abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 mei 2018 @ 10:57:33 #1
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179102325

Hier vind je de OP.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 mei 2018 @ 10:59:17 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179102342
quote:
Kuyt over 'te zware' Feyenoord-teamgenoot: 'Zei hij: ik ben een emotionele eter'

Dirk Kuyt liet zich begin 2016 tijdens de sportieve crisis van Feyenoord niet onbetuigd. De aanvaller nam de selectie apart voor een groepsgesprek, schrijft hij in zijn boek Het Geloof in Succes, geciteerd door De Telegraaf.

'Ik heb toen als eerste mijn eigen verhaal verteld. Wat deze waardeloze situatie met me deed, dat ik er 's nachts wakker van lag, dat ik geëmotioneerd was, maar ook dat ik me soms stoorde aan bepaalde mensen. Ik heb mijn hele gevoel op tafel gelegd.' Kuyt ging vervolgens alle spelers langs. 'Natuurlijk wist ik wat bepaalde spelers irriteerde en wie zich aan wie ergerde. Dan liet ik een speler eerst praten, maar zodra ik dacht dat hij nog niet alles had verteld, lokte ik 'm uit de tent.'

Volgens Kuyt leverde dat 'fantastische gesprekken' op. 'We hebben de hele avond gezeten en het ging eigenlijk alle kanten op. Soms emotioneel, soms moesten we vreselijk lachen. Zoals bij opmerkingen van Elia, die van nature al een grappig persoon is. Of met Achahbar. Ik zei: 'Anass, je bent misschien wel de meest talentvolle speler, maar kijk eens in de spiegel. Ben jij nou een topsporter? Je bent veel te zwaar!'. Zei hij: 'Ik ben gewoon een emotionele eter. Als ik me niet lekker voel, dan ga ik eten'. Wij met z'n allen: 'Nou, dan voel je je zeker al een tijdje niet lekker!'.

'Maar er waren ook jongens die met tranen in de ogen hun verhaal vertelden', vervolgt Kuyt. 'Heel emotioneel, maar zo leerden we wel van elkaar. Wat iemand dwarszat, hoe de groep naar een bepaalde speler keek, wat ze van iemand verwachtten', aldus de ex-international. 'Zo vertoonde Michiel Kramer bepaald gedrag; ik wilde weten hoe hij dat zelf zag en hoe hij zich daaronder voelde.'

'Als je hem ziet, zoals met dat broodje kroket, dan vinden de mensen hem een eikel', aldus Kuyt. 'Terwijl Michiel juist een gevoelige jongen is die veel aandacht nodig heeft. Hij heeft een bepaalde uitstraling waardoor je denkt dat het hem geen moer interesseert, terwijl het juist andersom is. We hebben die avond geleerd dat Michiel soms een hand op zijn schouder en wat aandacht nodig heeft.'
Dirk de psycholoog _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 mei 2018 @ 11:01:46 #3
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179102366
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Dirk de psycholoog _O_
Godverdomme :')
  zaterdag 12 mei 2018 @ 11:09:00 #4
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_179102438
Man man man :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_179102469
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Dirk de psycholoog _O_
haha wat een god
pi_179103064
Opsluiten die demagoog.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2018 11:56:52 ]
pi_179103219
Dit soort dingen heb je bij veel bedrijven, vind het allemaal niet zo boeiend. Wat je ook van Dirk vindt, hij was een leider en die miste Feyenoord dit seizoen.
pi_179103480
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Dirk de psycholoog _O_
Prachtig _O-
Van alles is weer waardeloos.
pi_179103622
Ik twijfel nog of ik dit boek ga kopen. Ik las op FR12 dat Dirk in het boek niet het achterste van zijn tong laat zien omdat hij geen mensen wil beschadigen. Logisch, maar niet echt bevorderlijk voor een boeiend boek. En als ik zie dat hij wel anekdotes vertelt over spelers die niet hoog in de pikorde staan dan denk ik daar het mijne van.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:30:53 #10
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_179103652
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort dingen heb je bij veel bedrijven, vind het allemaal niet zo boeiend. Wat je ook van Dirk vindt, hij was een leider en die miste Feyenoord dit seizoen.
Dit is zo'n nietszeggende uitspraak. Wat we dit seizoen miste waren de kwaliteiten van Elia, Karsdorp en Kongolo. En de Jones van vorig seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_179103737
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:30 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dit is zo'n nietszeggende uitspraak. Wat we dit seizoen miste waren de kwaliteiten van Elia, Karsdorp en Kongolo. En de Jones van vorig seizoen.
Het is een combinatie denk ik.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 13:31:18 #12
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_179104468
Dirk Kuyt heeft er mede voor gezorgd dat Giovanni van Bronckhorst nu nog steeds trainer van Feyenoord is. De directie van de Rotterdammers twijfelde tijdens het seizoen 2015/2016 of het verder moest gaan met Van Bronckhorst, waarna Kuyt een goed woordje deed voor zijn trainer.

