abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179056168
Ik weet niet waar dit te plaatsen dus hier.

Ik droom de laatste weken heel veel over mensen in mijn omgeving die zijn overleden. Daarom durf ik niet meer te slapen, ik stel het slapen uit tot ik niet meer kan.
Meer mensen dit wel eens ervaren?
pi_179056172
Ik droomde vannacht dat ik samenwoonde met een chick waar ik jaren geleden verliefd op was maar dat ik haar geen aandacht gaf en dat ze er daarom ineens vandoor was.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179056209
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_179056214
quote:
Baas.... ben fan van Spinal en Steen
pi_179056217
Je moet je pas echt zorgen gaan maken als je droomt dat iedereen in je omgeving doodgaat
pi_179056219
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 04:33 schreef Uberkullie het volgende:
Je moet je pas echt zorgen gaan maken als je droomt dat iedereen in je omgeving doodgaat
Heb jij daar ervaring mee?
  donderdag 10 mei 2018 @ 04:38:33 #7
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_179056220
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 04:33 schreef Uberkullie het volgende:
Je moet je pas echt zorgen gaan maken als je droomt dat iedereen in je omgeving doodgaat
Onzin.

Je moet je pas echt zorgen gaan maken als je droomt dat je aan het plassen bent. Dat is de enige droom die directe consequenties heeft voor werkelijkheid waarin we leven. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_179056229
Maar vind dit niet leuk dat er spot mee wordt gedreven.

Ik heb veel jonge mensen verloren. Dood neervallen naast je vader op je 21e met een hartinfarct , van een kruk vallen op je 23e in de kroeg met een hersenbloeding.
Overreden door een auto op een fietspad op je 20e.
Ik zie hun gezichten m'n slaap en als autist is dat gewoon zwaar 4 dagen bijna niet slapen hierdoor
  donderdag 10 mei 2018 @ 05:11:50 #9
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_179056247
Drank en niet slapen zal niks oplossen gozer. Je hebt eea niet goed verwerkt en ook nu ga je niet goed om de situatie. Zoek hulp.

En ga muziek luisteren waar je wat aan hebt. Die negatieve tyfusherrie is nergens goed voor. Succes!
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_179056256
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
Drank en niet slapen zal niks oplossen gozer. Je hebt eea niet goed verwerkt en ook nu ga je niet goed om de situatie. Zoek hulp.

En ga muziek luisteren waar je wat aan hebt. Die negatieve tyfusherrie is nergens goed voor. Succes!
Ja hulp..nou dan kom je bedrogen uit helaas. Snel aan het werk willen ze je. Aansluiten in de rij en eens per week een lullig gesprekje met een zogenaamde hulpverlener.
De zorg is een lachertje, iedereen is druk en heeft geen tijd voor je...ik ploeter wel voort alleen, maak je maar geen zorgen.
pi_179056357
De zorg is een lachtertje omdat er veel te weinig geld en personeel is. Kunnen die mensen zelf weinig aan doen.
pi_179056368
Ja hoor, maar het zijn dromen. Niet meer en niet minder.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179056476
Er zijn wel wetenschappers die zich hebben gewaagd aan paranormaliteiten in dromen, heb er wel eens over gelezen, maar daar is nooit wat uit gekomen, simpelweg omdat er niets onbetrouwbaarders is dan dromen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179057864
Schopje R&P
pi_179058071
Hmmmm ik droom wel eens dat ik mijn man tegenkom, deze is bijna 10 jaar geleden overleden, de dromen vind ik persoonlijk heel prettig. Maar goed, ik denk dat dat voor ieder persoonlijk is, ik heb dan een het gevoel dat ik hem 'zie', wij hebben dan ook wel gesprekken, het enige typische is, hij heeft dan altijd weer zijn lange haar en geschoren zijkanten.
pi_179058351
Ontmoet je ze in je dromen als in levende ''normale'' mensen, of als doden?

Dat laatste heb ik wel eens gehad, toen kwam ik die persoon in mijn droom als half mens / half lijk tegen, dat was inderdaad heel naar :{

Maar als je ze gewoon als mens tegen komt lijkt me dat toch niet zo vervelend? Wel wat confronterend bij het wakker worden, heb dat nog wel eens met mijn opa en oma, dat ik daar net op bezoek ben geweest en midden tijdens het bezoek wakker word met het besef dat ze er al een tijdje niet meer zijn.

