abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179138820
In Lokeren hebben tientallen allochtonen deze week een uur lang de spoeddienst van het AZ in Lokeren geblokkeerd. Ze parkeerden hun wagens voor de ingang van de spoeddienst en op de openbare weg voor de in- en uitrit van ambulances. Een uur lang was de spoeddienst dus niet bereikbaar voor spoedgevallen en kon geen enkele ambulance uitrijden.



Eerder deze week stroomden plotseling tientallen mensen van buitenlandse origine toe aan de ingang van de spoeddienst aan het AZ in Lokeren. Hun voertuigen lieten parkeerden ze voor de ingang van de spoeddienst en op de rijweg, waardoor de spoeddienst een uur lang onbereikbaar was voor spoedgevallen en ziekenwagens niet konden uitrijden.

“Totale chaos”

“Een buurtbewoner merkte maandagavond tientallen mensen van vreemde origine op die zich allemaal naar de spoeddienst van het ziekenhuis begaven”, aldus gemeenteraadslid Lena Van Boven (Vlaams Belang). “Ze lieten hun voertuigen in overtreding achter op de rijweg. Het veroorzaakte een totale chaos in de buurt.” Op camerabeelden is te zien hoe tientallen wagens in verschillende rijrichtingen zomaar achtergelaten worden op de openbare weg.

Buurtbewoners verwittigden de politie, maar die kwam pas een uur later ter plaatse. “De politie werd op de hoogte gebracht, maar kwam volgens de buurtbewoner pas heel laat opdagen”, vertelt Lena Van Boven. “Intussen stonden heel wat andere voertuigen geblokkeerd en was ook de in- en uitrit voor de ziekenwagens versperd.”

“We vermoeden dat wat er deze week aan het ziekenhuis gebeurd is, te maken heeft met een overlijden in Daknam binnen de allochtone gemeenschap”, zegt burgemeester Anthuenis. “Maar uit respect voor de privacy van de families kunnen we daar niet over communiceren. Het staat uiteraard buiten kijf dat onze politiediensten heel alert zijn en dat de werking van ons ziekenhuis op geen enkel moment in het gedrang mag komen. Maar nogmaals, verder onderzoek zal moeten uitmaken of dat zo was en wie daarvoor aansprakelijk is.”

Naast enkele parkeerovertredingen werden er tot nog toe geen boetes gegeven of processen-verbaal opgemaakt. Gemeenteraadslid Lena Van Boven heeft Filip Anthuenis (Open Vld) en politiekorpschef Patrick Trienpont om meer uitleg gevraagd. “Want ik stel me toch wel vragen over de beveiliging van de spoeddienst.” Burgemeester Anthuenis stelt dat het onderzoek loopt.

Onlangs werd Lokeren ook opgeschrikt door een allochtone trouwstoet die het verkeer ernstig belemmerde. De wegpiraten werden toen voor de rechtbank gebracht.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180511_03508231//

https://sceptr.net/2018/0(...)eddienst-ziekenhuis/

[ Bericht 2% gewijzigd door Scarface88 op 13-05-2018 20:07:02 ]
Land of the free. Home of the brave.
pi_179138844
Je familielid zou maar een hartaanval oid hebben op dat moment :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_179138893
Gewoon verwarde mannen, niets aan de hand mensen.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 13 mei 2018 @ 19:45:28 #4
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179138899
Waarom in fucking vredesnaam?
pi_179138927
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
Je familielid zou maar een hartaanval oid hebben op dat moment :')
Wegen blokkeren is Koeltoer. Moet je respect voor hebben anders doen moslims boem.

Ze gaan wel steeds verder. De snelweg naar een ziekenhuis blokkeren is al erg - maar dan bestaan er gelukkig nog omwegen (nog steeds kut als elke seconde telt - maar dat interesseert dat volk toch niet).
Maar echt doelbewust voor het ziekenhuis gaan staan ? Wauw.
pi_179138956
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:47 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wegen blokkeren is Koeltoer. Moet je respect voor hebben anders doen moslims boem.
Allochtonen gaan gewoon met wat meer emotie naar het ziekenhuis dan wij :Y . Iedere kritiek daarop is jaloezie of racisme :( :o :% .
  zondag 13 mei 2018 @ 19:50:01 #7
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179138979
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:45 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom in fucking vredesnaam?
quote:
In het verleden trad de Lokerse politie wel steevast kordaat op tegen onaangepast verkeersgedrag. Onlangs nog werden overtreders die tijdens een trouwstoet het verkeer belemmerden voor de rechtbank gebracht. “We vermoeden dat wat er deze week aan het ziekenhuis gebeurd is, te maken heeft met een overlijden in Daknam binnen de allochtone gemeenschap”, zegt burgemeester Anthuenis. “Maar uit respect voor de privacy van de families kunnen we daar niet over communiceren. Het staat uiteraard buiten kijf dat onze politiediensten heel alert zijn en dat de werking van ons ziekenhuis op geen enkel moment in het gedrang mag komen. Maar nogmaals, verder onderzoek zal moeten uitmaken of dat zo was en wie daarvoor aansprakelijk is.”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180511_03508231
Ontevreden buitenlanders.
Bedankt Hans.
pi_179139022
Ook wel op eerste hulp lopen dreigen als ze het idee krijgen dat een hulpverlener hun werk niet goed doet.

