abonnement Unibet Coolblue
pi_179509244
Zidane is gone.
pi_179510519
Zidane weg :o
pi_179573128
CDLeganes twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 11:01:56 FICHAJE | Mauricio Pellegrino, nuevo entrenador del Leganés para la próxima temporada. #BienvenidoPellegrino ➡️ https://t.co/wnb2Z1rYdK https://t.co/KdQaj3Lqw2 reageer retweet
  zaterdag 9 juni 2018 @ 19:05:48 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_179696253
Promotie halve finale ZAR - NUM Venga Maños begin 2e helft 0-0 (1-1 1e wedstrijd)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 9 juni 2018 @ 19:23:24 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_179696592
Zaragoza heel veel kansen gemist, maar sterker.. 1 aanval Numancia en goal ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 9 juni 2018 @ 19:44:45 #156
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_179696964
1-1 inmiddels
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 9 juni 2018 @ 19:48:12 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_179697031
1-2 Numancia op voordeel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 9 juni 2018 @ 20:04:18 #158
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_179697398
Numancia door -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_179841144
quote:
Terwijl het WK in volle gang is, stond in de Spaanse tweede klasse nog de strijd om de promotie op het programma. Valladolid heeft zich zaterdag verzekerd van een ticket voor de Primera Division, vier jaar nadat de club uit de Spaanse eerste klasse degradeerde

Valladolid, dat op de vijfde plaats eindigde in de tweede klasse, won de play-offs om promotie. In de return van de finale speelde het team van Sergio Gonzalez zaterdag thuis 1-1 gelijk tegen Numancia, nadat het eerder de heenmatch met 0-3 had gewonnen.
pi_180120413
De Super Copa tussen Sevilla en Barça wordt waarschijnlijk over één duel gespeeld.

"I've spoken to FC Barcelona and to Sevilla in recent days and they have transmitted to me that considering the tight calendar, they were both prepared to play the Supercup as a one-off fixture," Rubiales told Cadena Ser radio.

"But we have a TV contract signed in which the Supercup was going to be a two-legged tie and we have to find a way to compensate them. If we succeed to reach an agreement with TV, then the Spanish Supercup is most likely to be played on Aug. 12 at a neutral ground in a one-off fixture as an exceptional measure. From next season, we will revert to the two-legged system."
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:00:52 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180121166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:18 schreef Masterminded het volgende:
De Super Copa tussen Sevilla en Barça wordt waarschijnlijk over één duel gespeeld.

"I've spoken to FC Barcelona and to Sevilla in recent days and they have transmitted to me that considering the tight calendar, they were both prepared to play the Supercup as a one-off fixture," Rubiales told Cadena Ser radio.

"But we have a TV contract signed in which the Supercup was going to be a two-legged tie and we have to find a way to compensate them. If we succeed to reach an agreement with TV, then the Spanish Supercup is most likely to be played on Aug. 12 at a neutral ground in a one-off fixture as an exceptional measure. From next season, we will revert to the two-legged system."

Ze moeten dat gewoon altijd over één duel doen natuurlijk. Prijs die niemand echt serieus neemt en dan meteen twee wedstrijden ermee bezig (lol)
Oh.
pi_180381346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 12:18 schreef Masterminded het volgende:
De Super Copa tussen Sevilla en Barça wordt waarschijnlijk over één duel gespeeld.

"I've spoken to FC Barcelona and to Sevilla in recent days and they have transmitted to me that considering the tight calendar, they were both prepared to play the Supercup as a one-off fixture," Rubiales told Cadena Ser radio.

"But we have a TV contract signed in which the Supercup was going to be a two-legged tie and we have to find a way to compensate them. If we succeed to reach an agreement with TV, then the Spanish Supercup is most likely to be played on Aug. 12 at a neutral ground in a one-off fixture as an exceptional measure. From next season, we will revert to the two-legged system."

quote:
De Spaanse Supercup zal dit jaar bestaan uit één wedstrijd op neutraal terrein en niet gespeeld worden met een gebruikelijke heen- en terugmatch, zo meldde de Spaanse voetbalbond RFEF maandag. Sevilla, dat het als verliezend finalist van de Copa del Rey opneemt tegen kampioen en bekerwinnaar Barcelona, reageert ontevreden.

“Sevilla wil zijn absolute ontevredenheid uitdrukken over de beslissing”, laat de club op zijn website weten. “Het is duidelijk dat de RFEF de beslissing heeft genomen met als enige doel de problemen van Barcelona op te lossen, en de verzoeken van ons genegeerd heeft. We beschouwen dit als een gebrek aan respect voor onze club en fans. Onze abonnees lopen hierdoor een finalewedstrijd in eigen stadion mis. We onderzoeken een manier om hen te vergoeden.” Sevilla laat tot slot weten de partij niet te boycotten, “want we hebben onze deelname op het veld afgedwongen”.

