abonnement Unibet Coolblue
pi_179094319
Beste fokkers. Ik heb het 2 maanden geleden uitgemaakt met mijn ex-vriendin. We spraken toen nog af zoals we daarvoor deden. Alles was toen nog leuk en gezellig tot dat ze ruimte wilde. Logisch natuurlijk. Alleen ben ik mij nooit zo goed bewust van geweest hoeveel ik eigenlijk van haar hield. Ik dacht dat mijn verliefdheid volledig weg was. Maar helaas is dat niet zo. Na een tijd dat ze mij geskipt heeft spraken we weer af. Ik merkte gelijk al hoeveel ze wel niet veranderd is en hoe slecht zij onze relatie vond. Vandaag maakte ze een 'grapje' dat ze al naar bed is geweest met een andere meid en dat heeft mij zoveel pijn gedaan. Echt niet normaal.
We zouden vrienden blijven maar ik denk dat ik dit niet kan. Ik hou nog zoveel van haar en kan het mij niet eens inbeelden hoe het zal zijn om haar met een ander te zien. Ik heb van alles al geprobeerd om mijn pijn te doven. Met mensen afspreken, meer werken, bezig zijn met een hobby noem het maar op. Niks heeft geholpen. Hoe zijn jullie door pijnlijke breakups gekomen en wat zijn jullie tips. Ik kan maar niet stoppen met huilen en ik ben nu helemaal radeloos. Moet ik mijn contact met haar verbreken of juist niet en hoe kan ik van die enorme eenzaamheidsgevoel afkomen. Ik weet het allemaal niet meer. Alvast bedankt.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 20:48:47 #2
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179094343
Ik snap het niet helemaal. Jij hebt het uitgemaakt, omdat zij ruimte wilde? Was het een erg korte relatie, dat die zo makkelijk is opgegeven? En ben je die eerste twee maanden wel zonder problemen doorgekomen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_179094413
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 20:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Jij hebt het uitgemaakt, omdat zij ruimte wilde? Was het een erg korte relatie, dat die zo makkelijk is opgegeven? En ben je die eerste twee maanden wel zonder problemen doorgekomen?
Ik had het uitgemaakt omdat ik dacht dat mijn gevoelens helemaal verdwenen waren. We hebben een relatie van 3 jaar gehad. In de eerste maand dat het uit was hebben we gewoon afgesproken en voelde het eigenlijk gewoon alsof we weer wat hadden tot dat ze ruimte wilde om het te verwerken. Dat begreep ik. Maar toen ik merkte dat ze mij begon de negeren voelde ik pas wat ik had gedaan en toen was het al te laat. Nu ga ik een beetje dood van verdriet en probeer ik er vanaf te komen maar ik weet het niet meer. Zij was mijn enige maatje die Ik in die 3 jaar had en nu is dat ook weg. Ik ben radeloos. Niks verdooft de pijn. En ik zou graag willen weten hoe anderen er bovenop zijn gekomen om te kijken of dat ook voor mij werkt.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 20:56:25 #4
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179094441
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 20:54 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Ik had het uitgemaakt omdat ik dacht dat mijn gevoelens helemaal verdwenen waren. We hebben een relatie van 3 jaar gehad. In de eerste maand dat het uit was hebben we gewoon afgesproken en voelde het eigenlijk gewoon alsof we weer wat hadden tot dat ze ruimte wilde om het te verwerken. Dat begreep ik. Maar toen ik merkte dat ze mij begon de negeren voelde ik pas wat ik had gedaan en toen was het al te laat. Nu ga ik een beetje dood van verdriet en probeer ik er vanaf te komen maar ik weet het niet meer. Zij was mijn enige maatje die Ik in die 3 jaar had en nu is dat ook weg. Ik ben radeloos. Niks verdooft de pijn. En ik zou graag willen weten hoe anderen er bovenop zijn gekomen om te kijken of dat ook voor mij werkt.
Ik proef veel gebrek aan communicatie tussen jullie.
Heb je je gevoelens hierover al eens naar haar geuit?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 11 mei 2018 @ 20:58:55 #5
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179094480
Overigens is er helaas niet echt een cure voor liefdesverdriet. Als het echt voorbij is moet het slijten, en dat kost tijd.

Hoe oud ben je?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_179094510
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 20:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Overigens is er helaas niet echt een cure voor liefdesverdriet. Als het echt voorbij is moet het slijten, en dat kost tijd.

Hoe oud ben je?
21
pi_179094528
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 20:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik proef veel gebrek aan communicatie tussen jullie.
Heb je je gevoelens hierover al eens naar haar geuit?

