abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179110114
Zou het heel erg waarderen als iemand mij even uit de brand kan helpen.. Ik heb alle vier de examens van scheikunde (VWO) van 2016 en 2017 al gemaakt, maar snap er nog steeds niet zo veel van. Daarom wil ik nu met de pilot examens van 2014 en 2015 gaan oefenen, maar weet iemand of dit wel slim is aangezien deze examens al wat ouder zijn? Komen in deze examens ook nog bijv. opgaven voor die je niet hoeft te kennen voor het aankomende examen?

Alvast bedankt!
  zaterdag 12 mei 2018 @ 19:31:43 #2
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_179110573
Wellicht dat je er op Examenblad uitkomt.
Aan het typen...
pi_179111799
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:09 schreef vertman het volgende:
Komen in deze examens ook nog bijv. opgaven voor die je niet hoeft te kennen voor het aankomende examen?
Geen idee. Maar het gaat om inzicht. Daarom kan het nooit kwaad om ook wat moeilijkere opgaves te bestuderen, ook al maken die uiteindelijk geen deel van het examen uit.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179115704
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 20:36 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Geen idee. Maar het gaat om inzicht. Daarom kan het nooit kwaad om ook wat moeilijkere opgaves te bestuderen, ook al maken die uiteindelijk geen deel van het examen uit.
dit. Zou natuurlijk wel kijken of die stof behandeld wordt per vraag.

Heb hem trouwens een centraal scheikunde vwo topic van gemaakt.
pi_179127883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 19:09 schreef vertman het volgende:
Zou het heel erg waarderen als iemand mij even uit de brand kan helpen.. Ik heb alle vier de examens van scheikunde (VWO) van 2016 en 2017 al gemaakt, maar snap er nog steeds niet zo veel van. Daarom wil ik nu met de pilot examens van 2014 en 2015 gaan oefenen, maar weet iemand of dit wel slim is aangezien deze examens al wat ouder zijn? Komen in deze examens ook nog bijv. opgaven voor die je niet hoeft te kennen voor het aankomende examen?

Alvast bedankt!
Juist de pilot examens maken. Die komen overeen met het huidige examenprogramma. Ga je de gewone uit die periode maken, dan ga je dingen tegenkomen die nu minder uitgediept worden, en mis je onderdelen die er nu zeer waarschijnlijk meer inzitten (bv groene chemie).
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')