abonnement Unibet Coolblue
pi_179126639
maar je ziet echt wel stellen om je heen die na jaren nog steeds dol op elkaar zijn en dat aan iedereen laten merken etc :’)
En als ze praten over elkaar dan zeggen ze dat ze echt hun wederhelft hebben gevonden na jaren relatie ook

Perfecte liefde bestaat dus wel

En die mensen zijn natuurlijk ook niet ALTIJDD met elkaar eens ofzo maar ze hebben wel gwn makkelijke perfecte relatie

Ik heb sinds 2 maanden vriend maar ik merk bij al mn relatie dat nog steeds niet iemand is die nu echt bij me past

Ik denk dat je relatie gied of perfect is als beide mensen helemaal in hun behoefte worden voorzien
En dat gebeurt vaak als beide personen vaak laten blijken aan elkaar dat ze elkaar te gek vinden etc

Wat denken jullie. De perfecte relatie bestaat toch wel

Ik vraag dit omdat ik nu 2 maanden heb mer iemand en het is mwah.. net als mn voorgaande relaties
-.-.-
pi_179126658
Nooit settlen voor mwah. Serieus niet doen.

De perfecte relatie bestaat echt wel. Als ik naar mijn ouders kijk dan ben ik daarvan overtuigd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179126694
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Nooit settlen voor mwah. Serieus niet doen.

De perfecte relatie bestaat echt wel. Als ik naar mijn ouders kijk dan ben ik daarvan overtuigd.
Ja dat denk ik dus ook. Het bestaat echt wel Ja duhhhh natuurlijk kunnen meningen verschillen :’) maar jij snapt wel wat ik bedoel
-.-.-
pi_179126707
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
-.-.-
  zondag 13 mei 2018 @ 08:48:12 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179126732
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:42 schreef Cookings het volgende:
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
Hij verdient beter.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179126751
Er zit ook nog wel heel veel tussen 'mwah' en een perfecte relatie. En de lat mag echt wel een heel stuk hoger liggen dan mwah.
pi_179126771
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij verdient beter.
Ja eh ik vind hem wel oprecht leuk hoor maar de relatie is mwah

En iedereen zegt ik moet ervoor knokken want tis normaal dat een relatie mwah is blijkbaar :’)

Terwijl er ook paar anderen zijn een the bomb relatie hebben
-.-.-
pi_179126837
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:55 schreef Cookings het volgende:

[..]

Ja eh ik vind hem wel oprecht leuk hoor maar de relatie is mwah

En iedereen zegt ik moet ervoor knokken want tis normaal dat een relatie mwah is blijkbaar :’)

Terwijl er ook paar anderen zijn een the bomb relatie hebben
Als je er geen punt achter zet moet je je er ook voor inspannen idd, want dat is wel zo eerlijk.
pi_179126843
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:42 schreef Cookings het volgende:
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
Als je dit al hebt bij twee maanden zit je op een doodlopende weg.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:04:37 #10
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179126846
Leer normaal typen.
pi_179126985
De één stelt ook hele andere (minder) eisen aan een relatie dan een ander.

Ik denk dat, als je niet te veel van je partner verwacht, je juist erg gelukkig met diegene kunt zijn. Terwijl als je in de loop der jaren een heel verwachtingspatroon hebt ingekaderd over hoe het er uit moet gaan zien allemaal, dan is de kans heel klein dat iemand ook echt aan dit patroon zal voldoen en zal er snel irritatie ontstaan.

De persoon die zegt na jaren nog steeds dol te zijn op zijn/haar partner kan dus net zo goed gewoon een flexibel karakter hebben / aanpassingsvermogen. Ook aan die relatie zal het nodige mankeren, het is alleen maar hoe spastisch je daar vervolgens mee om gaat.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:20:10 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179126998
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:18 schreef Jaume_I het volgende:
De één stelt ook hele andere (minder) eisen aan een relatie dan een ander.

Ik denk dat, als je niet te veel van je partner verwacht, je juist erg gelukkig met diegene kunt zijn. Terwijl als je in de loop der jaren een heel verwachtingspatroon hebt ingekaderd over hoe het er uit moet gaan zien allemaal, dan is de kans heel klein dat iemand ook echt aan dit patroon zal voldoen en zal er snel irritatie ontstaan.

De persoon die zegt na jaren nog steeds dol te zijn op zijn/haar partner kan dus net zo goed gewoon een flexibel karakter hebben / aanpassingsvermogen. Ook aan die relatie zal het nodige mankeren, het is alleen maar hoe spastisch je daar vervolgens mee om gaat.
Meer valt er niet aan toe te voegen.
And so is the past
pi_179127019
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:18 schreef Jaume_I het volgende:
De één stelt ook hele andere (minder) eisen aan een relatie dan een ander.

Ik denk dat, als je niet te veel van je partner verwacht, je juist erg gelukkig met diegene kunt zijn. Terwijl als je in de loop der jaren een heel verwachtingspatroon hebt ingekaderd over hoe het er uit moet gaan zien allemaal, dan is de kans heel klein dat iemand ook echt aan dit patroon zal voldoen en zal er snel irritatie ontstaan.

De persoon die zegt na jaren nog steeds dol te zijn op zijn/haar partner kan dus net zo goed gewoon een flexibel karakter hebben / aanpassingsvermogen. Ook aan die relatie zal het nodige mankeren, het is alleen maar hoe spastisch je daar vervolgens mee om gaat.
Hoe meer verwachtingen je hebt, hoe vaker je teleurgesteld zal zijn.

Toch is het ook wel goed om de lat niet te laag te leggen.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:24:32 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179127025
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:55 schreef Cookings het volgende:

[..]

Ja eh ik vind hem wel oprecht leuk hoor maar de relatie is mwah

En iedereen zegt ik moet ervoor knokken want tis normaal dat een relatie mwah is blijkbaar :’)

Terwijl er ook paar anderen zijn een the bomb relatie hebben
Wat klets je nou, natuurlijk is het niet normaal dat een relatie mwah is.

Er zit een hoop tussen mwah en perfect, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179127042
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:18 schreef Jaume_I het volgende:
De één stelt ook hele andere (minder) eisen aan een relatie dan een ander.

Ik denk dat, als je niet te veel van je partner verwacht, je juist erg gelukkig met diegene kunt zijn. Terwijl als je in de loop der jaren een heel verwachtingspatroon hebt ingekaderd over hoe het er uit moet gaan zien allemaal, dan is de kans heel klein dat iemand ook echt aan dit patroon zal voldoen en zal er snel irritatie ontstaan.

De persoon die zegt na jaren nog steeds dol te zijn op zijn/haar partner kan dus net zo goed gewoon een flexibel karakter hebben / aanpassingsvermogen. Ook aan die relatie zal het nodige mankeren, het is alleen maar hoe spastisch je daar vervolgens mee om gaat.
Dit, een liefde uit de film bestaat niet, wat dat betreft is de term perfect maar met wat je verwacht.

