abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179173129
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe pak ik dit tactisch aan zonder mijn oma er pijn mee te doen? Ik wil dat het zo vredig mogelijk verloopt svp
En dat gaat dus niet in zulke gevallen. Vanuit mijn eigen ervaringen: Wanneer er familiebanden worden gebroken, zijn er altijd mensen op hun teentjes getrapt.

Langzaam faden is nog altijd het makkelijkst vind ik zelf. Verander je nummer en vergeet deze aan hun te geven. Verjaardagsfeest? Oh sorry, andere verplichtingen die dag. Contact verwatert vanzelf.

Je oma hoeft van niks te weten tenzij iemand haar erover vertelt. Daar heb jij 0,0 invloed op, dus dat moet je dan maar accepteren. Als dat jou tegen zou houden, dan wil je de breuk schijnbaar niet genoeg of is de nood niet hoog genoeg.
pi_179173135
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:55 schreef Samzz het volgende:
[Info]Aantal posts verwijderd. TS, ga eens inhoudelijk in op de reacties die je gegeven worden. Je roept zelf in je OP op normaal te reageren, doe dat dan zelf ook.[/info]
Waarom laat je dan nog wel beledigingen richting mij staan :? Ik kan nergens inhoudelijk op ingaan als ik alsmaar uitgescholden word. Als ik een serieus topic probeer te openen op dit forum en het enige wat ik krijg te horen is tokkie dit, tokkie dat, ts is dom, waar the fuck verwacht je dan dat ik inhoudelijk op zal reageren? Dit is R&P he, geen KLB.

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 15-05-2018 12:30:45 ]
Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:[/b]
junken sc dit
jij ama OF en fylax zijn echt ziek
pi_179173195
Besef goed wat de gevolgen zijn met het breken met een deel van de familie, ik brak met mijn moeder en zie nu de rest ook niet meer. Nu maakt mij dat weinig uit, maar daar moet je wel tegen kunnen
pi_179173219
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:10 schreef Drxx het volgende:

[..]

En dat gaat dus niet in zulke gevallen. Vanuit mijn eigen ervaringen: Wanneer er familiebanden worden gebroken, zijn er altijd mensen op hun teentjes getrapt.

Langzaam faden is nog altijd het makkelijkst vind ik zelf. Verander je nummer en vergeet deze aan hun te geven. Verjaardagsfeest? Oh sorry, andere verplichtingen die dag. Contact verwatert vanzelf.

Je oma hoeft van niks te weten tenzij iemand haar erover vertelt. Daar heb jij 0,0 invloed op, dus dat moet je dan maar accepteren. Als dat jou tegen zou houden, dan wil je de breuk schijnbaar niet genoeg of is de nood niet hoog genoeg.
Ja ik heb al via de app het e.e.a uitgezet, maarja met kerst,pasen,verjaardagen etc kan ik natuurlijk niet echt afzeggen. En ja, ik vind het iets te om nou ten koste van mn eigen oma een breuk te forceren
Op zondag 27 september 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:[/b]
junken sc dit
jij ama OF en fylax zijn echt ziek
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 12:20:14 #30
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_179173370
10 keer per jaar is best wel veel. Hoeveel daarvan kan je wel ontwijken? Die van je oma niet uiteraard maar die van de rest van de familie kan je wel weg excuseren. En buiten dat kan je ook de verjaardag van je oma zo doen dat je op een tijd komt dat die anderen er nog niet zijn of niet meer zijn of in ieder geval dat de duur van contact zo kort mogelijk is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 12:21:42 #31
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_179173402
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:10 schreef Drxx het volgende:

[..]

Nou ja, dat dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
pi_179173558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Waarom laat je dan nog wel beledigingen richting mij staan :? Ik kan nergens inhoudelijk op ingaan als ik alsmaar uitgescholden word. Als ik een serieus topic probeer te openen op dit forum en het enige wat ik krijg te horen is tokkie dit, tokkie dat, ts is dom, waar the fuck verwacht je dan dat ik inhoudelijk op zal reageren? Dit is R&P he, geen KLB.
Ik ben er eentje vergeten, die andere kwam na mijn waarschuwing. Waarom schiet je zo uit je naad? Dat gescheld mag ook wel achterwege blijven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179173874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja ik heb al via de app het e.e.a uitgezet, maarja met kerst,pasen,verjaardagen etc kan ik natuurlijk niet echt afzeggen. En ja, ik vind het iets te om nou ten koste van mn eigen oma een breuk te forceren
Er zijn twee kerstdagen. Twee paasdagen. Verjaardag zou je via andere familie kunnen afstemmen dat je je tante niet of zo kort mogelijk ziet.
Of je doet niets, blijft haar tegenkomen. En flipt op een gegeven moment.

Wat zou je oma meer pijn doen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179173902
quote:

[..]

Maar dan is de keus toch simpel? Tanden op elkaar en gewoon gaan en proberen je er niets van aan te trekken.
compact en kleverig.
pi_179176042
quote:

[..]

Dus je vindt het vervelend maar je wil er ook niet echt wat aan doen lijkt het.

Waarom zou je die verjaardagen, kerst, Pasen etc niet kunnen afzeggen? Hoe had je dat breken met de familie dan voorgesteld? Dan zul je ook niet meer bij deze gelegenheden kunnen komen. Een simpele 'ik heb andere plannen' volstaat en na een tijdje snappen de meeste mensen wel dat ze je niet meer hoeven uit te nodigen.

Verder geloof ik meer in de weg van de duidelijkheid. Weet deze aangetrouwde familie wel dat jij hun gedrag erg vervelend vindt? Soms hebben mensen niet eens door dat ze anderen storen. Geef duidelijk maar rustig aan dat jij er niet van bent gediend dat ze jouw auto met hun tas gaan vergelijken. En dat je die grapjes over moeilijke woorden beledigend vindt. Gaan ze ermee door dan zou ik ze compleet negeren maar wel gewoon blijven gaan en staan waar ik zin in heb.
pi_179176425
Je kan ook je oma vertellen dat je moeite hebt met hun gedrag. Je hoeft niet meteen acties of consequenties in te voeren dat je gaat breken met de familie.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')