abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179225474
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 17:01 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik blijf het ook bijzonder om te zien dat ze er echt lol in hebben.
Ik zie niet dat ze er lol in hebben. Vooral niet omdat dit meerendeels sjia zijn uit het zuiden van Irak die soennitische gebieden in het noorden van Irak moeten bevrijden van IS omdat sommigen IS best wel tof vonden/vinden.

Het zijn soldaten in een oorlog, geen downys.
  donderdag 17 mei 2018 @ 20:41:01 #77
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179227355
Assad kennelijk in Sotsji geweest
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179228258
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 19:06 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik zie niet dat ze er lol in hebben. Vooral niet omdat dit meerendeels sjia zijn uit het zuiden van Irak die soennitische gebieden in het noorden van Irak moeten bevrijden van IS omdat sommigen IS best wel tof vonden/vinden.

Het zijn soldaten in een oorlog, geen downys.
In het filmpje zie je ze lachen, leuzen naar elkaar schreeuwen.

Volk met een lage intelligentie die genieten van oorlog.
pi_179232956
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:23 schreef Rangono het volgende:

[..]

In het filmpje zie je ze lachen, leuzen naar elkaar schreeuwen.

Volk met een lage intelligentie die genieten van oorlog.
Wat wil je dan, huilen, janken, laag moreel :?
pi_179236338
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 02:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat wil je dan, huilen, janken, laag moreel :?
Minder pret in oorlog mag wel, ja.
pi_179238397
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:41 schreef Szura het volgende:
Assad kennelijk in Sotsji geweest
Hij zal het uitje wel verdiend hebben :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 12:19:21 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179238861
werkbezoek zeker, hoe heb ik schijt aan de lokale bevolking zonder ze direct door hun koppen te schieten

hoop dat hij wat bijgeleerd heeft
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 12:22:18 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_179238919
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:23 schreef Rangono het volgende:

[..]

In het filmpje zie je ze lachen, leuzen naar elkaar schreeuwen.

Volk met een lage intelligentie die genieten van oorlog.
genieten niet maar dat zie je overal en is van alle tijden, is vooral een uitlaatklep voor de adrenaline

heeft echt geen reet met lage intelligentie te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 13:25:23 #85
8781 crew  Frutsel
pi_179240119



Massive explosions at Hama Airbase


tot dusverre twee tot vier explosies aldus Twitter...
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:10:43 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179241014
Weer een munitiedepot?

Overigens zijn alle pockets met rebellen nu opgeruimd en ISIS bijna afgemaakt, dus zal er weer een nieuwe legeroperatie aanstaande zijn. Lees een hoop geruchten (Daraa, Ghab-plains/Jisr al Shughour, West-Aleppo of allemaal tegelijk) maar ook deze operatie in Idlib om de snelweg naar Aleppo zeker te stellen.

@Bosni94
#source 2nd phase of the SAA's Idlib op will begin soon. Aims: Restoring the control of the area between the railway and the M5. Morek, Khan Shaykhun, Maarrat al-Numan, Saraqib. Lifting the siege on Fuah and Kafriya. In parallel with the work to restore Jisr al-Shoughur and Ariha

En via @TomtheBasedCat


Oude kaart van dezelfde user, remember: eerste fase is al voltooid met de herovering van Abu Dhuhur. Fase 2 en 3 zouden dan eventueel hand-in-hand gaan.

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179244675
hoe wel vooralsnog speculatie, zou dit eigenlijk niet eens zo vergezocht zijn als de turken weer van koers gaan veranderen mbt de pkk strijd. het zou dan ook verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor alles wat in noord syrie gebeurd in sdf gebied.

Presidential spokesperson Kalın denies post-election ‘peace process with PKK’
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_179244810
die putin ook :')

aawsat_eng twitterde op vrijdag 18-05-2018 om 15:33:22 #Breaking | Putin says if Europe wants refugees to return to Syria, #Syria needs help to rebuild Putin says if Europe wants refugees to return to Syria, #Syria needs help to rebuild reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 19 mei 2018 @ 03:48:04 #89
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179256028
https://www.cbsnews.com/n(...)-northwestern-syria/

quote:
The Trump administration has withdrawn all assistance from Northwest Syria, according to administration officials. This is the newest demonstration of the administration's intent to briskly exit the country once ISIS is fully defeated.

