abonnement Unibet Coolblue
pi_179135347
Aflevering 21
http://www.dailymail.co.u(...)zi-sold-100-000.html

quote:
Royal Wedding scammers! Meghan Markle's father STAGED photos with paparazzi that were shared around the world and sold for up to £100,000 - just days before he walks her down the aisle

Footage obtained by Mail on Sunday shows Thomas Markle arriving at internet cafe with photographer Jeff Rayner

Minutes later, pair seen preparing to photograph Mr Markle while he sits at computer looking at news story about his daughter and Prince Harry

'Tailor' who measured Mr Markle for wedding suit was assistant at party goods shop

Staged photos come despite Kensington Palace issuing warning to publishers to respect Mr Markle’s privacy
Enkele reacties:

quote:
James, Kent, United Kingdom, 3 hours ago

Meghan described herself as a hustler - and it seems that comes from a family tradition. Boy, to have landed the Royal Family, those Markles are set for life. The half siblings are selling interviews and writing books, the ex-husband is writing a TV series based around events, the mother is going to spill the beans on Oprah, a cousin labels his marijuana products with the word 'Royal'. Well done, Harry, you're not even married yet....this is just a taste of things to come, I suspect.
quote:
Pandoras_Box, London, United Kingdom, 15 hours ago

No surprise, they will drag the royals though the mud
quote:
Peter Whitten, Birmingham, United Kingdom, 13 hours ago

In 3 years time harry may be crying and calling him self a fool.
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.
pi_179138106
Ben heeeel benieuwd :s)
Alius aliud dicit
pi_179138240
Ach op een gegeven moment is de aandacht voorbij. Als zij zwanger is zal je weer een opleving zien bij haar familie.
pi_179139714
Wel opvallend dat er van meerdere kanten negatieve verhalen komen over Meghan. Dat ze berekenend is en mensen laat vallen. Dat was al voor de uitnodigingen zijn verstuurd...
pi_179148444
'Vader Meghan heeft spijt van paparazzi-foto's' (https://www.ad.nl/show/va(...)zzi-foto-s~a625a499/)

Volgens mij heeft ie er alleen spijt van dat ie betrapt is...
pi_179151896
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel opvallend dat er van meerdere kanten negatieve verhalen komen over Meghan. Dat ze berekenend is en mensen laat vallen. Dat was al voor de uitnodigingen zijn verstuurd...
Die mensen ruiken allemaal hun 5 minuten faam en hopen er geld aan te verdienen. Geld laat mensen hele rare dingen doen en had ze niet al heel lang geen contact meer met ze? Zelfs al voor Harry dacht ik ergens gelezen te hebben.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179152293
Wat een rare familie. De halfzus van Meghan neemt de schuld op zich.



pi_179152349
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel opvallend dat er van meerdere kanten negatieve verhalen komen over Meghan. Dat ze berekenend is en mensen laat vallen. Dat was al voor de uitnodigingen zijn verstuurd...
Viel mij ook al op. Uiteraard gaatm men graven en is er niemand brandschoon maar wat mij opvalt is dat het beeld wat wordt neergezet van alle kanten grote overeenkomsten vertoont.
pi_179152920
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel opvallend dat er van meerdere kanten negatieve verhalen komen over Meghan. Dat ze berekenend is en mensen laat vallen. Dat was al voor de uitnodigingen zijn verstuurd...
Was met Waity Katy toch ook zo, daar waren de verhalen nog wel wat genanter.
  maandag 14 mei 2018 @ 13:37:06 #10
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179152965
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:35 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Was met Waity Katy toch ook zo, daar waren de verhalen nog wel wat genanter.
Heb ik gemist geloof ik.. wat waren de verhalen dan?
With love :*
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 13:39:02 #11
230491 Zith
pls tip
pi_179153015
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:35 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Was met Waity Katy toch ook zo, daar waren de verhalen nog wel wat genanter.
Mja, die was al ultra-adel natuurlijk, die hoefde niet zichzelf naar boven te neuken tot ze eindelijk bij een prins uit kwam.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179153035
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:39 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja, die was al ultra-adel natuurlijk, die hoefde niet zichzelf naar boven te neuken tot ze eindelijk bij een prins uit kwam.
Not sure if joke or not.
pi_179153088
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Heb ik gemist geloof ik.. wat waren de verhalen dan?
Dat ze een gold digger was die zo'n beetje haar halve leven bezig was geweest een prins te trouwen (dat beïnvloedde ook haar keuze voor middelbare school en vervolgopleidingen). Dat ze bijvoobeeld ook geen baan had omdat ze beschikbaar wilde zijn elke moment dat William haar belde, dat gaat niet met een baan natuurlijk. En ook wat genante familieleden hier en daar geloof ik, vooral een oom die het nogal bont maakte.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 13:42:18 #14
230491 Zith
pls tip
pi_179153097
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:39 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Not sure if joke or not.
Want? Katy's ouders waren alletwee lekker rijk en hun kinderen gingen naar dezelfde scholen als de prinsen. Die families zaten in het weekend gewoon bij dezelfde polo-games naast elkaar beschuitjes te eten hoor.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179153106
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:42 schreef Zith het volgende:

[..]

Want? Katy's ouders waren alletwee lekker rijk en hun kinderen gingen naar dezelfde scholen als de prinsen. Die families zaten in het weekend gewoon bij dezelfde polo-games naast elkaar beschuitjes te eten hoor.
Okee :)
pi_179153151
Ik lees naar aanleiding van jouw post even de geschiedenis van Will en Kate, en wist veel dingen helemaal niet.
Deze foto kende ik nog niet, van Kate in een universiteitsmodeshow waar William haar het eerst zag, en was ook vergeten geloof ik dat ze uit elkaar gingen. Ook de Middletons werden te gewoontjes beschouwd, maar een deel van de Markles komt bijna over als tokkies. Nu hebben we het in Kate's geval over de toekomstige koningin en hangt er van het huwelijk tussen Harry en Meghan minder af, maar toch. Het contrast met de koninklijke familie is toch wel groot. En dan te bedenken dat die man haar naar het altaar leidt...

pi_179153263
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik lees naar aanleiding van jouw post even de geschiedenis van Will en Kate, en wist veel dingen helemaal niet.
Deze foto kende ik nog niet, van Kate in een universiteitsmodeshow waar William haar het eerst zag, en was ook vergeten geloof ik dat ze uit elkaar gingen. Ook de Middletons werden te gewoontjes beschouwd, maar een deel van de Markles komt bijna over als tokkies. Nu hebben we het in Kate's geval over de toekomstige koningin en hangt er van het huwelijk tussen Harry en Meghan minder af, maar toch. Het contrast met de koninklijke familie is toch wel groot. En dan te bedenken dat die man haar naar het altaar leidt...

[ afbeelding ]
Ja, was dit niet een modeshow ofzo die georganiseerd was waar ze aan mee deed op school? (edit.. letterlijk wat jij ook al zei, sorry :@ ) Volgens het roddelcircuit was dit de eerste keer dat William haar zag staan. De Middletons hadden een winkel in feestartikelen (hebben nog steeds, denk ik), dat werd inderdaad niet echt als chique genoeg gezien :')
pi_179161459
Wat een soap! Zal hem dit vriendelijk zijn medegedeeld vanuit Buckingham Palace?

quote:
Meghan Markle's father 'has had a heart attack and will NOT attend the royal wedding because he does not want to embarrass his daughter after staging paparazzi photos'

Thomas Markle Sr. will not be attending the royal wedding this weekend.

He had been set to walk his daughter Meghan Markle down the aisle on Saturday, but told TMZ he will no longer be travelling to London after the Mail on Sunday revealed that he had staged paparazzi photos for money.

Thomas said that he did not want to embarrass the royal family or his daughter on her big day.

He also revealed that he suffered a heart attack just six days ago.
pi_179163316
Wat een rare familie van Meghan. Ik lees zo hier en daar ook op Daily Mail hierover en het is echt een gekkenhuis. Die brieven ook van een broer aan Harry :')
Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Kan niet veel goeds van komen..
´
pi_179165501
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een soap! Zal hem dit vriendelijk zijn medegedeeld vanuit Buckingham Palace?

[..]

op commando een hartaanval krijgen is best lastig. Maar als dat ook al gelogen is dan staat ze nog veel te wachten met haar familie
pi_179166634
Wat sneu voor Meghan.

Dat heeft Maxíma beter aangepakt destijds.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 00:18:15 #22
368283 ato
pi_179167016
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:49 schreef AnneX het volgende:
Wat sneu voor Meghan.