De routinier klopte aan bij Feyenoord-directeur Martin van Geel. "Ik heb hem toen gezegd: Je moet hem dat contract laten tekenen", vertelt Kuyt in een voorpublicatie van zijn biografie Het Geloof in Succes, die zaterdag in De Telegraaf verscheen. "De trainer heeft het verdiend om een contract te krijgen, dus maak het in godsnaam rond. De spelers zijn positief, ik ben positief, jullie zijn positief, dan gaan we via de media toch geen probleem creëren terwijl we geen probleem hebben? (...) Ik had mijn hart gelucht en gelukkig kwam het daarna snel rond tussen Feyenoord en Gio."

De samenwerking tussen de twee oud-ploeggenoten verliep aanvankelijk nog stroef, vertelt Kuyt. "Ik was net als Gio veel met de groep bezig. Zozeer zelfs dat als Gio iets zei, ik daar wel eens overheen ging", denkt de inmiddels gestopte WK-finalist terug aan het begin van het seizoen 2015/2016. "Dat moest niet, dat was niet goed voor de situatie. Achteraf gingen we dan bij elkaar zitten om het uit te praten. Gio zei dan: Dirk, dat was niet handig, niet slim om het zo te doen."


Deze man :') :') :')
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 12 mei 2018 @ 13:35:03 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179104503
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 13:31 schreef PIETR het volgende:
Dirk Kuyt heeft er mede voor gezorgd dat Giovanni van Bronckhorst nu nog steeds trainer van Feyenoord is. De directie van de Rotterdammers twijfelde tijdens het seizoen 2015/2016 of het verder moest gaan met Van Bronckhorst, waarna Kuyt een goed woordje deed voor zijn trainer.

De routinier klopte aan bij Feyenoord-directeur Martin van Geel. "Ik heb hem toen gezegd: Je moet hem dat contract laten tekenen", vertelt Kuyt in een voorpublicatie van zijn biografie Het Geloof in Succes, die zaterdag in De Telegraaf verscheen. "De trainer heeft het verdiend om een contract te krijgen, dus maak het in godsnaam rond. De spelers zijn positief, ik ben positief, jullie zijn positief, dan gaan we via de media toch geen probleem creëren terwijl we geen probleem hebben? (...) Ik had mijn hart gelucht en gelukkig kwam het daarna snel rond tussen Feyenoord en Gio."

De samenwerking tussen de twee oud-ploeggenoten verliep aanvankelijk nog stroef, vertelt Kuyt. "Ik was net als Gio veel met de groep bezig. Zozeer zelfs dat als Gio iets zei, ik daar wel eens overheen ging", denkt de inmiddels gestopte WK-finalist terug aan het begin van het seizoen 2015/2016. "Dat moest niet, dat was niet goed voor de situatie. Achteraf gingen we dan bij elkaar zitten om het uit te praten. Gio zei dan: Dirk, dat was niet handig, niet slim om het zo te doen."


Deze man :') :') :')
Hij is echt nog erger dan ik dacht _O-
  zaterdag 12 mei 2018 @ 13:38:33 #14
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179104541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik twijfel nog of ik dit boek ga kopen. Ik las op FR12 dat Dirk in het boek niet het achterste van zijn tong laat zien omdat hij geen mensen wil beschadigen. Logisch, maar niet echt bevorderlijk voor een boeiend boek. En als ik zie dat hij wel anekdotes vertelt over spelers die niet hoog in de pikorde staan dan denk ik daar het mijne van.
Natuurlijk. Wel de zwakke broeders verder de grond in schoppen, maar zijn matties natuurlijk beschermen. :')

En waarschijnlijk dan vooral zeiken op de jongens met een kleurtje, want zo rolt Dirk.

