abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 mei 2018 @ 13:33:10 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179130990
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*





Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 13 mei 2018 @ 13:37:02 #2
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179131033
Ik zit in n appgroepje met de ouders waarmee we de samen bevallen cursus hebben gedaan, vier van de vijf moeders heeft iets met rode verfvoetjes _O-

Het is een complot :7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 13 mei 2018 @ 13:46:00 #3
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179131140
Wat grappig LDG!

Wij hebben heerlijk op een terras gezeten vanmorgen. Ik met koffie en croissant en hij met een bruine boterham. Dat maakte alles goed!

Oh ja, FF interessant wat je zei over de relatie tussen overdag al dan niet goed slapen en hoe het ‘s avonds gaat. Ik ga daar even extra op letten. Gelukkig heeft Jacob vanmorgen bijna anderhalf uur in de drager liggen tukken in de drukte.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179131744
M. had hier niets gemaakt, maar wel mee geweest met cadeautjes kopen. Alles uitgezocht door peuter, spullen voor op vakantie O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179132078
Wat lijken jouw twee boefjes op elkaar zeg! :o O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_179132704
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 14:38 schreef Nanuke het volgende:
Wat lijken jouw twee boefjes op elkaar zeg! :o O+
Nou dat wilde ik dus net typen! Kopietjes zijn het. Leuk O+
pi_179132983
Even tussen alle prachtige moederdagknutsels door. Morgen staat de 1e vaccinatie gepland bij het cb. Omdat baby al 2 weken verkouden is (hoesten, slijm, snotneus) twijfel ik of we moeten gaan vaccineren. Ze heeft geen koorts, is niet ziek en voelt zich prima. Toch vind ik het geen fijn idee. Wat zouden jullie doen?
pi_179133044
Dan zou ik het lekker uitstellen. Een maandje later kan geen kwaad lijkt me.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179133114
Vinden jullie dat ze op elkaar lijken ja? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 13 mei 2018 @ 16:35:07 #10
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179135251
Songeur, hier is ons zoontje eigenlijk altijd wel ziekig van t een of ander, helemaal sinds ie naar de opvang gaat(verkouden,snotterig, tandjes, hangerig) ect. Gewoon omdat t n weerstandloze baby is. Wij doen die vaccinaties wel gewoon tenzij hij heeft echt goed ziek is. Als we wachten tot hij een keer niks heeft wachten we volgend jaar nog ben ik bang :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 13 mei 2018 @ 17:36:47 #11
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179136800
Om die reden zou ik ook gewoon gaan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179137012
Fijne moederdag iedereen!

Mini ik doe ook alle nachten. Moet ik wel zeggen dat als Banaan wakker wordt wanneer wij naar bed gaan, ik hem bijna altijd bij me in bed hou. Mijn man maak ik wakker als ik wil plassen. :D

Lekker Flav. O+

Jagar in het begin had ik steeds de naam van mijn neefje in gedachten. Kan me goed voorstellen hoe gek het dan is als je een tweede kindje hebt.
Dat kreunen in het begin, bij ons was het twee weken heel intensief, daarna werd het minder. :)

Skittles wat een acrobaat. _O-

Lekker genieten FF!

Blote benen in het gras Fleur. En jouw cadeautjes. O+

Aventura ik had al geen druk sociaal leven, dat scheelt. :D Als ik ergens heen wil doe ik dat gewoon, draagzak mee en klaar. Als Banasn dan moeilijk is ga ik eerder naar huis, maar ben ik er wel uit geweest. Maar als je te moe bent, dan lekker even niet toch. :)

OIT. :* Hopelijk kwam je de dag goed door.

Wat rot Lemijn van het slapen. Geen idee wat het is, behalve wat FF al zegt. Laatste redmiddel, matras op de grond zodat hij niet je bed uit kan vallen. :*
Jouw woorden over mama zijn vind ik heel mooi. Hoe zwaar het ook is soms, het is het allemaal waard. O+

Hopelijk niet weer oorontsteking Ellie. :*

Wat een eten Tolstoi, inhaalslag? ;)

Nanuke rot van dat slapen. Het orkest vast weer beter wanneer het nieuwe af is van zijn kunstjes. :*

Lief Lastpost! O+

Lu veel cadeautjes! *O* Ik hoop iets met veel melk, soja en ei. ;)

Gezellig etentje LDG. :) En het complot met rode voetjes. _O-

Lieve knutsel LeSage. O+

Songeur als ze maar goed kan drinken ondanks het snot, anders zou ik uitstellen met oog op koorts en meer drinken. Banaan heeft ook vrijwel altijd wel iets.

Ik kreeg een lekkere brunch. :) De dierentuin sloegen we even over want baggerweer, morgen dan maar.
Banaan doet steeds meer slaapjes in bed. Met white noise, voorlezen, borst, of tegen de borst , maar hij doet het. *O*

Wij bezochten mijn schoonmoeder. Slecht advies terzijde, het is leuk om te zien hoe Banaan het naar zijn zin kan hebben met anderen. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179137696
WoW wat een post pkm! _O_

Bedankt voor je reactie Adrian. We zijn uiteindelijk beurtelings gegaan en N is thuis gebleven. Ik ben iig op veilige afstand gebleven en heb er vertrouwen in dat we op deze manier geen besmetting krijgen. Je kunt het nooit voorkomen en wie weet is ze ergens anders ziek van tzt, maar dit keer wilde ik het even niet bewust opzoeken.

Leuk om al die moederdagknutsels te zien!! Hier kreeg ik een geknutselde pauw met een paars en een roze voetje van N als lijfje. De tekst: ik ben op jou zo trots als een pauw. :D
Papa zorgde voor een lekker ontbijtje.
Ook gezellig van de ontbijtjes en brunches!

Songeur, als ze niet ziek is/overkomt zou ik gewoon gaan. Je kunt altijd morgen even bellen om te overleggen, ze zullen de vraag vast vaker gehad hebben.

Ff klinkt fijn, jullie weekend. Doen jullie regelmatig volgens mij? Lekker hoor! Ik ben al aanbeet aftellen naar onze mini vakantie, nog 2 weekjes!
pi_179138384
Rode voetjes complot haha.

Klinkt gezellig Lemijn! O+

V is ook vrijwel altijd verkouden/hoesten/niezen dus wij laten hem gewoon vaccineren.

Ik verdenk V ervan dat hij net in de box stond.
Ik hoorde vanalles en opeens een keiharde slag, lag hij gestrekt in de box :o
Heb even met hem meegehuild want hij klonk heel zielig ;(

Oja, er komen weer tanden aan.
Ik zie er 2 zitten, verklaard meteen al die gore luiers van de laatste dagen :r
pi_179139450
Ik kreeg vanmorgen een nieuwe hoed voor Moederdag! Mag hem alleen niet mee naar huis nemen want het is eigenlijk gewoon een broodmandje dat bij het huisje hoort...

Nolita, we proberen dat wel af en toe te doen idd. Meestal 1x voorjaar, 1x najaar maar dat is dit jaar door extra weekendjes met familie wat meer geworden. Ik kan het overigens wel iedereen aanraden, even uit de sleur is zo lekker, zelfs al doe je niks en is het veel (inpak)werk. Wij tellen overigens ook af naar onze echte vakantie, nog maar 4 maanden :')

Klinkt als een toch geslaagde Moederdag Lemijn! Gewoon een traditie van maken, elk jaar samen buiten de deur ontbijten op Moederdag! Uiteindelijk misschien nog wel waardevoller dan knutsels!