Dat heeft Maxíma beter aangepakt destijds.
Vind ik ook, arme Meghan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179168751
Deels begrijpelijke reacties van gekleurde mensen op het huwelijk.
https://edition.cnn.com/2(...)ding-intl/index.html
pi_179170153
Het is inderdaad sneu, zo vlak voor zo'n belangrijke dag
quote:
Distraught Meghan Markle pleads with her troubled father to walk her down the aisle after he pulls out of the Royal Wedding - as Harry 'blames himself'

Friends said the bride-to-be was distraught over Thomas Markle's decision
The 73-year-old said he wanted to save his daughter further embarrassment
Harry, 33, is said to be blaming himself as a close friend says he is 'devestated'
It comes after the Mail on Sunday revealed Mr Markle colluded with a paparazzi photographer to stage a series of pictures in the run-up to the wedding

The friend said: 'This is not what she wants. She obviously wants her dad there. And the idea of contemplating him not being there now is not something that she wants to have to do.

'She and Prince Harry are begging for people to give him some space. They have been saying this for weeks, while trying to offer him support and help. He is clearly feeling under immense pressure. The concern for him is real and genuine.

'He is a proud man who wants to be a father and not be taken care of, but it's quite difficult. Everyone needs to pause and think what this is doing to them and, more importantly, to him. It is a really worrying, scary situation. The couple have been doing everything they can to help him.'

pi_179170410
Ach is niet haar eerste huwelijk.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 14:30:53 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179175802
Ik denk soms weleens, van álle vrouwen op de wereld, en Harry wil haar. Het is niet of hij weinig keus heeft ofzo. Of ben ik nu totaal onromantisch :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 14:34:18 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179175872
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ik denk soms weleens, van álle vrouwen op de wereld, en Harry wil haar. Het is niet of hij weinig keus heeft ofzo. Of ben ik nu totaal onromantisch :D
Wat is er mis met haar dan? Ik zie het niet.
En nee, wat mensen verzinnen boeit me niets.
Eerlijk gezegd denk ik dat het gros gewoon BS is, ik verwacht niet dat ze de goedkeuring van de koningin had gehad als er werkelijk redenen waren om haar te wantrouwen, en ik ga er vanuit dat ze behoorlijk goed gescreend is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179175917
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ik denk soms weleens, van álle vrouwen op de wereld, en Harry wil haar. Het is niet of hij weinig keus heeft ofzo. Of ben ik nu totaal onromantisch :D
Ik heb het soms eerder andersom, zoveel mannen op de wereld en je wil jezelf de ellende van onderdeel van het Britse Koningshuis zijn op de hals halen... waarom :')
Misschien lijkt het haar minder erg omdat ze al gewend is in de spotlights te staan als actrice, maar ik moet er werkelijk niet aan denken.
pi_179176370
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik heb het soms eerder andersom, zoveel mannen op de wereld en je wil jezelf de ellende van onderdeel van het Britse Koningshuis zijn op de hals halen... waarom :')
Misschien lijkt het haar minder erg omdat ze al gewend is in de spotlights te staan als actrice, maar ik moet er werkelijk niet aan denken.
Nee, ik zou er ook niet aan moeten denken. Al die verplichtingen..
Nooit eens lekker aan je kont kunnen krabben als je jeuk hebt, altijd tip-top voor de dag moeten komen, altijd moeten lachen en blij zijn ook al heb je een gigantische kutdag. 10 minuten na een bevalling vol in de make-up en strak in je jurkje het volk plezieren voor een kiekje.
Nooit eens lekker de beest uit kunnen hangen op een staatsbanket en je helemaal laten vollopen met een wijntje van een paar duizend euro en al kotsend door het paleis van de trapleuning glijden, met het kroontje van Elizabeth op je hoofd, schreeuwend naar mijn prins of hij mijn tampon wilt zijn..
Nee..lijkt me een vreselijk saai leven.
Het enige leuke is dat je kan strooien met het geld. <O)
´
pi_179176551
Iemand nog een nieuw badpak nodig?



Het sikje van Harry ook precies in je kruis.. :')
´
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:47:16 #31
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179178787
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Iemand nog een nieuw badpak nodig?

[ afbeelding ]

Het sikje van Harry ook precies in je kruis.. :')
_O-
With love :*
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:48:51 #32
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179178851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, ik zou er ook niet aan moeten denken. Al die verplichtingen..
Nooit eens lekker aan je kont kunnen krabben als je jeuk hebt, altijd tip-top voor de dag moeten komen, altijd moeten lachen en blij zijn ook al heb je een gigantische kutdag. 10 minuten na een bevalling vol in de make-up en strak in je jurkje het volk plezieren voor een kiekje.
Nooit eens lekker de beest uit kunnen hangen op een staatsbanket en je helemaal laten vollopen met een wijntje van een paar duizend euro en al kotsend door het paleis van de trapleuning glijden, met het kroontje van Elizabeth op je hoofd, schreeuwend naar mijn prins of hij mijn tampon wilt zijn..
Nee..lijkt me een vreselijk saai leven.
Het enige leuke is dat je kan strooien met het geld. <O)
_O-
With love :*
pi_179179568
Dat krijg je als je gaat trouwen met een meisje uit 'the hood'
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 19:06:45 #34
368283 ato
pi_179181835
Ik gun hen veel geluk samen, wat een tokkie vader heeft zij.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179182026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ik denk soms weleens, van álle vrouwen op de wereld, en Harry wil haar. Het is niet of hij weinig keus heeft ofzo. Of ben ik nu totaal onromantisch :D
Ik zie je punt niet. Superknappe vrouw met een hele interessante achtergrond die ongetwijfeld veel 'to the table' brengt.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_179182053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:22 schreef superniger het volgende:
Dat krijg je als je gaat trouwen met een meisje uit 'the hood'
Ze komt niet uit the hood. Misschien een verassing voor je, maar niet alle gekleurde mensen komen uit the hood.
Maakt dropkrullen mogelijk.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:27:58 #37
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_179182322
Die storm gaat wel weer liggen, komt allemaal goed.
pi_179185033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:15 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Ik zie je punt niet. Superknappe vrouw met een hele interessante achtergrond die ongetwijfeld veel 'to the table' brengt.
Obv verhalen die vanuit meerdere hoeken naar voren komen, komt ze naar voren als manipulatieve en berekenende vrouw die een spoor van ravage achterlaat om doel te bereiken. Lijkt me sterk dat al deze verhalen gevoed zijn door jaloezie.

[ Bericht 13% gewijzigd door V-for-Vendetta op 15-05-2018 21:50:24 ]
pi_179185679
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:39 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja, die was al ultra-adel natuurlijk, die hoefde niet zichzelf naar boven te neuken tot ze eindelijk bij een prins uit kwam.
adel? Nee hoor, Kate komt uit middenklasse gezin (ouders hebben eigen bedrijf in feestartikelen)
pi_179191634
Komt ie wel of komt ie niet? Ja, hij komt! Euh, nee toch niet. Of wacht; toch wel! Nee toch maar niet.
Volgens pa Markle ondergaat hij vandaag een hartoperatie en dus komt hij niet.
Dat hij onder het mes moet komt niet door zijn ongezonde levensstijl maar door de brief voor Harry door Meghan's halfbroer..aldus pa Markle





:')

[ Bericht 78% gewijzigd door Kim-Holland op 16-05-2018 09:51:14 ]
´
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:08:54 #41
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_179194219
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Komt ie wel of komt ie niet? Ja, hij komt! Euh, nee toch niet. Of wacht; toch wel! Nee toch maar niet.
Volgens pa Markle ondergaat hij vandaag een hartoperatie en dus komt hij niet.
Dat hij onder het mes moet komt niet door zijn ongezonde levensstijl maar door de brief voor Harry door Meghan's halfbroer..aldus pa Markle

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')
Proest :')
pi_179196361
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:37 schreef LurkJeRot het volgende: [..]