Veel meisjes en vrouwen zijn opgevoed met het idee van een Disney prinses. Dat is iets om los te laten.

En persoon boven waar je ontzettend goed tijd mee kan doorbrengen, wat je van gaat houden en die je kunt vertrouwen is zeker wel mogelijk.
Whatever...
pi_179127071
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:26 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit, een liefde uit de film bestaat niet, wat dat betreft is de term perfect maar met wat je verwacht.

Veel meisjes en vrouwen zijn opgevoed met het idee van een Disney prinses. Dat is iets om los te laten.

En persoon boven waar je ontzettend goed tijd mee kan doorbrengen, wat je van gaat houden en die je kunt vertrouwen is zeker wel mogelijk.
Dat laatste kan ook als mwah voelen.

Mwah is volgens mij een gebrek aan fysieke aantrekkingskracht, zeker na twee maanden. Dan zit ik doorgaans in de fase dat ik iedere minuut zonder haar mis en dat ik als ik haar zie ik haar zelfs als ik doodziek ben nog wil bespringen.

But that’s just me. ;)
pi_179127093
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste kan ook als mwah voelen.

Mwah is volgens mij een gebrek aan fysieke aantrekkingskracht, zeker na twee maanden. Dan zit ik doorgaans in de fase dat ik iedere minuut zonder haar mis en dat ik als ik haar zie ik haar zelfs als ik doodziek ben nog wil bespringen.

But that’s just me. ;)
Na twee maanden wel ja.

Maar dit prinsessensyndroom zie je toch wel vaak. Meiden die echt denken dat er een sprookje uitkomt.

Realiteit is dat je na de eerste verliefdheid flexibel, geduldig en relaxed moet zijn en zelf energie in je relatief niet steken om eea goed te houden.
Whatever...
  zondag 13 mei 2018 @ 09:33:33 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179127106
Mwah is imo gewoon allemaal net niet. Net niet echt aantrekkelijk, net niet grappig genoeg, net niet leuk om mee te kletsen, net niet dezelfde dingen leuk vinden.

Mwah is: als ik een betere tegenkom, ben ik vertrokken.

Gewoon niet doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179127150
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste kan ook als mwah voelen.

Mwah is volgens mij een gebrek aan fysieke aantrekkingskracht, zeker na twee maanden. Dan zit ik doorgaans in de fase dat ik iedere minuut zonder haar mis en dat ik als ik haar zie ik haar zelfs als ik doodziek ben nog wil bespringen.

But that’s just me. ;)
Jij begrijpt me ook
-.-.-
pi_179127157
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:42 schreef Cookings het volgende:
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
Please
FOK! is net een groot tijdschrift
  zondag 13 mei 2018 @ 09:40:22 #21
242879 Onnoman
The On And Only
pi_179127169
de perfecte liefde bestaat niet als je besluit te snel met elkaar onder de lakens te duiken
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_179127179
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Mwah is imo gewoon allemaal net niet. Net niet echt aantrekkelijk, net niet grappig genoeg, net niet leuk om mee te kletsen, net niet dezelfde dingen leuk vinden.

Mwah is: als ik een betere tegenkom, ben ik vertrokken.

Gewoon niet doen.
Hij heeft dat allemaal wel hoor maar hij gewft me niet het gevoel dat ik echt super gewild ben
-.-.-
pi_179127189
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:38 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Please
ik laat heus niet iedere man in mn leven maar hij maakt me leven wel mooier en dat doet niet iedere man
-.-.-
  zondag 13 mei 2018 @ 09:42:13 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127191
Mijn ervaring is dat een goede relatie een soort van vanzelf loopt. Dat wil niet zeggen dat je niet moet investeren in elkaar, maar het loopt vanzelf, zonder dat je op je tenen hoeft te lopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:43:59 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127215
Voel je geen commitment van zijn kant? Is dat het probleem? Misschien is hij niet zo verliefd, kan dat?

Ik zou er trouwens mee stoppen. Geen relatie is zoveel beter dan een mwah-relatie. Voordat je het weet blijven jullie asn elkaar hangen (want iets is beter dan niets) en dan zit je de rest van je leven inneem huwelijk die op zijn best mwah is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179127220
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:42 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn ervaring is dat een goede relatie een soort van vanzelf loopt. Dat wil niet zeggen dat je niet moet investeren in elkaar, maar het loopt vanzelf, zonder dat je op je tenen hoeft te lopen.
je hebt hiermee dus helemaal gelijk en dit versijnsel is dus zeldzaam want overal hoor je dat je altijd hard moet werken voor relatie en dat niks vanzelf gaat
En dat hior je vaak van mensen die zelf niet zo goede relatie hevben :’)

Maar het bestaat wel en daar ben ik naar opzoek
-.-.-
pi_179127229
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:41 schreef Cookings het volgende:

[..]

Hij heeft dat allemaal wel hoor maar hij gewft me niet het gevoel dat ik echt super gewild ben
en andersom? Als je uitgangspunt al is: "beter een vriend dan geen vriend", dat klinkt echt alsof je hem heel speciaal vindt...NOT
En na 2 maanden moet je voor je relatie knokken? Wtf
  zondag 13 mei 2018 @ 09:46:10 #28
242879 Onnoman
The On And Only
pi_179127239
ik geloof in de perfecte liefde, maar heb de ideale vrouw voor mij nog niet gevonden :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_179127240
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:43 schreef Tinkepink het volgende:
Voel je geen commitment van zijn kant? Is dat het probleem? Misschien is hij niet zo verliefd, kan dat?
ik smacht meer naar hem dan hij naar mij idd

Maar is verder wel gelujkwaardig maar hij mist me niet zo en dergelijke en hij heeft eigen leven enzo maar idk ik twijfel soms of hij me echt echt als een superwijf ziet en dat zegt ie wel vaak maar uit zn doen blijkt wat anders maar t ook niet zo dat hij me geen aandacht geeft
-.-.-
  zondag 13 mei 2018 @ 09:47:02 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127251
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:44 schreef Cookings het volgende:

[..]

je hebt hiermee dus helemaal gelijk en dit versijnsel is dus zeldzaam want overal hoor je dat je altijd hard moet werken voor relatie en dat niks vanzelf gaat
En dat hior je vaak van mensen die zelf niet zo goede relatie hevben :’)