The decision, made through an inter-agency process over the last few weeks, will mean that tens of millions of dollars will be cut off from previous U.S.-backed efforts to strengthen and stabilize the local society. Projects included countering violent extremism, supporting independent society and independent media, strengthening education, and advocating for community policing. The region will become the first area of the country where, other than humanitarian aid, the U.S. is officially disengaging.
Logisch, welke ‘nuttige’ assets hadden ze daar nog? Helemaal niemand. Rusland en Turkije delen daar de lakens uit.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179282873
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 03:48 schreef Szura het volgende:
https://www.cbsnews.com/n(...)-northwestern-syria/

[..]

Logisch, welke ‘nuttige’ assets hadden ze daar nog? Helemaal niemand. Rusland en Turkije delen daar de lakens uit.
vond het ook wel een merkwaardige bericht. dacht dat ze daar al een tijdje volledig waren vertrokken, maar kennelijk liepen wat kleine dingen nog, ik moet dan denken aan groepjes mensen die een workshop hier en daar geven. weinig een asset te noemen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_179283299
Lebanese Journalist: Hizbullah Settling In Syria As Part Of Iranian Plan To Change Its Demography
https://www.memri.org/rep(...)hange-its-demography

quote:
In his April 21, 2018 column in the Lebanese daily Al-Nahar, titled "Hizbullah Resettling in Syria," Ahmad 'Ayyash referred to the policy of transfer and forced demographic change that the Bashar Al-Assad regime has been conducting in Syria over the past several years, with the assistance of Hizbullah and its other allies. [1] According to 'Ayyash, this is actually an Iranian "settlement project," which involves expelling residents from various parts of the country and resettling these areas with Shi'ite members of Hizbullah and of other Iran-backed militias, who prevent the original residents from returning to their homes. He warned that the presence of these new settlers in Syria may not be temporary.

"Hizbullah's involvement in the Syria war is not confined to military action aimed at propping up the Syrian regime. [Its goals] extend much further than that, and have to do with an Iranian settlement project whose implementation began several years ago. The aim [of this project] is changing the demography [of Syria] by settling [it with members of] Iran-backed [Shi'ite] militias from Afghanistan, Lebanon and other countries in the region.

"Naturally, the world is currently occupied with the implications of the chemical [weapons] issue, which came up again after the Assad regime used such weapons... in Douma, near Damascus. But while addressing the issue of the chemical weapons, [the world] is ignoring the ongoing plan of demographic cleansing, as part of which tens of thousands of Syrians were transferred from their homes in Ghouta to northern Syria several days ago, and thousands of others left eastern Al-Qalamun, near Damascus, [as part of a move] 'brokered by Russia'...

"[These] tens of thousands of Syrians left their ancestral homes, where their families had been living for generations, just as hundreds of thousands of [other] Syrians had previously left their homes in Aleppo, Hama, Homs and Al-Qusayr. The world is oblivious [to the fact] that Iran has been acting vigorously to fill the demographic vacuum [left by these Syrians], with Hizbullah acting as the chief executive arm of this [project]. Whoever doubts the existence of this Iranian plan can read statements made by Ali Akbar Velayati, an advisor to Supreme Leader [Khamenei], as quoted by the Iranian news agency Mehr. [He said]: 'The Islamic awakening on our resistance front begins in Tehran and extends to Baghdad, Damascus, Beirut and Palestine, and will soon include Yemen as well. Were it not for Iran's support, Baghdad and Damascus would have been occupied by ISIS today, and Beirut would have been occupied by Israel.'

"Several weeks ago, Al-Nahar received information that people from Al-Qusayr had appealed to the Syrian regime for permission to return to their properties in that town, and had received permission to do so. But when they reached the town, they found themselves facing Hizbullah militiamen, who are still militarily occupying the town, and who ordered them back, saying: 'Whoever gave you permission [to return is welcome] to give you back your property.' According to the information [we received], Hizbullah is investing in developing thousands of acres in this area, known for its fertile fields, and will directly reap the profits.

"One of the most disturbing aspects of the Iranian plan in Syria was reported by our colleague, [Lebanese journalist] Randa Taqi Al-Din, in the daily Al-Hayat. She cited French sources, who assessed that Hizbullah will transform from the 'Lebanese Hizbullah' into the 'Syrian Hizbullah,' because its members are currently settling in Syria along with the Iranians.[2]

"On May 6, thousands of these [Hizbullah] 'settlers' will be bussed to voting booths in Lebanon, and especially in the Baalbek-Hermel governorate, [to vote in Lebanon's parliamentary elections]. Then they will return to their 'properties,' to continue carrying out their 'duty of jihad.'"
Gewoon etnische zuiveringen vinden plaats in Syrie, bovenop massamoorden, en iedereen staat erbij en doet alsof Iran het braafste jongetje van de klas is zonder noemenswaardige misdaden.
pi_179283500
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef DeParo het volgende:
Lebanese Journalist: Hizbullah Settling In Syria As Part Of Iranian Plan To Change Its Demography
https://www.memri.org/rep(...)hange-its-demography

[..]