Tyfus eikel, maar goed, dat wisten we al.
pi_179104807
Arme Anass
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179105055
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 13:31 schreef PIETR het volgende:
Dirk Kuyt heeft er mede voor gezorgd dat Giovanni van Bronckhorst nu nog steeds trainer van Feyenoord is. De directie van de Rotterdammers twijfelde tijdens het seizoen 2015/2016 of het verder moest gaan met Van Bronckhorst, waarna Kuyt een goed woordje deed voor zijn trainer.

De routinier klopte aan bij Feyenoord-directeur Martin van Geel. "Ik heb hem toen gezegd: Je moet hem dat contract laten tekenen", vertelt Kuyt in een voorpublicatie van zijn biografie Het Geloof in Succes, die zaterdag in De Telegraaf verscheen. "De trainer heeft het verdiend om een contract te krijgen, dus maak het in godsnaam rond. De spelers zijn positief, ik ben positief, jullie zijn positief, dan gaan we via de media toch geen probleem creëren terwijl we geen probleem hebben? (...) Ik had mijn hart gelucht en gelukkig kwam het daarna snel rond tussen Feyenoord en Gio."

De samenwerking tussen de twee oud-ploeggenoten verliep aanvankelijk nog stroef, vertelt Kuyt. "Ik was net als Gio veel met de groep bezig. Zozeer zelfs dat als Gio iets zei, ik daar wel eens overheen ging", denkt de inmiddels gestopte WK-finalist terug aan het begin van het seizoen 2015/2016. "Dat moest niet, dat was niet goed voor de situatie. Achteraf gingen we dan bij elkaar zitten om het uit te praten. Gio zei dan: Dirk, dat was niet handig, niet slim om het zo te doen."


Deze man :') :') :')
Je beseft je dat topsport bedrijven niet iets is voor de gemiddelde man?
Exact het type persoonlijkheid dat we dit seizoen missen.
blablablabla
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:32:07 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179105167
Kunnen ze dat boek niet gewoon meteen de bijbel gaan noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179105255
ik zag even wat namen voorbij komen voor die afscheidswedstrijd van Dirk maar dat kan nog wel eens leuk worden

quote:
'Vrienden van Dirk'
Voor de rust neemt Feyenoord het op tegen een team bestaand uit voormalig ploeggenoten van Kuijt uit zijn tijd bij Liverpool en Fenerbahçe. In dat team, genaamd de 'Vrienden van Dirk', speelt hij onder anderen met Jerzy Dudek, Steven Gerrard, Xabi Alonso, Jamie Carragher, Robbie Fowler en Craig Bellamy.
pi_179105276
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Met zulke grote namen begrijp ik de hoge prijzen wel. Wat een namen, we worden verwend.
voor dat soort namen in de Kuip moeten we nog eens 18 jaar wachten
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 14:41:08 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179105297
Stom dat beide teams maar één helft spelen dat Nederlands elftal had niet gehoeven je kan ook Robben en Van Persie selecteren voor dat andere team.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 14:41:58 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179105316
Apart dat Kalou niet komt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:42:06 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179105317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stom dat beide teams maar één helft spelen dat Nederlands elftal had niet gehoeven je kan ook Robben en Van Persie selecteren voor dat andere team.
Lekker boeiend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179105336
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:38 schreef Evertjan het volgende:
Craig Bellamy
Eidelijk!
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:43:52 #24
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179105343
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart dat Kalou niet komt.
"Koeman zal tijdens de twee speelhelften gebruikmaken van spelers uit diverse fases van de clubgeschiedenis van Feyenoord, zoals Patrick Lodewijks, Roy Makaay, Salomon Kalou, Lex Immers, Miquel Nelom, Jan-Arie van der Heijden, Rick Karsdorp, Jens Toornstra, Tonny Vilhena en Steven Berghuis."
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:59:57 #25
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_179105620
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Dirk de psycholoog _O_
Dit soort dingen vind ik toch een beetje gênant. Hij scoort een hattrick in de beslissende kampioenswedstrijd, hoeveel meer erkenning wil je nog? 't Is wel goed zo.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')