abonnement Unibet Coolblue
pi_179127440
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan je 'm dat niet vragen, de volgende keer wanneer je 'm ziet. Nu niet boos naar buiten stuiven, maar van de week 'm aan (niet af) schieten en vragen of hij dat om 11 uur wil doen.
Een van de voordelen van een huishoudeijk regelement. Het is vastgelegd. Door de week 8 uur, zaterdag 10 uur en zondag geloof ik 11 uur. En altijd om 16 uur stoppen (dat laatste vergeet men nog wel eens)
die man al zooooooo vaak aangesproken! Zo hangt er bv nu ook ongeveer aan mijn gevel een mega schotel voor de kapsalon beneden, ding zou tot uiterlijik september (ja vorig jaar ja) blijven hangen...... laatst wilden we iets op het dak doen, m al een keer een brief in de bus gedaan, issie naar de kapsalon gegaan met verhaal dat wij de schotel niet willen, verder 0 actie, zelf ding maar een kwartslag gedraait om het dak op te kunnen, ondertussen maand of 2 geleden, hij hangt nu nog zo terwijl ie me bloofde m weg te halen, dat soort dingen gewoon...er komt geen einde aan..... Hij had ook een splitsingsacte aangevaraagd om het pand in 3 op te kunnen delen, bezwaar gemaakt, toegewezen, kortom die is afgeschoten, maar haast zetten achter zn verbouwingsprojectje ho maar, dus nu al meer dan een jaar en ben het goed zat
pi_179127457
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een van de voordelen van een huishoudeijk regelement. Het is vastgelegd. Door de week 8 uur, zaterdag 10 uur en zondag geloof ik 11 uur. En altijd om 16 uur stoppen (dat laatste vergeet men nog wel eens)
geldt dat reglement ook voor gillende en jankende kinderen? Ik heb liever een halfuurtje klusgeluid dan de ellende onder mij vanaf 7 uur :D
pi_179127477
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

geldt dat reglement ook voor gillende en jankende kinderen? Ik heb liever een halfuurtje klusgeluid dan de ellende onder mij vanaf 7 uur :D
op elke fucking vrije dag die ik heb die lul met zn getimmer en gereedschap, geef mij dan maar een kind (hij begint gelukkig niet meer om half 7, die gewoonte heeft ie meer dan een half jaar gehad...oww en teven maaaaanden een steiger voor mn deur waar ook regelmatig wat vanaf viel, rozemarijn is nu wel bijna dood bv
  zondag 13 mei 2018 @ 10:11:12 #29
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179127592
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan je 'm dat niet vragen, de volgende keer wanneer je 'm ziet. Nu niet boos naar buiten stuiven, maar van de week 'm aan (niet af) schieten en vragen of hij dat om 11 uur wil doen.
Een van de voordelen van een huishoudeijk regelement. Het is vastgelegd. Door de week 8 uur, zaterdag 10 uur en zondag geloof ik 11 uur. En altijd om 16 uur stoppen (dat laatste vergeet men nog wel eens)
Wat een strenge regels. Hoeft er bij jullie nooit iemand te klussen? Dals je fulltime werkt kan dat alleen op zaterdag en zondag voor slechts een paar uurtjes.
Spoilers!
  zondag 13 mei 2018 @ 10:13:52 #30
217702 Lonaa
Honger!
pi_179127636
Straks naar familie en daar zie ik eigenlijk best tegenop. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179127655
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een strenge regels. Hoeft er bij jullie nooit iemand te klussen? Dals je fulltime werkt kan dat alleen op zaterdag en zondag voor slechts een paar uurtjes.
laat me ook duidelijk zijn dat het niet zo is dat de buurman van mij niet mag klussen hoor, maar meer dan een jaar een ruimte naast je hebben zonder enige isolatie en steeds meer dingen die stuk gaan terwijl ie gezegd had is september klaar te zijn is op sommige dagen gewoon echt ff te veel...... als ie gewoon nou echt wat zou doen, no prob, maar gewoon lukraak s morgens vroeg een half uur herrie en dan de rest van de dag weer niks en het liefste zo rond etenstijd nog een half uur timmeren alsofie zn verdieping weer aan het afbreken is gaat ze soms echt te ver.... schade tot nu toe (platte dak waar ie veel overheen gebanjert is valt nog te bezien) dikke deuk in zinkenrand dakgoot voor door die ellendige steiger..... zonder toestemming een x aantal haken om streiger te borgen in de gevel geboort, huisnummer bij de voordeur wegens vallend puin aan gort..... wegens isolatieplaat die achtertuin in zeilde spatbord van mn RIH naar de klote, en zo zijn er ook nog een hoop kleinere dingen en hij komt werkelijk nergens op terug......
pi_179127665
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

