abonnement Unibet Coolblue
pi_179125600
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedoelt eigenlijk dat universalisme een soort regenboog-geloof is en dat we nu juist daar niet op in moeten zetten?
Omdat niemand die boodschap gelooft?
Zoals Bush sr. wenste tijdens zijn befaamde VN toespraak: we hebben een gemeenschappelijke vijand nodig. Het liefst een buitenaardse. Maar ook dat zou slechts temporele samenhorigheid opgeleverd hebben. Alternatief is een post-mens: het echte einde van de geschiedenis. Vermoedelijk een mens met andere/zonder instincten/emoties. Of iig volledig verzadigd. Mogelijk artificieel/digitaal.
Meer politiek gezien had ik, wat ik 10 jaar geleden ook deed, gepleit voor ideologisch en ethisch -imperialisme. Dus vanuit Europa naar buiten toe werken via economische/culturele en waar nodig militaire middelen. Niet zoals Bush jr Irak was binnengevallen 'om democratie' te brengen, maar op een weg van de langere termijn. Die strategie i.p.v. het tegenovergestelde: de strijd op het eigen toneel voeren. Maar goed, ondertussen realiseer ik me wel dat wij überhaupt geen ethiek meer hadden/hebben om te exporteren, dus ja; universalisme onder welke zuil?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2018 02:06:41 ]
pi_179125636
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:54 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

In dat soort landen zijn dictators idd nodig. Onderanderen door werkloosheid, verschillende stammen, stromingen in geloof etc. Hier in Europa hadden ze ook dictators. Dat gaat allemaal vanzelf weg. Waarom zou het in het midden-oosten dan versneld moeten? Die ontwikkelingen komen wel vanzelf, al is het 100 jaar later. Maar nu gaat het fout.
Komen ook weer vanzelf terug hoor. Als ze er al niet zijn. De geschiedenis is niet één lijn voorwaarts. Zo is het ook niet de toekomst van elke religie om in nihilistisch hedonisme te eindigen omdat het nou eenmaal zo verliep met het christendom. Dat zeggen mensen die eendimensionaal denken.
pi_179125645
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:02 schreef IkFokdusIkben het volgende:

[..]

Zoals Bush sr. wenste tijdens zijn befaamde VN toespraak: we hebben een gemeenschappelijke vijand nodig. Het liefst een buitenaardse. Maar ook dat zou slechts temporele samenhorigheid opgeleverd hebben. Alternatief is een post-mens: het echte einde van de geschiedenis. Vermoedelijk een mens met andere/zonder instincten/emoties. Of iig volledig verzadigd. Mogelijk artificieel/digitaal.
Meer politiek gezien had ik, wat ik 10 jaar geleden ook deed, gepleit voor ideologisch en ethisch -imperialisme. Dus vanuit Europa naar buiten toe werken via economische/culturele en waar nodig militaire middelen. Niet zoals Bush jr Irak was binnengevallen 'om democratie' te brengen, maar op een weg van de langere termijn. Die strategie i.p.v. het tegenovergestelde: de ethiek van buiten naar binnenhalen. Maar goed, ondertussen realiseer ik me wel dat wij überhaupt geen ethiek meer hadden/hebben om te exporteren, dus ja; universalisme onder welke zuil?
Rationalisme, overredingskracht, geschiedenis, pragmatisme, weak-relativsm is de zuil, lijkt me. Het is voor mij vrij duidelijk eigenlijk. En ik denk dat Kennedy dat destijds mooi verwoord heeft.
I´m back.
pi_179125649
Moslims? Wat een verassing.
pi_179125663
Is het weer zo ver
pi_179125724
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Rationalisme, overredingskracht, geschiedenis, pragmatisme, weak-relativsm is de zuil, lijkt me. Het is voor mij vrij duidelijk eigenlijk. En ik denk dat Kennedy dat destijds mooi verwoord heeft.
Geen goed verhaal voor (groepen) mensen in slechte omstandigheden. Maar hoe meer mensen de vruchten plukken van zulk denken, hoe groter de kans op slagen iig. Daarom dus weg met het neoliberalisme?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2018 02:14:22 ]
pi_179125778
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:13 schreef IkFokdusIkben het volgende:

[..]