Maar het bestaat wel en daar ben ik naar opzoek
Dan moet je eerst eens gelukkig leren zijn zonder een relatie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179127252
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

en andersom? Als je uitgangspunt al is: "beter een vriend dan geen vriend", dat klinkt echt alsof je hem heel speciaal vindt...NOT
En na 2 maanden moet je voor je relatie knokken? Wtf
ik vind hem fucking leuk maar de relatie niet je snapt er niks van
-.-.-
pi_179127266
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan moet je eerst eens gelukkig leren zijn zonder een relatie.
ik ben al jaren alleen geweest en toen was ik ook wel gelukkih maar ik miste toch iets in mn leven.
-.-.-
pi_179127280
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:46 schreef Onnoman het volgende:
ik geloof in de perfecte liefde, maar heb de ideale vrouw voor mij nog niet gevonden :)
ik denk nu ook.. miss gwn een perfecte relatie of geen relatie due keuze maar idk
-.-.-
  zondag 13 mei 2018 @ 09:49:48 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127301
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:48 schreef Cookings het volgende:

[..]

ik ben al jaren alleen geweest en toen was ik ook wel gelukkih maar ik miste toch iets in mn leven.
Dat zal best. Maar die leegte vul je niet op met een relatie.
Stellen met een goede relatie zijn gelukkig met elkaar omdat de relatie iets toevoegt in plaats van opvult.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179127312
Tinkepink zegt hele wijze dingen O+
  zondag 13 mei 2018 @ 09:52:40 #36
242879 Onnoman
The On And Only
pi_179127337
een vrouw moet voor mij van alles een beetje zijn en niet van alles net niets
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_179127347
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zal best. Maar die leegte vul je niet op met een relatie.
Stellen met een goede relatie zijn gelukkig met elkaar omdat de relatie iets toevoegt in plaats van opvult.
ik vind dat toevoeging en opvullen hetzelfde zijn want vraag maar aan die stellen of ze hun partner willen verlaten
Ze zeggen nee.

Sorry hoor maar mensne kunnen niet ontkennen dat je gwn facking gelukkig door een relatie in je leven zijn. je komt in contact met allemaal gevoelens die je nooit kan krijgen op andere manieren
Wederzijdse smachting

En ik kan prima zonder relatie leven hoor, maar een relatie is wel een fantastische toevoeging snap je wat ik bedoel

Tuurlijk ga ik niet dood ofzo als ik geen telatie heb. Zat mooie dingne op wereld maar niks is mooier dan wederzijdse echte liefde
Alleen kluizenaars etc vinden dat niet zo.
-.-.-
pi_179127362
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:52 schreef Onnoman het volgende:
een vrouw moet voor mij van alles een beetje zijn en niet van alles net niets
Ik vind dat dus niet genoeg. Ik wil dat hij het grooste deel het gewoon is en voor een deel een beetje.
-.-.-
pi_179127398
Voor mij houdt een relatie echt wat anders in dan 'wederzijdse smachting' eigenlijk. Sorry dat ik het zeg, maar dat klinkt vooral heel puberaal.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:57:52 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127413
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Tinkepink zegt hele wijze dingen O+
Thanks. Veel ervaring maakt wijs, zullen we maar zeggen. Heb erg veel vriendjes gehad en de meeste relaties waten het gewoon niet. Hoe leuk en aantrekkelijk het vriendje ook was. Wilde eigenlijk ook niet trouwen en zo.
Tot ik mijn man ontmoette, we na een jaar getrouwd zijn en nu al 17 jaar samen zijn. Natuurlijk hebben we mindere perioden (door werkstress oid, nooit door elkaars gedrag), maar die gaan niet gepaard met het drama en de pijn van een mwah-relatie. Het is gewoon wat saaier op die momenten.
Ik denk dat een goede relatie gekenmerkt wordt door basisvertrouwen in elkaar en acceptatie van jezelf en de ander.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:59:21 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127427
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:53 schreef Cookings het volgende:

[..]

Sorry hoor maar mensne kunnen niet ontkennen dat je gwn facking gelukkig door een relatie in je leven zijn. je komt in contact met allemaal gevoelens die je nooit kan krijgen op andere manieren
Wederzijdse smachting

En ik kan prima zonder relatie leven hoor, maar een relatie is wel een fantastische toevoeging snap je wat ik bedoel

Tuurlijk ga ik niet dood ofzo als ik geen telatie heb. Zat mooie dingne op wereld maar niks is mooier dan wederzijdse echte liefde
Alleen kluizenaars etc vinden dat niet zo.
Klinkt gek, maar ik ben zeker niet gelukkig dankzij mijn relatie. Maar wel heel gelukkig met mijn relatie. Is net wat anders.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179127472
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt gek, maar ik ben zeker niet gelukkig dankzij mijn relatie. Maar wel heel gelukkig met mijn relatie. Is net wat anders.
Dankzij wat ben jij dan wel gelukkig? En er is niks met “dankzij”

Maar het lijkt mij gwn super leuk dat ik een goede relatie heb. En nee ik ben niet ongelukkig zonder amar het is wel een heerlijke toevoeging en de mooiste cadeaus op aarde die je kan krijgen toch?
-.-.-
pi_179127487
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:44 schreef Cookings het volgende:

[..]

je hebt hiermee dus helemaal gelijk en dit versijnsel is dus zeldzaam want overal hoor je dat je altijd hard moet werken voor relatie en dat niks vanzelf gaat
En dat hior je vaak van mensen die zelf niet zo goede relatie hevben :’)

Maar het bestaat wel en daar ben ik naar opzoek
Ik denk eerder dat je vanzelf meer moeite doet om aan je relatie te werken.

De eerste tijd gaat vanzelf en daarna moet het wel een beetje natuurlijk gaan. Ik kan na tien jaar huwelijk en twee kinderen wel zeggen dat het toch niet altijd vanzelf gaat. Je zult toch wel eens gewoon erg je best moeten doen. Ookal heb je geen zin, ofzo.

Ik doe voor mijn vrouw ook wel.eens tegen mijn zin in iets. Gewoon omdat het erbij hoort ofzo. Ik heb dat voor haar over. En andersom ook.

Perfect? Nee. We zijn beiden niet perfect en onze relatie ook niet. Dat accepteren we. De mensen die in termen van perfect denken zijn allang weer uit elkaar of gescheiden.
Whatever...
  zondag 13 mei 2018 @ 10:04:21 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127501
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:02 schreef Cookings het volgende:

[..]

Dankzij wat ben jij dan wel gelukkig? En er is niks met “dankzij”

Maar het lijkt mij gwn super leuk dat ik een goede relatie heb. En nee ik ben niet ongelukkig zonder amar het is wel een heerlijke toevoeging en de mooiste cadeaus op aarde die je kan krijgen toch?
Er is van alles mis met dankzij. Het creeert afhankelijkheid en verwachtingen. Beide leiden tot frustratie en teleurstellingen: gif voor een stabiele relatie.