Ik heb het soms eerder andersom, zoveel mannen op de wereld en je wil jezelf de ellende van onderdeel van het Britse Koningshuis zijn op de hals halen... waarom :')
Misschien lijkt het haar minder erg omdat ze al gewend is in de spotlights te staan als actrice, maar ik moet er werkelijk niet aan denken.
Het is Letizia van Spanje ook vies tegengevallen ondanks haar camera-ervaring. Er kwam natuurlijk bij dat haar schoonouders haar niet goed genoeg vonden. Is ook kortstondig gehuwd geweest voordat ze met de kroonprins trouwde.
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:47:22 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179198060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Obv verhalen die vanuit meerdere hoeken naar voren komen, komt ze naar voren als manipulatieve en berekenende vrouw die een spoor van ravage achterlaat om doel te bereiken. Lijkt me sterk dat al deze verhalen gevoed zijn door jaloezie.
Heb je linkjes, want "meerdere hoeken" is nogal subjectief.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179201573
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, ik zou er ook niet aan moeten denken. Al die verplichtingen..
Nooit eens lekker aan je kont kunnen krabben als je jeuk hebt, altijd tip-top voor de dag moeten komen, altijd moeten lachen en blij zijn ook al heb je een gigantische kutdag. 10 minuten na een bevalling vol in de make-up en strak in je jurkje het volk plezieren voor een kiekje.
Nooit eens lekker de beest uit kunnen hangen op een staatsbanket en je helemaal laten vollopen met een wijntje van een paar duizend euro en al kotsend door het paleis van de trapleuning glijden, met het kroontje van Elizabeth op je hoofd, schreeuwend naar mijn prins of hij mijn tampon wilt zijn..
Nee..lijkt me een vreselijk saai leven.
Het enige leuke is dat je kan strooien met het geld. <O)
Ze heeft het wel beter voor elkaar dan Kate. Denk niet dat Meghan wordt geacht om te poseren met haar baby. Ze heeft meer ruimte en vrijheden dus verwacht dat ze vooral veel met liefdadigheid bezig gaat zijn.
pi_179202436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Obv verhalen die vanuit meerdere hoeken naar voren komen, komt ze naar voren als manipulatieve en berekenende vrouw die een spoor van ravage achterlaat om doel te bereiken. Lijkt me sterk dat al deze verhalen gevoed zijn door jaloezie.
Lijkt me helemaal niet sterk. Eerder de realiteit. En welke meerdere hoeken bedoel je, die van haar gestoorde familieleden?
Maakt dropkrullen mogelijk.
  donderdag 17 mei 2018 @ 00:09:48 #46
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179210949
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je linkjes, want "meerdere hoeken" is nogal subjectief.
Wou net zeggen. Alles wat in de Daily Mail staat kun je bij voorbaat wel door de plee spoelen. Daar is de Telegraaf heilig bij.

Vergeleken met de Daily Mail is de Telegraaf een soort wetenschappelijk tijdschrift :+
Kwak
pi_179214194
Steeds als je denkt dat het niet erger kan.. :')

MEGHAN MARKLE'S HALF SISTER HOSPITALIZED WITH POSSIBLE BROKEN ANKLE
After Paparazzi Run-In



Lees hier het onwaarschijnlijke verhaal> http://www.tmz.com/2018/0(...)en-ankle/?adid=hero1
´
pi_179214740
Wat een ellende brengt die familie voort. Arme Meghan. Ik hoop dat ze het een beetje van zich af kan schudden en wel van de dag kan genieten. Ben heel benieuwd wie haar nu naar het altaar brengt. Haar moeder zou heel mooi zijn, maar er wordt ook gehoopt op Charles. Die heeft dat eerder gedaan bij een bevriende bruid die een verstoorde relatie met haar vader had.
pi_179216092
Wie heeft gisteravond die documentaire gezien op TV over haar en het koningshuis?
Ik schrok ervan hoe Charles en Diana zonder enige emotie hun verloving bekend maakte, ik had echt het idee dat ze het niet eens wilde...
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:07:59 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179216163
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 00:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wou net zeggen. Alles wat in de Daily Mail staat kun je bij voorbaat wel door de plee spoelen. Daar is de Telegraaf heilig bij.

Vergeleken met de Daily Mail is de Telegraaf een soort wetenschappelijk tijdschrift :+
Telegraaf.... modern science :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:28:29 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179216538
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Steeds als je denkt dat het niet erger kan.. :')

MEGHAN MARKLE'S HALF SISTER HOSPITALIZED WITH POSSIBLE BROKEN ANKLE
After Paparazzi Run-In

[ afbeelding ]

Lees hier het onwaarschijnlijke verhaal> http://www.tmz.com/2018/0(...)en-ankle/?adid=hero1
Ik dacht al; hoe breek je nou je enkel als je in een rolstoel zit omdat je moet rennen voor de paparazzi, maar ze zaten in de auto en ze vloog kennelijk tegen de voorruit.... misschien zou ze gewoon eens gordels moeten dragen als ze "achtervolgd worden" door paparazzi.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179217980


'Cared for my father'. De liefde spat er vanaf....
pi_179218077
Succes aan Harry met deze schoonfamilie. *O*
pi_179218170
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:00 schreef vencodark het volgende:
Succes aan Harry met deze schoonfamilie. *O*
Ach, volgens mij is die moeder heel ok. En de rest staat nu in de schijnwerpers, maar dat is strakjes voorbij. Harry heeft volgens mij tot op heden nog niemand ontmoet, op de moeder na, en dat kan hij prima volhouden lijkt mij zo.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2018 @ 13:15:07 #55
368283 ato
pi_179218307
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Steeds als je denkt dat het niet erger kan.. :')

MEGHAN MARKLE'S HALF SISTER HOSPITALIZED WITH POSSIBLE BROKEN ANKLE
After Paparazzi Run-In

[ afbeelding ]

Lees hier het onwaarschijnlijke verhaal> http://www.tmz.com/2018/0(...)en-ankle/?adid=hero1
Ik kan alleen maar meer symphatie voor Megan krijgen, dat zij afstand heeft genomen van haar tokkie familie.
Wel vreselijk hoor ook zo'n vader. En zij nog hem uitgenodigd voor haar bruiloft.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2018 @ 13:16:46 #56
368283 ato
pi_179218336
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]

'Cared for my father'. De liefde spat er vanaf....
Wel een mooi bericht, staat haar chic.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179219259
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:16 schreef ato het volgende:

[..]

Wel een mooi bericht, staat haar chic.
Vind ik ook
Maakt dropkrullen mogelijk.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2018 @ 14:17:55 #58
230491 Zith
pls tip
pi_179219564
is ook eerst langs 50 PR mensen geweest voordat ze het publiceerden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:38:03 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179220080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Het is Letizia van Spanje ook vies tegengevallen ondanks haar camera-ervaring. Er kwam natuurlijk bij dat haar schoonouders haar niet goed genoeg vonden. Is ook kortstondig gehuwd geweest voordat ze met de kroonprins trouwde.
Over de Spaanse koning wordt/werd al jaren gezegd dat hij homoseksueel is, en dat hij enkel is getrouwd omdat dat zo hoort als (toen nog) kroonprins.
Volgens mij niet echt een denderend huwelijk.
pi_179221536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:05 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ach, volgens mij is die moeder heel ok. En de rest staat nu in de schijnwerpers, maar dat is strakjes voorbij. Harry heeft volgens mij tot op heden nog niemand ontmoet, op de moeder na, en dat kan hij prima volhouden lijkt mij zo.
dit wilde ik net zeggen
t zijn alleen vader en zijn familieleden die voor onrust zorgen, van moederskant hoor je niks
zal ook niet voor niks zijn dat t contact met vader, zus en broer lange tijd niet optimaal is geweest
pi_179222025
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dit wilde ik net zeggen
t zijn alleen vader en zijn familieleden die voor onrust zorgen, van moederskant hoor je niks
zal ook niet voor niks zijn dat t contact met vader, zus en broer lange tijd niet optimaal is geweest
Van moederskant hoor je inderdaad niets, ook niet positief. Zal de moeder de enige aanwezige van haar kant van de familie zijn?
pi_179222090
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:09 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Van moederskant hoor je inderdaad niets, ook niet positief. Zal de moeder de enige aanwezige van haar kant van de familie zijn?
misschien geen behoefte om met de pers te praten?
pi_179222406
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Over de Spaanse koning wordt/werd al jaren gezegd dat hij homoseksueel is, en dat hij enkel is getrouwd omdat dat zo hoort als (toen nog) kroonprins.
dat wordt over elke man gezegd met geld en looks, rare vorm van afgunst volgens mij. Felipe heeft echt heel veel vriendinnen gehad oa fotomodel Eva Sannum en Isabel Sartorius
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2018 @ 17:02:13 #64
368283 ato
pi_179223259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:17 schreef Zith het volgende:
is ook eerst langs 50 PR mensen geweest voordat ze het publiceerden.
Tuurlijk en dat moet ook. Toch doet zij dat even. Respect.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:21:50 #65
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179223706
Ik was eerst sceptisch over Megan, maar ik geloof dat ik mijn mening heb bijgesteld.