Geen goed verhaal voor (groepen) mensen in slechte omstandigheden. Maar hoe meer mensen de vruchten plukken van zulk denken, hoe groter de kans op slagen iig. Daarom dus weg met het neoliberalisme?
Ik denk dat de jongste grote crisis wel geleerd heeft dat we nu sociaal-economisch gezien op het verkeerde pad zitten. De volgende crisis is wrs al weer in de maak, vrees ik. Gaat niet lang meer duren ook.
Goed, vergelijk met de grote crisis na 1929 beurskrach gaat enigszins mankt, omdat Duitsland niet goed behandeld werd na wo1 natuurlijk in de vrede van Versailles. Wat geen excuus is voor het nazisme, maar wel een factor in het begrijpen van de opkomst ervan na de crisis van 1929.
I´m back.
pi_179125786
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat wij uiteraard altijd zullen bestrijden.
Vanuit ideologisch principe iig.
pi_179125823
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:20 schreef IkFokdusIkben het volgende:

[..]

Vanuit ideologisch principe iig.
Het is rationeel en empirisch.
I´m back.
pi_179125854
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat de jongste grote crisis wel geleerd heeft dat we nu sociaal-economisch gezien op het verkeerde pad zitten. De volgende crisis is wrs al weer in de maak, vrees ik. Gaat niet lang meer duren ook.
Goed, vergelijk met de grote crisis na 1929 beurskrach gaat enigszins mankt, omdat Duitsland niet goed behandeld werd na wo1 natuurlijk in de vrede van Versailles. Wat geen excuus is voor het nazisme, maar wel een factor in het begrijpen van de opkomst ervan na de crisis van 1929.
Op microniveau zien we volgens de linkerzijde al regelmatig de gevolgen van 'socio-economische omstandigheden'. Als je nagaat wie momenteel in de meest penibele omstandigheden verkeren belooft een crisis erbovenop weinig goeds. Europa en de VS (op een andere manier) zullen intern heel wat te verduren krijgen. Op internationaal-niveau; geen idee - wrs zal de totalitaire chinees zijn macht uitbreiden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2018 02:34:18 ]
pi_179125881
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is rationeel en empirisch.
Wat we rationeel zullen noemen zal maar afhangen van welke ontwikkelingen we zullen aanschouwen.
pi_179125896
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:28 schreef IkFokdusIkben het volgende:

[..]

Op microniveau zien we volgens de linkerzijde al regelmatig de gevolgen van 'socio-economische omstandigheden'. Als je nagaat wie in de meest penibele en afhankelijke verkeren belooft dat weinig goeds. Europa en de VS (op een andere manier) zullen intern heel wat te verduren krijgen, wb samenhorigheid; zoiets is de ondermijning vd draagkracht van verdraagzaamheid.

Ja, je ziet nu all over Europa de opkomst van het precariaat, hoe lang gaat dat goed in West-Europa, als bepaalde delen van de bevolking en ook veel jongeren hetzelfde behandeld worden als arbeiders in de haven van Rdam in de 19de eeuw? Op dagbasis weten of je kunt werken of niet? En als je niet aardig genoeg bent, heb je geen werk, kun je aan het eind van de maand je vaste lasten niet betalen?
I´m back.
pi_179125923
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, je ziet nu all over Europa de opkomst van het precariaat, hoe lang gaat dat goed in West-Europa, als bepaalde delen van de bevolking en ook veel jongeren hetzelfde behandeld worden als arbeiders in de haven van Rdam in de 19de eeuw? Op dagbasis weten of je kunt werken of niet? En als je niet aardig genoeg bent, heb je geen werk, kun je aan het eind van de maand je vaste lasten niet betalen?
Het is spelen met vuur idd.
pi_179126027
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, je ziet nu all over Europa de opkomst van het precariaat, hoe lang gaat dat goed in West-Europa, als bepaalde delen van de bevolking en ook veel jongeren hetzelfde behandeld worden als arbeiders in de haven van Rdam in de 19de eeuw? Op dagbasis weten of je kunt werken of niet? En als je niet aardig genoeg bent, heb je geen werk, kun je aan het eind van de maand je vaste lasten niet betalen?
Denk dat t wel meevalt. Het zit niet in onze cultuur om er iets aan te doen. Als we in Nederland ontevreden zijn gaan we "gezellig" naar t Malieveld. Hele dag liedjes zingen en trommelen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179126366
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 23:32 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Het is sowieso terrorisme, omdat het mensen angst aanjaagt. Wat verder ook de motieven van de dader waren.
Of mensen angstig worden is aan ieder voor zich. De één is wat angstiger dan de andere. Ik zou gerust een weekendje Parijs doen.
pi_179126375
Je zou in drukbegaande gebieden een messencontrole kunnen doen.
pi_179126616
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 06:34 schreef Loekie1 het volgende:
Je zou in drukbegaande gebieden een messencontrole kunnen doen.
Ja en dan doen ze het op de rustigere plekken, nee hier is echt helemaal niks aan te doen en zal steeds vaker voor gaan komen.
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2018 @ 08:24:01 #218
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179126617
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 22:08 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wat stel jij voor dat er gedaan wordt dan?

