abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179130717
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 00:39 schreef GhostHuntingNo het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Je moet eens weten hoe vaak ik dit gedaan heb.
Het is de manier waarop je het doet en hoe je er mee om gaat.
Veel mensen weten niet waar ze mee bezig zijn en daardoor kan dat idd gebeuren.
Maar ik heb enorm vaak glaasje gedraaid en er is me nooit wat overkomen.
Ik heb alleen leuke ervaringen mee gemaakt en bijzondere.
Ook vallen ze me niet lastig maar laten ze wel weten dat ze er zijn op een warme manier.
Ik snap dat je me hiervoor wilt beschermen en dat wardeer ik ook, alleen hoef je je hierom niet druk te maken.

Grtz,

GhosthuntingNo
Ik kende iemand bij wie de entiteiten zich lange tijd ook positief voordeden, tot ze greep op hem hadden, toen toonde ze hun ware aard. Maar blijf doorgaan, dan kom je ook vanzelf wel de ‘juiste’ tegen. Ik waarschuw hier vooral onwetende users die je hier slachtoffer van wilt maken.
  zondag 13 mei 2018 @ 13:28:41 #27
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179130916
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:14 schreef Neoheo het volgende:

[..]

Ik kende iemand bij wie de entiteiten zich lange tijd ook positief voordeden, tot ze greep op hem hadden, toen toonde ze hun ware aard. Maar blijf doorgaan, dan kom je ook vanzelf wel de ‘juiste’ tegen. Ik waarschuw hier vooral onwetende users die je hier slachtoffer van wilt maken.
Dit is ook mijn ervaring, maar dan deden ze zich nooit positief voor. Het eindresultaat is dat ik een bijbelgelover en Christen ben geworden en dat Jezus Christus Heer is. Die geesten zijn allemaal duivelen.
  zondag 13 mei 2018 @ 16:42:02 #28
477890 GhostHuntingNo
Dont judge me
pi_179135438
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:14 schreef Neoheo het volgende:

[..]

Ik kende iemand bij wie de entiteiten zich lange tijd ook positief voordeden, tot ze greep op hem hadden, toen toonde ze hun ware aard. Maar blijf doorgaan, dan kom je ook vanzelf wel de ‘juiste’ tegen. Ik waarschuw hier vooral onwetende users die je hier slachtoffer van wilt maken.
Ik wil helemaal niemand slachtoffer maken.
Je moet vooral geloven waar je in gelooft maar ik weet wel beter.
Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Ik doe dit al 8 jaar en nooit heb ik iets ergs mee gemaakt.
Maar ik snap je niet, want je hebt dit zelf nooit gedaan, dus hoe kun je dan in godsnaam oordelen?
En die verhaaltjes die er op forums staan geloof ik geen snars van...
Het is maar net hoe gek je jezelf maakt.
  zondag 13 mei 2018 @ 16:44:56 #29
477890 GhostHuntingNo
Dont judge me
pi_179135504
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:28 schreef Manke het volgende:

[..]

Dit is ook mijn ervaring, maar dan deden ze zich nooit positief voor. Het eindresultaat is dat ik een bijbelgelover en Christen ben geworden en dat Jezus Christus Heer is. Die geesten zijn allemaal duivelen.
Haha tuurlijk het zijn allemaal duivelen..
Man.. als je hier echt ervaring mee hebt weet je dat het geen duivelen zijn maar gewoon geesten met goede energie en negatieve energie.. diegene die verzint dat het bord word bewaakt door een of andere duivel heeft een kronkel in zn kop..
Ik doe dit meer dan 8 jaar en nooit maar dan ook nooit is me iets overkomen!
  zondag 13 mei 2018 @ 16:52:08 #30
477890 GhostHuntingNo
Dont judge me
pi_179135716
Even voor alle duidelijkheid:

