_179638062
quote:
9s.gif Op woensdag 6 juni 2018 14:29 schreef Copycat het volgende:
Ik zie dat mens nog in staat tot het initiëren van een zoveelste gezinsdrama.
Ik begin er soms ook bang voor te worden :{ Het is zo jammer dat je in Nederland iemand niet gedwongen kan laten opnemen, ze heeft echt hele goede therapie nodig..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179638208
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:03 schreef rena het volgende:

[..]

Ik begin er soms ook bang voor te worden :{ Het is zo jammer dat je in Nederland iemand niet gedwongen kan laten opnemen, ze heeft echt hele goede therapie nodig..
Gedwongen heeft geen enkele zin. Als iemand niet wilt, gaat dat niet veranderen door een gedwongen opname.
  woensdag 6 juni 2018 @ 15:34:58 #73
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_179638467
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:03 schreef rena het volgende:

[..]

Ik begin er soms ook bang voor te worden :{ Het is zo jammer dat je in Nederland iemand niet gedwongen kan laten opnemen, ze heeft echt hele goede therapie nodig..
Kan ze weer een dilde door dr grot roeren en op internet zetten. Alles voor de aandacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 juni 2018 @ 16:06:02 #74
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179638894
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan ze weer een dilde door dr grot roeren
_O-
Koel en donker bewaren
pi_179639008
Samantha zegt dat niemand naar haar kinderen heeft omgekeken behalve haar ouders en zijzelf. Maar volgens mij hebben toch zowel de ouders van Michael, als Priscilla en Patrick ook voor ze gezorgd (oppassen etc?)?

Ik denk dat samantha er niet tegen kan om te zien hoe ‘leuk’ Milano het lijkt te hebben met de nieuwe vriendin van Michael. Zij post namelijk steeds filmpjes op haar Instagram.
pi_179639105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:14 schreef Allyo het volgende:
Samantha zegt dat niemand naar haar kinderen heeft omgekeken behalve haar ouders en zijzelf. Maar volgens mij hebben toch zowel de ouders van Michael, als Priscilla en Patrick ook voor ze gezorgd (oppassen etc?)?

Ik denk dat samantha er niet tegen kan om te zien hoe ‘leuk’ Milano het lijkt te hebben met de nieuwe vriendin van Michael. Zij post namelijk steeds filmpjes op haar Instagram.
die vriendin bedoel je? Als scharrel-du-jour zou ikzelf wat afstand nemen en me niet als vervang moeder profileren.
  woensdag 6 juni 2018 @ 16:22:13 #77
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_179639120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:14 schreef Allyo het volgende:
Samantha zegt dat niemand naar haar kinderen heeft omgekeken behalve haar ouders en zijzelf. Maar volgens mij hebben toch zowel de ouders van Michael, als Priscilla en Patrick ook voor ze gezorgd (oppassen etc?)?

Ik denk dat samantha er niet tegen kan om te zien hoe ‘leuk’ Milano het lijkt te hebben met de nieuwe vriendin van Michael. Zij post namelijk steeds filmpjes op haar Instagram.
Ze weer gewoon dat zij het verkloot heeft en blijkbaar heeft Michael de regie in handen wat betreft de kinderen. Hij doet het goed om niet toe te geven aan haar grillen nu.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 6 juni 2018 @ 16:29:52 #78
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_179639218
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:14 schreef Allyo het volgende:

Ik denk dat samantha er niet tegen kan om te zien hoe ‘leuk’ Milano het lijkt te hebben met de nieuwe vriendin van Michael. Zij post namelijk steeds filmpjes op haar Instagram.
Dat is natuurlijk ook gewoon smerig tokkiegedrag. Sowieso kleine kinderen op social media zetten, maar in dit geval al helemaal.
Die Barbie is gestoord, maar ik vind het heel begrijpelijk dat ze hier boos en verdrietig van wordt.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_179639339
Samantha is gewoon rijp voor een inrichting,als ze dat al niet jaren is!
Maar volgens mij is het die vriendin van Michael ook naar dr kop gestegen...het plaatsen van steeds meer filmpjes en foto's van haar met Milano samen,is nu gewoon treiteren geworden.
Lijkt wel of niemand puur aan het belang van die kids denkt?!😕
  woensdag 6 juni 2018 @ 17:19:05 #80
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179639956
Ik heb me altijd proberen in te leven in beide kanten en begrip op proberen te brengen, alleen kan ik dat nu niet meer. Hoewel Michael nog enigszins aan die kids denkt, laat hij het wel toe dat zijn nieuwe vriendin zijn kinderen op social media pleurt. Zonde.