Alle gekke verhalen over haar, van haar familie, die in de media verschenen gaven een beeld alsof ze inderdaad een gehaaide golddigger was. Na wat neutraler ‘onderzoek’ kan ik nietanders dan concluderen wat een bijzondere vrouw Meghan is. Ze is hoogopgeleid en komt op voor mensen die hun stem niet kunnen gebruiken of niet hebben. Daarnaast heeft ze haar eigen miljoenen verdiend, dus waarom zou ze eigenlijk alleen haar privacy opgeven door met een prins te trouwen? Het getuigd van een sterk karakter dat ze voor de liefde en de publiciteit kiest. Ik geloof dat ze vóór Harry iemand was die echt niet bijster veel in de publiciteit stond. Nu de hele wereld weet wie ze is, gaat haar familie ineens hun gram halen.

Ze is een sterke vrouw die haar gekke familie is ontgroeit. En dat waardeer ik.
With love :*
pi_179224517
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik was eerst sceptisch over Megan, maar ik geloof dat ik mijn mening heb bijgesteld.

Alle gekke verhalen over haar, van haar familie, die in de media verschenen gaven een beeld alsof ze inderdaad een gehaaide golddigger was. Na wat neutraler ‘onderzoek’ kan ik nietanders dan concluderen wat een bijzondere vrouw Meghan is. Ze is hoogopgeleid en komt op voor mensen die hun stem niet kunnen gebruiken of niet hebben. Daarnaast heeft ze haar eigen miljoenen verdiend, dus waarom zou ze eigenlijk alleen haar privacy opgeven door met een prins te trouwen? Het getuigd van een sterk karakter dat ze voor de liefde en de publiciteit kiest. Ik geloof dat ze vóór Harry iemand was die echt niet bijster veel in de publiciteit stond. Nu de hele wereld weet wie ze is, gaat haar familie ineens hun gram halen.

Ze is een sterke vrouw die haar gekke familie is ontgroeit. En dat waardeer ik.
Zo zie ik het ook.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_179226897
De neef van Meghan doet ook een duit in het zakje..

Meghan's pot farmer nephew's tasteful wedding gift - meet 'Markle Sparkle' which is 'sweet, silky with a hint of blueberry' and 'a royal weed for a royal wedding'



´
pi_179227446
Jezus, je zou medelijden krijgen met haar. Wat een familie... :|W
Is dat zo?
  donderdag 17 mei 2018 @ 20:48:15 #69
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179227496
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]

'Cared for my father'. De liefde spat er vanaf....
Dat is gewoon letterlijk “zorgen voor” in het Engels. Niks mis mee.

Verder wat girlnextdoor zegt!
Kwak
  donderdag 17 mei 2018 @ 20:58:21 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179227703
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat is gewoon letterlijk “zorgen voor” in het Engels. Niks mis mee.

Verder wat girlnextdoor zegt!
Ik heb altijd gezorgd voor mijn vader?
Ik denk niet dat dat bedoelt wordt.
Eerder, ik heb Altijd om mijn vader gegeven.
  donderdag 17 mei 2018 @ 21:09:38 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179227962
De acteurs in de film op Net5 nu zijn qua uiterlijk wel goed gescout.
pi_179228218
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezorgd voor mijn vader?
Ik denk niet dat dat bedoelt wordt.
Eerder, ik heb Altijd om mijn vader gegeven.
Lijkt mij ook. Anders heb je eerder ‘took care of’ als je ‘gezorgd voor’ bedoeld.
  donderdag 17 mei 2018 @ 21:35:30 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179228532
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:09 schreef amaranta het volgende:
De acteurs in de film op Net5 nu zijn qua uiterlijk wel goed gescout.
Oh er is ook een film? Ik kijk naar La Niehe :P
Kwak
  donderdag 17 mei 2018 @ 21:36:02 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179228548
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Anders heb je eerder ‘took care of’ als je ‘gezorgd voor’ bedoeld.
Ja ik snap m. Had t zelf niet zo opgevat.
Kwak
pi_179228959
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh er is ook een film? Ik kijk naar La Niehe :P
Batman Forever. :')
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:14:07 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179230867
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Batman Forever. :')
Huh?

Ik kijk nu alsnog die net5 film, :@ vind m wel leuk :@ lekker zoetsappig. Goed gecast. En gemeen w.b. Kate en Wills, wauw... they have it in for her...
Kwak
pi_179232270
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:04 schreef Koningin het volgende: Wie heeft gisteravond die documentaire gezien op TV over haar en het koningshuis?
Ik schrok ervan hoe Charles en Diana zonder enige emotie hun verloving bekend maakte, ik had echt het idee dat ze het niet eens wilde...
Niet gezien. Weet wel dat ze al heel lang verliefd op hem was en het dus graag wilde. Charles is een ander verhaal, die moest zo ongeveer trouwen vanwege z'n leeftijd, z'n verplichting voor nakomelingen te zorgen en te bewijzen dat hij ok was.

Mogelijk is de emotieloosheid mede ingegeven door het toenmalig tijdsbestek. Diana is behoorlijk gekoeioneerd en geïnstrueerd. Dat kon toen nog met 17-jarige verloofdes. Ze had het steeds over The Prince of Wales ipv over Charles of haar verloofde en dat hij haar leerde hoe het moest.

Ik heb indertijd met verbijstering gelezen hoe er ongegeneerd in de samenvatting voorafgaand aan het huwelijk over zijn leven geschreven werd. De vrouwen die hem afwezen, met Camilla klikte het wederzijds maar dat mocht niet. Hij probeerde nog de oudere zus van Diana en die verwees naar haar zusje. Dat deed hij toen. Vergat alleen om erbij te zeggen dat het huwelijk een deal zou zijn. In hun beider kringen was zoiets natuurlijk wel bekend. Zo'n deal is dan een win-win-situatie, maar Diana kreeg niets. Hij was jaloers op haar populariteit. Willem-Alexander is juist trots op zijn vrouw en op haar successen. Diana kreeg van allerlei koninklijke kanten vooral negativiteit. Hadden ze open kaart gespeeld, dan had ze een leeg huwelijk maar wel de roem, de kinderen en haar eigen leven en had ze kunnen proberen om wat te maken van haar eigen leven en van haar positie als echtgenote van de kroonprins. In plaats daarvan werd ze bedrogen en werden haar kinderen afgepakt. Ze mocht niet zelf voor ze zorgen, want dat hóórde door nanny's gedaan te worden.
pi_179232789
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Huh?

Ik kijk nu alsnog die net5 film, :@ vind m wel leuk :@ lekker zoetsappig. Goed gecast. En gemeen w.b. Kate en Wills, wauw... they have it in for her...
Ik keek Batman Forever, zodoende. :P
pi_179238147
Charles O+ Een beter welkomsgebaar into the family bestaat bijna niet.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:48:35 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179238298
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Charles O+ Een beter welkomsgebaar into the family bestaat bijna niet.
[ afbeelding ]
En met wie loopt Harry?
pi_179238563
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

En met wie loopt Harry?
Mannen worden toch niet naar het altaar begeleid? (Ik weet goddank weinig van huwelijken)
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:05:08 #82
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179238593
Afschuwelijk als je halfzus zo ziekelijk jaloers is. Haar eigen dochter heeft ook al met haar gebroken. Dat zegt genoeg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 18 mei 2018 @ 13:26:29 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179240130
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:03 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Mannen worden toch niet naar het altaar begeleid? (Ik weet goddank weinig van huwelijken)
Met hun moeder.
pi_179241255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Charles O+ Een beter welkomsgebaar into the family bestaat bijna niet.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een lief (en veelzeggend) gebaar. O+ Ondanks zijn fouten in het verleden lijkt het mij echt niet zo’n kwaaie. :@
  vrijdag 18 mei 2018 @ 16:06:29 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179243591
Zowel die foute speelfilm als een recente docu over het huwelijk van morgen staan nu op Videoland, voor wie dat heeft.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:29:59 #86
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_179245323
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 13:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Met hun moeder.
Tsja, dat is een beetje lastig bij Harry.
pi_179246905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:29 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Tsja, dat is een beetje lastig bij Harry.
De moeder van Meghan! Of gewoon allemaal tegelijkertijd die kerk door. Hatseflats, lekker snel.
pi_179247197
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

En met wie loopt Harry?
William. Bij huwelijk William kwamen ze ook samen binnen.
pi_179247213
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:00 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

De moeder van Meghan! Of gewoon allemaal tegelijkertijd die kerk door. Hatseflats, lekker snel.
of gewoon op zijn Nederlands bruid en bruidegom samen binnenkomen.
pi_179249356
Ik neem aan dat dit het livetopic voor morgen is?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_179249424
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 00:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wou net zeggen. Alles wat in de Daily Mail staat kun je bij voorbaat wel door de plee spoelen. Daar is de Telegraaf heilig bij.