Ik hoop voor je dat je ooit iemand tegenkom die echt bij je past. Dan snap he waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179127510
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klinkt gek, maar ik ben zeker niet gelukkig dankzij mijn relatie. Maar wel heel gelukkig met mijn relatie. Is net wat anders.
Dit is wel belangrijk. Voordat je echt een goede langdurige relatie kan beginnen moet je het goed met jezelf.kunnen vinden, voor jezelf kunnen zorgen en in feite zonder een ander een goed leven kunnen leiden.

Heb je voor een van die zaken een relatie nodig gaat het geheid mis.
Whatever...
pi_179127523
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor mij houdt een relatie echt wat anders in dan 'wederzijdse smachting' eigenlijk. Sorry dat ik het zeg, maar dat klinkt vooral heel puberaal.
het is wel waar. Klinkt overdreven maar relatie dan voel je wederzijdse liefse en gevoelens die je niet bij een hoer vandaan kan halen of bij een vriendschap
Je bent vereerd dat je zoiets mag meemaken.. die gevoelens dat jij iemand leuk vind meer dan leuk en andersom ook.

Vriendschap is drm helemaal belangrijk maar vriendschap is belangrijker omdat dat makkelijker te krijgen is dan een relatie. Drm kijken mensen raar op als je zegr dat je gene vrienden hebt en dan moet je wel heel ongelukkig zijn.

Een relatie is meer dan vriendschap maar geen basisbehoefte omdat relatie gwn best wel hoger is dan vriendschap. En het geeft érg veel gevoel

Alleen vriendschappen is dan al voldoende maar relatie is de beste van de beste
-.-.-
pi_179127548
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Er is van alles mis met dankzij. Het creeert afhankelijkheid en verwachtingen. Beide leiden tot frustratie en teleurstellingen: gif voor een stabiele relatie.

Ik hoop voor je dat je ooit iemand tegenkom die echt bij je past. Dan snap he waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
dat zeg ik ook niet maar ik zeg juist “dankzij wat ben jij juist gelukkig?”

je kunt over niks zeggen “dankzij dit ben ik gelukkig” maar overal is het “met”. Gelukkig.

Met een huis ben ik gelukkig, met vriwndwn ben ik gelukkig.

je begrijpt me echt totaal niet man :’)
-.-.-
  zondag 13 mei 2018 @ 10:08:22 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179127556
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:41 schreef Cookings het volgende:

[..]

Hij heeft dat allemaal wel hoor maar hij gewft me niet het gevoel dat ik echt super gewild ben
Aha, het is dus omgekeerd. Hij vindt jou mwah.

Je verdient beter.

En nee, dit is niet iets wat je oplost door ‘aan je relatie te werken’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179127558
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:42 schreef Cookings het volgende:
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
Dit is natuurlijk niet eerlijk, maar een partner tegenkomen die vanaf moment 1 is alsof je elkaar al jaren kent, is geweldig. Iemand hebben waar je zo gek op bent, iemand die je aanvult op je eigen zwakheden, waar je mee ergens naar kan kijken en dan precies weet wat de ander denkt en samen in lachen uitbarsten.
Echt dat is helemaal geweldig, een relatie uit mwah is gewoon verkeerd, daar gaat niemand blij van worden
  zondag 13 mei 2018 @ 10:11:13 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127593
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:07 schreef Cookings het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet maar ik zeg juist “dankzij wat ben jij juist gelukkig?”

je kunt over niks zeggen “dankzij dit ben ik gelukkig” maar overal is het “met”. Gelukkig.

Met een huis ben ik gelukkig, met vriwndwn ben ik gelukkig.

je begrijpt me echt totaal niet man :’)
Ik ben gelukkig omdat ik het grootste gedeelte van de tijd kan leven op de manier die bij me past. Met een partner die daar bij past. Met interessant werk. Voldoende geld. Lieve en gezonde kinderen. Omdat mijn leven in balans is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179127599
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aha, het is dus omgekeerd. Hij vindt jou mwah.

Je verdient beter.

En nee, dit is niet iets wat je oplost door ‘aan je relatie te werken’.
ik weet dus niet zeker want hij laat wel vaak met woorden dan blijken dat ik het leukste ben wat hem is overkomen

Maar ik weet dus niet zeker of hij me wel mwah vind en ik vraag dat en dan wordt hij boos dat ik het vraag/ word er gek van dus beter vraag ik het niet.
-.-.-
pi_179127619
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig omdat ik het grootste gedeelte van de tijd kan leven op de manier die bij me past.
:’)

ja en die leven op een manier wat je past. Wat is dat dan?

Door adem te halen en door te lopen? Nee die dingen is een samenkomeling van allerleu dingen als vrienden relatie leuke dingen doen etc etc maar ook rust.
-.-.-
pi_179127626
Ik kan er geen touw aan vastknopen. Ik gun je een fijne relatie, ik hoop dat je die vindt.
  zondag 13 mei 2018 @ 10:13:20 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179127627
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:11 schreef Cookings het volgende:

[..]

ik weet dus niet zeker want hij laat wel vaak met woorden dan blijken dat ik het leukste ben wat hem is overkomen

Maar ik weet dus niet zeker of hij me wel mwah vind en ik vraag dat en dan wordt hij boos dat ik het vraag/ word er gek van dus beter vraag ik het niet.
Krijg nou eerst maar eens helder wat nou precies het probleem is. Want nu klinkt het als simpele onzekerheid van jouw kant.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179127650
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Krijg nou eerst maar eens helder wat nou precies het probleem is. Want nu klinkt het als simpele onzekerheid van jouw kant.
Ik weet niet wat het probleem is dat is het probleem
-.-.-
  zondag 13 mei 2018 @ 10:16:14 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179127683
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:12 schreef Cookings het volgende:

[..]

:’)

ja en die leven op een manier wat je past. Wat is dat dan?

Door adem te halen en door te lopen? Nee die dingen is een samenkomeling van allerleu dingen als vrienden relatie leuke dingen doen etc etc maar ook rust.
Eerlijk gezegd denk ik dat jij niet helemaal snapt waar het om gaat. Succes met zoeken. Ik hoop dat je het snel vindt. En daarna een leuke partner tegen het lijf loopt die echt bij je past.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179127704
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:11 schreef Cookings het volgende:

[..]

ik weet dus niet zeker want hij laat wel vaak met woorden dan blijken dat ik het leukste ben wat hem is overkomen

Maar ik weet dus niet zeker of hij me wel mwah vind en ik vraag dat en dan wordt hij boos dat ik het vraag/ word er gek van dus beter vraag ik het niet.
Hij knapt af op je onzekerheid. Tsja. Echt aantrekkelijk is dat niet natuurlijk.
Whatever...
  zondag 13 mei 2018 @ 10:34:07 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179127971
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:14 schreef Cookings het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het probleem is dat is het probleem
Ik denk nu jouw onzekerheid, dat je steeds bevestiging nodig hebt.