De RFEF koos dit jaar voor een Supercup in één wedstrijd om de eivolle kalender van beide clubs te verlichten. Sevilla begint eind juli aan zijn Europa League-campagne, terwijl Barcelona in diezelfde periode naar de Verenigde Staten trekt voor een prestigieuze oefencampagne. Toch lijkt Sevilla dus niet opgezet met de nieuwe formule.

De match staat op 12 augustus op de planning. De RFEF wil de wedstrijd graag laten doorgaan in het Marokkaanse Tanger, maar die locatie ligt nog niet officieel vast.
Bevestigd. Sevilla mad.
pi_180381370
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

[..]

Bevestigd. Sevilla mad.
Is ook gisteren op de radio tussen Rubiales en Castro op gezeik uitgedraaid _O-.

De spelersbond heeft zich overigens achter de Spaanse bond geschaard.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180695732
De openingsronde van La Liga.

Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:21:31 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180703381
Valencia - Atleti _O_ Daar ga ik voor zitten

Villarreal - Sociedad kan ook wel leuk worden, al heb ik transfers uit Spanje niet echt gevolgd
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 19:27:09 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180703460
Waar staat SAD voor achter bijna al die clubnamen :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 24 juli 2018 @ 19:35:25 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180703619
Naamloze Sportvennootschap, Sociedad Anónima Deportiva
pi_180703663
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Waar staat SAD voor achter bijna al die clubnamen :?
S.A.D. = sociedad anónima deportiva = a limited liability corporation created under a 1990 Spanish law for the purpose of operating competitive sports teams.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valencia - Atleti _O_ Daar ga ik voor zitten

Villarreal - Sociedad kan ook wel leuk worden, al heb ik transfers uit Spanje niet echt gevolgd
Villarreal heeft alleen Rodri moeten laten gaan als grote aderlating op het middenveld. Sommige namen die ze aantrokken ken ik niet echt, maar Gerard Moreno was vorig seizoen zeg maar de doelpuntenproductie van Espanyol. Funes Mori en Layun zijn ook prima aankopen me dunkt.

Sociedad heeft Asier Garitano aangesteld. Dat is de succestrainer van Leganes. Ze hebben Mikel Merino overgenomen van Newcastle United, dat lijkt mij een heerlijke aankoop voor naast Illaramendi. Verder Odriozola natuurlijk verkocht, clublegende Prieto is gestopt, maar ze vullen redelijk wat aan met jeugd. De basis was op zich gewoon vrij sterk.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator dinsdag 24 juli 2018 @ 19:38:48 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180703694
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:37 schreef Masterminded het volgende:

[..]

S.A.D. = sociedad anónima deportiva = a limited liability corporation created under a 1990 Spanish law for the purpose of operating competitive sports teams.

[..]

Villarreal heeft alleen Rodri moeten laten gaan als grote aderlating op het middenveld. Sommige namen die ze aantrokken ken ik niet echt, maar Gerard Moreno was vorig seizoen zeg maar de doelpuntenproductie van Espanyol. Funes Mori en Layun zijn ook prima aankopen me dunkt.

Sociedad heeft Asier Garitano aangesteld. Dat is de succestrainer van Leganes. Ze hebben Mikel Merino overgenomen van Newcastle United, dat lijkt mij een heerlijke aankoop voor naast Illaramendi. Verder Odriozola natuurlijk verkocht, clublegende Prieto is gestopt, maar ze vullen redelijk wat aan met jeugd. De basis was op zich gewoon vrij sterk.
Dank je wel makker :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180704872
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
Waar staat SAD voor achter bijna al die clubnamen :?
Eerbetoon aan de overleden XXXTentacion.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180738168
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:19:12 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180738315
Ook leuk dat Rayo Vallecano weer terug is, spelen die nog steeds zo aanvallend?
pi_180738352
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:19 schreef hhh38 het volgende:
Ook leuk dat Rayo Vallecano weer terug is, spelen die nog steeds zo aanvallend?
Geen idee, maar Paco Jemez was daar destijds trainer. Die ging in 2016 weg na degradatie om vervolgens na negen wedstrijden bij Granada ontslagen te worden en vorig seizoen als Jezus In Nood te dienen bij Las Palmas. Ook weinig succesvol.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator donderdag 26 juli 2018 @ 10:23:19 #174
362868 crew  Slobeend
of all places
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:35:53 #175
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180738593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:22 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Geen idee, maar Paco Jemez was daar destijds trainer. Die ging in 2016 weg na degradatie om vervolgens na negen wedstrijden bij Granada ontslagen te worden en vorig seizoen als Jezus In Nood te dienen bij Las Palmas. Ook weinig succesvol.
Ik schrok even toen ik zag dat hun coach nu Michel heet, maar het is niet de ramp die trainer was van Marseille en Malaga. Is een beginnende trainer die een groot deel van z'n carrière bij Rayo heeft gespeeld. Ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')