Vergeleken met de Daily Mail is de Telegraaf een soort wetenschappelijk tijdschrift :+
Daily Mail was tenminste niet fout in de oorlog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_179256547
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:27 schreef superniger het volgende:
Ik neem aan dat dit het livetopic voor morgen is?
Heb er zin in!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:02:04 #94
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179257317
Jaaaaa vandaag is de dag!!
With love :*
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:19:08 #95
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179257594
Ze hebben een titel gekregen _O_

Duke & Duchess of Sussex benoemd door de Queen
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:21:40 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179257640
Ze worden de Duke and Duchess of Sussex.
https://www.royal.uk/prin(...)-announcement-titles

Ah, net te laat :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:24:06 #97
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179257680
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:21 schreef Leandra het volgende:
Ze worden de Duke and Duchess of Sussex.
https://www.royal.uk/prin(...)-announcement-titles

Ah, net te laat :')
ik ben CNN het kijken het duurt nog even voordat de NOS Live gaat
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:26:35 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179257696
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:24 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ik ben CNN het kijken het duurt nog even voordat de NOS Live gaat
Voor de Amerikanen is het natuurlijk ook alsof een "eigen" prinses trouwt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:33:50 #99
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179257757
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor de Amerikanen is het natuurlijk ook alsof een "eigen" prinses trouwt.
ze hebben wel veel Britse correspondenten aan het woord :)
pi_179257789
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:24 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ik ben CNN het kijken het duurt nog even voordat de NOS Live gaat
leuk, dat interview met die hoedenmaakster. Ik ben voor meer hoedjes O+
pi_179257790
Ik kijk op de bbc, net een interview met wat dove mensen.

Erachter een boel mensen met een etnische achtergrond en 1 boomlange blanke man lachen en zwaaien met een vlaggetje, de meeste opvallende man van de geheime dienst :P
Hell To The Liars
pi_179257800
Moeten we trouwens niet een andere TT vragen? Dit is wel een beetje jammer zo, als we hier vandaag het live-topic van maken
pi_179257839
Ik kijk mee via BBC World omdat ik op vakantie ben. Daar begint het wel pas 10:00 UK time/11:00 NL time.
pi_179257868
Ik ga zo wel richting de BBC, eerst even douchen en een leuk jurkje aantrekken en een hoedje op. En nee, ik zit niet met een Brits vlaggetje te zwaaien, maar ik vind het wel een leuke gelegenheid voor een hoedje.
pi_179258227
Hier BBC op de achtergrond aan. Tompoucen in huis gehaald. :@
pi_179258488
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:17 schreef potjecreme het volgende:
Hier BBC op de achtergrond aan. Tompoucen in huis gehaald. :@
het enige Britse en feestelijke hier gaan coddled eggs bij de lunch worden, in mooie Royal Worcester potjes. Had ergens nog een vaag plan om voor het eerst scones te bakken, maar daar kwam wat tussen.
pi_179258490
Harry wordt hertog van Sussex

Prins Harry mag zich voortaan de hertog van Sussex noemen. Welke titel koningin Elizabeth II voor haar kleinzoon koos, werd zaterdag een paar uur voor zijn huwelijk met Meghan Markle bekendgemaakt. Harry krijgt bovendien de titels graaf van Dumbarton en baron Kilkeel.

Meghan mag zich zodra ze haar jawoord heeft gegeven hertogin van Sussex noemen. Ze wordt geen prinses Meghan, maar mag zich wel prinses Harry van Wales noemen. Om dat te voorkomen, is het in het Verenigd Koninkrijk gebruikelijk dat een koninklijke bruidegom op zijn huwelijksdag minstens één titel krijgt van de vorst. De bruid neemt dan de bijbehorende vrouwelijke titel aan.

https://www.telegraaf.nl/(...)dt-hertog-van-sussex
pi_179258613
Idris Elba en Oprah Winfrey komen nu aan.
pi_179258631
Waarom is er geen Stedman bij Oprah?
pi_179258704
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:43 schreef potjecreme het volgende:
Waarom is er geen Stedman bij Oprah?
Misschien is het geen Oprah +1 uitnodiging maar gewoon individueel uitgenodigd (Elba dus).
pi_179258749
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Misschien is het geen Oprah +1 uitnodiging maar gewoon individueel uitgenodigd (Elba dus).
Elba had zijn vrouw/vriendin bij zich. En James Blunt ook.
pi_179258767
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Elba had zijn vrouw/vriendin bij zich. En James Blunt ook.
Ah. :Y) Stedman had belangrijkere dingen te doen. :P
pi_179258769
Is er al verslaglegging op tv dan? :o
pi_179258782
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:53 schreef vencodark het volgende:
Is er al verslaglegging op tv dan? :o
BBC
pi_179258808
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

BBC
* vencodark zet tv aan.
Dank u. *O*
pi_179258811
Ik kijk ook op BBC World. Tot nu toe geen spannende dingen.
pi_179258847
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:56 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk ook op BBC World. Tot nu toe geen spannende dingen.
BBC1 heeft een ander programma.
pi_179258858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 10:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

BBC1 heeft een ander programma.
Ik kan hier alleen BBC World kijken ;(.
pi_179258868
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik kan hier alleen BBC World kijken ;(.
Nu zien we hetzelfde!
pi_179258870
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik kan hier alleen BBC World kijken ;(.
Hoezo? Geen internet? Heb hier ook gewoon een stream van BBC 1 lopen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:01:46 ]
pi_179258872
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:01 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hoezo? Geen internet?
Jij zorgt voor de gifjes? :P
pi_179258876
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Jij zorgt voor de gifjes? :P
Als ik van ieder mal hoedje een gif moet maken blijf ik bezig ;(
pi_179258883
Prima allemaal...mij valt op dat er een fors aantal mixed couples zijn...bbc1 met tt 888

Je zal maar achter een hoed zitten... -O-
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:03:30 #124
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_179258892








´
pi_179258894
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:01 schreef CrashO het volgende:

[..]

Hoezo? Geen internet? Heb hier ook gewoon een stream van BBC 1 lopen
Ik ben op vakantie. Beperkte wifi. Plus ik ontvang BBC World op de tv, en dan op telefoon fokken :P.
pi_179258907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nu zien we hetzelfde!
pi_179258938
Prachtige jurk en hoed van de vrouw van James Blunt. Sowieso is het een feestje om te zien hoe mooi men zich heeft aangekleed.
pi_179258945
Leuke docu nu over Meghan op TLC
Maakt dropkrullen mogelijk.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:09:51 #129
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179258987
Weet iemand waarom sommige mannen in jacquet zijn en andere niet? Is dat een adel dingetje?

Ik kijk trouwens de skynews stream.
CNN is alleen in usa beschikbaar en BBC was suf :P
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:11:39 #130
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_179259002
Gisteren zat de hond van Meghan [?] samen met de Queen in de auto..zou hij/zij een taak hebben?

´
pi_179259015
Tot nu toe alleen Oprah herkend. James Blunt heb ik gemist geloof ik.
pi_179259023
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:09 schreef jajablahblah het volgende:
Weet iemand waarom sommige mannen in jacquet zijn en andere niet? Is dat een adel dingetje?

Ik kijk trouwens de skynews stream.
CNN is alleen in usa beschikbaar en BBC was suf :P
ze mochten zelf weten of ze wel of niet in jacquet kwamen, voor dames werd wel een hoed gevraagd
pi_179259026
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:09 schreef jajablahblah het volgende:
Weet iemand waarom sommige mannen in jacquet zijn en andere niet? Is dat een adel dingetje?
Eerlijk gestolen van het AD:
quote:
De dresscode is overigens 'morning suit' of 'lounge suit' voor de heren en 'day dress with hat' voor vrouwen. 'Morning suit' is een jacquet of pak met das waarvan alle onderdelen een andere kleur hebben. 'Day dress' is een nette jurk (niet te bloot, niet te kort) en een hoed die niet al teveel mag opvallen.
Dus ze mogen kiezen, jacquet of normaal pak.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:14:21 ]
pi_179259039
Pfff nog een uur....
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:14:29 #135
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179259047
Weer wat geleerd :)
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:16:08 #136
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259065
Suits
pi_179259068
Wat een lelijke hoed met die 5 veren.
pi_179259075
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:16 schreef potjecreme het volgende:
Wat een lelijke hoed met die 5 veren.
Valt wel op :P


Soort van Where's Waldo straks tussen alle gasten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:17:44 ]
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:18:20 #139
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:16 schreef potjecreme het volgende:
Wat een lelijke hoed met die 5 veren.
die raak je wel niet kwijt
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:18:44 #140
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259092
Pippa zag er mooi uit.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_179259095
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:17 schreef CrashO het volgende:

[..]