Ja het enige wat ze zei was dat ze al dacht dat het niet handig was om af te spreken
pi_179094606
Lesbi?
  vrijdag 11 mei 2018 @ 21:07:31 #9
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179094627
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 21:01 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Ja het enige wat ze zei was dat ze al dacht dat het niet handig was om af te spreken
Tsja, lijkt me dat je haar gekwetst hebt met het uitmaken. Als het er niet meer inzit kun je inderdaad het contact best verbreken, en haar zo volledig mogelijk uit je leven verwijderen. Verder veel over praten als je de behoefte voelt en afleiding zoeken. En wachten tot het gevoel minder wordt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_179094776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 21:05 schreef hoechst het volgende:
Lesbi?
Bi
pi_179094792
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 21:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Tsja, lijkt me dat je haar gekwetst hebt met het uitmaken. Als het er niet meer inzit kun je inderdaad het contact best verbreken, en haar zo volledig mogelijk uit je leven verwijderen. Verder veel over praten als je de behoefte voelt en afleiding zoeken. En wachten tot het gevoel minder wordt.
Het probleem is dat ik er met niemand echt over kan praten waardoor ik dus nooit mijn echte gevoelens kan uiten. Zij was de enige bij wie ik dat deed.
pi_179095129
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 20:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Overigens is er helaas niet echt een cure voor liefdesverdriet. Als het echt voorbij is moet het slijten, en dat kost tijd.

Hoe oud ben je?
Tijd & andere chickies.
pi_179095336
Zet een hoog doel voor jezelf om te halen (maar wat heel lastig is).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179095365
pi_179095396
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 21:52 schreef Blue_note het volgende:
[ afbeelding ]
:')
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_179095426
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 21:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
_O-
Ja, de tering wat een zijkwijf zeg.
pi_179095521
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 20:54 schreef Satesaus het volgende:
Zij was mijn enige maatje die Ik in die 3 jaar had en nu is dat ook weg. Ik ben radeloos. Niks verdooft de pijn. En ik zou graag willen weten hoe anderen er bovenop zijn gekomen om te kijken of dat ook voor mij werkt.
Als je een relatie hebt gehad van drie jaar en je bent 21 lijkt me de kans vrij aannemelijk dat je nog niet eerder een lange relatie hebt gehad en dus voor het eerst door zo'n breakup gaat. Het pijnlijke en onbevredigende antwoord is dat het gewoon echt tijd kost. En inderdaad, niets verdooft de pijn. Maar het is echt zo dat het beter wordt, al voel je daar op dit moment helemaal niks van.
pi_179095548
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 22:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

En inderdaad, niets verdooft de pijn.
Oh zeker wel!
pi_179095576
Misschien hekelde ze jouw gebruik van leestekens en enters?
pi_179095610
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 22:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Misschien hekelde ze jouw gebruik van leestekens en enters?
Vast en zeker.
pi_179095881
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 22:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt gehad van drie jaar en je bent 21 lijkt me de kans vrij aannemelijk dat je nog niet eerder een lange relatie hebt gehad en dus voor het eerst door zo'n breakup gaat. Het pijnlijke en onbevredigende antwoord is dat het gewoon echt tijd kost. En inderdaad, niets verdooft de pijn. Maar het is echt zo dat het beter wordt, al voel je daar op dit moment helemaal niks van.
Ik heb daarvoor 3 jaar een relatie gehad met een jongen maar daar had ik geen enkele probleem mee toen het uit ging
pi_179095899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 22:15 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Ik heb daarvoor 3 jaar een relatie gehad met een jongen
En hoe ben je er mee omgegaan toen dat uitging? Kun je er misschien lessen uit leren?
  vrijdag 11 mei 2018 @ 22:33:36 #23
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179096326
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 22:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Oh zeker wel!
Laten we TS nou niet aan de drugs gaan helpen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_179096390
Je zou kunne uitleggen dat je er spijt van hebt
Is maar een idee

Edit: aangezien je in februari achter een kerel aan zat toch maar niet doen. Je ex verdient beter
pi_179099463
TS kon ex niet waarderen en weet pas wat ze mist als ze het niet meer heeft en geen aandacht meer krijgt. Te laat. Succes ermee.
pi_179101151
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 22:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Laten we TS nou niet aan de drugs gaan helpen.
Een ijzeren staaf is voldoende.
Om z'n ruggegraat te verstevigen.
pi_179101418
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Een ijzeren staaf is voldoende.
Om z'n ruggegraat te verstevigen.
T zijn potjes
pi_179101567
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:47 schreef hoechst het volgende:

[..]

T zijn potjes
Ah, nouja, kan hetzelfde mee gebeuren.

Dan likt d'r ex nu waarschijnlijk wel al een ander spleetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2018 09:55:51 ]
pi_179124860
Tja, helaas.
pi_179130768
Ik heb het idee dat er nog maar 10% over is van de openings post
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')