Je kunt jezelf daaroverheen zetten, door niet te veel aandacht aan die onzekerheid te geven en door zeker niet steeds op zoek te gaan naar bevestiging van hem. Want dat doet jullie relatie hoe dan ook geen goed. Leef nu, heb het goed samen, geniet van alles wat wat leuk is aan hem en aan jullie samenzijn.

Als dan toch blijkt dat dit hem niet is, so be it. Maar geef het dan nu wel een goede kans.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 13 mei 2018 @ 11:54:55 #59
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_179129534
Perfectie qua karakter, uiterlijk, interesses etc. heb je toch nooit in de gehele mix, altijd wel iets.

Maar het gaat er vooral om of de ander het leven zoveel mooier maakt, of je nog steeds die vlinders voelt op speciale momenten, of je geniet van het samen zijn en vooral of de ander ook de energie in je wilt steken op het moment dat jij minder goed in je vel zit.

Mijn vriendin is ook niet perfect, heeft bepaalde ziektes, af en toe een grafhumeur, kan lui zijn en heeft ook haar maatje 36 niet meer. Maar ik zou geen ander wensen, juist omdat ze onder aan de streep zoveel moois te bieden heeft, mij de ruimte geeft om mezelf te zijn, zich niet anders voor doet, mij helpt op de momenten dat het niet goed gaat en alles voor mij over heeft.

Zo iemand koester ik graag, ook al lijkt het gras soms groener aan de overkant. ;)
pi_179130050
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:14 schreef Cookings het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het probleem is dat is het probleem
Het lijkt mij, als je nu al dit soort gedachten heb dat dit gewoon niet een relatie voor het leven is. Dat is niet erg. Het nadeel is wel als je in een relatie bent met iemand is de kans minder groot dat je iemand treft die wat beter past bij jou.
Helaas kan je je leven maar een keer leven maar het lijkt me heel naar als je terugkijkt op je leven en denkt van je huidige partner waarmee je al een groot deel van je leven samen bent; eigenlijk was het niet mijn ideale partner.
Ik zie gewoon vaak mensen die settelen met iemand zodat ze een partner hebben en een gezin kunnen stichten maar diep van binnen niet echt heel gelukkig zijn met die persoon om wat voor reden dan ook. Een aantal blijven toch maar samen want ja kinderen en hypotheek en ingewikkeld en een aantal die gaan dan na eigenlijk veel verloren jaren dan toch maar uit elkaar en proberen weer opnieuw te beginnen.

Als je in de levensfase bent dat je iets serieus zoekt en geen scharrels, waarom niet ook serieuze eisen hebben?
  zondag 13 mei 2018 @ 12:40:06 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179130265
quote:
17s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:54 schreef Lastpost het volgende:
Perfectie qua karakter, uiterlijk, interesses etc. heb je toch nooit in de gehele mix, altijd wel iets.

Maar het gaat er vooral om of de ander het leven zoveel mooier maakt, of je nog steeds die vlinders voelt op speciale momenten, of je geniet van het samen zijn en vooral of de ander ook de energie in je wilt steken op het moment dat jij minder goed in je vel zit.

Mijn vriendin is ook niet perfect, heeft bepaalde ziektes, af en toe een grafhumeur, kan lui zijn en heeft ook haar maatje 36 niet meer. Maar ik zou geen ander wensen, juist omdat ze onder aan de streep zoveel moois te bieden heeft, mij de ruimte geeft om mezelf te zijn, zich niet anders voor doet, mij helpt op de momenten dat het niet goed gaat en alles voor mij over heeft.

Zo iemand koester ik graag, ook al lijkt het gras soms groener aan de overkant. ;)
Dit!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 13 mei 2018 @ 12:55:40 #62
108913 Godshand
guide4you
pi_179130469
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:30 schreef Cookings het volgende:
maar je ziet echt wel stellen om je heen die na jaren nog steeds dol op elkaar zijn en dat aan iedereen laten merken etc :’)
En als ze praten over elkaar dan zeggen ze dat ze echt hun wederhelft hebben gevonden na jaren relatie ook

Perfecte liefde bestaat dus wel

En die mensen zijn natuurlijk ook niet ALTIJDD met elkaar eens ofzo maar ze hebben wel gwn makkelijke perfecte relatie

Ik heb sinds 2 maanden vriend maar ik merk bij al mn relatie dat nog steeds niet iemand is die nu echt bij me past

Ik denk dat je relatie gied of perfect is als beide mensen helemaal in hun behoefte worden voorzien
En dat gebeurt vaak als beide personen vaak laten blijken aan elkaar dat ze elkaar te gek vinden etc

Wat denken jullie. De perfecte relatie bestaat toch wel

Ik vraag dit omdat ik nu 2 maanden heb mer iemand en het is mwah.. net als mn voorgaande relaties
Hangt ook van je eigen gedrag af natuurlijk. Als jij constant aan het bitchen bent of weinig van je laat horen, wordt ook niemand vrolijk van. Wordt de ander dus ook niet aantrekkelijker op..

Dus bekijk ook je eigen aandeel, misschien moet je ook je partner keus aanpassen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 13 mei 2018 @ 13:04:24 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_179130564
En wat betreft de situatie van TS, na een paar maanden kun je sowieso nog niet stellen of iemand perfect (voor jou) is en geweldig bij je past. Daar komt meer tijd bij kijken en vooral ervaringen en dan doel ik op ieder aspect, van seksueel tot aan karakter.

Wat ik zelf wel vind is dat het in het begin wel gewoon gelijk 'lekker' moet lopen, dat is de fase van verliefdheid, het zoetsappige, de fase waarin je geen reet presteert, zenuwachtig om alles en alleen maar aan de ander denkt.

Denk dat je jezelf ook even een spiegel moet voorhouden en eens eerlijk kijken waarom al die relaties meh en mwah zijn. Verwacht je er teveel van, wat zijn precies die dingen waarom jij je niet geweldig voelt in een nieuwe relatie, ligt het misschien gewoon aan jou en de manier waarop je een relatie ingaat?

In een relatie heb je altijd fases waarin je 'eraan moet werken' en elkaar op de proef stelt maar in het begin zou dat zeker niet het geval moeten zijn, dan hoort alles leuk en geweldig te zijn.
pi_179132351
quote:
4s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt ook van je eigen gedrag af natuurlijk. Als jij constant aan het bitchen bent of weinig van je laat horen, wordt ook niemand vrolijk van. Wordt de ander dus ook niet aantrekkelijker op..

Dus bekijk ook je eigen aandeel, misschien moet je ook je partner keus aanpassen...
Dat doe ik helemaal niet. Integendeel zelfs. Drm vindt hij me oa ook heel leuk hoor. Hij vind me lief
.
-.-.-
  zondag 13 mei 2018 @ 17:57:45 #65
108913 Godshand
guide4you
pi_179137143
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:41 schreef Cookings het volgende:

[..]