Mensen die verzinnen dat het bord gevaarlijk is of word bezeten door duivelen zijn niet goed wijs.
Natuurlijk kun je jezelf een slechte geest oproepen, maar dat kan ALLEEN als je onnozele vragen stelt en het bord niet afsluit (dit houdt het portaal open) ik ben er duidelijk van overtuigd dat er negatieve geesten zijn maar ook zeker positieve geesten. Ze zouden je leven alleen kunnen beinvloeden als je hier voor open staat en dit dus niet op de juiste manier doet! Mocht dit ooit gebeuren heb je salie en zout om je huis te reinigen, maar gelukkig is dit bij mij nooit nodig geweest.
Ook moet je ze niet lastig vallen door keer op keer contact met ze te maken, maar doe dit heel af en toe. Mensen die dus bullshit geloven dat je zelfmoord gaat plegen of psygisch gek word, heeft te veel OUIJA/Horror films gekeken. Uiteraard kun je psygisch gek worden als je daar al aanleg voor hebt, erg bang bent voor dit soort dingen, of hier op de verkeerde manier mee om gaat.

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID: WEET WAAR JE OVER PRAAT!!!
pi_179144379
Ik geloof niet in negatieve en positieve geesten. Ik noem ze liever entiteiten overigens.
Ik geloof wel in leven na de dood, en dat sommige overledenen blijven hangen en niet overgaan naar de geestenwereld. Hier blijven hangen. Waarom?
Plotselinge dood, gewelddadige dood, de weg naar het licht niet kunnen vinden. Dolen.
Ik geloof ook absoluut niet dat geesten je iets aan kunnen doen. Niet zoals in horrorfilms.
Ik geloof wel dat ze kunnen communiceren en eigenlijk hulp zoeken.
En contact maken dmv een ouijabord is dan ook eigenlijk een hulpmiddel.
Het gevaar is alleen dat de reacties via zo'n bord heel zichtbaar zijn. En dat kan voor mensen die niet weten wat ze doen hele nare consequenties hebben.
Dus ik snap TS wel.
Want ik geloof niet in horrorstory's, dat entiteiten die eigenlijk altijd al om je heen zijn, ineens door gebruik van zo'n bord ineens kwaadaardig worden.
Dan waren ze dat al geweest.
pi_179156133
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik geloof niet in negatieve en positieve geesten. Ik noem ze liever entiteiten overigens.
Ik geloof wel in leven na de dood, en dat sommige overledenen blijven hangen en niet overgaan naar de geestenwereld. Hier blijven hangen. Waarom?
Plotselinge dood, gewelddadige dood, de weg naar het licht niet kunnen vinden. Dolen.
Ik geloof ook absoluut niet dat geesten je iets aan kunnen doen. Niet zoals in horrorfilms.
Ik geloof wel dat ze kunnen communiceren en eigenlijk hulp zoeken.
En contact maken dmv een ouijabord is dan ook eigenlijk een hulpmiddel.
Het gevaar is alleen dat de reacties via zo'n bord heel zichtbaar zijn. En dat kan voor mensen die niet weten wat ze doen hele nare consequenties hebben.
Dus ik snap TS wel.
Want ik geloof niet in horrorstory's, dat entiteiten die eigenlijk altijd al om je heen zijn, ineens door gebruik van zo'n bord ineens kwaadaardig worden.
Dan waren ze dat al geweest.
Geesten kunnen je weldegelijk iets 'aandoen'.. door onrust in huis te brengen bijvoorbeeld.
Het ligt er aan hoe gevoelig en open of koel je hierin bent.
Je kunt van tevoren niet weten wat voor energie jij aantrekt met een of andere sessie.
Ik ben er geen voorstander van.

TIP: kijk de film Veronica eens op Netflix, waargebeurd verhaal.

https://www.glamour.nl/fu(...)aller-tijden-te-zijn
pi_179163623
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:49 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Geesten kunnen je weldegelijk iets 'aandoen'.. door onrust in huis te brengen bijvoorbeeld.
Het ligt er aan hoe gevoelig en open of koel je hierin bent.
Je kunt van tevoren niet weten wat voor energie jij aantrekt met een of andere sessie.
Ik ben er geen voorstander van.