Is kut, maar lijkt me niet iets om niet meer van te durven slapen.
pi_179058440
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 05:28 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja hulp..nou dan kom je bedrogen uit helaas. Snel aan het werk willen ze je. Aansluiten in de rij en eens per week een lullig gesprekje met een zogenaamde hulpverlener.
De zorg is een lachertje, iedereen is druk en heeft geen tijd voor je...ik ploeter wel voort alleen, maak je maar geen zorgen.
Oh je wil niet aan het werk, is dat het
Alius aliud dicit
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 10:47:10 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_179059055
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 10:08 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Oh je wil niet aan het werk, is dat het
Onaardige reactie.
Dromen over mensen uit je omgeving/familie die overleden zijn kunnen erg mooi, maar ook erg aangrijpend zijn. Beetje empathie mag TS wel verwachten.
pi_179059667
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 03:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik droom de laatste weken heel veel over mensen in mijn omgeving die zijn overleden. Daarom durf ik niet meer te slapen, ik stel het slapen uit tot ik niet meer kan.
Meer mensen dit wel eens ervaren?
Bedoel je dat je droomt dat nog levende mensen uit je omgeving zijn overleden, of dat reeds overleden mensen uit je omgeving nog leven? Ik heb vaak het laatste, vooral in de eerste jaren na hun dood, maar veel minder het eerste.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_179059869
Ik heb heel lang nadat een vriendin in mijn jeugd overleden is gedroomd dat ik haar zag liggen in die kist.. Godzijdank is het na een tijdje vanzelf over gegaan.

Misschien moet je eens googlen op een veilige slaapomgeving.. maar of het echt helpt..

Ik heb de laatste jaren nachtenlang zoveel hedtige dromen gehad dat ze het maar platgegooid hebben met pillen. :') En ja dat doe ik ook zelf, maar je word gek na een tijdje.

Deze week kwam ik toevallig de moeder van die vriendin tegen.. Dan knallen de rare dromen alsnog door mijn medicijnen heen. :')

Ohja, het zou kunnen helpen. Om op het moment van wakker worden iedere keer je droom op te schrijven.. zo zouden ze uit je systeem gaan ofzo.. maar of het echt werkt..
  donderdag 10 mei 2018 @ 11:42:14 #21
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179060038
Heel helder en altijd vlak voor het wakker worden?
pi_179060135
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:30 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb heel lang nadat een vriendin in mijn jeugd overleden is gedroomd dat ik haar zag liggen in die kist.. Godzijdank is het na een tijdje vanzelf over gegaan.

Misschien moet je eens googlen op een veilige slaapomgeving.. maar of het echt helpt..

Ik heb de laatste jaren nachtenlang zoveel hedtige dromen gehad dat ze het maar platgegooid hebben met pillen. :') En ja dat doe ik ook zelf, maar je word gek na een tijdje.

Deze week kwam ik toevallig de moeder van die vriendin tegen.. Dan knallen de rare dromen alsnog door mijn medicijnen heen. :')

Ohja, het zou kunnen helpen. Om op het moment van wakker worden iedere keer je droom op te schrijven.. zo zouden ze uit je systeem gaan ofzo.. maar of het echt werkt..
medicijnen nemen tegen dromen :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179060163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:49 schreef ITrade het volgende:

[..]

medicijnen nemen tegen dromen :')
Ik hoor je wel als je zelf in een clusterfuck zit waarbij je niet langer dan 1,5 uur meer kan slapen en langzaam door begint te draaien. ^O^

Stoere praatjes altijd. :r
pi_179060809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 11:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik hoor je wel als je zelf in een clusterfuck zit waarbij je niet langer dan 1,5 uur meer kan slapen en langzaam door begint te draaien. ^O^

Stoere praatjes altijd. :r
Niet jezelf kunnen beheersen en gewoon alleen dromen zien als je dat wilt :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179082578
Ik droom regelmatig dat ik in de hel zit en overleden familieleden daar tegenkom.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 07:23:19 #26
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_179082679
Ja, heb ik regelmatig.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')