abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 14 mei 2018 @ 01:20:49 #201
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179145507
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dan kun je net zo goed met 1 compound rijden.
Nee. Wat je wil is kleine verschillen zodat het niet vantevoren duidelijk is wat de beste strategie is en zodat de teams tijdens de race kunnen veranderen. Wat je dus zag in Bahrein bijvoorbeeld.

Te grote verschillen hebben we al geprobeerd net als grote slijtage en dat was een gotspe en een schande voor de sport.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 mei 2018 @ 01:21:29 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179145510
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Snap de bedoeling van die regel ook niet echt. Iemand een idee waarom dat was ingevoerd?
Op papier lijkt het een goede regel maar in de praktijk doet het niets. Het is alleen maar om een pitstop te forceren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 mei 2018 @ 01:25:43 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179145524
Die hele VSC is dikke onzin. Gewoon vervangen door dit:


Iedereen op de pit limiter. Geen gezeik met delta's of wat dan ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 14 mei 2018 @ 03:33:20 #204
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179145997
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:25 schreef Fir3fly het volgende:
Die hele VSC is dikke onzin. Gewoon vervangen door dit:


Iedereen op de pit limiter. Geen gezeik met delta's of wat dan ook.
Ja leuk, midden in de race een optocht met 80km/u :')
Dan liever een VSC waarbij ze in elk geval nog harder rijden, ook niet ideaal maar goed...
Dat met die delta is ook nog op te lossen door iedereen dezelfde snelheid te laten rijden maar dan wel harder dan met zo'n pit limiter graag.

Hoe dan ook, het heeft voor Max niet verkeerd uitgepakt, Vettel gaf z'n plek weg omdat die moest pitten (de Ferrari kan kennelijk erg slecht met de banden omgaan terwijl Bottas het redelijk makkelijk iets van 45 ronden volhield) en tegelijkertijd kon ie z'n banden sparen waardoor het gebrek van een vleugeldeel ook niet heel veel uitmaakte.
  maandag 14 mei 2018 @ 03:52:45 #205
188880 weethetevennietmeer
Gas op de zuigers!
pi_179146062
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee. Wat je wil is kleine verschillen zodat het niet vantevoren duidelijk is wat de beste strategie is en zodat de teams tijdens de race kunnen veranderen. Wat je dus zag in Bahrein bijvoorbeeld.

Te grote verschillen hebben we al geprobeerd net als grote slijtage en dat was een gotspe en een schande voor de sport.
Neen! Je wil juist geen kleine verschillen, heb je geen bal aan.

De huidige regelgeving is wel goed voor de "sport" wil je zeggen? Muggenziften over een fokkin paaltje in bocht 1 :').

Mijn voorstel: geen gedoe met DRS detectie, laat de coureur zelf bepalen wanneer en hoe hij zijn DRS gebruikt (max 25% per ronde ofzo).

Bandenkeuze vrij, uit alle compounds.
Minimaal 2x pitten per race mÚt verplichte bandenwissel.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')