abonnement Unibet Coolblue
pi_179080960
De oven van mijn gasfornuis heeft het begeven. Om dit te repareren moet de bovenplaat er af.

Nu staat het fornuis helaas vast tussen het keukenblok en de muur waarop na het plaatsen is getegeld.

De opstaande rand aan de achterkant verhinderd dat het fornuis verschoven kan worden. Ik wil denk ik 3 tegels verwijderen waarna hopelijk de rand aan de achterkant los geschroefd kan worden en de oven eruit kan.

Nu de vraag hoe verwijder ik het beste de tegeltjes zodat ik ze weer terug kan plaatsen?

Tussen de tegels en het rvs fornuis is er gekit. Zou ik hier kit verwijderaar kunnen gebruiken of vindt het rvs dat niet leuk?
pi_179083255
Ik denk dat het helpt als je een foto plaatst.
Somebody that I used to know
pi_179083452
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:35 schreef Nico987 het volgende:
De oven van mijn gasfornuis heeft het begeven. Om dit te repareren moet de bovenplaat er af.

Nu staat het fornuis helaas vast tussen het keukenblok en de muur waarop na het plaatsen is getegeld.

De opstaande rand aan de achterkant verhinderd dat het fornuis verschoven kan worden. Ik wil denk ik 3 tegels verwijderen waarna hopelijk de rand aan de achterkant los geschroefd kan worden en de oven eruit kan.

Nu de vraag hoe verwijder ik het beste de tegeltjes zodat ik ze weer terug kan plaatsen?

Tussen de tegels en het rvs fornuis is er gekit. Zou ik hier kit verwijderaar kunnen gebruiken of vindt het rvs dat niet leuk?
De kit kan je met een stanley- of afbreekmesje lossnijden en wegtrekken. Tegeltjes weghalen lijkt me lastiger; je kan beginnen de voegen uit te slijpen met een multitool.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_179083520
Ik las "3 kleine tepeltjes verwijderen"
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_179083618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:12 schreef blomke het volgende:

[..]

De kit kan je met een stanley- of afbreekmesje lossnijden en wegtrekken. Tegeltjes weghalen lijkt me lastiger; je kan beginnen de voegen uit te slijpen met een multitool.
Ja dat mijn plan ook. Maar daarna?

Ik zal nog eens zoeken of ik nog tegeltjes heb. Ik dacht het wel maar kon ze niet meer vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')