abonnement Unibet Coolblue
pi_179097084
Hallo allen,

Aangezien het nep leer van mijn jas af gaat wil ik alles eraf halen, alleen zitten sommige stukken nog goed vast. Ik vroeg mij af of iemand enig idee had hoe ik dit het er beste vanaf kan halen..

Onder het nep leer zit een gewone stof, ik heb het idee om er verschillende donkere kleuren verf overheen te gooien wanneer ik al het nep leer ervan af heb gehaald.

Alvast bedankt! (Ik weet niet of dit de juiste categorie is voor deze vraag)

Met vriendelijke groet,

Koekdoos.
pi_179097241
Heb je een foto?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_179097528
Hier een foto van het gedeelte met leer:


Hier een foto van het gedeelte waar ik het leer al vanaf heb gehaald:
  vrijdag 11 mei 2018 @ 23:45:23 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_179097637
Lijkt me een heel goedkope jas en heel veel moeite om alles eraf te pulken. Ik zou gewoon iets anders kopen.....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_179098075
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 23:45 schreef goed_volk het volgende:
Lijkt me een heel goedkope jas en heel veel moeite om alles eraf te pulken. Ik zou gewoon iets anders kopen.....
Het was inderdaad een goedkope jas, ik heb deze 2 jaar geleden gekocht en nu pas gaat het nep leer eraf. Daarom vraag ik ook of er een snellere manier is om het eraf te krijgen aangezien ik er verf overheen wil gooien.

Zit verder nog prima, dus als ik het gewoon nog kan gebruiken vind ik het zonde om weg te gooien.
pi_179098211
Gewoon paar dagen opnieuw wassen ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_179099567
Gaat heel lelijk worden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179101084
Ik heb bij een jasje van mij een keer de nepleren stukjes eraf gehaald met een tornmesje, maar dat waren maar een paar kleine stukjes en randjes. Dat was nog best wel wat werk, maar daar zie je niks meer van.

Weet niet wat voor stof het is, maar veel textielverf pakt alleen op natuurlijke stoffen zoals katoen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_179138741
Bedankt voor alle reacties, ik denk dat het beste is om een goedkope jas te kopen en daar mee om te knutselen. Anders gaat er denk ik veel werk inzitten en loopt het misschien niet zoals ik in gedachten heb. Dat zou zonde zijn.
pi_179158773
Of meer geld uitgeven aan een kwalitatief betere en tijdloze jas en daar dan meer dan twee jaar meedoen. Een goedkope jas nieuw kopen om mee te knutselen is wel op een hele bizarre manier bijdragen aan de consumptiemaatschappij.

En als je dan per se wilt knutselen (ik begrijp het wel, hoor; ik knutsel ook graag met kleding), doe het dan op ze minst met tweedehands kleding! ;)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')