Voordat je begint over asielzoekers, Brussel en vorige aanslag in Parijs waren gewoon gedaan door Belgische burgers.
Gewone Belgische burgers.....?

Tuurlijk, het waren standaard Belgen, geloof je het zelf?
Of ben je de boel nu weer al dan niet bewust aan het bagatelliseren?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zondag 13 mei 2018 @ 08:42:26 #219
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_179126706
'Aanslagpleger Parijs was Tsjetsjeense Rus'

De dader van de aanslag gisteravond in Parijs was een Rus van Tsjetsjeense afkomst van ongeveer 20 jaar oud. Dat melden internationale media op basis van bronnen bij politie en justitie. Zijn ouders zouden zijn aangehouden voor verhoor.

De dader haalde gisteravond even voor 21.00 uur op straat een mes tevoorschijn en begon in te steken op voorbijgangers. Dat deed hij eerst bij metrohalte Quatre Septembre, niet ver van de Opéra.

Daarna rende hij met het bebloede mes door een drukke uitgaansstraat, sloeg op gevels en ramen, en probeerde nog meer mensen neer te steken. Getuigen vertelden over grote paniek en mensenmassa's die door de straten renden. Café- en restaurantbezoekers gingen uit vrees voor schoten op de grond liggen.

Een 29-jarige man overleed aan zijn verwondingen. Vier anderen raakten gewond, maar zijn niet meer in levensgevaar.

Allahoe Akbar

Terreurbeweging IS heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslag inmiddels opgeëist. Openbaar aanklager François Molins zei dat omstanders hebben gehoord dat de man "Allahoe Akbar" riep. Ook door zijn handelwijze gaat justitie uit van een terroristische aanslag.

Politieagenten die waren gealarmeerd hebben eerst geprobeerd de dader uit te schakelen met een taser. Toen dat niet afdoende bleek, schoten ze hem dood.

Afgelopen nacht werd dna-onderzoek gedaan. Daarbij kon de identiteit van de dader worden vastgesteld. De man had op het moment van de aanslag geen identiteitspapieren bij zich.

'Frankrijk betaalt prijs'

President Macron reageerde gisteravond laat via Twitter op de gebeurtenissen. Frankrijk "betaalt opnieuw de prijs voor zijn strijd tegen degenen die onze vrijheid bedreigen", schreef hij. Om eraan toe te voegen dat Parijs "geen duimbreed zal toegeven".

Bron: Frank Renout, https://nos.nl/artikel/22(...)sjetsjeense-rus.html
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  zondag 13 mei 2018 @ 08:43:12 #220
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179126708
Gaat weer lekker.
pi_179126962
TT change naar terreurdaad is op zijn plek.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179127023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 22:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet mee eens, althans wb "verward": dat lijkt toch de officiële narrative te worden deze zomer hoor van de autoriteiten. Even afwachten wat de Fransozen doen.
Neem je je woorden nu terug?
Met extra vezels!
  zondag 13 mei 2018 @ 09:26:01 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_179127037
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 22:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet mee eens, althans wb "verward": dat lijkt toch de officiële narrative te worden deze zomer hoor van de autoriteiten. Even afwachten wat de Fransozen doen.
Inderdaad, een ‘narrative’. Zo heet dat letterlijk en daartoe wordt ook besloten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_179127065
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad, een ‘narrative’. Zo heet dat letterlijk en daartoe wordt ook besloten.
Niet dus.

Wordt gewoon gezegd dat het een terreuraanslag is.

Kappen met liegen ajb.
Met extra vezels!
pi_179127194
Is zeker weer een verward persoon.
pi_179127323
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Denk dat t wel meevalt. Het zit niet in onze cultuur om er iets aan te doen. Als we in Nederland ontevreden zijn gaan we "gezellig" naar t Malieveld. Hele dag liedjes zingen en trommelen.
Lijkt mij een gezonder alternatief dan maar willoos op onschuldige burgers insteken.
pi_179127624
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:42 schreef quirina het volgende:
Is zeker weer een verward persoon.
Nee, het is een aanslag. Dat wordt ook gewoon gezegd. Net als het wordt gezegd als het een verward persoon is.

Aluhoedje af graag.
Met extra vezels!
pi_179127634
Grappig, in Parijs is allah akbar roepen genoeg voor de definitie van een aanslag, hier in Nederland ben je dan verward.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 13 mei 2018 @ 10:14:37 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_179127647
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Grappig, in Parijs is allah akbar roepen genoeg voor de definitie van een aanslag, hier in Nederland ben je dan verward.
Het is maar goed dat die kreet niks met terrorisme te maken heeft. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179127705
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Grappig, in Parijs is allah akbar roepen genoeg voor de definitie van een aanslag, hier in Nederland ben je dan verward.
Nee dat is het dus niet.