Valt wel op :P
[ afbeelding ]

Soort van Where's Waldo straks tussen alle gasten.
Er is altijd een recalcitrant.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:18:55 #142
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259096
Makkelijk terugvinden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:19:48 #143
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259107
En wat een lekker weer daar! Hier is het bewolkt en koud.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_179259108
Ik kijk O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_179259138
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:18 schreef Revanches het volgende:
Pippa zag er mooi uit.
Nog wel plat, ah oktober uitgeteld
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_179259152
Is Meghans ex-man ook aanwezig?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:25:20 #147
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259158
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:24 schreef superniger het volgende:
Is Meghans ex-man ook aanwezig?
nee, alleen de Ex vriendinnen van Harry: Chelsy & Cressida
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:26:18 #148
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_179259170
George Clooney :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:26:23 #149
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259172
George Clooney !
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_179259174
Wat ziet Clooney er goed uit.
pi_179259180
Beckham :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_179259185
Oprah is geen a-lister....
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:27:15 #153
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259191
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:23 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Nog wel plat, ah oktober uitgeteld
Oh ze is zwanger! :) wist ik niet.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_179259199
Ik vertelde George een grap alleen snapte hij de Clooney.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:27:48 #155
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259200
ze hebben er plezier in
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:27:56 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179259201
Ik zie straks die bogan family van Megan al verschijnen in een afgetrapte auto met rookpluimen als een scene uit Schone Schijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:28:01 #157
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259204
Wow Amal lijkt alsof ze uit een film is komen lopen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:28:09 #158
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259205
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:27 schreef superniger het volgende:
Ik vertelde George een grap alleen snapte hij de Clooney.
_O-
pi_179259206
Clooney _O_
pi_179259213
Amal Clooney ziet er goed uit!
pi_179259216
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie straks die bogan family van Megan al verschijnen in een afgetrapte auto met rookpluimen als een scene uit Schone Schijn.
lol
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:28:37 #162
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259217
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:28 schreef CrashO het volgende:
Clooney _O_
[ afbeelding ]
Boring!
pi_179259222
bbc zei iets dat beckham straalde. Maar ik vind het maar zuinigjes :P

en dat het leek alsof Clooney en Amal eigen verlichting kregen omdat ze zo straalden :)
pi_179259241
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:28 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Boring!
't is een Royal wedding. Je wacht nog op de lightsabers en dansende Beer ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:29:43 ]
pi_179259248
Victoria Beckham's jurk is iets wat saai.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:30:10 #166
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_179259253
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:29 schreef Tegan het volgende:
Victoria Beckham is iets wat saai.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:30:11 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_179259254
Ik moet het doen met NEd 1 :’(

Op 4g streamen nu is niet zo handig ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_179259261
Ik krijg echt aids van al die Amerikanen.
pi_179259267
Clooney groette iedere agent tijdens zijn walk. ;)
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:31:09 #170
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259274
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:29 schreef CrashO het volgende:

[..]

't is een Royal wedding. Je wacht nog op de lightsabers en dansende Beer ofzo?
nee Clooney zei iets in de gif, ik zei voor de grap Boring!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:31:26 #171
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179259282
Meghan your father is here!

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179259284
De logica van de gastenlijst zal ik wel nooit snappen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:32:08 #173
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_179259296
Victoria heeft er ook zin in!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:32:09 #174
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259299
Vind Victoria altijd zo chagrijnig overkomen.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:32:13 #175
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259300
Wat een rotkop heeft Victoria eigenlijk
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:32:18 #176
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179259302
Wat vreselijk jammer dat Victoria niet kan lachen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:32:22 #177
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259303
de vader van Meghan was 1 van de schrijvers van Married with Childeren.
Het is een rare familie.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 mei 2018 @ 11:32:58 #178
22592 crew  Ole
pi_179259309
geen inspiratie. suggesties voor TT welkom
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_179259315
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:32 schreef Ole het volgende:
geen inspiratie. suggesties voor TT welkom
Dit is prima!
pi_179259316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:32 schreef Ole het volgende:
geen inspiratie. suggesties voor TT welkom
Amerikaans drama
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2018 @ 11:33:53 #181
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_179259324
"It would be nice if Victoria would smile today. We know it can happen." _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:33:59 #182
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_179259326
Harvey specter al gesignaleerd? ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:34:20 #183
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_179259330
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:33 schreef E.T. het volgende:
Harvey specter al gesignaleerd? ;)
Ze komen wel.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:34:58 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179259338
Victoria is perfect gekleed voor een begrafenis.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:35:10 #185
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259340
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:31 schreef Tegan het volgende:
De logica van de gastenlijst zal ik wel nooit snappen.
Wederzijdse vrienden van Harry/Meghan en kennen ook veel sterren van liefdadigheid.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:35:16 #186
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259343
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:33 schreef E.T. het volgende:
Harvey specter al gesignaleerd? ;)
Nog niet goof ik
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179259349
Hopelijk geen aanslag van IS vandaag.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_179259356
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ze komen wel.
:Y
Mike, Jessica, Louis, Harvey, Donna en Meghan's suits papa Robert, zijn allemaal confirmed :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:36:50 ]
pi_179259358
Het leukste aan deze bruiloft vind ik dat hier mensen tussen lopen die de dresscode echt niet hebben begrepen. Die gestreepte nachtjapon met espadrilles net bijvoorbeeld.
Dat zag je bij Kate en William toch minder.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:36:53 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179259360
Huh, negers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179259368
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:36 schreef Snowbomb het volgende:
Het leukste aan deze bruiloft vind ik dat hier mensen tussen lopen die de dresscode echt niet hebben begrepen. Die gestreepte nachtjapon met espadrilles net bijvoorbeeld.
Dat zag je bij Kate en William toch minder.
Ik denk dat Harry en Meghan een lossere dresscode hebben. Hij is maar 6de in lijn als het gaat om opvolging.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2018 @ 11:37:55 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_179259371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:36 schreef Snowbomb het volgende:
Het leukste aan deze bruiloft vind ik dat hier mensen tussen lopen die de dresscode echt niet hebben begrepen. Die gestreepte nachtjapon met espadrilles net bijvoorbeeld.
Dat zag je bij Kate en William toch minder.
Daar was ik ook al verbaasd over ja :D Vergeten haar nachtpon uit te trekken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:38:25 #193
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259379
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:13 schreef CrashO het volgende:

[..]

Eerlijk gestolen van het AD:

[..]

Dus ze mogen kiezen, jacquet of normaal pak.
En bij morning suit mag je een tophat dragen maar dat heeft niemand geloof ik, is “inconsiderate” in de kerk zei de bbc ivm zichtbeperking.
Kwak
pi_179259386
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:36 schreef Snowbomb het volgende:
Het leukste aan deze bruiloft vind ik dat hier mensen tussen lopen die de dresscode echt niet hebben begrepen. Die gestreepte nachtjapon met espadrilles net bijvoorbeeld.
Dat zag je bij Kate en William toch minder.
die dame viel wel negatief op inderdaad. Verder zag ik ergens een schoudertas opduiken, dat kan ook niet. Verder is het wel leuk om te zien hoe iedereen er een eigen draai aan geeft, veel minder stijve pastelkleurige jurken met jassen.
pi_179259395
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:32 schreef Ole het volgende:
geen inspiratie. suggesties voor TT welkom
#RoyalWedding
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2018 @ 11:40:17 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_179259405
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:38 schreef kwakz0r het volgende:

En bij morning suit mag je een tophat dragen maar dat heeft niemand geloof ik, is “inconsiderate” in de kerk zei de bbc ivm zichtbeperking.
En al die dameshoeden dan? Daar zitten ook beste gevaartes bij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:40:55 #197
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179259412
Hoe laat komt Meghan naar buiten?
With love :*
pi_179259417
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoe laat komt Meghan naar buiten?
Klein half uurtje
pi_179259436
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik denk dat Harry en Meghan een lossere dresscode hebben. Hij is maar 6de in lijn als het gaat om opvolging.
Nee schijnt niet te verschillen. A day dress with a hat. Dat valt natuurlijk op verschillende manieren te interpreteren. Gastenlijst is anders en mensen zullen het ook zeker als een minder formeel gebeuren zien dan W&K’s huwelijk.