Wat een trieste tokkiebende. Ik hoop echt dat die kids no een beetje goed terechtkomen als ze opgroeien, maar ik begin er steeds banger voor temworden dat dat niet zo is.. weg toekomst. Hallo psychosche problemen. Zij gaan daar zeker wat aan overhouden.
With love :*
pi_179640198
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 15:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kan ze weer een dilde door dr grot roeren en op internet zetten. Alles voor de aandacht.
:D Ik moest hier iets te hard om lachen :’)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179640802
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die vriendin bedoel je? Als scharrel-du-jour zou ikzelf wat afstand nemen en me niet als vervang moeder profileren.
Nou, scharrel...Ze zorgt fulltime voor dat zoontje. In het begin zei Barbie ook erg blij met haar te zijn en goed contact te hebben.
Dat op social media pleuren vind ik ook niks maar wellicht heeft het jongetje meer aan deze vervangmoeder dan aan Barbie.
pi_179642038
Ik vind dat Naomi ook wel even een stapje terug mag doen.
Die Foto s en filmpjes van die kleine hoeven niet met iedereen gedeeld te worden, iig niet in deze situatie.
pi_179642496
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 18:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou, scharrel...Ze zorgt fulltime voor dat zoontje.
die twee dingen kloppen niet met elkaar, dat is fout van Michael wat mij betreft
  woensdag 6 juni 2018 @ 20:07:25 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_179642851
Rolf moet zich er ook weer mee bemoeien :')

quote:
Gisteren beschuldigde Samantha haar ex-man dat hij medeplichtig zou zijn aan haar zelfmoordpoging. Niks van waar, volgens Michael. Hij sloeg dan ook genadeloos terug.

Tegen RTL Boulevard vertelde Michael: 'Ze moet toch iemand de schuld geven van haar eigen daden. Eerst Jake, toen RTL en nu ben ik het.' Barbie's beschuldigingen van zowel de mishandeling als de medeplichtigheid van de zelfmoordpoging zijn volgens hem lariekoek. 'Tuurlijk hebben wij ruzie gehad, heel Nederland heeft mee kunnen genieten. Maar ik heb haar nooit geslagen. Ik was al een jaar van haar af. Heb ik dan bijgedragen aan haar zelfmoordactie? Ik was in Spanje.'

Rolf Tangel
Op steun van Michael hoeft de voormalig realityster dus niet te rekenen. Op wie ze wel altijd kan bouwen, is haar andere ex, Rolf Tangel. Hij steekt Barbie een hart onder de riem en schrijft: 'Sam, iedereen die dicht bij jou staat weet wat voor lieve en zorgzame mama jij bent voor jouw twee lieve kindjes. En ik kan het weten, aangezien we maanden bij elkaar zijn geweest. Iedereen maakt fouten, maar juist jij hebt je fouten erkend en bent aan jezelf gaan werken.' Hij vervolgt: Als jouw huisje klaar is, gaan de mensen die oprecht om jou geven er alles aan doen zo snel mogelijk beiden kindjes terug te brengen op de plek waar ze horen. Namelijk bij jou. En niet bij diegene die maar wat graag op jou wilt lijken.' Rolf lijkt hiermee ook een sneer te geven aan Naomi, nieuwe vriendin van Michael. Als laatste zegt hij nog: 'De kids missen niet alleen hun mama, maar ook hun oma en opa. Hou je koppie recht, dan komt de echte waarheid heel snel boven water.'

Vriendschap
Hoewel de twee dus geen relatie meer hebben, is Rolf voor Samantha nog steeds wel een goede vriend. Hij post daarom op zijn eigen account nog dat de blondine altijd op hem kan rekenen. En dat moet fijn zijn voor Barbie in deze moeilijke tijd.

https://www.story.nl/arti(...)het-op-voor-samantha
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Spellchecker woensdag 6 juni 2018 @ 20:30:46 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179643356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef Maraca het volgende:
Rolf moet zich er ook weer mee bemoeien :')

[..]

