abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179080111
quote:
EELDE - Een verwarde man is vandaag uit zijn woning in Eelde gehaald. Een speciaal politieteam werd ingezet om de man te kalmeren.

De man zou gewapend met een honkbalknuppel en een mes in zijn woning hebben gezeten. Volgens de politie hebben politie-onderhandelaars de man weten te kalmeren.

Nadat de man rustig was, is hij overgedragen aan een zorginstelling.
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)uis-gehaald-in-Eelde

ArrestatieteamGoden.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:45:18 #2
117098 Hathor
Effe niet
pi_179080383
Met een mes en een honkbalknuppel kan je aardig wat schade aan je meubilair toebrengen ja, maar om hem daar nou voor te arresteren....laat die man nou gewoon.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179080398
Een nieuwsbericht over een verwarde man dat nog daadwerkelijk over een verwarde man gaat.

Drenthe O+
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179080955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:45 schreef Hathor het volgende:
Met een mes en een honkbalknuppel kan je aardig wat schade aan je meubilair toebrengen ja, maar om hem daar nou voor te arresteren....laat die man nou gewoon.
Hij is dus niet gearresteerd maar overgedragen aan een instelling.
pi_179081343
mag je niet eens meer met een mes in je huis eigen zitten? :')
There are only 151 Pokémon.
pi_179081496
Dit is natuurlijk helemaal geen nieuws, of denkt TS nu dat elke verwarde man een terrorist is?
pi_179086776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:46 schreef Eenskijken het volgende:
mag je niet eens meer met een mes in je huis eigen zitten? :')
Jawel hoor. Want ik zit nu met een mes in mijn handen.
Een appeltje te schillen.
Nee, ik ben niet in de war.

O-)
pi_179086986
Drugs
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')