abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179191539
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind vision goed werken, maar het smaakt zo! enorm! smerig! dat het me echt tegenstaat. Een spoortje in je mond is al zo :r
Ik vond dat 2 jaar geleden ook nog, maar die van dit jaar vind ik veel beter wat dat betreft. De spray iig, de tube wilde ik sowieso niet meer omdat de dop snel afbrak en dat toch best onhandig was :+. Dus mocht je het niet recent getest hebben, zou het kunnen dat de smaak minder smerig is dan toen (en anders heb ik niks gezegd).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 16 mei 2018 @ 09:38:29 #52
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179191603
Bedankt iedereen! Ik ga kijken voor Vision, ik wist niet dat die ook zo lang hield. Ze kan niet tegen alle zonnebrandcrèmes, dus Vision is dan misschien een goede optie.

Ai Franny, dat zou ik ook wel erg vervelend vinden. Niet alleen omdat het een beetje voelt alsof je 'overruled' wordt, maar ook omdat je weet dat dit niet werkt.
Als ze veel samen spelen zou ik toch een gesprekje aangaan met de buurvrouw.

Gelukkig weer een vrolijke B, dat is idd een stuk fijner de dag beginnen he exode.

Hier gaat ze binnenkort ook op schoolreisje, met de bus.
Ik ben benieuwd hoe ze gaat vinden.

Ik ben wel heel blij dat ze het doen op het einde van het schooljaar. Bij een vriendin van mij was het aan het begin van het schooljaar en zat haar net 4 jarige dochter net een weekje op school.
Dat zou bij ons niet werken, ik denk dat ze dan niet had gedurfd.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179229234
:W Ik heb nu ook officieel een kleuter *O*

Het schoolleven gaat beginnen; ik ben door de klassenmoeder al toegevoegd aan de groepsapp 8-)

F vind het erg leuk! Wil niet met alles meedoen maar dat is oke. Elke avond verteld hij me welke kindjes hij die dag heeft leren kennen O+ Sowieso krijg ik uitgebreid verslag van wat ze doen, heel leuk! Ze hebben al een (verrotte) boomstam uit elkaar gehaald en die zat vol met pissebedden :D, in de pauze spelen ze 1 been - 2 been (hinkelen :+ ). Hij zegt wel steeds alleen te spelen, maar heeft daar verder niets van. Ik denk dat hij vooral observeert nu, dat doet hij eigenlijk altijd wel even in nieuwe situaties. De juf is in ieder geval heel tevreden en wij heel trots O+
  vrijdag 18 mei 2018 @ 05:54:22 #54
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_179234144
registreer om deze reclame te verbergen
Jeeeej! Van harte gefeliciteerd met je kleuter, Fazz! *O*

Wat fijn dat hij school zo leuk vindt O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_179234198
Welkom Fazz. Gefeliciteerd met je kleuter. O+
Wat tof dat ze zoveel vertelt over school. Dat doet die van mij nauwelijks. En ze praat 24/7. Behalve over school dus. :D
pi_179234498
Hier 2 die gisteren op school pannenkoeken hebben gegeten en daarna disco. Snel oranje zooi uit het haar gespoeld in bad en ze lagen rond kwart voor 8 in bed. Dus zijn een beetje moe vandaag.

Fazz wat leuk dat hij zoveel vertellen wil! Jan krijg ik echt niks uit. Daar moet ik echt het uit trekken, van Teun hoor ik iets meer
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')