TIP: kijk de film Veronica eens op Netflix, waargebeurd verhaal.

https://www.glamour.nl/fu(...)aller-tijden-te-zijn
Veronica heb ik gezien. :Y
Dat geesten onrust kunnen brengen weet ik. Ik ben zelf eens enorm bang geweest van een geest die om me heen hing.
Zoals in Veronica is echt extreem. Het kan gepresenteerd worden als waar gebeurd. Ik geloof daar niet in. Ik denk eerder dat de mens zó bang kan worden, dat hij doordraait.
Daarom, weet wat je doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 08:24:22 ]
pi_179179763
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik geloof niet in negatieve en positieve geesten. Ik noem ze liever entiteiten overigens.
Ik geloof wel in leven na de dood, en dat sommige overledenen blijven hangen en niet overgaan naar de geestenwereld. Hier blijven hangen. Waarom?
Plotselinge dood, gewelddadige dood, de weg naar het licht niet kunnen vinden. Dolen.
Ik geloof ook absoluut niet dat geesten je iets aan kunnen doen. Niet zoals in horrorfilms.
Ik geloof wel dat ze kunnen communiceren en eigenlijk hulp zoeken.
En contact maken dmv een ouijabord is dan ook eigenlijk een hulpmiddel.
Het gevaar is alleen dat de reacties via zo'n bord heel zichtbaar zijn. En dat kan voor mensen die niet weten wat ze doen hele nare consequenties hebben.
Dus ik snap TS wel.
Want ik geloof niet in horrorstory's, dat entiteiten die eigenlijk altijd al om je heen zijn, ineens door gebruik van zo'n bord ineens kwaadaardig worden.
Dan waren ze dat al geweest.
Jij weet waar je over praat en je snapt het precies.
Ik heb precies dezelfde gedachte als jou hierbij.
+1000
pi_179179864
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:28 schreef Manke het volgende:

[..]

Dit is ook mijn ervaring, maar dan deden ze zich nooit positief voor. Het eindresultaat is dat ik een bijbelgelover en Christen ben geworden en dat Jezus Christus Heer is. Die geesten zijn allemaal duivelen.
Is zo niet waar wat je daar zegt. En de bijbel is voor 15% waarheid. Ik geloof zeker in god, maar de bijbel is ontzettend verzonnen. Geen jehovagetuige die mij ooit overhaalt om de bijbel te geloven.
pi_179839054
Je kan een poging wagen.
you only get one shot, do not miss your chance to blow
pi_179865441
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om in TRU dingen te roepen als "onzin" zonder enige onderbouwing. Iedereen mag zeggen wat hij wil, mits met respect voor personen met een andere mening. Dit geldt voor zowel believers als non-believers.

Bedenk dat iedereen een andere set ervaringen heeft, en andere dingen mee heeft gemaakt. Dat jij dat niet hebt, wil niet zeggen dat het niet bestaat. Regelmatig is er een trend te zien waarin alles wat in TRU besproken wordt wordt afgedaan als onzin. Dat is niet de bedoeling, enerzijds gelet op het open karakter van TRU en anderzijds voor het respect voor iemand anders zijn persoonlijke mening en ervaringen. Tegen reacties die deze policy overschrijden zal dan ook nadrukkelijk worden opgetreden, en worden genote.
  maandag 18 juni 2018 @ 09:37:51 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179865668
Even gebezemd. De zin of onzin van het ouijabord mag in principe best besproken worden verder maar hou het een beetje respectvol naar elkaar. Geen idee of TS nog wat respons heeft gekregen met betrekking tot zijn oproep overigens, ben wel benieuwd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_179865933
edit: Dan moet je maar gewoon niet in TRU posten denk ik.

[ Bericht 92% gewijzigd door jogy op 18-06-2018 09:58:04 ]
pi_179866063
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 16:44 schreef GhostHuntingNo het volgende:

[..]

