abonnement Unibet Coolblue
pi_179145225
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:31 schreef Grems het volgende:

[..]

Natuurlijk prima, dat zeg ik toch?

Jij doet een poging er weer een zweverig innerlijk aspect aan te hangen.
Helemaal niet. Ik probeer alleen die incel mannetjes te begrijpen. Maar op de route daarnaartoe wordt er zoveel onzin gepost, niet normaal!
pi_179145234
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:31 schreef JaJammerJan het volgende:

? Even snel wisselen van onderwerp nu je geen argumenten meer hebt ^O^

Wisselen van onderwerp waar

quote:
Jij denkt dat het gesprek even grappig geweest zou zijn als dit de man zou zijn met wie ze gematched was?
[ afbeelding ]

Oh wacht. Ten eerste waren ze dan nooit gematched, ten tweede zou hij meteen gedelete worden als hij zoiets zou typen.
Uhm, nee. Er is niets mis met deze gast, behalve dat het waarschijnlijk een incel is met denkbeelden zoals jij.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 14 mei 2018 @ 00:34:07 #128
451005 Grems
Clown World
pi_179145236
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ik probeer alleen die incel mannetjes te begrijpen. Maar op de route daarnaartoe wordt er zoveel onzin gepost, niet normaal!
Incel mannetjes zijn terminaal onaantrekkelijk > komen op een forum a la fok! ( al dan niet met enige juiste conclusies ) > advies: het gaat om het innerlijk :9~

Vrijwel 100% van deze mannen kan prima neuken, zolang ze maar naar de sportschool gaan.
  maandag 14 mei 2018 @ 00:35:58 #129
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_179145250
If the time is not right for an individual, it's worthless to try awake them.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_179145251
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:31 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

? Even snel wisselen van onderwerp nu je geen argumenten meer hebt ^O^

[..]

Jij denkt dat het gesprek even grappig geweest zou zijn als dit de man zou zijn met wie ze gematched was?
[ afbeelding ]

Oh wacht. Ten eerste waren ze dan nooit gematched, ten tweede zou hij meteen gedelete worden als hij zoiets zou typen.
Die man was alles behalve seksloos. Hij woonde ook samen met zijn vriendin, zo lees ik.
http://necklore.wikia.com/wiki/Eggman
pi_179145255
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Iemand heeft een fake account gemaakt en vervolgens foto's van de gesprekken gemaakt? Zou wel grappig zijn als die vrouwen helemaal niet bestaan.
1 fake mannelijk account en verschillende fake vrouwelijke accounts die op het fake mannelijk account reageren..


Alhoewel het mogelijk is dat sommige reacties niet fake zijn.. Veel (bekende) veroordeelde (serie)moordenaars(/-verkrachters) hebben aanbidsters.. Maar de vrouwen die geïnteresseerd zijn in dergelijke mannen hebben stuk voor stuk psychische problemen..
pi_179145263
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:34 schreef Grems het volgende:

[..]

Incel mannetjes zijn terminaal onaantrekkelijk > komen op een forum a la fok! ( al dan niet met enige juiste conclusies ) > advies: het gaat om het innerlijk :9~

Vrijwel 100% van deze mannen kan prima neuken, zolang ze maar naar de sportschool gaan.
Ik ken meer onaantrekkelijke mensen die seks hebben dan onaantrekkelijke mensen die met anderen in een raar clubje gaan zitten mokken dat ze geen seks hebben omdat ze onaantrekkelijk zouden zijn. :D
pi_179145283
quote:
Ik zie nergens dat hij ook de persoon van die foto is.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 14 mei 2018 @ 00:40:43 #134
451005 Grems
Clown World
pi_179145286
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

1 fake mannelijk account en verschillende fake vrouwelijke accounts die op het fake mannelijk account reageren..

Alhoewel het mogelijk is dat sommige reacties niet fake zijn.. Veel (bekende) veroordeelde (serie)moordenaars(/-verkrachters) hebben aanbidsters.. Maar de vrouwen die geïnteresseerd zijn in dergelijke mannen hebben stuk voor stuk psychische problemen..
Je kunt zo bij team Clinton met je complotdenken _O-

Misschien stemmen mensen wel op Trump omdat ze het eens zijn met zijn standpunten.

Misschien maakt het vrouwen zodra ze geil zijn allemaal niet meer zoveel uit.
pi_179145291
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:40 schreef Grems het volgende:

[..]

Je kunt zo bij team Clinton met je complotdenken _O-

Misschien stemmen mensen wel op Trump omdat ze het eens zijn met zijn standpunten.