Men kijkt naar de achtergrond, wie het heeft gedaan, en wie de aanslag claimt.

Als in Parijs iemand met geestelijke problemen en een psychose, zonder link met terreurbewegingen dat had geroepen, had men ook niet gezegd dat het een aanslag is.
Met extra vezels!
pi_179127721
Ik weet dat sommige users heel graag een islamitische terreur-aanslag willen in Nederland, maar dan moet je niet andere zaken maar zo gaan proberen te verdraaien dat dat dan maar een terreur-aanslag is.
Met extra vezels!
pi_179127777
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:18 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik weet dat sommige users heel graag een islamitische terreur-aanslag willen in Nederland, maar dan moet je niet andere zaken maar zo gaan proberen te verdraaien dat dat dan maar een terreur-aanslag is.
Onderzoek is nog gaande, en er zijn uitgebreide excuses gedaan dat direct gesproken werd over een verward persoon.
pi_179127820
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad, een ‘narrative’. Zo heet dat letterlijk en daartoe wordt ook besloten.
In Frankrijk volgt het gekozen narratief wel vaker na de erkenning dat het islamitisch terrorisme betreft. I.t.t. in Nederland, waar de gebeurtenissen zelf doodleuk weggemoffeld worden zijnde symptomen van diabetes en verwardheid. Maar in Frankrijk volgt na die erkennen meestal wel een narratief. Vaak een vaag verhaal, zoals Macron hierboven laat zien.

''President Macron reageerde gisteravond laat via Twitter op de gebeurtenissen. Frankrijk "betaalt opnieuw de prijs voor zijn strijd tegen degenen die onze vrijheid bedreigen", schreef hij. Om eraan toe te voegen dat Parijs "geen duimbreed zal toegeven".

Feitelijk betaalt Frankrijk de prijs voor 'diversiteit', waaronder de omarming van miljoenen moslims valt. Dat wordt op historistische wijze gereduceerd tot 'de strijd tegen degenen die onze vrijheid bedreigen'. Vaag en weglopend van de waarlijk schuldigen. De gelijkenis met NOS is daar dus weer terug.

Over de NOS gesproken. Ik zag afgelopen week nog dat ze bij het kinderjournaal een item hadden over nep-nieuws. Twee kinderen mochten langskomen op de NOS-redactie om broodnodige vragen te stellen. Een van de vragen was hoe je nep-nieuws het beste kunt herkennen. Na 3 goede punten voegde ze gewoon doodleuk toe: ''Een NOS, RTL, Volkskrant of nu.nl, die kun je vaak, eigenlijk altijd wel, geloven''. (''Want dat zijn organisaties waar journalisten werken..'').
pi_179127872
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:18 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik weet dat sommige users heel graag een islamitische terreur-aanslag willen in Nederland, maar dan moet je niet andere zaken maar zo gaan proberen te verdraaien dat dat dan maar een terreur-aanslag is.
Heeft het OM onderhand de verklaring van de dader al meegegeven? Of zijn ze nog bezig hem te overtuigen dat ie wel degelijk verward was?
  zondag 13 mei 2018 @ 10:35:12 #235
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_179127990
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:17 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Nee dat is het dus niet.

Men kijkt naar de achtergrond, wie het heeft gedaan, en wie de aanslag claimt.

Als in Parijs iemand met geestelijke problemen en een psychose, zonder link met terreurbewegingen dat had geroepen, had men ook niet gezegd dat het een aanslag is.
Nee hoor. In de media werd het meteen een teroristische aanslag ('attaque terroriste') genoemd. Pas in de loop van de nacht is de identiteit van de dader vastgesteld. Een link met terreurbewegingen moet nog blijken.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_179128224
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:35 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee hoor. In de media werd het meteen een teroristische aanslag ('attaque terroriste') genoemd. Pas in de loop van de nacht is de identiteit van de dader vastgesteld. Een link met terreurbewegingen moet nog blijken.
Dus je hebt liever dat men gewoon altijd over terrorisme heeft , ook al blijkt dat achteraf niet zo? :')
Met extra vezels!
pi_179128278
Wel fijn dat voor sommige mensen de vurige hoop op de bevestiging van een islamitisch gemotiveerde terreur-aanslag zo zwaar weegt dat dat de obsessie is.

Compassie met slachtoffers oid is totaal niet relevant. Als het stokpaardje maar aangehaald kan worden.