Welke dierentuin gaan jullie naar toe pkm? Wij gaan morgen onderweg naar huis naar Amersfoort. Jaren geleden tijdens ons eerste weekendje weg met z'n tweeen geweest en nu gaan we er met een heel gezin naar toe O+
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_179140524
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:12 schreef FlyingFish het volgende:
Welke dierentuin gaan jullie naar toe pkm? Wij gaan morgen onderweg naar huis naar Amersfoort. Jaren geleden tijdens ons eerste weekendje weg met z'n tweeen geweest en nu gaan we er met een heel gezin naar toe O+
Waarschijnlijk Ouwehands, misschien Amersfoort. Ligt eraan of Kruidvat op tijd de kortingscoupons mailt (kun je bestellen als je genoeg punten hebt). Als het Amersfoort wordt kijk ik naar jullie uit. :D

Mooie herinnering trouwens. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179141041
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:46 schreef Lemijn het volgende:
Wat grappig LDG!

Wij hebben heerlijk op een terras gezeten vanmorgen. Ik met koffie en croissant en hij met een bruine boterham. Dat maakte alles goed!

Oh ja, FF interessant wat je zei over de relatie tussen overdag al dan niet goed slapen en hoe het ‘s avonds gaat. Ik ga daar even extra op letten. Gelukkig heeft Jacob vanmorgen bijna anderhalf uur in de drager liggen tukken in de drukte.
Lieve Lemijn, gefeliciteerd met moederdag! En dat je komende jaren maar veel mooie knutsels zal krijgen! :* .

Wij hadden een wat gek weekend, met een ritje naar de huisartenpost en een kind dat door complete hysterie niet geholpen kon worden aan haar bloedende kin (zie het kleutertopic). Pfff, heb er echt buikpijn van gehad. Ondertussen gaat het met Y-tje heel goed. Het duurde lang voor z'n tandjes doorkwamen, maar nu komen er een aantal tegelijk en daar heeft hij af en toe last van. Maar hij blijft goedgeluimd en enthousiast. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179141590
Wij gaven Banaan vandaag aardbei. Hij wou het vooral met zijn mond pakken in plaats van in zijn hand. En fanatiek dat hij hem hebben wou. _O-
Uiteindelijk kneep hij hem toch fijn om daarna de tafel af te likken. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179141965
Oh Franny wat een naar verhaal :X

Wat leuk pkm! O+ De aarbei viel wel in de smaak dus?

Ik had net een ‘huh?!’ moment. Ik leg M. op zijn rug op ons bed, draai me om mijn telefoon aan de oplader te hangen, draai me weer om en toen lag ie opeens op z’n buik! :D En daarna nog een keer! Hij had wel eerder een sporadisch gelukte rol maar daar deed ie dan 10 minuten over, dit was in een paar seconden gepiept *) En die triomfantelijke blik van hem maakte het nog leuker O+
pi_179145080
Franny wat schrikken zeg! :{

Aardbei, PKM O+ ik kan niet wachten tot N. fruit mag eten.

Belle draaiende babie's, echt knap hoe ze dat doen O+

Hoe upload je video's? N. (nog maar 3 maand) draait om van rug naar buik en van buik naar rug. Zo snel en ze schrok er zelf 4x van, krijssen it is :') Morgen krijg ze haar 2e prikjes.. Ik zie er heel erg tegen op wat is dat zielig zeg :'(
pi_179147828
FF, klonk lekker, je weekendje weg! Goed om af en toe te blijven doen. Wij gaan begin juli weer. Twijfel nog een beetje tussen een stad, of toch een huisje.

PKM, fijn dat slaapjes beter gaan in bed!

Franny, wat een toestand zeg! Niet leuk, maar wel fijn dat het met Y zo goed gaat!

Belle, ook een draaier, leuk :) Hier was het vooralsnog eenmalig haha, na de 10x achter elkaar laatst heeft hij het nu niet 1x meer gedaan.

Flav, 1e keer staan nog niet zo'n succes dus. Hopelijk gaan de volgende oefening pogingen beter!

Hier nog steeds een kwakkelende B :{ Gister overdag ok, in de avond toch weer koorts. Vannacht leek weer ok, goed gedronken rond 3 uur. Vervolgens vanaf 4.30 uur af en aan wakker en hij leek echt niet happy. Grijpt ook nog naar z'n oortjes, dus vriend gaat 'm straks toch nog maar even laten checken bij huisarts. En ik ben nu moe, met 5,5 uur slaap je (drukke) werkweek beginnen vind ik matig :O
pi_179147932
LDG en het rode voetjescomplof, wat grappig _O-

LeSage, wat een knappe, lieve mannetjes heb je zeg O+ Wat lief van peuter dat hij mee had geholpen cadeautjes uit te zoeken 😊

Songeur, lastige kwestie omdat je nog niet weet hoe ze op de vaccinaties reageren zal, als ze dan ziek wordt is het wel sneu. Hoewel wat LDG zegt ook wel weer een punt is; babies zijn soms zo vaak ziek dat je het dan kunt blijven uitstellen, dan kan ze het beter maar gehad hebben toch?

PKM, wat knap van Banaan dat hij in zijn bedje slaapt :Y Ben wel benieuwd naar de slechte adviezen van je schoonmoeder eigenlijk :P

Flav, wat zielig voor V, hij zal zelf ook wel verbaasd zijn door zijn val :o

Franny, wat sneu voor je kleuter, hopelijk voelt ze zich vandaag beter :*

Fleur, wat knap van M, hier blijft het bij verwoede pogingen tot nu toe, vind haar geregeld op haar zij maar nog niet op de buik.

Elliebel, beterschap voor B :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179148317
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:01 schreef rena het volgende:
PKM, wat knap van Banaan dat hij in zijn bedje slaapt :Y Ben wel benieuwd naar de slechte adviezen van je schoonmoeder eigenlijk :P
Minder vaak de borst aanbieden want hij is geen newborn meer, elke drie uur voeden anders ben je er maar druk mee (snel afgeleide baby kent ze niet), baby in de wagen laten slapen in plaats van de draagzak, baby niet dragen voorbij drie maanden, hond die baby aflebbert is gezond, hij moet de hele ochtend wakker kunnen zijn en de middag slapen, buikslapen (grote teleurstelling toen ik zei dat hij er niet van houdt) en alleen geprakt eten geven.