https://www.thesun.co.uk/(...)ng-royal-dress-code/
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:44:33 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En al die dameshoeden dan? Daar zitten ook beste gevaartes bij.
Ja daar kun je niet omheen. Hoe hoger de hoed hoe groter het ego :P
Kwak
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:44:40 #201
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259450
Ik vind tot nu toe Amal het allermooiste gekleed. :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:45:30 #202
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_179259461
Voor wanneer moet iedereen binnen zijn dan? Qua gasten bedoel ik dan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_179259467
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:43 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Nee schijnt niet te verschillen. A day dress with a hat. Dat valt natuurlijk op verschillende manieren te interpreteren. Gastenlijst is anders en mensen zullen het ook zeker als een minder formeel gebeuren zien dan W&K’s huwelijk.

https://www.thesun.co.uk/(...)ng-royal-dress-code/
Ah oke.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:45:56 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179259469
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:45 schreef Blistering het volgende:
Voor wanneer moet iedereen binnen zijn dan? Qua gasten bedoel ik dan.
Voordat het begint.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:46:12 #205
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259471
Yay Elton
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179259472
Elton John :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_179259475
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:45 schreef Blistering het volgende:
Voor wanneer moet iedereen binnen zijn dan? Qua gasten bedoel ik dan.
12:15 moet zo'n beetje iedereen zitten. 10 minuten later komen de royals.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:46:48 ]
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:47:15 #208
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179259482
Wanneer gaan ze het op de BBC hebben over haar blanke tokkiefamilie?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:48:10 #209
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259494
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze het op de BBC hebben over haar blanke tokkiefamilie?
Niet denk ik. De BBC is gelukkig geen telegraaf tv
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179259519
Sommige dames bewegen zich werkelijk ‘lomp’ voort... -O-

En zelfs ik weet: géen blote armen in de kerk. En anders lees je je in, toch!?
pi_179259525
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze het op de BBC hebben over haar blanke tokkiefamilie?
Misschien straks voordat Charles Meghan begeleidt.
pi_179259530
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef AnneX het volgende:
Sommige dames bewegen zich werkelijk ‘lomp’ voort... -O-
Krijg je als je zo'n lompe vrouw als markle laat introuwen
pi_179259533
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

die dame viel wel negatief op inderdaad. Verder zag ik ergens een schoudertas opduiken, dat kan ook niet. Verder is het wel leuk om te zien hoe iedereen er een eigen draai aan geeft, veel minder stijve pastelkleurige jurken met jassen.
Ik vind de haarband van een haarstuk/hoed zichtbaar over het haar ook niet kunnen. Maar geen idee of dat ook echt onder de don’ts valt.
pi_179259541
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef AnneX het volgende:
Sommige dames bewegen zich werkelijk ‘lomp’ voort... -O-
Symph noemde het net: ze loopt als een kameel
pi_179259561
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef AnneX het volgende:
Sommige dames bewegen zich werkelijk ‘lomp’ voort... -O-

En zelfs ik weet: géen blote armen in de kerk. En anders lees je je in, toch!?
Blote armen moet gewoon kunnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:51:58 #216
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179259565
Op skynews een kort interviewtje met Nederlanders in het publiek. Uiteraard met oranje kroon getooid :D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:52:21 #217
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259569
Jessica draagt dezelfde kleding als in Suits.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179259572
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:44 schreef Revanches het volgende:
Ik vind tot nu toe Amal het allermooiste gekleed. :)
Mooie kleur inderdaad. Al vind ik Vic Beckham ook prachtig.
pi_179259578
James Corden :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:53:32 #220
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259590
Ik vind die oranje en donkerblauwe jurk van de suits dames ook erg mooi.
Kwak
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:53:47 #221
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259595
Donna O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_179259604
Mijn hemel, wat komen er smakelijke hapjes voorbij :D
pi_179259616
Scottie ook gespot :9

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:54:51 ]
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:54:43 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259617
Hallo Harvey Specter!
Kwak
pi_179259622
Mensen kijken. O+
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:55:07 #226
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259623
actrice uit Pretty Little Liars

Troian Bellisario
pi_179259624
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Mooie kleur inderdaad. Al vind ik Vic Beckham ook prachtig.
Die vind ik meer een begrafenis outfit hebben met die donkere kleur en dat gaas voor haar ogen. Net als die vrouw die net de hele tijd in beeld was. Met die ‘bells’ mouwen.
pi_179259631
Serena :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:55:55 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259638
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:54 schreef kwakz0r het volgende:
Hallo Harvey Specter!
O+
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:56:03 #230
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_179259643
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:55 schreef vencodark het volgende:
Mensen kijken. O+
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_179259646

Die bril moet hij in Suits ook houden :Y

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:56:30 ]
pi_179259649
Wtf heeft Serena op haar hoofd?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:56:26 #233
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_179259651
En de man die Rachel nam. ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:56:42 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259658
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:55 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Die vind ik meer een begrafenis outfit hebben met die donkere kleur en dat gaas voor haar ogen. Net als die vrouw die net de hele tijd in beeld was. Met die ‘bells’ mouwen.
Donna O+
pi_179259662
Brr, die korte rok. -O-
pi_179259665
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:55 schreef superniger het volgende:
Serena :r
Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_179259666
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:55 schreef KingRadler het volgende:
actrice uit Pretty Little Liars

Troian Bellisario
Oh? Die heb ik nog niet gespot.
pi_179259669
Die blauwe jurk met witte stippen van die ene hyperslanke actrice ofzo is mijn favoriet, in de zin van dat ik die zo zelf zou dragen
pi_179259670
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:56 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die bril moet hij in Suits ook houden :Y
Lol ik dacht dat het om Serena ging.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:57:58 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259683
Lelijke kleur sari
pi_179259697
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dat je hier je zaterdag mee vult is misschien wel het meest treurige wat ik ooit heb gezien.
Bedankt Hans. Doei!
pi_179259706
James Corden kan zn plek niet vinden. :P
pi_179259708
Hoe laat begint de ceremonie eigenlijk?
pi_179259711
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe laat begint de ceremonie eigenlijk?
11:59 UK
12:59 NED

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 11:59:37 ]
pi_179259718
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dat je hier je zaterdag mee vult is misschien wel het meest treurige wat ik ooit heb gezien.
Ik vind het geweldig. :{w
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:59:42 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259719
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dat je hier je zaterdag mee vult is misschien wel het meest treurige wat ik ooit heb gezien.
Dankje dat jij even de tijd hebt genomen om hier iets te posten
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:00:15 #247
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259727
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe laat begint de ceremonie eigenlijk?
12 uur GMT; 13u dus.
Kwak
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:01:01 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259739
Barones Lawrence heeft geen kleding adviseur?
pi_179259741
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:59 schreef CrashO het volgende:

[..]

11:59 UK
12:59 NED
Nog een uur!!! Mijn ochtend hiermee vullen is misschien wel het meest treurige dat ik heb gedaan met mijn leven. :P
pi_179259746
Fergie!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:02:29 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179259766
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef potjecreme het volgende:
Fergie!
Mooie jurk!
En ziet er goed uit.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179259772
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef potjecreme het volgende:
Fergie!
Was ze bij William ook uitgenodigd? Ik dacht van niet...
pi_179259775
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:59 schreef CrashO het volgende:

[..]

11:59 UK
12:59 NED
Whut, nog een uur.. Dan ga ik nog eventjes wat anders doen :)
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:02:56 #254
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_179259776
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mooie jurk!
En ziet er goed uit.
vind ik ook ja!
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_179259781
Pfff, duurt nog veel te lang ;(. Ik wil nu de jurk zien!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2018 @ 12:03:31 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_179259782
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef amaranta het volgende:
Barones Lawrence heeft geen kleding adviseur?
Nee, die is gewoon even naar de KIK geweest voor haar outfit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_179259783
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef potjecreme het volgende:
Fergie!
die een maat groter had moeten nemen van haar outfit. Voor haar doen wel een subtiele outfit, maar haar ietwat lompe persoonlijkheid doet er toch weer afbreuk aan
pi_179259787
Dus Harry en Meghan komen rond 13:00 pas aan? -O-
pi_179259788
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:02 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Was ze bij William ook uitgenodigd? Ik dacht van niet...
Klopt, ze was niet uitgenodigd.
pi_179259791
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:03 schreef vencodark het volgende:
Dus Harry en Meghan komen rond 13:00 pas aan? -O-
Harry wat eerder al. Meghan, ja
pi_179259794
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dat je hier je zaterdag mee vult is misschien wel het meest treurige wat ik ooit heb gezien.
Eens. En mensen die dit nog tegenspreken ook :')

Er zijn dan dus dingen geweest die nog sneuer waren dan dit te kijken op je zaterdagmiddag? Fok :')
pi_179259796
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Klopt, ze was niet uitgenodigd.
Verrassend. Blijkbaar heeft Harry toch nog een band met haar of in ieder geval contact.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:05:14 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259802
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, die is gewoon even naar de KIK geweest voor haar outfit.
De jas en het bloesje matchen voor geen inch.
Qua kleur niet en qua vorm niet.
pi_179259809
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:04 schreef Snowbomb het volgende:

[..]