geldt dat reglement ook voor gillende en jankende kinderen? Ik heb liever een halfuurtje klusgeluid dan de ellende onder mij vanaf 7 uur :D
Klein gebouw, 25 appartementen, 1 klein kind (voor zover ik weet) op mijn etage. Best goed geluidswerend gebouwd. Waar wel wel last van hebben gehad is de poedel van mijn bovenbuurvrouw die niet alleen kon zijn en die het hele gebouw bij elkaar blafte. Beest is er niet meer maar mevrouw wil een nieuwe, een pup. Zij is 92, loopt moeilijk en sinds kort met een stok. Hopelijk willen de fokkers niet verkopen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_179127670
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vind ik nu ook van de gristenen en hun gebimbambeier
Daarmee heb ik geen moeite. Integendeel.
Zojuist 5 minuten beieren bij de buren. Kerkje staat 40 meter verderop.
Straks van de RK., op 500 meter en met de goeie wind, ook duidelijk.

Het is een vertrouwd geluid en heeft iets dorps en geeft een klein en veilig gevoel.
Lastig te omschrijven.
Beter te hebben dan een buurman als van Lie. Onverwachte herrie is :X

Toen wij allemaal tegelijk aan het bouwen en klussen waren op de rij, deed niemand wat op zondag.
  zondag 13 mei 2018 @ 10:17:49 #34
221912 minilot
Nancy boy
pi_179127715
Inzake gristengeluid: buren van twee huizen verderop sprlen op zondag piano en dan zingt de kinderschare psalmen. Heel hard en tameijk vals. :+

Aai voor de knie van Kaatje, aai voor de alles van Lie. :*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 13 mei 2018 @ 10:18:05 #35
221912 minilot
Nancy boy
pi_179127719
quote:
6s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, daarom hield ik me in.
:D
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 13 mei 2018 @ 10:18:28 #36
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179127727
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

geldt dat reglement ook voor gillende en jankende kinderen? Ik heb liever een halfuurtje klusgeluid dan de ellende onder mij vanaf 7 uur :D
Je komt er weer lekker in! _O-
Hoest verder?
pi_179127742
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:15 schreef AnneX het volgende:
Beter te hebben dan een buurman als van Lie. Onverwachte herrie is :X
wat mij vooral dwarszit is dat wanneer ie in dit tempo doorgaat het nog wl een jaar of 5 gaat duren.....gemeente al paar keer om opheldering gevraagd met betrekking tot ventilatie (wellicht zn cv pijp dus) die miij mij op het dak uitkomt naast mn wasemkap uitgang etc etc, volgens mij klopt van de hele bouw geen reet....een van de redenen om zn spitsingsacte te weigeren, maar ik kijk in de achtertuin aan tegen een "muur" die bestaat uit qboard platen van 1,5 cm...werkelijk nog nooit iemand meegemaakt die zo een "huis" bouwt. Hier voor verhuurde hij het hele pand en liet het gewoon verkrotten, geloof dat dat fijner was dan wat ie nu allemaal "gedaan" heeft (vooral gelaten, lees isolatie etc)
pi_179127762
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een strenge regels. Hoeft er bij jullie nooit iemand te klussen? Dals je fulltime werkt kan dat alleen op zaterdag en zondag voor slechts een paar uurtjes.
Zulke enorme klussen als bij jullie worden hier eigenlijk niet gedaan. Mijn vorige buurman heeft 2 muren gesloopt, de huidige heeft ze weer opgebouwd. Maar beiden deden dat door de week. De sloper heeft dat wel in het begin ook 's avonds gedaan, maar toen is m vriendelijk verzocht om eerder op te houden.
Vergeet niet dat hier vrij veel oudere mensen wonen die zelf niet klussen dus dat moet toch door de week door inhuurders gedaan worden. En als er een grote klus is die extra overlast zou kunnen veroorzaken, dan kondigen we dat aan op het prikbord en dan is langer doorwerken ook niet echt een probleem.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 13 mei 2018 @ 10:20:46 #39
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179127770
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Daarmee heb ik geen moeite. Integendeel.
Zojuist 5 minuten beieren bij de buren.
As ze dat zojuist deden, dan was dat op een heel Christelijk tijdstip. :7
  zondag 13 mei 2018 @ 10:21:49 #40
221912 minilot
Nancy boy
pi_179127790
(Ik ga echt zo knoerthard rellen als J. deze eerste Moederdag vergeten blijkt te zijn. >:) )
Let me see you stripped down to the bone
pi_179127805
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:21 schreef minilot het volgende:
(Ik ga echt zo knoerthard rellen als J. deze eerste Moederdag vergeten blijkt te zijn. >:) )
Of niets zeggen en hem ENORM in de watten leggen met vaderdag :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_179127811
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:21 schreef minilot het volgende:
(Ik ga echt zo knoerthard rellen als J. deze eerste Moederdag vergeten blijkt te zijn. >:) )
hoezo, je moet rellen al Gunther het vergeet, jij bent z'n moeder toch niet ;)
pi_179127819
Overigens slaan beide kerkklokken op hele en halve uren.
En ik hoor het niet eens meer, overdag of ‘s nachts.