Het was weer wat. Ze wou Banaan ook niet op schoot trouwens. _O-

Banaan was vanochtend om half zes wakker. Gelukkig sliep hij na wat aandringen toch door tot kwart over zeven. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door PKM op 14-05-2018 10:28:02 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 14 mei 2018 @ 10:35:19 #24
221912 minilot
Nancy boy
pi_179149150
Goeie lijst met retro baby-adviezen PKM! :+ Waarom wou ze je schitterend leuke Banaan niet op schoot?! :o

Over schoonouders, O. en ik vielen er gisterenavond enorm charmant in slaap op de bank. Ik met een zoogcompres eruit stekend, beeb met een joekel van een kwijlvlek. Behulpzame schoonfamilie schoot er een flitsfoto van *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuch. :7

Oh, en een O+ voor Lemijn. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_179149155
Wat is hij al groot, mini!
  maandag 14 mei 2018 @ 10:37:29 #26
221912 minilot
Nancy boy
pi_179149174
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat is hij al groot, mini!
Klopt. Ik ben zelf erg klein (althans, kort *)), dus het contrast helpt ook wel mee. :)

Hoe gaat het met jullie vier? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_179149286
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben zelf erg klein (althans, kort *)), dus het contrast helpt ook wel mee. :)

Hoe gaat het met jullie vier? :*
Goed!we hebben een redelijke nacht geslapen, en nu knuffelen O en ik op de bank, terwijl de robotstofzuiger z'n werk doet en de duutser en T naar een speeltuin zijn. Het is meestal erg ontspannen hier, op het moment. Ik voel me echt heel erg anders ook mentaal dan na de komst van T, zo fijn!
  maandag 14 mei 2018 @ 10:50:18 #28
221912 minilot
Nancy boy
pi_179149377
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Het is meestal erg ontspannen hier, op het moment. Ik voel me echt heel erg anders ook mentaal dan na de komst van T, zo fijn!
Klinkt goed! Kun je een beetje omschrijven wat het verschil is? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_179149503
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Klinkt goed! Kun je een beetje omschrijven wat het verschil is? :)
Ik was bij T enorm overweldigd, en heel erg prikkelbaar. Kon geen beslissingen nemen en kon niets hebben. Heeft denk ik deels te maken met eerste kind versus tweede kind, maar ook met de bevalling. T is vroeg zondag morgen geboren, maar had al voorzichtige weeën in de nacht van vrijdag op zaterdag. Die nacht dus slecht geslapen, de nacht van zaterdag op zondag helemaal niet, en toen hij er eindelijk was kwam ik in het ziekenhuis op een kamer van maken 10 m2 terecht met nog een andere vrouw met baby. Die vrouw had constant bezoek,dus ik kwam niet aan uitrusten toe. Nu had ik natuurlijk veel meer energie over, en was ik gewoon thuis!
pi_179150009
Zulke dingen kunnen echt een groot verschil maken he, Jagar. Ik had het vooral met de bv. Na ruim 3 jaar bv geloofde ik wel dat het goed zou gaan met het opgang krijgen van de productie, en ik zag ook al direct dat Y het goed oppakte en alles. Dat minutieus alles bijhouden kon me daardoor ook niet zo boeien. Volgens mij vond mijn kraamhulp mij af en toe te relaxed. :D .

Vandaag op het cb geweest. Y was niet veel aangekomen, weegt nu met bijna 1 jaar 9590 bij 78 cm. Lijkt me helemaal prima, maar omdat hij eerst behoorlijk ver boven het gemiddelde zat met gewicht en nu erop/net eronder vroeg ze toch of hij ziek was geweest of zoiets. Nou nee, maar hij is wel heel beweeglijk en eet veel, dus het zal wel goed zijn hoor. En ik geloof ook niet dat we naast een iel meisje nu ineens blijvend een michelin mannetje zouden krijgen. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179150234
Goed toch dat je je geen zorgen maakt Franny? Veel beweging is inderdaad soms niet tegenaan te eten. Herken ik van mijn zoontje ook wel.

Hahah mini die foto. En idd wat is hij al groot!

Fijn dat je je zo goed voelt Jagar! Slaap en rust kan een wereld van verschil maken!

Mijn baby slaapt sinds 4 nachten op haar eigen kamer. Ik laat de cosleeper gewoon nog staan hoor. Vind het veel te vroeg... Maar ze slaapt nu ineens van 8 tot 4 en dan weer tot 7/8u. Die slaap doet me zooooo goed O+ oh en zo naar cb, en ben al 1.5u op zoek naar het boekje. Grrrr
pi_179150525
Weer thuis van het cb N. was goed gegroeid en goed aangekomen. Precies gemiddeld weegt nu 5445 en is 59,5 cm lang. Mijn kleine meisje! Het prikje was heel erg naar, zo zielig ;(

Franny door dat Y. zoveel beweegt verbrandt die ook meer toch? Wat zei het cb er verder van?

Songeur succes bij het cb. Ze krijgt haar eerste prikjes vandaag toch? Hopelijk heeft ze er geen last van! :*
  maandag 14 mei 2018 @ 12:08:00 #33
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179151070
Succes straks, Songeur! Leuk dat we ook op dezelfde dagen de afspraken op het cb hebben!

Wij zijn net ook terug van het cb en zijn twee prikjes rijker. :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5790gr, 58.6cm. O+

[ Bericht 24% gewijzigd door arvensis op 14-05-2018 22:06:27 ]
Protčge moi de mes désirs.
  maandag 14 mei 2018 @ 12:09:16 #34
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179151094
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Minder vaak de borst aanbieden want hij is geen newborn meer, elke drie uur voeden anders ben je er maar druk mee (snel afgeleide baby kent ze niet), baby in de wagen laten slapen in plaats van de draagzak, baby niet dragen voorbij drie maanden, hond die baby aflebbert is gezond, hij moet de hele ochtend wakker kunnen zijn en de middag slapen, buikslapen (grote teleurstelling toen ik zei dat hij er niet van houdt) en alleen geprakt eten geven.

Het was weer wat. Ze wou Banaan ook niet op schoot trouwens. _O-

Banaan was vanochtend om half zes wakker. Gelukkig sliep hij na wat aandringen toch door tot kwart over zeven. :)

Zegt je man/vriend er niks van? :P

Goede adviezen wel.
Protčge moi de mes désirs.
pi_179151441
Duman wat een knapperd is U. toch! O+
pi_179151683
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Minder vaak de borst aanbieden want hij is geen newborn meer, elke drie uur voeden anders ben je er maar druk mee (snel afgeleide baby kent ze niet), baby in de wagen laten slapen in plaats van de draagzak, baby niet dragen voorbij drie maanden, hond die baby aflebbert is gezond, hij moet de hele ochtend wakker kunnen zijn en de middag slapen, buikslapen (grote teleurstelling toen ik zei dat hij er niet van houdt) en alleen geprakt eten geven.

Het was weer wat. Ze wou Banaan ook niet op schoot trouwens. _O-

Banaan was vanochtend om half zes wakker. Gelukkig sliep hij na wat aandringen toch door tot kwart over zeven. :)

Wow, dat is wel echt advies uit de jaren 50 :o :X

Oh Duman, wat een heerlijk ventje heb je daar O+ Hopelijk reageert hij niet te sterk op de prikjes!

Ben morgen waarschijnlijk te druk voor BFD dus ik wil toch even mijn kleine matroosje showen, ik vond het een te zoet jurkje :@ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179152122
N. is zo verdrietig van haar prikje dat alleen mama goed is ;( Arme schat!

Rena wat een leuk pakje! Waar heb je die gekocht? :@

[ Bericht 27% gewijzigd door BellaaElisa op 14-05-2018 13:13:49 ]
pi_179152167
Oh wat een leuk jurkje rena O+ en je baby is zo’n blij ei altijd op de foto’s!