[ Bericht 19% gewijzigd door paddy op 14-05-2018 11:39:54 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_179139055
Hoe kan zo iets een uur lang duren wtf?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179139059
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:52 schreef raptorix het volgende:
Ook wel op eerste hulp lopen dreigen als ze het idee krijgen dat een hulpverlener hun werk niet goed doet.
Ambulanciers hinderen als die hun vriend willen redden.

Dominantie dingetje.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 14-05-2018 11:41:40 ]
pi_179139066
En een paar boetes man man man. :')

De politie zijn ook allemaal mieten tegenwoordig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 13 mei 2018 @ 20:01:38 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179139222
Echt, moeten we niet gewoon eens even met harde hand laten zien wie er nou de baas zijn in de Europese landen?

Kan het niet aanzien dat bijna heel europa met open anus die criminelen binnen laat.
pi_179139241
Allemaal vervolgen voor poging tot doodslag, hinderen van hulpdiensten.
pi_179139244
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:01 schreef RickoKun het volgende:
Echt, moeten we niet gewoon eens even met harde hand laten zien wie er nou de baas zijn in de Europese landen?

Kan het niet aanzien dat bijna heel europa met open anus die criminelen binnen laat.
Nee gewoon een boete geven, stel je voor dat ze wat gaan doen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179139346
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Allemaal vervolgen voor poging tot doodslag, hinderen van hulpdiensten.
Repatriëren lijkt me een beter idee.
pi_179139392
Vreemd dat de politie pas na één uur komt en vervolgens niets doet, de auto's hadden allemaal afgesleept moeten worden en weer vrijgeven na het betalen van een boete van ¤2500
Waarom komt dat tuig hier altijd mee weg...
pi_179139437
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:39 schreef Scarface88 het volgende:
In Lokeren hebben tientallen allochtonen deze week een uur lang de spoeddienst van het AZ in Lokeren geblokkeerd. Ze parkeerden hun wagens voor de ingang van de spoeddienst en op de openbare weg voor de in- en uitrit van ambulances. Een uur lang was de spoeddienst dus niet bereikbaar voor spoedgevallen en kon geen enkele ambulance uitrijden.

[ afbeelding ]

Eerder deze week stroomden plotseling tientallen mensen van buitenlandse origine toe aan de ingang van de spoeddienst aan het AZ in Lokeren. Hun voertuigen lieten parkeerden ze voor de ingang van de spoeddienst en op de rijweg, waardoor de spoeddienst een uur lang onbereikbaar was voor spoedgevallen en ziekenwagens niet konden uitrijden.

“Totale chaos”

“Een buurtbewoner merkte maandagavond tientallen mensen van vreemde origine op die zich allemaal naar de spoeddienst van het ziekenhuis begaven”, aldus gemeenteraadslid Lena Van Boven (Vlaams Belang). “Ze lieten hun voertuigen in overtreding achter op de rijweg. Het veroorzaakte een totale chaos in de buurt.” Op camerabeelden is te zien hoe tientallen wagens in verschillende rijrichtingen zomaar achtergelaten worden op de openbare weg.

Buurtbewoners verwittigden de politie, maar die kwam pas een uur later ter plaatse. “De politie werd op de hoogte gebracht, maar kwam volgens de buurtbewoner pas heel laat opdagen”, vertelt Lena Van Boven. “Intussen stonden heel wat andere voertuigen geblokkeerd en was ook de in- en uitrit voor de ziekenwagens versperd.”

“We vermoeden dat wat er deze week aan het ziekenhuis gebeurd is, te maken heeft met een overlijden in Daknam binnen de allochtone gemeenschap”, zegt burgemeester Anthuenis. “Maar uit respect voor de privacy van de families kunnen we daar niet over communiceren. Het staat uiteraard buiten kijf dat onze politiediensten heel alert zijn en dat de werking van ons ziekenhuis op geen enkel moment in het gedrang mag komen. Maar nogmaals, verder onderzoek zal moeten uitmaken of dat zo was en wie daarvoor aansprakelijk is.”