Hij heeft dat allemaal wel hoor maar hij gewft me niet het gevoel dat ik echt super gewild ben
Wanneer krijg je dat gevoel wel?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 13 mei 2018 @ 18:24:39 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179137629
Ik denk dat de perfecte relatie alleen in bepaalde gevallen mogelijk is. Het hangt ook af en persoonlijkheidseigenschappen en hoe compatibel mensen zijn met elkaar.

Een hoge mate van agreeableness, lage gehalte neuroticisme en voldoende conscientiousness.

Niet iedereen heeft die eigenschappen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 13 mei 2018 @ 19:31:25 #67
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_179138684
Hoe groot is de kans dat jij tussen die 7 miljard mensen de perfecte partner tegenkomt? De meeste mensen komen hooguit iemand tegen die leuk/goed genoeg is om een relatie mee te hebben.
Fade to Black
pi_179138847
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:31 schreef Achterhoker het volgende:
Hoe groot is de kans dat jij tussen die 7 miljard mensen de perfecte partner tegenkomt? De meeste mensen komen hooguit iemand tegen die leuk/goed genoeg is om een relatie mee te hebben.
Er is er maar 1?
  zondag 13 mei 2018 @ 20:18:06 #69
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_179139553
quote:
11s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er is er maar 1?
Er zal er altijd een de beste zijn.
Fade to Black
pi_179139662
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:18 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Er zal er altijd een de beste zijn.
Dan zal ik wel erg veel geluk hebben gehad dat ik meermaals iemand heb gevonden die op dat moment perfect bij mij paste.

Kom op, gewoon veel vrouwen leren kennen, dan weet je wat je wel en niet wil en vind je ook altijd wel weer iemand waar je het erg leuk mee hebt. De ene keer wat langer en de andere keer wat korter.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
pi_179140137
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:30 schreef Cookings het volgende:
maar je ziet echt wel stellen om je heen die na jaren nog steeds dol op elkaar zijn en dat aan iedereen laten merken etc :’)
En als ze praten over elkaar dan zeggen ze dat ze echt hun wederhelft hebben gevonden na jaren relatie ook

Perfecte liefde bestaat dus wel

En die mensen zijn natuurlijk ook niet ALTIJDD met elkaar eens ofzo maar ze hebben wel gwn makkelijke perfecte relatie

Ik heb sinds 2 maanden vriend maar ik merk bij al mn relatie dat nog steeds niet iemand is die nu echt bij me past

Ik denk dat je relatie gied of perfect is als beide mensen helemaal in hun behoefte worden voorzien
En dat gebeurt vaak als beide personen vaak laten blijken aan elkaar dat ze elkaar te gek vinden etc

Wat denken jullie. De perfecte relatie bestaat toch wel

Ik vraag dit omdat ik nu 2 maanden heb mer iemand en het is mwah.. net als mn voorgaande relaties
Je vraagt dus eigenlijk bevestiging ipv tips hoe je beter bij je ideaalbeeld met bijbehorende partner kan komen..

quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:41 schreef Cookings het volgende:

[..]

Hij heeft dat allemaal wel hoor maar hij gewft me niet het gevoel dat ik echt super gewild ben
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:42 schreef Cookings het volgende:
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
Zoals de waard is anyone?

quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:44 schreef Cookings het volgende:

[..]

je hebt hiermee dus helemaal gelijk en dit versijnsel is dus zeldzaam want overal hoor je dat je altijd hard moet werken voor relatie en dat niks vanzelf gaat
En dat hior je vaak van mensen die zelf niet zo goede relatie hevben :’)

Maar het bestaat wel en daar ben ik naar opzoek
Oh ja joh? Hoe dan?

quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:46 schreef Cookings het volgende:

[..]

ik smacht meer naar hem dan hij naar mij idd

Maar is verder wel gelujkwaardig maar hij mist me niet zo en dergelijke en hij heeft eigen leven enzo maar idk ik twijfel soms of hij me echt echt als een superwijf ziet en dat zegt ie wel vaak maar uit zn doen blijkt wat anders maar t ook niet zo dat hij me geen aandacht geeft
Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit wat ie wel doet en zegt, want jij wil dingen op jouw manier bevestigd zien om het daadwerkelijk zo te kunnen ervaren. Dan zeg je eigenlijk ook dat je ofwel niet voldoende op één lijn zit ofwel er niet samen op uit wil leren komen. Dat laatste is namelijk wat met werken bedoelt wordt, samen een modus ontwikkelen als je niet van nature zo op één lijn zit.
In dit voorbeeld zou het dus kunnen dat je je minder staart op wat jij als bevestiging ervaart, maar dat je leert wat hij wel ter bevestiging geeft en dat op waarde leert schatten. Zeg maar jullie eigen liefdestaal ontwikkelen. Daarmee laat je een ander zich ook gewild en geaccepteerd voelen, dat die gewaardeerd wordt voor wie het is en je er niet een ander persoon van probeert te maken die per se vooral jouw taal moet spreken a.h.w.

quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:48 schreef Cookings het volgende:

[..]

ik denk nu ook.. miss gwn een perfecte relatie of geen relatie due keuze maar idk
Je mist de tools (en wellicht de wil ook) om er daadwerkelijk naar toe te werken denk ik..
  zondag 13 mei 2018 @ 21:37:37 #72
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_179141646
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan zal ik wel erg veel geluk hebben gehad dat ik meermaals iemand heb gevonden die op dat moment perfect bij mij paste.

Kom op, gewoon veel vrouwen leren kennen, dan weet je wat je wel en niet wil en vind je ook altijd wel weer iemand waar je het erg leuk mee hebt. De ene keer wat langer en de andere keer wat korter.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.
Oh ja dat doen we allemaal ook zo eventjes... Niet iedereen heeft uitstekende sociale vaardigheden. Ik heb sowieso moeite om sociale contacten aan te gaan, laat staan 'eventjes' veel vrouwen te leren kennen. Maar iedere gek z'n gebrek zeggen ze weleens.
Fade to Black
pi_179144348
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:37 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Oh ja dat doen we allemaal ook zo eventjes... Niet iedereen heeft uitstekende sociale vaardigheden. Ik heb sowieso moeite om sociale contacten aan te gaan, laat staan 'eventjes' veel vrouwen te leren kennen. Maar iedere gek z'n gebrek zeggen ze weleens.
Probeer eens over je eigen schaduw heen te stappen.

Je helpt jezelf echt niet door jezelf dit wijs te maken.
  zondag 13 mei 2018 @ 23:17:18 #74
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_179144382
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Probeer eens over je eigen schaduw heen te stappen.