Haha duman, weer zelfde dag cb! Wat een goede stats en wat is U toch knap :Y

Bella ook prikjes, sneu he.. En goede groei, fijn :) zie nu de foto. Altijd handig alleen maar knuffelen als het zo warm is

Wij zijn ook net geweest! Prikjes vond ik sneu, maar ze huilde minder lang en hard dan haar grote zus en broer. 4515gr en 57.2 cm niet zo’n reusje dus maar ze doet het prima.
pi_179152558
Hier ook een CB dag maar mijn vriend was er vanochtend bij. Inentingen gehad en hij woog 6900 gr, ze waren tevreden :) Volgens mijn moeder is ie wel goed te pas vandaag (na de inentingen).

Wat een schatje Rena O+

Ik zie mijn baby bijna de hele dag niet :X Werken van 08:30-17:00 en dan nog een vrij lang overleg. Ik vind het maar niks |:(

[ Bericht 2% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 14-05-2018 13:26:38 ]
pi_179162190
Hier over 2 weken ‘eindelijk’ weer eens naar het cb.
Laatste keer was hij 6 maanden..
Ben erg nieuwsgierig naar de stats van onze kleine man.

Vandaag voor het eerst gaan wandelen met V op m’n rug in de tula O+
Hij vond het volgens mij wel prima want halverwege viel hij even in slaap en maakte tevreden geluidjes.
Alleen heb ik het idee dat zijn hoofd te veel wiebelt?
De tula is op het grootst (heb een ftg) en het rugpand komt tot onder zijn hoofd.
Maar volgens vriendlief zag het er goed uit.
In de schaduw leek het net alsof zijn hoofd erg over de rand hing :')
pi_179162216
Nationale CB dag bij jullie? :+

Rena, ze straalt echt altijd volgens mij!

Duman, knappe baby is U. toch O+

Mini, je foto _O-

Jagar, mega herkenbaar. Bij mij was vooral het verschil 1e vs. 2e, want de bevalling was vrijwel identiek, qua lengte en tijdstip :') sowieso was ik bij M. al gewend aan slaapgebrek ;(

M. is zo blij als hij me ziet tegenwoordig. Echt hardop lachen gewoon O+
Hij wordt ineens ook zo groot, met veel bewegen, kletsen, veeeuuuul eten. Heerlijk kind is het.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179163460
Zo’n dagen zijn idd niet leuk fleur, ben je inmiddels thuis en heb je al kunnen knuffelen?

Lesage klinkt goed met M!

Leuk om de stats van alle baby’s te zien. Met het augustus/septemberclubje zaten we ook allemaal in dezelfde week steeds volgens mij. :D Flav hier was de laatste keer ook met 6 maanden en de volgende keer pas met 11 maanden weer helaas. Ben ook wel benieuwd naar haar stats inmiddels, maar het weeguurtje is op mijn werkdag dus geen optie. Nog 2,5 maand geduld voor nieuwe stats dus!
pi_179163853
Mooie foto mini! Laat duidelijk het echte leven zien :D

Fijn dat het zo goed gaat Jagar! Een fijne start scheelt enorm idd!

Wat een vrolijkerd heb je toch rena! Blijkbaar vindt ze zelf haar matrozenjurkje ook erg tof!

Hij lijkt het allemaal wel prima te vinden DUMAN! Hopelijk heeft hij geen last van die prikken. Hebben ze overigens op elk CB diezelfde kussens? Hier iig wel.

Hier is woensdag weer CB-dag! Ik verwacht een mooie sticker deze keer als wat ik op onze eigen weegschaal zie daar ook te zien is. Voor een glittersticker hadden we alleen de afspraak om 19:00 uur moeten plannen, dan lijken ze altijd nog een extra kilo te wegen (zowel qua gewicht als qua buikomvang :D)

We hebben hier momenteel de grootste lol met klappen. Peuter klapt in zijn handen en Em gaat heel enthousiast met hem mee klappen. Lala zit dan lachend te kijken maar begrijpt er nog niets van :D Maar klappen is wel het eerste dat Em eerder doet dan haar grote broer! En vanavond hebben ze met zn drieën gepuzzeld, tot grote frustratie van peuter omdat zn zusjes de stukjes er sneller uit haalden dan hij ze er weer in kon doen.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  maandag 14 mei 2018 @ 22:12:53 #44
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179164029
Mini, je foto! O+ Heerlijk, een foto van het ‘échte’ mamaleven. O+

Rena, wat een lieverd!!! O+ Zo lekker blij!

Bella, Songeur en Belle: hoe gaat het met de beebs? Hebben ze last van de prikjes?

U.ras heeft de hele dag niet geslapen en wilde lekker op schoot zijn. Nu ligt ie al sinds 19:30 te slapen. Heb hem net in z’n slaap aangelegd. Hopelijk slaapt ‘ie vannacht ook lekker door..

FF, die foto was van voor de prikjes. Hij heeft heel hard gehuild. Ik moest me ook inhouden. :X

Wel leuk om verschil te zien ik ontwikkeling tussen die twee! Ben benieuwd wanneer Lala
doorkrijgt hoe ze moet klappen. :)
Protčge moi de mes désirs.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:57:18 #45
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179165058
Even snel voor ik in slaap val: het raadsel van de rode voetjes is opgelost hoor, ik kreeg vanmorgen de loVe-achtige knutsel die blijkbaar in een nieuwsbrief voor kinderdagverblijven heeft gestaan! :D . Ik heb niet tegen ze gemopper en geconcludeerd dat ik volgend jaar gewoon erom kan vragen in de week voor moederdag, en ik neem Franny's tip ter harte: we maken er een ontbijt-traditie van. Win-win, deze eerste ronde :s) .

O+ voor die goeie foto van mini en O, en ook voor de matroos van Rena en U want die heb ik tijdens het kolven nog kunnen bekijken! O+

Oké, als ik toch bezig ben....
FF, ik vind dat klappen ook geniaal. Als ik zing 'Klap eens in' dan begint hij al te stralen en te klappen. Je verhalen gaan steeds leuker klinken. Ik duim alvast voor je goede stats van woensdag, zou leuk zijn na het initiële gedoe.

Te relaxte Franny! Volgens mij is dat een heerlijke houding. We zijn zo gericht op geen fouten/uitzonderingen missen dat we liever onterecht bezorgd zijn dan onterecht relaxed. Terwijl dat laatste veel prettiger is ^O^ . En los daarvan klinkt het gewoon terecht, met Y is niks mis, die groeit gewoon rustig op z'n eigen manier.

Nolita, is er niet nog een weegkans? Grote stad hier, en ik kan ergens anders gaan wegen als ik zou willen. 5 maanden geen meting zou ik ook niet leuk vinden hoor!

Flav, ik had dat de eerste keer ook, dat hangen. MwCactus liet een duidelijke foto zien waarop bleek dat ze heel hoog op je rug moeten, waardoor ze om de bolling van je rug heen zitten, dat scheelt met achterover hangen.

Fleur wat leuk van het rollen, is het nog eens gelukt?
En arme zieke B! Wat zei de huisarts, Elliebell?

Fijn dat alles zo goed gaat Jagär. *;
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179167746
Hahaha mini! zo tof dat je zo'n foto hier gewoon neer zet. Het is idd het echte leven.