Misschien maakt het vrouwen zodra ze geil zijn allemaal niet meer zoveel uit.
Jij hebt het niet zo op vrouwen geloof ik?
  maandag 14 mei 2018 @ 00:41:40 #136
451005 Grems
Clown World
pi_179145294
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jij hebt het niet zo op vrouwen geloof ik?
Ik vind aantrekkelijke vrouwen geweldig.
pi_179145297
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:21 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Oh echt?
Nou, dan is op zich toch mission complete?

En hoe gaat dat je van binnenuit af dan? Loop je nu niet weer tegen nieuwe problemen op daaromtrent?
Mentaal blijf ik nog te veel hangen in de oude ik. Kan er nog niet goed mee omgaan dat mensen nu zo anders met mij omgaan vergeleken met toen ik lelijker was en snel sociaal afgewezen werd.

Ik wijs mijzelf vaak af bijvoorbeeld, wanneer vrouwen interesse tonen :') Het voelt allemaal 'nep' zeg maar en voel mij ook nog niet thuis hierin.

Ik ga nu vaker naar evenementen toe waar ik vrij makkelijk binnen een groep val nu, vergeleken met vroeger dat ik buitengesloten werd. Zo ben ik 2 weken terug naar de Batavierenrace gegaan waar ik nieuwe vrienden gemaakt heb. Maar van binnen voelt het dan toch nep aan, alsof ik een bedrieger ben die zich voordoet als iemand anders.
pi_179145298
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:41 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik vind aantrekkelijke vrouwen geweldig.
Oh, nou ja je praat nogal negatief over vrouwen vind ik.
  maandag 14 mei 2018 @ 00:42:29 #139
451005 Grems
Clown World
pi_179145302
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:42 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Oh, nou ja je praat nogal negatief over vrouwen vind ik.
Waar?
pi_179145311
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:42 schreef Grems het volgende:

[..]

Waar?
"Misschien maakt het vrouwen zodra ze geil zijn allemaal niet meer zoveel uit."

Hier bijvoorbeeld.
  maandag 14 mei 2018 @ 00:44:16 #141
451005 Grems
Clown World
pi_179145314
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

"Misschien maakt het vrouwen zodra ze geil zijn allemaal niet meer zoveel uit."

Hier bijvoorbeeld.
Dat is niet negatief, dat is erkennen dat vrouwen menselijk zijn.

Voor mannen geldt hetzelfde, alleen daar doen we niet zo krampachtig over.
  maandag 14 mei 2018 @ 00:45:12 #142
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_179145318
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:42 schreef JaJammerJan het volgende:
Mentaal blijf ik nog te veel hangen in de oude ik. Kan er nog niet goed mee omgaan dat mensen nu zo anders met mij omgaan vergeleken met toen ik lelijker was en snel sociaal afgewezen werd.

Ik wijs mijzelf vaak af bijvoorbeeld, wanneer vrouwen interesse tonen Het voelt allemaal 'nep' zeg maar en voel mij ook nog niet thuis hierin.

Ik ga nu vaker naar evenementen toe waar ik vrij makkelijk binnen een groep val nu, vergeleken met vroeger dat ik buitengesloten werd. Zo ben ik 2 weken terug naar de Batavierenrace gegaan waar ik nieuwe vrienden gemaakt heb. Maar van binnen voelt het dan toch nep aan, alsof ik een bedrieger ben die zich voordoet als iemand anders.
Geef het tijd. Je hebt er jaren over gedaan om die denkpatronen en die perceptie te ontwikkelen, en zo zal het ook een tijdje duren voordat je andere patronen gaat ontwikkelen. Je hebt die afwijzende, negatieve gedachten duizenden keren in je hoofd herhaald. Dat gaat niet van de een op de andere dag eruit. Je hebt je hersenen daar diepgaand mee geconditioneerd. Het kost tijd jezelf te herprogrammeren, maar geef niet op!
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_179145321
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat is niet negatief, dat is erkennen dat vrouwen menselijk zijn.