Je helpt jezelf echt niet door jezelf dit wijs te maken.
Wat wijs te maken?
Fade to Black
pi_179144539
If what they say is "Nothing is forever"
Then what makes, then what makes, then what makes
Then what makes, what makes, what makes
Love the exception?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179144642
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:42 schreef Cookings het volgende:
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
Wauw
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179147173
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:17 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Wat wijs te maken?
Je maakt jezelf wijs dat jij het niet kan en dat is een self fulfilling prophecy. Zodra je gelooft dat jij wel leuk genoeg bent en gewoon open vrouwen benadert, dan zijn er ook vrouwen die wel open staan voor een date met jou. En dat zal vast in den beginne niet altijd even soepel lopen, maar zoals met alles, oefening baart kunst.

Ook social skills kun je gewoon trainen.
pi_179147290
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:30 schreef Cookings het volgende:
maar je ziet echt wel stellen om je heen die na jaren nog steeds dol op elkaar zijn en dat aan iedereen laten merken etc :’)
En als ze praten over elkaar dan zeggen ze dat ze echt hun wederhelft hebben gevonden na jaren relatie ook

Uiterlijk vertoon, niets van geloven.
  maandag 14 mei 2018 @ 07:55:52 #79
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_179147380
De perfecte relatie kost tijd. Een paar jaar toch zeker wel om elkaar goed te kennen en woordeloos te weten wat elkaars behoeften zijn. Daar moet je in investeren.

Wat mensen naar buiten brengen als perfect kan een masker zijn.
  maandag 14 mei 2018 @ 13:03:28 #80
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_179152191
Dat heb ik ook gehad. 3 exen in totaal die mij ten huwelijk hebben gevraagd maar wat mij mwah leek. Toen ruim 10 jaar alleen geweest en nu alweer 4 jaar de 'perfecte' man.

Omdat we beiden zo lang alleen zijn geweest hebben we het met de sex heeel rustig aan gedaan. Na ruim 3 maanden en 20 dates ofzo pas. Echte aanrader. Bij mijn vorige relaties ging dat gewoon te snel, dan zit je er emotioneel aan vast. Voor veel mensen geldt dat niet maar ik denk dat veel mensen gewoon té snel sex hebben.

Maar ik blijf zelf veel liever alleen dan een vriend die het net niet is. Dat standpunt van jou begrijp ik niet. Soort angst om alleen te zijn?

Zeker weten dat de perfecte relatie bestaat, ik heb het namelijk....
To BG or not to BG!
  Official ESF Kreviewer maandag 14 mei 2018 @ 13:20:02 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179152515
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:03 schreef oppiedoppie het volgende:
Omdat we beiden zo lang alleen zijn geweest hebben we het met de sex heeel rustig aan gedaan. Na ruim 3 maanden en 20 dates ofzo pas. Echte aanrader. Bij mijn vorige relaties ging dat gewoon te snel, dan zit je er emotioneel aan vast. Voor veel mensen geldt dat niet maar ik denk dat veel mensen gewoon té snel sex hebben.
Ik denk dat dat nogal verschillend is en het hoeft helemaal niet per definitie dé reden te zijn waarom je nu gelukkig bent.
Als het op een natuurlijke manier zo verloopt dan lijkt me daar niks mis mee, maar om geforceerd geen seks te hebben omdat dat dan 'beter zou zijn', lijkt me onzin.
pi_179152587
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 07:55 schreef Lunatiek het volgende:
De perfecte relatie kost tijd. Een paar jaar toch zeker wel om elkaar goed te kennen en woordeloos te weten wat elkaars behoeften zijn. Daar moet je in investeren.

Wat mensen naar buiten brengen als perfect kan een masker zijn.
De perfecte relatie bestaat niet. Pas als je dat accepteert kun je dat sprookjesverhaal eens loslaten en gewoon leuk samenzijn.
Whatever...
pi_179153607
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:42 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn ervaring is dat een goede relatie een soort van vanzelf loopt. Dat wil niet zeggen dat je niet moet investeren in elkaar, maar het loopt vanzelf, zonder dat je op je tenen hoeft te lopen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179154223
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:03 schreef oppiedoppie het volgende:
Dat heb ik ook gehad. 3 exen in totaal die mij ten huwelijk hebben gevraagd maar wat mij mwah leek. Toen ruim 10 jaar alleen geweest en nu alweer 4 jaar de 'perfecte' man.

Omdat we beiden zo lang alleen zijn geweest hebben we het met de sex heeel rustig aan gedaan. Na ruim 3 maanden en 20 dates ofzo pas. Echte aanrader. Bij mijn vorige relaties ging dat gewoon te snel, dan zit je er emotioneel aan vast. Voor veel mensen geldt dat niet maar ik denk dat veel mensen gewoon té snel sex hebben.

Hoe bedoel je? Bedoel je te zeggen dat als jij te snel met iemand naar bed bent geweest dat je dan niet meer objectief kan beoordelen of je bij iemand moet blijven of niet?

Dat doet mij een beetje denken aan een vriend van mij die alles op alles zet om zo snel mogelijk een vrouw het bed in te krijgen omdat hij van mening is dat vrouwen dan ook niet meer zo makkelijk afhaken. Blijkt dat in jouw geval ook zo te werken. ;)

Persoonlijk denk ik dat voor iedereen geldt dat je per definitie niet bezig moet zijn met het laten slagen van een relatie, maar meer met de vraag of iemand leuk is of niet en of je het leuk hebt met elkaar. En als het stroef loopt moet je ook gewoon daar eerlijk over zijn. En dat fixen, of ermee ophouden. Daar staat seks buiten, tenzij het probleem daar (deels) zit.

Go with the flow dus.
  maandag 14 mei 2018 @ 14:55:36 #85
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_179154995
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Bedoel je te zeggen dat als jij te snel met iemand naar bed bent geweest dat je dan niet meer objectief kan beoordelen of je bij iemand moet blijven of niet?

Dat doet mij een beetje denken aan een vriend van mij die alles op alles zet om zo snel mogelijk een vrouw het bed in te krijgen omdat hij van mening is dat vrouwen dan ook niet meer zo makkelijk afhaken. Blijkt dat in jouw geval ook zo te werken. ;)

Persoonlijk denk ik dat voor iedereen geldt dat je per definitie niet bezig moet zijn met het laten slagen van een relatie, maar meer met de vraag of iemand leuk is of niet en of je het leuk hebt met elkaar. En als het stroef loopt moet je ook gewoon daar eerlijk over zijn. En dat fixen, of ermee ophouden. Daar staat seks buiten, tenzij het probleem daar (deels) zit.

Go with the flow dus.
Ja ik denk dat dat voor mij inderdaad zo was. De sex was geweldig en daardoor zag ik niet meer goed dat dat het enige was wat geweldig was.