Ik word gelukkig van jouw post Jager. Het is hier allemaal iets minder relaxed geweest bij nummer 2, maar hier was wel het gevoel van "kom maar op, ik weet alles wel"

Rena, met een mooi blij meisje in een super tof pakje.

Nog even een hartje voor Lemijn. Ik ben blij voor je dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan je eerste moederdag.

Klinkt goed FF, ik ben beniewd naar de stats woensdag.
pi_179167748
Onze laatste BFD. Dit is de uitnodiging die ik vandaag al heb verstuurd



Oeps. Nou ja, nu weten jullie hoe Kevin echt heet 😉

[ Bericht 17% gewijzigd door Adrian4 op 15-05-2018 05:15:52 (Oeps) ]
pi_179168523
Leuke uitnodiging Adrian! En naam O+ Laatste BFD alweer? Gaat hard!

Fijn dat je toch nog iets hebt gekregen Lemijn!

Ik doe ook alvast mijn bijdrage, ben toch wakker :P. M. op de camping! Hij leek het gras wel interessant te vinden :)

pi_179168966
Adrian, laatste BFD, wat een leuke uitnodiging!

Fleur, wat een leukerd!
Ik wil dat ook graag een keer doen, met S. in het gras, maar alle grasveldjes hier in de buurt zijn vergeven van de hondendrollen }:| }:|

Hier een prima nacht, rond 21 uur naar bed, om half twee gevoed. Volgens mij is manlief er ook nog een keer kort uit geweest en nu slaapt ie nog. Helaas voor hem maak ik hem zo wakker om nog even te drinken voor ik naar mijn werk ga.

Het lijkt er trouwens op dat S. niet meer uit de fles wil drinken, al 2-3 weken drinkt hij maar 20-40 ml. per keer (2x op een dag), dat is wel een beetje weinig.
Iemand tips?

Gister toen ik thuis kwam wel gelachen. S. was aan het spelen op de vloer. Toen vroeg ik aan hem of ie wilde drinken en maakte 1 borst bloot. Hij ging helemaal blij kijken, kwam aangetijgerd en trok zich aan mijn benen omhoog om maar bij de borst te komen :D

Fijne dag iedereen!!!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:47:21 #50
221912 minilot
Nancy boy
pi_179169291
BFD! Ochtend-O. in het grote bed:


Reageren op de rest doe ik als de dagoogst binnen is O+
Drukke dag :W

Oh, en: Moederdag bleek niet vergeten! Er waren goeie bonbonnetjes en een doos droge macaroni met de mededeling dat ze het wel geprobeerd hadden, maar dat het O. helaas nog aan afdoende motoriek ontbreekt om er iets mee te knutselen. :+ Goed zo, echtgenoot! ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 15-05-2018 08:18:02 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_179169841
Jaa, BFD! Adrian, dat gaat snel zeg! Leuke uitnodiging en naam!

En Belle, lekker in het gras, fijn!

Mini, zoals altijd weer lief! En daar ging je plan dus om even lekker fake boos te kunnen zijn haha

Ik zag gisteren al een knappe man van Duman en een lief matroosje van Rena O+

Lemijn wat leuk dat er toch iets gedaan was! En welkom dan dus ook bij de club van rode knutselvoetjes :+

Tolstoi, geen tips geloof ik. Rietjes of tuitbeker geprobeerd? Vervelend wel! Wel fijn dat hij de borst zo leuk vindt :)
pi_179169858
Gisteren naar de huisarts geweest met B en het is weer/ nog steeds een fikse oorontsteking. Nu weer antibiotica en doorverwijzing naar kno arts. Want had gewoon weg moeten zijn. Nu de sneue man achter gelaten bij oma, hoop dat het een beetje gaat vandaag :{

Vooruit vandaag ook een bijdrage van mij. Gaat straks wel weer weg, maar hij is zo mooi dat ik 'm toch even wil delen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door elliebell op 16-05-2018 10:22:06 ]
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:27:21 #53
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179170434
Mooi, die blije Kevin! De tekst op zijn shirtje is toepasselijk ^O^ .

Fleur, wat een heerlijke foto met dat gras. Volgens mij vinden ze buiten altijd wel fijn he?

Wat een prachtige ochtendfoto mini!

Tolstoi, ik zag je vraag over het drinken op de opvang al eerder staan maar ik wist niks erop te zeggen, geen ervaring. Maar ik geloof dat hier wel meer baby's zijn die slecht gingen drinken rond die tijd, ik dacht Noud bijvoorbeeld. Ik zou zeggen: enerzijds accepteren en erop vertrouwen dat hij het bij jou wel weer bij drinkt, en anderzijds de flesgever wel vragen om het te blijven proberen. Jacob kan door een rietje drinken bijvoorbeeld. Wordt wel veel mee geknoeid, maar misschien helpt een andere manier van geven wel.
Dat naar blij naar je toekomen om te drinken herken ik, leuk he!

Wat sneu voor B van de doorgaande oorontsteking. Maar die foto is prachtig inderdaad O+ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:33:49 #54
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179170528
Ik doe ook bedfoto's vandaag, beetje onscherp maar er is al teveel levenslust in de ochtend om stil te liggen *) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179170566
Nog even snel voor ik naar mijn werk verdwijn;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Elliebell, wat een prachtige foto! De rest bekijk ik later vandaag. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:38:40 #56
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179170616
Werk-ze Nanuke! Ik moet wel lachen om die handdoek onder Dirk. Dat kan maar kort effectief zijn!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179171089
Haha, ik moest ook lachen om de handdoek Nanuke :D
Baby's in de zandbak O+

Jullie baby's O+ Ik ga ze missen.

Arme B. Maar inderdaad een prachtige foto. Heel veel beterschap voor jullie Elliebell
pi_179171372
Ik vind de handdoek ook vrij optimistisch!

Mijn eerste bfd:
pi_179171481
Wat een mooie foto mini, die kan zo in een lijstje O+

Oh Ellie, wat een prachtig mooi jongetje O+

Jacob O+ Ook al zo'n mooierd! En van de bewegende foto's is herkenbaar :')

Dirk in de zandbak, wat is ie al groot! O+

Jagar, wat een mooierd! O+

Overkill aan O+ jes maar jullie baby's _O_

Veel jongetjes ook trouwens!

Oh en Duman, M. reageerde wel goed op de vaccinaties! doet ie tot nu toe (3e keer) eigenlijk altijd wel, maar is toch even afwachten. Als ik er al wat van merk dan is het dat ie wat meer slaapt die dag/nacht. Hij zal ook vast wel wat koorts hebben maar dat meet ik nooit, oorzaak is bekend en zolang hij geen pijn heeft doe ik er toch niks aan. Hoe reageerde U. erop?
pi_179171702
Bedankt Lemijn! Ben benieuwd naar de foto, misschien leest MwCactus mee ;)
Alleen zat de tula al op zijn aller strakst, dus geen idee of hij nog hoger kan.

Onze bijdrage O+
Hij wordt zo snel groot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 11:10:25 #61
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179172126

Gister aan het wachten op de prikjes.

Ik drop deze foto even en ga snel schoonmaken en koken. Ik moest met hem in de cosleeper hangen om hem te voeden, maar hij is eindelijk in slaap gevallen in de cosleeper (ipv op mij). Ik reageer straks op jullie schattige baby’s. O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_179172426
Wat een knapperd heb je daar, duman!