Naast enkele parkeerovertredingen werden er tot nog toe geen boetes gegeven of processen-verbaal opgemaakt. Gemeenteraadslid Lena Van Boven heeft Filip Anthuenis (Open Vld) en politiekorpschef Patrick Trienpont om meer uitleg gevraagd. “Want ik stel me toch wel vragen over de beveiliging van de spoeddienst.” Burgemeester Anthuenis stelt dat het onderzoek loopt.

Onlangs werd Lokeren ook opgeschrikt door een allochtone trouwstoet die het verkeer ernstig belemmerde. De wegpiraten werden toen voor de rechtbank gebracht.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180511_03508231//

https://sceptr.net/2018/0(...)eddienst-ziekenhuis/
Het zijn er teveel om zomaar even gauw weg te slepen, maar iedereen zijn rijbewijs in laten leveren en beslag laten leggen op de auto's. Plus een flinke boete voor iedereen die daar geparkeerd stond.
Minimaal 10.000 euro dus.
pi_179139484
T blijkt inderdaad cultuur te zijn om alles te ontregelen en schijt aan anderen te hebben. Net als die trouwstoeten die t hele verkeer vast zetten. Moslim dood? Massaal naar t ziekenhuis met familie van 40 man en je autos voor de ingang zetten :') De Europeaan die op dat moment een herseninfarct heeft en met spoed behandeld moet worden is niet belangrijk. Hun eigen wereldje boven alles.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179139639
Een paar jaar geleden zou ik nog gecheckt hebben of zulk nieuws verzonnen of echt is. Tegenwoordig neem ik die moeite allang niet meer omdat het echte nieuws veel verder gaat.

Waarom is dit geen poging tot doodslag en reageerde de politie zo laat? Gaat het misschien om een klein ziekenhuis die lang niet elke dag een spoedgeval heeft? Al blijft het zelfs dan poging tot doodslag.
pi_179139712
Beetje respect, tokkies. Is cultuur. Daar moeten we ons gewoon aan aanpassen.
pi_179139741
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
En een paar boetes man man man. :')

De politie zijn ook allemaal mieten tegenwoordig.
Ik denk dat een aanzienlijk deel van de politie kookte van woede. Het zijn wel professionals, maar er staat nu eenmaal iemand boven ze.
pi_179139757
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:24 schreef Murdera het volgende:
Beetje respect, tokkies. Is cultuur. Daar moeten we ons gewoon aan aanpassen.
Ohja kut. Sorry
pi_179139799
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:25 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik denk dat een aanzienlijk deel van de politie kookte van woede. Het zijn wel professionals, maar er staat nu eenmaal iemand boven ze.
Zo erg dat ze al na een uur komen? :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179139837
Met zulk een politieoptreden voorspel ik de opkomst van knokploegen, die het werk van de politie overnemen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179139956
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Het zijn er teveel om zomaar even gauw weg te slepen, maar iedereen zijn rijbewijs in laten leveren en beslag laten leggen op de auto's. Plus een flinke boete voor iedereen die daar geparkeerd stond.
Minimaal 10.000 euro dus.
Een beetje flinke bulldozer kan toch wel een pad voor de ambulances maken?
pi_179140015
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Een beetje flinke bulldozer kan toch wel een pad voor de ambulances maken?
Klopt, maar we hebben wel met de wet te maken. Als wij die overtreden, kunnen we een rechtszaak tegemoet zien.
pi_179140238
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Een beetje flinke bulldozer kan toch wel een pad voor de ambulances maken?
Of een oude defensie tank...
pi_179140358
veroordelen voor poging tot moord. daarna laten werken in een strafkamp zonder eten en drinken.
  zondag 13 mei 2018 @ 20:57:16 #29
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_179140548
Wat is er gebeurd met 'de wil van Allah'? Of is dit geloven enkel wanneer het in hun straatje past?
Newsflash; mensen gaan dood. Dus ook mensen met een allochtone achtergrond.
Waarom [in de meeste gevallen] mensen met een allochtone achtergrond als een stel barbaren op zorgverleners te keer gaan, is mij een groot raadsel.
Als ze het beter denken te weten kunnen ze beter een vervolgopleiding gaan doen in de zorgsector en zich werkelijk nuttig gaan maken.