Haha tuurlijk het zijn allemaal duivelen..
Man.. als je hier echt ervaring mee hebt weet je dat het geen duivelen zijn maar gewoon geesten met goede energie en negatieve energie.. diegene die verzint dat het bord word bewaakt door een of andere duivel heeft een kronkel in zn kop..
Ik doe dit meer dan 8 jaar en nooit maar dan ook nooit is me iets overkomen!
En met wie heb je dit dan al die tijd gedaan? Of kan het ook in je eentje?
  maandag 18 juni 2018 @ 10:26:25 #41
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179866667
Als dit echt was waren er hele faculteiten aan gewijd. Helaas, het is niet zo.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179869827
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:37 schreef jogy het volgende:
Even gebezemd. De zin of onzin van het ouijabord mag in principe best besproken worden verder maar hou het een beetje respectvol naar elkaar. Geen idee of TS nog wat respons heeft gekregen met betrekking tot zijn oproep overigens, ben wel benieuwd.
_O_
pi_179871621
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 16:52 schreef GhostHuntingNo het volgende:
Even voor alle duidelijkheid:

Mensen die verzinnen dat het bord gevaarlijk is of word bezeten door duivelen zijn niet goed wijs.
begint goed
quote:
Natuurlijk kun je jezelf een slechte geest oproepen, maar dat kan ALLEEN als je onnozele vragen stelt en het bord niet afsluit (dit houdt het portaal open)
Ah. Jammer weer.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180022549
Probeer het ook eens geblinddoekt. Dat schijnt geesten op mysterieuze wijze te blokkeren :Y
-
pi_180022751
Ik wil wel meedoen. Heb wel een vrij dominante hand.
  zondag 24 juni 2018 @ 21:45:06 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_180023226
TS, leef je nog?!?! TS?!?!?!
pi_180024220
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 21:45 schreef RickoKun het volgende:
TS, leef je nog?!?! TS?!?!?!
TS is bezeten door een geest waardoor hij niet meer kan fokken!
  maandag 25 juni 2018 @ 00:51:56 #48
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_180026420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 18:19 schreef Neoheo het volgende:
Je weet duidelijk niet wat je doet. Er zijn een aantal users hier die er ernstige psychologische problemen aan hebben overgehouden. Je bent nu veilig, maar als je moedwillig die wezens toegang verleent naar deze wereld en jezelf, dan mag je van het heelal de gevolgen ook geheel zelf dragen. Die wezens kunnen je innerlijke beleving van de wereld in een letterlijke hel veranderen. En geen huisarts, politie, koning zal je geloven of echt kunnen helpen.
Zijn heer ook voorbeelden van?

[ Bericht % gewijzigd door jogy op 04-07-2018 14:14:55 ]
pi_180234994
quote:
4s.gif Op maandag 20 juli 2009 15:41 schreef Bastard het volgende:
Dit forum is voor diegenen bedoeld die een serieuze interesse hebben in fenomenen van bovennatuurlijke aard en daar onderling in alle respect met elkaar over kunnen praten.
Iedereen is welkom, mits men zich normaal en fatsoenlijk gedraagt en de doelgroep van dit forum respecteert.
Enkele shortcuts:
Voor degenen die wat graag het tegendeel willen bewijzen van wat hier als normaal bevonden wordt, HIER
Voor degenen die er een kermis van willen maken, dat kan HIER
Voor degenen die graag het kind in zich willen laten spreken, HIER
Voor een heerlijk recept van erwtensoep, HIER

Veel plezier :)

Groet,
J&L&B.
pi_180235510
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:41 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Idd, beetje jammer dat het meerendeel van de reacties niet serieus is.

Ikzelf geloof niet zozeer in Ouija borden, maar ik lees dit soort dingen regelmatig omdat ik toch hoop dat ik ooit overtuigd raak :)
Weggegaan en opgerot
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')