Maar dat moet je toch niet willen? Ook als man niet. Gekkie, die vriend van je 😂
To BG or not to BG!
  maandag 14 mei 2018 @ 15:04:27 #86
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_179155200
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nogal verschillend is en het hoeft helemaal niet per definitie dé reden te zijn waarom je nu gelukkig bent.
Als het op een natuurlijke manier zo verloopt dan lijkt me daar niks mis mee, maar om geforceerd geen seks te hebben omdat dat dan 'beter zou zijn', lijkt me onzin.
Klopt. Is niet de reden waarom het goed is gegaan. Maar in mijn vorige relaties had ik gewoon wat langer moeten wachten want dan had ik beter gemerkt dat het niet de juiste voor mij was.

Wij hebben niet bewust lang gewacht maar omdat we beiden jaren geen sex hadden was het gewoon onwennig en plezierig dat ik hem eerst wat beter heb leren kennen. En toen hadden we jaren in te halen en dat hebben we ook maar gedaan 😍
To BG or not to BG!
  maandag 14 mei 2018 @ 15:08:47 #87
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_179155281
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:42 schreef Cookings het volgende:
Maar ik wil hem ook niet dumpen want een vriend in mn leven is beter dan helemaal geen vriend.. dat wel
Met zo'n mentaliteit ga je nooit de ware liefde vinden. Wees eens bereid om een poosje single te zijn. Het is niet het einde van de wereld.
pi_179155670
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:55 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ja ik denk dat dat voor mij inderdaad zo was. De sex was geweldig en daardoor zag ik niet meer goed dat dat het enige was wat geweldig was.

Maar dat moet je toch niet willen? Ook als man niet. Gekkie, die vriend van je 😂
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:56:13 #89
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_179165029
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 07:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je maakt jezelf wijs dat jij het niet kan en dat is een self fulfilling prophecy. Zodra je gelooft dat jij wel leuk genoeg bent en gewoon open vrouwen benadert, dan zijn er ook vrouwen die wel open staan voor een date met jou. En dat zal vast in den beginne niet altijd even soepel lopen, maar zoals met alles, oefening baart kunst.

Ook social skills kun je gewoon trainen.
En daar heb je het weer: ah joh 'gewoon' even doen. Voor sommige mensen gaan dit soort dingen niet 'gewoon' even. Van iemand die met veel moeite een 5,5je op op het examen vmbo wiskunde heeft gehaald kun je ook niet verwachten dat hij met 'gewoon' even oefenen allerlei differentiaalvergelijkingen gaat oplossen bijvoorbeeld.
Fade to Black
pi_179165908
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En daar heb je het weer: ah joh 'gewoon' even doen. Voor sommige mensen gaan dit soort dingen niet 'gewoon' even. Van iemand die met veel moeite een 5,5je op op het examen vmbo wiskunde heeft gehaald kun je ook niet verwachten dat hij met 'gewoon' even oefenen allerlei differentiaalvergelijkingen gaat oplossen bijvoorbeeld.
Je kan twee dingen doen. Verongelijkt zitten doen en dus geen stap verder komen, of er aan werken en dan ga je in ieder geval stappen zetten.

Het is een vrije keuze.
pi_179166085
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En daar heb je het weer: ah joh 'gewoon' even doen. Voor sommige mensen gaan dit soort dingen niet 'gewoon' even. Van iemand die met veel moeite een 5,5je op op het examen vmbo wiskunde heeft gehaald kun je ook niet verwachten dat hij met 'gewoon' even oefenen allerlei differentiaalvergelijkingen gaat oplossen bijvoorbeeld.
Iemand hoeft ook niet super goed te worden, want de vrouw heeft ook een mond. Die mag, kan en gaat ook praten. De man hoeft en doet ook niet alles. Elk nieuwe zin bevat nieuwe info om weer aan te haken. Of de vrouw gaat vragen stellen, etc. Vrouwen zijn over het algemeen gesproken een talent in praten. Iemand die geen rekentalent is, kan gewoon een rekenmachine gebruiken zeg maar.
pi_179166174
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:55 schreef Cookings het volgende:

[..]

Ja eh ik vind hem wel oprecht leuk hoor maar de relatie is mwah

En iedereen zegt ik moet ervoor knokken want tis normaal dat een relatie mwah is blijkbaar :’)

Terwijl er ook paar anderen zijn een the bomb relatie hebben
Ja hou maar op dan. Als dat na 2 maanden al is gaat het hem niet worden.
pi_179166372
Topic doorgebladerd, als je nu al zo twijfelt dan is het beter er een eind aan te maken.
  maandag 14 mei 2018 @ 23:44:49 #94
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_179166519
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je kan twee dingen doen. Verongelijkt zitten doen en dus geen stap verder komen, of er aan werken en dan ga je in ieder geval stappen zetten.

Het is een vrije keuze.
En waar maak jij uit op dat ik daar verongelijkt over ben? Ik weet dit over mezelf en heb daardoor geen/lage verwachtingen op dit gebied.
Fade to Black
pi_179166705
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Klopt. Is niet de reden waarom het goed is gegaan. Maar in mijn vorige relaties had ik gewoon wat langer moeten wachten want dan had ik beter gemerkt dat het niet de juiste voor mij was.

Ja, stel je voor dat je sex hebt terwijl de relatie van korte duur is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179168816
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:44 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

En waar maak jij uit op dat ik daar verongelijkt over ben? Ik weet dit over mezelf en heb daardoor geen/lage verwachtingen op dit gebied.
Ik maak dat op uit de toon van jouw reacties.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 08:12:15 #97
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_179169618
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je sex hebt terwijl de relatie van korte duur is.
Liever niet...
To BG or not to BG!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 08:16:10 #98
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_179169660
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:30 schreef Cookings het volgende:
maar je ziet echt wel stellen om je heen die na jaren nog steeds dol op elkaar zijn en dat aan iedereen laten merken etc :’)
En als ze praten over elkaar dan zeggen ze dat ze echt hun wederhelft hebben gevonden na jaren relatie ook

Perfecte liefde bestaat dus wel

Ik denk dat er velen de schone schijn ophouden. Mensen hangen de vuile was gewoon niet buiten.
Hoeft ook niet maar de perfecte liefde eh nee, kan er wel bij in de buurt komen maar 100% perfect nee dat gaat niet.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_179170350
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 08:16 schreef nils7 het volgende:

Ik denk dat er velen de schone schijn ophouden. Mensen hangen de vuile was gewoon niet buiten.
Hoeft ook niet maar de perfecte liefde eh nee, kan er wel bij in de buurt komen maar 100% perfect nee dat gaat niet.
Ik geloof niet dat met 'de perfecte liefde' wordt bedoeld dat we twee mensen hebben die 100% perfect zijn (bestaan ook niet) en die dan de 100% perfecte relatie hebben. Voor mij is een perfect iemand namelijk niet 100% perfect, want dat zou ik dan een engerd vinden :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:38:22 #100
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_179170610
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 06:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik maak dat op uit de toon van jouw reacties.
Die fase ben ik al voorbij.
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')