Hoge boetes en een half jaar verplicht als vrijwilliger schoonvegen bij verkeersongelukken, dat zal ze leren! Misschien dat men ze dan eens wat respect kunnen bijbrengen!
´
pi_179140600
Bijzonder asociaal. En een slap politieoptreden.
pi_179140802
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:30 schreef oranjevogel1 het volgende:
Met zulk een politieoptreden voorspel ik de opkomst van knokploegen, die het werk van de politie overnemen.
pi_179140967
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:30 schreef oranjevogel1 het volgende:
Met zulk een politieoptreden voorspel ik de opkomst van knokploegen, die het werk van de politie overnemen.
Ja, dit is weer een uiting van justitieel en politioneel falen.

Een verstandig mens zou, wanneer een familielid of bekende in medische nood is, zelf familie en vrienden optrommelen om op dat krapuul in te rauzen opdat de weg vrij komt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_179141413
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:52 schreef raptorix het volgende:
DIt soort apen vertonen vaker dit soort gedrag, ook wel op eerste hulp lopen dreigen als ze het idee krijgen dat een hulpverlener hun werk niet goed doet.
dat dus. Vriendin van me werkt op de SEH en het zijn altijd die allochtonen die verhaal komen halen terwijl iemand in behandeling is, lopen ze te kankeren als een zuster hun weg wil sturen zodat ze haar werk kan doen etc. Echt altijd gezeik met die lui.
There are only 151 Pokémon.
pi_179141620
Lekker volk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_179142584
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:28 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

dat dus. Vriendin van me werkt op de SEH en het zijn altijd die allochtonen die verhaal komen halen terwijl iemand in behandeling is, lopen ze te kankeren als een zuster hun weg wil sturen zodat ze haar werk kan doen etc. Echt altijd gezeik met die lui.
Klopt ja. Heb als beveiliger gewerkt op de SEH en t is altijd gezeik met die lui. Is cultuur.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179142807
quote:
13s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:59 schreef Hamzoef het volgende:
Bijzonder asociaal. En een slap politieoptreden.
  zondag 13 mei 2018 @ 22:14:27 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_179142827
Het is niet voor niets dat de landen waar ze vandaan komen van die kutlanden zijn. Dat ligt niet aan de lengte-breedtegraad, maar aan het volk dat er woont. En als dat volk hier komt te wonen wordt het hier ten lange leste ook gewoon zo’n kutland.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_179142967
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:14 schreef LXIV het volgende:
Het is niet voor niets dat de landen waar ze vandaan komen van die kutlanden zijn. Dat ligt niet aan de lengte-breedtegraad, maar aan het volk dat er woont. En als dat volk hier komt te wonen wordt het hier ten lange leste ook gewoon zo’n kutland.
Welnee, wir schaffen das :|W

NWS / Tendens richting politiestaat
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_179143081
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zo erg dat ze al na een uur komen? :')
Autorijden is gevaarlijk als je boos bent O+
pi_179143313
Mooi toch !! *O* *O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_179143378
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Allemaal vervolgen voor poging tot doodslag, hinderen van hulpdiensten.
Kansloos :')
pi_179143410
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Kansloos :')
Nee hoor, het is vergelijkbaar met de snelwegblokkade in Dokkum. Die verzetsmensen moeten ook allemaal voor de rechter komen, deze saboteurs dus ook.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_179143418
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:45 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom in fucking vredesnaam?
Taghoet weetjewel.
pi_179143453
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:34 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee hoor, het is vergelijkbaar met de snelwegblokkade in Dokkum. Die verzetsmensen moeten ook allemaal voor de rechter komen, deze saboteurs dus ook.
Zo werkt strafrecht niet. Er is hier geen slachtoffer, dus ook geen poging tot doodslag.
pi_179143462
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:36 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zo werkt strafrecht niet. Er is hier geen slachtoffer, dus ook geen poging tot doodslag.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slachtofferloos_delict
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_179143505
quote:
Doodslag is duidelijk géén slachtofferloos delict.
pi_179143530
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Doodslag is duidelijk géén slachtofferloos delict.
Ze hangen rond en het zullen vooral mannen zijn geweest, gooi het desnoods op homoseksualiteit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_179143561
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:39 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ze hangen rond en het zullen vooral mannen zijn geweest, gooi het desnoods op homoseksualiteit.
Is niet strafbaar in België. :')
pi_179143612
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Is niet strafbaar in België. :')
Spionage en ondermijning ten behoeve van een buitenlandse staat.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_179143683
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:39 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ze hangen rond en het zullen vooral mannen zijn geweest, gooi het desnoods op homoseksualiteit.
Het is Saudi Arabië niet. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')