Gewoon etnische zuiveringen vinden plaats in Syrie, bovenop massamoorden, en iedereen staat erbij en doet alsof Iran het braafste jongetje van de klas is zonder noemenswaardige misdaden.
*O* allah, bashar, suriya *O*

niks nieuws overigens, al jaren gaande dit, miljoenen vluchtelingen zijn recentelijk ook onteigend van hun eigendommen in syrie, om ervoor te zogen dat ze niet meer terugkeren. velen vinden iran de lesser evil in het conflict, want iran backt het oh zo geweldige baath regime O+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_179283528
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2018 13:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

*O* allah, bashar, suriya *O*

niks nieuws overigens, al jaren gaande dit, miljoenen vluchtelingen zijn recentelijk ook onteigend van hun eigendommen in syrie, om ervoor te zogen dat ze niet meer terugkeren. velen vinden iran de lesser evil in het conflict, want iran backt het oh zo geweldige baath regime O+
Het doelbewust vestigen van hun eigen strijders uit Sji'itische gemeenschappen is niet veel anders dan wat IS deed in de door hun veroverde gebieden. Het wegzuiveren van andere groepen en denkbeelden. We hebben het wel telkens over het kernwapenprogramma van Iran, maar als je geen reden vindt om daar sancties tegen in te voeren, dan heb je hier toch wel een veel betere reden zou je denken.
pi_179283682
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 13:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het doelbewust vestigen van hun eigen strijders uit Sji'itische gemeenschappen is niet veel anders dan wat IS deed in de door hun veroverde gebieden. Het wegzuiveren van andere groepen en denkbeelden.
inderdaad. organisaties als isis en al qaida zijn de vaandeldragers van sunni jihadisten en iran is de vaandeldrager van de sjia jihadisten, hun lange termijn doel is om hun doctrine op te leggen aan de massa's.

quote:
We hebben het wel telkens over het kernwapenprogramma van Iran, maar als je geen reden vindt om daar sancties tegen in te voeren, dan heb je hier toch wel een veel betere reden zou je denken.
trump zij dank of is het eerder netanyahu, wie we moeten bedanken dat we weer met dat kernwapenprogramma bezig zijn. overigens zijn er genoeg sancties tegen het baath regime en hezz.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_179285359
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2018 13:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

inderdaad. organisaties als isis en al qaida zijn de vaandeldragers van sunni jihadisten en iran is de vaandeldrager van de sjia jihadisten, hun lange termijn doel is om hun doctrine op te leggen aan de massa's.

[..]

trump zij dank of is het eerder netanyahu, wie we moeten bedanken dat we weer met dat kernwapenprogramma bezig zijn. overigens zijn er genoeg sancties tegen het baath regime en hezz.
En nu Iran nog, ook ironisch dat juist deze zuiveringen mensen weghoudt uit Syrie (al dan niet gedwongen), en dus in Europa. De hypocrisie regeert.
pi_179288012
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 13:31 schreef DeParo het volgende:
Lebanese Journalist: Hizbullah Settling In Syria As Part Of Iranian Plan To Change Its Demography
https://www.memri.org/rep(...)hange-its-demography

[..]

Gewoon etnische zuiveringen vinden plaats in Syrie, bovenop massamoorden, en iedereen staat erbij en doet alsof Iran het braafste jongetje van de klas is zonder noemenswaardige misdaden.
Onzin.
pi_179288105
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 13:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het doelbewust vestigen van hun eigen strijders uit Sji'itische gemeenschappen is niet veel anders dan wat IS deed in de door hun veroverde gebieden. Het wegzuiveren van andere groepen en denkbeelden. We hebben het wel telkens over het kernwapenprogramma van Iran, maar als je geen reden vindt om daar sancties tegen in te voeren, dan heb je hier toch wel een veel betere reden zou je denken.
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 15:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

En nu Iran nog, ook ironisch dat juist deze zuiveringen mensen weghoudt uit Syrie (al dan niet gedwongen), en dus in Europa. De hypocrisie regeert.
Heb je het nou over Israel of Iran ?
pi_179288454
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:10 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Onzin.
Aldus onze onze correspondent ter plekke :').
pi_179288466
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:16 schreef Montana_ir het volgende:

[..]


[..]

Heb je het nou over Israel of Iran ?
Iran :).
pi_179288833
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 18:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Aldus onze onze correspondent ter plekke :').
Was paar weken geleden in Syrië en ik ga in september weer naar Syrië. ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')