Verloskundige is het voor de laatste keer geweest. O zit al bijna 200 gram boven z'n geboortegewicht!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:48:58 #63
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179178855
Wat goed van O en wat fijn voor jou! Lekker expressief gezicht heeft hij op die foto :o. Heerlijk net uit het ei en ruim in z'n pakje.

Mijn hemel DUMAN wat een lekker ding. Hoe kan het dat hij nog zo'n gaaf rond hoofd heeft? Ik zou 'm platknuffelen als ik de kans kreeg.

Tof he flav dat ze steeds rechter op komen? Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Jacob zie ik ook steeds vaker met zijn romp verticaal komen. Echt een ander gezicht dan het grootste deel van de tijd liggen. Is die babyrollator leuk speelgoed?
Verder zou je even een vraag in het draagtopic kunnen stellen, daar lezen wel goeie tipgevers mee meestal.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179178958
Fleur hij vond de aardbei heerlijk. Vandaag kwamen er ook stukjes uit, ik dacht dat hij vooral vocht op had. Het geeft wel flinke krampjes, met een onrustige avond/nacht.
Leuk dat draaien en je ontdekster! O+

Beterschap weer voor B. Ellie. Mooie foto :*

Mini mijn schoonmoeder vindt Banaan leuker om naar te kijken dan om vast te houden. Het verbaasde me, maar goed moet zij weten. :)
Charmante foto! O+

Duman iets ervan zeggen weerhoudt mijn schoonmoeder niet. Heb heb zelf wel wat van gezegd toen het me te gek werd.

Klinkt fijn Jagar. Mijn bevalling verliep qua tijd ongeveer als die van jouw T. De twee nachten erna sliepen mijn man en ik allebei praktisch niet. Het is fijn om te weten dat het bij een tweede zo anders kan zijn. :)
Mooi propje heb je nog. O+

Met moederdag keken we voor het eerst foto's
van de bevalling maar vooral van de miniBanaan. Inclusief eentje van die eerste nachten, Banaan in slaapzak in de newborn seat van Stokke gepropt. Het wint geen schoonheidsprijs maar wat was ik blij met elke minuut slaap die ik toen kon krijgen terwijl mijn man bij Banaan was. _O-

Heerlijk Songeur, slaap! O+

Prima stats allemaal! :)
Fijn dat je je geen zorgen maakt Franny.

Deftige dame Rena. O+

Wat klinkt dat toch leuk FF, jouw peuter met zijn zusjes. :)

Wauw Adrian, laatste BFD. Mooie uitnodiging. :)

Vervelend Tolstoi dat S. minder drinkt. Probeer je er niet druk om te maken, als hij niet compleet weigert drinkt hij vast precies genoeg om de dag door te komen.
Dat blije bij het drinken is te schattig. O+

Jullie ochtendfoto's Mini en Lemijn. O+

Leuk Nanuke! :D

Dat is zeker groot Flav!

Mooi mannetje heb je toch Duman. O+

Banaan slaapt sinds twee uur. Op zich prima maar hij heeft de borst nodig om de slaapjes aan elkaar te knopen. Heb ik in ieder geval mooi de tijd voor deze monsterpost. :p

Mijn foto's volgen straks. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 16:55:05 #65
382129 crew  Donna
pi_179179006
Ik ben nog niet zo goed in puzzelen met m'n babybrein. Wat is BFD?
pi_179179131
Baby Foto Dinsdag *O*
pi_179179449
Wauw monsterpost pkm! _O_

Duman wat een mooi ventje O+

Oh van die bevalling herken ik ook, die van mij had ook een vrij lange aanloop. Ik was zelfs zo moe dat ik een paar keer tussen 2 persweeën in slaap ben gevallen :') Dus heel fit ging ik mijn kraamweek ook niet in.

Vanavond weer terug naar mijn werk voor een overleg :X (mijn baas stopt en we zitten met een overname) Gisteren ook al langer. Morgen maar extra knuffelen op mijn vrije dag.
pi_179179569
Bananenfoto's. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dierentuin was trouwens geweldig. Vooral de aquariums waren (even) fantastisch. Jaks vond hij ook mooi. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179180776
Banaan! O+ Wat een leukerd! O+

M. lebbert de babygym af en nu ligt ie opeens ook weer op z’n buik. :')




[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 15-05-2018 18:29:17 ]
pi_179181772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:47 schreef Flav het volgende:
Bedankt Lemijn! Ben benieuwd naar de foto, misschien leest MwCactus mee ;)
Alleen zat de tula al op zijn aller strakst, dus geen idee of hij nog hoger kan.

Onze bijdrage O+
Hij wordt zo snel groot!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees mee ^O^ heb alleen de vraag gemist!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:20:36 #71
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179182130
Ik weet niet hoe jullie dat doen hoor, alle foto's onthouden om iets over te zeggen :D ik ga er niet aan beginnen. Neem maar van me aan dat ik ze allemaal tof groot, lief klein of al wtf bijna peuter vind O+

Wij zijn zaterdag samen gaan buitenspelen O+. In het bos, op het gras en bij de kinderboerderij. Hij wordt echt steeds leuker O+

Knip, foto weg O-)

[ Bericht 11% gewijzigd door littledrummergirl op 16-05-2018 19:02:18 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:21:33 #72
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179182152
Adrian, Gefeliciteerd met Kevin! Mooie naam.

Aah Belle, wat een lieverd. O+ Lekker aan het kwijlen, ook. O+

Mini, wat een mooie foto! O+ Van een heerlijke O!

Ellie, wat een prachtig kindje! Die mond!!! O+ Beterschap!

Lemijn O+ Vrolijke kindjes in de ochtend zijn altijd fijn. O+

Nanuke, ik moest ook lachen om de handdoek. Zo iets bedenkt alleen een oma. :Y) Lieverdje, hoor!

Jagar, eerste BFD *O* Welkom, cutie. O+ Mijn U. lijkt alweer zo groot naast jouw baby. :D

Pkm, die eerste foto is zo lief! Ondeugend gezichtje! O+

Ldg, zijn oogkleur! O+ Mooi!

