abonnement Unibet Coolblue
pi_179243246
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:50 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Onderbuikjes op FOK! zijn weer erg goed in dingen verzinnen.
Want iedereen loopt natuurlijk midden in de nacht het risico dat je zo klem gereden word en bestolen. Rovers liggen namelijk hele nachten op de loer op onschuldige voorbijgangers :') .

Hou toch op met mensen angst aanpraten, dit is een puur gerichte actie geweest.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_179243259
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hou toch op met mensen angst aanpraten, dit is een puur gerichte actie geweest.
Wellicht wel ja, maar wellicht ook niet.
pi_179243281
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Wellicht wel ja, maar wellicht ook niet.
Ik durf er geld op te zetten dat het een gerichte actie was, zou je dat durven op een willekeurige actie?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_179243415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik durf er geld op te zetten dat het een gerichte actie was, zou je dat durven op een willekeurige actie?
Qua kansberekening zou ik daar geen geld op durven te zetten. Waarom vallen dieven huizen binnen van willekeurige mensen en beginnen ze over een kluis te roepen zonder dat die mensen ooit een kluis hebben gehad. Het kan dus ook verkeerde informatie of willekeur zijn geweest.
Nu ik verder nadenk en ook het feit dat ze de auto met persoon en al in de fik hebben gezet, lijkt er iets meer gevoel achter zit. Zou best wel eens kunnen inderdaad. :)
Maar wel makkelijk om dat meteen als waarheid te zien! Hou liever een iets meer open geest.
pi_179243492
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:58 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Qua kansberekening zou ik daar geen geld op durven te zetten. Waarom vallen dieven huizen binnen van willekeurige mensen en beginnen ze over een kluis te roepen zonder dat die mensen ooit een kluis hebben gehad.
Nu ik verder nadenk en ook het feit dat ze de auto met persoon en al in de fik hebben gezet, lijkt er iets meer gevoel achter zit. Zou best wel eens kunnen inderdaad. :)
Maar wel makkelijk om dat meteen als waarheid te zien! Hou liever een iets meer open geest.
Niemand weet wat er precies gebeurt is, want niemand van ons was erbij. maar op basis van het nieuwsbericht mogen we toch speculeren wat er gebeurt is. En dan is criminelen die een andere crimineel te grazen nemen waarschijnlijker als dat hier een onschuldige voorbijganger willekeurig overvallen werd midden in de nacht.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_179245969
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 17:00 schreef Sigaartje het volgende:
Het zal ook wel niet iemand zijn die zijn boterham verdient van maandag tot vrijdag van 8 tot 5 en keurig zijn loonbelasting betaalt.
Restauranteigenaar, die ‘s avonds met de dagopbrengst naar huis ging?
.
pi_179246034
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:07 schreef Fer het volgende:

[..]

Restauranteigenaar, die ‘s avonds met de dagopbrengst naar huis ging?
Dat is ook waar ik het eerste aan denk.
pi_179248348
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik durf er geld op te zetten dat het een gerichte actie was, zou je dat durven op een willekeurige actie?
Het is aannemelijk natuurlijk, een willekeurige automobilist overvallen geeft niet snel een topbuit, maar het kan wel. En de kans dat dit bijvoorbeeld een rijke gozer was die gevolgd is door wat criminelen is net zo goed aanwezig, laten we het onderzoek maar afwachten.
pi_179260749
quote:
12s.gif Op zondag 13 mei 2018 17:02 schreef halfway het volgende:
Zal wel een drugsdeal geweest zijn waar hij naderhand overvallen wordt, is vrij normaal in die kringen.
Dan heeft die persoon geld in zijn voertuig waar hij de bron niet van kan overleggen, dus is bij een aanhouding sowieso foetsie.
pi_179260877
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Want iedereen loopt natuurlijk midden in de nacht het risico dat je zo klem gereden word en bestolen. Rovers liggen namelijk hele nachten op de loer op onschuldige voorbijgangers :') .

Hou toch op met mensen angst aanpraten, dit is een puur gerichte actie geweest.
Een gerichte actie is niet meteen een ripdeal he.
pi_179260962
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Een gerichte actie is niet meteen een ripdeal he.
Denk je niet dat het riekt naar een insider ding?

Hoeveel wagens reden er op dat moment?
pi_179315523
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Een gerichte actie is niet meteen een ripdeal he.
Het hoeft ook niet een ripdeal te zijn, kan ook gewoon schulden of een conflict om een andere reden betreffen. Maar dit is iig geen willekeurige actie.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')