Verrassend. Blijkbaar heeft Harry toch nog een band met haar of in ieder geval contact.
Maar niet voor de andere festiviteiten lees ik.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:05:56 #265
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259812
Suits acteur en vrouw uit Pretty little Liars

  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:06:18 #266
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259817
Maar de bruid komt over een kwartier ofzo al naar buiten volgens mij. De dienst begint om 12.59
Kwak
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 mei 2018 @ 12:06:48 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_179259826
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef amaranta het volgende:

De jas en het bloesje matchen voor geen inch.
Qua kleur niet en qua vorm niet.
De lange broek valt vandaag ook een tikje uit de toon :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:07:13 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259834
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Suits acteur en vrouw uit Pretty little Liars

[ afbeelding ]
Die zijn met elkaar getrouwd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2018 @ 12:07:20 #269
163650 Greys
pi_179259838
Mss al gevraagd maar klopt het dat Sarah en Andrew na 20 jaar scheiding nog steeds/weer samen in één huis wonen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179259845
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Suits acteur en vrouw uit Pretty little Liars
Eh, Suits acteur en vrouw uit Suits :{w

Ze heeft ook 2 afleveringen in Suits gehad (Claire de legal student die mike de stoner probeerde te versieren en later Claire de advocaat die met Rachel aan het sparren was en ontdekte dat Mike geen advocaat was, zijn 1e case toen hij Partner werd)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2018 12:08:41 ]
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:08:01 #271
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259848
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die zijn met elkaar getrouwd.
jip ik zei ook vrouw ;)
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:08:23 #272
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259852
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef CrashO het volgende:

[..]

Eh, Suits acteur en Suits actrice :{w
Ze heeft ook 2 afleveringen in Suits gehad (Claire de legal student die mike de stoner probeerde te versieren en later Claire de advocaat die met Rachel aan het sparren was en ontdekte dat Mike geen advocaat was)
heb Suits nooit gevolgd wel PLL
pi_179259862
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.
Pardon? Omdat ik een hekel heb aan Serena ben ik opeens een racist?.

Log uit en gooi je account weg triest ventje.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:09:24 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259865
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:08 schreef KingRadler het volgende:

[..]

jip ik zei ook vrouw ;)
Oh ik las het meer als
Acteur en random vrouw die er toevallig naast loopt
pi_179259873
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef Greys het volgende:
Mss al gevraagd maar klopt het dat Sarah en Andrew na 20 jaar scheiding nog steeds/weer samen in één huis wonen?
Ik lees dat ze samen een huis bezitten in Zwitserland en dat zij daar veel verblijft. Misschien is hij daar ook vaak?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:10:16 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259879
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar niet voor de andere festiviteiten lees ik.
Ja vanavond wordt er pas echt gefeest, na de receptie bij de koningin die nog formeel van karakter is.

Ben we benieuwd of t net zo is als de feestjes op gewone bruiloften, met de awkward plakkerige dronken oom, en de dansende ouwe lui...
Kwak
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:11:11 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259891
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja vanavond wordt er pas echt gefeest, na de receptie bij de koningin die nog formeel van karakter is.

Ben we benieuwd of t net zo is als de feestjes op gewone bruiloften, met de awkward plakkerige dronken oom, en de dansende ouwe lui...
Het zijn Engelsen. Tuirlijk wordt het een gênante vertoning.
pi_179259897
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:09 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oh ik las het meer als
Acteur en random vrouw die er toevallig naast loopt
Zo kwam het over ja. Maar misschien saving face.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:11:29 #279
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179259898
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.
Ah, jij bent op andere topics ook raar/irritant.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2018 @ 12:11:48 #280
163650 Greys
pi_179259905
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik lees dat ze samen een huis bezitten in Zwitserland en dat zij daar veel verblijft. Misschien is hij daar ook vaak?
Ah! Dank. Had ergens gelezen dat ze ook in hun 'gewone' huis nog/weer samen wonen en nog steeds dikke mik zijn samen maar kan het niet zo snel meer vinden. Val ook net pas in de uitzending dus geen idee of ze daar ook samen zijn of niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:12:15 #281
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259908
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het zijn Engelsen. Tuirlijk wordt het een gênante vertoning.
Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....
Kwak
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:12:32 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zo kwam het over ja. Maar misschien saving face.
Mogelijk.
Het is ook geen halszaak verder :-)
pi_179259918
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....
Ik stuur je zo even een DM..
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:13:03 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179259920
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....
Zoiets ja. En spice girls
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:13:41 #285
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259933
eens kijken hoe de NOS het aanpakt
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2018 @ 12:13:56 #286
163650 Greys
pi_179259934
Je zal daar al zitten en moeten plassen en het duurt allemaal nog een eeuwigheid _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:14:03 #287
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_179259939
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah! Dank. Had ergens gelezen dat ze ook in hun 'gewone' huis nog/weer samen wonen en nog steeds dikke mik zijn samen maar kan het niet zo snel meer vinden. Val ook net pas in de uitzending dus geen idee of ze daar ook samen zijn of niet.
Andrew komt wel denk ik, maar als de royals komen. Fergie is geen royal meer dus dat kan niet samen.

Heb we t idee dat zij twee gewoon een normale band jebben ja, itt charles en diana destijds.
Kwak
pi_179259942
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die zijn met elkaar getrouwd.
No shit :')
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:14:10 #289
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179259945
Waar is dit muziekje van dat de NPO nu gebruikt?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:14:45 #290
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259957
Geen huwelijk compleet zonder feest. En dat kunnen Meghan en Harry wel.

De avondreceptie wordt georganiseerd door Prins Charles en vindt plaats in het Frogmore House, een voormalige residentie van de Britse koninklijke familie, op het terrein van Windsor Castle.

Naar verluidt is er een 'tiki-thema', inclusief foodtrucks en tropische cocktails. Ook een leuk feitje: de 200 gasten van het feest moeten waarschijnlijk hun telefoon inleveren om te voorkomen dat er opeens een leuk 'instaatje' online staat. Er zijn namelijk géén persfotografen uitgenodigd.

Bron: AD
pi_179259966
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:09 schreef superniger het volgende:

[..]

Pardon? Omdat ik een hekel heb aan Serena ben ik opeens een racist?.

Log uit en gooi je account weg triest ventje.
Je username en hier een hekel aan Serena zegt genoeg. Tyf toch op man, vuile racist.

TR meegepakt.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:15:55 #292
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179259974
Amber :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2018 @ 12:16:28 #293
163650 Greys
pi_179259977
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Andrew komt wel denk ik, maar als de royals komen. Fergie is geen royal meer dus dat kan niet samen.

Heb we t idee dat zij twee gewoon een normale band jebben ja, itt charles en diana destijds.
Ah kijk hier. Geen goede bron natuurlijk maar hier zeggen ze dat ze in één huis wonen. Ben benieuwd :D

https://www.thesun.co.uk/(...)g-daughters-divorce/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179259980
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef KingRadler het volgende:
de 200 gasten van het feest moeten waarschijnlijk hun telefoon inleveren om te voorkomen dat er opeens een leuk 'instaatje' online staat. Er zijn namelijk géén persfotografen uitgenodigd.
_O_
Gewoon volledig dronken ooms feest dus. Top ^O^
pi_179259981
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je username en hier een hekel aan Serena zegt genoeg. Tyf toch op man, vuile racist.

TR meegepakt.
Niks mis met mijn username.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_179259983
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah kijk hier. Geen goede bron natuurlijk maar hier zeggen ze dat ze in één huis wonen. Ben benieuwd :D

https://www.thesun.co.uk/(...)g-daughters-divorce/
Niet geklikt.
pi_179259992
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:16 schreef superniger het volgende:

[..]

Niks mis met mijn username.
Ben je zelf donker dan?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 19 mei 2018 @ 12:18:10 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_179259995
We zitten er klaar voor :9. 7 jaar geleden was ik in Londen tijdens het huwelijk van Will & Kate, *;.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')