[ Bericht 90% gewijzigd door arvensis op 15-05-2018 19:27:15 ]
Protčge moi de mes désirs.
pi_179182287
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:04 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik lees mee ^O^ heb alleen de vraag gemist!
Hoi! :W Het ging erover dat ik V voor het eerst op m’n rug heb gedragen maar het idee had dat zijn hoofd te ver naar achter hangt. Vanuit m’n ooghoek leek het alsof zijn hoofd erg wiebelde. En dat je Lemijn een foto had laten zien :D
Maar... Ik verplaats mijn vraag even naar het draagtopic :@

[ Bericht 23% gewijzigd door Flav op 15-05-2018 20:44:38 ]
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:30:59 #74
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179182375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:34 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

Oh en Duman, M. reageerde wel goed op de vaccinaties! doet ie tot nu toe (3e keer) eigenlijk altijd wel, maar is toch even afwachten. Als ik er al wat van merk dan is het dat ie wat meer slaapt die dag/nacht. Hij zal ook vast wel wat koorts hebben maar dat meet ik nooit, oorzaak is bekend en zolang hij geen pijn heeft doe ik er toch niks aan. Hoe reageerde U. erop?
Fijn dat hij goed reageert!
U. heeft geen koorts en slaapt ook niet meer dan normaal. Ik vind hem alleen minder vrolijk dan normaal. Hij heeft vandaag ook niet echt gebrabbeld of gelachen. Hopelijk gaat het morgen beter.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:48 schreef Lemijn het volgende:
Mijn hemel DUMAN wat een lekker ding. Hoe kan het dat hij nog zo'n gaaf rond hoofd heeft? Ik zou 'm platknuffelen als ik de kans kreeg.
Kom maar een middagje knuffelen, hoor. Dan kan ik bijslapen. O+ :D
Protčge moi de mes désirs.
pi_179182958
:W vanaf de grond naast het ledikantje van M. :') zou best fijn zijn als hij gewoon ging slapen, gezien hij de rit naar de ijssalon al bijna niet wakker kon blijven. En dan leunend tegen de spijlen omdat hij anders van vermoeidheid omkukelt :D

Jullie baby’s zijn weer een genot zeg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179183931
Adrian, gefeliciteerd met je grote kleine man O+ !

Ik ga morgen even alle BFD foto's bekijken, ben nu te moe van werkdag :@ , C had het weer heerlijk gehad bij haar oma vandaag dus dat doet me wel erg goed O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179184321
Ik geniet ook van al jullie baby’s O+

Vandaag is V. 9 maanden, vergeten de mijlpaalfoto te maken :'( heb hem vandaag ook maar hooguit 1 uur gezien.
pi_179184533
PKM, goeie adviezen van je schoonmoeder. Hadden voor een groot deel zomaar adviezen kunnen zijn die mijn moeder mij probeert te geven :+

Mini, wat een mooie foto O+ Er begint hier weer iets te rammelen O+

Ach, Ellie wat balen van die oorontsteking :'( Hoe is het vandaag bij oma gegaan?
Wel een prachtige foto van je mannetje!

Lemijn, S. zit niet op de opvang, maar drinkt dus op mijn werkdagen bij manlief zo slecht. Heb ook al aangegeven om dan eens melk uit een bekertje te proberen, maar manlief heeft geen zin om dat te proberen, want elke keer als we dat met een bekertje water doen, gaat de boel over de vloer en met melk wordt het zo'n vieze kleefbende. Ook wel te begrijpen.
Jammere is dat ik soms denk dat ie dan 's nachts vaker wakker wordt om in te halen }:|

Wat een vrolijkerd is die Jacob toch, Lemijn. Krijg er ook een lach van op mijn gezicht O+

Nanuke, wat lijkt Dirk hier al groot! En inderdaad dat handdoekje _O- Leukerd is het!

Jagär, wat een snoepje en zo mini nog O+ Fijn dat ie ook zo goed gegroeid is!

Flav, wat een heerlijke foto zo op zijn knietjes lekker spelen

Duman, mooie foto, dromerige blik nog onwetend wat het te wachten staat met die prikjes

PKM, wat een leuke foto's! Een vrolijkerd in de dierentuin O+

Fleur, lekker die babygym aflebberen, waarom ook niet hč? En dat rollen is zo leuk O+

LDG, de kleine kapitein met zijn stoere hoed! Zijn de waterpokken helemaal over?

LeSage, mooie foto! Slaapt ie inmiddels?
pi_179184692
Vind al die ontwikkelingen zo leuk om te zien bij S. O+ O+ O+

De eerste maanden alleen maar op zijn rug liggen en bij tummy time huilen, want op de buik liggen vond ie ECHT NIET LEUK!

Toen kon ie van rug naar buik rollen, dat was al bijzonder, maar nog steeds was buikliggen niks, dus huilen. Toen ie ook het terugrollen onder de knie had, was ie niet meer van zijn buik af te slaan. Zodra je hem neerlegde, was ie binnen 2 seconden op zijn buik gedraaid.

Vervolgens had ie door hoe hij moet gaan zitten, eerst wat moeizaam, maar nu heel vlotjes. Dus toen wilde hij vooral veel zitten en alleen nog maar op zijn buik om zich al tijgerend te verplaatsen.

Nu heeft ie het trucje van zich optrekken door, dus zodra er een mogelijkheid tot optrekken is, staat meneer in zijn box, in zijn bed, op de bank, bij ons op schoot en is het zitten al weer minder interessant.

Zo rechtop staand of zittend lijkt het echt al een mannetje O+ O+

En de eerste stapjes terwijl je hem vasthoudt zijn ook al gezet

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Sorry voor de overkill aan O+ O+ :+
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:00:46 #80
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179185526
Die ontwikkeling is ook fantastisch, ik vind dat echt een cadeautje om te kunnen volgen.

Wat betreft dat drinken: ik snap wel dat je ervan baalt als het 's nachts wordt ingehaald. Maar vanuit hem bekeken is het wel logisch. Hij verkiest de borst blijkbaar boven zo'n suffe fles. Volgens mij kan je of je gewoon maar voegen, of je man extra moeite laten doen om er op een andere manier calorieën in te krijgen (pap of zo? geen idee). Maar de vraag is of dat echt helpt natuurlijk...

Oh arme LeSage naast dat bed! Irritant he? Ik ben er alweer mee opgehouden, want Jacob gaat dan nooit slapen, alleen maar spelen. We liggen nu dus al avonden vroeg samen in mijn bed, hij slapend en ik een tikje balend dat ik niet in mijn eentje op de bank heb gezeten. Nou goed, het zal wel weer over gaan ooit een keer.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179185637
Kun je niet wegsluipen dan, lemijn? Of hem al slapend overleggen in z'n eigen bedje?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:13:17 #82
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179185868
Ik kan hem wel barricaderen met kussens en de babyfoon verplaatsen en dan beneden met oren op stokjes nog even gaan zitten ja. Dat heb ik gisteren gedaan. Maar hij wordt dan toch na uiterlijk drie kwartier wakker. En ach, de wekker gaat om half 7, ik kan ook gewoon gaan slapen :') .
Overleggen is ongeveer 50/50 dat dat goed gaat. Dus daar begin ik niet aan.

Hij was trouwens onwijs hangerig vandaag. Ik denk van de warmte en slaapgebrek (door de warmte). Ik word er zelf ook lamlendig van dus ik duim vast voor een slechte zomer *O* . Voor een keertje was het wel fascinerend. Hoe hij alleen maar op me kroop en tegen me aan en 10 cm van me weg en dan weer tegen me aan. Hij was er op zijn eigen manier erg druk mee. 8)7 .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179187398
M. valt op die manier eigenlijk ook nooit in slaap. Maar tegen mij aan dan ook niet. De enige manier is weglopen, even laten huilen (1-2 minuten), terugkomen en fiep erin stoppen. Dan slaapt hij instant. En iedere avond wil ik dat moment van huilen voorkomen en zit ik duf langs het bedje te wachten op niets :')
Ik haal ‘m rond half 11 altijd nog uit bed voor een fles. Die tijd wil ik wat gaan vervroegen eigenlijk. Hij krijgt nog maar 4 flessen, dus ik wil het liefst de laatste fles om half 8 ofzo.