Nogal een triest fenomeen als je gewoon wacht en hoopt op zo iets walgelijks.
Met extra vezels!
  zondag 13 mei 2018 @ 10:54:57 #238
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179128314
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:50 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Dus je hebt liever dat men gewoon altijd over terrorisme heeft , ook al blijkt dat achteraf niet zo? :')
Als iemand al messenzwaaiend de terroristenleus noemt tussen westerse mensen, dan is het zeker geen 'verwarde', dan is het gewoon een terrorist.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 13 mei 2018 @ 10:58:57 #239
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_179128397
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:50 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Dus je hebt liever dat men gewoon altijd over terrorisme heeft , ook al blijkt dat achteraf niet zo? :')
Leg me geen woorden in de mond.
Je zit er wat de feiten betreft naast. Men heeft niet gekeken naar de achtergrond, wie het heeft gedaan en wie het heeft geclaimd. Dat was nog niet bekend toen dit als 'terroristische aanslag' in het nieuws kwam.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  zondag 13 mei 2018 @ 11:06:37 #240
455560 Logic91
Always stay rational
pi_179128540
De radicale islam is echt een kankergezwel.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_179128667
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:06 schreef Logic91 het volgende:
De radicale islam is echt een kankergezwel.
Zeker 10 doden bij Islamistische zelfmoordaanslagen bij kerken op Java

http://nieuws.tpo.nl/2018/05/13/doden-bij-aanslagen-java/
pi_179128686
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:06 schreef Logic91 het volgende:
De radicale islam is echt een kankergezwel.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de radicale islam en de islam?
pi_179128706
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als iemand al messenzwaaiend de terroristenleus noemt tussen westerse mensen, dan is het zeker geen 'verwarde', dan is het gewoon een terrorist.
Oehoeboeroe roepen met een slagersmes in je handen. Ben je dan wel verward?
pi_179128746
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:13 schreef IkFokdusIkben het volgende:

[..]

Zeker 10 doden bij Islamistische zelfmoordaanslagen bij kerken op Java

http://nieuws.tpo.nl/2018/05/13/doden-bij-aanslagen-java/
Vreselijk zeg. Wat moeten de moslims onderdrukt worden in Indonesie door de christenen dat ze hun toevlucht moeten nemen tot zulke wanhoopsdaden. Zijn de uitkeringen wel hoog genoeg in Indonesie?
pi_179128886
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:17 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Vreselijk zeg. Wat moeten de moslims onderdrukt worden in Indonesie door de christenen dat ze hun toevlucht moeten nemen tot zulke wanhoopsdaden. Zijn de uitkeringen wel hoog genoeg in Indonesie?
Vermoedelijk gaan kerkgangers over het reilen en zijlen van de moslims aldaar. Maar goed, treurig wel. Daar waar de islam verschijnt verdwijnt het andere.
pi_179128974
Het is ramadan. We kunnen wel allemaal gaan lopen schelden nu, maar we moeten meer begrip hebben. Deze mensen zijn geradicaliseerd, en moeten dan ook nog een dag zonder eten, en hun religie overpeinzen. De jihad hoort nu eenmaal bij wat moslims moeten doen. Ook overlijden ze vaak. Zij zijn ook gewoon slachtoffer hoor.

Heeft niks met de religion of peace te maken.
  zondag 13 mei 2018 @ 11:28:27 #247
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_179129009
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:26 schreef Mr.Major het volgende:
Het is ramadan. We kunnen wel allemaal gaan lopen schelden nu, maar we moeten meer begrip hebben. Deze mensen zijn geradicaliseerd, en moeten dan ook nog een dag zonder eten, en hun religie overpeinzen. De jihad hoort nu eenmaal bij wat moslims moeten doen. Ook overlijden ze vaak. Zij zijn ook gewoon slachtoffer hoor.

Heeft niks met de religion of peace te maken.
Ramadan moet nog beginnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2018 @ 11:30:10 #248
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179129039
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ramadan moet nog beginnen.
Dan is dit zeker de warming-up.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179129041
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:26 schreef Mr.Major het volgende:
Het is ramadan.
Het is helemaal geen ramadan.
Met extra vezels!
pi_179129119
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:23 schreef IkFokdusIkben het volgende:

[..]

Vermoedelijk gaan kerkgangers over het reilen en zijlen van de moslims aldaar. Maar goed, treurig wel. Daar waar de islam verschijnt verdwijnt het andere.
Al wala wal bara he. Het werkt al 1400 jaar als een trein, en is voor iedereen te zien. Alleen jammer dat de groep die het niet wil zien zo groot is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')