Voor mannen geldt hetzelfde, alleen daar doen we niet zo krampachtig over.
Nou je scheert iedereen nogal over 1 kam. En dat jij dat persoonlijk niet negatief vind wil niet zeggen dat anderen dat niet hoeven vinden.
  maandag 14 mei 2018 @ 00:48:15 #144
451005 Grems
Clown World
pi_179145339
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:45 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou je scheert iedereen nogal over 1 kam. En dat jij dat persoonlijk niet negatief vind wil niet zeggen dat anderen dat niet hoeven vinden.
Mensen hebben wel vaker moeite met de realiteit, vandaar dat foutieve advies richting onaantrekkelijke mannen.
pi_179145347
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:45 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou je scheert iedereen nogal over 1 kam. En dat jij dat persoonlijk niet negatief vind wil niet zeggen dat anderen dat niet hoeven vinden.
Tegen seksueel onsuccesvolle mannen wordt vaak gezegd: 'Werk aan je persoonlijkheid, ga meer verschillende hobby's doen, ben aardiger tegen vrouwen, gedraag je zelfverzekerder en focus je op je studie/werk, dan komen de vrouwen vanzelf wel' of iets in die trend.

Terwijl er gewoon gezegd moet worden: 'Zorg ervoor dat je gespierder en slanker wordt en ook meer aandacht geeft aan de rest van je uiterlijk. Dan dan komen de vrouwen vanzelf'.

Dat zou al veel helpen.
pi_179145351
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Mensen hebben wel vaker moeite met de realiteit, vandaar dat foutieve advies richting onaantrekkelijke mannen.
Hoe bedoel je dit? Ik snap je niet.
pi_179145355
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Tegen seksueel onsuccesvolle mannen wordt vaak gezegd: 'Werk aan je persoonlijkheid, ga meer verschillende hobby's doen, ben aardiger tegen vrouwen, gedraag je zelfverzekerder en focus je op je studie/werk, dan komen de vrouwen vanzelf wel' of iets in die trend.

Terwijl er gewoon gezegd moet worden: 'Zorg ervoor dat je gespierder, slanker en meer aandacht geeft aan je uiterlijk, dan komen de vrouwen vanzelf'.

Dat zou al veel helpen.
Onzin. Ik ben niet knap. Toen ik mezelf leerde accepteren werd ik een stuk gelukkiger in de liefde. Misschien is het voor de een anders dan voor een ander, zou dat kunnen?
  maandag 14 mei 2018 @ 00:54:52 #148
451005 Grems
Clown World
pi_179145374
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben niet knap. Toen ik mezelf leerde accepteren werd ik een stuk gelukkiger in de liefde. Misschien is het voor de een anders dan voor een ander, zou dat kunnen?
Standaardreactie van mannen die achteraf minimaal een zesje blijken te zijn, dat is niet de categorie waar het over gaat.

Dit gaat over afzichtelijke beesten met b-cup. En die moeten, om nog enige kans te maken, gewoon 6 dagen per week afzien in de sportschool.
pi_179145384
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Onzin. Ik ben niet knap. Toen ik mezelf leerde accepteren werd ik een stuk gelukkiger in de liefde. Misschien is het voor de een anders dan voor een ander, zou dat kunnen?
Tuurlijk, iedereen is anders. Maar de wetenschap toont aan dat fysieke aantrekkelijkheid de belangrijkste factor is in het bepalen van romantisch succes:

quote:
A field study was conducted in which individuals were randomly
paired with one another at a "Computer Dance." Level of aspiration hypotheses
were not confirmed. Regardless of S's own attractiveness, by far the
largest determinant of how much his partner was liked, how much he wanted
to date the partner again, and how often he actually asked the partner out
was simply how attractive the partner was
. Personality measures such as the
MMPI, the Minnesota Counseling Inventory, and Berger's Scale of SelfAcceptance
and intellectual measures such as the Minnesota Scholastic Aptitude
Test, and high school percentile rank did not predict couple compatability. The
only important determinant of S's liking for his date was the date's physical
attractiveness
.

Dus het advies dat het het vaakst zal helpen voor een seksueel onsuccesvolle man, zal zijn: 'verbeter je uiterlijk' en niet 'verbeter al het andere aan jezelf'.
pi_179145390
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:54 schreef Grems het volgende:

[..]

Standaardreactie van mannen die achteraf minimaal een zesje blijken te zijn, dat is niet de categorie waar het over gaat.

Dit gaat over afzichtelijke beesten met b-cup. En die moeten, om nog enige kans te maken, gewoon 6 dagen per week afzien in de sportschool.
Tjah, als je zo wil denken, prima, moet je zelf weten. Ik snap alleen nog steeds niet wat die incel mannetjes nou willen en hoe ze dit willen bereiken door samen te gaan zitten mokken. Ik zie ze nog niet samen naar de sportschool gaan. Zou dat de oplossing zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')