abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182312017
registreer om deze reclame te verbergen
Heerlijk schijten in de baas z'n tijd. Wel een hekel aan die wc's die aan de onderkant 'open' zijn, en dan iemand binnen loopt die naar de urinoir moet :p even ongemakkelijk momentje.

Verder kost het je geen water.

Brb, ff schijten.
pi_182312053
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 21:33 schreef bamibij het volgende:

[..]

In een smerige trein wc schijten :')
Ik moest ooit een keer tyfus hard schijten en ik was in een trein. Was een schone toilet ook nog _O_

Overigens de eerste en laatste keer dat ik een schoon toilet zag in een trein :')
pi_182314745
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:30 schreef Bananenpap het volgende:
Niet op een werkplek werken waar iedereen weet dat je rond half 2 even een kwartiertje weg bent. :')
Kwart over 11 hier, collega's zijn er van op de hoogte.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 13:25:36 #154
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_182314793
Present!
pi_182345060
Vandaag met het team op een externe locatie gezeten dat door jongedames keurig wordt onderhouden. Het toilet aldaar was in een klein hokje en liep in een hoekpunt. Ik heb van dat schone toilet goed gebruik gemaakt om een dralla te draaien. Helaas liep het doorspoelen van de toiletpot (uiteraard een plonspot) niet goed waardoor het verstopt raakte en iedereen na mij last van had.
pi_182475437
Vandaag rond een uur of 10 een lange dralla gedraaid op het werk in de baas zijn tijd. Op het moment dat ik klaar was met het wassen van mijn handen en het hoekje om wou lopen om naar de uitgang van de toiletruimte te gaan kwam er een collega binnen die in het overstroomde toilet ging zitten. Ik hoorde hem veel toiletpapier scheuren en al. HAHAHA
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:42:54 #157
138448 PeZu
Suspended animation
pi_182475506
wat een non klacht, daarvoor zijn er wc's, is gewoon iets heel menselijks hoor, hier je druk over maken :D :D _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_182477821
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:42 schreef PeZu het volgende:
wat een non klacht, daarvoor zijn er wc's, is gewoon iets heel menselijks hoor, hier je druk over maken :D :D _O-
Dit dus. TS komt over als een onzeker 14 jarig knulletje..
pi_182478758
Als de hygiene het toelaat en je moet dan ga je natuurlijk
pi_182550034
Mijn laatste bijdrage was weer 3 oktober zie ik... Sindsdien onterecht van mijn stage verwijderd, vieze vuile flikkers dat t zijn. Verwijderd worden omwille van het maken van 1 fout.. Waar is een stage anders voor. Schijtbedrijf. Ik zal er alles aan doen om ze zwart te maken. Misschien zelfs werken bij de concurrent.

Mja. Nu dus weer op een nieuwe stageplek sinds gister en ook vandaag weer voor het eerst hier op de toilet. Het was al de hele ochtend aan het duwen dus tja... Dan zul je toch je leeg moeten gaan schijten.
pi_182554692
Ik schijt altijd direct bij binnenkomst, en na de middagpauze ook nog ff een keertje voor de goede orde. Als alles maar schoon blijft hebben die schoonmakers ook niks te doen
pi_182886070
Vanochtend op het werk in een frisse en schone toilet twee grote dralla's gedraaid. Dit keer wel veel wc papier gebruikt om het af te vegen, dusdanig veel dat alles helaas niet doorgespoeld kon worden. Je zal de schoonmaker maar zijn; wie ik elke ochtend met een glimlach beleefd groet.
pi_182920700
Toevallig vandaag op de open dag bij mijn werk een lange dralla gedraaid. Terwijl ik bezig was hoorde ik mensen binnen komen die ook de toiletpot nodig hadden. Toen ik klaar was met vegen, deur open en de volgende ging naar binnen terwijl met het doorspoelen de helft over de toiletrand ging drijven. Het was te horen dat diegene alles schoon zat te maken voordat hij zijn behoefte kon gaan doen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')