Als de rk klok beiert om half elf ‘s morgens, weet ik dat er iemand is overleden.
En heb dan al gehoord wie het is, in de buurtsuper. 8-)

Mini, écht :D
  zondag 13 mei 2018 @ 10:24:32 #44
221912 minilot
Nancy boy
pi_179127827
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
en hem ENORM in de watten leggen met vaderdag :P
Dat doe ik natuurlijk sowieso hč? :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179127847
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

hoezo, je moet rellen al Gunther het vergeet, jij bent z'n moeder toch niet ;)
Oehhh....zo'n 20 jaar geleden zei de man van een van mijn beste vriendinnen hetzelfde. Heb 'm even gevraagd of hij uitkeek naar het gezicht van zijn vrouw op haar eerste moederdag. 5 min later was ik daar even aan het oppassen zodat hij een cadeau kon kopen _O-
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 13 mei 2018 @ 10:27:42 #46
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179127873
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Straks naar familie en daar zie ik eigenlijk best tegenop. :{
Lijkt me logisch. Zal verdrietige bende zijn.
Gewoon daar zijn is genoeg. Je een beetje gedeist houden, dan val je vast niet op.
Misschien valt het mee! En is iedereen alleen maar een soort van opgelucht.
  zondag 13 mei 2018 @ 10:28:36 #47
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179127884
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:21 schreef minilot het volgende:
(Ik ga echt zo knoerthard rellen als J. deze eerste Moederdag vergeten blijkt te zijn. >:) )
Oja. Goeie. Moederdag.
De mijne vergeet al wat ze 3 minuten geleden deed, maar toe ik 2 jaar terug vergeten was te bellen wist ze dat een half jaar later nog. :{
  zondag 13 mei 2018 @ 10:29:18 #48
221912 minilot
Nancy boy
pi_179127900
Gekochte cadeaus, meh, ik eis natuurlijk een geknutseld kleinood. Een asbak van gelijmde macaroniėlleboogjes! :7
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 13 mei 2018 @ 10:30:26 #49
221912 minilot
Nancy boy
pi_179127914
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:27 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Lijkt me logisch. Zal verdrietige bende zijn.
Gewoon daar zijn is genoeg. Je een beetje gedeist houden, dan val je vast niet op.
Misschien valt het mee! En is iedereen alleen maar een soort van opgelucht.
Goed gezegd :Y
Succes Loon! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_179128058
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Straks naar familie en daar zie ik eigenlijk best tegenop. :{
Da's goed voor te stellen. Stekte straks.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')