Die hoopt dat hij zijn worst nogeens de gang in mag slingeren.
pi_179643610
Die foto's van Naoom die op de fbpagina staat van Michael :') Ik dacht in het begin dat het een enigzins leuke meid was, maar het is gewoon net zo'n leeghoofd als Samant :')
  woensdag 6 juni 2018 @ 20:53:25 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179643735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die foto's van Naoom die op de fbpagina staat van Michael :') Ik dacht in het begin dat het een enigzins leuke meid was, maar het is gewoon net zo'n leeghoofd als Samant :')
Je had toch niet werkelijk verwacht dat Michael iets kan scoren dat tieten, kont en herseninhoud is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179643861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je had toch niet werkelijk verwacht dat Michael iets kan scoren dat tieten, kont en herseninhoud is?
Nouja, voordat ze met Michael was, zag ze eruit als best een leuke meid. Maar nu... 2 jopen van een verschrikkelijk ordinair formaat, opgespoten lippen, haar neus, haar kont,..... Eeuwig zonde.
pi_179644692
En door naar de volgende rel.
Ze mag Milano zijn verjaardag niet vieren van Michael volgens haar.

Op Instagram te volgen.
pi_179644777
Rolf Tangel deugde toch ook ineens niet meer?
Want die deed het toch ook verkeerd met zijn zoontje volgens Samantha?
Maar ja iedereen doet alles fout volgens haar. Ook een kenmerk van borderline.
pi_179644995
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 21:42 schreef quirina het volgende:
Rolf Tangel deugde toch ook ineens niet meer?
Want die deed het toch ook verkeerd met zijn zoontje volgens Samantha?
Maar ja iedereen doet alles fout volgens haar. Ook een kenmerk van borderline.
Dat met Rolf zijn zoontje werd gezegd door Rolf zijn andere ex.
Wel beweerde ze dat Rolf haar had gebruikt om in de media te komen ofzo.
Oh en ze had hem zelf ook gebruikt.
Nu is Rolf ineens weer in beeld.
Die wordt over een maand ook weer uitgekotst. ( wat ik wel logisch vind want vind het echt een grote sukkel )
  woensdag 6 juni 2018 @ 23:29:52 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179647534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:21 schreef maaike2017 het volgende:
Ik vind dat Naomi ook wel even een stapje terug mag doen.
Die Foto s en filmpjes van die kleine hoeven niet met iedereen gedeeld te worden, iig niet in deze situatie.
Nou ze heb dr insta privé gezet 8-)
pi_179648314
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 16:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die vriendin bedoel je? Als scharrel-du-jour zou ikzelf wat afstand nemen en me niet als vervang moeder profileren.
Daar ben ik het mee eens. Inclusief filmpjes met “I love you Lano’tje” waarop Milano “I love you” terug zegt. Als je niet beter zou weten zou je denken dat zij de moeder is, afgaand van haar profiel.
pi_179648326
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef Maraca het volgende:
Rolf moet zich er ook weer mee bemoeien :')

[..]

Ouwe Tangel..'vent'..echt :') __!!

Die zijn nooit gestopt met elkaar neuken. Vraag maar aan Gekke Petertje. :')

Man man..dat ik hier nog zit te typen.. :')
´
pi_179648960
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 17:36 schreef rena het volgende:

[..]

:D Ik moest hier iets te hard om lachen :’)
#metoo 😂
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_179649044
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 00:43 schreef Allyo het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Inclusief filmpjes met “I love you Lano’tje” waarop Milano “I love you” terug zegt. Als je niet beter zou weten zou je denken dat zij de moeder is, afgaand van haar profiel.
Dat lijkt me uiterst pijnlijk voor Samant.
pi_179649273
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

die twee dingen kloppen niet met elkaar, dat is fout van Michael wat mij betreft
Maar hoezo is zij slechts een scharrel dan?
  donderdag 7 juni 2018 @ 11:30:58 #99
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_179651824
Geen foto's meer op Samantha's Instagram vanaf eind februari. En het is sowieso nog slechts een heel klein restant foto's dat er staat. Héél langzaam lijkt er een reality check plaats te vinden.
pi_179652017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 11:30 schreef Eightyone het volgende:
Geen foto's meer op Samantha's Instagram vanaf eind februari. En het is sowieso nog slechts een heel klein restant foto's dat er staat. Héél langzaam lijkt er een reality check plaats te vinden.
Op dit account staan er genoeg...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')