Ik neem aan dat Jacob gewoon gaat wennen aan de warmte hoor :*

Oh PKM, ik heb trouwens echt gelachen om die adviezen _O- lijkt me een goed idee zo ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 16 mei 2018 @ 04:43:34 #84
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179189118
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!wet, sla ons ajb over. :+ O+
Protčge moi de mes désirs.
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:52:22 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179192947
Ohhh wat fijn duman. Hij is zijn ritme aan het omdraaien! Hier weten we ook niet wat ons overkomt. Al 3 nachten slaapt ze van ong 22u tot ong 6 uur. Zaterdag postte ik nog dat ik zo moe was, feestjes moest afzeggen etc. Die nacht was nog wen drama met opstaan om 3 uur en om 5 uur. Maar nu.. Ik voel me een ander mens.
pi_179193054
Wat slaap al niet kan doen dames. Heerlijk O+

Hier gaat het even wat minder heb dus ook niet bijgelezen. Wel toffe BFD foto’s gezien :*
pi_179193630
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:58 schreef Songeur het volgende:
Wat slaap al niet kan doen dames. Heerlijk O+

Hier gaat het even wat minder heb dus ook niet bijgelezen. Wel toffe BFD foto’s gezien :*
Met jezelf of met de kleine? In ieder geval een dikke knuffel :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_179193651
O+ voor de rest van de foto's gisteren. De Kapitein in het bijzonder. O+

Tolstoi Banaan haalt ook 's nachts in. Ik ben dan maar tevreden dat hij het zo oplost, in plaats van honger houden. ;)

Lemijn balen dat je niet uit de slaapkamer mag van Jacob. :* Heb nou hetzelfde met Banaan overdag maar dat vind ik acceptabel. Als hij 's avonds wakker wordt kan ik dat ook niet waarderen.

Leuk dat bewegen op tien centimeter. _O- Banaan kan heel druk zijn met zijn hoofd neerleggen. Tegen de borst, weer weg, weer terug. Aan dat opzij draaien van zijn hoofd kan ik wel het beste zien dat hij gaat slapen. :D

Sage balen dat het slaapritueel niet is zoals je zou willen. :*

Klinkt als goede slaap Duman. Eindelijk! :)

Sterkte Songeur. :* Iets wat je wilt delen?

Banaan had lichte koorts gisteren. Vandaar die megalange dut. Uiteindelijk vond ik wel dat het tijd werd om wakker te worden en mocht de kat de kamer in om te mauwen. Prima wekker! ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_179196354
Mijn baby wilt opeens geen drinken meer snachts.
Eerst was hij daar goed mee te troosten maar nu geeft hij de voorkeur aan gekriebel O+
Als ik over zijn wang of armpjes wrijf slaapt hij binnen no time, toch een beetje verlatingsangst denk ik.

Alleen slaapt hij smorgens dus uit, en dat terwijl ik naar mijn werk moet :')
Ik moet om half 8 de deur uit en meneer slaapt gerust door als ik hem niet wakker maak. Maar o wee als ik vrij ben }:|
pi_179198086
Fijn van de goede nachten! :)

M. rolt nu echt heel erg vaak van rug naar buik maar weet nog niet hoe hij terug moet rollen en gaat dan huilen :') Dan leg ik hem weer op z’n rug en hij rolt meteen weer naar buik en gaat dan weer huilen. 8)7
  woensdag 16 mei 2018 @ 15:50:04 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179199455
@flav,uitslapen op werkdagen en op vrije dagen een vroege vogel zijn: dat houdt nooit meer op, althans, onze oudste doet dat met 6 jaar nog steeds :D
pi_179199712
:W vanuit de Efteling, we zijn er vandaag met vriendengroep! O. als enige ukkie. :7

Tot nu toe vooral zonder man erbij met O. in de draagzak in de Efteling geweest en nu mét. Je denkt misschien: handiger, maar ik vind het vooral meer gedoe. Man wil af en toe ook met O. knuffelen en met 'm rondlopen, dus het is vandaag iets meer zak-in-zak-uit :)

Vanavond jullie bijlezen! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_179200009
*O* voor alle toffe foto's weer. Het is echt een goede traditie geworden. O+ .

Nou jongens, dit wordt mijn laatste keer foto plaatsen in het baby topic. Komende maandag wordt Y 1 jaar. En hij wil graag nog even aan jullie laten zien hoe groot z'n mond is en (als je goed kijkt) dat hij een heel sexy spleetje tussen z'n (inmiddels doorgekomen) voortandjes heeft. :D . O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179200221
Wat een lekker ding, Fanny!

Bij, ik heb vandaag echt last van de Blues. Ik weet niet wat ik wil, voel me opgesloten en afhankelijk een erger me rot aan T en de duutser. Het idee van nog 3.5 maand met z'n 4en thuis zijn benauwd me een beetje. Nu mezelf maar even boven teruggetrokken met O. Die maakt tenminste niet zoveel lawaai en rotzooi..
pi_179200365
Logisch wel, Jagar. Hormonen spelen denk ik hierin een rol. Je kunt minder 'gedoe' om je heen hebben en hebt de neiging je terug te trekken met je baby. Dat had ik ook de eerste weken. Je hebt ook gewoon rust nodig, al voel je je misschien verder goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179200418
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:28 schreef Franny_G het volgende:
Logisch wel, Jagar. Hormonen spelen denk ik hierin een rol. Je kunt minder 'gedoe' om je heen hebben en hebt de neiging je terug te trekken met je baby. Dat had ik ook de eerste weken. Je hebt ook gewoon rust nodig, al voel je je misschien verder goed.
Ja, rationeel weet ik dat ook wel. Ik vind je terug trekken zo lastig, zeker omdat de duutser aangeeft het ook moeilijk te vinden met T. Maar goed, ik weet ook dat even voor mezelf zorgen nu uiteindelijk ook belangrijker is...
  woensdag 16 mei 2018 @ 19:15:56 #97
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179203749
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, rationeel weet ik dat ook wel. Ik vind je terug trekken zo lastig, zeker omdat de duutser aangeeft het ook moeilijk te vinden met T. Maar goed, ik weet ook dat even voor mezelf zorgen nu uiteindelijk ook belangrijker is...
jullie moeten gewoon je balans weer even hervinden :* heel normaal, en dat mag best gewoon even blugh zijn.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_179203774
Y al bijna 1 jaar :o Wat vliegt de tijd!
Dat betekent dat mijn baby al over 3 (!) maanden 1 wordt :'(

Hij heeft vandaag 2 nieuwe trucjes!
Vanmorgen zwaaide (stak zijn arm omhoog) hij tot 3x toe naar me toen ik naar hem zwaaide. Dat kon geen toeval meer zijn haha.
En hij duwt zichzelf in de kruiphouding maar laat zich dan weer voorover vallen en tijgert verder oO<
  woensdag 16 mei 2018 @ 19:19:05 #99
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179203797
Wat een kerel al franny O+ en wat doet die trui t goed bij zn oogkleur :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:08:13 #100
221912 minilot
Nancy boy
pi_179204706
Zitten na een flinke dag Efteling met acht man te eten en O. rolt gierend van het lachen over de tafel, ondanks nauwelijks geslapen vandaag. Zal straks in de auto wel onmiddellijk omvallen. :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')